STATYSTYKI CIOSÓW: KLICZKO-PULEW

Władimir Kliczko (63-3, 53 KO) po raz kolejny udowodnił, że nie ma sobie równych w obecnej wadze ciężkiej. Najgroźniejszy pretendent Kubrat Pulew (20-1, 11 KO) miał swoje momenty, ale rozstał rozbity precyzyjnymi lewymi sierpami i poległ w piątej rundzie.

POGROMCA SZPILKI NASTĘPNY DLA KLICZKI?

Statystyki pokazują, że walka toczyła się w bardzo wolnym tempie. Ciosów było jak na lekarstwo, ale nieco aktywniejszy był Bułgar. Kliczko bił za to znacznie celniej i przede wszystkim mocniej - jego bomby doprowadziły do czterech liczeń i poważnych obrażeń twarzy "Kobry".

LEWIS: ŁATWIZNA. PULEW JEDNOWYMIAROWY

Wszystkie ciosy (trafione/wyprowadzone):
Kliczko - 38/89 (43%)
Pulew - 25/110 (23%)

WITALIJ: NIKT NIE ZAGROZI MOJEMU BRATU

Lewe proste (trafione/wyprowadzone):
Kliczko - 21/53 (40%)
Pulew - 10/64 (14%)

KLICZKO: DAŁEM AROGANTOWI NAUCZKĘ!

Ciosy mocne (trafione/wyprowadzone):
Kliczko - 17/36 (47%)
Pulew - 15/46 (33%)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 17-11-2014 02:25:50 
literówka piąty wers
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 17-11-2014 02:31:35 
https://www.youtube.com/watch?v=E49ajiQMiqY zawsze poprawia humor po ostatnich walkach Władimira :p .
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 17-11-2014 02:39:42 
A statystyki w miarę wyrównane, Kliczko swoje dostał. Tak jak myślałem od razu po walce, chciałbym zobaczyć rewanż, może tam Pulev przygotowałby się porządnie na ten lewy sierp, bo pięknie wyeliminował zagrożenie ciosów prostych, które uchodziły za największą broń Władka, którą ustawiał walki. Choć na bank Kliczko nie da mu rewanżu, może jeszcze doczłapie się do miana obowiązkowego pretendenta.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 17-11-2014 02:50:11 
Czemu nie bylo statystyk adamek git ?
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-11-2014 06:38:50 
Ojciec

Pewnie dlatego ze tej walki nie pokazywalo HBO i nie bylo Compuboxa

Rewanz moim zdaniem nie ma sensu. Pulev jest za wolny i za bardzo statyczny na nogach w obronie. Znow dostalby KO.
 Autor komentarza: Future
Data: 17-11-2014 07:46:01 
Nie wiem co wy tak narzekacie na walki Władimira , przecież jak On by chciał to kończył by wszystkich w 1 rundach a to że czasem chce powalczyć dłużej to co z tego ? Nie można mówić na kogoś z takimi umiejętnościami że zabije waga ciężką , wagę ciężka zabija reszta tandety
 Autor komentarza: odyniec
Data: 17-11-2014 08:01:19 
future

ta walka dowodzi tego ze jak rywal zmusi Kliczke do prawdziwej walki to jest walka a jak oni wszyscy wychodzą już z szatni osrani w rajtuzy to później takie nudne bicie worka
ta walka pokazala tez moim zdaniem jak cienki jest Povietkin który przy Pulevie wypal blado
może wiec Povietkin-Pulev?
 Autor komentarza: staszek203
Data: 17-11-2014 08:05:03 
DQPiczko
nie moge juz patrzec na ten twoj slaby hejt. O jakim ty rewanzu mowisz i z jakiej okazji jezeli byla miedzy nimi roznica klas i szybkosci. Fakt jest faktem ze weszlo kilka dobrych ciosow Pulevovi ale to za malo zeby uwazac to za wyrownana walke..
 Autor komentarza: southpaw
Data: 17-11-2014 10:04:03 
Nikt poza Wilderem i Joshuą(w perspektywie kilku lat) nie jest w stanie zagrozić Władowi w obecnej dyspozycji mistrza. Nie deprecjonujcie wartości mistrza świata, który jest obecnie hegemonem w HW. Kto jest w stanie dać mu wyrównaną walkę? Największe szanse oprócz 2 wspomnianych wcześniej ma człapak Stiverne(walka łatwiejsza dla Kliczki niż z Pulewem z uwagi na statyczność Haitańczyka). Wielki niezgrabny kolos Fury nie ma wystarczająco dobrej techniki i nie wiem, czy nie pękłby psychicznie. Zbyt dużo mówi, co może wskazywać na to, że nadrabia trash talkiem swoją niepewność. Głazkow ma za małe rozmiary i już pokazał na co go stać(po walce ze słabym Adamkiem walka z Rossym była na żenująco niskim poziomie). Atleta Jennings nie ma uderzenia, co wyklucza go na starcie. Szukam i szukam, i znaleźć nie mogę przyzwoitego rywala dla Włada.
Wracając na chwilę do Szpilki: Git chce się sprawdzić z dobrymi rywalami? Niech dadzą mu mańkuta Usyka. Usyk chętnie przyjmie zaproszenie do HW dla walki z gitem. Obejrzałbym taki pojedynek do jednej bramki z chęcią.

staszek203
Mam dziwne przeczucie, że się znamy ;).
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-11-2014 10:24:35 
southpaw

"Największe szanse oprócz 2 wspomnianych wcześniej ma człapak Stiverne (walka łatwiejsza niż z Pulewem z uwagi na statyczność Haitańczyka)."

A Pulev nie byl statyczny ? Byl i do tego stal na przeciwko Wladka. Stiverne wlasnie wiecej by sie poruszal i czekalby zeby mocno skontrowac. A ze ma czym uderzyc to mogloby byc ciekawie gdyby trafil.
 Autor komentarza: Znafca
Data: 17-11-2014 10:44:14 
southpaw

Usyk - pewnie nie wejdzie do wagi ciężkiej, bo pomimo jego umiejętności, z uwagi na warunki fizyczne, nie miałby tam w dłuższej perspektywie czego szukać. zobacz ilu "freaków" teraz znajduje się w taj kategorii: Kliczko, Price, Fury, Wilder, Joshua, Hevelius, Wach czy ten nowy Chińczyk, o którym w bokser.org ostatnio pisano (kolejność nazwisk przypadkowa. Jestem zdania, że tego typu bokserzy będą rozdawać karty w tej kategorii wagowej. Usyk powinien spróbować swych sił w Cruiser - tam jest ciekawa sytuacja, 2 mistrzów z Rosji(może wkrótce 3) , 2 z Niemiec - są pieniądze i szansa na rozpoznawalność. Dla Szpilki nie opłaca się robić wyjątku, bo- kasa słaba, a rozpoznawalność na świecie nie wzrośnie.

Wracając do tematu- zwykle po każdym pojedynku, w którym kolejny "pretendent" dostaje oklep, pojawiają się teksty o kolejnych wyzwaniach. Pamiętam dyskusje sprzed 4 lat, kiedy zarzucano, że Wład unikał walk z Povietkinem czy Pulevem...

Jestem zdanie, że rywalem dla Włada może być każdy naturalnie ciężki, który nie da się stłamsić na starcie i od początku będzie wykazywał inicjatywę, nie dając sobie narzucić stylu Włada. Pulevowi się to prawie udało. Zresztą dawno nie widziałem Władka, który walczył w ten sposób, momentami trochę mi nawet stylem przypominał swojego brata, który potrafił walczyć z opuszczonymi rękami.
 Autor komentarza: maldini13
Data: 17-11-2014 11:02:17 
odyniec - zgadzam sie w 100%. Pulev pokazał, że ma jaja. To była wbrew pozorom jedna z najtrudnieszych obron Wladka. Według mnie niewiele brakowało do całkowitego obrotu sprawy. Pulev zawalczył tak jak trzeba walczyć z Wladkiem, uciekając przez 12rund się z nim nie wygra. Poszedl w bitke i dobrze, zaryzykował ale niestety sie nie udało. Ale pokazał, że ma jaja i jeszcze bym go w HW nie przekreślał.
 Autor komentarza: basu00
Data: 17-11-2014 11:25:37 
nie miałem dostępu do internetu,miałem napisać że to potrwa do piątej rundy,Pulew słabiak....na wyprostowanych nogach,całych stopach,łatwy do trafienia,słaba garga...nie mogłem uwierzyć że ludzie typowali że skończy się to na punkty....,
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 17-11-2014 11:37:08 
@un4given

Ja pier.ole czlowieku czy Ty jestes downem czy udajesz?
Pulew stal naprzeciwko Wlada, ale stal na rozkroku walczac na odchyleniach na pięcie. To nie bylo statyczne stanie i zbieranie na łeb, to byla czysta technika ktora sprawil Wladkowi sporo problemow jesli chodzi o czysty boks jako taki. Gdyby odjac te sierpy Wladka, to tam nie bylo zadnej dominacji. Pulew walczyl w podobny sposob jak Zeljko Mavrovic z Lennoxem Lewisem
Nie kompromituj sie jak nie masz do powiedzenia nic madrego poza glupotami laika
 Autor komentarza: southpaw
Data: 17-11-2014 11:44:32 
Znafca

Wiem, że Usyk miałby duże problemy w HW ze względu na warunki, ale na "mniejszych ciężkich" jego warunki są wystarczające. Wypowiedział się już o umiejętnościach Gita więc może jego Ajtuj zaczepi na twitterze ;). Wiadomo, że o wiele większe szanse ma w cruiser, ale na Szpilke jest już wystarczająco dobry. Piszesz znafca, że każdy, kto nie da się stłamsić może być godnym rywalem, tylko nie potrafię znaleźć nikogo poza młodymi wilkami(Wilder i Joshua), kto mógłby tego dokonać. Absolutny brak godnego rywala jak na tę chwilę.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 17-11-2014 11:50:14 
"Gdyby odjac te sierpy Wladka, to tam nie bylo zadnej dominacji. "

A gdyby odjąć jeszcze prawy krzyżowy i lewy prosty, to właściwie Pulew wygrywał xD
 Autor komentarza: perepeczko84
Data: 17-11-2014 12:03:56 
dobre jest porownanie ciosow mocnych "dziewczynki" i Bulgara,praktycznie tyle samo trafionych a twarze jakby troche inne :D
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-11-2014 12:36:36 
Jako ze z debilami sie nie dysktuje nie odpisze rafalkowi. Za to innym wyjasnie o co mi chodzilo ze statycznym stanien Puleva xD

Pulev nie jest mobilnym zawodnikiem. Nie ucieka w ringu. Walczy z otwarta garda i bazuje na odchyleniach w obronie i dystansowaniu praca nog. Dobrze sie to sprawdzalo z wolnymi zawodnikami. Z szybkim Wladkiem juz nie do konca. O ile na ciosy proste to dosc dobrze dzialalo ( tutaj robote robil tez lewy jab Kubrata ) o tyle na sierpy ta rozwarta garda i statyczna pozycja byla gwozdzem do trumny. Pulev nie zdazal uchylac sie i odskakiwac w pore na nogach. Wygladalo to tak jakby przygotowal sie tylko na ciosy proste Kliczki.
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 17-11-2014 12:42:33 
"A gdyby odjąć jeszcze prawy krzyżowy i lewy prosty, to właściwie Pulew wygrywał xD"

Widze ze z czytaniem ze zrozumieniem jak zwykle problem.
Te sierpy byly okazjonalne i Pulew nie musial ich przyjac- bylo to do wychwycenia. Chodzilo mi o to, kto kogo WYBOKSOWYWAL. Zazwyczaj Wlad swoich rywali poza nokautowaniem zwyczajnie wyboksowywal, tzw "outboxed".
Wlasnie w tym sek ze tutaj tego nie bylo, nie narzucil swojego stylu Pulewowi, jesli chodzi o te kwestie to byla to walka doslownie jak rowny z rownym na co wskazuja nawet statystyki.

Jakim laikiem trzeba byc zeby twierdzic ze Pulew stal jak tyka i przyjmowal bomby?! lool
 Autor komentarza: tolek78
Data: 17-11-2014 12:58:00 
rafalteo
Znowu źle wytypowałeś i znowu się nie przyznajesz człowieku przestań tu wszystkich obrażać!!!!!bo jesteś skończonym ignorantem

To co Rafałku umoczyłeś u buka?pociesze cię ja też ale tylko stówkę
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 17-11-2014 13:14:28 
@tolek
Umoczyłem 600 zł- tyle tylko, ze walka miala taki przebieg jak mowilem (glownym determinantem walki byla szybkosc: to ona zaskakiwala raz po raz Pulewa ktory sam nie wiedzial kiedy padal), a jedynie Pulew az takiej mocnej szczeki nie mial (przewracal sie od kazdego trafionego ciosu Wlada, sory, ale goscie jak Brewster, Peter, itd jakos sie nie przewracali myslalem ze Pulew ma szczeke na ich poziomie)

Powiedzmy sobie szczerze: gdyby Pulew walczyl nie az tak bojowo tylko calkowicie po swojemu (czego sie spodziewalem) to na spokojnie by wytrzymal te 8 rund. Coz, zbieg nieszczesliwych wypadkow sprawil, ze zle przewidzialem dlugosc tej walki, ale wspaniale przewidzialem jej przebieg
 Autor komentarza: Matys90
Data: 17-11-2014 13:15:00 
No ale przecież napisałem prawdę. Gdyby nie lewe sierpowe nie byłoby dominacji - prawda. Gdyby nie lewe sierpowe i prawy krzyżowy i lewe proste - Pulew wygrywałby walkę - też prawda. Nie wiem o co ten hałas xD
 Autor komentarza: Future
Data: 17-11-2014 14:19:02 
@ Odyniec

Na pewno walka Powietkin vs Pulev była by ciekawa i na pewno Pulev wypadł lepiej niż Powietkin w walce z Kliczko, fakt faktem Władek w walce z Powietkinem był lepiej przygotowany , lepiej wyglądał i pare kg mniej ale nie wiem czy to jakaś znacząca różnica która wpłyneła na lepszą postawę Puleva , W mojej opinii mimo wszystko Pulev pokazał się z dobrej strony i jest twardzielem , ciężko będzie go pokonywać reszcie ekipy , tak mi się bynajmniej wydaję , chociaż taki Wilder to do wszystkiego jest zdolny nawet do tego aby zafundowac Kliczce KO w 1 rundzie , na pewno wyczekuje na walke Wilder vs Kliczko
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 17-11-2014 15:11:58 
Pulev za dlugo zostawal w miejscu,stanie na wprost Wladimira to najgorszy z mozliwych pomyslow.Bo nawet jesli swoim lewym szachowal lewy prosty RoboWlada,to tak dziurawej gardzie nic nie mogl poradzic na bardzo dynamiczny,dlugi lewy sierpowy
Pierwszy trafiony ustawil walke,bo Pulev pomimo,ze sie pozbieral,to calkowicie zabralo mu nogi
Z Wladkiem trudno sie walczy,bo ma nokautujacy cios z obu rak i w ktora strone sie nie pojdzie,to sie mozna nadziac
Pomysl na walke ogolnie nie byl zly,bo Pulevowi parokrotnie udalo sie wyprzedzic lewe proste Kliczki,prawy tez ze 2-3 razy wszedl.Zabraklo,uwagi i doswiadczenia
Pulev pokazal,ze nie odstajac bardzo gabarytami,sila fizyczna i szybkoscia mozna toczyc wyrownana walke z mistrzem,tylko trzeba byc lepszym w obronie
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-11-2014 15:53:43 
andrewsky

"Pulev za dlugo zostawal w miejscu,stanie na wprost Wladimira to najgorszy z mozliwych pomyslow.Bo nawet jesli swoim lewym szachowal lewy prosty RoboWlada,to tak dziurawej gardzie nic nie mogl poradzic na bardzo dynamiczny,dlugi lewy sierpowy"

Dokładnie o tym samym pisałem ale weź tłumacz imbecylowi xD

Ja nie zgodzę się jeszcze z tym że Pulev był jakoś bardziej agresywniejszy niż w poprzednich walkach np. z Ustinovem czy Dimitrenką. On walczył dokładnie tak samo z nimi jak i z Kliczko. Nie wiem może niektórzy spodziewali się że Pulev zamknie się za podwójną gardą i zacznie biegać po ringu czyli robić coś czego nie umie, coś co nie leży w jego stylu.

Co mnie najbardziej zaskoczyło w tej walce. Okazało się że Pulev ma tak samo dobry jab jak Kliczko. Może nie tak silny ale tak samo celny, szybki i skuteczny. Dzięki temu Władek nie mógł go ustawić swoim lewym bo Kubrat czesto go wyprzedzał albo bił w tym samym tempie. Szkoda że tak łatwo dawał się łapać na te sierpy bo mogłaby być dobra wyrównana walka.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 17-11-2014 16:37:06 
un4given
Pulev walczyl tak samo jak w poprzednich walkach,tylko ze rywal byl z wyzszej polki
Bulgar zbieral swoje z Travisem,Tygrysem,Ustinovem,Dimitrienko czy nawet tym Abblem.Jego defensywa nie byla szczelna
Bylem pewny,ze od RoboWlada tez wylapie,ale nie w tak frajeski sposob.Myslalem ze Kubrat przetrwa caly dystans,bo niespodziewalem si, ze RoboWlad bedzie tak napastliwy i Bulgar chyba tez sie nie spodziewal
W sobote to Kliczko zmienil sie w kobre i pokasal Puleva:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-11-2014 16:40:45 
andrewsky

No to jesteśmy jednomyślni ;)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 17-11-2014 20:26:38 
Tylko jak Kliczko przypie.. lił to jak baseballem a jak Pulew pomacał to jak paletką od ping ponga
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.