CO MIAŁO ZNACZYĆ 'NOW'?

"The Sun" przeprowadziła dokładną analizę trzeciej rundy walki pomiędzy Davidem Haye (25-1, 23 KO) i Audleyem Harrisonem (27-5, 20 KO). Zanim padł decydujący cios, Haye powiedział coś do swojego brytyjskiego przeciwnika. Eksperci twierdzą, że mistrz świata WBA tuż przed zadaniem decydujących ciosów powiedział "Now" (teraz) albo "Get Down" (upadnij). Chwilę później sędzia przerwał pojedynek. Promotor Frank Maloney broni Haye'a, mówiąc że on w ten sposób chciał upokorzyć swojego ringowego przeciwnika.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 13:58:17 
Dogadali się. Tamtejsze CBA powinno się zająć tematem.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-11-2010 13:58:54 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik RaFIChWdP piszący z IP: 213.77.56.7 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


nie zdziwilbym sie jakby ten ich caly konflikt by wymyslony na rzecz promo walki mozliwe ze tępe murzynki umowili sie na łatwą kase ehehehe do puchy z nimi Haye bedzie mial pole do popisu na celi zobaczymy jaki jest meski haha i czy by nie zmienil imienia na Davidella hahaa
 Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:01:12 
Jaka by nie byla prawda to ten Haye to zalosny gosc. Mowiac o nim "pajac" Kliczkowie w 100% go podsumowali. To co on robi, mowi, jego zachowanie, wyglad nawet walka w ringu nasuwa na usta tylko jedno slowo blazen.
 Autor komentarza: ragnos
Data: 18-11-2010 14:01:13 
Widzialem juz to przedwczoraj bodajze.. Moim zdaniem chlopaki sie dogadali w kuluarach.. Harrison=Briggs=DAS WAŁKEN
Robia kibicow w ch... jak chca.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:01:59 
Davidella w więzieniu najlepszą laską ;)
 Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:03:07 
Az szkoda mi Lewisa ktory ciagle tego pajaca broni.
 Autor komentarza: DiP
Data: 18-11-2010 14:05:01 
RaFIChWdP: tępe białaski też sie dogadują .. wiec nie fisiuj z kolorami..

co do tematu... mogi sie dogadać i co z tego...nie takie wałki przechodzą.. ciekawie bedzie dopiero jak wyciągną konsekwencje ......
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:05:01 
Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:03:07
Az szkoda mi Lewisa ktory ciagle tego pajaca broni.

HILTI co ty bredzisz :) Lewis dostaje od sztabu Davidelli olbrzymią kasę za to co gada do prasy. Brał udział w promocji cyrku a teraz nadal jest misiem reklamowym :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:06:16 
"THE SUN" - przeprowadził analizę.... THE SUN to pierwszy SZMATŁAWIEC na świecie z którego brał wzór nasz SE i Fakt....Nadaje się się co najwyżej awaryjnie gdy w domu zabraknie papieru toaletowego...
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-11-2010 14:06:21 
PRZYNAJMNIEJ BY NIE ROBILI CYRKU ZE MAJA KONFLIKT TYM JESZCE BARDZIEJ SIE WJ,,LI W SZAMBO
 Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:07:16 
Wyciagnac to ci moga kase z portfela

zadnych konsekwencji, sankcji nie bedzie taki juz jest boks
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 18-11-2010 14:07:35 
ale wal
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:07:54 
Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:03:07
Az szkoda mi Lewisa ktory ciagle tego pajaca broni.

Lewis dostaje grubą kasę za robienie marketingu dla Davidelli (bral juz przeciez udział w reklamowaniu cyrku) a że robi sie z siebie przy okazji idiote? cóż , kasa rządzi...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:08:21 
Ps . Do Redakcji - powoływanie się na the Sun troszkę zaniża poziom (całkiem wysoki) strony.
 Autor komentarza: HILTI
Data: 18-11-2010 14:09:10 
KapralWiaderny

No i wlasnie w tym rzecz ze ostatni wielki mistrz wygaduje takie bzdury o tym pseudo bokserze Haye.
 Autor komentarza: DonArturJr
Data: 18-11-2010 14:09:12 
Wątpię żeby ta walka była ustawiona harison to zwykły partacz i tyle
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 18-11-2010 14:09:40 
moze i szmatlawiec ale wzystko widac
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:09:44 
Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:06:16
"THE SUN" - przeprowadził analizę.... THE SUN to pierwszy SZMATŁAWIEC na świecie z którego brał wzór nasz SE i Fakt....Nadaje się się co najwyżej awaryjnie gdy w domu zabraknie papieru toaletowego...

To miło dzieciaku co nie zmienia faktu że przekręt poszedł , whatever :)
 Autor komentarza: DiP
Data: 18-11-2010 14:10:28 
HILTI nie wyciagna..zona juz tam byla...

wiem ze to przejdzie tak jak jest .. kasa musie sie zgadzac .. to juz nie jest to co kiedys... :(
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:12:25 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik StonkaKartoflana piszący z IP: 46.113.90.254 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


KapralWiaderny - wyszło że Haye otworzył gębę przed KO na Harrisonie, tak jak byle chmurka na niebie dla The Sun to UFO...dziadu
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:14:29 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik KapralWiaderny piszący z IP: 83.24.43.176 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:12:25
KapralWiaderny - wyszło że Haye otworzył gębę przed KO na Harrisonie, tak jak byle chmurka na niebie dla The Sun to UFO...dziadu

Dziadowskie to są twoje wypowiedzi :) a jak wałka nie widzisz to do okulisty czas :)
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 18-11-2010 14:16:13 
cos powiedzial i skinol glowa wyraznie
 Autor komentarza: Szopen
Data: 18-11-2010 14:17:38 
Wyjdźcie na dwór chłopaki :)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-11-2010 14:21:56 
Niech Najman jedzie Wielkiej Brytani zawalczy z Hayem lub Harrisonem bedzie cyrk dekady
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:23:09 
KapralWiaderny - zaczynasz od dzieciaka, więc ja zaczynam od dziada, bo to właśnie dziadowska cecha, że po najdrobniejszym podejrzeniu wyciągać twarde wnioski i oskarżenia. tak jak babcia w moherowym bereciku zobaczy dziewczynę w sukience za kolana to już dla niej jest napewno prostytutką.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:23:24 
Stonka, dokładnie, "The Sun" to szmatławiec
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:24:57 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Artur1969 piszący z IP: 83.15.117.46 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


KapralWiaderny, a może wyjdziesz do Dawidelli pomiędzy liny ringu?;) Zobaczysz wtedy jaka fajna z niej laseczka. Byłby to ciekawy widok jak laseczka robi ci z ryja galarete;)
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 18-11-2010 14:25:21 
co ma do tego sun patrzcie na filmik
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:26:43 
Tego typu zagrań gdy bokser maltretuje gościa i chwilę przed KO co do niego zagada jest całe mnóstwo!!! polecam walki Alego, Roya, Hammeda..poszukajcie sobie.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 18-11-2010 14:27:01 
RaFIChWdp "Niech Najman jedzie Wielkiej Brytani" obawiam się ,że mogliby chcieć przekręcić polskiego Tysona na punkty:)
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-11-2010 14:27:37 
ZA TAKĄ KASE WYCHODZE DO DAVIDELLI Z MARSZU EHHEE
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 18-11-2010 14:28:59 
Ci eksperci są genialni nie wiem gdzie oni tam zobaczyli z ruchu warg "Get Down" przecież po tym wyraźnie widać że coś ubarwiają jak coś powiedział to bliższe prawdy jest "Now"(teraz), ale równie dobrze mógł powiedzieć "Whore"
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:29:49 
Ludzie jesteście naprawdę tak tępi, żeby pomyśleć, że w przypadku ustawienia walki Haye dawałby tak wyraźny znak na oczach wszędobylskich kamer? To tak samo jakby Harrison padł bez ciosu na dwa metry od Heya.

Ponadto, gdyby walka była ustawiona, skończyłaby się w 8-10 rundzie, Haye bawiłby się z Harrisonem jak Vitek z Sosną. Walka Vitka z Sosną powinna trwać dokładnie tyle samo, co walka Heya z Harrisonem.
 Autor komentarza: RaFIChWdP
Data: 18-11-2010 14:31:09 
JAK BAWIL JAK POSTAWIL KASE NA NOKAUT W 3 RUNDZIE POMYSL TROCHE,,,
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:33:33 
Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:24:57
KapralWiaderny, a może wyjdziesz do Dawidelli pomiędzy liny ringu?;) Zobaczysz wtedy jaka fajna z niej laseczka. Byłby to ciekawy widok jak laseczka robi ci z ryja galarete;)

Z fanem Davidelli jak ty mogę wejsc do ringu :) I nie rzucam słów na wiatr jak twój idol :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:33:35 
Artur1969 - dokładnie to chciałem napisać!!! setki Kamer, mikrofony a Haye drze się na cały ring że HArrison ma się zaraz przewrócić....paranoja panowie
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:34:53 
KarpalWiaderny, anytime, anywhere;)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:34:58 
Autor komentarza: Artur1969
Data: 18-11-2010 14:29:49
Ludzie jesteście naprawdę tak tępi, żeby pomyśleć, że w przypadku ustawienia walki Haye dawałby tak wyraźny znak na oczach wszędobylskich kamer? To tak samo jakby Harrison padł bez ciosu na dwa metry od Heya.

Ponadto, gdyby walka była ustawiona, skończyłaby się w 8-10 rundzie, Haye bawiłby się z Harrisonem jak Vitek z Sosną. Walka Vitka z Sosną powinna trwać dokładnie tyle samo, co walka Heya z Harrisonem.

Jaka 8 czy 10 runda ? Kazali rodzinom i znajomym obstawić trzecią to musiala być trzecia :)
 Autor komentarza: Comex
Data: 18-11-2010 14:37:18 
bez przesady...ja rozumiem ustawic walki z kimś groźnym, ale Harrison? on groźny był tylko na konferencjach. David sie z nim bawil, ten pojedynek mogl skonczyc w kazdym momencie. Rownie dobrze usmiechajac sie i mowiac NOW mogl ironicznie zachecic go do ataku na siebie. Zresztą...Harrison przyjal pare eleganckich ciosow na twarz a po nokdaunie wstał i dopiero sędzie przerwał gdy zobaczył, że Audley juz jest w calkiem innym miejscu myślami. Doszukuja sie kolejnej sensacji...
 Autor komentarza: KamanoniM
Data: 18-11-2010 14:38:14 
nie wnikam czy szmatławiec czy nie.

fakt jest taki, iż wyraźnie widać jak David gej mówi - "now" kiwając przy tym głową. generalnie - czuć woń plugawego podstępu ale wiecie co?
MNIE JUŻ NIC ALE TO NIC ( !!! ) NIE ZDZIWI!!!
świat, w którym żyjemy jest tak zryty, że jakiś tam wałek w postaci np ukartowanej walki to kawka w porównaniu z tym co tak naprawdę robią wysoko postawieni ludzie na tym świecie.
w dzisiejszych czasach życie ludzkie jest nie warte splunięcia więc jeśli ta walka byłaby bezczelnie, prostacko i perfidnie ustawiona to ja tam bym się nie zdziwił.
generalnie rzecz biorąc czy była czy nie była ustawiona i tak obu panów na pochybel :) pozdro!
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 14:39:25 
Przed walką pisałem że to będzie tani spektakl dla tępych podpitych angielskich kibiców (ze względu na różnicę klas przeciwników).
Ale dopatrywanie się w ruchu warg wielkiego spisku i przekrętu stulecia...zakrawa na schizofrenie paranoidalną.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 14:43:59 
Szkoda też ze Sauerlandy mają niezłe wtyki w WBA i ta federacja pewnie nawet nie bedzie zainteresowana przeprowadzniem śledztwa :/
 Autor komentarza: pyra90
Data: 18-11-2010 14:54:06 
tylko ślepy nie zauważy że ta walka była ustawiona .
Cyrk dla lemingów
 Autor komentarza: Szancu
Data: 18-11-2010 15:11:43 
Haha, węszycie spisek? Kiwnął głową, mlaskną wargą i już? Zabawne :P...
 Autor komentarza: Szancu
Data: 18-11-2010 15:13:12 
Harrison to po prostu próchno.. Nie wiem czego się po nim spodziewaliście. Żadna ustawka tylko żenada i pośmiewisko.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 18-11-2010 15:16:12 
wyraznie widac ze to bylo ustawione jeszcze do tego Haye perfidnie kiwnol glowa
 Autor komentarza: Hugo
Data: 18-11-2010 15:20:07 
@Stonka
Zgadzam się, że ruch warg to za mało. Weź jednak pod uwagę inne elementy:
- Haye przyznał, że postawił u buków duże pieniądze na nokaut w 3 rundzie
- zero ciosów przez dwie rundy z obu stron. Czy nie po to, żeby nie było przypadkowego nokautu lub kontuzji?
- zwróć uwagę, co robi Harrison. W chwili, kiedy Haye atakuje go szerokimi sierpami i odsłania się, Harrison trzyma dziurawą gardę i nie zadaje ani jednego ciosu. To jest sprzeczne nie tylko ze sztuką bokserską, ale nawet z instynktem samozachowawczym.
- ewidentne skinienie głową Haya. Po co?

Jak zestawisz do kupy te wszystkie elementy, to wychodzi z tego szwindel. A że taki prymitywny? W końcu nie obmyślili go i przeprowadzili intelektualiści, tylko bokserzy, którzy nie mieli możliwości przeprowadzenia próby generalnej. Wyszło, jak wyszło. Zapewne ujdzie im na sucho, bo udowodnić coś będzie ciężko.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 18-11-2010 15:38:28 
Jeszczego do tego Harrison mistrz olimpijski. I nie potrafi wogole sie bronić.
Co on zrobił podczas ataku Haye?
0 klinczu jakies oborny,do tego ( jak wyżej) dziurawa bardzo garda?

Chyba nikt w to nie wierzy,ze on nie potrafił sie dobrze bronic.
On nawet tego nie sprobowal.Poza wyjsciem na ring i dostaniem kilku ciosów nie zrobił nic i tyle.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 18-11-2010 15:42:10 
A właśnie Stonka mówił dobrze. Wejdźcie na stronkę 'the sun' i zobaczcie jakiego typu informacje są tam rozpowszechniane :).
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 15:44:29 
Skończcie z tym "The Sun" kogo obchodzi ta bulwarówka :) Wałek jest wałkiem i to z tego powodu kibice boksu sa zniesmaczeni.
 Autor komentarza: Torrado
Data: 18-11-2010 15:45:07 
Powinni ich za to usunac z boksu i zrobic jakis turniej z 4 zawodnikami o ten pas np.Ademek,Povietkin,Austin lub Solis czli pewnie Solis i ktos jeszcze
 Autor komentarza: rambos
Data: 18-11-2010 15:46:31 
No właśnie.
I co wy tępaki co niektórzy myślicie że to było ustawione? Myślicie że oni są takimi idiotami żeby powiedzieć teraz albo upadnij jakby się mieli ustawić? Gdyby to była ustawka to by się dogadali jakoś wcześniej że powie jakies przekeństwo albo jakies znaki pokaże a nie Now, ewidentnie też widać ze to było takie troche stwierdzenie że tak teraz Cie położe no i położył ;p
I wcale nie darzę sympatia gaymakera
 Autor komentarza: Leung
Data: 18-11-2010 15:47:08 
Nie chcę bronić brukowców ale to chyba Bild jako pierwszy poinformował o walce Kliczko- Sosnowski. Powiem szczerze, gdy zobaczyłem zródło to nie uwierzyłem
 Autor komentarza: Leung
Data: 18-11-2010 15:47:09 
Nie chcę bronić brukowców ale to chyba Bild jako pierwszy poinformował o walce Kliczko- Sosnowski. Powiem szczerze, gdy zobaczyłem zródło to nie uwierzyłem
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 15:49:29 
@ do KapralWiaderny i innych od spisku

Obrażajcie Heya itd. Wyrażajcie swoje opinie itd. No ale nie głupiejcie :)

Nawet ZAKŁADAJĄC, że Haye i Harrison to idioci, pewnie umówili by się na przekręt wcześniej -przed walką. Ten NIBY sygnał Davida jest komiczny. Ale Wy jesteście jeszcze bardziej bezmyślni. Szopen dobrze to ujął: wyjdzie na dwór chłopaki :)


Jak ktoś ma jakieś wątpliwości to niech sobie wyobrazi, że sam ustawia walkę. Jeśli ktoś z Was też dałby słowny sygnał Harrisonowi podczas walki no to gratulujemy :D
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 15:55:42 
@Hugo

"A że taki prymitywny? W końcu nie obmyślili go i przeprowadzili intelektualiści, tylko bokserzy, którzy nie mieli możliwości przeprowadzenia próby generalnej. Wyszło, jak wyszło. "


Taki bokser, "nie intelektualista", czy zwyczajnie głupek jak większośc idiotów ma to do siebie, że są strasznie POMYSŁOWI :)Wymyśliliby coś innego :)

p.s. a głupi i tak pewnie nie są
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:07:29 
To że wałek będzie w walce z Harrisonem było do przewidzenia już przed walką, Heye nie jest dobrym aktorem a tym bardziej Harrison, Heye w pojedynku Z wałujewem nawet nie próbował stworzyć wrażenia że pojedynek ten nie rozstrzygnął się już przy podpisaniu kontraktu Sauerland który był promotorem Wałka przed walką po walce stał się promotorem Heya i pojedynek ten świadczył dobitnie że nie była to walka tylko zwykłe dopełnienie formalności z beznadziejnym aktorem w roli głównej Heyem. Swoje umiejętności aktorskie potwierdził również w walce z Harrisonem, a Harrison po prostu pokazał się w tej walce gorzej niż jakikolwiek patałach wyrwany z baru a niby to był mistrz olimpijski. Na to że był to wałek wskazuję:
a)"walka" z Wałujewem
b)przebieg "walki" z Harrisonem
c)kompromitująca pasywana postawa Harrisona, dziwna nawet w przypadku ćwierćamatora
d)komenda Heya po której pada Harrison
e)zakłady które obstawiła rodzina i znajomi Heya (wygrana w 3 rundzie)
Ale jak was to jara naiwniaczki to oglądajcie sobie walki swojego superhero Heya dalej, ja wolę Wrestling - tam udają zawodowcy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:07:30 
Hugo - Haye obstawił na siebie kasę więc nie walczył do trzeciej rundy proste jak drut. gdyby obstawił że rozłoży go w pierwszej to rozłożył by w pierwszej.Różnica w klasie jest tak wielka, że Haye może położyć takiego boksera kiedy chce i nie potrzeba do tego żadnego spisku...
 Autor komentarza: valmont
Data: 18-11-2010 16:11:13 
Ustawiona czy nie walka i tak była żałosna! Kolejny cios w wizerunek Haye'a i tak już nadszarpnięty "pajacowaniem" przed braćmi Kliczko. Posłużę się tytułem piosenki z zespołu Lady Pank "Mniej niż zero".
 Autor komentarza: DarekR
Data: 18-11-2010 16:13:47 
To, że Haye postawił na siebie siano, że gościa dojedzie w 3 rundzie i do tej sobie dociągnął i go znokautował, to akurat nic złego. Sam bym tak zrobił na jego miejscu. A co do filmiku... nie wydaje mi się, żeby to była prawda. Wielu bokserów gada podczas walki.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 16:14:46 
@ horhe88

Jak wykreślisz punkt d) to jeszcze Twoje argumenty mogą trzymać się kupy ale inaczej pokazują, że: Widzisz to co chcesz zobaczyć. Czyli nie czynią Cię obiektywnym.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:16:26 
oldschool - zgadzam - sygnał słowny, potwierdzony ruchem głowy przy setkach kamer i mikrofonów to tak jakby jeden dzieciak kradł w supermarkecie czekolady a drugi co stoji na czatach przy ochroniażu darł się "tylko kradnij te z orzechami"
ZAPEWNIAM ŻE JEŚLI HAYE z HARRISONEM umówili by się na to "KO" to nikt by tego nie zauważył!!! jest tysiąc sposobów aby dać znak nie dając żadnych podstaw do podejrzeń!!!!
PANOWIE OD SPISKÓW proponuję głowę do lodówki na minutę.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:16:48 
a co Ci się akurat w 4 punkcie nie podoba?
 Autor komentarza: Szancu
Data: 18-11-2010 16:17:58 
horhe88
Nikt tutaj nigdy (z tego co wiem) nie nazwał Haye'a superhero czy coś w tym stylu (wręcz przeciwnie), a to, że nie widzimy tu żadnego spisku to nie oznacza, że bronimy jego, lecz zdrowego rozsądku -.-'
 Autor komentarza: Hugo
Data: 18-11-2010 16:19:12 
@Stonka
"Różnica w klasie jest tak wielka, że Haye może położyć takiego boksera kiedy chce i nie potrzeba do tego żadnego spisku"

I tu się nie zgodzę. Po pierwsze, nawet Ali, który miał w zwyczaju przed walką określać, w której rundzie znokautuje przeciwnika, najczęściej się mylił. A gdzie Haye'owi do Alego?
Po drugie i najważniejsze. Harrison to nie jest leszcz spod budki z piwem. To mistrz olimpijski z Sydney, który na zawodowym ringu tylko raz przegrał przed czasem. Nawet Kliczko walcząc z Najmanem nie ma 100% pewności, że znokautuje go, kiedy chce.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:19:29 
horhe88 - ja ci odpowiem Ali,Jones,Hammed też gadali gdy mieli przeciwnika na widelcu i potem było KO też byli umówieni????
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:21:17 
Jak Heye nie jest tak głupi żeby dawać takie wyraźne znaki Harrisonowi to po co wogóle rozdziawiał gębe? Już wtedy nie był taki niegłupi żeby nie przewidzieć że po takim cyrku może być to w ten sposób zinterpretowane? To w końcu Heye nie jest głupi czy jest głupi? Poza tym znam historię złodzieja który kradł z hipermarketów komputery wychodząc z nimi w rękach na widoku na oczach kasjerek, kamer, ochroniarzy i nikt mu uwagi ani razu nie zwrócił ponieważ nie spodziewał się że można kraść w tak bezczelny sposób.
 Autor komentarza: Luton
Data: 18-11-2010 16:22:56 
Władek zrobi podobnie w 12 rundzie bez ustawki.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:24:29 
Hugo - Ali to nie Haye tyle że Ali nigdy nie walczył z tak kiepskim przeciwnikiem jak Harrison. Harrison to nędza nawet w primie toczył Równy bój z BONNINEM (a nawet przegrywał minimalnie)!!!! a niedawno dostał łomot od 40letniego taksówkarza...I nikt by go nie znał jako zawodowca gdyby nie medal w sydney. JAko zawodowiec to zwykły Journayman teraz podstarzały.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-11-2010 16:25:01 
walka była ustawiona, Haye postawił na nokaut w 3 rundzie, dostał za to pewnie drugie tyle i jeszcze sie z tego podzieli z Harrisonem
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 18-11-2010 16:26:58 
Czyżby Haye czytał "Potop" Sienkiewicza ?! Podobnie Pan Wołodyjowski pokonując Kmicica zanim wytrącił mu szablę powiedział "podnieś" żeby upokorzyć imć Pułkownika Andrzeja Kmicica ;)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:28:26 
horhe88- to po co rozdziawiali gębę Ali, Roy itd...HAye czy jest głupi,nie sądzę jest cwaniaczkiem, krętaczem , kombinatorem gdyby był głupi to nigdy nie zarobiłby 8 mln na tak nędznym przeciwniku!! ani w tak łatwy sposób nie zdobył tytułu mistrza HW.
 Autor komentarza: Klimek
Data: 18-11-2010 16:28:40 
po prostu Haye i Harrison mogli sie ugadać na nokaut w 3 rd i zgarnąć jeszcze na tym dużo kasy, jednym słowem Haye i tak by wygrał ale ubili interes, chodziło oczywiście o kasę
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:29:38 
Bonin przetrwał do drugiej rundy a Heye chciał go znokautować w pierwszej tak na marginesie, poza tym Harrison mimo wszystko to nie taka sama mameja jak Bonin, i nikt nie może być pewny co do tego że przeciwnik padnie i nie wstanie po 5 uderzeniach w walce w określonej rundzie. Ordynarny, bezczelny wał.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 16:33:58 
No Kliczko to wiadomo, że nie znokautowałby Najmana kiedy chce, w końcu zawsze musi być ostrożnym i broń boże nie nadziać się na super niebezpieczną kontrę ;)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:38:29 
To że Ali i Roy cokolwiek mówili do swoich przeciwników świadczy o tym że walka Heya nie była ustawiona-genialna logika. A czy przeciwnicy RJJ i Alego padali po otrzymaniu 5 ciosów i po wyprowadzeniu 2 ciosów w całej walce?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:38:45 
horhe88 -" Harrison mimo wszystko to nie taka sama mameja jak Bonin"
A widziałeś walkę Bonnina z HArrisonem?????to polecam a było to ponad 6 lat temu gdy HArrison był w lepszej formie!!! może zmienisz zdanie o Harrisonie! (pewnie że nie można określić na 100% kiedy rozłoży się przeciwnika) ale w walkach typu Najman-Tyson można to zrobić na 99,99%, w walkach typu Harrison - HAye na 90%...
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 16:43:24 
horhe88 nie to świadczy tylko że nie można wyciągać twardych wniosków po ruchu wargami w walce i tylko to napisałem, nic więcej! jeśli twardym dowodem na przekręt w walce HAye-Harrison jest gadanie do przeciwnika to analogiczne o walkach Alego i Roya można powiedzieć że były ustawione bo przed KO coś powiedzieli do przeciwnika.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-11-2010 16:43:56 
-Czesc ODLEJ tu DAVID. JEBNE ci w 3 rundzie i postawimy na to kupe kasy, co Ty na to?
- Okej, przyda się parę groszy na emeryturę. Ale nie bij mocno dobra?
-Jasne, narka.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 16:44:21 
Ja miałbym już zinterpretować wszystkie ingormacje to wyglądałoby to mniej więcej tak... Haye lubi przechwałki więc powiedział znajomym: w 3 rundzie go załatwię. Dlaczego w 3? No bo lepiej się ubezpieczyć jakby coś poszło nie tak i miałoby się w 1 lub 2 nie udać. Rodzina czy tam ktoś postawił na to na przekór jeszcze komuś innemu, żeby pokazać że Hayemaker to gość :D Haye to taki biały czarnuch więc lubi gadać, tak jak to murzyni w pornosach. Coś tam wyszeptał no i przyje*** gościowi najsilniej jak mógł - jak w pornuchu ;) No i wszystko się udało, Hayemaker osiągnął swoje :)


Nie opłaca się ustawiać walki z kimś słabym. To tak jakby Barcelona przyjechała grać z Kszo Ostrowiec i chciała Kszo zapłacić za 2:0 do 15 minuty :D Jakby Haye się chciał obłowić to by postawił że będzie nokdaun w 4 rundzie na nim właśnie i by się przewrócił po mocnym prostym :)


Wreszcie ustawienie walki, czy tego typu spisek to wcale nie jest taka prosta sprawa. Łatwiej już mocno wpłynąć na sędziów (jak np. mogło być z Wałujewem) ale Harrison - nie widzę sensu.


A takie infantylne argumenty jak Now czy wynoszenie komputerów przez bramki przy wszystkich to się łatwo sprzedają w gimnazjum, w PISie albo u Rydzyka ;)


pozdrawiam
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 16:46:41 
Można odstawiać nawet na 100% jak się bedzie pewny ze Harrisona nie zna podstaw boksu- tak oczywiście można obstawiać. Tyle tylko że Kliczkowie Lennox i kilku innych bokserów specjalistów większych od ciebie czy mnie obstawiali nawet na to że Harrisona stać na niespodziankę w postaci wygranej. A Heye był pewny że wygra w 100 w 3 rundzie. Super zostańmy przy tym że masz racje. Nie chce mi się przekonywać że białe jest białe a czarne jest czarne.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 16:53:07 
Z tym "białe jest białe a czarne jest czarne" to już poleciałeś prawie jak Jarosław - ten od Lecha ;)

Średnio wiem skąd informacja, że ktoś z rodziny Davida postawił parę złotych na KO w 3 rundzie ale kwota też może mieć znaczenie :) Pudzian też obstawiał na siebie parę złotych - raczej na pewno nie robił tego dla pieniędzy :)

pozdrawiam
 Autor komentarza: Vazes21
Data: 18-11-2010 16:56:12 
Po co David miał płacić harrisonowi za podłożenie sie skoro jest od niego duzo lepszym pięściarzem i logiczne było , że wygra to przed czasem i tylko przypadek pomogłby harrisonowi a to co krzyczał haye to nie musiało byc "now" ani "get down" w j. angielskim dużo wyrazów brzmi podobnie.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 17:01:53 
Vazes21
Po to żeby padł akurat w 3 rundzie a nie żadnej innej. Buki płacą kilkanaście lub kilkadziesiąt razy więcej za obstawienie konkretnej rundy niż wskazanie zwycięzcy.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 17:04:40 
horhe88 - Kliczkowie nie cierpią HAyea to życzyli mu przegranej, Lennox współuczestniczył w tym cyrku!!!! więc co miał powiedzieć - "wiecie drodzy kibice nie oglądajcie tej walki nie ma sensu Harrison nie ma żadnych sznans..szkoda czasu:)))))
Wielu fachowców dużo mądrzejszych ode mnie twierdziło że np. Chagajew pokona Kliczkę, Tyson Lennoxa itd wiesz jakoś nie mam na tym punkcie kompleksów (ps.jest nawet jeden fachowiec w tv z którym zawsze mam odmienne zdanie i jakoś po walce okazuje się że nie ja się myliłem)
jakoś nie mam na tym punkcie kompleksu, oceniam bokserów bez żadnego podejścia emocjonalnego i często dobrze na tym wychodzę.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-11-2010 17:04:59 
Autor komentarza: Vazes21
Data: 18-11-2010 16:56:12
Po co David miał płacić harrisonowi za podłożenie sie skoro jest od niego duzo lepszym pięściarzem i logiczne było , że wygra to przed czasem i tylko przypadek pomogłby harrisonowi a to co krzyczał haye to nie musiało byc "now" ani "get down" w j. angielskim dużo wyrazów brzmi podobnie.

Po to żeby całkowicie wyeliminować ryzyko porażki, w boksie tez zdarza sie czasem tzw szczesliwy cios. Tłumaczy to zachowanie Harissona który wogóle nie wyprowadzał ciosów.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 18-11-2010 17:09:39 
Nie ma się co spierać, bo każdy i tak zostanie przy swoim. Następna walka Haye'a da nam odpowiedź, czy jest to najsilniej bijący bokser od czasów Tysona, czy też pyszałek i oszust.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 17:09:49 
No i Czagajew przerócił się po 5 ciosach, wyprowadzając przez całą walkę 2.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 17:10:29 
horhe88 - rozumując po Twojemu to Haye najlepiej by zrobił gdyby to on położył się Harrisonowi np w 4 rundzie...podejrzewam że przy postawieniu 1mln dolców zarobiłby więcej niż przez całą swoją karierę..
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 17:16:12 
horhe88 - skoro już powołujesz się na fachowców - dlaczego żaden fachowiec nie skomentował tego filmiku tylko The Sun - gazeta co tydzień widzi UFO, a co dwa przepowiada koniec świata! może tylko najgorszy szmatławiec w ruchu wargami widzi dowody na wieki przekręt.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 17:17:11 
Po co miał się podłakadać Heye jak mógł to zrobić Harrison. Słuachaj Adlej do emerytury niedaleko, dostaniesz walkę o mistrzostwo za którą weźmiesz bańkę pod warunkiem że podłożysz się w 3 rundzie. Bierzesz? OK Dave!!!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 17:18:51 
Nie wiem co widzie the Sun wiem co ja widziałem w filmiku który był przez The Sun wyemitowany i w którym występują dwaj żenujący aktorzy. Podważ film a nie wiarygodność gazety.
 Autor komentarza: bonkers
Data: 18-11-2010 17:25:35 
przypominają mi się clipy z YT jak żul leje na murek a potem zbiera się tłumek w okół i egzaminuje czy aby nie jest to jakiś obraz cudowny
nie szkoda wam czasu zajmować się tymi dwoma klaunami? :)
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 17:29:55 
horhe88 - Gdyby położył się Haye a nie HArrison to chłopaki zarobiły by ze 20 razy więcej..proste
Film podważyłem już wielokrotnie - powtórzę jeszcze raz.
Jeśli gadanie do przeciwnika przed KO jest dla Ciebie TWARDYM DOWODEM na sprzedaną walkę to MUSISZ przyznać że Ali,Hammed,Roy, bodaj Tyson i paru innych również sprzedawali walki bo gadali do przeciwnika przed KO.
NAJPROSTSZA LOGIKA!!!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 18:07:12 
Dla davidka na sprzedawanie walk jescze przyjdzie czas jak na razie świeżemu mistrzowi niepłacało się stosować "najprostrzej logiki" tylko zawalczy jeszcze z kilkoma Harrisonami po 10 mln polansuje się do kolorowych pism a jak przyjdzie ktoś bardziej wartościowy medialnie mocodawcy powiedzą "pora kończyć Davidek" "ale ja jeszcze nie chce!" "dostałeś ode mnie mistrzowstwo to teraz je oddawaj!" i wtedy rozegra się dramat: walka ala' Harrison Heye - vice versa. Przy okazji różni znajomi dostaną cynki w której rundzie skończy się walka.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 18-11-2010 18:12:49 
Haye byl podejrzewany,ze postawil na siebie u bukmacherow ze wygra przez KO w 3-ciej rundzie.
Dzien po walce tlumaczyl sie w TV ze nie stawial na siebie.
Ale co on tam mowil na ringu to trudno stwierdzic.Napewno nie mowil teraz upadnij czy cos takiego.Za duzo kamer,kibicow.Mieli by dowod na walek.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 18:14:15 
horhe88 - "najprostsza logika" dotyczyła drugiej części postu...więc Ali,Hammed, Roy ustawiali walki Twoim zdaniem...
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 18:18:56 
Już ci tłumaczyłem jaka jest różnica pomiędzy tym co mówili Ali Hamed I RJJ różnica jest taka jaka jest różnica pomiędzy puszczeniem bąka w kiblu a puszczeniem bąką w towarzystwie na przyjęciu. Ważne są okoliczności.
 Autor komentarza: oldschool
Data: 18-11-2010 18:18:58 
Żeby się Hayowi to opłacało to by musiał z 1 mln na siebie postawić :)
Z resztą jak kogoś przekonują te "fakty" to jego sprawa. Ja i nie tylko ja mówię żeby nie wszystko tak szybko kupować, w końcu: Telewizja kłamie ;)

Ja też dam Ci cynk: postaw Horhe88 na Adamka z Vinnym. Na pewno nie przegrasz :) Nawet nokaut się szykuje bo już go daaawno nie było.


pozdrawiam
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 18-11-2010 18:26:16 
oldschool
"Żeby się Hayowi to opłacało to by musiał z 1 mln na siebie postawić"

Zalezy jaki byl kurs na KO w 3-ciej rundzie.
Ja nie wiem.bo nie obstawialem.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 18:27:13 
horhe88 - różnica jest tylko taka że Haye to krętacz i cipa i go nikt nie lubi, Ali,Tyson,Hammed to legendy (choć święci nie byli).
więc jeśli znajdziesz zakrwawiony nóż w kieszeni kogoś kogo nie lubisz i uznasz go za mordercę tak samo powinieneś postąpić gdy ten nóż znajdziesz u kolegi... Niestety tak działa prawo w cywilizowanym świecie.
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 18-11-2010 18:30:30 
Panowie , nikt juz z was nie dojdzie jak bylo bo mimo iz cala sprawa smierdzi to dowodow nie ma zadnych
-cos tam powiedzial - i co stego mogl powoiedziec "i po tobie leszczu"
-ze rodzina i znajomi postawili na KO w 3 rundzie - hazrd to prywatna sprawa doroslych ludzi

dla mnie gorsze jest to ze ten caly cyrk wogole mial miejsce , uwazam za mega przekret juz to ze mistrz swiata HWD walczy z 39 letnim bumem ktorego zlal walijski taksowkarz i to jest na PPV po 14.99 na skaju , zreszta w U.K jest juz afera ludzie chca zwrotu pieniedzy
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 18:30:39 
Ps. Ali za młodu miał wielu wrogów i po walkach w których przepowiedział w której rundzie pokona przeciwnika też oskarżano go o ustawioną walkę a do tego gadał do przeciwnika...przykład idealny.
Dziś jakoś nikt nie twierdzi że walki Alego były ustawione.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 18-11-2010 18:33:45 
mieszko77 - Idealnie opisałeś walkę Haye-Harrison.Ostro na temat i bez moherowych teorii spiskowych.brawo, pozdrawiam!
 Autor komentarza: mieszko77
Data: 18-11-2010 18:34:04 
StonkaKartoflana
co do SUNa to sie zgadzam to jest taki super expres z ta jednak przewaga ze zawsze nagie foki na str 2 mozna zobaczyc :)
 Autor komentarza: nopainnogain
Data: 18-11-2010 19:15:50 
Jak by chcieli ustawic walke to zrobi;li by to w taki sposob ze byscie byli zafascynowani przebiegiem walki.
Haye wykrzykujacy TERAZ PADAJ !!!! HEEE HEEE,ale bzdura.
 Autor komentarza: Pysio
Data: 18-11-2010 19:45:09 
Panowie już sam wybór przeciwnika Harrisona do walki o pas mistrzowski był przekrętem.

To czy Heya dogadał się z Harissonem czy też nie tego się nie dowiemy. Gdyż obydwaj na ten temat milczą i nie potwierdzają tych rewelacji.

StonkaKartoflana Ali to był krzykacz tylko że miał ten fajny zwyczaj że nawet największa głupią deklaracje realizował. Taki Floyd pitolił że w MMA sa beztalencia i że Packman to partacz i na słowach się skończyło.
Natomiast Ali zapewne po takich deklaracjach walczyłby w UFC z Lesnarem zapewne dostałby łomot, ale pokazałby ze jest człowiekiem SŁOWNYM!!!

I dlatego cenimy bardziej dawnych mistrzów od obecnych.
Nawet taki Toney zyskał mój szacunek ponieważ gdy dostał możliwość weryfikacji swoich tez na temat Randego to wszedł do klatki.

Dziś mistrzowie gadają gadają i swoich deklaracji nie spełniają.
 Autor komentarza: nik
Data: 18-11-2010 19:51:13 
Nie ma czym sie podniecac, czy przekret byl czy nie to Harrison szanse na wygranie mial minimalne.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 19:55:47 
Najbardziej rozśmiesza mnie niemoherowa teoria że jakby chcieli zrobić przekręt to /heye by do niego nie krzyczał "now" czy "down" bo tak czy innaczej jeżeli Heye miałby nie być głupkiem to podczas tak żenującego i kompromitującego widowiska nie powinien mówić nic nawet jak walka nie była przekrętem tylko powinien przewidzieć to że każdy taki incydent w takich okolicznościach jakie miały miejsce może być interpretowany, że była to ustawka,a mimo to nie pohamował się.Więc teoria że Heye nie jest głupkiem w obu przypadkach jest błędna.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 18-11-2010 20:03:29 
Poza tym nie lubie Heya dlatego że lansuje się w pisemkach dla kobiet i wszystkich tych medialnych szczekaniach, tylko nie lubie go od walki z Wałujewem. Wiedziałem że mistrzostwo zdobył dzięki wujkowi Sauerlandowi i wiedziałem że podczas gdy on będzie szefem Heya, włos z głowy jego pupilkowi nie spadnie. Pozostała Heyowi jedna walka do rozegrania przy współpracy z Sauerlandem i wujkowi Sauerlandowi będzie zależało na tym żeby doprowadzić do walki z którymś z Kliczko, a Heyowi nie będzie zależało na tej walce teraz. Mam nadzieję że Sauerland dał do podpisania taką umowę promotorską Heyowi że ten nie będzie mógł odmówić walki z Kliczko.
 Autor komentarza: nik
Data: 18-11-2010 20:23:42 
Moim zdaniem Haye jest wsrod czterech najlepszych piesciarzy wagi ciezkiej. Jak Haye nie wygral tamtego pojedynku to Walujew tym bardziej, bo to on czescjiej obrywal niz Haye. Nie zawsze werdykty sa po mysli kibicow np. Golota-Byrd, Golota-Ruiz, czy Walujew-Holyfield a nawet Kliczko-Lewis gdzie wygral Lewis ale duza czesc kibicow sie z tym nie zgadza.
 Autor komentarza: Crimson
Data: 18-11-2010 20:41:39 
No to powiedzial "Now" czy "get down"?? bo dla mnie tam wyraznie widac, ze mowi "stół z powyłamywanymi nogami"

Floyd Mayweather tez duzo mowil do Shane Mosleya w ich ostatniej walce, mysle ,ze trzeba to porzadnie przeanalizowac. Mam nadzieje, ze gazeta Sun razem z gazeta Super Express sie tym zajma!

I wrocilbym rowniez o kilka lat do walki Holyfield-Tyson II, mysle, ze Tyson chcial cos jedynie szepnac do ucha Holyfielda a szczeke wyplul bo majac ja w ustach mowi sie zdecydowanie nie wyraznie. Jak wiemy Holyfield byl ruchliwy w ringu, wiec przypadkiem otarl o zlote, niezwykle ostre zeby Mike'a i nieszczescie juz gotowe!


Mialem nadzieje, ze bokser.org nie bedzie umieszczac tak kretynskich tematow na swojej stronie. To sprawia, ze znawcy wszytskich sportow druzynowych, indywidualnych, sportow walki, ktorzy swoja wiedze tajemna zdobywaja na wp.pl, beda te strone odwiedzac coraz czesciej
 Autor komentarza: speed
Data: 18-11-2010 21:06:12 
A kogo to obchodzi co Haye powiedzial?
Walka byla taka jaka byla i zakonczyla sie tak jak zakonczyla a prawdy czy czy byla ustawiona czy nie i tak nigdy sie nie dowiemy. Jedna z najdziwniejszych walk w przeciagu ostatniego czasu i chyba tylko walka briggs-green ja przebija jak narazie.
Harrison dostal juz swoje £1m i pewnie Hayemaker jemu dorzucil jeszcze troche wiec i wilk jest syty i owca cala.

Nigdy wiecej takich pojedynkow!!!
 Autor komentarza: Kris78
Data: 18-11-2010 23:30:52 
Żeby przerwać spekulacje zadzwoniłem do Dawida i zapytałem go wprost - czy walka była ustawiona.
Dawid stwierdził,że wypowiedział słowo w tłum: "teraz" po którym Harison miał upaść. W ten sposób obydwoje (i jeszcze wielu innych znajomych)zarobili niezłą kasę. To też tłumaczy fakt, że przez praktycznie dwie pierwsze rundy nie walczyli - żaden nie chciał koledze przypadkowo zrobić krzywdy i stracić obstawionej kasy.
Myślę, że to wyjaśnienie powinno przerwać spekulacje.
 Autor komentarza: genco
Data: 19-11-2010 19:13:16 
@Kris78
Dzięki, to wiele tłumaczy. Już się obawiałem, że Haye chciał zakpić z Harrisona zanim go wykończy, a to byłoby niemiłe.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.