ZACZĘŁO SIĘ DOBRZE, ALE KABAYEL ZASTOPOWAŁ KNYBĘ

- Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz - przy tej pieśni Damian Knyba (17-1, 11 KO) wyszedł do ringu. Przez moment było bardzo dobrze, lecz Agit Kabayel (27-0, 19 KO) to absolutna ekstraklasa królewskiej kategorii.

Damian bardzo dobrze wszedł w ten pojedynek. Pierwszą rundę rozpoczął, ale i skończył, celnym prawym podbródkowym, rozcinając faworytowi gospodarzy prawą powiekę. Druga odsłona już bardziej wyrównana, może nawet z lekką przewagą mistrza, który zaczynał przedzierać się do półdystansu.

Trzecia runda źle się zaczęła i niestety była ostatnią. Już na początku Kabayel trafił mocno prawym sierpowym, a gdy Damian podniósł ręce, został ukarany dwoma potężnymi hakami na korpus. I te ciosy ewidentnie zrobiły wrażenie na Polaku. Champion podkręcił tempo, kilka razy trafił i na pół minuty przed końcem trzeciej rundy sędzia zatrzymał pojedynek, pomimo iż Knyba wciąż stał na nogach.

Tym samym Kabayel obronił pas WBC wagi ciężkiej w wersji tymczasowej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: gerlach
Data: 10-01-2026 23:06:30 
WTF??
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:06:34 
O KURWA JAKI WAŁ...BOŻE JEBANE NIEMIECKIE SZMATY...
SZOK KURWA. Gość nawet jeszcze nie padł, był w kłopotach ALE SIĘ KURWA NIE PRZERYWA OT TAK, STOJĄCEGO GOŚCIA BO CIOS PRZYJĄŁ I SIĘ LEKKO ZATOCZYŁ JA PIERDOLĘ CO ZA CHAŁA...SZOK JAKIŚ
Gość był lekko przymroczony ale spokojnie do walki dalej a Ci przerywają XD JA PIERDOLĘ.
NIEMIECKIE SĘDZIOWANIE.


Nie no to są jakieś jaja. Przecież spokojnie by przewalczył dalsze rundy i byłaby szansa.
To jakieś kompletne jaja. Nigdy więcej u tych zjebanych niemieckich kurew nie powinni walczyć Boże jedyny....
 Autor komentarza: gerlach
Data: 10-01-2026 23:07:02 
To jest mozliwe tylko w Reichu
 Autor komentarza: Mike555
Data: 10-01-2026 23:07:57 
Ja powiem tak: jeśli ktoś twierdzi, że Wardley wygrał z Parkerem, a Kabayel z Knybą w trzeciej rundzie to powinien iść się wyspowiadać. Nie mam nawet siły komentować tej wiochy. Naprawdę jestem coraz bardziej rozgoryczony, myślę coraz poważniej nad przejściem całkowitym na coś typu siatkówka, którą lubię. Boks to jest pasmo oszustwa, cygaństwa i chujostwa.
 Autor komentarza: Fakulaev
Data: 10-01-2026 23:08:31 
Sposób w jaki Kabayel był ogrywany w 1 rundzie przez Knybe przypominał jak Fury bawił się z bumami i to wystarczająco zła wizytówka dla niego pomimo, że wygrał to tylko stracił wizerunkowo na tej walce.
 Autor komentarza: edelawarski
Data: 10-01-2026 23:08:43 
przeklejam:

Fajny moment był 10 sekund przed przerwaniem jak sędzia już się chciał wpierdolić i zakończyć?!? i Knyba dał podbródek - mało brakowało to by tego sędziego wyrwało z butów - co za żenada z tych szkopów.
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 10-01-2026 23:09:04 
Co tu dużo gadać, może za 100lat :) niedługo napłyną do Polski silne zdrowe chłopy, co kopią jak koń. Nasze kobity są za, narobią dzieci z genami gladiatorów i mamy za 100 lat pierwszego polskiego mistrza Bambo :)
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 10-01-2026 23:09:05 
Co tu dużo gadać, może za 100lat :) niedługo napłyną do Polski silne zdrowe chłopy, co kopią jak koń. Nasze kobity są za, narobią dzieci z genami gladiatorów i mamy za 100 lat pierwszego polskiego mistrza Bambo :)
 Autor komentarza: gerlach
Data: 10-01-2026 23:10:16 
Widzieli, ze Kurd zebral przez dwie rundy wiecej niz przez cala kariere, wiec skorzystali z pierwszej okazji
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 10-01-2026 23:10:17 
Sędziowanie to skandal na tej gali, ale Knyba zaczynał już się słaniać na nogach. Pewnie by przetrwał, ale sądzę - choć będę w mniejszości, że mimo wszystko sędzia uratował dużo zdrowia Polakowi.
 Autor komentarza: tysiok
Data: 10-01-2026 23:10:24 
Może bali się o te oko Agita :)
 Autor komentarza: Furmi
Data: 10-01-2026 23:10:29 
Fajnie Damian wszedł w walkę, ale on dotąd nie był przy dużym boksie i jestem przekonany, że ta porażka mu wyjdzie na dobre w perspektywie 2-3 lat. Sędzia chyba się pośpieszył, ale zmierzało to i tak w kierunku czasówki, tylko kilka minut później.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 10-01-2026 23:11:21 
Ja bym się tak nie ekscytował. Owszem, przerwanie z dupy. Knyba może by i jakoś przepękał do kolejnej rundy. Tylko po co? Pierwsze dwie rundy były bardzo intensywne, od połowy drugiej Kurd bił skutecznie na korpus, zabierając jeszcze więcej oddechu i zmuszając Knybę do odsłonięcia góry.

Którą usiłował nieporadnie bronić jakimś pokracznym shoulder rollem. W kolejnej rundzie i tak by padł, tylko tracąc masę zdrowia. Tej walki wygrać nie mógł. Zero obrony, zero ciosu, do tego ring wielkości dwóch budek telefonicznych . Na większym ringu może pouciekałby dłużej. Ale tutaj? Kabayel by go zeżarł.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 10-01-2026 23:11:48 
Knyba pływał 30 sekund przed przerwaniem. To już była egzekucja. Dobrze, że sędzia przerwał przed ostatecznym ścięciem.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:12:29 
TO JAKIEŚ JAJA SĄ Z BOKSU.
GOŚĆ NAWET NIE PADŁ ANI RAZU, POCZUŁ LEKKO CIOS, ALE SPOKOJNIE BY WALCZYŁ, A CI PRZERYWAJĄ XD
I TERAZ BĘDĄ ARGUMENTY TYPU: GDYBY TO, GDYBY TAMTO, TO KABAYEL BY TO, TAMTO.

KURWA! TO NIE JEST GDYBOLOGIA! WALKĘ SIĘ PUSZCZA I CZEKA NA ROZSTRZYGNIĘCIE W WALCE ANIE KURWA W GDYBOLOGII!!!!!
WSTYD KURWA!
 Autor komentarza: Mike555
Data: 10-01-2026 23:13:12 
Panie Redaktorze, może i ma Pan rację, ale patrząc na gębę Kabayela i ten podbródek który później wszedł to nie jestem pewien, na kim mogłaby być ta czasówka. Chore, po prostu chore. A cios który zachwiał Knybą był przy przytrzymaniu, czyli faulu, sędzia spał.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:13:50 
"i tak by to"
"i tak by tamto"
"zrobiłby to, zrobiłby tamto"

CO TO KURWA JEST?
JASNOWIDZENIE NA ŻYWO??????????????

OD TEGO JEST KURWA JEBANA WALKA ABY W WALCE KURWA ROZSTRZYGNĄĆ KTO WYGRA A NIE KURWA GDYBOLOGIE ŻE BY TO, ŻE TAMTO.

JA PIERDOLĘ! CO ZA WAŁEK JEBANY SZOK!
 Autor komentarza: Furmi
Data: 10-01-2026 23:14:48 
@Mike555 - ten podbrórdek był w 1. rundzie, Damian ją wygrał, ale w 3. rządził niepodzielnie już Kabayel.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-01-2026 23:15:02 
Cóż jak to niedoświadczony młodzian... Za szybko wystrzelił.
Wyglądało to aż za pięknie. 2 pierwsze rundy dla niego w tym 1 to była deklasacja. A później facet spuchł, zwolnił i zaczął chować się za nieszczelną gardą przyjmując coraz więcej ciosów.

Przerwanie? Niby za wczesne ale ostatnio mieliśmy przykład tego do czego może doprowadzić przeciąganie walki na siłę. Knyba by przetrwał te 20 sekund ale w 4 rundzie napór byłby jeszcze większy a on byłby już dętką. Jedyne co by zyskał to utrata więcej zdrowia i tyle. Do 5 by już nie wyszedł.

Czy jest wstyd? Mam mieszane uczucia. Po pierwszych rundach była duma ale jednak to jest 3 runda na 12 i koniec więc w świat idzie wynik a nie to jak przez 6 minut to wyglądało. A wynik tragiczny.
Raczej na tej walce Knyba nic nie zyska bo mogą się trochę go obawiać a w sumie nazwisko ma żadne.
 Autor komentarza: DyktaT
Data: 10-01-2026 23:15:08 
Śmieszne było te klinczowanie Kabayela ktorym łapał i odsuwał ręce Knyby od gardy lub prxytrzymywał i wyprowadzał ciosy. Sędzia chyba powinien reagować przy takim faulowaniu. Co do przerwania to nie wiem ile było do końca rundy ale Kbyba ewidentnie pływał. Co prawda jakby nie nazywał się Knyba a Fury to by sędzia nie przerwał. Kabayel w 1 rundzie ogrywany dosyć ladnie przez Damianam
 Autor komentarza: slayer85
Data: 10-01-2026 23:15:27 
@Mohammad
Różni zawodnicy wychodzili z gorszych opresji. Może Damian by padł jak kłoda, ale tam nie było podstaw do przerwania. Generalnie zgadzam się z tym co napisałeś.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 10-01-2026 23:15:46 
@MohammadAhmadMustafa - rozumiem, emocje, ale ochłoń...
 Autor komentarza: hardcore
Data: 10-01-2026 23:15:53 
Śmiesznie wyglądał kontrast między sędziowaniem w tej i poprzedniej walce.. Niemniej moim zdaniem Knyba by i tak nic więcej nie zdziałał, nie z takim trenerem w narożniku. W przerwie było słychać poradę w stylu "musisz się regenerować" i zaowocowało to pełnym wejściem Kabayela w półdystans gdzie zaczął zamęczać naszego boksera. Nie wiem tylko czy fakt że Damian spuchł to efekt otrzymanych ciosów czy po prostu słabo u niego z wydolnością.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 10-01-2026 23:16:53 
Przerwanie z dupy lub rzeźnia. Słaby wybór. Niemniej pierwszą rundę będę wspominał, druga gorsze ale jeszcze dobra. Fajnie że nie stracił zdrowia, niech sie dalej rozwija, bo szkoda by było. Jakiś tam potencjał jest.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 10-01-2026 23:17:09 
z BlackDogiem zgodzę się tylko co do 1: pogadamy sobie, a za 2 dni zapomnimy, a wynik pójdzie w świat. Tak się likwiduje niewygodnych typu Parker, Knyba, może ktoś jeszcze się trafi na wałki, bo ma małą gażę kibiców, Wypaczamy ten sport.
 Autor komentarza: edelawarski
Data: 10-01-2026 23:18:56 
Mimo poziomu widowiska - brawa dla Damiana że nie obsrał zbroi - dobrze się pokazał - na pewno dostanie kolejne propozycje fajnych walk - ten sędzia pół rundy biegał żeby przerwać - jak oni mogą się cieszyć z "takiego" zwycięstwa.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:19:00 
@slayer85

Dawno takiego wałku nie widziałem.

BOKS TO NIE JEST JASNOWIDZENIE!
Równie dobrze Damian mógł złapać Kurda w klincz, doczekać do końca rundy i w kolejnej się zregenerować. Nie można gdybać i przerywać walki z powodu gdybologii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OD TEGO JEST WŁAŚNIE RING ABY TO ON ZWERYFIKOWAŁ!!!
A NIE ŻE MI SIĘ COŚ ZDAJE, ŻE STANIE SIĘ TO CZY TAMTO!!!

Ręce opadają. Ale już w poprzedniej walce prawie oszukali Chorwata. Czysty nokdaun a sędzia przeciągał liczenie, kurwa jeszcze trochę i by pomógł wstać Albańczykowi...
No kurwa takiego jebanego wałku to ja dawno nie widziałem, LOL!!!!
 Autor komentarza: Olimp85
Data: 10-01-2026 23:19:19 
Przerwanie szybsze niż angielskie no ale cóż można było się spodziewać takiego przebiegu walki.
Myślę że Knyba jeszcze się pokaże z dobrej strony z niezłymi pieściarzami ale czy będzie w stanie wygrać z kimś z czołówki czas pokaże.
 Autor komentarza: picioo
Data: 10-01-2026 23:19:32 
@mike555

Sedno.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 10-01-2026 23:19:58 
@Mike555 nie przesadzajmy z likwidacją tych niewygodnych.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 10-01-2026 23:20:35 
Na forach międzynarodowych oburzenie z powodu zbyt szybkiego przerwania i sporo uznania dla Knyby.
 Autor komentarza: mchy
Data: 10-01-2026 23:21:29 
Przerwanie Parkera było o wiele bardziej zasadne.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 10-01-2026 23:22:03 
@Dyktat
Gdyby to był Fury, to by pewnie przetrwał, bo on to potrafi. Co pokazał w walkach z Wilderem a potem z Usykiem. Ale to były Niemcy, o których wiadomo, że ich zawodnika trzeba upokorzyć, żeby tam z nim wygrać. To raz. A dwa - Knyba to nie Fury a Wilczewski to nie Gmitruk. Światłe rady w stylu "musisz się regenerować i być bardziej precyzyjny" to się daje początkującym na walkach wstępnych w Dziadowej Kłodzie a nie w walce tego kalibru.

A przede wszystkim prowadzi przygotowania tak, żeby takich mądrości nie trzeba było w ogóle wygłaszać. I rzuca zawodnika do walki z takim rywalem, kiedy jest na to gotów. A nie po obiciu Dawejki, któremu zaraz wszczepią implanty stawów kolanowych.
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 10-01-2026 23:24:32 
Już ktoś zwrócił tu uwagę - Agit trzymał lewa łeb Knyby i kilka prawa doszło . Zdrowie zachowane ale patrząc na przerwanie walki z Co- main to sędziowanie się na gali mocno rozjechało :p
 Autor komentarza: Mike555
Data: 10-01-2026 23:24:39 
mchy
Nie było zasadne, bo jak Parker obijał Wildera to jakoś nikt nie przerwał. Dziadostwo tu i tam. Biznes wygrał, sport umarł.
 Autor komentarza: Koko
Data: 10-01-2026 23:24:43 
Damian nie spuchł. po prostu Kabayel po pierwszej rundzie na papę wywarł taką presję, że mało doświadczony Knyba nie było w stanie temu sprostać. To nie kwestia kondycji. Niestety te proste, w szczególności lewy prosty mimo że celny, długi i rzucany w fajnych płaszczyznach z luzu to ważył finalnie na tyle mało, że nie zdołała nawet lekko odepchnąć kurda. Były fajne momenty i jakieś takie nuty nadziei na przyszłość, ale póki te ciosy proste (bo umówmy się przy tyuch gabarytach Knyby to jest jego 90% atutu) nie będą mocniejsze to niestety nic z tego nie będzie.

Walka oczywiście przerwana za szybko..


... co paradoksalnie może Knybie wyjśc na plus bo teraz jest na pozycji "w pierwszej rundzie tłukł Kabayela, druga wyrównana, trzecia kurd siadł, ale haniebne zbyt szybkie przerwanie pozbawiło nas wyjaśnienia na co go stać". A umówmy się, na 99% pewnie 2 rundy max i by siadł bo Kabayel mocno na niego siadł a Damian nie miał niestety nawet argumentu siły żeby go ubić chociaż prostym. To, że Knyba niestety nie ma ciosu to już było wiadomo wcześniej
 Autor komentarza: mchy
Data: 10-01-2026 23:27:03 
Było Mike o wiele bardziej zasadne, nie mówię, że sprawiedliwe, ale bardziej zasadne. Po prostu wiesz, że podchodzisz do Parkera emocjonalnie.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:28:39 
I zaraz się pojawią Stieczkiny jasnowidze;

GDYBY TO BYŁ FURY
GDYBY TO
GDYBY TAMTO!
KABAYEL ZROBIŁBY TO!
ZROBIŁBY TAMTO!

CO TY KURWA CZŁOWIEKU JESTEŚ JASNOWIDZEM?

Postawiłem cały swój dom skoro tak gdybasz ?

Kurwa od tego jest ring, to są ludzie a nie roboty, emocje się zmieniają, sytuacja w ringu może się czasem zmienić po nagłym ciosie, po WSZYSTKIM, tu się kurwa WSZYSTKO MOŻE STAĆ. Nie przerywa się gościa co nawet ani razu nie padł, po jakimś lekkim zamroczeniu.

NO KURWA WSTYD XD
Aj szkoda strzępić język...
 Autor komentarza: maro1988
Data: 10-01-2026 23:28:56 
Ogladałem od trzeciej rundy i Knyba powinien trzymac długim lewym i dokładac prawy prosty i uciekac.Damian zamiast unikac ciosów to wszystko zbierał na głowe i tułów.A co do zakonczenie walki to z pierwszego punktu widzenia wydawało sie ze sedzia za wczesnie przerwał ale w nastepnej rundzie i tak było by po walce a tak przynajmniej Damian ostrzedził zdrowia a w narozniku po walce nie wyglądał dobrze.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 10-01-2026 23:30:23 
No mnie też dziwią teksty o kondycji. Tak jakby Knyba był asem na najwyższym poziomie w defensywie że tylko podkopana kondycja pozwoliłąby pidejść Agitowi i lokować piąchy. A Agit potrafi sobie tak bezwysiłkowo iśc i skracać dystans, coś tam przyjmie ale spływa to po nim, wiec jak sie bronić z takim zawodnikiem. Damian dostał na głowę i był dentka. Kabayel był juz zbyt blisko coraz częsciej, czy to wina kondycji?
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 10-01-2026 23:34:14 
„ Szarża husarska odparta ale Damian nie obsrał zbroi „ - taki powinien być tytuł artykułu :)
 Autor komentarza: IronBeast
Data: 10-01-2026 23:34:18 
od drugiej rundy Mariusz Wach 2.0
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 10-01-2026 23:34:49 
Nie widzę szczególnie powodu by ekscytować się pierwszą rundą - nic tam ciekawego nie było. Knyba wypadł dobrze tylko i wyłącznie dlatego, że walczył na 120% procent swoich możliwości. Na dłuższą metę tak się nie da. W tym czasie Kabayel spokojnie, rozpoznawczo, tak mniej więcej na 70 - 80%. Potem zobaczył, że poważnego zagrożenia nie ma, włączył wyższy bieg i na luzie skończył. Gdyby Agit od początku poszedł na całość, to koniec byłby w pierwszej, najpóźniej drugiej rundzie.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 10-01-2026 23:35:26 
Tak jak niektórzy koledzy pisali, ratunkiem dla Knyby powinien być mocniejszy cios, szczególnie te proste rzucane z luzu, tak po amerykańsku. Ale czy jest możliwe go wzmocnić w tej materii? Nie jest już młodzieniaszkiem, za dwa tygodnie będzie miał 30 urodziny. Na ciężką to jeszcze nie jest niewiadomo, jak dużo, ale wiecie, czy da się nauczyć już w miarę starego psa nowych sztuczek?
 Autor komentarza: Koko
Data: 10-01-2026 23:35:37 
nie kwestia kondycji (bo tą Damian ma dobrą) - kwestia, że te jego proste nawet jak celne to nie zniechęcały Kabayela do presji - i to niestety po prostu brak siły w tych ciosach Knyby.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 10-01-2026 23:36:33 
@Koko, ale taki ciosy właśnie zabierają wypracowaną kondycję. Człowiek słabnie, jego ciosy coraz mniej ważą. To kwestia tych ciosów Kabayela.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:37:36 
https://youtu.be/MBzAst0wuxw?t=658

Tu jest dokładnie moment wałku
Tam było więcej szumu i wiatru niż realnych ciężkich ciosów. Coś tam Knyba się cofał, coś tam gdzieś w końcówki głowy poleciało, potem przy przytrzymaniu Turek go klepnął a sędzia PRZERWANIE! XD
Knyba rozkłada energicznie ręce, nie wygląda na zranionego xD

PRZERWANIE KURWA!
KONIEC WALKI!

No to kurwa wstyd.
Spokojnie Knyba mógł Turasa zrobić przy mądrym poprowadzeniu tej walki w dalszych rundach.
Nie no to kurwa jaja są xD
 Autor komentarza: okewaja
Data: 10-01-2026 23:39:05 
Dlaczego Wilczewski darł się na Knybę przed trzecią rundą, żeby nie zadawał mocnych ciosów? Co ta wskazówka miała na celu?
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 10-01-2026 23:39:25 
TO PO CHUJ W OGÓLE TA WALKA? MOGLI KURWA PRZERWAĆ JUŻ PRZED PIERWSZYM GONGIEM I UZASADNIAĆ ŻE:
I TAK NA PEWNO ZROBIŁBY, UDERZYŁBY, TRAFIŁBY...
KURWA GDYBOLOGIA XD
BĘDZIEMY OD TERAZ GDYBAĆ ŻE ZROBIŁBY TO, ZROBIŁBY TAMTO XD

NO KURWA POJEBAŁO NA GŁOWĘ XD
 Autor komentarza: IronBeast
Data: 10-01-2026 23:42:27 
@MohammadAhmadMustafa

Dobra rafał dokończ 0,7 i do spania bo popuścisz z tej ekscytacji
 Autor komentarza: Furmi
Data: 10-01-2026 23:43:16 
@MohammadAhmadMustafa - dobra, prosiłem, teraz ostrzegam. Jak nie ogarniesz języka, to się pożegnamy.
 Autor komentarza: basiaszulc
Data: 10-01-2026 23:44:44 
smutek wielki ale było to do przewidzenia.Mnie uraczyło wejście Knyby dla mnie petarda to pokazało niemcom że Polska jest wielka.Damian głowa do góry i idziemy dalej.Największa wina promotorów bo na tą walkę było za wcześnie
 Autor komentarza: okewaja
Data: 10-01-2026 23:46:46 
@basiaszulc pokazałby, że Polska jest wielka jakby najebał Turka. "Pięknymi porażkami" nie ma się co chwalić. Smutek jest, bo Kabayel był dzisiaj do zrobienia.
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 10-01-2026 23:47:55 
"Gdyby Agit od początku poszedł na całość, to koniec byłby w pierwszej, najpóźniej drugiej rundzie."

Albo mógł dostać KD jak ze Smakicim.
Bardzo dużo zebrał, dał się porozcinać i generalnie nie wypadł dobrze.
IMO Knyba kondycję miał tylko był bardzo spięty, brak doświadczenia. To bardzo zabiera siły. Bo po schabach zebrał bardzo mało.

Przerwanie może nawet nie tyle za wczesne, co w wybitnie dziwnym momencie. Akurat jak sędzia przerwał, to się nic specjalnego nie działo. Wyszło bardzo słabo wizerunkowo.
 Autor komentarza: basiaszulc
Data: 10-01-2026 23:50:23 
okejawa z całym szacunkiem ale dzisiaj nie był
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 10-01-2026 23:51:09 
Mnie się wydaje że jeden z ciosów na dół tak przytkał Knybe. No i tempo umówmy się trzymał też na 120%
Gdyby Damian był w stanie walczyć tak dłużej to do 6 rundy pokonałby Agita przed czasem bo już po 3 rundach byl nieźle obity i nic co próbował robić nie działało.

Ale jak Damian spuchł to zaczął walczyć jak głupi. Jak wspomniał Stieczkin- jakiś beznadziejny shoulder roll po którym przyjmował najgorsze uderzenia, przestał stosować skutecznie klincz, bił też mniej no i nie pracował już dobrze na nogach.

Ogólnie wyglądał jak fajerwerki. Super efekt ale króciutki jak nogi jamnika.

Bardziej zastanawia mnie Agit. To ile przyjął i jak był bezradny dopóki Knyba działał... No facet jest jak najbardziej do pokonania. To żaden mur nie ruszenia. Bardziej widzę go jak Duboisa.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 10-01-2026 23:53:11 
Tylko trochę szkoda tego wejścia Knyby. Jeszcze ktoś na świecie pomyśli, że jednak husaria /ta prawdziwa/ jest przereklamowana. Do tego rota - nie powinno się pewnych rzeczy nadużywać.

"Albo mógł dostać KD jak ze Smakicim."
Raczej Damian nie miał żadnych argumentów, by na poważnie postraszyć Agita.
 Autor komentarza: basiaszulc
Data: 10-01-2026 23:53:15 
okejawa z całym szacunkiem ale dzisiaj nie był
 Autor komentarza: Nestor
Data: 10-01-2026 23:57:53 
Podzielam zdanie kilku osób powyżej - Kabayel w 2 pierwszych rundach zebrał na łeb więcej niż przez ostatnie 3 walki. Sędzia niepotrzebnie przerwał walkę, zwłaszcza że Knyba się tylko zachwiał, a w 4 tej może odzyskałby siły i celując w rozcięcie, jeszcze by pogorszył stan Kabayela. Po zmianie trenera i przybraniu siły, Polak będzie na prawdę groźnym zawodnikiem. Ten występ przypominał mi najlepsze wojny wagi ciężkiej lat 80-90. Mimo, że Damian przegrał (przedwcześnie), to pokazał się bardzo dobrze.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 11-01-2026 00:01:30 
@Rafał
Ekscytujesz się jak nastolatka. Byłeś kiedyś w ringu? Walczyłeś w ogóle z kimś? Nie? Tak myślałem. A widziałeś, co się dzieje z ludźmi z uszkodzonym płatem czołowym? Też wątpię. Ja walczyłem i na ringu i na ulicy się zdarzało. Wiem, jak ciało reaguje na ciosy. widziałem też ludzi po koszmarnych kontuzjach na ringu.

I teraz tak - obiektywnie sędzia mógł to puścić. Czemu nie? Knyba by zebrał na baniak jeszcze parę czyściochów i padł. Albo padł w kolejnej rundzie, bo mu po pierwszych trzech i ciosach Kabayela padła kondycja. To się zdarza, szczególnie jak się wychodzi do walki z rywalem kilka klas wyżej. I tyle. Gdyby tej różnicy klas nie było, pierwszy pisałbym o niesprawiedliwym przerwaniu.

Ale tak? Cała ta walka była zupełnie od czapy i pisałem o tym od razu, kiedy ją ogłoszono. Jaka walka, takie przerwanie.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-01-2026 00:02:13 
Kabayel "nie wygladal"? Dlatego, ze Knyba mu nie pozwolil na zadne wygladanie. Tam byly serie nawet i po 8 lewych prostych na ryj Agita. Dlatego szukano opcji zeby ta walke szybko zakonczyc, bo twarz Agita juz po pierwszej rundzie wygladala slabo, a walka o pas czeka.

Ad przerwania. Nawet GDYBY rzucil Damiana na dechy, byloby liczenie do 8, a Knyba nie wyglada na szklanke, wstalby i szukalby haka z dolu. A tu gosc stal na nogsch, dostal liscia i kurdyjski wasal wskoczyl i przerwal walke. Jesli tego wyniku nie amuluja, bede w szoku. No contest i zadnego rewanzu, trzeba isc do przodu
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 11-01-2026 00:03:12 
"Ale jak Damian spuchł to zaczął walczyć jak głupi."

no właśnie, brak doświadczenia...

"Bardziej zastanawia mnie Agit. To ile przyjął i jak był bezradny dopóki Knyba działał... No facet jest jak najbardziej do pokonania. To żaden mur nie ruszenia. Bardziej widzę go jak Duboisa."

trudno powiedzieć, bo w 1. rundzie chyba Knyba go zaskoczył, wiele rzeczy mu działało - ale dobry bokser potrafi się dostosować i Kabayel to zrobił. Natomiast zebrał naprawdę sporo i jeśli takie strzały wsadzi mu ktoś typu Dubois to marnie to widzę.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 11-01-2026 00:05:08 
Wlasnie dlatego boks w DE umarl. Tak to wyglada.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-01-2026 00:15:21 
Tam wchodziło wszystko w pierwszej rundzie. Agit potrafił zjeść 4 lewe pod rząd plus właściwie kazdy prawy prosty. Gdyby Knyba miał wiekszą silę ciosów to by Agita liczyli w 1 rundzie.

Ale to było trochę na kredyt. Jak walczysz na 200% możliwości to spalasz się znacznie szybciej (Wilczewski zwrócił na to uwagę w przerwie).
Dochodzi też pytanie o odporność na ból i szczękę bo Damian dość szybko zaczął pływać no i do końca ratował się już dość polprzytomnie a tam nic jakiegoś straszliwego nie wleciało
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 11-01-2026 00:24:22 
@Gerlach
Kabayel musiał się jakoś przebić do półdystansu przez ten długi dyszel Knyby. I tak jak pisze BlackDog - gdyby Damian miał silny cios kontrujący albo stopujący, to Kurd miałby okropne problemy. Tylko że wtedy on by tej walki nie wziął.

Ale wiedział, że Knyba to może nie waciak, ale facet, którego ciosy można na krótką metę przyjmować. Do czasu, kiedy się go nie dorwie w półdystansie i nie wykończy, co prawie zrobił. W pierwszej rundzie poszedł pod te proste całkiem świadomie. Owszem, przyjął, ale zdołał wstępnie wyczerpać rywala. A potem zaczął go kończyć.

Gdyby Knyba zrobił tak, jak pisałem pod jednym z artykułów - zmienił narożnik i postawił na pracę nóg i maksymalne wzmocnienie kontrujących prostych, to za dwa, trzy lata mógłby do takiego Kabayela spokojnie wyjść. Z Wilczewskim i Miszkińiem może co najwyżej wyjść na piwo.
 Autor komentarza: Starykibic
Data: 11-01-2026 00:30:06 
Przy moim krytycznym podejściu do walki, nie mam nic do Damiana. Było widać, że wierzy e siebie i przyjechał po zwycięstwo, a nie tylko po wypłatę. Wygrać tego nie mógł; ma swoje ograniczenia i radykalnie niewiele da się zmienić. Pewne rzeczy można poprawić, ale możliwości dużych zmian nie widzę. Plusem dla niego jest to, że prawdopodobnie zadziała "legenda" pierwszej rundy. Dzięki temu dostanie jeszcze jakieś walki i zarobi parę złotych. Na szczęście sędzia oszczędził Mu dużo zdrowia i te walki będą miały sens.
Odporność na ciosy Damian ma chyba całkiem przyzwoitą, chwiał się, ale nie padł. Kabayel nie ma miażdżącego ciosu, jednak też nie głaszcze. Było widać, że zależy Mu na szybkim zakończeniu i bił ile fabryka dała. Damian to ustał. Chociaż kiedy po wszystkim siadł w narożniku to wyglądał na oszołomionego.
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 11-01-2026 00:58:11 
Szacunek dla Damiana, zrobił co mógł.
 Autor komentarza: manitou77
Data: 11-01-2026 01:07:05 
Jesli Knyba miał przegrac ta walke i wyniesc z niej jak najwiecej zdrowia i jednoczesnie doswiadczenia na najwyzszym poziomie, to uwazam,ze te 3 niecale rundy dadza jemu duzo wiecej niz wszystkie dotad walki, ktore odbyl. Bardzo dobrze sie poruszał, kąsał lewym prostym, byl mobilny,szybki, ambitny. Nie przestraszył sie rywala. Moim zdaniem Knyba pokazał sie z bardzo dobrej strony...swiat o nim uslyszał...nie padł na deski. Bedzie juz tylko lepszy i pewnie poprawi sie w kazdym elemencie. Brawo Damian😁👌✊👊🤛👏
 Autor komentarza: edelawarski
Data: 11-01-2026 02:57:08 
uwielbiam te rady - zmień narożnik , wzmocnij siłę ciosu kontrującego i za dwa 3 lata - jprd co za dno
Może mu wyślij kasę na takie przygotowania jak ty sobie tam marzysz i za te dwa trzy lata wyłóż kasę na zorganizowanie walki jak już będzie wg Ciebie gotowy? bo ja mówiłem.. jprd aż szkoda że skomentowałem
 Autor komentarza: marcinm
Data: 11-01-2026 03:10:08 
Nie no, szkopy sami sobie strzelają w kolano. Ja nie wiem co by było gdyby, ale ta walka wcale nie była do jednej mordy i sytuacja podczas przerwania wcale nie była kryzysowa. Obciach po całości. Ja rozumiem zdrowie zawodnika itd., ale ja tutaj nie widziałem żadnego zagrożenia. Knyba ani się nie zataczał, wydawał się wręcz trzeźwy i oddawał. Dla mnie to popierdolone. Jak już chcą sobie niemcy budować rynek to wręcz powinni pozwolić Kabayelowi spektkularnie skońćzyć walke, dlaczego tego nie zrobili? To pozostanie zagadką. Niemieckie przerwania są kuriozalne duzo bardziej niż angielskie przerwania. Nie twierdze, że Knyba miał duże szanse na otrząśniecie się lub wygranie ale no jak to wygląda, on tam raptem lekko zatańczył i niemal na bank mógłby kontynuować walke. Niezależnie od tego czy miałby szanse to wygrać czy też nie to na bank był wstanie walczyć. Przerwanie było kuriozalne. Sam Kabayel w oczach kibiców powinien więcej stracić na tej walce niż zyskać (mimo, że to było decyzja ringowego to wiadomo jak to działa w oczach kibiców). Straszny syf. Sam Knyba troche zjebał, bo było widać, że jest wstanie wypykać Agita, ale poszedł mocno do przodu i stad moze tonowanie go w narozniku, na zasadzie "nie musimy go znokautowac bo i tak go robisz". Boks to boks, ale to przerwanie jest dla mnie kandydatem do blamazu sedziowskiego roku w hw.
 Autor komentarza: SWJar
Data: 11-01-2026 04:13:49 
Obejrzałem to jeszcze raz bo walka przycinała. No było tam trochę fauli, Kabayel ciagle probował w 3 rundzie sciagac glowe i drugą ręką bić, nawet mu się udawało i takimi faulami ranił. Ostatni moment przed przerwaniem też dziwny, sędzia wkłada rekę miedzy nich, nie wiem czy Damian był nieprzytomny czy myślał że sędzie ich rozdzieli, a tu nagle Kabayel mu lutuje i koniec przerwanie. Czy tu sędzie popełnił błąd czy Kabayel? Trudno mi to ocenić bo nie wiem co znaczył ten gest sędziego. Damian trzymał rękawicę Kabayela, pewnie o to chodziło.
 Autor komentarza: MohammadAhmadMustafa
Data: 11-01-2026 06:21:23 
Nic Turas nie "zastopował", Turas niczego nie zastopował. Sędzia zastopował stojącego gotowego do walki Knybę aby chronić swojego Turasa na wypadek jakby jednak nie było tak łatwo, bo już w 1 rundzie miał rozcięty łuk brwiowy. WSTYD DLA SPORTU NIEMIECKICH SZMACIARZY!!!
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-01-2026 08:10:55 
Coz..myslalem ze to potrwa dluzej..roznica klas..dwa pisalem juz dawno temu ze trzeba wzmocnic Damianiw fizycznie bo jest no watly..i nie ma tego kopniecia jak byc powinno..Kibicowalem ze Polak wzial te walke ale czy wyszlo to dobrze..no nie wiem .w rekordzie jest KO w 3 rundzie..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 11-01-2026 08:42:43 
Rafal
Masz sporo racji ale mimo.ze nie gdybami to tam juz nie bylo argumentow ze strony Knyby jak Agit na nim.usiadl..
 Autor komentarza: Pismen
Data: 11-01-2026 09:43:12 
Damian nie ma nokautującego ciosu nie dla tego że jest wątły tylko przez swoje ustawienie. Ten sam casus co Tyson z wildera 1 i Tyson z wildera 2. Tylko że to wybitny zawodnik który był w stanie to ogarnąć w jeden obóz.

Damian jest ustawiony mocno bokiem, w tej walce chyba jeszcze bardziej niż dotychczas pewnie żeby chronić wątrobę i zmaksymalizować atut zasięgu. Jesli nie jesteś naturalnym puncherem to ciężko z takiej pozycji wygenerować maksimum mocy.

Stieczkin fajnie że coś tam boksowałeś, ja też. Nawet też opieram się na zasięgu tylko że nie mam dwóch metrów wzrostu. Więc to nie jest takie proste z fotela doradzać co tam trzeba zrobić, to skomplikowany sport. Damian jest na prawdę dobrze skoordynowany jak na takiego dryblasa, robi wiele rzeczy zaskakująco dobrze, choćby te jego podbródki przy takiej długości łap są spoko. Moim zdaniem prawe proste już poprawił, był celniejszy i dobrze wchodził, nawet w tej trzeciej rundzie.


Czy wy na prawdę myślicie że on nie robi treningu siłowego? Ma budowę jaką ma. Jakby miał mięsa nabrać to by musiał wejść na bombę i pewnie potem by ważył bliżej 130 tracąc swoje atuty jak mobilność gibkość i niezła koordynacja.

I do wszystkich mądrali wycierających sobie gębę Wilczewskim, na podstawie tych urywków wypowiedzi z neta. Co byście mądrale zrobili na jego miejscu? Jakie rady poszły by w narożniku? Słucham, proszę o konkret.
Bo jakoś wszyscy bokserzy wypowiadają się o nim pozytywnie. Gość jest mistrzem Europy, wie o boksie więcej niż wy wszyscy razem do kupy wzięci. Ale wiecie lepiej no to dawajcie wasze złote myśli
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.