MAŁE PIĘŚCI: HOŁD DLA CESARZA ANTONIUSZA

Cesarzowi co cesarskie, czyli premiera pieśni państwowej dla współczesnego Albionu. Jeżeli jeszcze raz zagrają Antoniuszowi ''God Save the Queen'', w pałacu Buckingham rozlegną się strzały.

 

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Biłuński zadebiutował na łamach Bokser.org w czerwcu 2011 roku. W ciągu dwóch lat stworzył cztery autorskie cykle: "Artyści ringu", "Boxiana", "Styl robi walkę" i "KSB". Prezentował charakterystyczny styl, który często polaryzował opinie czytelników. Obecnie Biłuński tworzy reportaże dla wydawnictwa Ebr.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-04-2016 21:00:37 
Joshua jeszcze tak naprawdę niczego nie dokonał, nikogo nie pokonał, a tu zachwyty i hymny pochwalne - to trochę niepoważne.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2016 21:03:54 
Myślę że zdobycie mistrzostwa świata 3 lata po debiucie to jednak jest jakieś osiągnięcie;)
 Autor komentarza: DragonWingsBreaker
Data: 17-04-2016 21:04:58 
Może i nie dokonał ale i tak już stał się bogiem. "pada na kolana"
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2016 21:11:21 
Podobnie jest z GGG, cóż z tego że nie walczył jeszcze z topem(Canelo) skoro wszyscy znamy jego poziom i z góry wynik ewentualnej walki . Joshua może i nie boksował jeszcze z ze ścisłą czołówka, nie zmienia to jednak faktu że jego atuty widać jak na widelcu.
 Autor komentarza: psychox
Data: 17-04-2016 21:11:50 
Czy przesympatyczny AJ wyrosl tak na sterydach? Ktos cos?
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 17-04-2016 21:18:05 
co to ma być? hahahaha
bez przesady
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-04-2016 21:19:30 
Rolan Data: 17-04-2016 21:11:21
Podobnie jest z GGG, cóż z tego że nie walczył jeszcze z topem(Canelo) skoro wszyscy znamy jego poziom i z góry wynik ewentualnej walki . Joshua może i nie boksował jeszcze z ze ścisłą czołówka, nie zmienia to jednak faktu że jego atuty widać jak na widelcu.
*
*
Po pierwsze od kiedy Canelo to top? W dodatku w wadze średniej.

Po drugie atuty było widać jak na widelcu u takiego np Davida Price'a.
Do czasu, aż nie poznaliśmy jego wad.

PS Może i Joshua rzeczywiście będzie pięściarzem tak wspaniałym, ale tego na razie nie wiemy, a na pewno za wcześnie na jakieś zachwyty.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2016 21:29:39 
Rollins
1. Canelo to top. Nie lubię(właściwie nim gardzę) go ale taka jest prawda.
2. Joshua ma już przetestowaną szczękę, więc wpadki się raczej nie zdarzą.
3. Zachwyty nad Joshuą są jak najbardziej uzasadnione. Jest świetnym ofensywnym pięściarzem, obdarzonym mocarnym ciosem. Może wygrać z każdym.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-04-2016 21:32:48 
Rolan
Piszesz np "Podobnie jest z GGG, cóż z tego że nie walczył jeszcze z topem(Canelo) skoro wszyscy znamy jego poziom i z góry wynik ewentualnej walki", as jednak ja nie widziałem artykułów o tytułach typu
HOŁD DLA CESARZA GIENNADIJA
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2016 21:36:01 
Roliins
Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Mógłbyś trochę przybliżyć. Sorry ale jestem trochę wstawiony.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 17-04-2016 21:37:47 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik ArktycznaMalpa piszący z IP: 79.184.156.138 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Biłunski odstaw ty w koncu te grzyby pojebie
 Autor komentarza: clyde22
Data: 17-04-2016 21:42:32 
Daliście się zwieść poecie, a przecież podmiot liryczny wskazuje kto jest prawdziwym królem. Irish Blood, English Heart to oczywiście niejaki Tyson Luke Fury.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-04-2016 21:44:19 
Rolan
Chodzi o to, że taki np Gołowkin, Kowaliow pokonują wszystkich jak leci, mają po kilka pasów, są zajebiści, a na ich cześć żaden dziennikarz nie pisze hymnów pochwalnych.

Joshua zdobył pas - fakt. Ale w jakim stylu i na kim? A tu zachwyty.

Jak mówiłem, dla mnie to trochę niepoważne. Na pewno za wcześnie na to.

To tyle ode mnie. Kończę ten głupi temat
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-04-2016 21:49:07 
clyde22 Data: 17-04-2016 21:42:32
Daliście się zwieść poecie, a przecież podmiot liryczny wskazuje kto jest prawdziwym królem. Irish Blood, English Heart to oczywiście niejaki Tyson Luke Fury.
*
*
Trzecia zwrotka:
Nowy Pan jest świetlisty i pokorny
Ma wydziaraną na barku Afrykę
I wyrok za handel haszyszem

Chyba jednak nie chodzi o Fury'ego
Zresztą, o kogo by nie chodziło, to... durnoty
 Autor komentarza: clyde22
Data: 17-04-2016 21:54:33 
Ja nie piszę o wierszyku tylko tytule utworu. Irish Blood, English Heart. Tak o sobie mówi Fury, który jest mieszanką anglo-irlandzką.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 17-04-2016 21:57:06 
Mam nadzieję, że AJ nie złapie jakiejś szpotawej stopy, bo to jest zmora każdego pięściarza.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 17-04-2016 22:18:13 
Rolan,
AJ ma przetestowaną szczękę? Bo ustał jednego czyściocha od Whyte, który wcześniej obijał samych bumów/średniaków? Już abstrahując od faktu, że Antek dochodził potem kilka rund do siebie. Szczęka Joshuy to dalej niewiadoma. Podobnie jak kondycja, psychika gdy coś idzie nie po jego myśli, czy kwestia odporności na kontuzje.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-04-2016 23:15:12 
Mocarz dalej na rynku.
 Autor komentarza: Storm
Data: 17-04-2016 23:20:04 
A miałem depresjé dzis. Bilun poratował. Humor naprawiony. Dziékuje.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 17-04-2016 23:32:29 
Groillotr
Owszem uważam że Joshua ma już przetestowaną szczękę. Podobnie zresztą jak większość ekspertów. Jest co najmniej solidna a to mu spokojnie wystarczy. Zgadzam się że jest kilka niewiadomych, które wyjaśnia się jedynie w starciach z Wilderem czy Furym. Fakt że Joshua zdobył pas w dosyć szczęśliwych okolicznościach nie oznacza jednak że na niego nie zasłużył.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 17-04-2016 23:55:09 
Większość ekspertów? A których i skąd wiesz, że jest ich większość? Nie wiem od kiedy to ustanie jednego ciosu (i to z problemami) zadanego przez zawodnika, który wcześniej nikogo nie pokonał (a zatem siła jego ciosu jest niesprawdzona w odniesieniu do walk na najwyższym poziomie - nokautowanie średniaków nie oznacza, że Whyte znokautuje kogokolwiek z czołówki) oznacza, że szczękę można uznać za sprawdzoną. Price też przyjął parę mocnych ciosów od np. Skeltona (który był o wiele lepiej sprawdzony niż Whyte) a potem okazał się być strasznym szklarzem.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-04-2016 01:01:06 
up
zgadzam się
Prawdziwego testu Joshua jeszcze nie miał
a pas już ma
 Autor komentarza: Rolan
Data: 18-04-2016 02:57:04 
Groillort
Nie wiem czemu się czepiasz. Mam na myśli dziennikarzy sportowych. Opinie owych dziennikarzy po walce z Whytem były przychylne dla Joshuy, pozytywnie oceniano również jego odporność(w większości). Pisząc o większości biore pod uwage znanych dziennikarzy, mniej znanych z przyczyn oczywistych nie biore bo po prostu nie znam ich opinii. Idąc twoim tokiem myślenia to Gołowkin jest niesprawdzony, być może nie ma wcale mocnego ciosu bo nokautuje jakichś średniaków.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 18-04-2016 04:08:10 
I takich artykułów w cyklu "Małe pięści" oczekuję.

"Jeżeli jeszcze raz zagrają Antoniuszowi ''God Save the Queen'', w pałacu Buckingham rozlegną się strzały."
Bardzo podoba mi się ten rewolucyjny entuzjazm JB.
Tak trzymać, ta wojna nigdy się nie skończy!!!
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2016 08:04:16 
Autor komentarza: RolanData: 18-04-2016 02:57:04

Idąc twoim tokiem myślenia to Gołowkin jest niesprawdzony, być może nie ma wcale mocnego ciosu bo nokautuje jakichś średniaków.

xxx

No nie, GGG obijał pięściarzy lepszych niż A.J. a poza tym skończył ich przed czasem w sporej liczbie. A zatem miał o wiele więcej okazji dla pokazania swojej siły ciosu niż A.J. odporności szczęki. Wyciąganie tak daleko idących wniosków co do odporności Angola, nawet nie na podstawie jednej walki a na podstawie jednej rundy lub właściwie ciosu (poza tym Whyte zbierał straszny wpiernicz) jest po prostu nielogiczne, dlatego też się "czepiam". Co do dziennikarzy - oni już kilka walk temu, gdy A.J. nic jeszcze nie osiągnął okrzyknęli go dominatorem i zbawcą HW więc spokojnie można uznać, że dają się czasem ponosić emocjom.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-04-2016 10:00:55 
Jasna sprawa, że to wszystko nakręcają dziennikarze.
Pamiętam jak swego czasu nazywali nowym Gołotą Andrzeja Wawrzyka czy Sosnowskiego.
Teraz uczepili się Izu i już bajdurzą, jak to wszyscy w ciężkiej się go boją i unikają.

Biłuński jest właśnie takim dziennikarzem, trochę innym, bo ten jest takim bokser.org-owym prowokatorem. Specjalnie pisze takie kontrowersje, żeby wywołać burzę. Człowiek by się na to nie łapał, ale jak ktoś pisze bzdury czy też stanowczo przesadza, to należy się kilka słów wyjaśnienia.
Na tym polega ten jego haczyk.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-04-2016 10:51:29 
masakra

z Bilunskim coraz gorzej

albo skonczyly mu sie zapasy tego co bral wczesniej i zmienil dilera a ten ma cos mocniejszego albo zmienil dawkowanie bo to co on tu wypisuje to nawet w Tworkach budziloby podziw lekarzy

czlowieku wez sie przebadaj gruntownie i najlepiej razem z siostra zamknijcie sie w jednej celi w wariatkowie

a w jakim celu redakcja te rzygowiny tu umieszcza to nigdy nie zrozumiem
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 18-04-2016 12:03:13 
@odyniec a możesz coś więcej, jakoś to rozwinąć? Dlaczego to są rzygowiny? Bardzo podoba mi się to, robi JB.
 Autor komentarza: blingbling
Data: 18-04-2016 16:21:52 
"wyrok za handel haszyszem" po pierwsze to on gonil ziolo :P a po drugie tez wlasnie jaram plastelinke :D
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.