MATEUSZ BOREK ODPOWIADA PREZESOWI PZB

Dziś wieczorem opublikowaliśmy komentarz prezesa PZB Zbigniewa Górskiego, będący jego reakcją na krytyczne słowa pod adresem związku, napisane na twitterze przez popularnego dziennikarza telewizji Polsat Sport Mateusza Borka. Górski zarzucił Borkowi dziennikarską nierzetelność, brak reakcji na skandal podczas gali w Opolu i niesprawiedliwą ocenę ostatnich dramatycznych wydarzeń, związanych z usiłowaniem zabójstwa sędziego przez wiceprezesa Mustafę K. Mateusz Borek w stanowczym tonie odniósł się przed chwilą do komentarza prezesa Górskiego.

- Dziś prezes PZB, Pan Górski zaatakował mnie na bokser.org, ale pomylił odwagę z odważnikiem. Czuwałem nad prawidłowym wyczytaniem werdyktu w Opolu i wiem jak wyglądały wybory w PZB. Pytam Pana Prezesa: za co Pan bierze pensje? Ilu Pan znalazł sponsorów? Na jakim poziomie jest polski boks amatorski? Jakie są stypendia? Za co Pan wyleciał z sędziowania w AIBA, a za co z firmy Pana Tekienia? Czekam na odpowiedzi. Ukłony - napisał w ostrym tonie redaktor Borek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 06-02-2014 20:32:11 
Nic tylko czekac na odpowiedzi prezesa pzb...
 Autor komentarza: awel
Data: 06-02-2014 20:34:06 
bedzie, bedzie sie dzialo:-)
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 06-02-2014 20:38:02 
Widzę to jako walka wieczoru a wcześniej szoilman zimna na gali w nietulisku dużym
 Autor komentarza: Szancu
Data: 06-02-2014 20:44:41 
Za to lubię Borka :).
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-02-2014 20:45:15 
"Czuwałem nad prawidłowym wyczytaniem werdyktu w Opolu.."

Panie Borek skoro tak wygląda pana "czuwanie nad prawidłowym wyczytaniem werdyktu" to więcej się pan za to nie bierz.
 Autor komentarza: wooyo
Data: 06-02-2014 20:52:03 
wg mnie Fryderyk,Telekamera czy cokolwiek by się znalazło to za mało dla Borka za to co zrobił!
Wielki szacunek za to, że jako dziennikarz postanowił jako pierwszy publicznie wyrazić swoja opinię.
Opinię, która mam nadzieje pociągnie za sobą lawinę pozytywnych zmian w PSB.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 06-02-2014 20:52:07 
Szkoda ze Bokser.org staje nie po tej stronie barykady co trzeba....
Nie wspomne juz o niestosownej wypowiedzi w kierunku Wasilewskiego przy pierwszej nadarzającej sie okazji, chyba nie o to tu chodzi panowie ??
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 06-02-2014 20:53:45 
owenn1988 - my stajemy po stronie prawdy. Każdemu damy się wypowiedzieć, niektórzy (jak pan Wasilewski i jego świta) po prostu nie chcą z tego skorzystać.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 06-02-2014 20:55:41 
KapralWiaderny Data: 06-02-2014 20:45:15

Serio.. ludzie nie podważajcie zwycięstwa Mccalla. Siedziałem "tyle" od ringu i jestem na 110% pewien, że wygrał zasłużenie. Po pierwsze - Rex miał watę po każdym mocniejszym ciosie Amerykanina, nawet po lewych. Po drugie - ciosy Rexa? wręcz przeciwnie, bez skutku. Po trzecie - Rex rzeczywiście zadawał więcej ciosów ale większość z nich kończyła na gardzie Oliviera.
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 21:02:19 
A kto to jest ten Pan Borek?
Boksował kiedys? był sedzią? Założył jakąś dochodową firmę z sukcesami?
Poproszę o podpowiedź-nie znam faceta.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 06-02-2014 21:03:20 
Dudas
W polski zwiazkach nie ma czegos takiego jak demokratyczne wybory, sa roznego rodzaju grupy i pod grupy, a Mustafa był w "grupie" Prezesa.
A wcześniejsza wypowiedzie Pana Gorskiego ze on kompletnie nic niewie, jest poprostu smieszna w kontekscie tragicznego zajścia i w takim kotekscie rowniez trzeba rozpatrywac pierwsze wpisy Borka
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 21:19:19 
Ale po co te pytania,gdzie kto u kogo robi i za co wyleciał? To tak jakby pytać czyim ojcem był były adwokat Wojciecha Jaruzelskiego, albo to ile w KNOCK OUT PROMOTIONS SPÓŁKA Z O.O., której kapitał zakładowy wynosi 52 tysiace złotych mają 3 panów. W tym jeden który właśnie ma z Panem Tekieniem spółkę Tom BOX. Bez sensu to przecież.
Eh to Polskie PIEKŁO
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 21:20:51 
Dali by sobie po razie w jakieś walce i po sprawie. Publiki więcej niż na Najmanie by było.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 06-02-2014 21:21:11 
"Pewna zawodniczka nie poleci teraz do Chin, bo "wycieczkę" zrobił sobie jeden z działaczy."- Nie czytałem artykułu o tematyce powyżej przeoczyłem czy po prostu sie nie ukazał ?
Jesli sie nie ukazał to o jakiej my prawdzie rozmawiamy?
Jesli sie ukazał to przepraszam i zwracam honor
 Autor komentarza: Ironmen
Data: 06-02-2014 21:23:45 
90% PB to Patologia. Pijaki, wieśniaki itp większość ludzi które jest w środowisku wie co dzieje się za zasłonami...ale klepie się po plecach. Biorą kasę z Miasta czy jak PZB z Państwa. Zaraz po wyborach nowego Prezesa był Turniej nad morzem i wszyscy naj...., że aż mój znajomy dzwonił do mnie ze wstyd tuż zaraz po wyborach ...... kiedyś dzwoniłem (mam nagrane do dziś) do Pomorskiego Prezesa Gus, o pijaństwie...... biedak chyba się przestraszył, że już nigdzie nie dadzą mu pić i zadzwonił do tych co pili Większość środowiska to same PATOLE. Szkoda, że jest tak mało osób jak Tomek Różański czy Marek Chrobak. Młodych ludzi z Pasją, ale nie dziwie się bo Patole zniechęcają ......
 Autor komentarza: borysz63
Data: 06-02-2014 21:24:58 
Rozdział IV Statutu PZB
------------------------------
ZARZĄD ZWIĄZKU
$ 31
1........"Podział funkcji w Zarządzie oraz ilość osób powołanych na stanowiska v-ce prezesów należą do decyzji Prezesa."
3.Rozdziału funkcji w Zarządzie dokonuje Prezes na pierwszym posiedzeniu nowo wybranego Zarządu.
Wszystko na ten temat Panie Prezesie!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 21:29:27 
Albo,że kiedyś było SPORT EVENT SPÓŁKA Z O.O. i miał tam udziały Pan Babiloński i nawet był Prezesem a teraz udziały wszystkie ma SUPERCENTER SPORTS MANAGEMENT LIMITED - spółka zarejestrowana za granicami kraju, a prezesem jest Pan Wasilewski - kogo to obchodzi ludzi? Wiec piszmy o boksie, a nie o tym kto z czego wyleciał.
 Autor komentarza: macko8
Data: 06-02-2014 21:43:37 
Autor komentarza: starykibolboksu Data: 06-02-2014 21:19:19
Ale po co te pytania,gdzie kto u kogo robi i za co wyleciał? To tak jakby pytać czyim ojcem był były adwokat Wojciecha Jaruzelskiego, albo to ile w KNOCK OUT PROMOTIONS SPÓŁKA Z O.O., której kapitał zakładowy wynosi 52 tysiace złotych mają 3 panów. W tym jeden który właśnie ma z Panem Tekieniem spółkę Tom BOX. Bez sensu to przecież.
Eh to Polskie PIEKŁO
a ty co? kt
 Autor komentarza: macko8
Data: 06-02-2014 21:45:26 
Autor komentarza: starykibolboksu Data: 06-02-2014 21:19:19
Ale po co te pytania,gdzie kto u kogo robi i za co wyleciał? To tak jakby pytać czyim ojcem był były adwokat Wojciecha Jaruzelskiego, albo to ile w KNOCK OUT PROMOTIONS SPÓŁKA Z O.O., której kapitał zakładowy wynosi 52 tysiace złotych mają 3 panów. W tym jeden który właśnie ma z Panem Tekieniem spółkę Tom BOX. Bez sensu to przecież.
Eh to Polskie PIEKŁO
a ty kto? ze związku ci kazali tu robote robic? jaki ma związek? tak ciezko to pojąc? taki, że jak kręcił lody gdzie indziej to jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie kręcił i tutaj
 Autor komentarza: batledarf
Data: 06-02-2014 21:45:46 
dobrze, że taka awantura ma miejsce. bierność to zło.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 06-02-2014 21:50:43 
Wszyscy tylko mówią,a nikt się za to porządnie nie weźmie,bo komu zależy na kilkunastu możliwych medalach na igrzyskach olimpijskich?
Lepiej dofinansowywać piłkę nożną,koszykówkę,siatkówkę.Tam można zdobyć 3 medale,bo po co więcej?!

Jeśli chodzi o polskie imprezy.Gala za galą to kompromitacja.48-letni McCall weryfikuje naszych najlepszych ciężkich,lol:D.
Tutaj nawet nie chodzi o to,że nasi nie zdobywają medali.Najgorsze jest,że ich nie ma.Wiecie,jak ja miałbym kupić za 10 zł kupić 500 kilogramów,to bym tego nie zrobił.Nie można oczekiwać,że kur...a z niczego się coś zrobi.Zdarza się tak,bo ktoś miał dużo szczęścia,własny pomysł,ambicje i włożył prywatne fundusze.
Po prostu nasi pięściarze nie potrafią boksować,źle są szkoleni.Tyle jest "wspaniałych" zawodników teraz,a kur...a nikt nie ma solidnego prostego.Czy to takie trudne?Nawet Tyson miał bardzo dobry cios.:D
Niech pojadą nasze chłopaki do USA na sparingi z elitą.Tylko słyszymy,że gdzieś sparują w jakiś bunkrach.Ten portal robi świetną robotę,a taki Yale próbuje coś wykreować.Do końca nie wiadomo co.On chce być dyktatorem boksu.I niech sobie Andrew zapamięta:"Zgoda buduje,niezgoda rujnuje."
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 06-02-2014 21:55:42 
starykibolboksu
"Eh to Polskie PIEKŁO "

Nie obrażaj naszego kraju. Jak ci się nie podoba to spier. Skąd się takie kiepy biorą, jak widzą coś nie tak to od razu naskakują na Polskę jakby gdzie indziej były ziemie mlekiem i miodem płynące. Jak ja kurna nie znoszę takich dekadentów. Patałachy nie potrafiący sobie poradzić w życiu płaczą winiąc wszystko dookoła. Lać takich i patrzeć czy równo puchnie.

Borek dobrze pojechał, ostatnie pytanie nie na miejscu, ale reszta? Cóż, sam chciałbym się dowiedzieć, co konkretnie robi taki prezes.
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-02-2014 21:57:55 
ogolnie PZB niczym ne rozni sie od pzpn , wileloletnie poznanskie wałki , dziwne sooby w zarzadzie, zero skruchy po kolejnych spektakularnych przegranych

mnie dziwi tylko jedno , skoro od dawna wszyscy wiemy jak to wygląda to dlaczego np redkacja orga na ten temat za wiele nie pisze tylko pojawia sie dyskujsa jak populista Borek podłączył się pod gorący temat
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 22:01:14 
Ja juz znaju. Pan Borek o miał 1/4 udziałow w firmie Global Media Group w Poznaniu z ul. Nowowiejskiego za sumę 12, 5 tysiąca złotych był członkiem zarządu od 2008 do 2010.Później juz nie był ani wspólnikiem ani członkiem zarządu. Dlaczego? Czemu? mnie to jednak nie obchodzi. Was pewnie też.
No ale współządził 2 lata, a to już cóś.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:03:04 
nie no BRAWO ! Facet ma jaja. Panowie jeszcze będzie tak, że Borek zasłuży się dla polskiego boksu, jak mało kto :D skoro postanowił walczyć o boks, to znaczy, że mu zależy.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-02-2014 22:03:43 
Nie rozumiem dlaczego wszyscy się dojebali Górskiego za to że jakiś Pan mustafa się schlał i dzgał nożem. Nie wiem może ktoś ma jakieś tajne informacje i to miało byc zabójstwo na zlecenie a zleceniodawcą był Górski czy jak?

Każdy odpowiada za swoje czyny, a to Mustafa latał z kosą a nie Górski, i to że Mustafa latał z kosą po hotelu nie może byc powodem do tego żeby Górski się przez niego poddawał do dymisji. Co on ma z tym wspólnego? Jak Pan Wasilewski jest takim gorącym zwolennikiem stosowania odpowiedzialności zbiorowej, to bardzo jestem ciekaw czy rozwiązałby KP gdyby się okazało że np. Włodarczyk bił swoją żonę. Czy Wasilewski poddawał się do dymisji jak Szpilka przez kilka walk pod rząd odwalał borutę na ważeniach? Czy chociażby zwolnił za to Szpilkę z grupy? NIE. Wręcz przeciwnie ze skrywaną radością pozwalał na to Szpilce a Szpilka z tego chętnie korzystał bo bardachę robił nie raz.

Co do Borka to się chłop wygłupił bo nawet nie wie jak wybierany jest wiceprezes w PZB a wypowiada się tak jakby viceprezes był wybierany przez prezesa. Teraz Borek próbuje odwrócic kota ogonem aby przykryc swoją kompromitację i wyciąga oderwane od sprawy historie.
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-02-2014 22:06:20 
Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:03:04
nie no BRAWO ! Facet ma jaja. Panowie jeszcze będzie tak, że Borek zasłuży się dla polskiego boksu, jak mało kto :D skoro postanowił walczyć o boks, to znaczy, że mu zależy.

nie chlopaku , on nie wlaczy o nic poza tym zeby byc na jezykach , temat ucihcnie przrezuci sie do Kowalczyka i zrobia show o jakims pilkarzu czy pzpn , potem przerzuci sie na skoki itd
taki maly h,ujek z niego ktory wklada gebe tam gdzie jest najwiecej fleszy
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 22:06:26 
A ten Pan Tekień to ma z Panem Babilońskim Spółkę TOM BOX sp. z o.o. w Mińsku Mazowieckim mają siedzibę. Po połowie udziały, a udziałów za 60 tysiaków razem.
I wiemy wszystko.
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 22:07:13 
MILAN masz browca:)
 Autor komentarza: maniekz
Data: 06-02-2014 22:07:36 
Dobra, obiektywnie, to skoro borek taki kozak jest to czekamy na wypowiedź w sprawie tego co się dzieje na ringach zawodowych.

cisza... ?


no cóż. populiście nie pasuje mówić rzeczy niewygodnych, tylko te oczywiste.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:08:37 
horhe88 - nie ważne, czy miał coś wspólnego z zabójstwem, czy nie. Za jego pozwoleniem pili jak alkoholicy, zezwalał na alkoholizm, a kto wie czy sam też nie pije. Każdy hlejus powinien wylecieć na zbity pysk, prezes powinien o to zadbać - zobacz jak Boniek teraz rządzi pzpnem, a jak to robił alkoholik Lato. Niestety, na takich stanowiskach, to albo picie, albo obowiązki. A tu bandyctwo, nieróbstwo, korupcja i alkoholizm
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 22:09:13 
A Pan Borek ma ładną żonę za to:

http://wyborcza.pl/1,90539,5268866.html
 Autor komentarza: maniekz
Data: 06-02-2014 22:11:14 
lud krzyczy, to trzeba kogoś rzucić na pożarcie, przekopać i ukamienować, tyle że nikogo nie interesuje rozwiązanie problemu, a jedynie by się wozić.

Nagle odkryli Amerykę, a jak się klepali latami po plecach wrzucając sweet foty na ćwierkacze to takie niewinne.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:13:32 
"Autor komentarza: Milan Data: 06-02-2014 22:06:20

nie chlopaku , on nie wlaczy o nic poza tym zeby byc na jezykach , temat ucihcnie przrezuci sie do Kowalczyka i zrobia show o jakims pilkarzu czy pzpn , potem przerzuci sie na skoki itd
taki maly h,ujek z niego ktory wklada gebe tam gdzie jest najwiecej fleszy"


nawet jesli, to co z tego ? to tak jak ludzie krytykują kogoś znanego, że odda kasę na cele charytatywne, bo robi to dla poklasku. a gówno im do tego tak naprawdę, bo sami złamanego grosza nie dadzą. To samo z Borkiem, może poklask może nie, to jest mało ważne. Ważne jest to, że w końcu ktoś miał odwagę publicznie gościa zaatakować.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-02-2014 22:19:26 
Zubr
Co ty pierdolisz Panie Żubr, od kiedy to prezes jakiejś firmy ma prawo do wyrzucania kogokolwiek z pracy za to że ten sobie pije alkohol? Kilka milionów Polaków co weekend jest najebana lub czy to oznacza że ich szefowie powinni ich wszystkich zwolnic z pracy? Absurd. Tym większy że zdarzenie miało miejsce o 2 w nocy czyli dawno po wszelkiego typu zawodowych obowiązkach, po drugie w owym czasie Górskiego nie było nawet w tym hotelu. Może miał dzwonic w nocy do wszystkich działaczy i sprawdzac czy są trzeźwi? Może mieli mu chuchac przez słuchawkę? Bez jaj, Mustafa to dorosły człowiek, Górski to nie jest jego opiekun prawny a w Polsce prohibicja nie obowiązuje. Górskiemu nic do tego kto z członków PZB chleje.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:26:07 
Może jakiś meneli co całe życie pracują w fabryce nie wyrzuca się, lecz ludzi na poważnych stanowiskach za alkoholizm zwalnia się z pracy. Tym bardziej, że pisano już iż Mustafa jeździł pijany na zawody, zebrania itd. więc o czym my mówimy ? jeżeli najebany przychodzi na spotkanie zarządu, czy co to tam było to kolejny powód aby go wywalić - inna sprawa, jeżeli większość pije..
 Autor komentarza: Zubr
Data: 06-02-2014 22:28:53 
nie mówiąc już o korupcji, bo nie wierze, że to był pojedynczy przypadek. Tak czy siak, brak reakcji = tragiczne skutki. Jeżeli ktoś nie potrafi podejmować decyzji, to nie nadaje się do zarządzania czymkolwiek.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 06-02-2014 22:30:35 
horhe88...jaki Pan taki kram !kapujesz o co chodzi?
 Autor komentarza: starykibolboksu
Data: 06-02-2014 22:38:45 
Polecam artykuł sprzed 7 lat- czy coś zmieniło? Chyba NIE!

Boks w Polsce jest chory. Adamek jest zdrowy
Radosław Leniarski 05.11.2007

Najlepszy polski pięściarz Tomasz Adamek będzie boksował w grudniu w Niemczech z licencją amerykańską. Polską odbierze Adamkowi polski związek bokserski.
Związek działa za namową osławionego Bogusława Bagsika - człowieka o wątpliwej renomie największego aferzysty lat 90. i bohatera skandalu Art-B.

Bagsik sądzi, że Adamek jest nadal jego pięściarzem, za którego zapłacił osławionemu promotorowi Donowi Kingowi bajońską kwotę 850 tys. dol, oraz że pięściarz musi odpalić mu połowę z honorarium za walkę w Katowicach, czyli 125 tys. dolarów.

Adamek uważa, że Bagsik nie wywiązał się z umowy, która zobowiązywała promotora do zorganizowania trzech pojedynków w roku. Zorganizował tylko jeden - choć bizantyński w przepychu na niespotykaną w boksie skalę - więc bokser umowę wypowiedział.

Adamek uważa też, że słowa "wynagrodzenie gwarantowane w wysokości 250 tys. dol", jakie są zapisane w umowie z firmą reprezentowaną przez Bagsika, oznaczają, że nie musi się już nikim dzielić, a już najmniej z Bagsikiem, który się nie wywiązuje z umowy.

Spór może rozstrzygnąć ostatecznie sąd arbitrażowy przy PKOl, bo związek bokserski cierpi na tajemniczą odmianę schizofrenii i nie jest w stanie podjąć wyważonej decyzji w tej sprawie.

Wcześniej bowiem, kiedy pięściarz prosił o licencję promotora dla swojej firmy Team Tomasz Adamek, związek stwierdził, że nie może o tym decydować, bo - uwaga! - "nie jest stroną w sporze". Gorzej, że podając ów dziwaczny argument, nie bronił pięściarzy, którzy nie otrzymali wynagrodzenia od Bagsika za pojedynki w Katowicach w czerwcu. Nadal nie otrzymali ich Piotr Wilczewski (stoczył 12- rundową ciężką walkę), Wojciech Bartnik (8 ciężkich rund), Mateusz Masternak oraz trener Ireneusz Przywara.

Teraz jednak związek zawiesi licencję Adamka, bo wnioskuje Bagsik. Związek obawia się zapewne, że jeśli postanowi wbrew niemu, przedstawiciel bokserskiej centrali nie będzie wychodził z sądu okręgowego do dnia sądu ostatecznego.

Poza tym lekki dreszczyk emocji na karku działaczy pojawia się zapewne na myśl, że w kręgu przyjaciół Bagsika walczących o Adamka jest kilka osób znanych z kronik kryminalnych, w tym m.in. Wiesław Peciak, "Wicek". Ten sam, który w 1994 r. w ukaraniu sprawców napadu na jego dom korzystał z pomocy nieżyjącego już szefa mafii pruszkowskiej "Pershinga". Prokuratura twierdziła wówczas, że ludzie "Pershinga" torturowali złodziei wiertarką elektryczną i zmusili ich do innych kradzieży, by zwrócić Peciakowi towar. "Wicek" został skazany na dwa lata i dwa miesiące.

Ale cóż, w związku bokserskim też brak aniołów. Szef wydziału boksu zawodowego Andrzej Parzęcki jako bojówkarz ZSMP warszawskiej AWF rozganiał latające uniwersytety Towarzystwa Kursów Naukowych w końcu lat 70.


Decyzję o zawieszeniu Adamka może pomóc podjąć Andrzej Wasilewski, szef Rady Promotorów w PZB, syn nieżyjącego już Jacka Wasilewskiego, byłego prezesa PZB i prawnika, który bronił szefów mafii, w tym wyżej wzmiankowanego "Pershinga".

Pięściarz Wasilewskiego Krzysztof Włodarczyk jest bezpośrednim konkurentem Adamka do udziału w walce o tytuł mistrza świata kategorii junior ciężkiej.


Z tych wszystkich powodów Adamkowi odbiorą licencję na boksowanie, choć jest zdrowy jak byk. No, ale wiadomo, chory to jest polski boks. Otrzymał zbyt dużo nieczystych ciosów.

Z gazeta.pl tekst
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-02-2014 22:47:21 
Zubr
"Może jakiś meneli co całe życie pracują w fabryce nie wyrzuca się, lecz ludzi na poważnych stanowiskach za alkoholizm zwalnia się z pracy."
Meneli?a Pana prezydenta Polski - Kwaśniewskiego to pamiętasz? a jego problemy z goleniami i chorobę filipińskią przypominasz? Kwaśniewski chlał w dużo bardziej niwełaściwych sytuacjach i nikt go nie zwalniał z prezydentury a nawet został wybrany przez Polaków na drugą kadencję. Poza tym gadanie że gdzieś tam jeździł pijany a kiedy indziej mu się ręce trzęsły nie ma nic do rzeczy. Mówimy o sytuacji, gdzie pełnoletni człowiek z pełnymi prawami obywatelskimi tak jak kilka milionów obywateli tego kraju walnął sobie kilka głębszych, legalnego napoju z polską akcyzą. Górski nie ma tu nic do rzeczy, tym bardziej że go przy tym nie było a sytuacja miała miejsce o 2 w nocy czyli dawno po wszelkich czynnościach służbowych.
 Autor komentarza: adekw
Data: 06-02-2014 22:51:03 
Horhe88
Akurat nie znasz sprawy. W zarzadzie moze byc max 7 osob (wg statutu zwiazku). Mustafa byl 8, a funkcje wiceprezesa stworzyl... tak, wlasnie Gorski. Co z tego, ze wybrali go delegaci, skoro wszystko bylo zorganizowane przez prezesa.

Zaorac i zbudowac od poczatku. Tyle w temacie.
pozdro
 Autor komentarza: horhe88
Data: 06-02-2014 23:02:26 
adekw
Takie rzeczy to do prokuratury i jeżeli cokolwiek było w tych kwestiach sprzeczne z prawem to sąd nt temat wyda decyzję.Znając życie w papierach wszystko jest w porządku a ty coś przeczytałeś, nie do końca wiesz co ale wydaje cie się że wiesz... Górski ma pewnie niejednego życzliwego który na wymienionych przepisach zna się o wiele lepiej od Ciebie a jakoś nikomu nie przyszło do głowy żeby latac z tym do prokuratury. Poza tym czy tam było 8 czy 108 vice prezesów i wice wice prezesów to nie ma związku z tą dyskusją,bo nasza dyskusja dotyczy czegoś innego. Czyli wieszaniu psów na Górskim za to że jakiś Mustafa się schlał. Ja sie wypowiadam przede wszystkim w tej kwestii, a czy w PZB były jakieś nadużycia wałki, nieprawidłowości tego nie wiem i nie będę oceniał. Oceniam konkretną sytuację a na podstawie tej konkretnej sytuacji obwinianie Górskiego i PZB o wszystko co najgorsze jest śmieszne.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 06-02-2014 23:09:10 




Polska to dziwny kraj......
Rozumiem jak najbardziej brak kompetencji prezesa Gorskiego jaki I calkowity brak profesjonalizmu w PZB ale tak ogolnie to kim tak naprawde jest Mateusz Borek zeby prowadzic z nim jakakolwiek dyskusje? No kim? Ani to jakis mega dziennikarz, ani powazany w branzy ekspert ani zadna inna osoba na poziomie z ktora jakikolwiek prezes w jakimkolwiek normalnym kraju wdawalby sie w jakiekolwiek dyskuscje, a szczegolnie dotyczace tak powaznych I delikatnych tematow.
Od oskarzania I karania przestepcow jest sąd, od regulowania organizacji jak PZB organy powolane w tym celu. Jezeli nie ma wynikow zarzad powinien byc wymieniony w trybie natychmiastowym, natomiast samo wdanie sie polemike z dziennikarzyną pokroju Borka swiadczy najlepiej o kompletnym braku profesjonalizmu ze strony Gorskiego.
PS.
Borek kojarzy mi sie tylko z jednym - cwaniactwem. Wszyscy doskonale pamietamy poczatki jego celebryckiej kariery, pamietne libacje urzadzane w Korei w czasie MS (zapytajcie Wojtka Kowaczyka) itd.....Do czego zmierzam: Jaki by prezes nie byl I co by nie robil, to osoby pokroju Mateusza Borka ktore tez swoje w zyciu przez szeroko pojete "kolesiostwo" zyskali, nie powinny w ogole miec prawa glosu......



 Autor komentarza: ekspert
Data: 06-02-2014 23:11:37 
@adekw

Zarząd liczy: 11-15 członkow wg wesji statutu z terminu Kongresu Sprawozdawczo-Wyborczego

Paragraf 31 szczegóły http://www.pzb.com.pl/sites/default/files/STATUT%20PZB.pdf

@ borysz63

Tak racja w tym co napisałeś, Prezes dzieli role w Zarządzie. Ale na to kto jest w tym Zarzadzie Prezes miał dokladnie taki sam wpływ jak pozostałych 54 Delegatów z Boksu Olimpijskiego, i 2 z Boksu zawodowego. Wiec mógł np z Mustafy K. zrobić zwykłego członka Zarządu, czy np Wiceprezesa od spraw różnych, ale to nie on go połował do Zarządu.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-02-2014 23:13:21 
Autor komentarza: Szancu
Data: 06-02-2014 20:55:41
KapralWiaderny Data: 06-02-2014 20:45:15

Serio.. ludzie nie podważajcie zwycięstwa Mccalla. Siedziałem "tyle" od ringu i jestem na 110% pewien, że wygrał zasłużenie. Po pierwsze - Rex miał watę po każdym mocniejszym ciosie Amerykanina, nawet po lewych. Po drugie - ciosy Rexa? wręcz przeciwnie, bez skutku. Po trzecie - Rex rzeczywiście zadawał więcej ciosów ale większość z nich kończyła na gardzie Oliviera.




A kto tu coś podważa ? Chodzi mi o kompromitacje orgnizacyjną z ogłaszaniem wyniku. Pan Borek twierdzi że "czuwał"...looooooool
 Autor komentarza: ekspert
Data: 06-02-2014 23:15:01 
A co do pytania Pana red Borka o stypendia to choc nie ja jestem adresatem pytania to odpowiem, gdyż niejednokrotnie poruszałem ten wątek na tym formu i to od bodajze 2-3 lat.

Zatem stypendia wypłaca Ministerstwo Sportu, a Związek Sportowy jedynie wnioskuje - wtedy gdy zawodnik zdobędzie określony wynik sportowy/ kryteria sa jednakowe zarówno dla boksera jak i np judoki czy wioślarza.

Wniosek wyglada mniej wiecej tak:

załącznik nr-1.1

...................................... Warszawa, dn.
( pieczątka pzs )




Pan
……………………………
Minister Sportu i Turystyki



WNIOSEK


Na podstawie § 4 ust. 2/3* rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki z dnia
15 października 2012 r. roku w sprawie stypendiów sportowych dla członków kadry narodowej (Dz. U. z 2012 r., poz.1130)

Zarząd Polskiego Związku .......................................

wnioskuje

o przyznanie stypendium sportowego zawodniczkom i zawodnikom powołanym do kadry narodowej zgodnie z załącznikami do wniosku.




............................... ………………………
osoba uprawniona (KRS) osoba uprawniona (KRS)






*niepotrzebne skreślić
 Autor komentarza: boksjor
Data: 06-02-2014 23:16:42 
Milan zgadzam się w 100%. Borek to medialny stworek, specjalista od wszystkiego. Czy bagno w PZB jest od wczoraj? Dlaczego nie był tak odważny wcześniej? Jeszcze ten tekst o nadzorowaniu kart. Nie wiem jaki miał status na gali (pomocnik organizatora? sędziego?) ale ze swojej pracy raczej się dobrze nie wywiązał.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 06-02-2014 23:18:30 
Jeszcze jedno. Borek pisze o odważnikach zamiast odwagi. Sam zamiast jaj pokazał jajniki.
 Autor komentarza: magic19
Data: 06-02-2014 23:19:03 
Milan

chyba jako jedyny logicznie rozpatrujesz ten wątek,bo co niektóre wpisy jak się czyta to ręce do kolan opadają:) ja to w ogóle nie mogę pojąć niektórych tu ludzi.Michalczewski ostro pojedzie i prawdę wywali co się dzieje to wszyscy,że Niemiec pieprzy bzdury :) Borek główna postać Polskiego boksu krzyczy przekopać,zaorać spalić wszyscy klaszczą bo myślą,że chłopina nie śpi po nocach przez zadymy w PZB a oni po prostu walczą o TeleKamery i statuetki:)
 Autor komentarza: ekspert
Data: 06-02-2014 23:26:21 
I NAJWAŻNIEJSZE: KIEDY Zarząd np PZB może wnioskować o to stypendium:
Odp: tylko wtedy gdy zawodnik osiągnie określny wynik sportowy np jesli zawodnik zdobędzie 3-e miejsce na MŚ seniorów to jego stypendium może wynieść do 2,1 x 2300 zł , za np tytuł Mistrza Europy Seniorów - do wysokości 2x2300 zł za Mistrza Olimpijskiego 3.3 x 2300 zł itd itp

Szczegóły dla zainteresowanych:
http://d1dmfej9n5lgmh.cloudfront.net/msport/article_attachments/attachments/23836/original/Rozporzadzenie.pdf?1351168673
Z mojej wiedzy wynika,ze medalisci imprez juniorskich w ostatnich latach uzyskiwali ministerialne stypendia. np Dawid Michelus za medal na MŚJ czy Paweł Wierzbicki, zresztą nie tylko oni, również przedstawicielki żenskiego boksu..to tyle w tym temacie. Warto zatem trenować i jak to mawiał Dariusz Michalczewski być sportowcem 24 h na dobę. Pozdrawiam
 Autor komentarza: gerlach
Data: 07-02-2014 00:09:22 
a kim jest Borek? jakims bozkiem? wybaczcie, ale co go to obchodzi za co ja czy ktos inny wylecial z pracy? granice bezczelnosci latwo naurszyc. wychodzi buractwo
 Autor komentarza: snierzyn
Data: 07-02-2014 00:13:10 
Borek gdzieś się zatracił.. Nie mam na myśli obecnej sprawy z asasynem. Chodzi mi ogólnie.. Jego sposób komentowania, głównie meczów.. Kiedyś to był pewien profesjonalizm, teraz często słychać gwiazdę. Więcej skromności Panie Burek.
 Autor komentarza: magic19
Data: 07-02-2014 00:15:48 
Oj chyba pominąłem kilka komentarzy czytając wcześniej i skrzywdziłbym co niektórych mówiąc,że tylko milan logicznie coś pisał bo czytam ponownie i zgadzam się też z Kapralem,KnockKcnokiem:)ekspertem,boksjorem smutne to jest a najsmutniejsze jak się patrzy jak co niektórzy próbują na nieszczęściach swój wizerunek kreować bo jakoś wcześniej nie słyszałem głosu rozpaczy Pana Borka.On mi się kojarzy z wybitnym przykładem karierowicza co to po trupach aby do góry:)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 07-02-2014 00:17:33 
Wasyl na rin... wkurzony na redaktora furmana , wyprodukowal odpowiedz :)show must go on
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 07-02-2014 00:23:21 
Redaktorze Furman prosze podziekowac wasylowi ze laskawie wycofal z sadu dokumenty :) bo teraz juz moze nie wycofac bo juz ci ludzie dzieki ktorym wycofal wtedy odeszli ,:)takwiec lepiej tera nie zaczynac :)
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2014 00:24:21 
Skandal w PZB, przy PZPN to bagno.
 Autor komentarza: magic19
Data: 07-02-2014 00:24:32 
I jakie piękne zdjęcie z Borkiem:)
 Autor komentarza: nik
Data: 07-02-2014 00:25:31 
Polski boks amatoeki to obraz nedzy I rozpaczy, juz wiem dlaczego.
 Autor komentarza: jano3136
Data: 07-02-2014 02:42:24 
borek zwany tez cukierek pseudoznawca boksu uciekaj do swojej pilki noznej i przestan lizac dupe wasilewskiej nic kompletnie nie wiesz,za wysokie progi na baranie nogi,czemu nie mowiles o zaoraniu PZPN jak Lato zadzil baranie jeden,
 Autor komentarza: holy
Data: 07-02-2014 08:59:28 
Cha cha cha gołowąs Borek czuwał na werdyktem w Opolu
 Autor komentarza: marinero
Data: 07-02-2014 10:00:33 
Az strach pomyslec co było gdyby Borek nie czuwał nad prawidłowym ogloszeniem werdyktu!!Pewnie by ogłosili ze to s.brózio wygrał ta walke!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-02-2014 12:13:02 
Wychodzi na to że wogóle powinniśmy być niesłychanie wdzięczni szp Borkowi za to że "czuwał". Gdyby nie jego "czuwanie" to kto wie co by się działo... eeeh kabareciarz.
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 07-02-2014 13:11:04 
Argumentacje niektorych uzytkownikow powalaja z nog. Czyli nalezy do dobrego tonu do pracy uchlany przychodzic, bo nawet Kwasnieski, nasz "powazany" Ex-president tak robil?

Nie, jest wstydem wybierac faceta, ktory pijany przychodzi na uroczystosci, na ktorych czci sie polakow, za nasz piekny narod poleglych. Do tego warto by bylo zeby zlo, bylo tez tak odbierane i poganiane, a nie niwelowane kontrakrytyka pod kierunkiem autorow tej krytyki. Wiem tak funkcjonuje polityka w polsce, z Tuskiem i PO na czele. Polityke nie robie sie argumentami, tylko oczernianiem drugiej strony. Ale, drodzy obywatele, jest to czyms haniebnym, co trzeba zmienic, zeby nasze spoleczenstwo szlo w dobra strone.
 Autor komentarza: golonex
Data: 07-02-2014 16:07:59 
Brawo Mateusz!
 Autor komentarza: xxxzz
Data: 07-02-2014 22:15:06 
Ekspert----jeśli nim wogule Jesteś(moge Cie tak nazwac?).Czytaj uważnie, ja nie jestem odwazny ani .....jak to piszesz Ty, sam swoją osobą nic nie jesteś wstanie mi zrobić (nie wiem dlaczego gratulujesz mi za odwage), za kogo TY sam sie uważasz? Widzę ze Ty sam chcesz się wybić i WYPROMOWAĆ na tej całej ciężkiej sytuacji w PZB.



Poczekaj, pomyśl............


Nie jest tak , że Ja chce po ponad 2 letnim śledzeniu BOKSER.ORG teraz jakoś sie rozwodzić nad Tobą ale czytam uważnie każdego dnia od ponad 2 lat i widzę Co Ty jako osoba chcąca za...jśc daleko w Pzb kręci i ...CYTUJĘ , KOPIUJE I USPRAWIEDLIWIA PZB....TAM MUSZĄ ZAJŚĆ ZMIANY ALE NAPEWNO NIE Z TOBĄ.....poczekaj Twój czas PRZYJDZIE...ale poczytaj do tyłu i Sam zobaczysz po przemyśleniu ze chcesz ALE NIE MOŻESZ......i jak chcesz to Ci prześle na e- mail numer tel. to pogadamy na kawie gdzies tam u WAS w Śmiłowie...narka i JA TOBIE DZIEKUJE ZA ODWAGE EKSPERT...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.