KŁOPOTY HAYE'A

Brytyjska Komisja Boksu poleciła wstrzymać wypłatę Audleya Harrisona (27-5, 20 KO) przez Hayemaker Promotions za walkę z Davidem Haye'em (25-1, 23 KO), w której to w trzeciej rundzie mistrz zakończył pojedynek, jednak dyspozycja pretendenta mogła pozostawić sporo do życzenia. Komisja wciąż prowadzi dochodzenie w sprawie starcia, ponieważ Audley nie zrobił kompletnie nic, by wygrać tę walkę, a tysiące kibiców domagają się zwrotu pieniędzy za zapłacony przekaz pay-per-viev. Komisja organizuje spotkanie 8 grudnia, na którym chcę stawienia się obu zawodników. Harrison będzie musiał wytłumaczyć swój pasywny sposób walki, a Haye sytuację związaną z zakładami bukmacherskimi. Po walce David oświadczył, że postawił pieniądze na swoją wygraną w trzeciej rundzie, lecz później temu zaprzeczył.

- Chcemy zająć się obiema wypowiedziami Davida na temat zakładów. Komisja może mu dać tylko ostrzeżenie za to co zrobił, ale mamy wiele opcji. Audley dostał już część pieniędzy za pojedynek od Hayemaker Promotions, jednak zalecamy nie wypłacać mu wszystkiego dopóki nie rozwiejemy wszystkich wątpliwości- powiedział sekretarz Komisji, Robert Smith.

CO MIAŁO ZNACZYĆ: "NOW"? >>

Atmosferę wokół walki Haye'a z Harrisonem jeszcze bardziej podgrzało  nagranie, udostępnione przez dziennik „The Sun”, na którym Haye, okładający w trzeciej odsłonie walki Harrisona, na moment przestaje atakować i krzyczy coś w kierunku rywala. Zdaniem dziennikarzy, z ust „Hayemakera” padło: „teraz” lub „na ziemię”, co mogło stanowić sygnał dla Harrisona, że ten za moment powinien upaść na deski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-11-2010 16:27:42 
Do więzienia z pajacykami !!!! :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 16:34:52 
Komisja niech najpierw się zastanowi czy do tak gównianych walk Jak HAye - HArrison czy Adamek - Gołota powinno się dopuszczać..
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 16:57:40 
Zwakuj pas i do puchy złodzieju!
 Autor komentarza: Feliks
Data: 21-11-2010 17:02:53 
Hey stracił w moich oczach wszystko miałem go za punhera a okazał się zwykłym pajacem i hoksztaplerem !
 Autor komentarza: Feliks
Data: 21-11-2010 17:03:56 
Hey stracił w moich oczach wszystko miałem go za punhera a okazał się zwykłym pajacem i hoksztaplerem !
 Autor komentarza: sliver84
Data: 21-11-2010 17:05:52 
Mam nadzieje że ten parszywy wałek nie ujdzie im na sucho. Oby dwaj powinni nie dostać kasy która powinna być zwrócona tym co poszli na galę i wykupili PPV.
 Autor komentarza: Luton
Data: 21-11-2010 17:09:15 
Komisja brytyjska nic Hayewoi nie zrobi. Tu jest bardziej na pokaz, aby uciszyć kibiców.

Różnica klas obydwu zawodników była tak duża, że Haye mógł sobie wybrać runde i mógł sobie krzyknąc co chciał przed finiszem. Harrison walczył tak jakby sie obawiał kontry z prawej ręki. Moim zdaniem chciał przeczekać Haye, chciał po prostu przetrwać pierwsze rundy, a potem "sie zobaczy"
 Autor komentarza: TDI
Data: 21-11-2010 17:11:50 
Luton masz racje , choć to śmierdzi ustawieniem walki , Haye'owi nic nie zrobią. Feliks akurat on to ma w dupie , jak tez większość stąd.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 17:14:56 
TDI
Czy ma w dupie opinię kibiców można z tym polemizować bo kibice to kasa jak ci się od niego odwrócą to kasy będzie mniej.
 Autor komentarza: Christopher90
Data: 21-11-2010 17:15:32 
Harrison padł na deski bo ledwo stał na nogach i widać było że jest zamroczony po takiej serii, Haye się już mógł z nim wtedy robić co chce.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 21-11-2010 17:18:16 
Ej Luton czy Ty w ogóle oglądałeś walkę? Harison zachowywał się jakby nigdy nie miał styczności z boksem. Nie zadawał ciosów, nie potrafił trzymać gardy, położył się na matę gdy Haye mu kazał.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 17:20:58 
Dajcie spokój Odlejowi a jakby wam ktoś zaproponował 1mln funciaków przed emeryturą żeby podłożyć się w ostatniej walce w ten sposób kończąc swą gównianą karierę to może byście tego nie zrobili?
 Autor komentarza: ziemek
Data: 21-11-2010 17:29:56 
Haye to medialna kur.w to dawno było wiadomo i dziwie się tym co tego nie widzieli.A Harrison był ustawiony od początku ,chociaż ta akcja mnie zdumiała. Wałkarze i tyle
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 21-11-2010 17:30:48 
Smród pozostał panie Haye i będzie się ciągnął wiele lat ...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-11-2010 17:37:59 
Przyznaje ze u mnie tez Haye duzo stracil
Wiekszosc kibicow ma pretensje do Harissona.Ale co on bidulka winien.Dostal szanse na zarobienie gory szmalu,to co mial odmowic.Szans nie mial zadnych.To ze nawet nie sprobowal(chociaz David dal mu duzo czasu) oczywiscie bardzo zle o nim swiadczy.Ale ja wiecej wymagalem od Hayemakera.Po tych dwoch rundach to sie czulem jakby mi napluto w twarz
A potem jeszce usmiechniety od ucha do ucha,polglowek twierdzi ze postawil u buka na to ze wygra w 3 rundzie.To jak by postawil,ze wygra w 12 rundzie,to tez by sie tak z Audleyem pierdolil jak rak z jezem
Chamstwo w bialy dzien i tyle.Zrazanie kibicow do tego sporu,ktorzy przenosza swe zainteresowania na K2,czy UFC
Powinni go zawiesic na rok,albo dwa
 Autor komentarza: babu93
Data: 21-11-2010 17:43:07 
Tomek zniszcz Haye za to !!!
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-11-2010 17:48:30 
ta walka była bez sensu. gdyby Haye zawalczył z Harrisonem w swoim debiucie w wadze ciężkiej to nie miałbym żadnych pretensji. Mając tytuł prestiżowej federacji David powinien walczyć z lepszymi, nie mam tu na myśli braci Kliczko, ponieważ do nich trzeba być naprawdę przygotowanym na maxa i mieć już parę dobrych walk w HW. Harrison to bardzo dobry przeciwnik z marketingowego punktu widzenia, ze strony sportowej to pomyłka.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 21-11-2010 17:50:29 
Ta walka była z góry sfingowana i ukartowana - moim zdaniem ten kwas marketingowy którzy próbowali stworzyć obok siebie po prostu się przeżarł.
Moim zdaniem to starzy dobrzy kumple - i jeden drugiemu dał zarobić !
Nie byłbym zaskoczony jakby między treningami dzwonili do siebie :D
proponuje sprawdzić bilingi Haye-a :D
Nasi tak bardzo lubią komisje śledcze to niech powołają :D i niech rozgryzą tą sprawe .
To tylko by się udało jakby zagrali oscarowo :D - zresztą ciekawe jaki smalec był na tą feralną 3-runde u buków :D
Jak dojdzie do rewanżu to trzeba zadzwonić do Davida i spytać się kiedy Harrison się kładzie :D
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-11-2010 17:52:19 
I to jest trzecia sprawa jaka mnie ucieszyla w tym tygodniu [po Pacmanie i Martinezie] ...zlotousty fenomen Haye traci poparcie nawet angielskich kibicow za walek dekady z Harrisonem ...a miala byc slawa i ciezkie pieniadze . Tylko wyjscie do braci Kliczko moze to zmazac ...
 Autor komentarza: ZIMNY102
Data: 21-11-2010 18:13:55 
walka nie była fair, od Harisona, mistrza olimpijskiego można było wymagać znacznie więcej... a to co dzieje się obecnie w sporcie, jest karygodne. Nie ma ducha walki sportowe, nie ma zaszczytów z pasa. Liczy się tylko KASA... irytuje mnie także fakt produkcji całej gamy pasków od spodni. JA powiem osobiście nie jestem w stanie zliczyć ile w sumie jest możliwość zdobycia pasa w jednej wadze.
 Autor komentarza: daniello890225
Data: 21-11-2010 18:55:07 
pozyjemy zobaczymy moze sie haye albo harrison przyzna ze walka byla ustawiona to wtedy zacznijcie ich oskarżać
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-11-2010 19:03:03 
Szkoda tego sportu ze przez takich pajacow jak Haye mowi sie o przekretach ustawionych walkach i to o mistrzostwo swiata. Blazenada wieksza niz zwykle jak to najczesciej w przypadku dziwnych werdyktow.
 Autor komentarza: jerry
Data: 21-11-2010 19:03:32 
nie chodzi o to czy byla ustawiona [ tego na dzis nikt nie wie ]...chodzi o ten cyrk przed walka i w sam jej poziom...
 Autor komentarza: simon
Data: 21-11-2010 19:05:02 
Mysle ze przekretu nie bylo poprostu Audlej zabral ostatnia wyplate:)on byl tak sparalizowany strachem ze bal sie nawet ciosow zadawac:)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-11-2010 19:05:17 
Ja rowniez nie oceniam. A nie podoba mi sie wlasnie sam cyrk po tej walce. A Haye jet glowny klaunem tego cyrku.
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 19:12:31 
Luuudzie. Jakby to było ustawione to umówiliby sie przed walka w której rundzie Harrisson ma paść, a nie przed kamerami przy całym świecie. Bokserzy podczas walk bardzo często cos do siebie mówią i nikt nie robi z tego szopek. A ruch ust można przypisać dziesiatkom różnych słów. Wyszło tak że Audley padł akurat w niedługim czasie po tym jak Haye cos szepnął i zaraz jakies teorie spiskowe...
 Autor komentarza: HILTI
Data: 21-11-2010 19:15:35 
Pieprzysz i tyle. Czy bylo czy nie tego nie wiesz.
 Autor komentarza: bimber
Data: 21-11-2010 19:27:31 
laura- oczywiście że tak mogło być ale nie jest to takie proste. Harrison musiał wiedzieć kiedy ma się podłożyć, bo co? miał cały czas się odsłaniać i czekać kiedy lala ruszy, musiał dostać sygnał kiedy to zrobić.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 19:38:50 
O tym że będzie przekręt w tej walce mówiłem już przed nią, a ta walka w najdobitniej tego dowiodła.
"Jakby to było ustawione to umówiliby sie przed walka w której rundzie Harrisson ma paść, a nie przed kamerami przy całym świecie"
Jakby Heye był taki przewidywalny to wogóle nic by nie mówił bo jakiekolwiek podejrzane zachowanie w trakcie takiego cyrku mogłobyć odebrane jako ustawka i tak zresztą zostało to przez bardzo wiele ludzi odebrane. Gdyby Heye był inteligentny to nie rozdziawiałby wogóle gęby żeby nie było spekulacji.
Poza tym umiejętności aktorskie Heya widać było w walce z Wałujewem. Nawet nie starał się stworzyć pozorów że walczy o mistrzostwo i zależy mu na wygranej tylko bezczelnie dopełniał formalności z przedmeczowych ustaleń. Dla wiadomości co niektórych. Sauerland przed walką był promotorem Wałujewa po walce był promotorem również i Heya.
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 19:45:53 
"Gdyby Heye był inteligentny to nie rozdziawiałby wogóle gęby żeby nie było spekulacji"
A bo Haye wiedział że zaraz po tym jak otworzy usta Harisson padnie...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 19:56:21 
Wiedział bo obiecywał 3 rundę obstawiał w zakładach w 3 rundzie i dziwnie bezpośrednio po tej komendzie Harrison padł. I nawet bedąc adwokatem Heya i próbując tłumaczyć i wymyślać co takiego tam zostało powiedziane to raczej trudno dopatrzeć się innego słowa niż "now" czy "down". Ale oczywiście za chwilę zostanę uświadomiony że Heye właśnie ziewał czy nabierał powietrze, albo że gazeta "The Sun" zrobiła animację komputerową i sfingowała ten film. Wytłumaczeń może być tysiące ale trzeba w końcu uwierzyć że to nie słońce kręci się wokół Ziemi tylko ziemia wokół słońca.
 Autor komentarza: canuck
Data: 21-11-2010 19:57:57 
Haye bardzo zaszkodzil swojej reputacji biorac walke za duze pieniadze z kompletnym BUMEM. Wielu kibicow ktorzy przyszli ogladac na zywo albo zaplacili PPV jest strasznie wkurzonych na niego oraz "Fraudley", bo czuja sie zupelnie oszukani.

Sam ogldajac to walke nie moglem uwierzyc w to co sie dzieje na ringu. To byla absolutna farsa!

Z punktu widzenia K2 oraz Adamka to bardzo dobrze, ze Haye sie tak osmieszyl, bo teraz bedzie na nim ogromna presja fanow oraz prasy, aby walczyl z powaznym przeciwnikiem w swojej nastepnej walce.

Drugi raz taki numer typu "Fraudley" to jest nie przejdzie!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 20:06:58 
Podobno obóz Heya prowadzi rozmowy jedynie z Adamkiem i Kliczkami. Ile w tym prawdy dowiemy się niebawem ale tak jak piszesz ostatnia walka nie pomoże mu w negocjacjach.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-11-2010 20:31:08 
Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 19:12:31
Luuudzie. Jakby to było ustawione to umówiliby sie przed walka w której rundzie Harrisson ma paść, a nie przed kamerami przy całym świecie. Bokserzy podczas walk bardzo często cos do siebie mówią i nikt nie robi z tego szopek. A ruch ust można przypisać dziesiatkom różnych słów. Wyszło tak że Audley padł akurat w niedługim czasie po tym jak Haye cos szepnął i zaraz jakies teorie spiskowe...

Racja,po co tworzyć "teorie spiskowe".Należy uznać,że nic się nie stało,udawać że się nie widzi jak Haye daje wyraźny znak Harrisonowi że teraz ma być znokautowany,żyć w zakłamaniu i udawać,że wszystko jest ok i być szczęśliwym...

ps. Tyle ze jako kibic boksu nie będę szcześliwy póki klauny pokroju Davidka H. czy Audleya H. będą robić z tej pieknej dyscypliny CYRK na kółkach PRZEKRĘTU.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-11-2010 20:40:55 
też słyszałem o tym, że Hayemaker prowadzi rozmowy tylko z Adamkiem i braćmi Kliczko. David mógłby sporo zarobić gdyby wybrał Adamka, ale ryzyko jest tak duże, że trudno mi uwierzyć aby go wziął. Może Anglik czeka z decyzją do walki Adamek vs Maddalone by zobaczyć czy warto brać Polaka do kolejnej obrony.
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 20:51:35 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-11-2010 20:31:08
Racja,po co tworzyć "teorie spiskowe".Należy uznać,że nic się nie stało,udawać że się nie widzi jak Haye daje wyraźny znak Harrisonowi że teraz ma być znokautowany,żyć w zakłamaniu i udawać,że wszystko jest ok i być szczęśliwym...
ps. Tyle ze jako kibic boksu nie będę szcześliwy póki klauny pokroju Davidka H. czy Audleya H. będą robić z tej pieknej dyscypliny CYRK na kółkach PRZEKRĘTU.

Taka sama sytuacja jak z rzekomym braniem sterydów przez Pacquiao... Nie ma dowodów, wiec nie ma o czym mówić. Za wyraźny znak uznaje sie ruch ust ?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 21-11-2010 20:57:51 
Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 20:51:35
Nie ma dowodów, wiec nie ma o czym mówić. Za wyraźny znak uznaje sie ruch ust ?

Nie no masz rację, bo pewnie jakby się umówili, to powinien powiedzieć pełnym zdaniem: "Audlejku mój kochany wywiąż się proszę z naszej wcześniejszej umowy i upadnij łaskawie na matę ringu po moim prawym cepie, którego to zaraz w łepek zainkasujesz..." No ale w pojedynku z Kliczkami niech sobie krzyczy "Now" do woli hehe nawet niech mu głośnik dadzą ;-)
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-11-2010 20:58:23 
Laura
"Taka sama sytuacja jak z rzekomym braniem sterydów przez Pacquiao."

Nie rzekomym -tylko na 100%.
Nie da sie zdobyc mistrzostwa swiata amatorow/zawodowcow w boksie bez stosowania sterydow.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 21-11-2010 20:58:44 
chu...a im zrobia i tyle , dostana po ostrzezeniu i na tym sie skonczy

a problem jest taki ze takie bezczelne wałki sa wogole organizowane , nastepny cyrk - Wlad vs Chisora - robienie w jajo kibica

@Laura mam pytanie - walka sie Tobie podobala?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 21-11-2010 21:04:22 
Paciqao nikt nie nagrał ze strzykawką w d...pie z napisem "steroids". A to nagranie które widzieliśmy z walki Harrison Heye to jest niemniej dobitny dowód co się tam stało. Poza tym tak jak napisał PanJanekTygrys, koksują wszyscy a łapią tych którzy biorą koksy już wpisane na listę zakazanych.
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 21:05:19 
A może po prostu Haye postawił na to swoje zwycięstwo w 3 rundzie i po naruszeniu Audleya dał mu ironicznie znać ze zaraz będzie po walce ?
Zbyt wiele wskazuje że to ewidentny wałek aby rzeczywiście mógł to być wałek. Przekręty też trzeba umieć robić, i na pewno nie robi się tego w taki sposób.
Widzę że kolega Kapral bardzo nie lubi Haye'a ']
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 21:06:30 
mieszko77
Widziałam lepsze walki ;)
Chodzi mi jedynie o to, że to nie wałek. I tyle.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-11-2010 21:07:18 
Laura

nie żebym się naśmiewał, ale jestem ciekawy: byłaś na tej gali? bo pisałaś, że masz miejsce w czwartym rzędzie.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 21-11-2010 21:09:57 
Laura
ja tez widzialem leprze walki , ogolnie to wszystkie jakie widzialem byly lepsze

czy byl walek - ja tego nie wiem , jezeli ty wiesz to gratulacje
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-11-2010 21:11:27 
horhe88
"Poza tym tak jak napisał PanJanekTygrys, koksują wszyscy a łapią tych którzy biorą koksy już wpisane na listę zakazanych."

Ja tak napisalem?Nie przypominam sobie.
Lapia tych ktorzy popelnia blad w cyklach,ktorzy mieli pecha,kiepskiego lekarza ktory ich prowadzil.
Ale z tym ze koksuja wszyscy to sie zgodze.No moze 99% jak nie wszyscy.

Musze jeszcze sprostowac moj poprzedni post.Da sie zdobyc mistrza swiata w boksie bez stosowania sterydow.Mistrza swiata kadetow lub mlodzikow.
 Autor komentarza: neme
Data: 21-11-2010 21:11:34 
Laura

a ja zadam inne pytanie nie o walke a o Haye , moze Tobie Haye sie podoba skoro go tak zaciekle bronisz :))), widizsz championa i tylko jego dobre strony???
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 21:18:31 
Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 21-11-2010 21:07:18
Laura
nie żebym się naśmiewał, ale jestem ciekawy: byłaś na tej gali? bo pisałaś, że masz miejsce w czwartym rzędzie.

Jak zapewne pamiętasz, próbowałam sprzedać ten bilet bo nie mogłam się wybrać. Na walce nie byłam, a nawet jeśli bym była to nie widzę powodu do naśmiewania się, bo nawet taka gala jaka była haye-harrisson to fajna sprawa

Autor komentarza: neme
Data: 21-11-2010 21:11:34
Laura
a ja zadam inne pytanie nie o walke a o Haye , moze Tobie Haye sie podoba skoro go tak zaciekle bronisz :))), widizsz championa i tylko jego dobre strony???
Boksera oceniam jako boksera. Nie po wyglądzie, ani nie po tym co mówi tak jak wielu innych tutaj.
 Autor komentarza: neme
Data: 21-11-2010 21:26:03 
hmmm

no wiesz Haye poza szybkością i rzeczywiście mocnym ciosem nie dysponuje już tak wieloma atutami więc nie rozumiem dlaczego przekreslasz lub minimalizujesz szanse Adamka w wlace z nim.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:27:42 
LUDZIE SENSACJA!!! obejrzałem jeszcze raz walkę BONIN - HAYE!!!
MÓWIĘ WAM DAVIDEK mrugnął oczkiem do Tomka chwilę przed KO!!!
Idę jutro z tym do super expresu ale będzie DRAKA!!!
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 21:31:31 
Refleks, wyczucie dystansu, dobre serie, niezła praca nóg, umiejętność szybkiego doskoku do rywala i natychmiastowego ataku to tez ważne atuty. Szans nie przekreślam, ale moim zdaniem Haye Adamkowi po prostu niespecjalnie leży, właśnie ze względu na szybkość i mocny cios. Z takim kimś Tomasz będzie miał duży problem. I takie jest moje zdanie do którego mam prawo. Możecie sobie po mnie pojeździć jak chcecie ;)
 Autor komentarza: Laura
Data: 21-11-2010 21:35:56 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:27:42
LUDZIE SENSACJA!!! obejrzałem jeszcze raz walkę BONIN - HAYE!!!
MÓWIĘ WAM DAVIDEK mrugnął oczkiem do Tomka chwilę przed KO!!!
Idę jutro z tym do super expresu ale będzie DRAKA!!!

Radzę tez obejrzeć Roy Jones JR highlight. Wyraźnie tam widać jak Roy coś pokazuje przeciwnikom i do nich mówi. Niezbitym dowodem jest tez potaknięcie głową na chwile przed położeniem Vinnego pazienzy na deski i przerwaniem walki.
Powinno się też przyjrzeć Muhammadowi Ali, który całą walkę krzyczał do Erniego Terrell'a i dodatkowo miał czelność wygrać walkę. Jak na moje był to szwindel
 Autor komentarza: Voyto
Data: 21-11-2010 21:36:24 
Ja olewam gazetę the sun, ale walka wyglądała na ustawioną, wystąpili dawni koledzy, i te dwie pierwsze rundy? Hmmmm no zle to wyszło, obojętne czy był wałek czy nie. Jedynie występ Green-Briggs był bardziej odrażający.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:42:00 
Laura - dokładnie - Haye wynajął jakiś czarnych mafiozów którzy grozili rodzinie Bonnina i Tomek musiał fikać na dany znak!! Wiadomo Tomek inaczej by na pewno wygrał przecież Tomek miał lepszy REKORD od HAYE i był prawdziwym ciężkim a nie cruiserem ( a i nie był gejem oczywiście)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:45:21 
Voyto - nie poważni to są głownie kibice którzy kupują bilety na takie walki gdzie bokserów różnią trzy klasy, a potem się dziwią że są jaja a nie Ali-Frazier 4
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 21-11-2010 21:46:29 
Stonka
Proszę Ciebie nie ironizuj. Kariera Haye w HW ma z boksem stosunkowo niewiele wspólnego.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:56:29 
krzysiek34 - oczywiście zgadzam się z Tobą!!! Kariera Haye w HW (poza małymi wyjątkami) to cyrk objazdowy...ale śmieszą mnie sensacje rodem z ostatniej strony Super Expresu
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 21-11-2010 22:04:05 
utor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:45:21
Voyto - nie poważni to są głownie kibice którzy kupują bilety na takie walki gdzie bokserów różnią trzy klasy, a potem się dziwią że są jaja a nie Ali-Frazier 4

dokladnie tak. to ludzka naiwnosc tworzy popyt na to dziadostwo
 Autor komentarza: Pysio
Data: 21-11-2010 22:06:32 
Ludzie Haye jest gościem który gada a potem myśli.

Chwalił się na lewo i prawo że wygrał jakiś zakładzik w swojej walce.
Gdy okazało się że postawienie przez niego kasy na wynik walki w której brał udział i co gorsza wygrana sprawiła że miałby motyw do zrobienia przekrętu to się wycofuje przerażony konsekwencjami prawnymi.

Nie sadze aby David robił jakiś przekręt. Jest to po prostu bokser którego problemem jest to ze zamiast skontrować się na tym co robi dobrze czyli boksie koncentruje się na tym co mu idzie źle czyli bezmyślnemu gadaniu.

David to narcyzm, idiota oraz bokser obdarzony talentem. Co daje piorunujące efekty ;-)
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 21-11-2010 22:09:47 
Ustawka omówiona w drobnych szczegółach. Niech ten angielski Gaye wyjdzie w końcu do Adamka czy Kliczków to się skończy jego pseudo kariera raz na zawsze. Wybaczcie mi moje ostatnie zdanie ale mam juz dość gościa, który w HW jeszcze z nikim poważnym nie walczył a z Waluewem przegrał i koniec.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 22:18:36 
Janusz2526="Ustawka omówiona w drobnych szczegółach" - zupełny bezsens!!!jeśli była to ustawka to co najwyżej omówiona przy flaszce a w walce panowie byli jeszcze pijani. Bo ja nie wyobrażam sobie aby ten misterny tajny plan zawierał darcie się przez pół ringu przy setkach kamer i mikrofonów:))))))
 Autor komentarza: Janusz2526
Data: 21-11-2010 22:30:09 
Nie chodzi o żadne słowo now czy down. Po prostu kolejny raz kibice zostali oszukani przez bezsensowny trash talk dwóch klaunów. Często irytuje mnie głupia gadka bokserów przed walką a potem milczenie w ringu. Prawdziwi pięściarze unikają takiej gadki. Harisson ostatni raz w karierze wyskoczył po dużą kasę ale pod warunkiem, że się ładnie położy Geyowi, by ten mógł korzystać z tego faktu przed kolejnymi walkami. Żenada i policzek dla tego szlachetnego sportu. Cieszy mnie tylko fakt, że Heye paradoksalnie wbij sobie samobója tą walką.
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 21-11-2010 22:35:21 
Śmierdzi tu szwindlem na kilometr. Powinni nie wypłacić im kasy a Dawidkowi zabrać pas i licencje na rok. Bez ostrych posunięć w boksie będzie tylko co raz większy bajzel i korupcja...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 22:55:05 
Janusz2526 - pewnie i masz rację. Ale też po części to wina kibiców którzy wierzyli w "Londyńską wojnę". A co miał gadać np. Harrison - "sorry kochani kibice Ale jestem już dziadem a tak właściwie to nigdy dobry nie byłem, Haye jest dużo młodszy i bije jak szatan i jest trzy razy szybszy najebie mnie jak psa, fiknę po paru strzałach cóż "live is brutal" ale wpadajcie na walkę bo Muszę trochę kasy na emeryturę zarobić!!!

PS. Czy wy naprawdę nie widzicie że walka Gołota - Adamek była oparta na identycznych założeniach marketingowych. Różnica między rywalami w sensie sportowym była podobna. W praktyce Gołota też nie był wstanie podjąć żadnej walki. A nie skończyło się to szybko tylko dlatego że Adamek ma waciane łapki a gołota twardy łeb.
 Autor komentarza: Voyto
Data: 21-11-2010 22:55:06 
utor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-11-2010 21:45:21
Voyto - nie poważni to są głownie kibice którzy kupują bilety na takie walki gdzie bokserów różnią trzy klasy, a potem się dziwią że są jaja a nie Ali-Frazier 4

dokladnie tak. to ludzka naiwnosc tworzy popyt na to dziadostwo"
Ja sie z tym całkowicie zgadzam, i teraz kibice maja te swoje wielkie emocje:-))) Pytanie brzmi:
Czy to jest celowe robienie ludzi w konia???
Ja uważam że tak (moje skromne zdanie)
 Autor komentarza: Voyto
Data: 21-11-2010 22:59:34 
Mam na myśli filmiki, pyskówki a potem to co widzieliśmy w ringu.
 Autor komentarza: neme
Data: 21-11-2010 23:00:07 
Laura

Możecie sobie po mnie pojeździć jak chcecie ;)

uuuuu a dasz jakieś namiary na siebie ? :))))
 Autor komentarza: Emsimati
Data: 21-11-2010 23:01:23 
A z jakiego powodu mieli by zabrać pas Haye-owi?
Wygrał pojedynek z Harrisonem. Powinni mniejszą kase wypłacić Haye-owi jak i zarówno harrisonowi.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 21-11-2010 23:03:36 
a ja jestem zdania ze w boksie , jak w kazdej dziedzinie - lepsza profilaktyka niz leczenie , ta sytuacja z Hayem rozejdzie sie po kosciach
mnie zadziwa fakt ze ludzie to kupuja , moment gdzie mozna zapobiec takim akcjom jest przed podpisaniem kontraktu . Dlaczego?
dlatego ze wynik tej walki byl juz ustalony w momencie zlozenia podpisow pod umowa , jezeli nawet sie dogadali to wykozystali tylko to co i tak stac sie musialo. takie walki to nawozenie gruntu pod takie przekrety. nie powinno byc zgody na takie cyrki jak Haye- Harrison , Wlad-Chisora
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 21-11-2010 23:08:37 
StonkaKartoflana
Gołota - Adamek dokladnie ta sama akcja i chociaz nie byla to walka o pas a pierwszy pojedynek Tomka w HW , to w zasadzie zastawilo to u mnie ten sam niesmak
 Autor komentarza: myyyk
Data: 21-11-2010 23:18:41 
Zarzucanie Hayowi, że dał znak Odlejowi jest tylko wyrazem wściekłości na niego. Pamiętajcie, że Haye jest producentem tego widowiska i to on wypłaca Harrisonowi kasę. Haye zarabia na tej gali na pięć sposobów i nie potrzebuje dorabiać u buków.

Swoją droga, jeśli mistrz świata może oficjalnie bronić pasa na gali którą sam organizuje i z przeciwnikiem, którego sam zatrudni jako pretendenta, to jest to już cyrk. Na prawdę nie musi mu mówić podczas walki kiedy ma się kłaść, mógł to wpisać do umowy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-11-2010 23:32:01 
Haye bronilo to ze efektownie poskladal Harissona.Jezeli jednak The Sun i inne bulwarowki poczuja "krew"i beda przez nastepne tygodnie robic nagonke na Davida,to jego wizerunek na ,yspach bardzo ucierpi.Nie mozna lekcewazyc angielskiej prasy bulwarowej bo ma ona ogromna sile oddzialywania,wielomilionowa rzesze wiernych czytelnikow,ktorych mozgi nie pracuja na najwyzszych obrotach i mozna ich urabiac jak gline.To ci wlasnie ludzie stanowia o dobrobycia Haye,poprzez wykupywanie PPV w stacji SKY
David bedzie sie musial gesto tlumaczyc,bo jest bardzo wrazliwy na punkcie swojego wizerunku
Juz nie przejdzie kolejna latwa wyplata za obicie dziada.Czas na powazniejsze wyzwania
 Autor komentarza: myyyk
Data: 21-11-2010 23:43:22 
Autor komentarza: andrewsky
Data: 21-11-2010 23:32:01

(..) To ci wlasnie ludzie stanowia o dobrobycia Haye,poprzez wykupywanie PPV w stacji SKY David bedzie sie musial gesto tlumaczyc.

Słuszna uwaga, Haye podciął gałąź na której siedział, udawało się grać rolę nowego Lennoxa, ale do czasu. Sądził, że wściekłość tłumu spadnie na Odleja, tu niespodzianka.
 Autor komentarza: Emilio
Data: 22-11-2010 01:27:29 
Odejdz panie Haye, syf i niesmak jaki pozostał po tej "walce" bedzie ciagnał sie za panem jeszcze bardzo długo...
 Autor komentarza: Michsiak
Data: 22-11-2010 01:29:09 
StonkaKartoflana jesteś najlepszy (tudzież najlepsza).
 Autor komentarza: pankracy
Data: 22-11-2010 11:35:33 
No po takiej akcji rodem z Hollywood to Haye narobił sobie więcej wrogów niż sprzymierzeńców.Czas posypać głowę popiołem i wziąć się za kogoś lepszego ponieważ druga tego typu walka już nie przejdzie.Także panie Davidzie do roboty bo starszy Klitschko aż sie pali do walki z tobą.Łatwa kasa już się skończyła.
 Autor komentarza: Wariner
Data: 22-11-2010 16:56:22 
Cóż, przedstawienie było żenujące, ale jest jeden plus - jak już niektórzy napisali, skończyła się łatwa kapusta i jeśli Haye nie jest pozbawiony honoru - wyjdzie albo na Kliczków, albo na Adamka.

Co do afer to dla mnie zdecydowanie bardziej śmierdząca na zawsze pozostanie walka Gołota-Lewis. Zastrzyk przed walką, śpiący Gołota i podstołkowy milion dolców po walce - to dopiero był przekręt.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2010 17:36:28 
Wariner - Lennox nie potrzebował przekrętu na Lewisa, co nie raz Lennox udowadniał z innymi przeciwnikami, co więcej Gołota pokazał że wcale nie trzeba na niego Lennoxa aby dostał KO w pierwszej rundzie.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 22-11-2010 18:01:53 
Lennox nie potrzebował przekrętu na Gołotę
 Autor komentarza: Melock
Data: 22-11-2010 21:24:22 
"na moment przestaje atakować i krzyczy coś w kierunku rywala."

"Krzyczy"?
Grunt napisać tak by zgadzało się z własną wizją a nie prawdą. A prawda jest taka że w pewnym momencie lekko poruszył ustami. Tyle. I teraz można tworzyć teorie spiskowe co on powiedział, a czego nie jeśli w ogóle. I co miało to znaczyć a co nie. Bla bla bla

Skończy to się niczym. Komisja prześledzi sprawę i nic. Pozostanie tylko oczywiście niesmak po tym wydarzeniu i kolejne argumenty do dyskusji o Haye'u pozerze, atakującym chaotycznie bez ładu i składu. Z tym się kłócić nie sposób.

PS. Nie przyszło wam do głowy że układanie starcia, gdzie jedna ze stron ma 5% szans na zwycięstwo jest z lekka debilizmem? Przecież to się kupy nie trzyma. W dodatku kto w takim przypadku postawiłby na siebie (i to jeszcze konkretną rundę ... :D)myśląc że nikt się nie zorientuje.
 Autor komentarza: milek762
Data: 22-11-2010 22:41:55 
ano mam nadziej że hey teraz zawalczy z Konkrętnymi rywalami !ani wypalonymi pseudofighterami!!
Może wreszcie dojdzie do Walki Heya z adamkiem lub Kliczkami
niech Adamek startuje Do Heya jak sie tylko da !! \jak bedzie zobaczymy !!
 Autor komentarza: Wariner
Data: 23-11-2010 00:53:38 
@Stonka, masz całkowitą rację, ale nie o to mi chodzi. Jasne jest, że akurat Lennoxowi wałki nie były potrzebne na kogokolwiek, jak również i to, że na położenie Gołoty w 1. rundzie wystarczy choćby i Austin. Chodzi mi o samo podanie tego środka przed walką - niby przeciwbólowe, ale Andrzej po walce chciał 21 mln zielonych odszkodowania, a w końcu ugadał się na milion. Sprawa śmierdzi już od 14 lat i wciąż nie została wyjaśniona. Lewis raczej na 100% nie maczał w tym palców, ale o czystości Gołoty wcale nie jestem przekonany. Był wtedy w swoim prime, gdyby pominąć jakże ważny aspekt psychiczny, biorąc pod uwagę jedynie umiejętności czysto techniczne i fizyczne, w starciu z Lennoxem śmiało dawałbym mu 50% szans na wygraną. A jednak stało się coś dziwnego i Andrzej zapisał się czarnymi zgłoskami w historii boksu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.