POWIETKIN NIEZADOWOLONY Z PRZEBIEGU WALKI, KLICZKO POCZEKA

Aleksander Powietkin (28-1, 20 KO) przyznał po piątkowej walce z Carlosem Takamem (30-2-1, 23 KO), że nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki boksował. - Plan był inny - powiedział Rosjanin, który po ciężkim boju znokautował rywala w dziesiątej rundzie.

- Miałem walczyć z defensywy, odpowiadać, zwiększać tempo, więcej bić lewą ręką. Na pewno walka nie potoczyła się tak, jak chciałem, na szczęście potrafiłem się dostosować i osiągnąłem upragniony rezultat. Ciosów rywala nawet za bardzo nie czułem. Kilka razy mnie trafił, ale nie było to nic strasznego – stwierdził.

Zobacz: STRASZLIWA WOJNA DLA SASZY

Po wygranej natychmiast pojawiły się pytania o rewanż Powietkina z Władimirem Kliczką (62-3, 52 KO). "Sasza", który w ubiegłym roku przegrał z niekwestionowanym mistrzem wszechwag jednogłośną decyzją sędziów, jest zainteresowany ponowną konfrontacją, ale potrzebuje jeszcze trochę czasu.

- Do tej walki trzeba doprowadzić. Jestem teraz bardziej doświadczony i silniejszy. Jeszcze dwa albo trzy pojedynki i będę gotowy na Kliczkę. Wierzę, że tym razem go pokonam – oznajmił.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Rollins
Data: 25-10-2014 11:00:18 
Na pewno plan był inny.
Na pewno plan był inny, bo nikt (łącznie z Powietkinem) nie spodziewał się tak świetnej formy, tak dobrze przygotowanego Takama.

Carlos tę walkę przegrał, ale jak to się ostatnio często zdarza, dzięki tej walce, takiej walce, jego notowania znacznie wzrosły.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 25-10-2014 11:01:45 
Walka z JKliczko będzie miała sens tylko przy neutralnym sędzi.
W innym przypadku nie ma to absolutnie żadnego sensu, bo wynik znany już dziś, a oglądanie takiej żenady, to po prostu ból dla oka,ból dla ciała :-)
 Autor komentarza: Janiszq
Data: 25-10-2014 11:06:27 
Aby tylko zdążył przed emeryturą Kliczki... No i oczywiście jeżeli kolejne pojedynki wygra.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 25-10-2014 11:28:47 
"Walka z JKliczko będzie miała sens tylko przy neutralnym sędzi.
W innym przypadku nie ma to absolutnie żadnego sensu, bo wynik znany już dziś, a oglądanie takiej żenady, to po prostu ból dla oka,ból dla ciała :-) "

Zgadzam się z Tobą. W ogóle to nie chcę już oglądać pana Klinczki, najlepsze pojedynki, które można by zorganizować to Powietkin-Haye, Powietkin-Stiverne, Haye-Stiverne. Te walki powinny być bardzo widowiskowe, a Ci trzej zawodnicy są najlepsi w HW nie licząc Ukraińca, który jest wielki, sprawny i pracowity, ale bez klinczowania mógłby zaliczyć wpadkę z każdym z tej trójki ;)
 Autor komentarza: Future
Data: 25-10-2014 11:29:39 
Pomyśleć że obecny Powietkin to taki Hollyfield z lat 90-tych który był wielkim mistrzem i wielkim bokserem skoro Hollyfield ma takie miano to Powietkin też musi mieć takie miano , ale jak widać wcale nie są tacy wielcy , to są 2 - 3 poziomy niżej nad najlepszymi , Natomiast bardzo fajnie się ogląda walki Powietnika , walki na niższym szczeblu poziomu gdzie się spotyka dwóch równych sobie są fajne dla oka , Walka Powietnika z Huckiem też była bardzo dobra [ Moim zdaniem Huck tam wygrał ]
 Autor komentarza: glaude
Data: 25-10-2014 12:23:39 
Właśnie obejrzałem tę walkę na jutubie i bardzo mnie zastanawia skąd w Saszy takie pokłady energii?
Zawodnik, który nigdy nie grzeszył kondycją i po pierwszych 6 rundach wykazywał oznaki zmęczenia (z Hukićem nawet skrajnego) nagle przez 10 rund prze non-stop do przodu i zadaje naprawdę mocne ciosy!
Albo cud, albo koks- bo w wytrenowanie nie wierzę.
Nie da się przecież w tym wieku u zawodowego sportowca tak zwiększyć wydolności.

P.S.
Boks Takama lepiej mi się podobał, to bardzo poukładany technicznie zawodnik.
 Autor komentarza: starycap
Data: 25-10-2014 12:44:58 
Masz rację Sasza to co pokazaliście to za stodołą filmiki robić. Musisz pracować i więcej głową niż mięśniami a będzie dobrze.Na dzień dzisiejszy z tą formą to sieczka-weż włącz video z walki Stiverna z meksykaninem i popatrz na boks.Szybka jak błyskawica ręka Stiverna i petarda którą tylko meksykanin mógł wytrzymać - do tego trzeba dążyć a będą wyniki.
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 25-10-2014 12:51:55 
Nic nie czuł, ale pare razy nogi mu się ugieły xD
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 25-10-2014 13:04:30 
@glaude
A niby czemu w tym wieku się nie da kondycji zrobić ?:D
widać po Saszy , że lepiej wygląda nawet na ważeniu , już nie jest misiem , tylko kawałem chłopa .
Sam wspominał, że frytek już nie je
Szkoda , że od początku się tak nie prowadził
Niestety, jezeli mamy dwóch bokserów tej samej klasy, to wygra ten z lepszymi warunkami fizycznymi , więc Sasza nie wygra nigdy z Kliczką
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 25-10-2014 13:11:27 
"Niestety, jezeli mamy dwóch bokserów tej samej klasy, to wygra ten z lepszymi warunkami fizycznymi , więc Sasza nie wygra nigdy z Kliczką "

Nie powiedziałbym, że nigdy nie wygra z Klinczko. Powietkin jest dobry w półdystansie i cios ma wystarczający, ciekawa seria w półdystansie mogłaby powalić Włada, tylko, że ten mógł klinczować ile chciał i walczyć sobie na dystans, bo jest wysoki. Przy zabronieniu klinczowania ta walka zupełnie inaczej by wyglądała, nie wierzę, że Powietkin nie przedarłby się w końcu do półdystansu, Kliczko może by nie został znokautowany, ale na pewno przez całą walkę by mocno oberwał.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 25-10-2014 13:38:18 
Ogladałem walke i powiem ze fajna nawet bardzo ,Carlos mile zaskoczył choc wiadomo bylo ze z kazda runda bedzie tracił moc.Povietkin pokazał ze jest w topie HW.I on tez mnie mile zaskoczył jedna z fajniejszych jego walk bo jak miał słabszego przeciwnika to robil swoje a z Huckiem i Kliczko zle sie to ogladało.Ale raczej droga WBC bedzie lepsza dla niego .A i pojedynek z Hayem kazdy by obejrzał.Jedyna rzecza ktora zadroszcze ruskim to BOKS.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 25-10-2014 13:40:12 
PS no i ta krasivaya babeczka ze studia tez dobra :D
 Autor komentarza: jozef
Data: 25-10-2014 17:29:04 
Rollins

Sorry chłopie, ale co to jest SĘDZI?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 25-10-2014 19:07:43 
jozef
http://pl.wiktionary.org/wiki/sędzia
 Autor komentarza: rafalteo
Data: 25-10-2014 20:19:55 
Rollins inteligencja to ty nie grzeszysz
Jozefowi chodzilo o Twoja bledna odmiane tego slowa
 Autor komentarza: Clevland
Data: 25-10-2014 20:40:36 
Rewanż z Kliczką?

W pierwszej walce Kliczko wchodził z dystansu w zwarcie z dwoma wyprostowanymi rękoma.
Cały okryty.

Sasza tego nie widział zupełnie.
Wystarczyło zadać cokolwiek na dół, albo podbródek.
Odskoczyć i coś zadać.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 25-10-2014 22:20:06 
rafalteoData: 25-10-2014 20:19:55
Rollins inteligencja to ty nie grzeszysz
Jozefowi chodzilo o Twoja bledna odmiane tego slowa
*
*
Nie była błędna, "bystrzaku"

Tobie wybaczam. Wiem, że bierzesz pigułki.
 Autor komentarza: jozef
Data: 26-10-2014 00:22:57 
Rollins

Przepraszam chłopie, ale czy na prawdę uważasz, że w z zdaniu - "Walka z JKliczko będzie miała sens tylko przy neutralnym sędzi". Forma sędzi jest właściwa?
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-10-2014 00:43:31 
jozef
Chłopcze, idź do polonisty i sobie z nim rozmawiaj.
To nie moja wina, że zamiast do szkoły, Ty chodziłeś... na wina :-)
 Autor komentarza: Rollins
Data: 26-10-2014 00:44:04 
I nie "na prawdę", tylko"naprawdę
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.