ADAMEK-MOLINA OCZAMI ARTURA SZPILKI

Artur Szpilka (20-2, 15 KO) bardzo dobrze zna zarówno Tomasza Adamka (50-4, 30 KO), jak i Erica Molinę (24-3, 18 KO), czyli głównych bohaterów gali Polsat Boxing Night w Krakowie. Na kogo stawia "Szpila" w tej konfrontacji?

- Oczywiście jestem za Polakiem, czyli Tomkiem. Wyjątkiem jest Zimnoch. Molina jest bardzo leniwy w tym swoim boksie i jeśli tylko Tomek będzie zmieniał kąty, dużo się poruszał, to wygra na pewno. Z drugiej strony z jednym z nich walczyłem, a z drugim sparowałem, znam więc obu dosyć dobrze. Przyjąłem od Tomka w "dziesiątkach" parę ciosów, a od Moliny w "osiemnastkach" i muszę przyznać, że Adamek nie ma ciosu jak na warunki wagi ciężkiej, natomiast Eric naprawdę potrafi mocno przyłożyć. Jak gdzieś mnie tam trafił w żebra na sparingu, czułem to potem jeszcze przez dwa tygodnie - wspomina niedawny pretendent do pasa WBC wagi ciężkiej.

"Góral" sparuje obecnie z Michałem Cieślakiem, Mateuszem Masternakiem oraz Marcinem Rekowskim.

TOMASZ ADAMEK: JEŚLI POKONAM MOLINĘ, BĘDĘ W CZOŁÓWCE >>>

- Żaden z nich nie jest podobny do Moliny w swoim boksie. Może trochę Masternak, ale on nie ma takich warunków fizycznych i siły Erica. Tam będzie naprawdę widać różnicę między nimi i nie chodzi mi o różnicę podczas ważenia, gdy staną koło siebie, tylko różnicę w sile uderzenia. Ale jeśli Tomek będzie mobilny, powinien wygrać - dodał Szpilka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 07-03-2016 22:23:26 
Na punkty wygra.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 07-03-2016 22:29:36 
Wszystko zależeć będzie od przygotowań, ale to jest na razie wielka niewiadoma. Jeśli Adamek będzie stał jak ze Szpilką to będzie miał bardzo ciężko, a jeśli będzie ruchliwy i lewa ręka będzie działać to pewnie wygra zdecydowanie. Jednak mam dziwne wrażenie, że Tomek lepiej poradziłby sobie nawet z lepszymi na papierze.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 07-03-2016 22:42:23 
Ja raczej skłaniam się za zwycięstwem Moliny według mnie może ustrzelić Adamka
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-03-2016 22:43:40 
To może być baardzo trudna walka dla Adamka. Nie zdziwiłbym się wcale gdyby przegrał.
Ludzie za bardzo pokładają nadzieję w tych "super hiper ekstra" przygotowaniach Górala./ Tak się składa że w USA Tomek również trenował z personalnym trenerem i nawet jeśli facet nie był tak dokładny i dobry jak Chycki to... Pracował z młodszym Adamkiem.
Lepszy Tomek nie będzie. Może tak tylko wyglądać na tle odpowiednich rywali gdy zaś przyjdzie mu się zmierzyć nawet z kimś pokroju Głazkova będzie łomot./
Czy na Molinę jednak wystarczy tego co zostało z Tomka? Nie wiem. Być może tak bo Eric to nie żaden wirtuoz Adamek zawsze był twardzielem.
Zobaczymy. Spodziewam się cieżkiej przeprawy i poważnych tarapatów.
 Autor komentarza: canuck
Data: 07-03-2016 22:47:46 
Tez mi sie wydaje, ze Tomek moze tylko wygrac mobilnoscia, kondycja oraz akumulacja ciosow. Nie powinien isc na statyczna wymiane ciosow z bokserem takim jak Molina, ktory jest dosc dynamiczny oraz nieoliczalny.

Molina nawet zraniony jest dosc niebezpieczny, takze trzeba go konczyc metodycznie, bez zadnego napalania sie na szybki nokaut.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 07-03-2016 23:28:36 
Trener trenerowi nierówny Chycki wytknął dotychczasowe błędy w przygotowaniach. Adamek lubił przyoszczędzić na przygotowaniach i tak jak z Chyckim to w USA robił camp tylko do Arreoli. Czy to oznacza, że wróci tamten Adamek? Nie on po Vitku jest w fazie past prime i nie wróci do top formy. Zresztą nawet w Prime z Chyckim nie zdobyłby pasa na Kliczkach. Do Szpilki w Krk wyszedł do tego najcięższy w karierze. Teraz pewnie będzie w takiej formie, że tamtego Szpilkę i Głazkowa by pokonał.
Łatwa przeprawa z Moliną nie będzie ale szczękę to koleś ma z granitu a u siebie mało prawdopodobne na pkt przegrana. Wojna i Adamek na pkt.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 07-03-2016 23:41:30 
Sorry ale ja tego nie kupuję. W okół osoby Adamka narosło już tyle mitów że szok.
Po pierwsze to skąd ty możesz wiedzieć że Adamek dobry obóz robił tylko do Arreoli? Bo co tak powiedział? Heh.
A co ma mówić jak widzi że ludzie to kupili. Nie wiem jak dobry był Tyler Woodman ale pracował z Adamkiem nie do jednej walk a do kilku. Trenowali fizycznie ciężko i były z tych przygotowań relacje wielokrotnie. Nie wiem dokładnie kiedy przerwali współpracę ale podejrzewam że było to wtedy kiedy zorientowali się że już za dużo nie zdziałają.
Czy Chycki jest lepszy? Być może dokładniej do tego podchodzi korzystając z nowych technologi, badań itd. Ale bez przesady. Cudów nie będzie.
To nie jest tak że Adamek leżał do góry brzuchem całą karierę i popijał browary masowo a teraz nagle zaczął pierwszy raz w życiu porządnie trenować.
To durna wymówka w stylu zbyt małej wagi, rozwolnienia, aklimatyzacji czy po prostu złego dnia.
Ok do walki ze Szpulką podszedł trochę na zasadzie uda się po kosztach to super a jak nie to trudno ale może chciał mieć w razie czego wymówkę.
Głazkov po prostu był lepszy. Szybszy, silniejszy i mocniej bił. Tomek nie miał tam szans bo już w 2 rundzie oko mu solidnie napuchło.
Dajmy spokój...
 Autor komentarza: cop
Data: 07-03-2016 23:44:17 
Sparingi z Masternakim I Cieslakiem swiadczyc powinny o tym, ze Adamek I Bloodworth nastawiaja sie wlasnie na szybkosc I mobilnosc ringowa, gdyz tylko taka strategia moze dac Goralowi zwyciestwo. Molina to zaden sabeusz a raczej bardzo solidne zaplecze pierwszej 15 w wadze ciezkiej. Jego sila ciosu I umiejetnosc przyspieszenia w pewnych momentach gry sprawia Adamkowi klopoty. IMHO Goral wcale nie jest faworytem w tej potyczce a ewentualna wygrana da mu naprawde duzo “dobrego szumu” w przyszlych negocjacjach, jezeli zdecyduje sie kontynuowac kariere w USA.
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 08-03-2016 00:04:13 
@BlackDog generalnie zgadzam się i szanuję twoje opinie co do zagranicznych bokserów (trochę przeceniasz Włada imo, za nisko cenisz Haye'a ale każdy ma swoje poglądy) ale mam wrażenie, że Tomka niedoceniasz. Co do obozu Arreoli to akurat powiedział Gancarczyk ekspert z niego żaden ale jako dziennikarz ma bliski dostęp do zawodników. Zresztą sam Adamek narzekał na zajeżdżanie go przez Shieldsa na campie Arreoli i dlatego wymienił go na Rodżera, który nauczył go "amerykańskiego" stylu. Pooglądaj sobie wywiady z Chyckim on wcześniej nie robił na swoich obozach interwałów bo nikt na to nie wpadł. Wiadomo, że cudów nie będzie Góral pasa mistrzowskiego nie zdobędzie na Furym, Wilderze a do IBF się nie dopcha. EBU może zgarnąć. Głazkow był lepszy bo Adamek młody już nie był a oszczędzał na przygotowaniach. A mityczny speed siada pierwszy. To nie wymówka ale fakt. Prime Adamek imo by go pokonał patrząc co zrobił z nim Cunn past prime. Pzdr.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 08-03-2016 00:13:32 
Adamek ma już swoje lata.
Walka z Arreolą to efekt długiej współpracy z Gmitrukiem i przygotowania z Shieldsem.

Molina ma cios i Adamkowi pozostają takie szachy jak ze Szpilką.
O ile Szpilka ciosu nie ma to Molina wręcz przeciwnie.
Widzę Adamka zwiedzającego dechy i tańczącego wokół Moliny.

Adamek raczej to przegra, choć trzymam za nim kciuki.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 08-03-2016 00:17:14 
Nie przeczę że Chycki to dobry trener i że pewnie dba o wszystko na najwyższym poziomie. Nie zgadzam się jednak z opiniami jakoby Adamek wcześniej nie miał porządnych przygotowań pod kątem właśnie przygotowania fizycznego.
Miał.
http://www.bokser.org/content/2011/06/24/233511/index.jsp
https://www.youtube.com/watch?v=djO4RVqyCwk (czy interwały czasami właśnie nie polegają na mocnej pracy wykonywanej przez krótszy czas?)
Wtedy ludzie pisali że zasuwa. Nagle okazuje się że miał solidne przygotowania tylko do jednej walki w wadze ciężkiej (przypadkowo tej najlepszej) a reszta to sterta zaniedbań??
Jak napisałem wyżej. Nie kupuję tego.
Oczywiście Chycki to zapewne wybitny specjalista i bardzo pomaga Tomkowi szczególnie że w ostatnim czasie się zaniedbał ale trzeba oddzielić to od szumu który powstał jakoby Adamek nagle zaczął prawidłowo trenować i będzie super.
To tylko medialny wabik.
 Autor komentarza: cop
Data: 08-03-2016 00:18:18 
"BlackDog Data: 07-03-2016 23:41:30
W okół osoby Adamka narosło już tyle mitów że szok..."


Moze w Polsce jakies tam mity “narosly” ale moge was wszystkich zapewnic, ze Goral u nas ma naprawde opinie solidnego ciezkiego, ktory zawsze wychodzi do ringu by dac z siebie wszystko. Nigdy nie slyszalem jednego zlkego slowa o Adamku od zadnego fana boksu. Niewielu ludzi dawalo mu szanse na zdobycie pasa w wadze ciezkiej, ale kazdy respektowal jego dazenia ku takiemu wlasnie celowi. Nigdy nie mialem okazji poznac Adamka osobiscie I prawde mowiac jego polityczne czy tez religijne poglady mnie nigdy nie interesowaly, ale jako boksera zawsze go lubilem. Teraz oczywiscie odcina juz kuponiki od swojej bogatej kariery, ale musze przyznac iz robi to z klasa godna podziwu. Walki ze Szpilka (kompletna klapa, gdyz Adamek olal przygotowania) I Saleta (bez znanczenia) nie pokazaly nam niczego ale jezeli Polak bedzie potrafil w dobrym stylu wygrac z Molina, wowczas nalezy sie mu olbrzymi kredyt zaufania I ja nie bede zdziwiony, gdyby Adamek ponownie dostal szanse na walke o mistrzowski pas.
 Autor komentarza: cop
Data: 08-03-2016 00:19:51 
"Clevland Data: 08-03-2016 00:13:32
Widzę Adamka zwiedzającego dechy i tańczącego wokół Moliny."

Calkiem prawdopodobny scenariusz. To nie bedzie latwa walka dla Polaka.
 Autor komentarza: cop
Data: 08-03-2016 00:27:53 
"BlackDog Data: 08-03-2016 00:17:14
Nie zgadzam się jednak z opiniami jakoby Adamek wcześniej nie miał porządnych przygotowań pod kątem właśnie przygotowania fizycznego."


Przed walka ze Szpilka, to Adamek nie tylko nie mial dobrych przygotowan, ale praktycznie okazalo sie iz olal je niemalze calkowicie. Pamietam rowniez twitterowe pogloski o slabiutkim przygotowaniu do walki z Glazkovem, co mnie zawsze dziwilo, gdyz nie sadzilem ze taki profesjonalista jak Goral moze pozwolic sobie na tego typu zaniedbania. Niestety, jak zawsze bronilem Rogera, to musze w koncu przyznac, ze nie byl/jest on odpowiednim trenerem dla Adamka. Gmitruk byl idealny, a I Shields z pewnoscia bylby znakomitym wyborem. Bloodworth to swietny fachowiec, ale niestety nie dla Adamka, pomimo nawet tego, ze sami zainteresowani maja odmienna opinie na ten temat.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-03-2016 03:52:47 
Adamek wygra wysoko na punkty. Molina zasłynął tylko z tego , że Wilder z nim walczył i dał dłużej poboksować.Adamek na punkty. Molina to żółw.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 08-03-2016 08:05:16 
mam nadzieje ze Molina ustrzeli Adamka i skonczy sie wciskania go przez Kmite na sile na kazda gale Polsatu
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 08-03-2016 09:00:30 
Black Dog

Te super hiper przygotowania to pic na wodę żeby ludzie uwierzyli i kupili PPV.
Tomasz trenuje boks od wielu lat i nagle u schyłku kariery ma najlepsze obozy treningowe, lepsze niż w stanach. Niedługo wszyscy mistrzowie przyjadą do Polski trenować pod okiem cudotwórcy Chyckiegio. Będą 10 lat młodsi.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 08-03-2016 10:09:43 
Trener przygotowania fizycznego?
Przeczytajcie to:
http://www.jakubchycki.pl/o-mnie
a później oceniajcie...

Temat pracy doktorskiej:
"Zmiany parametrów fizjologicznych i morfologicznych w aspekcie kuracji hormonem wzrostu i testosteronem oraz suplementacji argininą i saponinami steroidowymi u mężczyzn w średnim wieku"

Pytanie gdzie i na kim zdobywał wiedzę praktyczną??
Trenowa wcześniej jakiegoś boksera?

Co do Adamka to trzeba się zastanowić jak wcześniej wyglądały jego przygotowania za Gmitruka, Shieldsa, Bloodwortha.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 08-03-2016 10:23:51 
Wiem ze Woodman przygotowywał Adamka w Stanach ale smiem twierdzic ze Adamek ma najlepszy camp w karierze .Widac na tarczy ze jest moc w uderzeniach ,ma dobrych szybkich sparingpartnerow {Cieslak,Masternak}i silnego fizycznie Rekowskiego do tego pewnie dojedzie ktos ze Usa .

Jesli Adamek wygra na pkt bede zadowolony ale jakos jestem spokojny o Tomka czuje ze wygra przez Ko .
 Autor komentarza: cezary27
Data: 08-03-2016 10:48:30 
Bardzo dobrze, że sparuje z dwoma cruserami ale zamiast Rekowskiego na trzeciego powinien wziąć Wawrzyka z niemal identycznymi parametrami fizycznymi co Molina. Potem się okaże że Adamek szybki i mobilny ale z ch..owym wyczuciem dystansu.
Roger jak zwykle ze skrajności w skrajność. Takie Rogerowe ternowanie to coś pomiędzy intuicyjnym a amatorszczyzną.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 10:56:05 
Molina ma czym przyłożyć. To kawał dzika jest i ciężko mi sobie wyobrazić jak będzie przebiegał pojedynek między nim, a Adamkiem bo Molina przyjedzie, aby wygrać. Trzeba pamiętać o tym, że przeciwnik Adamka to nie Brudov, co to się położy po dwóch prostych.
Sercem za Polakiem, ale coś mi mówi, że to Molina wygra. Obym się mylił, i chciałbym być zaskoczony postawą Adamka w ringu 2 kwietnia.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 08-03-2016 11:07:01 
Adamek z całym świetnym obozem przygotowania fizycznego musi mieć sparingi z kimś takich rozmiarów jak Molina! Świetne posunięcie co do sparingów z cruserami wypracowując szybkość ale są niźsi około 10cm od Erica. Skończy się tak, że w walce Adamkowi będzie brakować po kilka cm żeby dosięgać głowy Moliny którego w środku ringu szybki i nieco wyższy Szpilka nie dosięgał.
Apel do sztabu Adamka - weźcie nawet Kołodzieja z tym samym wzrostem i zasięgiem do posparowania i Wawrzyka bo potem będzie zdziwienie.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 11:09:25 
Clevland

"..Co do Adamka to trzeba się zastanowić jak wcześniej wyglądały jego przygotowania za Gmitruka, Shieldsa, Bloodwortha."

Ciężko jednoznacznie stwierdzić, ale może kilka faktów.
Za trenera Gmitruka, Adamek był świetnym pięściarzem, bił kombinacje seriami niemal, że w każdej płaszczyźnie, szybki i mobilny. Skazą pozostaje pojedynek z Estradą? Jak świetnie wiemy do drugiej walki w HW doszło w Stanach, dokładniej w Newark i wtedy były przygotowania z trenerem Gmitrukiem i Rogerem- wspólne ponoć. Adamek spuchł niczym bańka mydlana.
Kolejna z Arreolą, nowy duet Shields- Roger.
Wspaniały pojedynek.
Kolejne pojedynki pod kuratelą Rogera i spadek. Zmiana na styl amerykański, adamek coraz starszy i jakby zagubił niemal wszystkie te cechy, które decydowały o zwycięstwach. Zostały tylko mocna szczęka i charakter.
Moim zdaniem Gmitruk, Shields no i Roger.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 11:18:20 
cezary27

"Apel do sztabu Adamka - weźcie nawet Kołodzieja z tym samym wzrostem i zasięgiem do posparowania i Wawrzyka bo potem będzie zdziwienie."

Żartujesz sobie. Dwa asy o których wspomniałeś to z Moliną mają tyle wspólnego, że są jego wzrostu.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 08-03-2016 11:19:27 
Molina ma 194 czyli tyle co Saleta a Cieslak 191cm
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 11:22:31 
Od wzrostu w boksie, bardziej liczy się zasięg ramion :-)
 Autor komentarza: cezary27
Data: 08-03-2016 11:27:36 
RoyjrER
przynajmniej tyle, na pewno nie są wolniejsi od Moliny a jak wiemy Adamek zawsze miał problem z wyższymi
(nie licz Salety)
tak jak napisałem świetnie że sparuje z Cieślakim i Masterem ale oni nic nie mają wspólnego z Moliną jednak takie sparingi do szybkości są niezbędne.
Innym elementem jest obycie w walce z wysokim z zasięgiem. Pomijając sparingi szybkościowe są efekty jak miał Adamek ze Szpilką (Letr) z Głazkowem (Monte Barrett i Travis Kaufmann) ale brak sparingów z wyższymi z zasięgiem też jest błędem.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 08-03-2016 11:33:39 
RoyjrERData: 08-03-2016 11:22:31
"Od wzrostu w boksie, bardziej liczy się zasięg ramion :-)"

wcale nie bardziej a równie ważny..... ponieważ koleś bazujący na odchyleniach 10 cm wyższy od Adamka nie zwyczajnego sięgać do głowy takiego, będzie głównie zagrożony wiatrem z rękawic czasami obcierką.....
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 11:52:28 
cezary27
Data: 08-03-2016 11:27:36
RoyjrER
przynajmniej tyle, na pewno nie są wolniejsi od Moliny a jak wiemy Adamek zawsze miał problem z wyższymi
(nie licz Salety).

Że też mogłeś pomyśleć, że pomyślałem o Salecie xD
Są wysocy, ale oni w/w absolutnie nie reprezentują stylu Moliny i nie będą potrafić naśladować go w żaden sposób bo brak im takich umiejętności, że tak nazwę umiejętności "naśladownictwa" danego pięściarza. Gdyby faktycznie byli przydatni to sztab Adamka by ich nie wziął. Wziąłby bez mrugnięcia okiem. Kołodziej, Wawrzyk..daj spokój Czarek :-)

cezary27
Data: 08-03-2016 11:33:39
RoyjrERData: 08-03-2016 11:22:31
"Od wzrostu w boksie, bardziej liczy się zasięg ramion :-)"

wcale nie bardziej a równie ważny..... ponieważ koleś bazujący na odchyleniach 10 cm wyższy od Adamka nie zwyczajnego sięgać do głowy takiego, będzie głównie zagrożony wiatrem z rękawic czasami obcierką.....

Moim zdaniem zasięg jest ważniejszy, ale mogę się z Tobą zgodzić pod warunkiem, że dany pięściarz będzie bazował na odchyleniach.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 08-03-2016 11:55:34 
Adamek przed Witalijem sparował z Scottem Malikiem :) no i super a gdzie przygotowanie i obycie z kolesiem 202cm? Potem wszyscy zdziwieni że Adamek nie dosięga mordy Kliczki. Szans na wygranie i tak by nie miał ale nie było by sytuacji, że nie dosięga, pruje powietrze i jest TYLKO obijany jak dzieciak.

Adamek poza ostatnim obozem gdzie sparował z Cieślakiem (szybkość) i Wachem (warunki fizyczne) ogólnie miał do dupy dobranych sparingpartnerów.
Następny przykład na małego śliskiego Chambersa miał Derricka Rossego a powinien z cruserami trenować.....

Roger i jego pojęcie
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 08-03-2016 12:00:32 
Kliczko był poza zasięgiem Adamkiem, i co by nie zrobił- ile by nie trwały przygotowania to i tak by przegrał z Ukraińcem.
 Autor komentarza: boxxx
Data: 08-03-2016 12:20:11 
Skoro Adamek wyigrał z takim TYTANEM boksu jak Saleta to ja sądzę że teraz nie ma sobie równych.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 08-03-2016 12:59:30 
Molina to duży, silny zawodnik z twardą głową, mocnym ciosem, który nie boi się wchodzić w wymiany, potrafi wejść w akcję cios na cios i ma odpowiednio dużo pary, by walczyć na pełnym dystansie 12 rund. Molina jest bardzo dziurawy, jego garda często wygląda jak lejek kierujący ciosy na twarz, do tego demonem szybkości nie jest, aczkolwiek potrafi szybko wyprowadzać ciosy. Wydaje się, że po dobrych recenzjach otrzymanych po walce z Wilderem, którą zmazał słabe wrażenie jakie pozostawił po sobie po szybkim KO z rąk Arreoli, jest obecnie na fali wznoszącej, co skłania mnie ku przekonaniu, że do Krakowa nie przyjedzie tylko po wypłatę, gdyż wygrana nad Adamkiem może go utrzymać w zapleczu czołówki.
Jak wskazałem, Molina szybki nie jest, jednak Góral już dawno w tym elemencie nie błyszczy, więc wielkiej przewagi u Adamka nie widzę. Podobnie sprawa ma się z pracą nóg, która u Adamka jest na chwilę obecna co najwyżej przeciętna. Podobno Mr Chycki ma te nogi uruchomić, ale jednak mam olbrzymie wątpliwości co do tego, iż w wieku 40 lat można ten element poprawić. Ciosu Adamek nie ma, więc na KO liczyć nie może, bo Molina, to nie szklany Walker, więc pozostaje opcja zwycięstwa na pkt, ale do tego potrzeba ciągłego ruchu, walki na zasadzie in & out, a to przy obecnych możliwościach motorycznych Adamka wydaje się bardzo wątpliwe.

Zapowiada się bardzo ciężka walka dla Tomka, będę mu kibicować, ale obawiam się, że może w tej walce zaliczyć dechy, a nawet przegrać przed czasem, chociaż głowę miał zawsze twardą, wiec może da radę. W każdym razie stawiam na Moline.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 08-03-2016 13:22:21 
Molina z nikim z czołówki nie wygrał żadnej walki. Pompowany rekord miał skurwiel jak Wawrzyk by dostać szanse na wypłate..Wilder mógł go skończyć w ciągu 3 rund, ale co by ludzie powiedzieli. Najwiekszym osięgnięciem Moliny jest pokonanie Tonego Grano hahaa.. Ten gość by miał problemy z Artem Binkowskim..
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 08-03-2016 22:25:07 
Bykz bronxu nie porównaj Moliny do Wawrzyka Molina to solidny cieżki zaplecze czołówki ,napewno ma większe jaja niż Wawrzyk wstawał po nokdaunach Wildera i walczył dalej dopiero w 9 rundzie go sedzia poddał.
A Wawrzyk z Povietkinem wyszedł za przeproszeniem "posrany w pełne gacie" bez wiary i po pierwszych deskach odechciało mu sie walczyć!!
Molina pokonał przed czasem min Zubnao Love którego zk olei nie pokonali przed czasem Shanon Briggs czy Andy Ruiz jr wiec przyłożyć czym ma
. to nie żaden panczer ale ma mocny solidny cios który może wstrzosnąć Adamkiem poza tym ma 194 cm i 107 kg wagi kawał byka będzie dobrze przygotowany , niełatwe zadanie przed Adamkiem faworytem dla mnie Molina

jak będzie okaże się
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.