FURY: BATMAN ZADZIAŁAŁ JAK ZŁOTO, KLICZKO NIE MA ŻADNEJ KONTUZJI

Kontuzja czy strach przed Batmanem? Tyson Fury (24-0, 18 KO) nie ma wątpliwości - Władimir Kliczko (64-3, 53 KO) symuluje kontuzję, by mieć więcej czasu na przygotowanie się do wojny o pięściarskie Gotham City.

Anglik paradował w stroju superbohatera podczas środowej konferencji prasowej w Londynie. Kilkadziesiąt godzin później Ukrainiec ogłosił, że doznał kontuzji łydki i musi zrezygnować z zaplanowanej na 24 października walki. Dla Fury'ego to żadna nowość - kiedyś przed innym dużą potyczką, w której miał stanąć naprzeciw Davida Haye'a, przeciwnik również się wycofał i koniec końców do pojedynku w ogóle nie doszło.

FURY JUŻ W ŚRODĘ PRZEWIDZIAŁ KONTUZJĘ KLICZKI

- Należy się zastanowić, co się dzieje w ich głowach. Czy jestem aż tak przerażający, aż tak straszny? Batman zadziałał jak złoto. I kosztował mnie wielki pojedynek - mówi kolos z Manchesteru, dodając, że ani przez chwilę nie uwierzył w uraz mistrza wagi ciężkiej. - Albo potrzebuje on więcej czasu, żeby się przygotować, albo chce czasu, aby nastawić się psychicznie na tę walkę. Na pewno nie ma żadnej kontuzji, absolutnie - oznajmił.

Walka Kliczko-Fury prawdopodobnie zostanie przełożona na końcówkę listopada. Nie zmieni się lokalizacja - pięściarze skrzyżują rękawice w ESPRIT arena w Dusseldorfie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: baxx
Data: 26-09-2015 13:35:22 
Kliczko może faktycznie symulować kontuzję, ale nie ze strachu, tylko po to, by wyprowadzić Furego z równowagi lub zaburzyć mu przygotowania. Władek nie raz już stosował taką taktykę.
 Autor komentarza: Storm
Data: 26-09-2015 13:41:00 
Temu ale wali na czajnik. Ten batman był żałosny. Kogo to miało przekonać do oglądania? Komiksowców? Gotham City? Co to k.. jest w ogóle. Poczekaj na walkę i w ringu znokautuj Kliczkę i ludzie sami będą mówić o Tobie. Nie róbcie cyrku z boksu.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 26-09-2015 13:47:59 
Kliczko sciemnia z tą kontuzją bo wie że dostanie łomot - proste
 Autor komentarza: Storm
Data: 26-09-2015 13:48:49 
To że Władek robi tak po raz kolejny może ale nie musi świadczyć że jest to zagrywka taktyczna. Poczekajmy jeszcze nie wiemy nic do końca. Może powodem jest coś innego o czym nie wiemy. Negocjacje wciąż trwają. Może jest jakiś nowy pomysł. Chętniej zobaczyłbym Włada z Wilderem. Fury może poczekać. Niech zagra w filmie z nudów. Dostanie kilkaset funtów za zerwanie kontraktu i będzie mógł mówić że ma Haye i Kliczkę na rozkładzie.
 Autor komentarza: Storm
Data: 26-09-2015 13:50:21 
RealDolar. Poważnie to mówisz? Kliczko boi się Furego? Po której walce wnosisz że Fury to kozak?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-09-2015 14:05:15 
zobaczycie, że będzie tak jak pisałem. Za niespełna tydzień dowiemy się, że kontuzja Kliczki jest poważniejsza niż myślał i że do walki z Furym nie dojdzie, a za miesiąc lub dwa dowiemy się, że są prowadzone rozmowy z obozem Wildera. Dla Kliczki to łatwiejsza opcja. Po co ryzykować porażkę z Furym, który przez wielu kibiców jest kompletnie niedoceniany, jak można zarobić podobne pieniądze na walce z Wilderem przy mniejszym ryzyku porażki. Dzisiaj mój scenariusz może wydać się śmieszny, ale za kilka tygodni będzie już całkowicie przyjęty do wiadomości przez kibiców. Bardzo chciałbym się mylić, ale te prognozy to żadne teorie spiskowe. To jest po prostu biznes.
 Autor komentarza: StewRoid
Data: 26-09-2015 14:10:40 
Tak dollar to tak proste jak twoje pochodzenie i wykształcenie. Pewnie symuluje "jak zawsze" zeby zrobic walke z Briggsem ktoremu oplacal przeloty do niemiec zeby ten go ścigał.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 14:13:42 
Fury tak bardzo chce byc zabawny i smieszny, z e staje się juz załosny w tych swoich gadkach
 Autor komentarza: Callisto
Data: 26-09-2015 14:18:17 
Kto tutaj tak naprawde wierzy w te kontuzje?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 14:34:45 
Kliczko to tylko człowiek i jemu też może przydarzyć się kontuzja, ale było tego tyle w ostatnich latach, że nie może to być dziełem przypadku. Wlad opowiada bajki o czterech treningach dziennie a tak naprawdę nie wiadomo jak mocno trenował na Florydzie? Prawdopodobnie dopiero teraz zacznie poważny obóz i liczy, że Fury zajedzie się treningiem do końca listopada. Kliczko nawet nie zaczął sparować. Dla kogoś bardziej żałosne mogą być absurdalne performensy Batmana, dla mnie bardziej żałosne są zagrywki taktyczne super czempiona.
 Autor komentarza: jassin
Data: 26-09-2015 14:36:21 
i tak Fury nie ma szans z Kliczko. zreszta Fury dostaje baty od Powietkina, Wildera cxy Martina.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 14:40:34 
Do wszystkich którzy uwazaja, że kontuzja Kliczko to ściema.

Powiedzcie mi proszę, jaki cel miałby Władymir w odwoływaniu tej walki?! To jest obowiązkowy eliminator wiec tak czy siak będzie się musiał z nim zmierzyć. Śmieszą mnie gadki ze to gierki psychologiczne albo strach. Tyson nie jest zadnym wielkim kilerem zeby Kliczko miałby się go bać.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 26-09-2015 14:44:47 
Nie ma dowodów i nie będzie, więc możemy sobie tylko dywagować, ale od początku nieco dziwne było, że Władimir przygotowywał się do tej walki na Florydzie. On jest mistrzem i może stawiać warunki, chociaż to obowiązkowa obrona, więc dmucha na zimne - czy to ze względu na uraz, który przecież nie może być zbyt poważny, czy to ze względu na wyrobienie sobie przewagi psychologicznej, zakłócenie przygotowań pretendenta. Pulew też miał być trudnym rywalem i tam też przesuwali bodajże o miesiąc. Oby tylko Fury podszedł profesjonalnie i sobie nie pofolgował zbytnio teraz. Tak mi zresztą przyszło na myśl, że Głowackiemu też Huck przesuwał terminy i nie pomogło ;)

Ciekawe co na to Hearn, bo to mu trochę rozpieprza chyba cały pomysł transmisji? Przesuną też walkę Brooka z Chavesem? Bo to wszystko miało przecież iść w PPV.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 14:46:41 
@trashtalk Cele mogą być różne. Inne cele były kiedy symulował kontuzje przed walkami z Chisora, inne z Pulewem a być może jeszcze inne teraz. Tych kontuzji zdaje się było więcej, ale pisze z pamięci. W tym wypadku chce mieć walkę w dogodniejszym dla siebie terminie, a mniej wygodnym dla przetrenowanego rywala. Zakładając, że Kliczko opóźnił swój obóz treningowy. Naprawdę to takie trudne do rozszyfrowania?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 14:49:20 
Matys PPV Brook vs Chaves aktualne. W zależności od nowej terminu walki Kliczko vs Fury być może Tyson wyjdzie do jakiegoś leszcza. Bardziej prawdopodobne jednak, że Kliczko przesunie walkę o trzy albo cztery tygodnie.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 26-09-2015 14:59:46 
Ghostbuster a na jakiej podstawie ty myślisz ze Wilder będzie łatwiejszym przeciwnikiem od Furego ale ja nie zgadzam się z tobą
Wilder to jest największe zagrożenie dla Włada
co nie znaczy żeby wygrał z Władimirem dla mnie faworytem jakby walka odbyła się w przeciągu 6 miesiecy dalej Władmir w ich potencjalnej walce jest faworytem.
ale Golden boy to myślący dobrzy promotorzy Wildera nie puszczą teraz Wildera na Włada czekają jak się zestarzej straci forme Władimir
Za 2 lata nie wiem czy bedzie dalej Władmir walczył czy będzie dalej Mistrzem będzie miał wtedy 41 lat wtedy być może dojdzie do walki Wildera z Władem ale to tylko dywagacje.

Baxx zgadzam sie ż toba to może nie być i pewnie nie jest kontuzja ani strach

Myśle że Włąd zrobił to specjalnie odłożył walke z furym miesiąć puzniej
żeby rozburzyć cykl treningowy furego oraz oraz wprowadzić nerwowość w Obozie furego żeby ten się emocjonował , irytował naj normalaniej w świecie wkurwiał np
odpuścił na kilka dni trening( tak jak zrobił po niedoszłej walce z Heyem tyle że tam dłużej nie trenował i spasł się do 123 czy wiecej kilo )
wyzywał go do mediów dał upust złym emocjom
a i Tak to widze ,do walki dojdzie
myśle że w tym roku w listopadzie
I Władmir wygra z znokatuję furego
ja będzie okaże się

jak będzie czas pokaże

a co będzie czas pokaże
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 26-09-2015 15:07:54 
kliczko zaczyna się zachowywać jak floyd , gdy głowacki miał poważną kontuzję to nie grymasił tylko wszedł do walki z urazem i mimo to wygrał ukrainiec przed walką z pulevem zrobił dokładnie to samo o tyle jednak ze bługar był 5 razy łatwiejszym przeciwnikiem niż fury . Co się odwlecze to nie uciecze jeśli w gwiazdach jest zapisane ze kliczko ma przegrać to i tak przegra a wspomniane gwiazdy zobaczy po przyjęciu kilku czystych ciosów od anglika . Na papierze fury ma około 30-40 % szans na zwycięstwo teraz jednak myślę ze jeśli kliczko ewidentnie ucieka od walki w wyznaczonym terminie to czuje się zagrożony a co za tym idzie wie ze fury jest dla niego poważnym niebezpieczeństwem i szanse oscylują się aktualnie 60-40 na korzyść kliczko bo zdobył przewagę psychologiczną a to najważniejszy czynnik przed wejściem na ring . Wszystko może zakończyć się szybkim nokautem na furym jednak w nim jest coś co nie pozwala dawać wiary w taki scenariusz . Któryś z dwójki fury badz joshua zrzucą kliczę z tronu nie ma co do tego wątpliwości ;]
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 15:12:11 
@trashtalk Cele mogą być różne. Inne cele były kiedy symulował kontuzje przed walkami z Chisora, inne z Pulewem a być może jeszcze inne teraz. Tych kontuzji zdaje się było więcej, ale pisze z pamięci. W tym wypadku chce mieć walkę w dogodniejszym dla siebie terminie, a mniej wygodnym dla przetrenowanego rywala. Zakładając, że Kliczko opóźnił swój obóz treningowy. Naprawdę to takie trudne do rozszyfrowania?

To co piszesz oczywiscie mogłoby być prawdą. Ale Tyson jest wciąż młodym bokserem, który w ostatnich miesiącach nie walczył zbyt czesto. Do tego ma dobry sztab szkoleniowy. Takiego zawodnika trudno prztrenować. Wystarczy ze teraz zrobią kilka dni lekkich treningów i Tyson tego praktycznie wcale nie odczuje. Z drugiej strony dziwie się zaskoczeniu faktem, że kliczce zdarzaja się coraz częściej kontuzje. Panowie on ma prawie 40 lat w dodatku od zwsze bardzo cięzko trenuje, dlatego kontuzje będą mu się zdarzać coraz częsćiej. Ponadto zawodikowi w jego wieku który juz młodszy i lepszy nie bedzie i który według nowego kontaktu z telewizją ma stoczyć jeszcze 5 walk, nie leży w interesie przekładanie terminów i tacenie czasu którego na ringach zawodowych ma coraz mniej
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 26-09-2015 15:19:27 
I niech ktoś teraz powie, że Fury nie ma prawa zachowywac się tak jak to robi. Po raz kolejny wydamali go wycofując się z walki. Kto by nie pyskowal na jego miejscu?
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 15:21:57 
a poza tym umówmy się, Chisora i Pulev obojetnie w jak świetnej formie by nie byli nigdy w życiu nie pokonaliby kliczki
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 15:25:27 
Optymalną formę robi się w punkt na tydzień walki i wszystko jest pod to planowane. Młody czy stary nie na znaczenia. Optimum Tysona miało przypadać na 24 października i nie przypadnie. Co będzie dalej nie wiadomo. Fury może np. stracić motywację do treningu etcetera, jest chwiejny psychicznie. A Wladek idzie z planem np. na koniec listopada. Trafić z formą dwa razy w tak krótkim czasie nie będzie takie łatwe. Kliczko kreuje chaos w obozie głodnego walki przeciwnika. To samo zrobił z Pulewem. W kontuzję uwierzę jeśli walka zostanie przesunięta o kilka miesięcy. Jeśli o trzy cztery tygodnie tzn że to taktyczna ściema. Takie są moim zdaniem motywacje Kliczki, a prawdę zna tylko jego obóz Klamali nie raz więc ja jestem sceptyczny.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 15:31:05 
To nie ma żadnego znaczenia, czy pokonaliby czy nie. Kliczko nie ma prawa ułatwiać sobie zafania, a przeszkadzać innym. Nie można pozwalać nu ba faule na i poza ringiem "bo i tak by wygrał". Niech wygrywa uczciwie skoro robi z siebie dżentelmena i ambasadora boksu, a z innych chce robić dobrych ludzi.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 15:50:03 
Clyde22
To nie ma żadnego znaczenia, czy pokonaliby czy nie. Kliczko nie ma prawa ułatwiać sobie zafania, a przeszkadzać innym. Nie można pozwalać nu ba faule na i poza ringiem "bo i tak by wygrał". Niech wygrywa uczciwie skoro robi z siebie dżentelmena i ambasadora boksu, a z innych chce robić dobrych ludzi.

Zaskakuje mnie fakt, że swoje przepuszczenia na temat Kliczki nam przedstawiasz jako niepodważalny fakt. Mówisz, ze oszokuje z kontuzją i niedopuszczasz żadnej innej myśli. A co do tematu fauli na ringu to poczęści się z toba moge zgodzić tylko nie o tym jest ten post.
Optymalną formę robi się w punkt na tydzień walki i wszystko jest pod to planowane. Młody czy stary nie na znaczenia. Optimum Tysona miało przypadać na 24 października i nie przypadnie. Co będzie dalej nie wiadomo. Fury może np. stracić motywację do treningu etcetera, jest chwiejny psychicznie. A Wladek idzie z planem np. na koniec listopada. Trafić z formą dwa razy w tak krótkim czasie nie będzie takie łatwe. Kliczko kreuje chaos w obozie głodnego walki przeciwnika. To samo zrobił z Pulewem. W kontuzję uwierzę jeśli walka zostanie przesunięta o kilka miesięcy. Jeśli o trzy cztery tygodnie tzn że to taktyczna ściema. Takie są moim zdaniem motywacje Kliczki, a prawdę zna tylko jego obóz Klamali nie raz więc ja jestem sceptyczny

Widzisz tak sie składa, że jakies tam pojęcie mam na temat budowaniu formy przed walką. Walka jest odwołana miesiąc przed terminem, zapewne walka odbedzie się nie wczesniej niz za 2 miesiące od dzisiejszego dnia. Zapewniam cie że sztab Furego ma wystarczajaco dużo czasu żeby wprowadzić pewne modyfikacje do swojego planu, aby tyson nie przetrenował i osiagnac swój szczyt formy na następny termin
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 26-09-2015 15:55:49 
Clyde22

W kontuzję uwierzę jeśli walka zostanie przesunięta o kilka miesięcy. Jeśli o trzy cztery tygodnie tzn że to taktyczna ściema. Takie są moim zdaniem motywacje Kliczki, a prawdę zna tylko jego obóz Klamali nie raz więc ja jestem sceptyczny

Tu się z toba całkowicie nie zgadzam, ponieważ są kontuzje które bardzo doskwierają ale mozna je wyleczyc w stosunkowo krótkim czasie( tutaj mozna chociazby wskazać kontuzje łydki)
 Autor komentarza: clyde22
Data: 26-09-2015 16:03:21 
Przeczytaj dokładnie co ja piszę zanim zaczniesz polemikę. Jak to zrobisz to zauważysz, że napisałem, iż tylko obóz Wlada zna prawdę. Reszta to hipotezy wynikające z zachowań w przeszłości. Nie napisałem, że nie można zrobić formy, ale że jest to utrudnienie dla przeciwnika, zwłaszcza kogoś tak łapiącego kilogramy i niezdyscyplinowanego jak Fury. Po prostu czytaj uważniej. A wierzyć możesz w cokolwiek zechcesz. Podobnie jak ja.
 Autor komentarza: pankracy
Data: 26-09-2015 16:12:19 
Ludzie Kliczko nie ma żadnej kontuzji.Pamiętam jak przed walką z Chisorą też nabawił się niby kontuzji (naderwanie mięśni brzucha) a dwa dni później jakiś paparazzi zrobił mu zdjęcie jak gra sobie w golfa na Florydzie.Kliczko po prostu chce wybić z rytmu treningowego Furego lub po jakimś czasie unieważnić walkę i dogadać się z Wilderem w sprawie unifikacji.
 Autor komentarza: Barkley00
Data: 26-09-2015 16:36:25 
pankracy

A jaki idiota iwerzy w kontuzję Koksiarza? brudne zagrywki stosuje, nic więcej.
 Autor komentarza: santana
Data: 26-09-2015 16:45:11 
Na dodatek wszystkiego trzeba dodać jak nabawił się tej kontuzji:) wysiadając z prywatnego odrzutowca,gorszej głupoty sztab Ukraińca nie mógł wymyślić :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-09-2015 16:47:05 
Wołodia zawsze jest kontuzjowany na takim etapie przygotowań w którym przesuniecie walki nie będzie tragedia dla RTL i zawsze sa to kontuzje mięśniowe które łatwo są niewidoczne dla nieuzbrjonego oka.Czyli mie ma gibsu,rozciec,szwow,operacji i hospitalizacji.Przypadek...
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 26-09-2015 17:25:46 
Tu nie chodzi o to czy Władek kontuzję ma czy nie ma. Walka nie powinna być przekładana o miesiąc. Powinna odbyć się w terminie albo za pół roku. Bo jeżeli Władek to ukartował to ma przewagę. Fury ma przez to rozbity cykl, przygotowywał szczyt formy na dzień walki a nie na miesiąc później.



Autor komentarza: Storm
Nie róbcie cyrku z boksu.

Boks to jest trochę cyrk, do tego trzeba podchodzić z humorem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-09-2015 17:47:37 
Kontuzje które łatwo złapać,ale są niewidoczne dla nieuzbrojonego oka
Gipsu,a nie gibsu miało być.Sorki
 Autor komentarza: nocotytato
Data: 26-09-2015 19:15:45 
To niech następnym razem zrobi sobie bliznę na twarzy, wtedy wszystko będzie jasne.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.