JOSHUA ZNOKAUTOWAŁ MOLINĘ

Anthony Joshua (18-0, 18 KO) demoluje kolejnych rywali. Przed momentem zastopował Erica Molinę (25-4, 19 KO), udanie broniąc po raz drugi tytuł mistrza świata wagi ciężkiej federacji IBF.

Champion nie forsował tempa, choć pretendent od razu włączył wsteczny. Po kilku prawych na dół, w końcówce pierwszej rundy Anglik zahaczył głowę przeciwnika lewym sierpowym. W kolejnej odsłonie zaganiał challengera na liny, bił jednak luźno, różnicując siłę uderzeń. Pół minuty przed gongiem trafił lewym hakiem na głowę, lecz nie podpalał się i konsekwentnie boksował dalej swoje.

Agresywnie rozpoczął dla odmiany trzecią rundę. Eric momentami dosyć panicznie się bronił, choć przez siedem i pół minuty skutecznie. W końcu w połowie trzeciego starcia Joshua trafił piekielnym prawym krzyżowym, ścinając Molinę z nóg. Ten co prawda powstał na dziewięć, ale po kilku kolejnych bombach zawisł na linach. Na szczęście odpowiednio wcześnie do akcji wkroczył sędzia, ratując pogromcę Tomka Adamka przed bardzo ciężkim nokautem.

ANTHONY JOSHUA: SERWIS SPECJALNY >>>

Teraz pod koniec kwietnia Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) w unifikacji pasów WBA/IBF? Na to wygląda.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Knot
Data: 11-12-2016 01:27:54 
Do przewidzenia
Molina przekonał się że Dżoszóła to nie Adamek, z całym szacunkiem dla Górala.
 Autor komentarza: Kikas
Data: 11-12-2016 01:28:41 
W zwolnieniu to wyglądało jakby Joshua prawie mu głowę wyrwał.
 Autor komentarza: CELko
Data: 11-12-2016 01:35:39 
Molina to zawodnik z 2 ligi.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 11-12-2016 01:36:18 
@Kikas - w zwolnieniu, ale z tej kamery spoza ringu. Jak padał, już był OUT! A mimo wszystko skubany wstał na dziewięć (przy stosunkowo wolnym liczeniu).
 Autor komentarza: mcdf
Data: 11-12-2016 01:41:19 
Antek zniszczy tą śmieszną, obsraną HW :)
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 11-12-2016 01:45:46 
Jak Kliczko wyłapie takiego gonga jak Molina (o ile w ogóle do walki dojdzie) to będzie po walce...
Jak dla mnie to za późno dla Kliczki na tą walkę, nie widzę 41 letniego Władimira z Joshuą, chociaż szans odbierać mu nie można...
Obawiam się tylko, że może już być zbyt wolny i przewidywalny, żeby wygrać z Antkiem.
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-12-2016 01:46:13 
Będą jaja jak Antek się ruszy poza uk, i będą badania 😉 a wynik dodatni
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 11-12-2016 01:47:11 
P.S. Wildera już z Antkiem nie widzę...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 01:47:18 
AJ potwierdził że ofensywnie nie ma sobie równych w Hw. Wilder który miał być zabijaką wypadł przy nim na tle tego samego rywala tragicznie (zamroczenie, oddawanie całych rund itd).
Tylko gdy nacisnął na gaz Joshua było po wszystkim. Ten cios który powalił Erica potworny. Aż jego wyraz twarzy wskazywał że odpłynął gdzieś. Szacunek że i tak się podniósł ale to co się zaraz miało wydarzyć było nie do odwrócenia.
Co do AJ widać że gdy jest potrzeba potrafi być cierpliwy a to może mu się przydać.
No i zaczęło się jeśli chodzi o promocję walki z Władkiem. Właśnie dlatego ta walka nie odbyła się w grudniu. Tu potrzeba równie dobrej promocji na równie wysokim poziomie co walka.
Super. Mam nadzieję że Wład wniesie do ringu jeszcze dużą wartość. Przerwa długa i ponad 41 lat na karku ale za takie pójście va banque szacunek tak samo.
Wilder niech patrzy i notuje. Fury niech przestanie smarkać w chusteczki i również bierze się za siebie.
Szykuje się hicior.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-12-2016 01:49:10 
Widać AJ robi wciąż postępy. Był dzisiaj naprawdę szybki, ale trzeba przyznać, że przeciwnik nie był wymagający i raczej większość z nas spodziewała się takiego wyniku walki. Władek nie będzie miał z nim łatwo. Dotychczas uważałem, że Kliczko będzie faworytem w starciu AJ, ale już zaczynam wątpić w szanse Ukraińca.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 11-12-2016 01:49:17 
Ciekawe czy Wład wyjdzie do niego czy się obsra i wymyśli kontuzje.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 11-12-2016 01:50:29 
Ten cios był straszny, niby przypadkowo jakaś hydrauliczny mechanizm uderzył w czaszkę człowieka w miejscu pracy, zawsze przykre widzieć coś takiego ;d
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 11-12-2016 01:50:57 
*jakiś
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-12-2016 01:52:26 
4,5 miesiąca czekania, oby oby.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 11-12-2016 01:53:01 
Panowie przecież Władek spanikował w ringu z Tysonem!!! Wszyscy wiedzieli że Cygan nie ma mega ciosu. Tutaj jest młody, agresywny, potężnie bijący, dokładny champion. Władek jeśli wejdzie z nim do ringu to będzie jeszcze większą panika. KO na Ukraińcu. Chociaż jakieś tam szanse ma.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 01:53:03 
AJ jest bardziej rozrosniety niz Pudzian jakis czas temu. Smieszne?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 11-12-2016 01:54:03 
Wład "zaklinczuje" Antka...:-)
 Autor komentarza: astarte
Data: 11-12-2016 01:54:58 
wielkim znakiem zapytania jest kliczko. ale to co czuje "na papierze" to: AJ WK

- grubo ponad rok przerwy u wladka
- slabsze ostatnie wystepy u wladka*
- *mozliwe, ze wiek jest ich powodem. (kurde czasu nie da sie oszukac, a jesli juz, to b-hop jest EWENEMENTEM. ktory ma szacun u mnie za dokonania przed 40, jak i po 40tce.)

##

AJ:
- forma rosnie, kolejne KO.
- gabaryty kolosalne
- moze i bije jak terminator, ALE - kazdego usadza.
- wchodzi wlasnie w swoj peak, najlepszy czas.
- podolal presji wielokrotnie.
- jest mlody, potezny, wielki. na luzie rozpieprzy kazdego.

bede kibicowal kliczce, bo moim zdaniem ma duzo mniejsze szanse i jakos zawsze czuje sentyment do starych mistrzow. o rozumiem jak trudno sie pozegnac ze splendorem i slawa top_1 gladiatora. w rzymie tacy umierali w blasku chwaly pomimo porazki.

dzis mamy kapitalizm, rozmnieniaja sie na drobne jak adamek czy RJJ.
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-12-2016 01:56:56 
@gerlach
No więc właśnie, co pokaże sterydomierz poza uk?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 01:58:53 
Nie sądzę by Wład się wycofał. Teraz nie ma dla niego innej drogi na powrót na szczyt lub na ewentualne przekonanie się że wystarczy. Fury go wydymał choć Wład był gotowy spróbować się zemścić więc pozostał mu AJ.
Czy Władek wygra? Ja daje mu 40% szans a AJ 60%. Władek wejdzie pewnie na kreatynę i spróbuje wyśróboać jeszcze swój organizm. Z AJ jest o tyle łatwiej że jest mniejszy niż Tyson i często się otwiera. Z drugiej strony jednak moc ofensywna i zagrożenie nieporównywalnie większe niż z Furym.

Realnie oceniając sytuację nie sądzę by Władek dał radę ale będę trzymał kciuki. Na Tysona szykował się mentalnie do wypuszczenia rąk w ruch a to jedyna droga do zwycięstwa jest też z AJ. Jak nie puści w ruch swojego dawnego ostrego lewego poprawiając prawym to AJ go rozjedzie. Jeśli wyjdzie klinczować i nie zadawać ciosów to Joshua szybko nabierze rozpędu i będzie po zawodach.
A szanse na wygranie wojny na lewe Wład jak najbardziej ma bo już z Moliną AJ zaczynał powoli i uważnie. Właśnie w tym momencie taki Wład powinien ostro go próbować trafiać od pierwszych sekund.
Ale czy to możliwe? Się przekonamy.
Antek faworytem. Jest fizycznie do Włada sprzed kilku lat podobny do tego młodość jest po jego stronie.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 01:59:55 
Paradoksalnie uwazam, ze Kliczko da dobra walke, a nawet moze AJ zaskoczyc. Fury to technik, do tego potezny zasieg, ogral Kliczke ruchem i umiejetnosciami, ktorych AJ nie ma. Wladek to atleta, ma kowadlo w lapie jak AJ , a ktorych z nich ma slabsza szczene? Ten, ktory zostanie pierwszy trafiony. Dodam tylko, ze takie walki jak AJ vs Molina budza tylko usmiech politowania - Eric bez zasiegu, bez dynamiki, mieciutki, a gdyby nie lucky punch przegralby z Adamkiem
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:05:17 
"a gdyby nie lucky punch przegralby z Adamkiem"

To nie był żaden lucky punch. Poza tym Adamek nawet jakby się pozbierał to dostałby prawdopodobnie manto w kolejnych odsłonach i już by na punkty nie wygrał.
Skończcie śnić.
A i BARDZO dobrze się stało że zamiast Moliny nie stał dziś w ringu Tomek bo by było żal patrzeć na tę miazgę.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 11-12-2016 02:09:06 
@BlackDog
Twój cytat:"BARDZO dobrze się stało że zamiast Moliny nie stał dziś w ringu Tomek bo by było żal patrzeć na tę miazgę."
#
#
Bardzo dobrze prawisz, starczyło to co widzieliśmy we Wrocławiu...z Vitkiem....
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 02:10:07 
@tyler

Za duza kasa sie kreci w biznesie zeby AJ zlapali. Niestety nie mam co do tego zludzen. Agencje antydopingowe chronia swoich - vide Rosja, vide UKAD (swiezy temat po wlmie ruskich hakerow - kolarstwo szosowe i torowe plus TUE dla swoich olimpijczykow), czy nawet Armstrong i jego wpadka w 1998 zatuszowana przez UCI i WADA...
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2016 02:11:30 
Chciałem się mylić, ale niestety tak jak przewidywałem Molina okazał się pięściarzem o kilka klas słabszym, który absolutnie nie powinienem ponownie(!) dostąpić zaszczytu boksowania o pas. Nie pokazał nawet tej swojej rzekomej "twardości", ale nie chce mi się teraz nad nim pastwić. Mam tylko nadzieję, że wreszcie skończy się kontraktowanie do mistrzowskich walk drugo(trzecio?)ligowych bokserów. Szczególnie tych, którzy zostali już wcześniej negatywnie zweryfikowani.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 02:12:47 
BlackDog, tam nawet liczenie Adamka trwalo 7 sekund zamast 10ciu wiec spokojnie z tym oklepem. Oczywiscie, ze dobrze, ze Goral nie stal dzis w ringu, bo on w ogole powinien zakonczyc kariere 3 walki temu, ale Molina to zupelny kelner, a ze trafil przypadkiem Wildera czy emeryta Adamka to naprawde nie czyni z niego boksera z czolowki
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 02:15:28 
Apropos, ktos napisze o Adamku w kontekscie Moliny, a tu lawina nadinterpretacji haha A ktoz napisal, ze Adamek powinien byc zamiast Moliny? Wrecz odwrotnie: Molina nie powinien znalezc sie dzisiaj w ringu w walce o pas. Nie radzil sobie z niskim, podstarzalym Adamkiem i puszczaja go na Joshue? Absolutna racja Chupacabry, absurdalne zestawienia.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:17:45 
"Mam tylko nadzieję, że wreszcie skończy się kontraktowanie do mistrzowskich walk drugo(trzecio?)ligowych bokserów"

Nie skończy się bo Hw to nie jest wylęgarnia masy talentów gdzie mistrzowie mają w czym przebierać bez problemu. Eric nie był złym wyborem. Pokonał Adamka na wyjeździe a że okoliczności się tak złożyły facet dostał szansę. Kubrat odmówił bo miał inne plany. Parker został mistrzem dzięki pójściu inną drogą. Wład to coś większego i od początku było mało realne że padnie już teraz na niego.
I tak można wymieniać. Molina nie był złym wyborem a to że wyglądał na tle AJ tak a nie inaczej świadczy tylko o klasie właśnie Joshuy. Braci przeciwników też nikt nie doceniał bo na ich tle wyglądali jak wyglądali ale to nie jest wina mistrzów.
Z mistrzem WBC dał świetną walkę zamraczając go i ugrywając ze 2 rundy więc nie można powiedzieć że to jakiś żałosny frajer jest.
Absolutnie uważam że wybór Moliny był w PORZĄDKU a że ludzie liczą na więcej. Tak już będzie zawsze choćby AJ zlał wszystkich.
 Autor komentarza: tyler
Data: 11-12-2016 02:19:11 
@gerlach
Za dużo aj jest wart... racja kolego, niestety pieniądz rządzi.
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2016 02:19:38 
Autor komentarza: gerlach
Kelner to może za dużo powiedziane, ale z całą resztą zgadzam się w 100%.
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 11-12-2016 02:19:42 
Coś czuję, że nawet Wach z betonowym łubem nie ustałby pełnego dystansu i zaliczył by dechy.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-12-2016 02:19:52 
Najzabawniejsze to cmokanie Miszkinia nt AJ. Gosc podobnie jak Wilder bije starcow lub no name'ow i my mamy sie podniecac? Czym? Ze przeciwnik rzuca z trudem jednym ciosem, a po 3 zebranym leci na deski? Zarzucano Wladkowi, ze wybiera lamerow (tak w rzeczy samej bylo), ale co wyprawia Wilder i Joshua z Hearnem? Dokladnie to samo. Potem znow przyjdzie jakis Fury za kilka lat i w pierwszej prawdziwej walce okaze sie, ze dekade sie podniecalismy dmuchanymi mistrzami hehe
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 11-12-2016 02:20:02 
łbem*
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:21:31 
Jakie 7 sekund. A nawet jeśli to Adamka w tym głowa by pokazać że chce/może walczyć czego kompletnie nie zrobił. Zresztą w szumiącej głowie nie myślał wcale o tym a tylko o posadzeniu dupy na stołku. Musiało minąć trochę czasu zanim zatruli mu głowę tymi pomysłami jakoby został skrzywdzony.
A Eric trafiał w tej walce piekielnie mocno wiele razy więc kompletną ingorancją jest pisanie że to lucky punch jedynie był.

Co do zestawienia już napisałem wyżej. Wszyscy narzekają na wiele walk ale ciekawe skąd byście wzięli lepszych rywali na kolejne obrony bo w końcu i tak ich zabraknie. Eric był wyborem awaryjnym po zmiany planów Parkera. Reszta się nie paliła więc dostał szansę.
Tyle w temacie.
 Autor komentarza: matd
Data: 11-12-2016 02:24:12 
To bylo jak z Martinem. Gdy trzeba byc czujnym,to AJ takim jest. Dodatkowo psychika u niego to jakis kosmos :) Spokoj,technika,gabaryty,sila razenia... Cos niespotykanego. Maszyna.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 11-12-2016 02:25:21 
AJ po raz kolejny dostał przereklamowanego rywala, inaczej to się skończyć nie mogło. Molina nie dość że stateczny, nie dość że leniwy, nie dość że miał na koncie szybką porażkę z Koszmarnym Krzysiem, to jeszcze stylowo idealnie wręcz pasował Antkowi.

Niemniej jednak Anglik wypadł b. dobrze, wygrał (i to zdecydowanie) pojedynek korespondencyjny z Wilderem a akcja, po której doszło do kd, była świetna. Dobrze, że AJ efektownie wygrał - gość "ciągnie" cały boks do przodu.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:25:34 
"Potem znow przyjdzie jakis Fury za kilka lat i w pierwszej prawdziwej walce okaze sie, ze dekade sie podniecalismy dmuchanymi mistrzami hehe"

Jakimi dmuchanymi mistrzami. Dobrze się czujesz? To że po 10 latach panowania i lania wszystkich (powtórzę żeby dotarło) WSZYSTKICH znalazł się wreszcie pogromca który pokonuje dominatora w wieku prawie 40 lat oznacza twoim zdaniem że ten dominator był dmuchanym mistrzem?
Bez kitu co za pierdzielenie. Nie ważne że lejesz wszystkich jak leci jak znajdzie się na ciebie po długim czasie jeden kozak to jesteś nikim.
Po prostu czuję niedzielne myślenie ostro...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:29:10 
https://vk.com/klitschko_brothers_com?z=photo-31476169_456239787%2Fwall-31476169_193255

AJ leje starców? Może i tak ale spróbowanie spuszczenia łomotu właśnie temu starcowi wzbudzać powinno szacunek a pierdzielenie o słabych rywalach w momencie ogłoszenia takiej walki to jakieś nieporozumienie.
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2016 02:33:53 
Autor komentarza: BlackDog
Dyskutowaliśmy już o tym, dla mnie Molina nie zasłużył na kolejną (!) walkę o pas i kilkukrotnie pisałem dlaczego. Ale rozumiem też to, że najzwyczajniej w świecie trudno znaleźć, a jeszcze trudniej zakontraktować, rywali na odpowiednim poziomie. Niemniej jednak zawsze będę "na nie", jeśli wyborem ma być pięściarz, który zanotował KO od Arreoli, do tego przegrał wyraźnie niesłusznie otrzymaną mistrzowską szansę, a jedynym cennym skalpem jest rozbity emeryt Adamek. Dla mnie zawsze lepszym wyborem będzie już taki Breazeale, bo niepokonany, bo z jakimiś w miarę znanymi nazwiskami w rekordzie i przede wszystkim jeszcze niezweryfikowany negatywnie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:39:00 
Ale Dominic już walczył i dostał łomot.
Musicie zrozumieć bo widocznie macie z tym problem że Hw nie jest pełna fantastycznych nazwisk (i nigdy nie będzie) gotowych wyjść do AJ dając z nim kapitalne walki. Ja też wolałbym zobaczyć walkę z Parkerem czy Pulevem ale obaj z własnego wyboru takiej walki nie chcieli.
W przypadku Włada tak samo było zawsze. A bo dobiera takich a nie innych cieniasów itd. To ja chętnie poczytam wracając do tamtych momentów kogo innego miał wybrać i jak duży miał wachlarz świetnych zawodników do wyboru.

Wypominanie Arreoli Molinie jest trochę bez sensu bo od tamtej wpadki trochę się zmieniło. Postawa w walce z Wilderem zaś wstydu mu nie przyniosła.

Nie ma o czym pisać. Narzekać dla narzekania może każdy ale niech na podstawie rankingu i dostępnych informacji poda mi ktoś tu co najmniej 2, 3 nazwiska lepsze od Erica, bardziej na walkę zasługujące i przede wszystkim dostępne i chętne.
Jak takich nie ma to o czym my tam pisaliśmy? ;D
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 11-12-2016 02:41:15 
A dla odmiany teraz nie zgodzę się z Gerlachem i w kontekście Kłyczki popieram BlackDoga ;) I podobnie myślę o AJ, to może być dominator na długie lata i póki co robi na mnie wielkie wrażenie. Z tym większą niecierpliwością czekam teraz na konfrontację z kimś z ścisłej czołówki HW.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-12-2016 02:43:01 
Dodam tylko tyle że pewnie niektórych to by zadowoliły ze 2 może 3 nazwiska (w tym nieaktywny, zbanowany Cygan z depresją) a reszta jest "be".
Tak naprawdę nie ma wielu pięściarzy z dużymi szansami w walce z AJ. Już dziś można ich policzyć na palcach jednej ręki.
Czytałem opinie nawet że Parker byłby słabym testem i słabą walką. Ale z takim podejściem to już tylko pozostaje się na bierki przerzucić bo i jakie starcia będą ciekawe dla takiej osoby?
A Joseph to obecnie mistrz WBO tak nawiasem dodając i choć oczywiście nie jest to jakiś wielki wyznacznik jego szans z AJ to daje trochę do myślenia skoro nawet tacy zawodnicy byliby za słabi.
 Autor komentarza: canuck
Data: 11-12-2016 06:18:00 
Molina byl skazany na "pozarcie." No I tak tez sie stalo. Wlasciwie zadal tylko kilka bardzo niegroznych ciosow.

AJ wchodzi w swoj prime, takze bedzie w czolowce HW przez wiele lat. Teraz bedzie era duzych ciezkich, bo trudno sobie wyobrazic, zeby jakis "maly" ciezki mogl wygrac z takimi duzymi bokserami jak AJ, Wladek, Wilder czy Fury.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 11-12-2016 10:18:17 
wynik tego starcia byl do przewidzenia ,zawodnik ktory jest obijany przez wacianego starego Adamka nie moze zagozic takiemu AJ, inna liga .
Molina przed walka z Wilderem byl bumem ,gdy stawil opor zbawicielowi hw jego notowania wzrosly ,Wilder pewnie powie ze wtedy eric byl innym zawodnikiem , to on go rozbil i dlatego AJ pokonal go z taka latwoscia ,bo zaden zawodnik po walce ze zbawicielem juz nie jest taki jak wczesniej.
AJ ma przed soba walke z Kliczko terminy zajete ,ciekawe z kim bedzie walczyl Wilder ,AJ okaze sie zbyt anonimowy i niegodny starcia ze zbawicielem ,Powietkin to steryd ,Kliczko pewnie odejdzie nim bedzie wystaqrczajaco stary dla Wildera ,ciekawe jakim wyzwaniem zaskoczy zbawiciel
 Autor komentarza: Knot
Data: 11-12-2016 10:28:47 
https://www.youtube.com/watch?v=mHMRTSSlo9M
Tu jeszcze Malina przed walką z AJ chwalący się że może mu zadać ból
 Autor komentarza: maksymst
Data: 11-12-2016 10:43:43 
BlackDog
ty jesteś zwykła szczota bo wypisujesz bzdury na tej i innych stronach boksu
nigdy w ringu nie stałeś a znawcą jesteś jak z koziej dupy wór na mąke
ogarnij się ciapku i zastanów się co piszesz
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 11-12-2016 11:25:47 
Zatem 27 kwietnia jeśli AJ wygra z Władkiem otworzy nową epokę. Będzie to wydarzenie roku.
No nie wiem jak Wilder albo Kliczko sobie z nim poradzą. Nie mam słów.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 11-12-2016 11:54:09 
Pisałem że Molina polegnie z A.J w 3 rundzie...
 Autor komentarza: stoper44
Data: 11-12-2016 11:57:15 
BlackDog popieram maksymsta,ty chyba widziałeś inną walkę Moliny z Adamkiem,gość wygrał szcześliwym uderzeniem,mając przegraną na punkty,obejrzyj to jeszcze raz,nie będziesz pisał bzdurnych opinii
 Autor komentarza: snapcase
Data: 26-12-2016 21:52:42 
Molina zalany a brzuszek plaski a Antkowi na żyle bebzon wyj...lo hmm?
 Autor komentarza: mareks678
Data: 03-01-2017 18:25:09 
Żeby stanowić zagrożenie dla dużych Szpilka musiałby popracować nad wejściem w pól dystans w stylu Mika Tysona , ale wiem jak trudno takie coś powtórzyć , na razie w jego walkach jest dużo więcej defensywy niż ofensywy , a wtedy trudno o zwycięstwo z takimi dwumetrowcami .
 Autor komentarza: polishqciape
Data: 15-01-2017 19:24:37 
Ale Joshua ma bebzon. Kolejny, który wperdala tony ryżu z kurczakiem, a w lodówce w miejsce keczupu trzyma nabitą kujke i pompkie?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.