ANDRE WARD WYKUPIONY PRZEZ JAYA Z!

W końcu! Najlepszy zawodnik kategorii super średniej - wspaniały Andre Ward (27-0, 14 KO), nareszcie może myśleć o kolejnych walkach. Wszystko za sprawą znanego rapera Jaya Z i jego grupy promocyjnej Roc Nation Sports.

Rano informowaliśmy Was o tym, że nowy gracz na rynku, który dziś w nocy przeprowadzi pierwszą swoją galę, wykupił od Gary'ego Shawa jego stajnię promotorską. Teraz dalsza część zakupów.

Jak poinformowały rosyjskie media, Jay Z wykupił prawa do Warda, który od wielu miesięcy pozostawał skonfliktowany ze swoim promotorem - Danem Goossenem. Ten niedawno umarł, lecz prawa promotorskie nad Wardem przejęli członkowie jego rodziny. Jak widać Jay Z przekonał ich do swoich racji i pozyskał tę gwiazdę światowych ringów.

Przez 28 miesięcy wciąż młody Andre stoczył tylko jedną walkę w obronie pasa federacji WBA kategorii super średniej. Wyraźnie wypunktował wtedy Edwina Rodrigueza. Wcześniej jednak sięgnął po złoty medal olimpijski w Atenach, a już na ringu zawodowym odprawił tak znanych rywali jak Mikkel Kessler, Carl Froch, Arthur Abraham czy Chad Dawson.

ANDRE WARD: SERWIS SPECJALNY

W chwili obecnej nie wiadomo kiedy Ward znów pojawi się w ringu ani kto będzie jego rywalem. Najważniejsze za to, że jego kariera znów będzie kontynuowana!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zombi
Data: 09-01-2015 18:09:45 
Super wiadomość:)
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-01-2015 18:11:32 
Prawdopodobnie maj lub czerwiec Golovkin może przechodzić do superśredniej
 Autor komentarza: wojt986
Data: 09-01-2015 18:11:57 
Ward to najlepszy bokser w 168 ibs od czasu kiedy wage wyżej poszedł toney Szkoda tylko ze ma juz 31 na karku a moze bedzie tak długowieczny jak hopkins?
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 09-01-2015 18:12:40 
Raczej zardzewiały, a nie najlepszy.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 09-01-2015 18:15:58 
dokladnie pierwsza mysl
W KONCU!
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-01-2015 18:17:02 
Rok i będzie najlepszy
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:17:54 
A jednak tym razem te wszystkie twiterowe plotki staly sie faktem. Nawet Max Kellerman jeszcze tydzien temu nie wiedzial dokladnie co stanie sie z jego przyjacielem Andre... Jay Z plena para pojawia sie na naszym bokserskim markecie, ale to dobrze. Konkurencja wyzwala zawsze cos dobrego.
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 09-01-2015 18:18:07 
Fajnie, że wrócił. Ciekawe jak z jego formą, poza ringiem już półtora roku, aczkolwiek liczę na udany powrót. Perspektywa walki Golovkin-Ward tak samo ekscytuje jak Money-Pacquiao
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 18:19:59 
Nareszcie !
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 09-01-2015 18:20:10 
Umbrella ella ela e e e e e :D
No i dobrze. Marnowanie się takiej klasy zawodników to nic dobrego.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:20:34 
"MAKAV3LI Data: 09-01-2015 18:12:40

Raczej zardzewiały, a nie najlepszy. "

To fakt, ze musi byc zardzewialy. Mowiac to jednak, sadze iz juz pierwsza walka po powrocie wrzuca go niemalze automatycznie do pierwszej trojki P4P u wiekszosci ludzi z branzy. Moj imiennink to nie tylko bokserski talent, ale przede wszystkimpiesciarz umiejacy dostosowac sie do kazxego w ringu a to jest takie bardzo....hmmmm.... "hopkinsowe"...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:21:53 
"UndeadDog Data: 09-01-2015 18:20:10

Umbrella ella ela e e e e e :D"

lol...czyzby ukryta milosc do Beyoncé?
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-01-2015 18:24:04 
Umbrella to piosenka rihanny
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:25:54 
"fanticfloyd Data: 09-01-2015 18:24:04

Umbrella to piosenka rihanny"

Dzieki. Tak wlasnie mialem napisac. Nie wiem dlaczego wskoczyla mi Beyoncé...lol... sorry, zreszta to nie moj rodzaj muzyki, wiec...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:27:19 
Jay Z musial naprawde dac wiecej niz wartosc rynkowa Goosen Promotions wynosila. Ciekawe ile?
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:31:25 
Patrzac realistycznie na Roc Nation Sports, beda oni mogli wrzucac na market niezwykle interesujace zestawienia, gdyz Jay Z jest biznesmenem operujacycm w wielu branzacha nie tylko w bokserskiej, wiec moze smialo dywersyfowac swoje udzialy finansowe na roznych plaszczyznach, czyli placac o wiele wieksze pienaidze dla piesciarzy niz inni. Mielismy juz zreszta tego probke pod koniec roku ubieglego...
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-01-2015 18:31:56 
Mój też nie:)
 Autor komentarza: fanticfloyd
Data: 09-01-2015 18:33:13 
Al haymon mu nie odpuści są również de la hoya i arum.
 Autor komentarza: trucker
Data: 09-01-2015 18:34:16 
świetna wiadomość.....

andre do bojuuuu....
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:36:11 
"fanticfloyd Data: 09-01-2015 18:33:13

Al haymon mu nie odpuści są również de la hoya i arum."

Dlatego wlasnie wejscie na nasz market kolejnego silnego promotora jest rewelacyjna sprawa. Dla fanow boksu moze to teoretycznie znaczyc, iz bedziemy w stanie zobaczyc wieksza ilosc gal bokserskich, z zestawieniami, ktore moga nas zaskoczyc. Tego przeciez kazdy prawdziwy fan boksu zawodowego oczekuje.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 09-01-2015 18:36:31 
Mi tam jakoś Warda nie brakowało nie lubie jego stylu,mam nadzieję że dojdzie do jego pojedynku z Golovkinem i ten pojedynek przegra
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:39:03 
"tolek78 Data: 09-01-2015 18:36:31

Mi tam jakoś Warda nie brakowało nie lubie jego stylu,mam nadzieję że dojdzie do jego pojedynku z Golovkinem i ten pojedynek przegra..."

Pomojajac polemike o stylu, mysle iz Andre Ward to jedyny piesciarz, ktory wlasnie moze pokonac GGG, gdy ten przejdziekategorie wyzej. Patrzac na kategorie wagowe, w ktorych Golovkin moze potencjalnie walczyc, to wlasnie Andre bylby jego najtrudniejszym rywalem I tym, ktory IMHO pokonalny Kazacha.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:41:16 
Co Goosen robil naprawdenieumiejetnie z kariera Warda, to byly lokalizacje jego walk. Nie umiano z Andre stworzyc wielkiej gwiazy, ktora bylaby odbierana identycznie w Bay area jak I reszcie kraju.To byl bardzo powazny blad marketingowy I jeden z powodow konfliktu pomiedzy stronami.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 09-01-2015 18:42:50 
cop
wiem że byłby najtrudniejszym rywalem Gołovkina tylko że według mnie to GGG został by zwycięzcą tego pojedynku.Mam nadzieję że może w przyszłym roku się o tym przekonamy kto miał rację
 Autor komentarza: jassin
Data: 09-01-2015 18:44:52 
no i fajnie. niech wraca!
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:46:04 
"tolek78 Data: 09-01-2015 18:42:50

cop
wiem że byłby najtrudniejszym rywalem Gołovkina tylko że według mnie to GGG został by zwycięzcą tego pojedynku.Mam nadzieję że może w przyszłym roku się o tym przekonamy kto miał rację "

Zgadzam sie, ze to bylaby naprawde bardzo interesujaca walka a wygralby zwyczajnie lepszy tego dnia. Obu lubie, aczkolwiek bardziej ekscytujacym stylem ringowym moze poszczycic sie GGG. Ward to strategy, niezwykle inteligentny pieciarz umiejacy "wcisnac sie" w styl swojego oponenta i walczcy w dywizji 168 lbs od dawna.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:48:11 
Dodam, ze Andre Ward ma duzo interesujacycj opcji pojedynkow w 2015. Nie sadze iz Golovkin jest natychmiastowo na tapecie rozmow o potencjalnych rywalach, wiec poczekajmy z tymi polemikami do momentu, kiedy bedziemy mieli jakies bardziej klarowne informacje co dalej.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 18:52:58 
Carl Froch o Andre Ward:
"...‘Professional boxing is a business first and foremost, let’s not forget that,’ said Froch. ‘People talk about Andre Ward, but I don’t want to fight him, he’ll probably beat me on points..."


"...profesjonalny boks jest przede wszystkim BIZNESEM, nie zapominajmy o tym...Ludzie dyskutuja o Ande Ward, ale ja nie chce z nim walczyc, prawdopodobnie pokonalby mnie na punkty..."
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 18:53:24 
Glolowkin w siódmym niebie po tej informacji. W końcu będzie miał godnego przeciwnika, dla którego warto jeszcze ciężej trenować. Ich potencjalna walka, to cudowna perspektywa, jedna, może dwie walki Warda na zrzucenie rdzy i do dzieła. Na tą walkę bardziej będę czekał niż na ewentualny pojedynek Manny-Floyd.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 19:03:01 
"Spartacus Data: 09-01-2015 18:53:24
Glolowkin w siódmym niebie po tej informacji."

Golovkin mysli identycznie o boksie jak i Froch, wiec jego potencjalna walka z Wardem nie jest tak oczywista sprawa. Wiemy doskonale, ze HBO chce do takiego spotkania doprowadzic, ale wszystko bedzie zalezalo od pieniedzy i od promotorow. Roc Nation jest firma jeszcze nam nieznana pod wzgledem umiejetnosci lawirowania w niuansach kontrakturalnych i nie jest wcale powiedziane, ze walke z Golovkinem uda sie zorganozowac szyko, ale oczywiscie tez na nia licze, gdyz to jedna z najbardziej interesujacych opcji we wspolczesnym boksie zawodowym.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:03:18 
Wiem co to dla takich dwóch zawodników oznacza ten pojedynek. Mają ogromne ambicje i chcą walczyć z najlepszymi, nawet za ryzyko porażki. To daje im jeszcze większego kopa i chęci, do bardziej intensywnego treningu,ponieważ, wkońcu znajduje się człowiek, godny Nas samych. Walka dla mnie 50-50, ale będę kibicował GGG, bo to mój Ulubieniec obecnie...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 19:10:47 
"Spartacus Data: 09-01-2015 19:03:18
Walka dla mnie 50-50, ale będę kibicował GGG, bo to mój Ulubieniec obecnie... "

Widzialem na zywo tylko dwie walki Golovkina na zywo, ale za kazdym razem jak jade to wracam do domu z jeszcze wieksza sympatia dla tego piesciarza. Niewatpliwie to najbardziej ekscytujacy do ogladania w ringu piesciarz na swiecie:

TOP 10 P4P
THE MOST EXCITING FIGHTERS
January 2015
By cop

1. Gennady “GGG” Golovkin
2. Floyd “TBE” Maywether
3. Deontay “Bronze Bomber” Wilder
4. Miguel “Pride of Puerto Rico” Cotto
5. Keith “One Time” Thurman
6. Lucas “Argentinian Bomber” Matthysse
7. Many “Pacman” Pacquiao
8. Sergey “Krusher” Kovalev
9. Carl “Cobra” Froch
10. Saul “Canelo” Alvarez
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:12:44 
Mam dlatego duży żal do Floyda i Mannego, za to, że nie zawalczyli do tej pory. Wina leży zawsze po dwóch stronach, ale tutaj moim subiektywnym zdaniem więcej tej winy jest po stronie TBE. Jakbym był na miejscu Floyda, to ambicja nie pozwoliłaby mi, nie zmierzyć się z Filipińczykiem, bo jeżeli uważam się za najlepszego i chcę być za takiego uważanego, to walczę z najlepszymi, a takim był/jest Paqiuao, choć teraz już mniej niż kiedyś.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:23:50 
Floyd ma taki charakter, że nie lubi jak ktoś mu coś dyktuje. Jest nieposkromiony i podejrzewam, że wolałby zrobić coś na przekór, niż kogoś posłuchać. Zauważyłem, że to ciśnienie, które powodują kibice na walkę z Pacquiao przynosi odwrotny skutek od zamierzonego. Ktoś o takim dużym poczuciu własnej wartości, nie jest przyzwyczajony i nie umie robić czegoś, co jest przez kogoś (Kibiców) narzucane.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 19:26:16 
Spartacus

"Jakbym był na miejscu Floyda, to ambicja nie pozwoliłaby mi, nie zmierzyć się z Filipińczykiem, bo jeżeli uważam się za najlepszego i chcę być za takiego uważanego, to walczę z najlepszymi, a takim był/jest Paqiuao, choć teraz już mniej niż kiedyś. "

Tak myślał Money do walki z ODLH. Potem odszedł na emeryturę, wrocił po 2 latach na walkę z Marquezem i zmienił ringowy pseudonim na.... MONEY. To było znamienne. Wnioski wyciągnij sam :)
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:33:27 
un4given

Domyślam się co masz na myśli, tamten okres niewątpliwie był przełomowy dla Niego. Mniejsza z tym, jeżeli nie zawalczy już z Pacmanem, to moim subiektywnym zdaniem, nie będzie najlepszym zawodnikiem Naszych czasów. Tutaj jest ta różnica, Ward nie unikał nikogo, walczył z wszystkimi i to z idealnym dla niego skutkiem.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 09-01-2015 19:36:35 
Liczę na min 3 walki Andre w tym roku.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-01-2015 19:39:12 
Zeby umieścić Floyda JR na liście ekscytujących fighterów to naprawdę trzeba mieć specyficzne spojrzenie na boks...
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 19:44:19 
krzysiek34

Zależy co kogo ekscytuje ;) Jeśli umiejętności na najwyższym możliwym poziomie to jak najbardziej można go umieścić na takiej liście.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:49:03 
un4given

Tylko jeżeli ktoś uważa Szakala, za nudnego i nie ekscytującego zawodnika, a na Swojej liście na miejscu drugim umieszcza Floyda, to sam Sobie zaprzecza, bo jeżeli umieszcza go tam z względu na nietuzinkową technikę i umiejętności, to doceniałby ją w jednym i drugim przypadku.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 09-01-2015 19:50:54 
@un4given


Jesli ranking byl robiony na podstawie "umiejętności na najwyższym możliwym poziomie" to Rigondeaux tez powinien sie znalezc w Top 3.


 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:52:38 
I Ward też na pewno...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 09-01-2015 19:53:20 
http://bin.smwcentral.net/u/4027/Oh_look__it_s_THIS_thread_again.jpg

;)
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 19:54:21 
Do tego Roman Gonzalez i wielu innych, nawet taki Wasyl Lomaczenko, który zaczyna Swoją przygodę, mógłby tam spokojnie przynależeć.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 19:57:59 
Spartacus; KnockKnock

Temat ten był wałkowany wielokrotnie z copem ale chyba nikogo nigdy nie przekonał do swoich racji. Z czym sie mogę zgodzić to to że Floyd jednak dał kilka ekscytujących walk dla takiego przeciętnego kibica. Gdzie było więcej krwi, wymian ciosów itd. Rigo nie miał takiej walki.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 20:01:15 
un4given

Jeżeli bierzemy pod uwagę najbardziej ekscytujących pięściarzy pod względem umiejętności na najwyższym poziomie, to co ma do tego więcej wymian, krwi i tym podobne?.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:01:31 
"krzysiek34 Data: 09-01-2015 19:39:12
Zeby umieścić Floyda JR na liście ekscytujących fighterów to naprawdę trzeba mieć specyficzne spojrzenie na boks... "


Gdybym pisal o boksie amatorskim I uzywal innej skali porownanwczej, moze moglbys napisac, ze umieszczenie floyda na tak wysokiej pozycji jako piesciarza ekscytujacego jest czysm dziwnym. W boksie profesjonalnym jednak liczy sie o wiele wiecej elementow niz tylko to co pozornie widzimy w ringu. Moje spojrzenie na boks jest wieloplaszczyznowe, gdyz patrze jako fan, ktory kocha boks od wielu wielu lat, a takze jako ktos rozumiejacy branze I wiedzacy doskonale czym boks zawodowy jest.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 20:03:18 
Spartacus

Mówię o liście copa. Nie wiem jakimi o kryteriami sobie ustala te swoje listy. Choć patrzac na te liste to raczej nie chodzi tutaj o czysty skill ;)
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:05:23 
"KnockKnock Data: 09-01-2015 19:50:54

Jesli ranking byl robiony na podstawie "umiejętności na najwyższym możliwym poziomie" to Rigondeaux tez powinien sie znalezc w Top 3."

Umiejetnosci to akurat tylko jeden z elementow przy ukladaniu listy najbardziej ekscytujacych piesciarzy P4P. Froch czy Matthysse nie sa zadnymi wielkimi technikami a ich style ringowe maja wiele luk, ktore pod wzgledem umiejetnosci mozna okreslic jako istotne. Mowiac to, nigdy nie pomyslalbym by zamienic ich na tej liscie z piesciarzami pokroju Rigondeaux, Korobov czy Lara, ktorzy umiejetnosci maja, ale nie maja tego czym boks zawodowy zyje. Domyslcie sie czego...lol...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:08:31 
"un4given Data: 09-01-2015 20:03:18
Choć patrzac na te liste to raczej nie chodzi tutaj o czysty skill"

Dokladnie. Lista THE MOST EXCITING FIGHTERS wlacza zdolnosci jako jeden z elementow, ale z pewnoscia nie jest on najwazniejszy. Przede wszystkim, jest to swiadomosc finansowo partycypujacego fana, ze nie stracil swoich pieniedzy naogladanie nudy. Jako fani mamy do tego olbrzymie prawo by placic za towar, ktory chcemy ogladac.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 20:08:50 
Umieszczanie Floyda na drugim miejscu najbardziej ekscytujących zawodników to herezja i nie wierzę w tym momencie, że ktoś taki ma wielopłaszczyznowe spojrzenie, tylko, że jest szalenie nie obiektywny, szczególnie, że inni zawodnicy o niebotycznych umiejętnościach, już nie są ekscytujący.
 Autor komentarza: roycer
Data: 09-01-2015 20:10:06 
Jeśli doszło by do walki GGG z Andre Ward to byłaby fantastyczna sprawa! Choć Ward się nie zgodzi, podejrzewam;)A teraz merytorycznie.
Moim skromnym zdaniem mimo świetnego przygotowania amatorskiego i zawodowego rzecz jasna w osobie Andre Ward'a, który jest pięściarzem bardzo poukładanym, myślącym w ringu i pokonał wielu bokserów i ma za sobą wielkie osiągnięcia bez dyskusyjnie to jednak.. jeśli dojdzie do walki z GGG może się przekonać "boleśnie" powtarzam boleśnie co może oznaczać porażka. Oczywiście Ward może go wypunktować, ale na to bym nie liczył. Choć każdy scenariusz jest do przyjęcia.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:10:28 
"Spartacus Data: 09-01-2015 20:01:15
to co ma do tego więcej wymian, krwi i tym podobne?"

Podejrzewam, ze znales takiego piesciarza, jakim byl Arturo Gatti? Co mozesz powiedziec o jego umiejetnosciach I o tym, za co publika go kochala za kazdym razem wchodzil do ringu?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 09-01-2015 20:12:17 
Spartacus

Floyd w swojej defensywnej finezji i umiejetnosci inteligentnego rozpracowania przeciwnika, jak rowniez w ostatnich latach zwiekszonej ilosci podejmowanego ryzyka w ringu, jest warty tak wysokiej pozycji rankingowej. oczywiscie w tej klasyfikacji preferowany pozostaje GGG, ale nie zmienia to faktu iz Mayweather jest w czolowce. Mozemy polemizowac na ktorym miejscu, ale na pewnoz w czolowce.

;)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:13:39 
Spartacus Data: 09-01-2015 19:23:50
Floyd ma taki charakter, że nie lubi jak ktoś mu coś dyktuje. Jest nieposkromiony i podejrzewam, że wolałby zrobić coś na przekór, niż kogoś posłuchać. Zauważyłem, że to ciśnienie, które powodują kibice na walkę z Pacquiao przynosi odwrotny skutek od zamierzonego. Ktoś o takim dużym poczuciu własnej wartości, nie jest przyzwyczajony i nie umie robić czegoś, co jest przez kogoś (Kibiców) narzucane.
*
*
Może przyznałbym Ci rację, ale...
Williams - nie
Margarito - nie
Khan - nie
już o Thurmanach, Brookach itp nie będę nawet wspominał.

"Dziwnym" trafem Floyd nie lubi jak kibice chcą jego walk z najgroźniejszymi rywalami. Takimi, którzy mogliby go pokonać.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:14:39 
Nie pałałbym tak animuszem na walkę Ward vs Gołowkin.
Nie sądzę, żeby odbyła się szybko, jeśli w ogóle.

Dzisiejszy boks zawodowy...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 09-01-2015 20:16:33 
cop
Skoro patrzysz na boks wielopłaszczyznowo i tak doskonale go rozumiesz to czemu pomijasz we wszystkich swoich "rankingach" Władimira Kliczko? Nie zaprzeczysz temu że jest perfekcyjny w tym co robi ( podobnie jak Floyd ) i pomimo tego że nie walczy w USA to kosi za każdą walkę kilkadziesiąt mln co tez chyba świadczy że "rozumie na czym polega boks zawodowy"... A od Floyda różni się tym że potrafi konkretnie pierdolnąć podczas gdy amerykanin głaszcze swoich rywali.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 20:19:07 
W moim rankingu najbardziej ekscytujących pięściarzy, taki Arturo Gatti byłby zdecydowanie wyżej niż Floyd. Ja lubię bokserów o super umiejętnościach, ale jestem daleki od umieszczania ich w rankingu najbardziej ekscytujących, bo Kocham ich za co innego, za Umiejętności,a nie widowiskowy styl i ekscytacje, która idzie w parze z tym. Ogólnie uwielbiam tą różnorodność, wcale mi nie przeszkadza taki Floyd, Ward, Szakal. Mogę czasami obejrzeć bezkompromisową jatkę, a czasem pokaz finezji i cudownych umiejętności.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:19:36 
tolek78Data: 09-01-2015 18:36:31
Mi tam jakoś Warda nie brakowało nie lubie jego stylu,mam nadzieję że dojdzie do jego pojedynku z Golovkinem i ten pojedynek przegra
*
*
Bokser świetny, ale też mnie wqrviają te jego faule, fauliki i przyzwolenie na to sędziów
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:19:50 
"Spartacus Data: 09-01-2015 20:08:50

Umieszczanie Floyda na drugim miejscu najbardziej ekscytujących zawodników to herezja...."

Herezja??? Mysle, ze nigdy nie widziales na zywo jaki entuzjazm wywoluje Mayweather przed galami, w czasie walk i po nich. To jest wlasnie skladowa roznych elementow, ktore daja nam obraz ekscytujacego piesciarza. Umiescilem GGG na pierwszym, gdyz trudno go juz w tym momencie pominac w takiej klasyfikacji a to robi ze swoimi przeciwnikami w ringu bardziej ekscytujace jak np. "wywiady Tysona Fury"...lol...
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:22:53 
"krzysiek34 Data: 09-01-2015 20:16:33
cop
Skoro patrzysz na boks wielopłaszczyznowo i tak doskonale go rozumiesz to czemu pomijasz we wszystkich swoich "rankingach" Władimira Kliczko?"

Nie sadze, ze we wszystkich. Przyklad:
Top 10 HEAVYWEIGHT DIVISION
January 1st 2015
by cop

1. Wladimir Klitschko
2. Alexander Povetkin
3. Bermane Stiverne
4. Deontay Wilder
5. Bryant Jennings
6. Tyson Fury
7. Vyacheslaw Glazkov
8. Chris Arreola
9. Steve Cunningham
10. Joseph Parker & Anthony Joshua
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 09-01-2015 20:23:30 
Cop

To ja już nie wiem, czy najbardziej ekscytujący to w ringu, czy poza nim. Bo o ile w tym drugim przypadku mogę się zgodzić co do Floyda, to w tym pierwszym zdecydowanie nie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 20:23:39 
Rollins

Juz myslałem że też będziesz jednym z tych którzy ceni boks Warda a już Mayweathera nie xD Przynajmniej jestes konsekwetny. S.O.G. faktycznie dużo fauluje (głownie chodzi tu o wystawioną "lead hand" i kontrolowanie nią przeciwnika, czyli przytrzymywanie głowy, ramion itd.).
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:23:59 
"Spartacus Data: 09-01-2015 20:19:07
W moim rankingu najbardziej ekscytujących pięściarzy, taki Arturo Gatti byłby zdecydowanie wyżej niż Floyd."

Napisalem o Gatti w calkowicie innym kontekscie twojej wypowiedzi.
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 20:24:49 
Dodam że jedni uważają to za ordynarne faule inni za sztuczki/tricki i "boxing clinic" xD
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 09-01-2015 20:25:49 
O ile Guerrero można się było jakoś czepiać, o tyle Saul Alvarez był stawiany jako bokser, mogący pokonać Floyda. Większy, silniejszy, wytrzymały, wydolny...
to na pewno nie był bokser łatwy do ogrania.
To samo Maidana: koleś sponiewierał Bronera, więc nie był taki niegroźny.

Jasne, że Thurman, Brook, Khan, Pacquaio, Lara mogą wygrać z Floydem, a on ich ominie: wszystko zależy kogo sam Floyd wybierze na swego rywala.
Jeśli zawalczy z Marquezem czy Bradleyem, to będę rozczarowany, ale jeśli weźmie Portera zamiast Thurmana, to nie ma co o nim mówić złego słowa.


A już w temacie: świetna wiadomość. Ja prędzej pomyślałem o Frochu w kontekście Warda, bo w szybką organizację SOG-GGG nie wierzę, ale ogólnie dobrze dla boksu, że jeden z najlepszych cwaniaków/techników wraca do gry.


Z drugiej strony, ja osobiście w przeciwieństwie do Copa, uważam że kolejny promotor na rynku zmniejsza szanse organizowania walk niż je zwiększa, co nie zmienia faktu, że wielkie walki mogą się odbywać i na to też liczę.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:27:23 
"Spartacus Data: 09-01-2015 20:23:30
Cop
To ja już nie wiem, czy najbardziej ekscytujący to w ringu, czy poza nim. Bo o ile w tym drugim przypadku mogę się zgodzić co do Floyda, to w tym pierwszym zdecydowanie nie. "

Przeczytaj dokladnie:
"...Lista THE MOST EXCITING FIGHTERS jest przede wszystkim wykreowana na baize podsawowego element, czyli tego, jak jest swiadomosc finansowa partycypujacego fana, Nikt z nas nie chce tracic swoich pieniedzy na ogladanie nudy. Jako fani mamy do tego olbrzymie prawo by placic za towar, ktory chcemy ogladac. "
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:30:51 
"Gogolius Data: 09-01-2015 20:25:49
Z drugiej strony, ja osobiście w przeciwieństwie do Copa, uważam że kolejny promotor na rynku zmniejsza szanse organizowania walk niż je zwiększa, co nie zmienia faktu, że wielkie walki mogą się odbywać i na to też liczę."

Monopol nigdy nie byl dobry a wolny market wymaga rywalizacji wielkich w kazdej branzy. Wejscie Roc Nation Sports mam nadzieje iz spowoduje to, ze Al Haymon nie bedzie niszczyl tej branzy poprzez swoj monopol na sciaganie talentow pod swoje skrzydla doradcy, gdyz piesciarze beda mieli wiecej alternatyw na wykreowanie lepszych opcji finansowych dla siebie samych. To przeciez zawod dla nich I chca zarabiac pieniadze.
 Autor komentarza: conceptofpower
Data: 09-01-2015 20:32:47 
"Rollins Data: 09-01-2015 20:19:36
Bokser świetny, ale też mnie wqrviają te jego faule, fauliki i przyzwolenie na to sędziów"

Stara dobra szkola zawodowego boksu. Tacy jak James Toney I Bernard Hopkins to juz przeszlosc, teraz mamy Andre Ward.
 Autor komentarza: roycer
Data: 09-01-2015 20:34:38 
Większość piszących to przekupy. Hearns, Hagler, Duran, Leonard. Wszystko jasne. A te przekupy.. nie będę pisał bo na frajerów szkoda czasu. Koniec
 Autor komentarza: zin
Data: 09-01-2015 20:40:47 
roycer, GGG nigdy nie walczył z kimś tak dobrym ja Andre Ward , a Ty nawet dwa razy podkreślasz, jak to boleśnie się przekona , co znaczy porażka .... może uzasadnisz w czym jest GGG lepszy od Ward-a ? :)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:42:23 
zin
Ward też nigdy nie walczył z kimś takim jak GGG.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:42:58 
Jak dla mnie za wcześnie, żeby analizować style jednego i drugiego.
Na dzień dzisiejszy stawiałbym na Gołowkina.
 Autor komentarza: zin
Data: 09-01-2015 20:45:30 
ale na pewno ma rozkładzie lepszych, i przede wszystkim, dużo silniejszych fizycznie przeciwników ...
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 20:48:02 
un4givenData: 09-01-2015 20:23:39
Rollins

Juz myslałem że też będziesz jednym z tych którzy ceni boks Warda a już Mayweathera nie xD Przynajmniej jestes konsekwetny. S.O.G. faktycznie dużo fauluje (głownie chodzi tu o wystawioną "lead hand" i kontrolowanie nią przeciwnika, czyli przytrzymywanie głowy, ramion itd.).
*
*
Jestem mocno uczulony na faule, na stronniczość sędziów itd.

Dlatego uwielbiam takich mistrzów jak Rigondeaux, Pacquiao, Lebiediew, Thurman (jeszcze za wiele nie zdobył), Kowaliow itd.

Bo oni walczą czysto. Jeśli wygrywają, to TYLKO I WYŁĄCZNIE DLATEGO, E SĄ LEPSI, a nie dlatego, żę udało im się (razem z sędziami) wychujać przeciwnika
 Autor komentarza: zin
Data: 09-01-2015 20:49:04 
GGG, ma dość dziurawą obronę i trochę zbiera na twarz, a w super średniej mogłoby się to dla niego niezbyt dobrze skończyć
 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 20:53:10 
Rollins

Rigo tak nie do końca czysto ;)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 21:07:15 
Czasem mu się zdarzy faulik, ale nie przesadzaj.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 09-01-2015 21:12:23 
@conceptofpower

"Dokladnie. Lista THE MOST EXCITING FIGHTERS wlacza zdolnosci jako jeden z elementow, ale z pewnoscia nie jest on najwazniejszy. Przede wszystkim, jest to swiadomosc finansowo partycypujacego fana, ze nie stracil swoich pieniedzy naogladanie nudy. Jako fani mamy do tego olbrzymie prawo by placic za towar, ktory chcemy ogladac"

Nalezaloby tutaj sprecyzowac co mamy namysli uzywajac okreslenia "nuda" a takze tego czym jest "swiadomosc finansowo partycypujacego fana". Nie moge sie wypowiadac za wszystkich ale w moim prywatnym odczuciu pieniadze potencjalnie wydane na ogladanie Rigondeaux dalekie sa "stracie pieniedzy na ogladanie nudy" a samo podziwianie jego umiejetnosci w ringu, sposobu poruszania sie, niekonwencjonalnych obron opartych na bezblednym wyczuciu dystansu itd z "nudą" ma niewiele wspolnego. Jak dla mnie to moze walczyc po 24 rundy ktore zawsze z checia obejrze.
W pelni zgadzam sie ze jako fani "mamy prawo placic za towar ktory chcemy ogladac" natomiast kwestia samego "towaru" pozostaje dyskusyjna.
Warto by tutaj dodac ze owszem, gusta statystycznych kibicow wydajacych swoje ciezko zarobione pieniadze na ogladanie boksu zawodowego sa niestety nie do konca wyszukane.
"Panem et circenses" ("Chleba I Igrzysk") jak mowi stare powiedzenie - od czasow Cesarstwa Rzymskiego jak widac niewiele sie zmienilo...


 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 21:24:02 
tyle napierdolił, a nijak nie mogę dojść o co mu biega.
Panie Amerykanin, jak coś mówisz do Polaków, to staraj się konkretnie, bo nikt tu się nie będzie domyślał co amerykański umysł chciał przekazać polskim laikom
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 21:26:17 
A nie, to "KnockKnock"
Ja pier....lę! Oddzielajcie jakoś swoje wypowiedzi od cytatów.

No to KnockKnock, mógłbyś jaśniej?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 09-01-2015 21:27:32 
A! Może dlatego się pogubiłem, bo myślałem, że to cop. Ten zawsze krytykował Rigo, teraz chwali...
zgłupiałem.

OK, trybię
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 09-01-2015 21:29:38 
@Rollins

Lol

 Autor komentarza: un4given
Data: 09-01-2015 21:37:18 
KnockKnock

2 ostatnimi zdaniami trafiłeś w sedno ;)
 Autor komentarza: zin
Data: 09-01-2015 21:40:55 
kurde , ja też myślałem , że to Cop, dopiero załapałem jak przeczytałem Rollins-a xD
 Autor komentarza: zin
Data: 09-01-2015 21:41:57 
chyba za dużo już dzisiaj wypiłem ;)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 09-01-2015 22:22:19 
Świety u Jay-Z.Może Jay-Z ZAŁATWI MU PROFESJONALNY CHÓREK NA WEJSCIE GOSPEL Z TELEFONU BEYONCE
 Autor komentarza: JAx00
Data: 09-01-2015 22:43:32 
świetna wiadomosc ! mam nadzieje ze Andree szybko wyjdzie do ringu a w przyszlosci pokaze Gieni gdzie jego miejsce ! :D
 Autor komentarza: Rychucezar01
Data: 10-01-2015 01:10:46 
Cop=Kostyra I Pindera w jednym.
Dziekuje za uwage dobranoc.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-01-2015 01:22:06 
Autor komentarza: JAx00Data: 09-01-2015 22:43:32
świetna wiadomosc ! mam nadzieje ze Andree szybko wyjdzie do ringu a w przyszlosci pokaze Gieni gdzie jego miejsce ! :D

To oświeć mnie i powiedz gdzie według ciebie jest miejsce Gołovkina?
 Autor komentarza: tapir
Data: 10-01-2015 08:03:15 
Świetna wiadomość! Myśle że Golovkin po unifikacji w średniej (o ile się uda) przeniesie się do SMW, i będziemy mieli wyczekiwany mega hit. Ward też pewnie prędzej czy później bedzie myślał o przeniesieniu się do mocno obsadzonej LHW, co zresztą często podkreślał. W amatorce z tego co pamiętam walczył właśnie w tej kategorii. Jedynie Andre Dirrell mógłby coś zwojować z Wardem z dzisiejszych SMW, ale chętnie bym zobaczył Andre z Degale albo z Chavezem.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 10-01-2015 10:20:39 
tolek78

zobaczysz po tym jak do Ward osmieszy ;]
 Autor komentarza: tolek78
Data: 10-01-2015 11:28:54 
Autor komentarza: JAx00Data: 10-01-2015 10:20:39
tolek78

zobaczysz po tym jak do Ward osmieszy ;]

Możesz to jakoś rozwinąć czy to tylko takie puste słowa.Poprzyj to jakąś analizą
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.