SPENCE WYKORZYSTA ZAPIS O REWANŻU, CHCE GO JEDNAK W WYŻSZEJ WADZE

Errol Spence (28-1, 22 KO) zapowiadał, iż będzie to jego ostatni występ w wadze półśredniej. Nad ranem dostał straszne lanie od Terence'a Crawforda (40-0, 31 KO), miał jednak zagwarantowany rewanż. I od razu zapowiedział, że aktywuje zapis o drugiej walce.

To była unifikacja wszystkich pasów wagi półśredniej. Problem Errola polega na tym, że nie miał dziś żadnych szans, a to zwycięzca ma wskazać limit, w jakim odbędzie się druga walka. Crawford takich problemów z utrzymaniem wagi 66,7 kilograma nie ma, nie wyklucza jednak, iż zrobi ukłon w stronę rodaka.

- On był dziś lepszy. Byłem spóźniony, przez co łapał mnie czystymi uderzeniami. Po prostu dziś okazał się lepszy, ale wykorzystam zapis o rewanżu. Jestem dorosłym facetem, wiem na co się zgodziłem i nie będzie żadnych wymówek odnośnie wagi, ale uzyskanie wagi półśredniej przychodzi mi już bardzo trudno. Chciałbym więc rewanżu w wadze junior średniej - powiedział po wszystkim Spence.

- Udowodniłem dziś jak naprawdę jestem wielki - cieszył się Crawford, który nie wykluczył rewanżu w dywizji junior średniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Minister1989
Data: 30-07-2023 08:14:10 
"nie będzie żadnych wymówek odnośnie wagi, ale uzyskanie wagi półśredniej przychodzi mi już bardzo trudno", no taaa...
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 30-07-2023 08:20:41 
zobaczcie jak Spence wyglądał przy ogłoszeniu wagi. Nawet tutaj pisało się o jego 'okrągłej buzi', to nie mogło się inaczej skończyć, jeśli masz bo zbicia 15-20kg w ~2 miesiące ;) Kto nigdy nie zbijał 15kg w krótkim czasie ten nie wie jak długo trzeba później tę wagę trzymać by czuć się zdrowym i silnym. Przechodziłem przez to kiedyś gdy miałem mocną zajawkę na sporty wyczynowe...
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-07-2023 09:07:15 
Podstawą każdego rewanżu nie powinien być zapis w umowie, ale sytuacja w ringu, która ten rewanż wymusza. Ma Spence na papierze drugą szansę, trudno, ale ze sportowego punktu widzenia nie ma żadnych podstaw by go robić. Spence Junior został w ringu zdeklasowany.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-07-2023 09:18:53 
Introwertyk - dokładnie najczęściej jednak w takich przypadkach do rewanżu nie dochodzi - tak jak rudego z floydem czy Bivolem, bo chyba by tylko nasz Polakos to kupił :).
W nowej wadze po co? SuperWelter jest słaba TC bez trudu by tam wskoczył i zdobył wszystkie pasy. TC W welter może sobie zlać łatwo nową gwiazdkę Ortiza a potem następna superwalka z J.Ennisem.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-07-2023 09:35:39 
Polakos wszystko kupi co związane z rudym. Ba, kupuje, co widać po latach jego orgowej działalności.
154 po odejściu Charlo ma ciągle Tsyu, Kurbanowa, który wszystkie ważne walki naciągnął by canelo decision. To jednak nie poziom zarówno Crawforda jak i Spence'a. Ciekaw jestem Vergila Ortiza jr. w 154, o ile znowu nie zemdleje. Lubin wrócił do gry walką z Ariasem.. Jest też Madrimov.
 Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2023 09:35:48 
Z tego co sobie przypominam, to kategorię wagową rewanżu miał określić zwycięzca walki. Jeśli więc Crawford uprze się przy półśredniej (a powinien tak zrobić), to Spence zrezygnuje.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-07-2023 09:44:54 
147 dla Crawforda to zwycięza z Thurman/Ugas i Ennis. Potem nie ma dalszego sensu by w 147 siedzieć. Zastanawiam się czy nie lepiej dla Errola byłoby teraz przejść do junior średniej i wziąć jakiegoś gościa na debiut w nowym limicie, być może zdobyć jakiś pas, które po Charlo sie rozejdą i dopiero zrobić rewanż z Budem.
 Autor komentarza: holy
Data: 30-07-2023 10:17:20 
Te zapisy o rewanżu powinny mieć klauzulę, że rewanż będzie w przypadku, gdy walka była wyrównana. Poza tym przez te głupie zapisy o rewanżu mistrzowie z automatu dostają drugą walkę, jak np. Joszua z Ruizem, a powinno być tak, że mistrz powinien boksować z kimś z czołówki i pokazać, czy na takie rewanż zasłużył. Przez te głupie rewanże blokuje się miejsce innym zawodnikom, a że dzisiejsi mistrzowie nie grzeszą aktywnością, więc do wielu walk nigdy nie dojdzie i niektórym nigdy nie będzie dane boksować o pas. Słowem - zapiso rewanżu do kosza albo tylko w przypadku równej walki.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 30-07-2023 10:23:29 
No dziwnie to wyglądało ze strony Spenca, być może faktycznie to zbijanie go zniszczyło. Pójście w górę to bardzo naturalna decyzja, nie wiem czy Crawford będzie chciał walki w wyższej kategorii, ale w razie czego innych ciekawych opcji też nie zabraknie.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-07-2023 10:26:49 
Crawford zdusił Spence'a o 0.0 kg..
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-07-2023 10:48:39 
Rewanz sensu nie ma. Crawford zrobił z tej walki mismatch. Zasadniczo Terence zrobił z Jr, to co ten zrobił kiedyś z Garcia i jeszcze dołożył.
Nie wiem na ile zbijanie przyczyniło się do obrazu walki, ale nie sadze by waga zrobiła ogromna różnice. Pewnie 1,5 roku przerwy + waga mogły się negatywnie odbić na dyspozycji Spence, ale raczej bym tego nie demonizował. To byla różnica dwóch klas, Spence wyglądał jak journeyman wzięty dla podtrzymania aktywności.

Teraz dla swojego legacy, Crawford powinien pójść do 154 funtów, zbić Charlo i zostać zunifikowanym mistrzem trzeciej dywizji. No ale to się raczej nie wydarzy
 Autor komentarza: Hugo
Data: 30-07-2023 11:01:48 
Crawford to taki talent, że dałby sobie radę nie tylko w 154 funtach, ale i w 160. Jest jednak pytanie czy wolimy go oglądać maksymalnie efektownego w optymalnej wadze, czy tez wymęczającego zwycięstwo z jakimś gościem w ringu o 8 kg cięższym. Ja stanowczo wolę to pierwsze i uważam, że powinien pozostać w półśredniej. Jest tam do pobicia Ennis i paru innych. Jest też kilku w super lekkiej, których gabaryty niedługo zmuszą do pójścia wyżej i tez mogliby być ciekawymi opcjami dla Buda. Np. Łomaczenko w super piórkowej to był bokser, którego można było podziwiać z zachwytem, a w lekkiej już niestety nie.
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 30-07-2023 11:03:04 
Przyczyną deklasacji Spence'a był brak aktywności. Zawodnik, który walczy raz na półtora roku z zawodowca przekształca się w pięściarza-hobbystę. Bo częste walki to przede wszystkim utrzymanie pewnej dyscypliny treningowej i wagowej. Regularnie walczący bokser nie jest w stanie jakoś drastycznie się zapuścić.

Z kolei jeśli walczy się z częstotliwością Spence'a, to trudno codziennie trenować i toczyć regularne sparingi. Większości zawodników zwyczajnie się nie chce. Brak walk sprawia również, że traci się oko i wyczucie dystansu. Na mniej utytułowanych przeciwników zazwyczaj umiejętności takiego wybitnego hobbysty wystarczają. Szczególnie, jeśli przed walką zrobi dobry obóz.

Jednak w tym przypadku nastąpiło zderzenie ze ścianą, bo Crawford to absolutna elita. Wychodzenie do niego bez poprzedzającej walki na odrdzewienie i odzyskanie ciągłości wagowej było idiotyzmem. Spence pewnie liczył na to, że pokona Crawforda swoją fizycznością i siłą ciosu. I się paskudnie nadział. Rewanż moim zdaniem na razie bez sensu. W półśredniej znacznie ciekawsza byłaby walka Crawford vs Enis. Z kolei w junior średniej mogą się spotkać w momencie, kiedy Spence udowodni, że Crawford nie wybił mu boksu z głowy i w wyższej kategorii jest w stanie sięgnąć po jakiś tytuł.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-07-2023 11:03:35 
Przed walka było że walka w tej wadze to duży plus dla byczka Spenca :)a TC będzie za mały (pisałem że to bzdura) - teraz nagle Spence już był duszony jak zauważyl kolega wyżej o całe 0,0 LBS co w przeliczeniu na kg daje 0,0 :))))
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 30-07-2023 11:08:27 
Stieczkin - Crawford też mistrzem aktywności nie jest od 2019 walka raz na rok.
 Autor komentarza: mchy
Data: 30-07-2023 11:28:20 
Śmieszne te wymówki.
 Autor komentarza: TerrenceCrawford
Data: 30-07-2023 11:34:24 
Terence przechodzi do 154, mówił to zarówno przed walką, jak również na konferencji po pojedynku.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 30-07-2023 11:38:05 
Walą mnie te wszystkie wymówki. Jak był zardzewiały to trzeba było zawalczyć z kimś na przetarcie. ZresztąMayweather wychodził po przerwach i wygrywał. To samo ze zrzucaniem kg. Kondycyjnie Errol źle nie wyglądał, a zebrał swoje na korpus i mnóstwo energii zużył. Co więcej wyprowadził więcej niż Crawford, bo 480 co nie jest złym wynikiem, więc chyba fizycznie nie było tak źle. Ale już był tak obity, że nie jestem pewien czy do końca kontaktował w tej 8 czy 9 rundzie.

Wyższa waga to jedyne co przemawia na korzyść Errola w rewanżu, cała reszta wygląda słabo. Nie wiem czy coś ugra.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 30-07-2023 11:41:52 
Crawford to rzeczywiście geniusz, 100 razy lepszy niż przereklamowany pyszałek Łomaczenko. Spence jest bardzo dobry, ale to była przepaść. Rewanż przy takiej deklasacji może być dla niego tzw. gwoździem do sportowej trumny. Strasznie wyglądał po tej walce. Zgadzam się też z Januszem Pinderą: na takim poziomie, gdzie dużo ludzi uważało to za 50 na 50 dawno takiej deklasacji nie było. Crawforda albo dopadnie wiek, albo sam odejdzie.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 30-07-2023 13:11:00 
Warto dodać że Mike555 wiadomo co :)
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 30-07-2023 14:40:04 
Może i Crawford mówił o wyższym limicie, ale w pełni popieram Hugo "Jest jednak pytanie czy wolimy go oglądać maksymalnie efektownego w optymalnej wadze, czy tez wymęczającego zwycięstwo z jakimś gościem w ringu o 8 kg cięższym."
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.