WOJNA, NOKDAUNY, KREW - BREAZEALE WSTAŁ Z DESEK I POKONAŁ UGONOHA

Kapitalne widowisko stworzyli wspólnie Izu Ugonoh (17-1, 14 KO) i Dominic Breazeale (18-1, 16 KO). Obaj padali na deski, wstawali, ripostowali jeszcze mocniej, a nokaut wisiał w powietrzu od pierwszej do ostatniej sekundy. Niestety dla nas ostatecznie to ręka Amerykanina powędrowała w górę.

Dominic zgodnie z oczekiwaniami rozpoczął walkę pressingiem, ale Izu dobrą pracą nóg unikał półdystansu. Sam szukał mocnych ciosów na korpus, którymi otworzył sobie drogę do dwóch mocnych prawych na górę. Breazeale znany jest jednak z twardej głowy i przyjął to bez większych szkód. Od początku drugiej rundy czarnoskóry Polak każdą akcję zaczynał i kończył ciosami na korpus. Bił bardzo mocno i twardogłowy Amerykanin cierpiał bardziej po takich akcjach, niż po uderzeniach na szczękę. Niedawny pretendent do pasa IBF wagi ciężkiej na tym odcinku był bezradny na tle dużo szybszego i bardziej mobilnego Ugonoha.

Izu trzecie starcie zaczął potężnym prawym sierpowym. Szybko doskoczył, by dokończył dzieła zniszczenia, ale nadział się na kontrę i to on wylądował na deskach. Przez moment był nad przepaścią, jednak będąc w odwrocie odpowiedział jeszcze jednym prawym sierpem, stopując atak przeciwnika. Przez dwie kolejne minuty między linami toczyła się straszliwa wojna na wyniszczenie. Mocniej bił Breazeale, ale częściej i celniej Ugonoh. Po gongu na przerwę Amerykanin schodził do narożnika z mocno spuchniętym lewym okiem.

ANATOMIA PIĘKNEJ PORAŻKI >>>

Początek czwartej odsłony nieznacznie na korzyść rywala, jednak Izu nagle podkręcił tempo, zaczął regularnie karcić oponenta swoim prawym sierpem i tym razem to olimpijczyk z Londynu wylądował na deskach. Tuż przed gongiem Ugonoh trafił jeszcze jednym bardzo mocnym prawym, lecz Breazeale'a wyratował gong. To był decydujący moment...

DZIENNIKARZE I KIBICE ZACHWYCENI WALKĄ >>>

Breazeale rzucił wszystko na jedną kartę w rundzie piątej. Przeprowadził ostateczny szturm i niestety dla nas - skuteczny szturm. Złapał Izu przy linach dwoma obszernymi prawymi sierpami, wysyłając naszego rodaka na deski. Po liczeniu do ośmiu Dominic poprawił dla odmiany lewym sierpowym, wyrzucając Izu poza liny. Sędzia nawet nie liczył. Ugonoh przegrał, ale być może stoczył walkę roku 2017. Oglądało się to świetnie i na pewno otrzyma jeszcze swoją szansę.

IZU UGONOH: DAŁEM Z SIEBIE WSZYSTKO >>>

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 02:47:41 
Emocje niczym w złotych latach 90-tych. Zabrakło nie kondycji a wytrzymałosci po ciężkich ciosach. Brawo dla obu za amibicje i jaja do tego sportu. Nie było wstydu jak przy walkach mistrzowskich Wacha, Wawrzyka czy Włodarczyka.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 26-02-2017 02:48:34 
Brak doświadczenia, chłodnej głowy, trzymania się taktyki ale i kondycji! Jeśli nie ma się wydolności na ponad 2-3 rundy ostrzejszego bombardowania to wygrać się praktycznie nie da.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-02-2017 02:50:41 
Świetna walka. Warto było czekać. Wiadomo. Zabrakło doświadczenia, za duży przeskok w poziomie dotychczasowych rywali Ugonoha, ale nie ma co narzekać. Izu ma potencjał, zarówno sportowy jak i marketingowy. Breazeale to jednak twardy zawodnik, chociaż umiejętnościami bokserskimi nie zachwyca.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 26-02-2017 02:50:47 
Mega walka, ale szkoda, że nie zakończona happy endem Izu. Zabrakło doświadczenia, chłodnej głowy. Ale to była prawdziwa ringowa bójka i jak przed walką Amerykanie nie wiedzieli kim jest Izu tak teraz wszyscy go kochają! Dlatego też swoją kolejną szansę dostanie na pewno. Będę mu mocno kibicował.
 Autor komentarza: Jackass
Data: 26-02-2017 02:51:07 
Japier... szkoda bylem pewien ze Izu go porobi :S
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-02-2017 02:52:09 
Szkoda cholibka
Sa pozytywy w boksie Izu.Trzeba pracować nad kondycją,odpowiednim rozłozeniem sił na dluzszym dystansie,no i obroną
Najkrócej rzecz ujmując więcej doswiadczenia ze sredniej klasy rywalami
 Autor komentarza: persuKN
Data: 26-02-2017 02:52:35 
Izu kozaku pracuj nad kondycja i nie podpalaj sie tej!!! Szpilka by dzisiaj wypunktowal Dominika...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 26-02-2017 02:52:42 
Brazil spasiony strasznie, ale te blisko 15kg różnicy zrobiły robotę. Jak to by powiedział Wach taka chamska siła.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 26-02-2017 02:53:16 
Breazeale kojarzy mi się z Bellewem.
 Autor komentarza: herrmefisto
Data: 26-02-2017 02:53:22 
Pierwsze dwie rundy poprostu bylem meega zaskoczony poziomem Izu. Kombinacje, praca nóg, lewy prosty, dynamika ciosu, no suuuuper! No ale co z tego jak pary starcza zawodnikowi na niecałe 3 rundy. Tak się wygrywać nie da.
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 26-02-2017 02:54:18 
Nawet jak Izu przegra kolejne 10 walk to i tak będę jemu kibicował zamiast pozerowi Szmince...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 26-02-2017 02:55:10 
@persuKN
Szpilka mógłby dzisiaj paść jeszcze szybciej niż IZU. Nie zapominaj o jego ciężkim nokaucie z rąk Wildera. Nikt dzisiaj, włącznie ze Szpilką nie jest w stanie powiedzieć co Szpilka może jeszcze przyjąć, a po czym odpłynąć. Po takich ciężkich nokautach pięściarze już nigdy nie są tacy sami!!
 Autor komentarza: cezary27
Data: 26-02-2017 02:55:50 
Spokojnie taka powtórka z Wladimir vs Laymont. Izu wy...ał się wierząc że Dominica ubije, poprawi wydolność bo musi + rozłożenie sił i będzie okej/bardzo dobrze. Druga sprawa to Brazil ma twardą łepetynę i nie przypadek że z Antkiem najdłużej wytrzymał.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 26-02-2017 02:55:58 
Izu zawalczył po prostu niemądrze. Kondycja kondycją, ale za to cepowanie i zostawianie nóg z tyłu powinien zebrać solidny opierdol od trenera.

Wydaje się, że Cycarz był w zasięgu. To po prostu wielki, twardy, miernie wyszkolony chłop, typowy slugger. Z nim trzeba boksować a nie wdawać w bójkę.

Głupio stracona szansa.
 Autor komentarza: Jacexus
Data: 26-02-2017 02:56:33 
Lukaszz - Amerykanie kochaja "Zwyciezcow" - Izu po 2 rundach przestal sieruszac a to tylko woda na mlyn dla takiego "kolka" jak Breazeale.
Szkoda gadac bo to kolejny ktory ladnie przegral.
Liczylem na duzo wiecej ale Izu chyba ma kondycje na Pudziana a w boksie to za malo.
Do kondycji przydalo by sie jeszcze serce.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 26-02-2017 02:57:11 
Szkoda strasznie, że Izu tego nie wygrał. Było naprawdę blisko. Mógł utrzeć nosa co niektórym w naszym kraju. Myślę, że dobrze wiecie kogo mam na myśli...
 Autor komentarza: persuKN
Data: 26-02-2017 02:57:32 
@Lukaszz
wiadomo, ze mogloby sie wydarzyc wszystko, ale napisalem to bo git mialby dzisiaj to czego nie mial Izu czyli doswiadczenie na dystansie, gdyby Izu mial pare walk na dystansie 8/10 rund to by to na pewno inaczej wygladalo:) pozdrawiam!
 Autor komentarza: jassin
Data: 26-02-2017 03:01:00 
no i chujnia,
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 26-02-2017 03:02:12 
Autor komentarza: BlackDog
Izu za duży przeskok poziomu. To raz. Dwa fatalna kondycja. Reszta same plusy. Te ciosy co on ledwo stojąc przyjmował z takim zamachem to by położyły większość.


Że przeskok poziomu to mogę się zgodzić. Może nie tyle przeskok, bo z lepszymi walczył, ale brak chłodnej głowy. Tego się trzeba nauczyć albo już to mieć.
Co do kondycji nie zgadzam się. Można przebiec 5 km i prawie tego nie odczuć a można przebiec 2 km o 20% szybciej i paść na zawał. A tu jeszcze dochodzą ciosy.



A walka była dobra. Nie sądzę, żeby Szpilka był z Brazilem bliżej zwycięstwa.
 Autor komentarza: DTOsman
Data: 26-02-2017 03:02:53 
Breazale w obronie nie istnieje. Ugonoch tyle czysciochów ulokował na nim, a on stał. To raczej nie swiadczy o mocnym ciosie.
 Autor komentarza: malygejowatychlopiec
Data: 26-02-2017 03:03:20 
Raz na wozie raz podwozie.
 Autor komentarza: maltanowo
Data: 26-02-2017 03:03:32 
Ciekawe jakby Szpila wyglądał na tle dzika jakim był Izu z dwóch pierwszych rund...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-02-2017 03:04:29 
Izu dużo plusów ale jednak za mało.
Plusy? To twardziel. Poradził sobie w kryzysowej sytuacji co najmniej jak Głowacki tyle że jemu się nie udało skończyć walki na swoją korzyść. Druga sprawa to jest naprawdę szybki i ma szybkie ciosy. Trzecia sprawa to "siła przebicia"- facet potrafi sieknąć mocno i precyzyjnie. Również ma fajne kombinacje. No i serducho!
A minusy?
Kondycja. Umówmy się że nie był to tylko efekt nokadunu a przynajmniej ja tak to widzę. Facet spuchł bardzo szybko, przypominał w ogóle trochę Czakijewa. Wóz albo przewóz. Szczęka jest ok co najmniej bo te zamachowe ciosy od takiego byka wielu by złożyły.
Taktyka- serce do walki sercem do walki ale ostro przesadzili i to niepotrzebnie. Chyba że nie mamy tej świadomości a Izu postawił wszystko na wojnę bo miał/ma pary na 4 rundy maksymalnie...

Nie można też zapomnieć o docnieniu Dominica. Facet ma SERDUCHO wielkie, jest twardy i silny. To wojownik. Tym bardziej wygrana AJ wartościowa.

A Izu skorzysta na tej postawie. Taką wojnę będą chcieli jeszcze zobaczyć. Tylko muszą go mądrze poprowadzić bo mogą go za szybko wyeksplatować.

Czy Szpulka by wygrał z Dominiciem? Ciężko powiedzieć. Walczyłby mądrzej ale atutów takich jak Ugonoh nie ma. Tylko ta kondycja...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-02-2017 03:06:45 
Czasami z porazki wyciaga sie pozytywne wnioski. Kondycja uciekla po dostawaniu bomb, ale czy myslicie ze dominik byl w wiele lepszej sytuacji? Tez juz ledwie piszczal.
Izu wracaj na sale, ja wstaje juz zawsze na twoje walki
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:08:49 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-02-2017 03:04:29
Izu dużo plusów ale jednak za mało.
Plusy? To twardziel. Poradził sobie w kryzysowej sytuacji co najmniej jak Głowacki tyle że jemu się nie udało skończyć walki na swoją korzyść. Druga sprawa to jest naprawdę szybki i ma szybkie ciosy. Trzecia sprawa to "siła przebicia"- facet potrafi sieknąć mocno i precyzyjnie. Również ma fajne kombinacje. No i serducho!

Dodałbym jeszcze całkiem przyzwoity cios. Brazel kawał chłopa i od byle podmuchu wiatru by sie nie przewracał. Adamek tez miał szybki rączki ale z siłą ciosu na HW był u Tomka zawsze problem.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-02-2017 03:08:59 
No fakt pieknie siekal tymi gablami. Szpilka by nie szedl na takie wymiany, lepiej chodzi na nogach z odwrotnej pozycji. Pewnie dalby sobie rade ale co gdybac. Walki niw bylo i tyle.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:10:35 
Autor komentarza: Maniek1986
Data: 26-02-2017 03:06:45
Czasami z porazki wyciaga sie pozytywne wnioski. Kondycja uciekla po dostawaniu bomb, ale czy myslicie ze dominik byl w wiele lepszej sytuacji?

Mogło pójść w obie strony. Szczęście po stronie DB.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 26-02-2017 03:11:30 
Co wy z tą kondycją? Jak to podliczacie? Pacman miał zawsze dobrą kondycję, ale gdyby robił to co robi zwykle tylko 1.5 raza szybciej i jeszcze bił takie obszerne ciosy to też mógłby paść w połowie walki.
Każdy bokser pod koniec jest bardzo zmęczony, czyli to co robi, robi na co najmniej 95%. A jakby robił na 100% to by padł.
 Autor komentarza: malygejowatychlopiec
Data: 26-02-2017 03:11:43 
Zgadzam się z Kapralem. Przypadek.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:15:51 
Autor komentarza: DTOsman
Data: 26-02-2017 03:02:53
Breazale w obronie nie istnieje. Ugonoch tyle czysciochów ulokował na nim, a on stał. To raczej nie swiadczy o mocnym ciosie.

Jak zatem wytłumaczysz 2x deski Dominika ? ;P
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:16:08 
Autor komentarza: Maniek1986Data: 26-02-2017 03:08:59
No fakt pieknie siekal tymi gablami. Szpilka by nie szedl na takie wymiany, lepiej chodzi na nogach z odwrotnej pozycji. Pewnie dalby sobie rade ale co gdybac. Walki niw bylo i tyle.

Maniek1986
ale Szpilka tym skakaniem takiego dobrego wrażenia z walki nie zostawił,oby teraz tylko dobrze poprowadzili Izu a nie na kasę się rzucili bo ofert pewnie będzie jak sam Eddie H się nad ta walką rozpływa :)

https://twitter.com/EddieHearn/status/835664698787966977
 Autor komentarza: skud
Data: 26-02-2017 03:17:13 
Kownacki jak by przetrwal by pierwsza faze pojedynku to wygral by z Izu przez TKO.Szpilka juz szaleje po walce Zimnocha ale walka Izu doprowadzi ,go do furii))
 Autor komentarza: malygejowatychlopiec
Data: 26-02-2017 03:18:14 
Szminka nie jest taki zły. Ma jaja, a te się nie tylko do ruchania przydają.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-02-2017 03:18:55 
No nie wiem. Dominic miał sporo kryzysów ale do kolejnych rund wychodził z trzeźwą głową i resztą natomiast Izu 2 rundy zaczął tragicznie. Ledwo się telepiąc, odwracał się, szukał odpoczynku, i dawał się bić bez jakiejś stanowczej reakcji choćby nogami.
Spompował się ostro. Ale w pewnym momencie był naprawdę blisko. Trafne porównanie? Poślizgnął się tuż przed szczytem góry i ześlizgnął się na dół.

Bywa.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:20:11 
Straszna szkoda i tyle na podsumowanie. Izu mógł to wygrać i dlatego ta porażka bardziej boli. Szminka szans z Wilderem nigdy nie miał, więc jak się oszczał to nikogo to nie zdziwiło. Tutaj było bardzo blisko. Oby coś się dało zrobić z tą kondycją i niech Haymon zainwestuje w chłopaka. Kilka walk na odbudowę by się przydało. Coś przyzwoitymi rywalami, ale bardziej w zasięgu.
 Autor komentarza: Doctore
Data: 26-02-2017 03:20:33 
Szkoda. Wiedziałem, że będzie ciężko i Izu będzie musiał coś przyjąć, i tu się obawiałem. Izu jest dobry technicznie, fajnie wchodziły ciosy na korpus i ma czym przyłożyć. Szacun dla obu za jaja. Breazeale chyba miał dzisiaj z Izu większy sajgon niż z Joshuą, nie wiem jak on wytrzymał te bomby. Szkoda Izu, ale odporność na ciosy w HW to kluczowy element, którego, co już wiemy, brakuje zarówno Szpilce, jak i Izu. Szpila przegrał przez K.O z waciakiem Jenningsem i dostał szansę walki o pas, myślę, że Izu też dostanie, bo jest groźny dla każdego. Teraz trzeba zrobić wszystko, żebyśmy na PBN zobaczyli Szpilka - Izu, w takiej walce nie widzę Gita, zostaje zdemolowany pierwszym czyściochem ;-)
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:21:00 
BlackDog nie zapominaj,że to Izu praktycznie przez cały pojedynek był tym napierającym dlatego pewnie tracił więcej energii bo zadawał 10 razy więcej ciosów
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:23:57 
Kapral
Też miałem odpisać, ale lepiej nie karmić trolla.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-02-2017 03:24:34 
"BlackDog nie zapominaj,że to Izu praktycznie przez cały pojedynek był tym napierającym dlatego pewnie tracił więcej energii bo zadawał 10 razy więcej ciosów"

Napierał to głównie Dominic. Izu wybuchał co jakiś czas seriami a że był bardzo dynamiczny i znacznie szybszy może i zadał więcej ciosów.
Nie zmienia to faktu że Dominic wracał po przerwach czy kryzysach dużo szybciej. Nasz zawodnik słaniał się jeszcze po przerwach. To nie mogło się dobrze skończyć jak facet ledwo stoi i unosi ręce po 2 rundach.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:26:44 
Doctore
Tylko że Szminka to by leżał po pierwszym czyściochu. Mało tego Izu wstawał po każdym knock downie, nawet tym na koniec. Ajtuj to by siku znowu zaliczył po tych overhandach.
 Autor komentarza: mirage
Data: 26-02-2017 03:26:55 
Oby się Izu psychicznie pozbierał. Nie chcę go krytykować bo go lubię ale sądziłem ,że jest odporniejszy na ciosy. Ja się jeszcze nie mogę pozbierać po tej walce. Myślałem . że w tej 4 rundzie Izu to skończy. Ciężko będzie zasnąć w niedzielny poranek.
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:27:34 
Nie zmienia to faktu że Dominic wracał po przerwach czy kryzysach dużo szybciej. Nasz zawodnik słaniał się jeszcze po przerwach. To nie mogło się dobrze skończyć jak facet ledwo stoi i unosi ręce po 2 rundach.

co fakt to fakt z tym co napisałeś ciężko się nie zgodzić,bardzo twardy przeciwnik bardzo dobra walka nawet skłonię się do tego,że od dłuższego czasu najlepsza walka naszego w HW uwielbiam takie wojny
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:28:08 
Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:23:57
Kapral
Też miałem odpisać, ale lepiej nie karmić trolla.

Może nie troll. Może pijany już albo nie wiem... śpiący ? :O
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 26-02-2017 03:28:20 
Walka wyśmienita. Szaleństwo gwarantowane nawet dla najspokojniejszych ;D
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 26-02-2017 03:30:36 
Dobra, nie ma co rozpaczać, Izu tą walką zyskał. A stracił tylko na tej zasadzie, że jakby wygrał to by zyskał jeszcze więcej. Ale jest do przodu. Teraz jak wygra nawet z kimś słabym to od razu go wciągną do 15-tej federacyjnych.
 Autor komentarza: Madras
Data: 26-02-2017 03:31:35 
Brazil ma podobną odporność do Whyte, ten też z Chisorą wiele razy pływał, ale zawsze wracał do gry.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:31:57 
Kurwa ale szkoda!!!KURWA!!! Już usypiałem, a teraz pewnie do rana nie usnę. Adrenalina!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:33:13 
Autor komentarza: Grzelak
Data: 26-02-2017 03:30:36
Dobra, nie ma co rozpaczać, Izu tą walką zyskał. A stracił tylko na tej zasadzie, że jakby wygrał to by zyskał jeszcze więcej. Ale jest do przodu. Teraz jak wygra nawet z kimś słabym to od razu go wciągną do 15-tej federacyjnych.


Bardzo dobry post. Też jestem tego zdania co pokazuje chociażby przypadek Szpilki.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-02-2017 03:35:41 
Madras - Ale Chisora to nie Ugonoh chłopcze, Whyta to by uśpił szybko po takich nawałmicach
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:35:46 
Najgorsze że Izu już go miał. W tej czwartej rundzie brakło sił żeby go skończyć. Oby tylko nie rzucili chłopaka na pożarcie. Spokojnie odbudować, nabrać dużo doświadczenia. Z 5-10 walk na poziomie. Żadnych słabeuszy. Rywale w zasięgu, ale bezpieczni. Tylko nie Basil czy taki lvl.
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:38:17 
wojtyla85
no oby się na hajs promotorzy Izu nie rzucili bo Eddie Hearn już się rozpływał na tt zyby zaraz jakiegoś Ortiza mu nie zapropnowali :)
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:39:00 
Może nich się EBU zainteresuje?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 26-02-2017 03:40:26 
Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:38:17
wojtyla85
no oby się na hajs promotorzy Izu nie rzucili bo Eddie Hearn już się rozpływał na tt zyby zaraz jakiegoś Ortiza mu nie zapropnowali :)

Na wzmianke o Ortizie cała czołówka ma pełne majty wiec nie sądzę. Może jakis Arreola wzglednie Wachu ?
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:40:35 
ze dwie walki z trochę słabszymi na dłuższym dystansie niech łapie doświadczenie
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-02-2017 03:40:53 
Hearn w pierwszej kolejności dał by Izu tego Allena jestem przekonany
 Autor komentarza: magic19
Data: 26-02-2017 03:42:50 
KapralWiaderny
nie sądzę,że na Polskę się dadzą mozę się mylę :) będą po tej walce budować mu renomę w stanach,Wach odpada ale taki Arreola jestem ciekaw jaką drogą teraz pójdą?
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:42:53 
No i taki Allen to by był idealny rywal i poziom. Ambitny i przyzwoity. Postawi się, ale zdecydowanie do ogrania.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 26-02-2017 03:43:20 
Dave Allen, czyli "White Rinho" czy jak mu tam dzisiaj miał walczyć z Łukaszem Rusiewiczem. Wyniku nie znam.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:43:45 
Może Mollo? Hue Hue!
 Autor komentarza: Madras
Data: 26-02-2017 03:44:12 
JennigsFan
Whyte jest tak odporny jak Dominik, więc gdzie Izu by go szybko złożył? Antek się męczył przy nim niemiłosiernie chłopcze :P
 Autor komentarza: cezary27
Data: 26-02-2017 03:46:19 
a czy z "tą" kondycją nie może być tak że jednak był w treningu ogólnym i walkę wziął na za dziesięć dwunasta bez żadnej wydolności? Miał przygotowanie na 6-8 rund a z tak silnym i twardym koniem wystarczyło na 3-4?
 Autor komentarza: skud
Data: 26-02-2017 03:46:27 
Do momentu KO ,Izu wygrywal 2 pkt.Szkoda ale TV Fox to kupila a im bardziej zalezy na widowisku.To teraz Wasyl zalatwi walke Breazyle-Zimnoch)))
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 26-02-2017 03:47:53 
Madras - Nie odejmuje odporności łajdakowi ale jak dla mnie Breazele jest bardziej wytrzymały
 Autor komentarza: malygejowatychlopiec
Data: 26-02-2017 03:48:13 
Może lepszy koks miał.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 26-02-2017 03:49:08 
Cezary
Miał 5 tygodni. To jest za mało żeby zbudować optymalną kondycję. Do tego dochodzi to w jakim treningu był wcześniej. Napewno presja i podświadomość że to nowy poziom też swoje zrobiły. No i w starciu z dużym koniem zawsze się szybko człowiek spompuje.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 26-02-2017 03:51:35 
wojtyla85
Właśnie o to mi chodziło,
 Autor komentarza: swietypio
Data: 26-02-2017 04:10:09 
dajcie linka do wildera na swietypio@o2.pl )
 Autor komentarza: malygejowatychlopiec
Data: 26-02-2017 04:12:02 
w komentsach o wilderze masz.
 Autor komentarza: Knot
Data: 26-02-2017 06:04:55 
No i jednak sylwetka nie walczy jak pisał maniek 1986
Balttazarre lepszy
Oczywiście walka była dobra ale zwycięzca jest tylko jeden a Uzi swoją jak dotąd jedyną weryfikacje i najważniejszą walkę przegrywa przez nokaut
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 26-02-2017 06:51:16 
kuzwa nie moze ojciec spac :) mogl ten izu skonczyc brazella :( a tak telepie ojca z nerwow caly czas , dobre emocje byly , jak za starych dobrych czasow
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 26-02-2017 07:27:55 
BYŁO DYNAMICZNIE EFEKTYWNIE I EFEKTOWNIE, BYŁ DUŻY PRZESKOK ALE ZAPREZENTOWAŁ SIĘ ZACNIE, JESZCZE NAMIESZA IZU - TRZYMAM KCIUKI.

ZAPREZENTOWAŁ SIĘ MILIARD RAZY LEPIEJ NIŻ KIEPY TYPU CYCU ITP.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 26-02-2017 07:29:13 
DAJESZ IZU!! TO NIE KONIEC!! Swietna walka!! Masz w sobie ten ogien.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 26-02-2017 07:31:51 
Oldschool powrocil!!
 Autor komentarza: gerlach
Data: 26-02-2017 07:32:15 
Uwazac tylko bardziej na te pasywne momenty w defensywie i jedziemy na czolowke
 Autor komentarza: gerlach
Data: 26-02-2017 07:32:16 
Uwazac tylko bardziej na te pasywne momenty w defensywie i jedziemy na czolowke
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 26-02-2017 07:33:11 
JAK DLA MNIE JEDNA Z LEPSZYCH BITEK OSTATNICH, WIELKI RESPEKT DLA IZU NAPRAWDE GODNIE NAS ZAPREZENTOWAŁ A WALKA BYŁA ZAJEBIŚCIE WYRÓWNANA.

REWANŻ?
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 26-02-2017 08:18:32 
Kurr.... Szkoda o ile lepiej się to oglądało niż walkę Wildera. Piękna walka.
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 26-02-2017 08:24:08 
Chciałbym zobaczyć statystykę, ile tam bomb weszło na łeb Breazeale :D
 Autor komentarza: GaD1
Data: 26-02-2017 08:25:05 
Zimnoch (bez mięśni) vs. Mollo (atleta) - wygrywa spokojnie Zimnoch.
Ugonoh (posąg grecki) vs. Breazeale (półtusz) - wygrywa Breazeale.

Czas najwyższy żeby eksperci ważenia przed walką zadumali się nad swoją mądrością.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 08:54:40 
Pisalem laikom nie rozumiejacym tego sportu, jak to bedzie wygladalo. Wystarczy poczytac:

"Autor komentarza: MgrinzData: 22-02-2017 21:01:44
Co do Izu to po walce z Longiem jestem bardzo, bardzo sceptyczny. Naleze do ludzi ktorzy nie wmawiają sobie, że jesli wydarzylo sie cos tylko raz, to byl to przypadek. Nie widzialem zeby Izu jakos mocniej uszkodził Longa, zeby go ranił"

Pisalem tez wyraznie o tym, ze Izu to CRUZER a nie naturalizowany ciezki i to WIDAC WYRAZNIE. Oczywiscie laicy mnie ataowali, nic nowego, jak zwykle przychodzi co do czego i okazuje sie ze mam 100% racje i perfekcyjnie przewiduje z czym mamy do czynienia.
Izu to pompowany ciezki, to jest cruzer, naturalnie chude te raczki przy swojej wadze, Ortiz ma iluzoryczne warunki fizyczne do niego na papierze, a w realu kompletnie inne- to ubity byk.
Byl bardzo dobry artykul na bokser w ktorym dokladnie wyjasnilem o co chodzi, ale niestety widze ze pokasowali w nim komentarze. To byl ten artykul:
http://www.bokser.org/content/2017/02/01/212546/index_mobile.jsp

Wynik walki mnie nie dziwi, mowilem ze tak bedzie, naturalizowany cruzer bil sie z wielkim, naturalnym ciezkim, w dodatku Breazeale jak wielu Amerykanow ma prawdziwy charakter. Nie 'charakter' kozaczka jaki jest typowy u nas w Polsce (Szpilka i inni slabi ludzie) tylko prawdziwy CHARAKTER. Wychodzi i nawet bedac zraniony walczy do samego konca. Wiedzialem ze ktos taki nie da Izu zyc w ringu i stlamsi go zje i wypluje.

Szpilka oczywiscie skonczylby tak samo lub gorzej.
Nawet gdyby jakims cudem dokical do konca, to sedziowie daliby mu moze z 1-2 rundy tak jak z Wilderem. Nikt w USA nie punktuje kicania i spieprzania po ringu
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 26-02-2017 08:56:22 
IZU mimo porażki dał nadzieje na walki w TOP 10HW, początek walki świetny, ciosy na tułów piękne plus góra chyba sam Breazeale był zaskoczony i trochę bezradny.

Trzeba poprawić kondycję bo na szczycie HW nie możną od 4 rundy oddychać rękawami, i drugi element do poprawy to game plan... jak się nie ma kondycji to się nie próbuję urwać głowy przeciwnikowi od pierwszych rund, za to dobrze obijał flaki.
Już kiedyś Foreman chciał urwać głowę Aliemu i wiadomo jak się skończyło.

Trochę pracy i doświadczenia z dobrymi zawodnikami i będzie z niego kawał sku...ela :-)
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 26-02-2017 09:05:00 
Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 08:54:40

Z całym szacunkiem ale nie spuść się w tym samozachwycie.

Napatrzyłeś się na dwumetrowych koni i mniejsi to już cruzer dla Ciebie.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 09:18:54 
"Autor komentarza: mariusz3plData: 26-02-2017 09:05:00
Napatrzyłeś się na dwumetrowych koni i mniejsi to już cruzer dla Ciebie."

Co Ty pleciesz. Luis Ortiz tez jest naturalnym ciezkim. Nie chodzi o dwa metry, ale o naturalne warunki. Powietkin to tez dla mnie naturalny ciezki. Izu od poczatku wygladal jak chuchro przy ciezkich, widac bylo ze to zupelnie inny kościec. Ale to trzeba sie kolego znac na boksie zeby to od razu zauwazyc
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-02-2017 09:21:51 
Brawo,sietna walka. Mamy polskiego Herbie Hide.

Co do tych frajerow z polszmatu to jak zwykle dali doopy. Piekny Marian przepuscil taka walke Roku, a daje takie gwozdzie jak Adamek v Saleta w PPV! Walki ktore ze sportem maja niewiele wspolnego.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-02-2017 09:23:07 
*swietna walka Izu
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-02-2017 09:27:04 
Mgrinz

"Izu od poczatku wygladal jak chuchro przy ciezkich, widac bylo ze to zupelnie inny kościec."

Wlasnie Herbie Hide tak wygladal. Byl jeszcze mniejszy, bo wazyl 92kg i mial bodajze niespelna 190cm wzrostu. A byl mistrzem swiata HW, zarabial dobre pieniadze. Tez Nigeryjczyk.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 09:30:33 
"Autor komentarza: PanJanekTygrysData: 26-02-2017 09:27:04
Wlasnie Herbie Hide tak wygladal. Byl jeszcze mniejszy, bo wazyl 92kg i mial bodajze niespelna 190cm wzrostu. A byl mistrzem swiata HW, zarabial dobre pieniadze. Tez Nigeryjczyk."

Herbie Hide prawdopodobnie Breazeale'a by pokonal. Jak juz przegrywal, to z niszczycielami jak Bowe czy Kliczko.
Nie mialby latwo ale mysle ze wygralby z Breazeale. Ale zgadzam sie ze to tez byl cruzer, pompowany ciezki, cos jak Izu. Natomiast mnie osobiscie to juz nuzy, kolejny polski 'ciezki' ktory bedzie probowal obtancowywac naturalnych ciezkich.
Kiedy sie u nas pojawi prawdziwy CHŁOP jak Golota
 Autor komentarza: mariusz3pl
Data: 26-02-2017 09:43:47 
Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 09:18:54

Dla Ciebie endomorfik to jedyny słuszny ciężki...

Taki vitali czy Wilder to też inna budowa od np Ortiza ale wysocy i silni bokserzy.

Boksera w HW definiuje wzrost i siła bo waga jest raczej konsekwencją.

Oczywiście są wyjątki, ale pisanie że Izu to cruzer to przesada.

Przykładem cruzera był Adamek który zmienił kategorie fizycznie nawet wyglądał ale mocy w nim nie było, opierał sie na szybkości ale z topem bez szans koniec kropka.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 09:53:56 
" Autor komentarza: mariusz3plData: 26-02-2017 09:43:47
Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 09:18:54

Dla Ciebie endomorfik to jedyny słuszny ciężki...
Taki vitali czy Wilder to też inna budowa od np Ortiza ale wysocy i silni bokserzy."

Chlopaku zlituj się...nie zaden endomorfik, tylko PRAWDZIWY CIEZKI o duzym kośćcu. Wilder moze wazyc zaledwie 100 kg, ale bary ma jak szafa trzydrzwiowa, wielka obrecz barkowa. Izu ma malenka obrecz barkowa, male te łapki, wydaja sie potezne tylko przy malych kotletach. Tu nie chodzi o zadnego endomorfika, Muhammad Ali tez byl naturalnym ciezkim, zapewniam Cie ze mocowalby sie w klinczach z takim Breazeale i nie balby sie z nim walczyc wprost. Ale musialbys troche boksu ogladac zeby wiedziec i rozumiec co mowie chlopaczyno
*
*
"Boksera w HW definiuje wzrost i siła bo waga jest raczej konsekwencją."

Bzdura roku. Boksera w HW definiuje KOŚCIEC. Przyjrzyj sie takiemu Tysonowi czy Tua i juz wiesz ze Twoja teoria leci do kosza

Izu to JEST CRUZER i nie oceniam tego na podstawie wzrostu i wagi. Jak juz pisalem, Powietkin np jest naturalnym ciezkim mimo ze nizszy od Izu.
*
*
"Przykładem cruzera był Adamek"

Adamek byl przykladem polciezkiego
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 26-02-2017 09:56:28 
Izu dwurundowiec szkoda poświęcać temu beztalenciu uwagi.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 26-02-2017 10:26:12 
Izu definitywnie musi popracować nad kondycją. Walkę wygrywał, nie dał się złapać na cios jak np. Szpilka z Wilderem. Padał kondycyjnie, przyjął bombę i nie miał siły wstać, na pewno nie był to wynik jakiejś piorunującej siły Breazeala tylko totalny brak kondycji na więcej niż 3 rundy co jest absolutnie niedopuszczalne w zawodowym boksie. W kickboksingu mógł sobie skakać przez 3 rundy, niestety w boksie na tym poziomie jest tych rund 8 lub 10 ew. 12 jeśli walka jest o tytuł.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 26-02-2017 10:31:59 
"Autor komentarza: teanshinData: 26-02-2017 10:26:12
Padał kondycyjnie, przyjął bombę i nie miał siły wstać, na pewno nie był to wynik jakiejś piorunującej siły Breazeala"

Byl to efekt tego, ze Izu jest cruzerem i przy przepychankach z naturalnym ciezkim i walce na wstecznym, bardzo szybko sie meczy. Gdyby mial walczyc z jakims zawodnikiem wagi cruzer, mialby solidna kondycje
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 26-02-2017 10:54:03 
Izu potrzebuje 2-3 walk z powaznymi przeciwnikami. Jeszcze pokarze na co go stac. Nie jest rozbity, nie ma powaznych kontuzji, jeszcze namiesza w HW. Nie powinno sie go skreslac. W US chca go ogladac po tym co pokazal.
 Autor komentarza: niezlypasztet
Data: 26-02-2017 10:56:27 
Jak już wcześniej było wspominane zabrakło kondycji i taktyki. Tak czy inaczej jakiś potencjał jest, a sama walka bardzo ekscytująca.
 Autor komentarza: CELko
Data: 26-02-2017 10:58:13 
Padł z grubasem który nie jest w top 10.

Izu jest słabiutki, szczęka krucha nic z niego nie będzie.
 Autor komentarza: CELko
Data: 26-02-2017 11:04:17 
Wojna z gościem co dostał od 41 letniego Mansoura, Brazel wygrał jedynie z Kassim.

Izu niech wraca sobie do prawdziwej wagi i to nawet nie cruiser.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 26-02-2017 11:42:16 
tak jak obstawiałem wygrał Brezella w okolicach połowy walki przez nokaut.
Mimo wszystko Izu pozytywnie mnie zaskoczył bo naprawdę ma argumenty żeby rywalizować na najwyższym poziomie, i niewiele brakowało do zwycięstwa.
Chłop miał problemy z kondycją, chcoiaż trudno powiedzieć czy to kwestia przygotowania czy cała otoczka gali go przytłoczyła. W każdym razie efekt był taki że stanął na nogach przez co był łatwym celem dla Amerykanina. Pozytywnie natomiast zaskoczyła mnie siła Izu, nawet w takiej ringowej wojence nie był bez szans z takich kolosem jak Brezeale
 Autor komentarza: Storm
Data: 26-02-2017 13:20:53 
Izu będzie lepszy od Szpilki. Ma charakter i nie ściemnia. Szpila w Polsce to numer dwa. A przed Izu dużo pracy ale ma talent chłop.
 Autor komentarza: CELko
Data: 26-02-2017 15:49:31 
Storm w czym będzie lepszy?
Zerowa obrona, styl walki mega prosty. Brak szybkości, szczęka gorsza od Szpilkowej. Cios może i ma po kuracji w któej w rok zrobił 15kg masy mięsniowej.


Szpilka to jest pare klas lepszy w bokserskim rzemiośle.
 Autor komentarza: Marko22
Data: 26-02-2017 20:29:31 
CELko

Nie powiedziałbym, że Izu ma słabą szczękę. Należy pamiętać, że Dominik ma czym uderzyć, a Izu przyjmował wszystko na czysto. Główne problemy na dzisiaj Polaka to słaba defensywa (a chwilami jej zupełny brak), beznadziejna kondycja i gorąca głowa. Na najwyższym poziomie z takimi mankamentami nie ma czego szukać, ale jeśli je naprawi (bo można), to wciąż może zaistnieć w wielkim boksie.
 Autor komentarza: jassin
Data: 01-04-2017 22:30:51 
Mysle ze breudis wyboksuje hucka po ciekawej walce
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.