GREENBURG: PRZETESTUJEMY ADAMKA

Szef telewizji HBO sports Ross Greenburg w wywiadzie dla Dog House Boxing wypowiedział się na temat walk, które HBO w najbliższym czasie pokaże. W wywiadzie padały tak wielkie nazwiska jak Pacquiao, Mayweather, Clottey, Mosley, Pavlik, ale wśród nich nie mogło zabraknąć też Adamka i Arreoli.  Greenburg ponarzekał na kondycję wagi ciężkiej, a walkę Tomasza Adamka (40-1, 27 KO)  z Chrisem Arreolą (28-1, 25 KO) nazwał jedną z najlepszych, jakie można na dzień dzisiejszy zorganizować.

TOMASZ ADAMEK - SERWIS SPECJALNY >>

- Chris Arreola miał po swojej porażce niesamowity powrót w grudniu zeszłego roku, widać że jest w formie. Zobaczymy, jak mocny jest Tomasz Adamek, w walce w New Jersey był wspaniały. Zostanie on bardzo porządnie przetestowany w wadze ciężkiej, przeciwko bokserowi, który potrafi uderzyć i który się nie cofa. Adamek jest twardy i wierzę, że to będzie jedna z najlepszych walk w wadze ciężkiej - powiedział szef HBO.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Tomasz
Data: 01-03-2010 21:09:17 
Poprzeczka oczekiwań w stosunku do walki Arreola-Adamek jest moim zdaniem zawieszona stanowczo zbyt wysoko.
 Autor komentarza: osi
Data: 01-03-2010 21:17:19 
Uwazam ze nawet jesli Tomek przegra ale pokaze sie dobrze ze swojej strony to hbo z niego nie zrezygnuje , tomek ma coraz wieksza rzesze kibicow , mysle ze pokaza w kalifornii na co ich stac. Choc niewatpliwie przegrana Tomka nieco zastopowala by kariere ale ja szczerze w niego wierze ..Pozdr
 Autor komentarza: zamachowiec666
Data: 01-03-2010 21:21:13 
moim zdaniem adamek byl dobry w cruiser.ta popżeczka jest za wysoko.Dostanie cięrzkie KO od Hrisa max do 5 rundy
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 01-03-2010 21:23:04 
Nie karmić! :P
 Autor komentarza: ferdas
Data: 01-03-2010 21:24:25 
Adamek da radę!! wypunktuje chrisa i będzie świetnie:) Tak będzie.
 Autor komentarza: osi
Data: 01-03-2010 21:24:26 
szkodniqq

smiesznie to brzmi patrzec na twoj nick ..Pozdr..;)
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 01-03-2010 21:24:56 
Arreola będzie szedł a Adamek kontrował , jak Arreola trafi będzie po walce , zobaczymy jak Tomek poradzi sobie z presingiem , z Estradą momentami sobie nie radził
walka na pewno będzie pasjonująca bo w każdej chwili będzie mogła się skończyć jak trafi Arreola i wszyscy o to będą drżeli

poza tym to będą takie same szachy jak z Estradą
z tą różnicą że jak Cris trafi to zabije , a i Adamek moim zdaniem jak dobrze trafi z kontry to może Crisem zabujać , szybszego lepszego kondycyjnie i odporniejszego Estradę trafił kilka razy , zobaczymy jak na takie ciosy zereaguje np.w 9 czy 10 rundzie słabszy kondycyjnie i mniej odporny Arreola
i wolniejszy przez co łatwiejszy do trafienia
bo co się stanie jak trafi Cris to wszyscy wiedzą

jednak tu też wszystko będzie zależeć od tego kto kogo oszuka i od taktyki ogólnie , nie od temperamentu , to nie walka Cris Tua choćby , gdzie do ringu wejdzie dwóch tzw. mniejszych ciężkich , zabijaków

Adamek to taktyk , on w przeciwieństwie do nich myśli w ringu i dobrze , wiadomo jak idą na wymianę to fajnie na takie coś popatrzeć ale Adamek wie kiedy może na taką wymianę iść i wszyscy wiedzą co by się stało gdyby poszedł na wymianę z jednym z tych bokserów
 Autor komentarza: osi
Data: 01-03-2010 21:25:12 
patrzac*
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 01-03-2010 21:26:12 
Myślę że nawet jak Tomek przegra ale da efektowną walkę która będzie się podobać to nie będzie przekreślony w HBO. Oczywiscie wierzę w niego i będę mu kibicował.
 Autor komentarza: Wojtek1987
Data: 01-03-2010 21:30:27 
zgadzam się z przedmówcą że Adamek powinien siedzieć w Cruser i dążyć do unifikacji , jednak to on jest w centrum i wie co jest dla niego najlepsze i będę mu kibicował i myślę że nie jest bez szans , jak to kiedyś powiedziałem - Adamek jest w stanie wygrać z każdym poza braćmi Kliczko , a więc z Crisem jest w stanie wygrać , pytanie tylko czy to wystarczy na pas...
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 01-03-2010 21:32:14 
Osi
To poprostu moja ksywka nic nie poradzę że źle się prezentuje na tle mojego wpisu.
 Autor komentarza: osi
Data: 01-03-2010 21:32:59 
No prosze nie wiedzialem ze dodjzie do tej chwili ale widze pierwsza osobe ktora zgadza sie z zamachowcem... teraz to dopiero nabierze chlopak pewnosci siebie ....;)
 Autor komentarza: osi
Data: 01-03-2010 21:34:16 
szkodniqq

Ja nie mialem nic zlego na mysli , poprostu smiesznie sie prezentowalo...;).Pozdr
 Autor komentarza: juniorek2001
Data: 01-03-2010 21:53:55 
100% daje że gdyby doszło teraz do walki Tua vs Arreola Tua by go znokautował na bank !
 Autor komentarza: GoldenBoy
Data: 01-03-2010 22:00:03 
Wierze w Tomka !!
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 01-03-2010 22:37:24 
No wlasnie oczekiwania szefow HBO wobec Adamka sa jasno sprecyzowane ma to byc emocjonujaca walka pelna wymian,krwi zwrotow akcji,czyli ogolnie napierdalanka w stylu jaki uwielbiaja amerykanscy odbiorcy.Tu nie wystarczy punktowac lewym prostym i wygrac na punkty.Trzeba dac show zeby potem byly kolejne walki transmitowane przez HBO a moze i szansa na kontrakt na kilka walk pokazywanych przez ta stacje
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-03-2010 22:47:54 
Tak naprawde przed walką z Bellem myślałem że Tomek szczęke a on mistrwoski sposób wypunktował.
Ja osobiście wierzę że Adamek ma realną szanse ale jesli przyjmie ciężki cios z prawej ręki obawiam sie że jego tak zwana betonowa szczęka nie wytzyma.
Dzięki Arreoli ma szanse wystąpić na HBO, należy to wykorzystać.
 Autor komentarza: ziemek
Data: 01-03-2010 22:50:42 
Jesli Tomek nie da sie dobrze trafic przez pierwsze rundy a pewnie sie nie da ,a i jest przecież wytrzymały na ciosy co pokazał najbardziej po uderzeniach Banksa który i w ciezkiej uwala jednego po drugim. To rozbije Arreolę w ostatnich rundach,tym bardziej,że Chris spuchnie koło 7mej. I nie spełni sie pobożne życzenie ZAMACHOWCA666.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-03-2010 22:57:28 
Nie sądzę że kondycja Arreoli wytrzyma 7 rund. Z KLiczko walczył 10 rund w niezłym tępie tylko zebrał mocne ciosy i uznał że nie ma najmniejszego sensu walczyć dalej.
Sądzę że zwycięzca tej walki powalczy o pas.
 Autor komentarza: ziemek
Data: 01-03-2010 23:06:16 
georgedawid
od kiedy to parcie do przodu bez sensu i dostawanie po gębie bez przerwy swiadczy o kondycji? Przed końcem juz ciosów nawet nie zadawał, to jest jeździec bez głowy a Tomek bezsprzecznie ją ma co tez pokazał nie raz.
 Autor komentarza: georgedawid
Data: 01-03-2010 23:14:07 
ziemek
zgaza sie, Arreola to dobra kopia Petera. Jeden wyjątek, ma dobrą kondycje i jest uparty. Ma mocny cios i do końca walki będzie niebezpieczny, na punkty przegra ale jestem przekonany jak trafi to zakończy walke.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2010 23:18:06 
"Arreola to dobra kopia Petera"
Nieprawda!..To dwoch odmiennie walczacych bokserow..Arreola jak dla mnie nie ma odpowiednika w ciezkiej bo to dosc specyficzny zawodnik..
 Autor komentarza: ziemek
Data: 01-03-2010 23:21:02 
Adamek tez jak trafi to będzie po walce. Bo jak mawia Jerzy Kulej a słyszał to od papy Sztama "nie ma wytrzymałych na ciosy są tylko źle trafieni" hehe i mam nadzieje że Tomek trafi... . Ide spać pozdro
 Autor komentarza: manitou77
Data: 01-03-2010 23:25:35 
Arreola nie ma typowo mocnego ciosu jak np Mike Tyson.On zadaje duzo silnych ciosow popartyc skretem tulowia i mocno sie przy tym wychyla do przodu co nadaje dynamike temu ciosu,ale tez przez to daje sie sam trafiac,wiec bedzie to okazja dla naszego Adamka.Tak czy siak,Arreola wyprowadza duzo ciosow w kazdej rundzie,idzie zawsze jak czolg.Pytanie jest tylko takie,jaka bedzie taktyka Adamka i jaka kondycja Arreoli pod koniec pojedynku,przy zalozeniu,ze oczywiscie nie skonczy sie wczesniej ta walka.Adamek chcac wygrac z Arreola, bedzie musial czasem pojsc na wymiane a nie tylko punktowac a to jest skolei idealnym rozwiazaniem dla Arreoli.Od pierwszej rundy Adamek musi byc bardzo aktywny,bo mysle,ze Chrisowi starczy paliwa conajmniej do 8-10 rundy.Szykuje sie bardzo bardzo trudny pojedynek dla Polaka i niestety raczej nie bedzie on faworytem w tej walce.
 Autor komentarza: titanboy
Data: 01-03-2010 23:30:18 
ziemek -Adamek zupełnie nie ma ciosu,a jego nabijanie wagi zupełnie niepotrzebne bo i tak nic nie da.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2010 23:34:19 
Obejzalem sobie wlasnie wczoraj jeszcze raz walke Kliczko Arreola..Musze przyznac ze pare czystych siarczystych bomb Chris przyblokowal glowa;)..ale ustal to!!!..Nie ludzmy sie wiec ze Tomek znokautuje Christobala..madry boks i punktowanie przez 12 rund jedyna recepta na wygranie tej walki..
 Autor komentarza: eLSzabeL
Data: 01-03-2010 23:38:49 
Tomek to góral tak samo jak Justyna Kowalczyk prędzej umrze w ringu niż sie podda emocje gwarantowane.Polska!!
 Autor komentarza: Deter
Data: 01-03-2010 23:40:53 
3 sprawy, które są przynajmniej wątpliwe.

1) Jeśli Adamek przegra, to wątpię, że HBO nadal będzie chciało jego walk, a już o pas będzie bardzo, bardzo ciężko.
2) Arreola to nie Tyson. Większość przedstawia to tak, że Adamek musi uniknąć każdego mocnego ciosu z rąk zabójczego Arreoli, bo jeśli tego nie zrobi, to zaliczy ciężkie KO. Tyle, że to jest oczywiste na wysokim poziomie w HV (i nie tylko w HV)
3) Sam Gmitruk mówił, że przejście Adamka nie było podyktowane względami czysto fizycznymi, ale medialnymi i finansowymi.
 Autor komentarza: MyStyle
Data: 01-03-2010 23:48:37 
po pierwsze HW bo heavyweight
po drugie zgadzam się z2)
po trzecie zgadzam sie z 3) i bardzo dobrze niech chłopak zarobi jeżdzi smieciowym Infinity a Ziggy ma Ferrarke Adamek jak na dwa pasy zarobił niewiele kasy nigdy nie dostał bańki za walke narazie jest bokserem biedakiem
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 01-03-2010 23:50:31 
Walka Adamek vs Chris to walka na ktora najbardziej w tej chwili oczekuje..Nawet nie dlatego ze bedzie walczyl Polak, choc to tez na pewno..Glownie jednak ze stanie naprzeciwko siebie dwoch facetow, ktorzy musze cos udowodnic, dwoch facetow lubiacych walczyc z charakterem!!..Wynik moze isc w dwie strony!!..Dlatego tak bardzo jest to emocjonujacy pojedynek!!..Obaj moga wygrac i obaj zrobia wszystko zeby wygrac!!..Emocji nie zabraknie, to pewne..
 Autor komentarza: Deter
Data: 01-03-2010 23:52:55 
Dzięki za poprawkę - HW :)
Każdy ma inne priorytety, ale nie bawmy się w etykę, a większość o tym zapomina.
Jeden woli być tylko sportowcem i pielęgnować wartości ducha, inny woli być mediany, a jeszcze inny chce nieźle zarobić. Jednak nieporozumieniem jest ocenianie tego w kontekście moralnym.
 Autor komentarza: reserved
Data: 02-03-2010 07:36:43 
ja tam to ciezko widze,tak jak mowiłem juz wczesniej walka jest ewidentnie pod arreole by wywindowac go znow na szczyt. arreola ma ogien w prawej łapie skolei tomek ma opuszczoną lewą ręke...jakos nie widze unikania prawej reki przez 12 rund kiedys wejdzie. mimo wrzystko całym sercem za tomkiem,spraw zebym sie mylił please!
 Autor komentarza: zin
Data: 02-03-2010 08:13:26 
Arreola to nie jest typowy puncher i tą jego siłą ciosu , to przesadzacie. Jasne , że mocno bije , jak zresztą większość w HW , ale przeważnie jego wygrane , to kumulacja wielu ciosów , a nie pojedynczy strzał. Największą jego siłą jest ciągły pressing , na co pozwala mu twardy łeb, a druga zaleta , to jak już "podłączy do prądu" nie odpuszcza... Poza tym to zwykły przeciętniak jeżeli chodzi o sprawy techniczne...Myślę , że Adamek powinien sobie poradzić i w moich oczach jest faworytem.
 Autor komentarza: 1bioactive
Data: 02-03-2010 09:15:12 
zin
bardzo trafnie to ująłeś - zgadzam się w 100%
 Autor komentarza: augustus
Data: 02-03-2010 10:38:43 
Należałoby też powiedzieć o tym że Crisowi zdarzało już się zaliczyć deski np. Mc Cline także chyba jest opcja że Tomkowi uda się go ustrzelić :) ja wierzę w Tomka..
 Autor komentarza: KarOlinaa
Data: 02-03-2010 17:41:44 
Dla mnie Tomek jest lepszym bokserem od Chrisa Arreoli , jest wyżej w rankingach niż Chris .. tomek ma bardzo duże szanse by wygrać nawed większe niż Arreola żeby wygrał z Tomkiem. Arreola to także dobry pięściaż ale wcale nie ma siły ma dynamike w ręce , umie zadać mocny cios , ale najpierw trzeba go wyprowadzić dobrze i czysto , by przeciwnik przyjmnoł go i został znokautowany. Chris będzie musiał złapać Tomka w ringu tam samo jak Gołota na walce z tomkiem trudno mu było zadać cios , bo trudno było mu złapać tomka. Tomek jest szybki , dynamiczny , i świetnie zdaje ciosy seriami , a nawed prawdopodobnie może zobaczymy w tej walce nokaut , po jakimś ciosie tomka.
100 % Tomek w tej walce wygra !
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.