WŁADIMIR KLICZKO KOŃCZY KARIERĘ!!!

Nie będzie wielkiego rewanżu z Anthonym Joshuą (19-0, 19 KO). Były mistrz świata wagi ciężkiej, jeden z najdłużej panujących mistrzów w historii Władimir Kliczko (64-5, 53 KO) ogłosił, że kończy bokserską karierę.

41-latek od kilku tygodni myślał nad kolejnym krokiem. Wydawało się już, że w listopadzie w Las Vegas zmierzy się po raz drugi z Joshuą, z którym w kwietniu przegrał przez techniczny nokaut w jedenastej rundzie na stadionie Wembley. W czwartek oficjalnie poinformował jednak, że zawiesza rękawice na kołku.

KLICZKO: PRZEKAZUJĘ PAŁECZKĘ JOSHUI >>>

- Jako bokser zawodowy i profesjonalny osiągnąłem wszystko, o czym marzyłem, a teraz chcę rozpocząć moją drugą karierę, już pozasportową. Nigdy sobie nie wyobrażałem, że mogę mieć tak długą i pełną sukcesów karierę bokserską. Jestem za to bardzo wdzięczny. Chcę podziękować wszystkim, którzy mnie wspierali, w szczególności mojej rodzinie, mojemu sztabowi i wszystkim kibicom - oświadczył Ukrainiec.

TOP 5 WSZECH CZASÓW WEDŁUG KLICZKI >>>

Kliczko podkreślił, że "w życiu przychodzi taki moment, kiedy musimy lub po prostu chcemy rozpocząć nowy rozdział". - I ja oczywiście nie jestem wyjątkiem. Przyszła na mnie pora - stwierdził, dodając, że już od kilku lat pracuje nad swoją drugą karierę i ma nadzieję, że będzie ona równie, a może nawet bardziej owocna niż ta sportowa.

JOSHUA: BYŁEM ZAWIEDZIONY JEGO DECYZJĄ >>>

Bernd Boente, menedżer Ukraińca, podkreślił, że decyzja o emeryturze była bardzo trudna, zwłaszcza po niezwykle widowiskowej walce z Joshuą, która porwała 90 tys. kibiców na stadionie Wembley i miliony przed telewizorami. - Zawsze jednak podkreślał, że będzie chciał zakończyć karierę, jeśli zabraknie mu motywacji. Jest to więc słuszna decyzja. W swojej wyjątkowej karierze Władimir osiągnął wszystko - powiedział.

MENADŻER KLICZKI: WŁADIMIR STRACIŁ JUŻ MOTYWACJĘ I OGIEŃ W SOBIE >>>

"Dr Stalowy Młot" święcił wielkie sukcesy już jako amator. Na igrzyskach olimpijskich w Atlancie w 1996 roku zdobył złoty medal w wadze super ciężkiej. Jeszcze tego samego roku rozpoczął karierę zawodową. Nokautował kolejnych rywali, aż dwa lata później doznał sensacyjnej porażki z rąk Rossa Puritty'ego.

WITALIJ KLICZKO: WŁADIMIR OSIĄGNĄŁ WSZYSTKO, JESTEM Z NIEGO DUMNY >>>

Zawodowym mistrzem świata został po raz pierwszy w 2000 roku, zwyciężając na punkty Chrisa Byrda. W szóstej obronie znowu zaliczył wpadkę, przegrywając niespodziewanie z Corriem Sandersem. Później noga powinęła mu się jeszcze raz w walce z Lamonem Brewsterem w 2004 roku, przegranej w piątej rundzie.

PREZYDENT UKRAINY: KLICZKO TO SYMBOL ZWYCIĘSTWA >>>

Po tym ostatnim pojedynku Kliczko odmienił swoją chybotliwą do tej pory karierę przy pomocy słynnego amerykańskiego szkoleniowca Emanuela Stewarda. Z boksera o podejrzanej psychice i odporności na ciosy stał się dominatorem, który żelazną pięścią rządził wagą ciężką. Był niepokonany przez ponad dekadę. Łącznie, sumując oba okresy panowania, piastował królewskiej kategorii przez 4,382 dni - więcej niż jakikolwiek inny zawodnik w historii tej wagi. Zaliczył też 23 udane obrony tytułu - więcej (25) miał jedynie legendarny Joe Louis w pierwszej połowie ubiegłego stulecia.

WŁADIMIR KLICZKO: ZA REWANŻ Z JOSHUĄ MOGŁEM ZAROBIĆ 20 MILIONÓW >>>

Ostatnie dwie walki Kliczko przegrał. W listopadzie 2015 roku pokonał go Tyson Fury, a w kwietniu bieżącego wspomniany Joshua. W szóstej rundzie Kliczko posłał młodszego Anglika na deski, ale nie zdołał wykończyć roboty i ostatecznie sam przegrał przed czasem. Batalia na Wembley przeszła jednak do historii jako jedna z najlepszych w wadze ciężkiej w XXI wieku.

Teraz do historii przechodzi sam Kliczko, jeden z najbardziej dominujących zawodników, jakich widział ring. Nie zawsze był między linami miły dla oka, ale za to zabójczo skuteczny, dlatego bezsprzecznie należy mu się miejsce w panteonie legend pięściarstwa.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BOXER
Data: 03-08-2017 10:40:36 
Ajajajajajjaajjjj. Szkoda że nie będzie rewanżu ale skończyl niedosytem jak Vitali .
 Autor komentarza: young
Data: 03-08-2017 10:41:11 
Słuszna decyzja.
 Autor komentarza: kuba2
Data: 03-08-2017 10:43:37 
bardzo mądra decyzja, brawo. Mógł wyjść dla kasy.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-08-2017 10:47:22 
bardzo dobra decyzja. Pokazał, że można w chwale zejść z ringu po wygranej porażce i, że pieniądze to nei wszystko.
THX CHAMP
 Autor komentarza: astarte
Data: 03-08-2017 10:49:35 
madra decyzja, szkoda zdrowia na rew. z tego co rozumiem, to teraz AJ przejedzie sie po pulevie xd
 Autor komentarza: didier89
Data: 03-08-2017 10:50:31 
no nieeeeeeeeee
Władek zasłużył żeby zdobyć znowu pasek i odejść jako mistrz !!
Czemu nie skopie tyłka Parkerowi lub Wilderowi ?
nie rozumiem........
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 03-08-2017 10:51:05 
Panie Tomasz Adamek proszę brać przykład z Władimira!Mógł wyjsc i zarobic największą gaże w karierze a odszedł z honorem!Brawo.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 03-08-2017 10:51:48 
kawał historii wagi ciężkiej...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 03-08-2017 10:54:34 
Mądrze postąpił.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 10:58:36 
Tego się można było spodziewać. Wahanie trwało zbyt długo. Powiem szczerze: może i dobrze?. Ewentualne kolejne KO na koniec kariery to niezbyt miła perspektywa dla takiego dominatora.Jasne miał szanse na zwycięstwo, ale myślę, że skończyło by się nokautem. Trochę szkoda że nie zdołał dokończyć Antka w 6 rundzie (odpuścił???)bo takie zwycięstwo byłoby idealnym zwieńczeniem kariery, a tak będzie w nim siedziała myśl " miałem go na widelcu". Na pociesznie pozostaje fakt, że to chyba najlepsza z punktu widzenia kibica walka w karierze Włada. Powodzenia!!!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-08-2017 10:59:51 
To pewnik?
Szkoda. Widać nie chciał ryzykować ewentualnej gorszej postawy w rewanżu i 3 porażki. Szanse na zwycięstwo były duże ale widać uznał że zbyt wiele może stracić. Mógłby facet zorganizować jakąś pożegnalną walkę i odejść zwycięstwem ale widać że motywacji na granie partii 2 skrzypiec nie ma po tylu latach na tronie. Spokojnie obiłby pozostałych 2 mistrzów z formą jaką zaprezentował. Zawsze ten rekord lepiej by po latach wyglądał. Uważam że tak wielcy mistrzowie powinni odchodzić zwycięzcy.

Facet włożył w walkę z AJ całą energię skumulowaną po przegranej z Furym i wielka szkoda że to on nie zebrał całej tej motywacji Ukraińca na swój pusty łeb zamiast Antka. To dla niego była przeznaczona ta cała "obsesja". No nic. Tyson wreszcie pewnie przestanie mieć depresję nagle xD

Wielki pięściarz. Miejsce w historii razem z bratem ma. Tych kilka nazwisk ciekawych mogło pojawić się trochę wcześniej gdy Władimir był młodszy. Byłoby ciekawie bo i miałby czas by z nimi konkurować. Niestety klasowi rywale nie są tworzeni w fabrykach na zamówienie. Kończy wielką walką w której pokazał jakim jest wojownikiem, niestety na wzór brata o włos przegraną.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 11:00:51 
Ale numer;)..Decyzja słuszna ale szkoda że ogłosił dopiero teraz..Pewnie zdał sobie chłop sprawe że z 41 letniego ciała ztunningowanego do granic wytrzymałości juz wiecej nie wydusi..
 Autor komentarza: MLJ
Data: 03-08-2017 11:01:06 
Bardzo mądra decyzja..Władimir ma rodzinę, no i jest ustawiony do końca życia..Dziękujemy ostatni dominatorze wagi ciężkiej..
Właśnie się kończy jakiś etap w HW. :-|
 Autor komentarza: baxx
Data: 03-08-2017 11:08:59 
Trochę szkoda. Nie był bez szans w rewanżu, w walce z AJ powinien był wygrywać na punkty. Z drugiej strony, jakby miał wyjść i dostać znowu KO, to słabo by to wyglądało.

Przynajmniej dzięki temu zrobi się w końcu porządek w HW. AJ rozjebie obowiązkowych pretendentów, a potem zunifikuje resztę pasów.
 Autor komentarza: President
Data: 03-08-2017 11:10:55 
Szkoda , liczylem jeszcze na rewanz Wladka z glupkiem Furym.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 11:13:19 
Własnie, szkoda że nie ma rewanzu z Furym..Ta porazka w rekordzie była niepotrzebna..Kliczko z walki z AJ ubił by Furego..
 Autor komentarza: BOXER
Data: 03-08-2017 11:16:35 
Tak teraz myślę sobie czy czasem to nie zagrywka Włada aby nie było rewanżu a potem ogłosi że wraca.
Takie zagrywki już się zdarzały i Wład ominąłby Antka i zlał np.Parkera bo jk ma to ludziom powiedzieć
że boi się znowu KO od Antka ? Zobaczymy bo nie raz było tak że kończą kariery i wracają pod pretekstem głodu boksu itp.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 03-08-2017 11:20:57 
ktos wie co on bedzie robil poza ringiem teraz?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-08-2017 11:25:30 
Myślę że kto jak kto ale Władek raczej wracać nie będzie. Facet jest spełniony, ma mnóstwo kasy, mnóstwo możliwości i jest legendą. Skoro w tym momencie mówi że odpuszcza i nawet nie bierze pod uwagę innego rywala to raczej nie robi tego po to by zaraz jak gdyby nigdy nic wracać byleby ominąć AJ. Skoro w tym momencie nie jest zainteresowany innymi pasami to i nie będzie po kolejnej przerwie. Ale nie obraziłbym się gdyby zdecydował się na pożegnalne starcie w Niemczech czy na Ukrainie ale szczerze w to wątpię.

Tyson zmarnował Władkowi końcówkę kariery. Pomijając przegraną bo była zasłużona facet musiał czekać w wieku 40 lat tyle czasu bo cygańscy krętacze go zwodzili. Ale nic. Było minęło.
Dobrze że zastąpił go ostatecznie na tronie nie gruby imprezowicz z depresją a facet z klasą nie tylko w ringu ale i poza nim który rokuje znacznie lepiej mając poukładane w głowie.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 03-08-2017 11:38:30 
Nareszcie !
To najlepsza wiadomość bokserska ostatnich tygodni.
Miałem tego typa serdecznie dosyć.
Wszystkiego dobrego Władziu . Tylko nie wracaj !
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-08-2017 11:40:13 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=6BMR9P1Qepk
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 11:44:38 
Rzeczywiście trochę szkoda, że Wład nie przycelował w bumobija albo Parkera, bo obydwu by zrobił bez problemu. Szacun za to że po takiej przerwie i porażce wyszedł do najniebezpieczniejszego mistrza. Wiadomo, że to było najbardziej opłacalne ale mimo wszystko zdrowie ma się jedno. Najbardziej jednak żałuję, że cygan spierdolił przed rewanżem. Klik z formy i na takim wkurwie jak z AJ ubiłby grubasa. Widać też, że Władkowi nie specjalnie zależy na paskach - bez problemu mógł zorganizować sobie walkę z Parkerem albo bumobijem, wystarczy, ze sypnąłby groszem i obaj by się zgodzili na wypłatę życia. też nie sądzę aby wrócił. Wracali z reguły albo spłukani albo niespełnieni. Kliczko jest i zarobiony i spełniony ponad miarę.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 03-08-2017 11:52:07 
Kasę robi na promotorce.

Zdrowia za pieniądze nie kupi.
Szczególnie uszkodzeń mózgu- tego nie wyleczy.
Już raz podczas walki miał problem...
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 03-08-2017 11:59:04 
Szkoda że bez pożegnalnej walki.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2017 12:03:25 
Dwie porażki na koniec kariery chyba w sumie ładnie ja podsumowują i spinaja.A jakiś czas temu wielu ludzia wydawało się ze Władimir odejdzie niepokonany...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 03-08-2017 12:21:05 
Dobra i mądra decyzja szkoda troche tej walki z Joshuą tak niewiele brakowało ale z drugiej strony w 2 walce z Joshuą mógłby wygrać ale izebrać i dostać czyste ko szkoda zdrowia Pieniądze zarobił dużo kasy miał zankomitą karierę może nie był tak twardy jak Vitalij Zapisał się w historii Bosku długo będzie nam czekać na 2 braci co zdominowało wagę ciężką!
Myśle że Joshua mimo wszystko odetchnoł troche bo nawet rewanż z Wladem to ponowne dużo ryzyko.
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-08-2017 12:22:22 
andrewsky tak podsumowuja twoj hejterski bol dupy ze gosc mial pasy i zarabial tyle lat.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-08-2017 12:22:45 
Wielki Mistrz!
 Autor komentarza: sekundant
Data: 03-08-2017 12:26:57 
Przede wszystkim super inteligentny biznesmen i specjalista od autowizerunku. Dopiero potem pięściarz. Wieloletni dominator, ale trudno wskazać jakieś jego spektakularne zwycięstwa, bo rywale byli starannie dobierani. Najmocniejszy był chyba Povietkin, ale ta walka to była kpina z zasad boksu. Dobrze że odchodzi bo pora na bardziej widowiskowych pięściarzy.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 03-08-2017 12:29:38 
Madra decyzja ale z drugiej strony chciałbym albo i moze kibice chcieli by zobaczyc Władimira jeszcze w ringu np. nokautujacego w rewanzu Joshue .
 Autor komentarza: Squirt
Data: 03-08-2017 12:31:05 
Dobrze zrobił, bo 2 walkę z AJ najprawdopodobniej by przegrał, a potem już walczył tylkop dla pieniędzy.
Kliczko walką z AJ mimo przegranej walki udowodnił że jest twardzielem i niech odejdzie w blasku chwały, a nie toczy kolejne pożegnalne walki jak co po niektórzy.
 Autor komentarza: MONTE
Data: 03-08-2017 12:44:23 
Nie żebym się jakoś chwalił ale pisałem o tym wiele razy. Po pierwsze, cisza ze strony Wlada, gdyby chciał rewanżu już dawno by to ogłosił, to ten rodzaj typa, który przygotowuje się mentalnie oraz psychicznie do walki. Co było z Tysonem Fury? Koleś aż się rwał do rewanżu, a tu była cisza. Gdyby chciał tej walki już by musiał siedzieć w sali treningowej. Po drugie, jedyne co mieliśmy to działania Hearna, ale żadnego konkretu od decyzji Vlada. Można było oczywiście spekulować, że Hearn wie co robi, że jest coś na rzeczy, ale wg mnie promotor AJ po prostu pragnął wytargować jak najlepszą kasę za ich rewanż.Krótko mówiąc, robił swoje. Po trzecie, przegrana Kliczki po ostrym nokaucie, po wielkich przygotowaniach, Kliczko mógł ten pojedynek wygrać, ale na pewno zapamiętał ciosy Joshuy. Po co ryzykować rewanż, skoro było całkiem możliwe, że AJ by tego błędu nie powtórzył.
Od siebie dodam, że się z tego powodu bardzo cieszę. AJ będzie mógł obronić pas bez przekupywania zawodników, w końcu Pulevowi ta walka się należała. Joshua będzie mógł dążyć do unifikacji, są Ortiz, Povietkin...no i Wilder rzecz jasna. Hearn ma pieniądze aby organizować wielkie gale z wielkimi nazwiskami, zarobią i bez Kliczki. Poza tym nigdy gościa nie lubiłem:)
 Autor komentarza: MONTE
Data: 03-08-2017 12:59:43 
A co do walki pożegnalnej albo o inne pasy. Czy sądzicie, że Parker albo Wilder z radością daliby się wypunktowac Kliczce? Oni czekają na swoją szansę z AJem bo za nim stoją lepsze pieniądze. O ile wiem, przeciwnicy Kliczki dostawiali milion dolców, poza Powietkinem ale tą walkę organizował Rabiański. Wilder moze zarządzać o wiele więcej no bo w stawce jest unifikacja pasów. Parker także zarząda lepszego siana. Kliczko ma pieniądze ale nie aż takie. Jako organizatora gal nie cenię go zbytnio. Owszem ma K2 ma kilkoro dobrych zawodników, ale jego gale odbywały się głównie w Hamburgu. Walki z nim raczej nużyły, Kliczko jak dominator rozdawał karty, po porażkach po prostu się wypalił. Na cholerę mu jakaś walka na koniec albo kombinowanie z Parkerem. A nawet jakby wygrał to co? Odszedł na emeryturę i zwakował pas? Wielkie trofeum Parker, przecież to nie ta liga.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 13:08:05 
MONTE
No nie wiem czy za AJ stoją większe pieniądze jak za Kliczko..Kliczko to znana marka i na pewno wygenerował by dla obydwu duże pieniądze..
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 13:12:05 
MONTE
Zgadzam się ale w połowie. Wład mógł spróbować ataku na bumobija, bo WBC to wisienka na torcie, której mu w kolekcji brakuje. Wiadomo, ze bumobij marnie zarabia jak na mistrza HW, więc parę baniek za wpierdol życia mogołyby go skusić, a dla Włada i K2 takie pieniądze nie stanowią raczej problemu. Co do Parkera zgoda, tu raczej ew. wygrana to statystyka i odzyskanie paska czy też raczej ponowne zdobycie. Jedyne ciekawe walki na koniec to nr1 - rewanż z cyganem, nr2 - rewanż z AJ i nr 3 - atak na WBC. Wiadomo, ze 1 opcja odpada, 2 to duże ryzyko ale i kasa, więc zostaje 3 bardziej prestiżowa niż opłacalna.
 Autor komentarza: MONTE
Data: 03-08-2017 13:22:54 
ZIBI

Owszem, tylko widać, jak bumobij jest prowadzony. Za pojedynek z Bellew żadał niewiadomo jakich pieniędzy. Fakt, walka by się sprzedała ale nie tak jak z AJ. Wilder za pojedynek unifikacyjny zarobiłby o wiele więcej. Rewanż Kliczki naturalnie wzbudziłby emocje, ale ryzyko porażki spore. Byłaby to walka dla kasy, wiadomo. Widzisz, do tej pory to do Kliczki wszyscy się ustawiali w kolejce, teraz pierwsze skrzypce gra AJ, czy Wilder kiedykolwiek wspomniał o Kliczce? Pusty śmiech, ale wyjazd do Anglii czy też pojedynek w Vegas to już inna sprawa.

lukaszenko

O ile pamiętam, ale mogę się mylić Bellew dostał coś koło miliona funtów OD Haye'a, oferta Kliczki jest dobra dla Adamków, dla których milion dolców to wypłata życia. Jeżeli ma się za promotora kogoś takiego jak Hearn to już można marudzić.

Ale macie rację, na pożegnanie Wlad mógłby dać jedną walkę, ot taką dla kibiców. Za przeciwnika byłby Lets go Champ Briggs. Co Wy na to:)
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 13:28:02 
hehe
nie da rady! Władek to former/ex Champ...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-08-2017 13:32:15 
Autor komentarza: andrewskyData: 03-08-2017 12:03:25
"A jakiś czas temu wielu ludzia wydawało się ze Władimir odejdzie niepokonany..."



Jaki czas temu tak ludzia myślali? Bo zdeje siem, że pierwszo poraszke Wład zanotował kilkanaście lat temu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 13:36:51 
"Ale macie rację, na pożegnanie Wlad mógłby dać jedną walkę, ot taką dla kibiców. Za przeciwnika byłby Lets go Champ Briggs. Co Wy na to:)"
Może jednak nie;)
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 13:44:03 
MONTE
Wiadomo, że bumobij czeka na wypłatę życia i wiadomo też, że ta wypłata to AJ i wpierdol życia, ale gdyby Władek sypnął groszem nawet ryzykując stratę (chociaż niezbyt dużą bo pominąłby swoja gażę) to mógłby skusić Wildera, który już sam nie wie jakiego kolejnego leszcza ma uśpić. Walkę wypromowaliby jako atak na ostanie trofeum albo: odbieram to co zostawił mi brat, czy cuś w ten deseń i może by ktoś to łyknął...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 03-08-2017 13:45:55 
Dobra decyzja, ale na pewno trudna dla Władimira.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 03-08-2017 13:54:45 
Szkoda :( jakiś Parker z WBO na zakończenie byłby idealny
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2017 13:55:20 
Już spiesznie wyjaśniam drogi choć nieco nierozgarnięty kolego arpx.Niepokonany w podobnym sensie jak np Lennon Lewis,który jak zapewne wiesz w chwili przejścia na emeryturę miał dwie porażki na koncie,ale miał tytuł mistrza świata kiedy zakończył karierę nikt mu go nie odebrał...
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-08-2017 13:58:12 
Lennon Lewis? Nie znam typa.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-08-2017 13:59:14 
Poza tym Lennox zrewanżował się zarówno McCallowi jak i Rahmanowi, więc nie do końca dobre porównanie.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-08-2017 14:00:36 
Niech Artur Szpilka bierze z niego przykład :)))) męska decyzja i oby Tomek Adamek nie brał z niego przykładu i cieszył nas jeszcze bardzo długo swoim PPV na Polsacie :))))
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 03-08-2017 14:03:25 
Bardzo słuszna decyzja, nadszedł czas żeby zakończyć wspaniałą karierę. Jedyne czego żałuję, to że Kliczko nie odszedł w chwale zwycięstwa, najlepiej z jakimś pasem, bo sobie na to zasłużył. Walka z Parkerem to moim zdaniem na 90% wygrana Ukraińca, walka z Wilderem to już niewiadoma, albowiem Wilder nigdy z kimś takim jak Kliczko nie walczył i nie wiadomo jakby się prezentował. Moim zdaniem 60% szans dla Kliczki.
Teraz mam nadzieje, że to wszystko w HW nabierze tempa. Mamy 3 mistrzów, z których tylko jeden rzeczywiście się sprawdził i dał dobre walki (AJ), a dwóch walczyło do tej pory z przeciętniakami.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:05:44 
Lennox Lewis mial rywali na innym poziomie niz Klitschko. Podejrzewam gdyby zamiast Vitalija wyszedl Wladimir do Lennoxa to by Wladek zostal zniszczony inne poziomy.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 14:06:55 
Wład nie przetrwał by z LL 6 rund..
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:08:14 
Ogolnie kiedys byl inny poziom za czaso LL, Bowe, Holego, Ktos taki jak Wilder czy Parker nigdy by do walki o pas nie doszedl, niewiem jak AJ bo ten ma pazur i cos ze starych lat w sobie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 14:13:13 
AJ jak najbardziej dałby rade w każdych czasach..To maszyna..Psychike tez ma solidna co pokazały walki z Kliczko i Whitem..
 Autor komentarza: Dixell
Data: 03-08-2017 14:22:57 
Chujowa decyzja. Joshua to jego poziom i jest zdecydowanie do zrobienia przez Ukrainca. Az sie prosilo zeby wzial te walke, zwyciezyl i wtedy skonczyl z zawodowym boksem.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:26:07 
Jest wojownikiem nie wielu by wstalo po tej bombie od Kliczki oraz jak pokazuja walki niewielu moze wytrzymac jego bomby. Zeby te kondyche poprawil i jest dominator na lata. A gosciu jest jeszcze mlodziutki jesli bedzie sie dalej tak rozwijal to za 2-3 lata nie umiem wyobrazic sobie go:)
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 14:28:38 
AJ bedzie dominatorem bo raz ma wszystko a dwa ze na dzien dzisiejszy oprócz kilku ciekawych nazwisk to za wielu rywali na horyzoncie nie ma..Dopiero za 2,3 lata jak dojzeją inni prospekci AJ bedzie dawał naprawde duuuze pojedynki..Dzis to potencjalnie walka z Wilderem, Furym, Parkerem, Ortizem a pózniej?..
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:32:31 
Fury w szczytowej formie moglby obskoczyc AJ i pewnie by to zrobil reszty nie widze, Ortiz 38 lat ostatnie walki pokazuja regres, Parker nie te warungi nie ta liga a Wilder? tak naprawde niew iadomo na co go stac wiadomo ze bombe ma i tyle
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 14:34:51 
Fury z formy z Kliczko może wygrać z każdym..Warunki fizyczne, niesamowita praca nóg jak na te gabaryty, kondycja i dobra ręka z przodu..Nie postawił bym go w roli faworyta z AJ ale na pewno nie postawił bym wiekszej kasy na Joshue..
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:39:47 
Ciekawe co mlody Fury pokaze z Parkerem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 14:43:08 
Wszystko może sie wydarzyć..Ani jeden ani drugi nie jest zweryfikowany..Cygan lepszy technik, Parker silniejszy..
Cygan jak mu sie uda walczyc w dystansie to ma szanse wymęczyc zwyciestwo na punkty..
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2017 14:43:15 
Drogi kolego arpx ja nie porównuje Wladimira Kliczku i Lewisa,tylko na jego przykładzie próbuje wyjaśnić ci co autor miał ba myśli mówiąc ze jakis czas temu wydawało się ze Władimir Kliczko odejdzie na emeryturę mając w swoim posiadaniu pasy mistrza świata.Czyli używając skrótu myśliwego :"niepokonany"
 Autor komentarza: matd
Data: 03-08-2017 14:45:59 
Dzieki Wladek za wszystko ! Wielki mistrz,przede wszystkim najbardziej zdycyplinowany w historii HW - obok Floyda i Hopkinsa w ogole w ostatnich latach.. Gosc odchodzi w wieku 41 lat bedac na szczycie - prawie,ale to i tak wielki wyczyn.. Kliczko to nadal realny nr 2 obecnej HW.. Daje mega walke,przede wszystkim rowna walke, z mlodym,wielkim lwem. Szacun. I za kariere rowniez. Bylem/jestem umiarkowanym fanem Wladka. Oczywisicie za rozne wady,faule potrafilem go zganic,ale to normalne i kibica i bez znaczenienia teraz. Wielki mistrz i z jednej strony ciesze sie z ronych powodow,ze do rewaznu z AJ nie dojdzie,z drugiej zas jestem niezadowolony z faktu,ze konczy.. Jest 2 w wbc,a fanem braci jest Suleiman..Moim zdaniem jedna walka w niemczech na otarcie lez(Browne,Hammer) i moglby atakowac dzikusa! Mimo tych lat,z taką formą jak ostatnio leje go sromotnie.

Dzis skonczyla sie oficjalnie kolejna era w HW ! Obu braci Kliczko nie ma a przeciez oni ją(ta ostatnią ere) tworzyli.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 14:47:27 
Moim zdaniem AJ wchodzi na pełnej kurwie i ubija Furego. Ja go (Furego)specjalnie nie cenię. Wygrana z Władem zresztą zasłużona to efekt słabej postawy Ukraińca. Klik dał jedną z najgorszych walk (obok tej z Jenningsem)w ostaniach latach a Tyson był mega przygotowany. Poza tym Wład bał się czy nie chciał ryzykować mając nadzieję na dobre punktowanie. Z AJJ nie kalkulował i pokazał jaja. Antek też nie będzie pykał się z cyganem tylko pojedzie z serią a grubas potrafi się wywalić od słabszych ciosów. Dodatkowo Tyson nie ma kowadła w łapie więc Antek może zaryzykować jakąś wymiankę. Nie widzę tej walki na pełnym dystansie
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-08-2017 14:50:45 
Tak ale praca nog Tysona plus jego kondycja do tego te dlugie lapy dobre kontry plus nieskoordynowane ruchy robily robote.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 03-08-2017 15:06:58 
THX Mistrzu !!! Kliczko ma juz tych sal fitnesów, siłowni itd że po co mu dupe ruszac i zdrowie marnowac :)))
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 15:35:20 
ZIBI
Fury to gabaryt, w dodatku gość umie walczyc inteligentnie, taktycznie..Faworytem AJ ale dziś tylko Fury , Wilder i może Ortiz mogą mieć szanse z Anglikiem..reszta daleko z tylu..
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 03-08-2017 15:41:42 
Mimo wszystko trochę szkoda, że nie dojdzie do tego rewanżu.
Co prawda szanse Kliczki były by jeszcze mniejsze niż w pierwszym starciu, ale i tak były by one znacznie większe, niż pozostałej części obecnej HW.

Paradoksalnie uważam, że gdyby Kliczko wygrał z Furym, i z AJ'em bronił pasów, to mógłby przegrać dużo szybciej, i w znacznie gorszy sposób, dlaczego ?
Bo miałby na sobie to brzemię, że broni pasów, a tak, to nie miał tu niczego do stracenia, to on był tutaj łowcą, jak sam mówił w programie "Behind the ropes".
Gdyby nie ten feralny podbródek, to była duża szansa na to że walka zakończyła by się na punkty, z drugiej strony nie było by tej całej dramaturgii.
Co by jednak o Kliczce nie mówić, to w jego ostatniej walce w końcu pokazał, że determinacji, serca do walki i jaj odmówić mu nie można.
Pewnie gdyby wygrał, to próbował by pozbierać pozostałe pasy, i trochę dziwię się, że nie chce tego zrobić, ale pewnie uznał, że to była by ucieczka przed rewanżem z AJ, i pójście na skróty, niemniej moim zdaniem z wiatrakiem z alabamy i szczególnie Parkerem, miałby nieporównywalnie większe szanse, jeśli udało by mu się powtórzyć formę z ostatniej walki.

I nie zgadzam się z niektórymi, że Kliczko przegrał bo był past prime.
AJ to taki niszczyciel, że byłby w stanie wygrać z Kliczką na każdym etapie jego kariery, i tak samo przegrać.
Kliczko zbudował fenomenalną formę fizyczną jak na ten wiek, i mentalnie był również bardzo mocno zdeterminowany żeby tą walkę wygrać, niestety jeden błąd i stało się jak się stało.

Moim zdaniem to była jego najlepsza walka w karierze, mimo że przegrał.

Niemniej lekki niedosyt zostaje, to nie był zdziadziały past prime zawodnik, który nadaje się już tylko na emeryturę, niemniej ryzyko 3 porażki pod rząd, i drugiej przed czasem, było spore, i na pewno zdawał sobie z tego sprawę, bo przekonał się na własnej skórze, ile ważą ciosy i kombinacje Joshuy.
I na pewno była to nie łatwa decyzja dla niego.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 15:50:08 
"I nie zgadzam się z niektórymi, że Kliczko przegrał bo był past prime.
AJ to taki niszczyciel, że byłby w stanie wygrać z Kliczką na każdym etapie jego kariery, i tak samo przegrać.
Kliczko zbudował fenomenalną formę fizyczną jak na ten wiek, i mentalnie był również bardzo mocno zdeterminowany żeby tą walkę wygrać, niestety jeden błąd i stało się jak się stało."

Zgadzam sie z te trescia..
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 03-08-2017 16:05:38 
Nigdy mi się go nie chciało oglądać, a teraz, kiedy faktycznie zobaczyłbym rewanż z Joshuą, z'emerytował się.
 Autor komentarza: tyler
Data: 03-08-2017 16:06:29 
Oddać mistrzowi hołd należny, rządził przez tyle lat i to nie jego wina że poziom jego oponentów był taki niski,bo była posucha.
Zestawianie go z innymi starymi czemipoinami mija się z celem. Ale dla niektórych Lennox był lepszy od samego Songokana, nawet czołgiem nie daliby rady "taki Lennox był mega"!!? sru tu tu tu...gdyby murzyn o gejowatych dłoniach miał jaja, to zamiast słuchać mamusi o emeryturze, dałby rewanż starszemu bratu
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 03-08-2017 16:11:39 
tyler
Nie no , czołgiem to by dali rade;)
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 03-08-2017 16:15:59 
Wład to był i jest wielki Atleta , profesjonalista mistrz trennigu jak ktoś wspomniał można do niego porównać Hopkinsa czy nie lubianego prze zemnie Floyoda/
Wielki sportowiec i spokojny ułożony facet
Jago zapamiętam nie tylko ostatnią heroiczną walką gdzie pokazał jaja ,i ze wieku 41 lat miał odwagę wyjść do takiego panczera Atlety jak Joshua.
mimo że przegrał to pokazał serce charakter ale także z wielu innych walk min walce z Prime Peterem gdzie wracał po bolesnych porażkach z Corrie Sandersem i Brewsterem leżał na deskach wstał i wypunktował Wyraznie Petera,a potem zaczęło się panowanie którego trwało 1o lat
Szkoda że nie doszło do rewanżu z furym i ewentualnie walka z Bumobijem Wilderem gdzie w formie z Joshuą prawdopodobnie z oboma by wygrał.

Nie Ukrywam braci Kliczko a szczególnie Vitalij byli i są moimi idolami Zakończenie Kariery Władmira kończy pewną ere.

Dobrze ze odeszli przede wszystkim póki co zdrowi , bogaci poniekąd spełnienii.

Niektórzy nie lubillii Kliczków ja osobiście żałuję i Szkoda że ju nigdy nie usłusze tych kultowych wejść piosenek tych emocji z wejściem do ringu braci Kliczko taka kolej rzeczy
W moje pamięci pozostaną w prime wielcy dominatorzy którzy w swoim prime nie mieli godnych rywali
jak ktoś wspomniał zakończyła się pewna era nastepcą Kliczków będzie i już jest jest Anthony Joshua .
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 03-08-2017 17:15:24 
Super skonczyl ale mog jescze lepiej Moim zdaniem w rewaznu z Joshua mialby wieksze szanse niz w pierwszej walce gdzie byl po tragicznym pojedynku z Furym i dlugiej przerwie

Ale tak czy siak Szacunek Piekna kariera
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 03-08-2017 17:17:21 
Ja mimo wszystko uważam, że Wład był już past prime w walce z AJ. Nie było już tej pracy nóg, ani koordynacji, ani refleksu, ani nawet szybkości rąk, chociaż WK rzeczywiście podszedł do tej walki bardzo poważnie, przygotował się najlepiej jak mógł. To dla wielu może wydać się kontrowersyjną tezą, ale moim zdaniem Wład w walce z AJ miał wolniejsze ręce i nogi niż np. Joseph Parker w swoich ostatnich walkach. Już w walkach z Jenningsem i Tysonem Fury Wład wydawał się wolniejszy, ale trzeba przyznać, że to byli rywale bardzo mobilni, a do tego Fury ekstremalnie niewygodny do boksowania. Walczy się na tyle dobrze na ile przeciwnik pozwala. Na tle Joshui Wład prezentował się dobrze, bo AJ nie ma tej mobilności i był łatwiejszy do trafienia niż dwaj poprzedni rywale. Dla mnie najlepsza wersja Włada to ta z walki z Davidem Haye.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 03-08-2017 17:27:12 
Szanowny kolega Ghostbuster Ameryki nie odkrył.Kliczko w walce z AJ był past,ale Joshua nie wszedł jeszcze w swój prime

Walka RoboWłada z Josha pokazuje ile w boksie na najwyższym poziomie świadczy psychika.Wygral zawodnik mentalnie silniejszy,Kliczko do rewanżu nie potrafiłby się już lepiej nastawić psychicznie i być może uznał ze już nie warto
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 03-08-2017 17:28:34 




Madra nie madra......Mial do wziecia kosmiczne pieniadze za rewanz a Joshua jest do zrobienia. Tyle milionow piechota nie chodzi, nawet dla zarobionego Klitschko. Za pare lat bedzie siedzial na tarasie i zalowal ze nie sprobowal, zawsze tak jest. Lepiej wyjsc i przegrac niz nie wyjsc i myslec "co by bylo gdyby", do tego ten mega finansowy aspekt.......No ale, jego decyzja. Moze po prostu nie czul sie na silach po pierwszej walce, jak czlowiek nie wierzy ze moze wygrac to nie ma po co wychodzic.
Wszystkiego dobrego dla Wladimira i szacunek za cala kariere a w szczegolnosci ostatnia walke na Wembley. Pokazal prawdziwe serce, walecznosc i klase.




 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 03-08-2017 17:31:23 
Fizycznie Koksomir był past prime, ale pod względem farmaceutycznym - był w absolutnym prime. Kliczko z walki z Joshuą niszczy tego z walki z Purittim czy Brewsterem.
A mentalnie był w ultra prime. Nigdy, przenigdy Kliczko nie wyszedł do ringu z większą pewnością siebie i entuzjazmem. I to było widać. Gdyby nie dwie-trzy ostatnie rundy - gdzie wiek zaczął powoli dochodzić do głosu - ciężko by było znaleźć lepiej wyglądającego Koksomira w całej jego karierze.
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 03-08-2017 17:38:13 
lukaszenko
Moim zdaniem Antek wchodzi w cygana na pełnej kurwie i musi paść... Władek przegrał z Furym bo nie zaryzykował i liczył na sędziów. Tyson wygrał zasłużenie, walczył mądrze, ale Wład mógł po prostu przycisnąć, zaryzykować i go powalić, tym bardziej, że cygan to klepak, a Ukrainiec ma kowadło. AJ nie bawiłby się w pykanie tylko siekał seriami i Fury zaliczyłby prędzej czy później dechy. Niemniej nie sądzę aby cygana stać było jeszcze na taką formę jak z Władem. Najprawdopodobniej jak przechla i przećpa kasę to wyjdzie do Antka po wypłatę i wpierdol. To gość skończony jak mistrz.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 03-08-2017 17:40:32 
A ja się nie zdziwie jak to zagrywka aby ominąc Antka i wrócić na walke z np.Furym
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-08-2017 17:50:34 
"A ja się nie zdziwie jak to zagrywka aby ominąc Antka i wrócić na walke z np.Furym"

Za ile lat? 10? Skończ pieprzyć od rzeczy. Fury waży ze 150 kg i kolejny raz ogłaszał przed chwilką koniec kariery. Trzeba naprawdę mocno chcieć by wykazywać się takim brakiem logicznego myślenia. Władek rezygnuje z wielkiego oczekiwanego rewanżu z nr 1 z którym miałby wielkie szanse by walczyć z facetem przez którego stracił ponad rok kariery i który jest zawieszony, otłuszczony i sam uciekł w depresję by tylko nie wywiązać się z umowy xD

Bez kitu.

Co do formy Włada z AJ to może i trochę procent mu brakowało do swoich fizycznych możliwości z prime. Władimir z walki z Hayem miał raczej lepszy refleks, był chyba nieco szybszy i być może trochę bardziej dynamiczny natomiast formę przygotował Wład na 110% możliwości. Pomogła mu w tym ogromna motywacja którą zyskał przez porażkę w słabszym stylu z Furym. To na Tysona się szykował. AJ trafił się mu z powodu ucieczki w deprechę Fury'ego. Z jednej strony walka z AJ była po prostu epicka ale trochę żałuje że nie doszło do walki nr 2 z Furym bo bardzo bym chciał zobaczyć jak Tyson by sobie poradził z Władkiem któremu tak bardzo zależało.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 03-08-2017 18:07:35 




Fury dostalby KO w rewanzu od Klitschko przygotowanego jak na Wembley. Troche wiecej presji i Furego nie ma, sanki i plecy jak z Cunningham'em.



 Autor komentarza: matd
Data: 03-08-2017 18:57:13 
Wlad byl past prime,ale byl przygotowany nieziemsko i tak jak Kolega @andrewsky zauwazyl,AJ nie byl jeszcze w swoim najlepszym czasie..Ogolnie to jeszcze byl szczeniak przeskakujacy o dwa poziomy wyzej i to od razu na ten najwyzszy, z 40-kilkoma rundami(!) na koncie..Nie dalo sie tego wywazyc(ich wieku,czasu,formy) i bylo to wiadome od poczatku. Zreszta, wspominali o tym nawet sami glowni bohaterzy. Ja bym wiec w ogole nie przywolywal tu jakichs gdyban,bo nie ma sensu.. Moglo dojsc do tego tylko na takich zasadach i tylko w takim czasie najpredzej..Na szczescie doszlo,dzis mamy legendarna walke do kolekcji dla przyszlych pokolen,Wladek zdobyl szacunek i pokazal cos czego nie pokazal nigdy wczesniej,AJ idzie dalej jako nowy dominator,wpadla kosmiczna kasa do kieszeni obu stron,wszyscy happy,nie ma o czym mowic.. Walka nie mogla dosjc do skutku nawet jak Wladek mialby z 38 lat..Bo po kim AJ mialby wyjsc do ringu z Kliczką? Po Darchu czy starym Skeltonie? Gdzie on sie robotyczny i surowy boksu uczyl ? A jak sie przywoluje tekst,ze mlodszy Kliczko,czy najlepszy. Czyli jaki? ten z Haye'a,35 czy 36 letni? A skad my mozemy wiedziec jakim potworem bedzie AJ jak bedzie mial z 30-35 lat? To dziala w dwie strony :) Poza tym to dzis dzien Walda. Zasluzyl. Ps. Nie wiem dlaczego po odejsciu brata(byl jeszcze w wyjeb#nej formie) nie udezyl w pas WBC ?! Przeceiz zdobylby wtedy status "NIEKWESTIONOWANEGO" - a nikt tego w HW nie osiagnal od Lennoxa ..Do tego teraz ten nic nieznaczacy pasek,ma jednak swoja historie i status. Dziwi mnie to totalnie czemu go nie zebral po Vitku ?! Przeciez nawet sam Suleiman sie łasił i rzucal co chwile aluzje jaki to Wladek mistrz i,ze pragnie,zeby przywdzial zielony pas. Nie-ku-mam.To bedzie dla mnie zagadka na zawsze..
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-08-2017 19:23:14 
Nie mógł, wtedy było tak, że WBC wprowadziło zakaz unifikacji, by Wilder mógł zdobyć pas
 Autor komentarza: maro1988
Data: 03-08-2017 20:06:18 
Tez mysle ze w drugiej walce Kliczko wygrał by z Joshua .
 Autor komentarza: wasiel
Data: 03-08-2017 22:28:45 
Madra decyzja
 Autor komentarza: wasiel
Data: 03-08-2017 22:29:05 
Madra decyzja
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.