EGZEKUCJA HAYE'A NA BEZBRONNYM GJERGJAJU! TERAZ BRIGGS!

David Haye (28-2, 26 KO) wysłał jasny i głośny sygnał obecnym mistrzom świata wagi ciężkiej. "Wróciłem"! Bo choć niepokonany do dzisiaj Arnold Gjergjaj (29-1, 21 KO) wielkich nazwisk nie miał na koncie, to kilka solidnych już jak najbardziej. A na tle "Hayemakera" wyglądał jak bezbronny amator.

Pięściarz z Kosowa ruszył do ataku zaraz po pierwszym gongu, lecz cofający się Anglik ostudził jego zapały kontrą w dwudziestej sekundzie bezpośrednim prawym. Minęło piętnaście kolejnych sekund, a David doskoczył błyskawiczną akcją lewy-prawy, posyłając rywala na deski! Gjergjaj był wstrząśnięty, lecz oddalał od siebie niebezpieczeństwo, boksując w dystansie i ratując się klinczami. Równo z gongiem na przerwę David znów wstrząsnął przeciwnikiem, tym razem prawym sierpowym. Gjergjaj przyklęknął, jednak ringowy nie liczył.

DAVID HAYE: SERWIS SPECJALNY >>>

Początek drugiej rundy znów eksplozyjny w wykonaniu "Hayemakera", który posłał oponenta na deski... szybkim niczym błyskawica jabem! Po liczeniu do ośmiu dopadł go jeszcze przy linach i powalił na matę trzema krótkimi sierpami z prawej ręki. Kto teraz? Sam Shannon Briggs (60-6-1, 53 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: docarol
Data: 21-05-2016 23:30:17 
Haye ośmiesza się walkami z takimi bumami. Mógł wykończyć robotę już w pierwszej rundzie, kiedy jeszcze nie było widać że jego przeciwnik to kelner i wystrachaniec z nadmuchanym rekordem(jak bokserzy Wasilewskiego). Chała jak chuj!
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2016 23:31:06 
Wilder jest bezrobotny, jestem przekonany że Angole zapłacą mu te 4mln. jak chce zarobić niech spróbuje z Haye
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 21-05-2016 23:34:49 
boze jaki bum
 Autor komentarza: Krusher
Data: 21-05-2016 23:35:54 
Ha ha, a jak stanie naprzeciw 2 metrowca będzie jak z Kliczko.
Fajnie, że obił jakiegoś boksera ( ? ) ale ludzie, kto to był?
Zadał z 5 ciosów? A zobaczy takiego Wildera czy Antka to zaś powie, że palec go bolał ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2016 23:36:42 
"Haye ośmiesza się walkami z takimi bumami"

Bez kitu trochę tak to wygląda. I te gadki że dziwi się że wstał i pewnie ma mocną szczękę czy to że wszyscy by od tego padli znokautowani.
Słabizna. Haye naprawdę musi słabo się czuć że tak nisko stawia sobie poprzeczkę. 2 walki z gostkami którzy przed walką wyglądali jakby narobili w spodenki i nigdy nie dostali nawet lewego prostego. Te padnięcie po lewym i to licho wyprowadzonym. Parodia.

Ale przyznam szczerze że i jak po walce z De Morim to stwierdziłem tak i teraz mam podobne odczucia. Haye jest wolniejszy. Ta seria na koniec w porównaniu do czasów świetności- masakrycznie wolna i mało dynamiczna.

Briggs który jest trzecią walką powinien być 1 a co najwyżej 2. Ile można lać takich gości...
 Autor komentarza: gerlach
Data: 21-05-2016 23:36:56 
Wilder jest akurat szybki i sprawny, moze byc cos ugral, ale Joshua jest bez ZADNYCH szans w konfrontacji z Hayem. Chodaczy pokracznie kloc, ktory wygarnal psim swedem pas, a niewiadomo z jakiej okazji pol swiata okrzyknelo go krolem HW hahahah
 Autor komentarza: magic19
Data: 21-05-2016 23:40:09 
gerlach ty tak na serio? :) Dawidek to miał taką Cobrę :D

https://youtu.be/2ed_3CtvHi8
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 21-05-2016 23:40:34 
gerlach
Czy ty jestes debilem czy trollem?
 Autor komentarza: gerlach
Data: 21-05-2016 23:40:42 
Haye osmiesza sie? Gosc powrocil po prawie 3 latach pauzy. Zwroce uwage tez, ze Albanczyk mial 29-0. Kolejna sprawa, to na co zwrocil uwage Hayemaker, czolowka nie dalaby mu w tej chwili walki, poniewaz Haye nie mial rankingu.

A 4.5 min wydaje sie, ze dosc(!) szybka czasowka, wiec nie rozumiem utyskiwania. Zreszta tak samo na jego tle bedzie wyglada 90% bokserow walcznie z Molina.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 21-05-2016 23:42:00 
No Kołodziej miał nawet 34-0 ;)
Szkoda, ze lebiodzie nie powiedzieli o tym ;d
 Autor komentarza: Sebson
Data: 21-05-2016 23:42:28 
Ja już q...wa naprawdę optuję za tym, aby konferansjerzy przy zapowiadaniu bokserów - wymieniając w ch...j pompatycznie zdobyte przez nich tytuły, byli zobligowani wykrzykiwać do mikrofonu równie pompatycznie, największe zdaniem kibiców (wypełniających dajmy na to potencjalną sondę internetową) nieporozumienia i żarty jakie zmuszeni byli oglądać z powodu powracających, bądź utytułowanych zawodowców. Niech na tych galach eksponuje ktoś nieporozumenia. Najlepiej zapowiadający walkę. Może wówczas uniknelibyśmy czarowania, że przed nami jest tzw. "main event". Mam wrażenie, że boks zamienia się w jakieś frywolne para-korporacje, każące nam łykać niemożliwe absurdalne widowiska. Zresztą sam już ku...wa nie wiem, co napisałem, bo pewnie taki gołowkin musiałby się nasłuchać, że nieporozumieniem był każdy z solidnych i zasłużonych zawodników z którymi walczył... W każdym razie wybaczcie ewentualnie ten post, ale frustracja na niemal wszystko, co dzisiaj widziełem, prócz walki Parker-Takam, przerosła moje rozumienie istoty dyscypliny i widocznie nie napiszę nic sensowniejszego. Dobrej nocy. Jak najlepszej.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 21-05-2016 23:43:12 
wojtyla85, nie rozumiem twojego jezyka. Poczekaj do 2017 i wtedy ocenisz moja wypowiedz PO walce Haye-Joshua. Jeszcze raz podkresle, Joshua nie ma zadnych szans z Hayem, chyba, ze trafi jakis lucky punch, bo to oczywiscie HW wiec w teorii moze sie to zdarzyc
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2016 23:43:31 
Gerlach

Bez kitu. Pooglądaj walki AJ a nie piszesz głupoty...
I te bronienie Davida... O ile wiem figuruje w 15 WBC dość wysoko. Spokojnie by coś dostał. Szczególnie jakby na starcie obił coś co nie było schorowanym przerażonym bumem...
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 21-05-2016 23:44:03 
Tylko ze Molina walczyl z kilkoma znaczacymi bokserami. Ty widze jestes fanboj Haye'a. Gosc powinien dostac zakaz boksowania, bo okalecza jakis niedorobionych ogorkow. W jaki sposob jest to fair? To jest w tak zlym smaku ze az boli.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2016 23:47:24 
Kolej na Wawrzyka, dobry rekord, warunki i typowy bum. Chyba że woli Wacha ?
Cyba że woli dwóch na raz
Rozmienia się niestety na drobne ten wspaniały bokser, z każdym może wygrać a tu wybiera typowych bumów
 Autor komentarza: Sebson
Data: 21-05-2016 23:47:50 
Muszę jednakże uzupełnić swoją wypowiedź i wyróżnić w pozytywnym znaczeniu, nazwisko dość pasjonująco zapowiadającego się boksera - BiWol.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 21-05-2016 23:48:39 
Bivol nie ma instynktu zabójcy, może kiedyś za to zapłacić, zobaczymy ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2016 23:49:40 
"z każdym może wygrać a tu wybiera typowych bumów"

Tak. David zawsze mógł tylko o dziwo nigdy tego nie udowodnił... Ech. W jednym jest na pewno w ścisłej czołówce. Rzadko kto ma taką charyzmę by robiąc tak niewiele mieć tylu zwolenników i ślepo oddanych fanów.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-05-2016 23:50:04 
Skąd on bierze tych kolesi? Jakiś Marc De Mori a teraz ten aparat.
Dillian Whyte miał rację mówiąc że Haye będzie teraz obijał kelnerów aż do walki z Joshua.
Nastawcie się na 1-2 lata walk z kelnerami.
 Autor komentarza: jassin
Data: 21-05-2016 23:50:18 
tak sobie patrze.. i Briggs ladnie sobie rekord podbil na bumach... po Kliczce mial 51-6... teraz 60-6... obil, jakby nie bylo 9! bumow z rzedu...
 Autor komentarza: Clevland
Data: 21-05-2016 23:50:25 
Haye poszedł na lody i przewrócił napotkanego gościa...

Tak to mniej więcej wyglądało.
Kolejny trochę większy osiłek to Briggs.

Żenada.

Molina będzie leżał max w 3 rundzie.

Haye znów pokazał zajebistą dynamikę.
 Autor komentarza: jassin
Data: 21-05-2016 23:50:48 
a Haye nie lepszy.. ciekawe ile kasy zgarnal za tego Giergiaja
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 21-05-2016 23:54:17 





Fajnego mial przeciwnika David......idealny np. dla Wawrzyka, dwoch roztrzesionych polamancow......
Spodenki tez mial fajne Haymaker, pantalony babci Aldony.....





 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-05-2016 23:54:52 
Żenada. Hsye to frajer i tyle.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-05-2016 23:55:11 
Właśnie się zastanawiałem ile kasy zarabia za te "walki" David i ile kasy daje tym przeciwnikom że jednak przyjeżdżają i ten swój śmieszny nabity nieskazitelny rekord sprzedają.
Ciekawa sprawa. Czy zarobi te 150 tysięcy funtów za te 3 starcia?

A co wy tak tego Molinę wspominacie? Czyżby to następny po Briggsie przeciwnik czy co?
 Autor komentarza: Mat
Data: 21-05-2016 23:57:32 
Haye zamiatał rękami jak Roy Jones Jr.; musiało mu strasznie brakować tych trzech lat bez blasku fleszy.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 21-05-2016 23:58:19 
Za 15 lat mój młodszy syn wejdzie na boxrec i powie, tata ale kozak z tego Haye, wygrywał przed czasem samych kozaków.
Niestety wybrał sobie tą drogę, małymi kroczkami idzie po pas i pewnie będzie wybierał sobie z którym mistrzem warto walczyć
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-05-2016 00:06:02 
@BlackDog



To nie ma znaczenia ile zarabia za te walki, to jest tylko kasa na "przezycie". Plan jest zawsze dlugofalowy czyli np: "Przez nastepne 24 miesiace chce doprowadzic do hitowej walki mistrzowskiej pokazanej w PPV za ktora dostane pare baniek. Aby do niej doszlo musze sie kilka razy pokazac i efektownie wygrac zeby moja "legenda" zawodnika z miazdzaca dynamika i ciosem rosla w oczach kibicow (szczegolnie tych "niedorozwinietych" ktorych jest w swiecie boksu niestety najwiecej i to oni glownie wykupuja pakiety). Oklepie paru niepokonanych 3 ligowcow za jakies tam przecietne pieniadze ale przy dobrym naglosnieniu mojego "sukcesu" i wczesniej czy pozniej bede idealnym materialem na prawdziwa walke mistrzowska za prawdziwe pieniadze. Potem zbiore wpierdol od prawdziwego mistrza ale i zarobie pare baniek. Na koniec wymysle wymowke ze mialem kontuzjowany palec albo bark, odpoczne pare miesiecy i wracam do punktu A czyli obiciu paru 3 ligowcow"........





 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 00:09:57 
KnockinOnHeavensDoor
Spodenki tez mial fajne Haymaker, pantalony babci Aldony.....

On musi mieć takie pantalony bo ma tak dupsko spuchnięte od koksowania,ma tak wielkie,że to wygląda komicznie :)
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-05-2016 00:09:58 
W 2017 ocenisz wojtyla85 moje wypowiedzi heh Poki co, wyzwiska schowaj sobie w worku na buty. Chcialbym sie bardzo moc odniesc do umiejetnosci bokserskich Joshuy, ale niestety ich nie zawuazylem - walka z Martinem to byla kpina (przeciwnik klasy Gjergjaja - to tak apropos przytykow do Haye), a z Whytem wyszlo tyle "niedociagniec", ze Joshua moze przezyc w ringu z Hayem duzo slabych chwil. Na tle tych dwoch walk ZUPELNYM KURIOZUM JEST OKRZYKNIECIE SIEBIE SAMEGO MUHAMMEDEM ALIM. Postawie 1000 funtow na Haye w 2017
 Autor komentarza: clyde22
Data: 22-05-2016 00:12:28 
Jakie przeciętne pieniądze? Haye jest jedynym promotorem tych walk i dwukrotnie wyprzedał O2 Arenę. Do tego dochodzi kasa z Dave TV, którzy mieli świetną oglądalność z DeMorim. Haye leci w kulki i zarabia bardzo dużo na tych szopkach.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 22-05-2016 00:13:52 
I zrozumcie, Haye nie ma w tej chwili rywali. Moze nakloni AJ do walki za rok, ale nawet gdyby wzial teraz jakis Glazkowow, Wilderow, Brazealow, Chisorow, Arreolow to skonczyloby to sie tak samo jak dzisiaj z Albanczykiem. Wilder na Haye zreszta nie wyjdzie, Fury z roznych wzgledow rowniez nie, Kliczko jest praktycznie skonczony. Ortiz gra w swoj turniej.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 00:16:34 
I właśnie na takich Januszach jak gerlach Haye zarabia.Skąd biorą się tacy naiwniacy????
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 00:17:45 
KnockKnock

Ale ja to rozumiem. Mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć jakie to kwoty. Za małe pieniądze Haye by dupy nie ruszył. On jest zbyt leniwy ;D

Gerlach.
Skoro ty nie widzisz ŻADNYCH szans Joshuy oprócz lukcypunch w walce z Hayem i dodatkowo nie widzisz żadnych umiejętności bokserskich u AJ oraz stawiasz Charlesa Martina na równi z tym bumem Arnoldem to cóż...
Trollujesz pan albo nie masz kompletnie pojęcia o boksie. Ewentualnie jesteś niewidomy. te 1000 funtów lepiej byś na cele charytatywne przelał...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 00:19:39 
"I zrozumcie, Haye nie ma w tej chwili rywali. Moze nakloni AJ do walki za rok, ale nawet gdyby wzial teraz jakis Glazkowow, Wilderow, Brazealow, Chisorow, Arreolow to skonczyloby to sie tak samo jak dzisiaj z Albanczykiem. Wilder na Haye zreszta nie wyjdzie, Fury z roznych wzgledow rowniez nie, Kliczko jest praktycznie skonczony. Ortiz gra w swoj turniej"

Garbaty Anioł na to skończ pierdolić tato...

Człowieku. Marny trolling skoro uważasz że Arreola, Chisora, Głazkov czy ba nawet Wilder by po lewym prostym padali xD
Żałosne. Po co ludzie się w to bawią... Rozumiem od czasu do czasu sarkazmem czy ironią coś skwitować ale takie bull shity pisać xD
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 00:21:09 
clyde22 właśnie miałem to pisać,nie zdziwiło by mnie jak kiedyś w przyszłości Hearn zrobi z sky boxing tak jak dzisiaj wszyscy oglądali na Dave i kasa na subskrybcji miesięcznej tłuczona
 Autor komentarza: docarol
Data: 22-05-2016 00:25:39 
@tolek78
"I właśnie na takich Januszach jak gerlach Haye zarabia.Skąd biorą się tacy naiwniacy????"

To jest okazy na wymarciu. On ciągle wierzy, że ziemi jest plaska.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 00:26:59 
BlackDog David na koniec walki powiedział,że teraz Briggs a w 2017 duże walki.Z Briggsem znowu halę O2 całą wyprzeda na wypłaty na taką kartę jak dzisiaj 10 000 funtów wyda :) zarobi bańkę i w 2017 duża wypłata z AJ można można po 4 latach dwóch ogórków jednego emeryta obić i zarobić krocie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 00:32:59 
Haye dorabia przed łomotem od AJ.
To co pokazuje to nawet nie jest 80% dawnego Haye a w dodatku w ringu stanie z kimś potwornie nie w jego stylu.
W każdym bądź razie wielka szkoda że nigdy nie wykazał się ambicją facet. Mógłby wiele ciekawych walk stoczyć a tak...
Cóż. Gerlach i kilu innych cały czas wierzą że wszystkimi ring zamiecie a to już coś ;D
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 00:50:25 
Wiem że zabrzmi to śmiesznie dla niektórych ale obejrzałem powtórkę i walka z "Arnim" strasznie zalatuje ustawką.
Praktycznie po żadnym nokdaunie facet nie był "podłączony". Ciągle ta sama sentencja. Facet dostaje i się kładzie, turla po czym wstaje z ciągle trzeźwym wzrokiem.

Nie chcę nic insynuować ale wygląda to tragicznie. I ten lewy prosty. Nawet nie dynamicznie zadany a facet się kładzie, turla dokładnie tak jak wcześniej i wstaje.
Jakieś to takie na siłę...

Haye wolny, mało dynamiczny i w za małych spodenkach (aż dziw bierze że takie Gerlachy są wśród nas ;D).
To była jakaś masakra. Przecież ten Arnold walczył już w ringu a wyglądał gorzej niż jakiś bum zabrany spod sklepu...
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 22-05-2016 01:22:50 
Autor komentarza: BlackDog
Wiem że zabrzmi to śmiesznie dla niektórych ale obejrzałem powtórkę i walka z "Arnim" strasznie zalatuje ustawką.
Praktycznie po żadnym nokdaunie facet nie był "podłączony". Ciągle ta sama sentencja. Facet dostaje i się kładzie, turla po czym wstaje z ciągle trzeźwym wzrokiem.
Nie chcę nic insynuować ale wygląda to tragicznie. I ten lewy prosty. Nawet nie dynamicznie zadany a facet się kładzie, turla dokładnie tak jak wcześniej i wstaje.
Jakieś to takie na siłę...


Podłożył się? Bo Haye mu zapłacił? Myślisz, że Haye ma taką kasę, żeby go było na to stać? I spisali umowę, to było w kontrakcie? Przecież gdyby dziś pokonał Haye'a to byłby bogatszy o kilka mln. Myślisz, że Haye ma kilka mln, żeby zapłacić komuś za podłożenie się?
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 22-05-2016 01:34:15 
Weźcie sobie porównajcie to coś z udziałem Haye'a i Briggsa z konkretną walką między Parkerem a Takamem. Przecież to dwa różne bokserskie światy. Z jednej strony "bumobicie" pozbawione jakichkolwiek walorów sportowych, z dysproporcją umiejętności zakrawającą aż o ustawkę (już ten śmieszny amerykański wrestling czasami wygląda poważniej), z drugiej emocjonujący pojedynek dwóch prawdziwych zawodników z czołówki HW, twardzieli ze szczęką i sercem do walki.
Już nawet pal licho te kiepskie umiejętności tego Argentyńczyka i Gjergjaja czy jak mu tam, ale, cholera, czy nie mogliby chociaż spróbować powalczyć? Nie padać po dwóch ciosach? No dobra, tego starego, szalonego Briggsa można jeszcze zrozumieć, jest już dziadkiem i wrakiem, próbuje na koniec wyciągnąć z boksu ile się da. Ale Haye? Człowiek o wielkich możliwościach, z potencjałem na przynajmniej top10 i to nawet mimo długiej przerwy, a bierze sobie za rywala (znowu !) totalnego buma, którego do jednej bramki zrobiłby nasz Wawrzyk. Co z nim jest? Ma jakiś skrywany defekt, który mógłby wyjść przy konfrontacji z kimś choćby przeciętnym? Ja rozumiem, że do oczekiwanej walki z AJ musi wygrywać, a im efektowniej będzie to robił, tym lepiej to starcie się później sprzeda, ale czy Haye naprawdę w siebie nie wierzy i nie myśli nawet o zwycięstwie z młodszym Anglikiem? Gdyby myślał, to w jego interesie byłoby sprawdzenie się z jakimś twardszym rywalem, z którym mógłby trochę się zmęczyć i przeboksować kilka rund. I nie mówię to od razu o takim Jenningsie czy Takamie, którzy mogliby stanowić realne zagrożenie, ale chociaż taki Aguilera czy inny Kingpin... Nawet jeśli ze starego Haye'a zostało tylko 50%, to i tak spokojnie starczyłoby to na przyzwoitego średniaka, więc ryzyko porażki i utraty wielkiej wypłaty z Jushuą byłoby niemal zerowe. A minuty spędzone w ringu na pewno przydałyby się zardzewiałemu Haye'owi. Albo coś ukrywa, albo chodzi mu wyłączenie o ostatnią wypłatę, do której chce się dopchać idąc po linii najmniejszego oporu. Tak czy siak szkoda.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-05-2016 02:09:02 
co do cyca to przepowiem wam jego przyszłość... skoro nie będzie walki powietkin wilder to zapewne wbc da mu jakąś obronę aby sytuacja nr 1 do pasa się wyklarowała, a żeby nie był to znowu stiverne, więc Wawrzyk dostanie walke o pas przy niesłychanym laniu od Deontaya.
Zabawa na zasadzie kto szybciej znokautował cyca usa, czy rusa
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-05-2016 02:13:07 
aaa sory temat o wielkim zwycięstwie davcia... sytuacja tak żałosna, że szkoda gadać.
Ten cały gjergjaj(jaja to on sobie dzisiaj zrobił)tez przecież był 18 w wbc, wiec calkiem możliwe ze haye wskoczy do top 3 i jego tez moze wilder obic w GB
 Autor komentarza: Sebson
Data: 22-05-2016 03:05:11 
Bardzo dobry post Chupacabra. Dodam tylko w jego duchu, że jeżeli David szuka jednej z najbardziej kasowych walk, to powinien zmasakrować przynajmniej Łajdaka Whyte'a i Martina w ramach korespondencyjnej rywalizacji. Wspomniałeś o maskowanym defekcie-przyznaję ciekawe spostrzeżenie- dlatego tak pomyślałem, że Haye prawdopodobnie zaplanował, iż zdecydowanie skuteczniej i bezpieczniej będzie dopieścić i dowieźć do kasowej konfrontacji pozorny upgrade wizerunku boksera kompletnego i trudnego w aktualnym zdefiniowaniu, anieżeli poddać się realnej weryfikacji z ww dziś (nie tylko przeze mnie) nazwiskami .
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:15:44 
jaki maskowany defekt? co wy piszecie po walce David mówił,że w końcu działały porządnie te mięśnie co są wyleczone dlatego tak dobrze mu poszło i jest zdziwiony,że tak dużo cobra wytrzymał :) a tu dla fanów Dawida niech poczytają sobie co piszą na jego profilu tt pod ostatnim twittem gdzie jest to piękne ko :D

https://twitter.com/Join_Dave/status/734141213486387200

gala w Las Vegas się zaczeła
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 03:19:12 
A kto w LV walczy?
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:30:31 
Autor komentarza: BlackDogData: 22-05-2016 03:19:12
A kto w LV walczy?

Charlo vs Jackson
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:37:59 
GALA W LAS VEGAS

Karta walk: http://boxrec.com/show/730840

Linki:

http://i-htv.net/canalsport2.html

http://goldvod.tv/kanal,8.html

(w j. polskim)
 Autor komentarza: Emperror
Data: 22-05-2016 03:39:50 
oo zdazylem:) dzieki
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:45:20 
Co to? Nikogo nie ma?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:50:03 
No i po walce

Bardzo mnie to cieszy, bo nienawidzę takich bokserów jak Jackson. Ucieka, coś tam klepnie z dystansu...

Dobrze, że go położył Charlo
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:50:12 
o kuźwa to mnie zaskoczył charlo
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:50:59 
Mnie nie

Aż się prosiło, żeby bardziej zdecydowanie zaatakować i rozpieprzyć tego patyczaka
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:52:46 
Rollo chodziło mi o to,że poprawił jak ten paralityk stał bez ruchu :)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:53:56 
No i dobrze :-)

Tu nie było żadnej winy Weeksa. Jakcson powinien był przyklęknąć.

Coś powoli stronka chodzi. U Ciebie też?
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:55:55 
nie chce zabrzmieć jak cop:) ale akurat mam to w tv bo mam canal+
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 03:57:04 
Rollins ten drugi charlo co dziś walczy to brat bliźniak?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:57:13 
mówię o stronie bokser.org
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:58:04 
Tak, lepszy.

Ten taki trochę bezpłciowy, co było widać zresztą. I doprowadzony do pasa nieco na siłę.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 03:59:28 
Teraz Trout i wbrew temu co mówią komentatorzy, nie będzie miał wielkich problemów z pokonaniem go.

W ogóle to komentarz niezbyt - strasznie pierdolą i usypiają
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:00:05 
nie u mnie ok
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:01:32 
Proksa zawsze jakoś tak bezpłciowo komentuje
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:06:47 
taki buc :-)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:07:02 
No, teraz strona chodzi lepiej
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:07:05 
ALE ta po lewje miala cudne bimbaly ,
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:07:18 
Trout to przegra myślisz?
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:08:34 
Ojciec ty o 2.00 gdzieś zniknąłeś na dwie godzinki :)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:08:50 
Fajna ta po lewej. Mocno wysoka
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:09:24 
Myślę, że Trout przegra. Będzie pasował stylowo Jermallowi Charlo
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:11:00 
ten bliźniak ale fizycznie dużo lepsze warunki niż brat :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:11:52 
Give me link pls ;D

https://www.youtube.com/watch?v=fktwPGCR7Yw

Się zasłuchałem.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:12:23 
masz wyżej dwa
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:13:08 
Rollo wyżej podał
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:16:37 
Proksa wyraźnie kibicuje Troutowi, a prawda jest taka, że Charlo wygrywa 20:18

minimalnie, bo minimalnie, ale jednak
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:16:42 
ano jest. ;D
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:17:32 
Trout go bidulek nie sięga,na dół jeszcze muśnie ale na górę pół łokcia brakuje :)
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:18:49 
ale ja już widzę,że nie pójdzie po myśli Proksy
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:22:18 
kurwa niezłą ma ta stajnię ten Shields git nosze,Trout tego nie wygra nie ma szans na ostatniej gali też pod jego komandos przez ko ten funfel gita:)
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:22:51 
też pad
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 04:24:14 
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:07:05
ALE ta po lewje miala cudne bimbaly ,


Mówisz o grzelaku???:):):)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:25:07 
Ale Proksa ma usypiający ton. Przynajmniej o tej porze ;D
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:25:16 
Trout robi co może, ale brakuje mu warunków chociażby
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:26:08 
tolek ty przyuważ,że oni zawsze o 2.00 na dwie godzinki znikają :D to mi pachnie zabraniem Grzelaka na zapiekankę :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:26:58 
Autor komentarza: tolek78Data: 22-05-2016 04:24:14
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:07:05
ALE ta po lewje miala cudne bimbaly ,


Mówisz o grzelaku???:):):)

kurwa was pojebalo z tym gender nagle wiekszosc na orgu jest bi i jeszcze zazdrosni o @ grzelaka , chcecie sie bawic pisorami to sie bawcie ale niekonieczn ie musicie sie tym chwalic
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:28:18 
Gdyby Trput miał mocniejszy cios, to można by liczyć na jakąś mocną kontrę.
Ale nie ma
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:28:51 
BlackDog on zawsze tak gada jakby był obrażony i takim tonem jak w kościele u spowiedzi:) trochę tak szepcze jak by miał stracha,ze sąsiadka jego grzechy usłyszy
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:29:02 
Jakie oburzenie xD
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:29:18 
magic19 blinkblink dwie zazdrosne ciotki , ciagle tylko rzelak i grzelak , mowil ojciec badzcie mili dla niego to i dostaniecie pewnie sznase widac ze grzelak jest hurtownik nie detalista wiec glowa do gory :)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:29:23 
Czy mi się wydaje, czy jakoś tak mało ludzi na trybunach? W ogóle gala na jakiejś chyba mniejszej hali.

Dziwne, bo trzy walki mistrzowskie. Ciekawe. Dobrzy pięściarze.

Ale to durni Amerykanie - nie ma festyniarzy, to i publiki mało :-)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:31:37 
Autor komentarza: BlackDogData: 22-05-2016 04:29:02
Jakie oburzenie xD

a jak , przeciez kaplana obrazaja , ojciec przeciez jest takim ksieciem kosciola nie zwyklym kaplanem wiec nie wypada tak nawet zartowac
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 04:32:01 
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:26:58
Autor komentarza: tolek78Data: 22-05-2016 04:24:14
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:07:05
ALE ta po lewje miala cudne bimbaly ,


Mówisz o grzelaku???:):):)

kurwa was pojebalo z tym gender nagle wiekszosc na orgu jest bi i jeszcze zazdrosni o @ grzelaka , chcecie sie bawic pisorami to sie bawcie ale niekonieczn ie musicie sie tym chwalic


Zaraz tam zazdrośni po prostu cieszymi się tu na orgu waszym szczęściem:)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:34:13 
Ojciec. Skoro taki z Ciebie kapłan podpowiedz koledze o co chodzi z tym psalmem 168 na spodenkach Trouta ;D

Magic.
No Proksa masakra. Zaczyna myśl. Później ją kontynuuje. Następnie po 10 sekundach przerwy dopowiada to co mu uciekło. Ale późno jest ;D Czepiam się a pewnie Grzesiek też przed chwilką spał gdzieś po kątach ;D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:35:12 
Autor komentarza: tolek78Data: 22-05-2016 04:32:01
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:26:58
Autor komentarza: tolek78Data: 22-05-2016 04:24:14
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-05-2016 04:07:05
ALE ta po lewje miala cudne bimbaly ,


Mówisz o grzelaku???:):):)

kurwa was pojebalo z tym gender nagle wiekszosc na orgu jest bi i jeszcze zazdrosni o @ grzelaka , chcecie sie bawic pisorami to sie bawcie ale niekonieczn ie musicie sie tym chwalic


Zaraz tam zazdrośni po prostu cieszymi się tu na orgu waszym szczęściem:)

siedzisz tam w holandi i juz ci sie calkiem pojeba.. ze u nas chlop z chlopem to norma ale pewnie dawno w kraju nie byles i my tu zyjemy po bozemu nie jak wy tam sodomici :)
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-05-2016 04:35:16 
Wesoło widzę xD
Będzie jeszcze coś po tej walce?
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:36:32 
tylko ja mam takie wrażenie,że ten Charlo wygląda jak kategorię wyżej a Proksa chyba inną walkę ogląda
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:37:07 
Lara będzie
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:37:28 
Proska komentuje, niczym dość nudny mecz tenisa dwóch średniaków.

A jaki podniecony, bo Trout wygrał rundę :-)

Wygrał, bo Charlo nieco zwolnił.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:37:58 
"Będzie jeszcze coś po tej walce?"

https://youtu.be/PZkZLpeYv-s?t=2s

;D
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 04:39:08 
OjciecZradioMaryja


Nie denerwuj się w waszych kapłańskich kręgach jest lepiej niż w NL więc się nie musisz wstydzić:)
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 04:41:09 
Szkoda że Proksa nie dopuszcza za bardzo Gurdy do głosu bo lubię jak komentuje Edzio Gurda
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:41:14 
Autor komentarza: tolek78Data: 22-05-2016 04:39:08
OjciecZradioMaryja


Nie denerwuj się w waszych kapłańskich kręgach jest lepiej niż w NL więc się nie musisz wstydzić:)

wrocisz tu do kraju i oj sie wezmie duda za wsz oj sie wezmie i kaczor tez za te prowadzenie sie grzeszne , na granicy juz beda czekac na ciebie za takie obrazanie hierarchy kosciola oj sie wezmie duda :)
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-05-2016 04:41:17 
Jaki Morfeusz w narożniku Trouta, gdzieś już gościa widziałem, ma dobre gadane.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:41:21 
Proksa podniecony, bo Trout wygrał siódmą rundę. A teraz mówi, że trudno wskazać zwycięzcę rundy ósmej.

No przecież wyraźnie wygrał Charlo.

PS Ja akurat Trouta lubię i wcale nie kibicuję Charlo, ale widzę co się dzieje.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:44:36 
dziewiąta runda to chyba druga, którą Troutowi można zapisać. A i to niezbyt pewnie.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:45:42 
no ta dla trouta na bank było bo charlo chyba jeden cios zadał
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:48:15 
trochę za późno się trout obudził a nokaut z tych łapek to ciężko sobie wyobrazić
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:51:42 
Nieźli koksiarze muszą być z tych braci Charlo - przy takich warunkach waga junior średnia.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 04:53:24 
Charlo 198 i super średnia ;D
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 04:55:00 
Jaka tam junior średnia przecież cop twierdzi że bracia nie walczą w tej kategorii wagowej.Przecież cop zna się na "BOKSIE ZAWODOWYM"jak nikt inny na świecie
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:56:36 
Trout dał z siebie wszystko. Robił co mógł. Ale zabrakło warunków fizycznych, był słabszy.

Dałbym jakieś 118:110 sędziowie mogli dać więcej rund Troutowi, bo punktowi lubią dać więcej, przy wysokiej przewadze tego, co ma wygrać.

A Proksy by się pewnie pozbyli, gdyby mieli kogoś innego.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 04:57:26 
Takie bzdury gadał cop? Ten to głupotą nie przestanie mnie zaskakiwać :-)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 04:59:08 
Autor komentarza: BlackDogData: 22-05-2016 04:53:24
Charlo 198 i super średnia ;D

??? co 198 ?? cm :)??
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 04:59:14 
canal+ ma chyba jakiś długi kontrakt podpisany bo od lat jak kiedyś jeszcze GGG puszczali to zawsze komentował ale jest mega usypiający
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:00:04 
Trout raczej gorszy nie był od Charlo. Ale o wiele słabsze warunki zrobiły swoje
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 05:00:10 
Z tego co pamiętam to w swoich subiektywnych rankingach umieszczał braci wyżej i chyba jeszcze się z rockym86 kłócił
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-05-2016 05:00:56 
Nieskończona jest głupota trolla z Hameryki....

Dobranocka pany.

Ojciec, sam żem doszedł jakby co o co chodziło z psalmem "168" ;D Kapłan z Ciebie niewierny. Zamiast mi pomóc to pewnie o dziewczynie Grzelka fantazjujesz ;D
Shame on u ;D
Pozdro.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:02:08 
Mogliby któregoś Charlo wypuścić na Larę
ten by im pokazał...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:03:05 
Teraz Lara z Martirosyanem. Martirosyan dobry pięściarz, ale jakoś strasznie mocno go promują, dają kolejne szanse.
Dlatego żywię do niego jakąś taką antypatię
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:04:12 
Szkoda trochę Trouta, bo świetny pięściarz, a to raczej była jedna z ostatnich szans na osiągnięcie tytułu.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 05:07:11 
No szkoda tego Trouta ale straszna różnica w zasięgu ramion to było wręcz niemożliwe,musiałby mieć kowadło jak Gienia żeby wygrać:)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:36:19 
Szkoła boksu w wykonaniu Lary.

Pytanie kiedy Martirosyan zacznie swoje chamstwo, z którego słynie? Jak na razie bije poniżej pasa. Drakulich powinien w końcu dzielić mu ostrzeżenia, jeśli to się nie zmieni.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 05:39:30 
Pokaz świetnego boksu Lary a tu taka cisza czyżby Proksa wszystkich uśpił?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:40:00 
Pierwszą rundę Lara mógł nawet przegrać. Resztę z pewnością wygrał.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:43:53 
Dawno nie widziałem tak bezradnego Martirosyana.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:47:49 
Rundę 7 można dać Martirosyanowi
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 05:50:29 
Lara za szybki dla Armeńca dziwię się,że narożnik nie doradza mu iść na całość
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:52:03 
Przyjemnie i z podziwem ogląda się taki pokaz boksu.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:52:38 
magic19
On idzie na całość, ale Lara jest poza zasięgiem. Albo skontruje, albo ucieknie...
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-05-2016 05:53:05 
Lara niczym szermierz odganiający się od chłopa z widłami.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 05:56:10 
Dziewiątą rundę może nawet i Martirosyan by wygrał

gdyby Lara wręcz nie ośmieszył go w końcowej minucie
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 05:58:05 
Taki bęcwał cop uwielbia Moneya a Lara który ma ciekawszy i równie dobry technicznie boks to już jest dla niego do dupy
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 06:00:38 
Proksie Durda delikatnie daje znać, że to walczy Martirosyan, a nie Darchinyan :-)
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 06:01:44 
tolek jak byś im zamienił narodowości to by uwielbiał Lare no i go boks jako sport nie obchodzi:) to następna sprawa
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 06:05:28 
Bardzo słusznie ringowy zabiera punkt Martirosyanowi. O to się prosiło już dawno.
Bodajże po czterech rundach zajebał mu 4 razy.

Martirosyan walczy nieczysto.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 22-05-2016 06:06:46 
Autor komentarza: magic19Data: 22-05-2016 06:01:44
tolek jak byś im zamienił narodowości to by uwielbiał Lare no i go boks jako sport nie obchodzi:) to następna sprawa

Wiem o tym ale jak można być takim ignorantem?Kurcze Vanes w tym pojedynku wygląda jak dziecko we mgle
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 06:09:44 
Faktycznie Lara jest jeszcze lepszy niż parę lat temu. Pięściarzem kompletnym był kiedyś, teraz nie wiadomo jak go nazwać.


116:111 (zabrany punkt za bicie poniżej pasa) to "najniższy wymiar kary" dla Martirosyana.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 06:10:01 
no bezradnie wyglądał Armeniec
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 06:10:28 
Bałem się trochę, że Larę mogą zwałkować, ale przy takiej przewadze raczej nie wchodzi to w rachubę.

Osobiście punktowałbym 118:109
 Autor komentarza: Rollins
Data: 22-05-2016 06:12:10 
No i być może szukali sensacji, bo punktacja maksymalna, co można dać Martirosyanowi

Idę spać

dobranoc
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-05-2016 06:12:18 
narka Pany do następnego:)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-05-2016 06:27:42 
no ojciec woli wojne nie szachy ale coz nie zawsze kazdemu mozna dogodzic , nara dziady
 Autor komentarza: adambw
Data: 23-05-2016 17:25:54 
Tego Cobre a raczej chyba padalca bo tak upadal na mate jak padalec chetnie bym zobaczyl z naszym niedocenionym mistrzem kolodziejkiem.to dopiero by byla atrakcja jak by go harnas poczestowal zbujnickim....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.