PARKER: NIE BOJĘ SIĘ JOSHUY, ZAMIERZAM GO ZNOKAUTOWAĆ

Joseph Parker (24-0, 18 KO) opuścił Nową Zelandię w doskonałym nastroju, przekonany, że pokona Anthony'ego Joshuę (20-0, 20 KO), z którym na dniach ma się spotkać w Londynie na konferencji prasowej anonsującej ich pojedynek.

- Nie boję się tego gościa. Nie dbam o to, czy jest wkurzony czy nie. To część tej gry. Musieliśmy być agresywni, aby dotrzeć do tego miejsca - powiedział pięściarz, który we wtorek świętował dwudzieste szóste urodziny.

Eddie Hearn, promotor Joshuy, powtarza, że wspomnianą agresją prezentowaną w ostatnich tygodniach w mediach Parker zaszedł jego zawodnikowi za skórę. Szef Matchroom Boxing przyznał, że jego zawodnik jest zły i na pierwszej konferencji prasowej z Parkerem "możemy zobaczyć innego Joshuę".

- Jeśli Joshua ma problem z tym, co się dzieje w mediach, to jego sprawa. Powinien zaakceptować to, że w boksie są różne wyzwania i ludzie mówią różne rzeczy. Skoro jest zły, to niech tak będzie. Może wejść do ringu i spróbować mnie zbić. Ja lecę tam po to, żeby go znokautować - stwierdził Parker.

- Uważam, że to świetny zawodnik, bardzo go szanuję. Jest bardzo silny. Ale styl robi walkę, a czuję, że jego styl idealnie pasuje do mojego. Mocno w siebie wierzę. Wszystko sprowadzi się do tego, kto będzie w stanie wytrzymać mocniejszy cios i kto będzie miał lepszy dzień - dodał.

Pojedynek Joshua-Parker ma się odbyć 31 marca na stadionie narodowym w Cardiff. W stawce znajdą się pasy IBF, WBO, WBO oraz IBO w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: showtime123
Data: 13-01-2018 12:17:08 
Parker to bum.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 13-01-2018 12:22:13 
Szykują się fajerwerki, ale na końcu znokautuję Joshuę. Jestem po prostu lepszym zawodnikiem - przekonuje mocno bijący mańkut z Kalifornii (Martin)
Już jeden tak mówił.Wszyscy rywale braci Kliczko przez lata mówili podobne rzeczy a wiadomo jak się kończyło.Tak że Panie Parker 12 milionów piechotą nie chodzi.Były mistrz WBO.
 Autor komentarza: wasiel
Data: 13-01-2018 12:24:17 
Chyba nie..!
 Autor komentarza: OskarPL123
Data: 13-01-2018 12:54:06 
No chuj on pierdoli od rzeczy ze znokautuje AJ po chuj on to mowi kurwa dostanie wpierdol i wszyscy go wtedy wyskieją.Zawsze lubialem Furego Joshue i Wildera a ten Parker to beztalecie i debil. Mysli ze robi szum takim zachowanie a jak pierdolony niedojeb sie zachowuje na sile udowadnia ze AJ ma slabą szczeke nie wiem w ogole co on mial we lbie pierdoląc takie rzeczy. Gada ze go znokautuje i mysli ze dzieki takiemu gadaniu bedzie nalrecac emocje kurwa Joshua jest powazny nie gada duzo glupot i jest najbogatszy.
 Autor komentarza: Jarek1985
Data: 13-01-2018 13:10:32 
up i pewnie bys chciała zeby ci podał co hehehehehe :)))
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 13-01-2018 13:42:27 
@OskarPL123

Mozecie wyrzucac stad takie jebniete dzieci jak to coś powyżej?
Jakas selekcja wieku wiedzy i inteligencji by sie przydala, zeby nie przebywac w jednym 'pomieszczeniu' z tałatajstwem
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 13-01-2018 14:16:09 
Takie odnoszę wrażenie, że poziom kultury tu na forum trochę spada. Parker nie powiedział nic co mogłoby budzić wielkie emocje. Każdy pięściarz przed walką wierzy w siebie i dobrze. Takie trzeba mieć podejście do tego sportu. Co on miał innego powiedzieć? Udziela wywiadów, zadają mu pytania. Trudno lubić czy szanować pięściarza, który nie wierzy w siebie, albo mówi, że walczy po to żeby przegrać. Ja nie skreślam zawodnika z Nowej Zelandii. To utalentowany pięściarz. Jeżeli Parker to np. bum, a AJ z nim przegra albo stoczy wyrównaną walkę to jak będziemy wówczas odbierać Joshuę?
 Autor komentarza: Coleman89
Data: 13-01-2018 16:47:23 
Heh....nic do parkera nie mam,bardzo solidny zawodnik ale z AJ wydaje sie raczej pewne ze małe szanse na koncowy sukces.
Nie wiem jakby mial zagrozić kulturyscie,może jak go zajedzie kondycyjnie......nie no nie wiem poprostu. Niech chlopak da dobrą walke,jest bardzo młody jak na HW, jak nie da sobie zrobic wiekszej krzywdy po drodze to spokojnie z 10lat moze jeszcze poboksowac,a ze jest naprawde dobrym pięściażem to szansa mistrzowska jeszcze nie jedna przed nim. Pozatym on w swoim prime to moim zdaniem będzie za jakieś 2-3lata dopiero.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-01-2018 16:50:52 
Co oczekujecie, że Parker powie? To jest mistrz świata, młody, ambitny gość. On musi wierzyc w siebie i swoje możliwości, musi być pewny siebie i uważać się za najlepszego. To samo mówi Wilder, to samo Fury i to samo AJ i jestem przekonany, że każdy z nich w to wierzy.
Pewność siebie, a nawet lekka arogancja w tym sporcie jest wskazana.

Ci goście wychodzą do ringu z facetami po 100kg+, ktorzy całe życie uczą się jak komuś właściwie [email protected] Nie mogą być potulymi soya boys.

To ping pong, to boks zawodowy, tutaj ktoś może zrobić komuś krzywdę.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 13-01-2018 16:52:05 
To nie ping pong
 Autor komentarza: MLJ
Data: 13-01-2018 17:45:09 
A Joshua siedzi cicho i sobie pomału trenuje. Coś mi się wydaje że Parker jednak oberwie mocno po głowie, nawet jeśli nie przegra przed czasem, to zbierze potworny wpierdol..
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-01-2018 20:19:51 
Bardzo mi sie podoba podejscie Jozka do tej walki mam nadzieje ze wierzy w to co mowi ,bo to jemu bede kibicowal ,oby tez temperament mu nie spadal wraz z przyblizaniem sie pojedynku,bo gdzies tam w swej naiwnosci licze na niespodzianke .Moim zdaniem najwazniejsze beda pierwsze 3,4 rundy kiedy Antek nie bedzie zmeczany ,no i jakim kosztem je Jozek przetrwa ,o ile przetrwa ,bo bedzie musial zaczac obijac podroby Antoniemu ,chcoc myslec o wygranej przez jakies KO na zmeczonym AJ ,bo punkty raczej w gre nie wchodza
 Autor komentarza: Boss78
Data: 13-01-2018 20:58:52 
Mysle ze to plan sztabu parkera..wkurzyc Antka by ten chcial urwac glowe Juzkowi a potem stanac za garda i czekac az sie Antek wypyka i zasapie...moim zdaniem Joshua w obecnej wadze ciezkiej moze przegrac tylko ze soba a raczej ze swoja kondycja i Parker o tym wie..
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 13-01-2018 23:07:34 
BEZ PRZESADY Z TYM BUMEM, ALE CZY JEST DZISIAJ WIELU LEPSZYCH OD NIEGO? Na swoje skaranie i przekletosc ma twardy leb, cios troche mityczny wiec bedzie stosunkowo duze lanie na nim
 Autor komentarza: Mike555
Data: 13-01-2018 23:35:29 
Bez podtekstów rasistowskich, ale tylko Parker może być ostatnią nadzieją białych. Co więcej po prostu ostatnią nadzieją na Joshuę. Nie ukrywam, że jestem zawiedziony, bo jeśli Józek przegra to bumobij wymówi się do końca kariery aby nie walczyć z Anthonym. Mówcie co chcecie, ale ja powiem krótko: albo Parker albo nikt Anglikowi nie da rady. Na pewno nie przeceniany bumobij.
 Autor komentarza: XaXa
Data: 14-01-2018 01:27:23 
Jozek troche za duzo gada, ale jestem ciekaw jak to wszystko sie skonczy. Osobiscie obstawiam wygrana Antka, ale Jozek tez ma pewne szanse
 Autor komentarza: mishkakitkov
Data: 14-01-2018 10:51:36 
typowa duma i pewnosć siebie wojownika z nowej zalendii. to u nich normalne jak u brazylijczyków czy meksykanów a ludzi sie spinają.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.