MARCA: PIJANY CANELO ROZPĘTAŁ AWANTURĘ NA URODZINACH CÓRKI

Jeden z najlepszych bokserów na świecie, król wagi super średniej Saul Alvarez (58-2-2, 39 KO) zorganizował w ostatnią sobotę imprezę urodzinową z okazji piętnastych urodzin swojej córki - Emily Cinnamon. Według informatorów dziennika Marca urodziny wymknęły się jednak spod kontroli, gdyż Canelo przesadził z alkoholem.

Jak donosi Marca, pijany Meksykanin wyrzucił ze swojego rancza w Guadalajarze (to właśnie tam odbywała się impreza, której gośćmi było wiele sław z różnych dziedzin życia) członków niezwykle popularnego zespołu Grupo Firme.

Zespół był podobno zaprzyjaźniony z Canelo, a jego córka była - lub nadal jest - wielką fanką Grupo Firme. Podczas imprezy urodzinowej goście usłyszeli takie przeboje grupy jak m.in. "En tu perra vida", "El Toxico" cz "Pideme" - niektóre wykonywane wraz z Alvarezem, który bardzo lubi śpiewać w gronie rodzinnym.

Ostatecznie jednak urodziny Emily Cinnamon zakończyły się awanturą, mówi się o wiązankach wyzwisk, jakie Canelo rzucał w stronę opuszczających ranczo muzyków. 

Przypomnijmy na koniec, że już dziś dużo się mówi o rewanżowej konfrontacji Alvareza z mistrzem świata WBA wagi półciężkiej Dmitrijem Biwołem, który pokonał Meksykanina w maju tego roku. Canelo twierdzi, że jest w stanie zdominować rewanż.

17 września Alvarez wygrał jednogłośnie na punkty trzecią walkę z Giennadijem Gołowkinem, ale ma problemy z kontuzją lewego nadgarstka i wróci najwcześniej w maju przyszłego roku.

Natomiast Dmitrij Biwoł zmierzy się 5 listopada z Gilberto Ramirezem, który jest niewątpliwie trudną przeszkodą na drodze do pojedynku Biwoł vs Canelo II. 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 19-10-2022 18:30:44 
"Pić to trzeba umić"
 Autor komentarza: Polakos
Data: 19-10-2022 18:42:54 
Tutaj Canelo był całkowicie u siebie więc miał prawo wyrzucić nieprzyjemnych gości skoro uważał takie rozwiązanie za słuszne.
 Autor komentarza: tapir
Data: 19-10-2022 19:10:05 
Kręcili zdjęcia do filmu Creed III.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 19-10-2022 19:21:17 
Lubi on befsztyk i lubi gorzałę
wypija też dużo, butelki to całe
nabiera odwagi i dymi w tancbudach
lubi go jedna, podobna tam ruda

co kręci biznesem, licząc dolary
peso też euro i złote dinary
czasami wymienia na wołowinę
potem to serce, gołębie ma siłę

gnębi rywali, w ringu w ten sposób
jak muchy padali, to jego też zasób
energii co nosi i wielkiej to chwały
siłą on grozi, ten król jest wybrany

tłumy go wielbią i niosą na szczyty
siedząc na tronie, bywają też zgrzyty
przedobrzy z mięsem, typowa to bomba
moc go roznosi, jest wtopa cóż szkoda

„Canelo” Alvarez jest złotym cielcem
idzie po swoje z gołębim to sercem
wspaniałomyślny i z wielką to duszą
odprawia kolejnych, co paść przed nim to muszą

Byle na szczycie, osiąść na stałe
niczym kropelka, przykleić to trwale
trwać w swojej magii i hegemonii
od takiej passy, rzadko kto stroni

jedzie na maksa, prawdziwa gangsterka
żarcie sędziowie to żadna fuszerka
pełna profeska i sztab topowy
Saul zawsze jest czysty, silny wzorowy

zawodnik sportowiec, pełną to gębą
chce wszystkich tytułów, będąc najlepszym
kibice dobrze, o tym też wiedzą
on tylko potwierdza i fanom to wieszczy

że król jest jeden, choć bywa człowiekiem
czasami se golnie, zakończy to bełtem
trochę pospina i zrobi też burdę
wydając tak siano, zabija swą nudę

„Canelo” Alvarez jest złotym cielcem
idzie po swoje z gołębim to sercem
wspaniałomyślny i z wielką to duszą
odprawia kolejnych, co paść przed nim to muszą
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-10-2022 19:31:34 
@Polakos
Skąd wiesz, że byli nieprzyjemni ? To, że miał prawo - zgadzam się, zwlaszcza jezeli nie zrobil im zadnej krzywdy (tak jak kilka lat temu U. Solisowi łamiąc mu szczęke i wybijajac zęby), popisal sie za to jako gospodarz i ojciec (najebany w święto nieletniej córki)
 Autor komentarza: essa7
Data: 19-10-2022 19:39:19 
Bez powodu ich nie wyrzucil skoro chwile wczesniej sam z nimi spiewal xD
 Autor komentarza: Polakos
Data: 19-10-2022 19:50:55 
No raczej bez powodu Canelo by ich nie wywalił na zbity ryj, a to że spożył trochę alkoholu przy okazji rodzinnego święta - nie dramatyzowałbym.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-10-2022 19:57:30 
hehe mnie to po prostu smieszy i sie nabijam - ta obrona Canelo.

Prawdopodoboienstwo, ze spozyl tylko troche i mial powod do ich wyrzucenia jest takie samo jak to ze napierdolony w trzy pizdy sobie cos ubzdural i wywalich ich na zbity pysk bez powodu. Sama "pudelkowy news" nie wspomina nic o okolicznosciach - jak do tego doszlo oraz czy Canelo byl lekko wypity czy zbombardowany. Wiec zadnej tezy nie mozna wykluczyc a Polakos jak zawsze na sile usprawiedliwia poczynania swojego bożka.
 Autor komentarza: LowBlow
Data: 19-10-2022 19:57:35 
Dzisiaj ogladalem film o grupie psychopatow i glowny bohater przypominal mi canelo :D taki dziwny zbieg okolicznosci:D
 Autor komentarza: mchy
Data: 19-10-2022 20:02:41 
Klasowe zachowanie Canelo, z którym znów trudno się nie zgodzić.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 19-10-2022 20:03:16 
No właśnie, dlatego nawet nie wiadomo na ile wiarygodne są takie informacje bo pudelkowe portale z tego żyją, a im człowiek popularniejszy tym lepiej się kilka a tutaj bądź co bądź rozmawiamy o sławnym Canelo.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 19-10-2022 20:03:50 
klika*
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 19-10-2022 20:25:54 
Nic nie można wykluczyć ale tekst "bez powodu Canelo by ich nie wywalił na zbity ryj" właśnie wyklucza, że zrobił to bez powodu. Skąd takie przekonanie, że Canelo nie mógł tego zrobić bez powodu? Jedno jest jasno przekazane: Canelo spożywał alkohol na urodzinach córki, była jakaś awantura z jego udziałem, więc z tym alkoholem najprawdopodobniej rzeczywiście musiał przesadzić. A jeśli nie przesadził i był trzeźwy jak świnia :) to tym większym jest chujkiem skoro nawet na trzeźwo potrafi zepsuć córce urodzinowe przyjęcie :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 19-10-2022 20:35:44 
Zależy jak bardzo zaczęli fikać zaproszeni goście bo tutaj mogli sobie pozwalać na zbyt dużo i wtedy to nawet Canelo mógł nie wytrzymać.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 19-10-2022 20:46:00 
LowBlow

Może film 7 psychopatów ? :)
 Autor komentarza: Stieczkin
Data: 19-10-2022 21:12:40 
Cóż... W miejscu, w którym zaczyna się chlanie i burdy po pijaku kończy się sport na najwyższym poziomie. Mogą coś o tym powiedzieć Kowalew, Broner albo na przykład Ricardo Mayorga. Czy Conor McGregor. To po prostu nie idzie w parze. A jeśli ktoś potrafi się uchlać i rozrabiać przy takiej okazji, jak 15 urodziny córki, na których chlania teoretycznie być nie powinno, to znaczy, że ma problem. Może niekoniecznie (jeszcze) z chlaniem, ale na pewno z głową.

Oczywiście nie wiem, co się tam wydarzyło. Ale jeśli przekaz odpowiada prawdzie, czyli "Canelo rozrabiał po pijaku", to mamy do czynienia z szybkim schyłkiem gwiazdora.
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 19-10-2022 21:14:26 
Nie przepadam za Alvarezem, ani nie jestem wyznawcą jego kościoła, któremu przedowniczy najwyższy zwierzchnik na Polskę.
Ale urodziny córki rządzą się swoimi prawami: trzeźwy czy schlany, miał prawo wyrzucić na zbity pysk kogo chciał z chałupy.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 19-10-2022 21:22:55 
Ja za nikim nie obstawiam, bo po prostu nie wiem co tam się stało. Jedni bronią Canelo inni atakują, ale żaden z nas nie zna przebiegu sytuacji.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 19-10-2022 21:31:03 
Szkoda że nie wiemy co się tam stało, bo myślałem że pewien user z tej strony był zaproszony na urodziny córki rudego. Ale jak widać wciąż za mało się zrobił, by się wkupić :)
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-10-2022 21:34:27 
Ciekawe, czy nachlał się koniakiem Hennessy, z którą to firmą łączą go interesy. W zamian za reklamę Hennessy opłaca klakierów Canelo na całym świecie.
https://www.insider.com/hennessy-became-integral-in-canelo-alvarezs-rise-to-prominence-2022-9
 Autor komentarza: Zjebany
Data: 19-10-2022 22:58:00 
To prowokacja redakcji i blyskawiczne dementi w komencie :))
 Autor komentarza: ELREY
Data: 19-10-2022 23:09:06 
Sranelo po paru drinkach przypomnial sobie jaki wpierdol spuscil mu ostatnio Bivol i wyladowal sie bogu ducha winnym muzykom :)

Wszyscy nie mozemy sie juz doczekac zeby zobaczyc jak bedzie "dominowal" w rewanzu LOL


https://www.youtube.com/shorts/axuyZ2B46qo

:)
 Autor komentarza: VVD
Data: 19-10-2022 23:16:29 
Alkohol zawsze obnaża prawdziwą naturę człowieka i wyciąga na wierzch to co na trzeźwo udaje się ukrywać, burak zawsze będzie burakiem a "gówno wcześniej czy później, zawsze wypływa na wierzch", Cwanelo dał kolejny przykład jak prawdziwe jest to powiedzenie.
 Autor komentarza: essa7
Data: 20-10-2022 00:59:44 
MLJ

Ty tez podobno byles zaproszony ale jako męska dziwka , tylko matka ci kasy nie dala na bilet, ciekawe czemu? ;)
 Autor komentarza: Oskarito21
Data: 20-10-2022 08:58:00 
Księga ulicy mówi jasno, kto omadren z alkoholem połącza temu się agresor włącza.
 Autor komentarza: Introwertyk
Data: 20-10-2022 09:18:20 
samkutalis

Pewnie dlatego mi nie dała na bilet, o ile na urodziny sprzedaje się bilety, bo od jakichś 22 lat jestem aktywny zawodowo i sam bym go sobie kupił..
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 09:33:12 
Ale po raz kolejny mamy potwierdzenie jakie zainteresowanie wzbudza Canelo.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 20-10-2022 09:59:09 
@Polakos

Chyba twoje LOL
 Autor komentarza: Scross
Data: 20-10-2022 11:42:08 
Zainteresowanie? To prawda. Zbyt dużo kontrowersji pozasportowych związanych z Canelo nie ma, a zatem w tym newsie jest ziarno prawdy.

Prawdopodobnie sytuacja jest rozdmuchana i może pokłócili się delikatnie, a on wypił drinka. Jest jednak też szansa, że zachował się jak cham i burak i się najebał i wyjebał gości (koledzy jak i pracownicy) na urodzinach córki. Oczywiście, że miał prawo tak jak masz prawo na własnym weselu wypierdolić z niego gości. Kwestia tego czy zachowanie było w porządku, a sugerowanie jakoby koledzy, muzycy fikali do superczempiona kurwa boksu jest debilne. To jakby dietetyk Kliczki fikał do niego.

Polakos by oczywiście go bronił nawet, gdyby zajebał bombę małoletniej córce - bo fikała xD zatem jego opinia jest w zasadzie bezwartościowa.

Nie wiem czy był pijany, czy lekko się napił, czy sytuacja miała miejsce, czy nie ale bronienie przez niektórych hipotetycznego takiego zachowania to szczyt hipokryzji.
 Autor komentarza: b0ndevi4nt
Data: 20-10-2022 12:56:30 
Pięściarze niestety to awanturnicy często. Taki wniosek mi się nasuwa, zwłaszcza że kilka sytuacji widziałem, oczywiście to było polskie poletko. Niestety nie wiadomo, co tam się stało - równie dobrze Alvaro mógł mieć jakiś sensowny powód, żeby wyprosić gości. Może ktoś się źle zachował, nie wiadomo. Z praktyki wiem jednak, że pięściarza łatwo sprowokować w towarzystwie. Bokserzy są bardzo drażliwi, a czasem sami szukają zaczepki. No i alkohol tylko intensyfikuje takie zachowania. Czasem wystarczy powiedzieć jedno zdaje, które się nie spodoba. Dlatego nie zdziwi mnie nic, aczkolwiek nie oceniam dopóki nie poznam szczegółów...
 Autor komentarza: marcinm
Data: 20-10-2022 13:23:31 
@Scross
"Polakos by oczywiście go bronił nawet, gdyby zajebał bombę małoletniej córce - bo fikała xD zatem jego opinia jest w zasadzie bezwartościowa."

hehehe

Tutaj wiekszosc widzi to trzezwo, tj. ciezko powiedziec co sie wydarzylo i kto ponosi wine [np. moralna bo o innej nie ma mowy] (o ile jakas wina jest) oprocz wlasnie rzecznikosa, który akonto usprawiedliwia Canelo (rowniez nie wiedzac co sie wydarzylo) - moze to troche dziwic, bo powinien raczej czuc zal ze nie zostal tam zaproszony
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 13:34:04 
Ja szczerze mówiąc nikogo nie usprawiedliwiam natomiast uważam, że jeśli muzycy rzeczywiście fikali to też nic dziwnego, że musieli opuścić ranczo w trybie natychmiastowym. Jakoś ciężko mi sobie wyobrazić żeby akurat Alvarez miał akurat taki kaprys - coś tam musieli fiknąć.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 20-10-2022 13:48:12 
Tutaj pelna zgoda z Canelo. Jak chlac to porzadnie i awantury robic a nie jakies 2-3 carvezy.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 20-10-2022 13:51:08 
@Polakos
Usprawiedliwiasz bo z góry zakładasz, że to muzycy fikali oraz wykluczasz, że Alvarez mógł miec taki kaprys. Po prostu wypierwsz inny (możliwy) scenariusz. Oczywiście może być tak jak piszesz, Twoj problem jest w tym że nie przyjmujesz do wiadomości, że mogło byc inaczej.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 13:59:44 
Marcin, ja to po prostu biorę na logikę, a jakoś łatwiej mi sobie wyobrazić, że to muzycy fikają i dlatego zostają wywaleni na zbity ryj niż to, że Alvarez bez jakiegokolwiek powodu wyklucza muzyków z imprezy z którymi razem śpiewał.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 14:33:44 
Polakos
to na logikę czy łatwość w wyobrażeniu? Oczywiście, że tak mogło być jak piszesz. Tylko, że ty zawsze czymś się tam zasłaniając (logiką, wyobraźnią obiektywizmem) na końcu i tak wszystko interpretujesz na korzyść Canelo. Być może kiedyś również pojawi się jakiś news dot. ekscesów lub sytuacji kontrowersyjnych, negatywnych z udziałem Canelo. Może znowu będą to sprawy nie do oceny, rozstrzygnięcia, ale jedno jest pewne :). Już wiesz co? :) Pewne jest to, że co by Canelo nie zrobił, ty będziesz interpretował wszystko na jego korzyść. Twoje uwielbienie do niego nie zna granic i dawno wykroczyło poza sport, kibicowanie, dotyczy już (jak tutaj) obyczajowości, i pewnie twojej intymności :) Jesteś z nim związany na dobre i złe, choć on o tym nie wie - piękna, nieodwzajemniona miłość :) No chyba, że mu już wysyłasz staromodne, perfumowane liściki... to już wie :)
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 14:49:49 
Cukrzykos
A jakby tak Canelo w ślad za Łajlderem pojechał do papieża i tak niespodziewanie podczas audiencji pociągnął mu z barbary bądź sprzedał liścia? To co? Zinterpretowałbyś to jako pierwszą oficjalną walkę Canelo na wyjeździe? :) Wraziłbyś oburzenie z powodu nie dopisania mu do rekordu tak znamienitego nazwiska ? :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 14:58:39 
Na pewno bym nie zinterpretował tego jako pierwszą walkę wyjazdową bo walczył już chociażby tak z Plantem - gdzie walczył z zawodnikiem PBC na gali PBC, natomiast wracając jeszcze raz do sytuacji to po prostu przedstawiłem swój punkt widzenia. Co do tego, że wszystko rozpatruje na korzyść Canela to się nie zgodzę walkę z Bivolem punktowałem na korzyść tego drugiego. Też jak coś mi się nie podoba to nie mam problemów żeby skrytykować.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 15:06:17 
Podróżnik pomiędzy galami :) walka na PBC to już kawał świata, wyjazd jak się patrzy :)
"to po prostu przedstawiłem swój punkt widzenia" o jednym mogę cię zapewnić - wszyscy tutaj wiedzą jaki jest i będzie twój punkt widzenia na temat choćby na milimetr zahaczający o osobę Canelo.
"Co do tego, że wszystko rozpatruje na korzyść Canela to się nie zgodzę walkę z Bivolem punktowałem na korzyść tego drugiego. Też jak coś mi się nie podoba to nie mam problemów żeby skrytykować. " bo tutaj było to tak ewidentne zwycięstwo bawoła, że nie było miejsca na interpretacje co do wskazania zwycięzcy. Oczywiście na innych polach już działałeś z tą procanelowską interpretacją - tłumaczenie jego przegranej chociażby :)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 15:20:16 
Pewnie nie kawał świata, ale spokojnie można powiedzieć, że występował tam w charakterze gościa. A co do usprawiedliwienia porażki Canela to raczej ciężko pominąć, że zawodnik z wyższej kategorii walczył z zawodnikiem z niższej i to staram się wyłapywać przy okazji wszystkich walk które komentuje bo to jednak dość istotne szczegóły, które często mają wpływ na końcowy wynik.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 16:07:56 
Cukrzykos
No faktycznie Canelo wybitny nie jest i tłumaczenie "zawodnik z wyższej kategorii walczył z zawodnikiem z niższej i to staram się wyłapywać przy okazji wszystkich walk które komentuje bo to jednak dość istotne szczegóły". Canelo to jednak tłumaczy - masz rację. Przecież to nie jest tak wybitny zawodnik jak Usyk, co będąc "w charakterze gościa" i w dodatku wyraźnie mniejszego od AJa pokonał go dwa razy i w między czasie był na wojnie. Dla Canelo to już za dużo - masz rację, to "istotny szczegół".
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 16:24:28 
Ja bym szczerze to w ogóle nie nazwał tego tłumaczeniem tylko rzetelną oceną pojedynku. Po prostu nie będę udawał, że Canelo nagle rozmiarowo stał się półciężkim bo tak nie było. Nie wiem po co tego Usyka wtrącasz.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 20-10-2022 18:03:44 
Mawiaja ze wolowina na sterydach i alkohol to wybuchowa kombinacja...


:)
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 18:09:15 
Elrey, ale przyznaj, że resume Canela robi niemałe wrażenie.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 18:25:46 
"Nie wiem po co tego Usyka wtrącasz." bo określasz Canelo jako wybitnego zawodnika, ze szczególnie wyjątkowym miejscem w historii więc tego typu boksera nie wypada tak tłumaczyć - że był za mały. I stąd przykład Usyka. proste porównanie. Usyk tez walczył z dużo większym bokserem. Różnica jest taka, że Ukrainiec dwa razy wygrał z większym zawodnikiem na wyjeździe i nie musimy tłumaczyć go z porażki swoimi gabarytami a Meksykanin walczył u siebie, przegrał a tłumaczenia są jak u pierwszego lepszego mistrza:) który postanowił zaatakować bez powodzenia wyższą kategorię. Wynika z tego porównania, że Canelo wcale taki wybitny nie jest a Usyk jest. Więc zdecyduj się albo nadal piejesz jaki to Canelo kosmicznie wyjątkowy pięściarz ale bez wymówek co do przegranych jak ta z bawołem albo sprowadź swoje zachwyty nad nim na ziemię i go tłumacz jak chcesz. I zastosuj tą swoją "tylko rzetelną oceną pojedynku" 2x Usyk vs AJ i uznaj wielkość Usyka - pokłon proszę :)
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 18:26:38 
...jego gabarytami...
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 18:40:59 
Tak jak powiedziałem wyżej - trudno to nawet nazwać tłumaczeniem, po prostu rzetelna i fachowa ocena pojedynku. Wystarczy mieć oczy, a wybitność pięściarza oceniam na podstawie całej kariery dlatego wyżej cenię Canela od Usyka bo pod względem jakości i ilości skalpów Meksykanin tutaj góruje.
 Autor komentarza: ELREY
Data: 20-10-2022 18:48:28 
@Polakos

Na tobie na pewno, tylko sie nie zmocz sie z wrazenia LOL
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 18:50:42 
Elrey, a ty jak to oceniasz - tak po fachowemu, że tak powiem.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 19:35:09 
Cukrzykos
"pod względem jakości i ilości skalpów Meksykanin tutaj góruje." Canelo nie góruje za to ty na pewno jak zwykle szczytujesz. W sumie przynajmniej jesteś z tym szczęśliwy więc nie będę tego szczęścia burzył, bądź sobie jak Cypher z Matrixa - masz do tego święte prawo.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 19:41:52 
Szczerze to nie wiem jakbyś chciał to przełożyć na korzyść Usyka. Trochę Ukrainiec stracił czasu w latach 2019-21, tylko walka z Joshua jeśli mówimy o wielkich zwycięstwach. Tutaj mu najbardziej odskoczył Alvarez który dorzucił wtedy 5 dużych skalpów, wiek też po stronie Canela.
 Autor komentarza: poszukiwacz
Data: 20-10-2022 19:51:41 
Cukrzykos
Są wydarzenia, dokonania ... i są ich okoliczności - to one służą do ich oceny.
 Autor komentarza: Polakos
Data: 20-10-2022 19:54:36 
Spoko oko, dobrze, że się różnimy. Można doceniać Usyka, ale Alvarez dla mnie zrobił jeszcze więcej, pzdr.
 Autor komentarza: RogalDDL
Data: 21-10-2022 01:55:31 
Canelo nawet jakby nasrał na środku kościoła i opluł obraz Jana Pawła II byłby broniony przez swojego anonimowego wafla Polakosa.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.