MOCNE SPARINGI WACHA, KLICZKO WRÓCI, A JOSHUA JUŻ NIE TEN SAM?

Mocne sparingi Wacha w Anglii! Joshua już nie ten sam? Kliczko wróci? Oto nasz Ring Telegram, dziś poświęcony tylko wadze ciężkiej.

- Joshua jest już innym zawodnikiem od czasu naszej pierwszej walki - uważa Andy Ruiz Jr (34-2, 22 KO), który zadał Anthony'emu Joshui (24-2, 22 KO) pierwszą porażkę w karierze.

Władimir Kliczko (64-5, 53 KO) podsyca spekulacje o możliwym powrocie. 45-letni były król wszechwag wstawił w mediach społecznościowych fragment swojego sparingu. I trzeba przyznać, że wciąż trzyma się znakomicie od strony fizycznej...

Święta, święta i po świętach... Mariusz Wach (36-7, 19 KO) 26 grudnia leci do Wielkiej Brytanii, gdzie ma posparować między innymi z Danielem Dubois. Wszystko oczywiście w ramach przygotowań do walki z Arslanbekiem Machmudowem (13-0, 13 KO). Pojedynek odbędzie się 22 stycznia w Montrealu.

Nikt w projekcie Premier Boxing Champions nie kryje się z tym, że będą robione przymiarki pod walkę Deontaya Wildera (42-2-1, 41 KO) ze wspomnianym Andym Ruizem. Ideę tę wspiera Mauricio Sulaiman, prezydent federacji WBC. - To byłaby kapitalna walka, prawdopodobnie najciekawsza potyczka nie toczona o tytuł. Chciałbym to zobaczyć - mówi Sulaiman.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Piesel
Data: 15-12-2021 16:20:19 
Chciałbym żeby Kliczko wrócił, ale odrazu na walkę o pas
 Autor komentarza: ThePinEffect
Data: 15-12-2021 16:43:13 
"Nikt w projekcie Premier Boxing Champions nie kryje się z tym, że będą robione przymiarki pod walkę Deontaya Wildera (42-2-1, 41 KO) ze wspomnianym Andym Ruizem. Ideę tę wspiera Mauricio Sulaiman, prezydent federacji WBC. - To byłaby kapitalna walka, prawdopodobnie najciekawsza potyczka nie toczona o tytuł. Chciałbym to zobaczyć - mówi Sulaiman."

- koszmar dla Ruiza, moim zdaniem walka by się skończyła do 5 rundy przez ciężki KO na meksykaninie.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 15-12-2021 16:47:00 
Ja tam bym bardzo chętnie obejrzał walkę Wildera z Ruizem, niezależnie od tego w której rundzie miałaby się skończyć, i na czyją korzyść.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 15-12-2021 16:50:58 
Wladimir jest zbyt kruchy, aby w takim wieku ponownie zdobyć tytuł, poza ciosem nie ma właściwego niczego, czym mógłby zaskoczyć rywala, gdyby jeszcze miał odporność, już nie wspominam o takiej jak Foreman czy Joyce, ale choćby Arreoli, to wtedy miałoby to racje bytu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 16:55:42 
Ruiz versus Wilder.. świetne zestawienie..Ruiz na pewno lepszy technicznie do Tego twardy lep i szybkie łapy.. trudna walka dla Wildera..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 17:00:08 
A Kliczko nie wróci nie ma takiej opcji.. Dziś to 45 letni past prime bokser , który hegemonię zawdzięczal swoim warunkom fizycznym, wyjątkowymi jak na tę czasy i w sumie kiepska obsadzona kategoria.. Był wielkim mistrzem ale dziś na poważne walki to na pewno już się nie porwie..
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 15-12-2021 17:02:47 
na zdj zimnoch z klickzo ?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 17:14:22 
Jasne Zimnoch sparuje z Kliczko...
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 15-12-2021 17:42:11 
no to fajnie że Zimnoch odzyskał oko tygrysa i trenuje,niedługo i szpila odzyska głód na bezrobociu i wroci na ring,takie artykuły lubie czytac
 Autor komentarza: Info
Data: 15-12-2021 17:43:45 
Może w pewnych sprzyjających okolicznościach Kliczko miałby szanse jeszcze na mistrzostwo... Np. po porażce AJ z Ruizem gdyby dostał walkę ze zwycięzcą. Niewykluczone, że nastukałby grubasa. A i Wildera by mógł, choć musiałby piekielnie uważać. Może jakimś zrządzeniem losu trafi się bardzo słaby mistrz i Kliczko zaryzykuje?
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 17:45:18 
Nie zrozumiałem wcześniej sarkazmu 😁
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 17:47:50 
Kliczko może zaryzykować jedynie z wacianyn Usykiem..i ten w prime byłby zdecydowanym faworytem..
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 15-12-2021 17:52:09 
😁 😁 😁
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 17:52:36 
W sensie Kliczko w prime by zjadł Usyka..
 Autor komentarza: Nestor
Data: 15-12-2021 18:04:19 
Kliczko, proszę cię - nie wracaj ! Zanudzisz nas na śmierć...
 Autor komentarza: filozofo
Data: 15-12-2021 18:48:27 
"Autor komentarza: lukaszenkoData: 15-12-2021 17:52:36
W sensie Kliczko w prime by zjadł Usyka.."

Dostałby jeszcze większy wpierdol od Joshuy, bo jest bardziej szklany.

Nelson mówił, że Usyk na sparingach robił Kliczkę do zera.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 18:55:08 
Bzdura.. Kliczko wykorzystujący swoje warunki fizyczne ,Jab inteligencję ringowa Dla Usyka byłby nie do przejścia.. Prawda jest taka że Usyk dal dobra punktowa walkę z AJ który zamiast zrobić robotę chciał boksować.. Usyk wkrótce przekona się czym jest waga ciężka.. Facet mimo fenomenalnych umiejętności nie ma ciosu..a to się w wadze ciężkiej nie sprawdza..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 19:01:46 
Jest grupa ludzi która upatruje w Usyku zbawcy wagi ciężkiej.. niestety .. przeżyją rozczarowanie.. Usyk pokonał AJ.. ale Jego najgorsza wersję.. owszem szacunek ale z takim Whytem miałby koszmar..z Wilderem pewnie Ko , z Furym deklaracje na punkty.. to waga ciężka..tu trzeba mieć cios.. koniec kropka..
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 15-12-2021 19:08:28 
Waga ciężka nie zna waciakow którzy by tu zrobili zamieszanie.. Usyk to geniusz , zgoda ale w ciężkiej są konie , kopia mocno.. to że udało się wypykac mniej doświadczonego ambitnego zawodnika o niczym nie świadczy.. Prędzej czy później Usyk zderzy się że ścianą nie do przejścia..
 Autor komentarza: babyfat
Data: 15-12-2021 20:00:35 
Lukaszenko

AJ ma cios, a przegrał. Sugerujesz ze go nie odpalił bo przez 12 rund o nim zapominał? XD
To jakby po przegranym meczu Lewego ktoś powiedział, że mógł wygrać tylko zapomniał strzelić celnie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-12-2021 20:04:37 
Władek to 100% atleta, ekstremalnie silny facet z prawie idealnymi jak na pięściarza rozmiarami. Dodatkowo posiadał jeden z najmocniejszych ciosów w historii wagi ciężkiej i bardzo wysokie umiejętności walki na dystans (jeden z lepszych jabów, kapitalna praca nóg). Umiał też jak mało kto minimalizować ryzyko i ograniczać możliwości przeciwników często przez bardzo skuteczne korzystanie z klinczów (co robi np dziś Fury). Taki pięściarz miałby szansę z każdym nawet dziś. Łącznie z najlepszymi bo skoro Fury został solidnie porozcinany przez takiego Wallina + był solidnie zamroczony a sama walka bardzo mocno wymknęła mu się spod kontroli tym bardziej taki Władek mógłby coś zdziałać.

Wszystko natomiast rozbija się o to że czas leci nieuchronnie dla każdego. Nawet jeśli dla Włada ze względu na zdrowy styl życia i podejście wolniej niż dla przeciętnego Kowalskiego to nie ma się co oszukiwać że większość parametrów pewnie poleciała w dół choćby trochę.
W takim wypadku trzeba się zastanowić jak duże są jego szanse i czy warto ryzykować.

Jeśli miałby wrócić to na Ukrainie albo w Niemczech powinien stoczyć jakąś łatwiejszą walkę by zobaczyć jak to będzie wyglądało. Zaprosić do tańca jakiegoś Arreolę, Chisorę czy nawet Charra i po takiej wygranej zastanowić się czy warto w to dalej brnąć. Zawsze miałby pożegnalna wygraną co wg mnie u takich mistrzów powinno być tradycją.
Ale myślę że on nie wróci. Napatrzył się chociażby na kolegę Holyfielda którego wspierał w budowaniu formy i pewnie będzie bał się że jego jakość też już nie starczy na żaden sukces.

Co do Wilder vs Ruiz wg mnie Ruiz będzie pasował Deontayowi pod czasówkę. On nie da mu takiego prezentu jak Joshua bo nawet jego styl za bardzo ku temu nie sprzyja. Będzie rozbijanie z dystansu i trafienie prawym po którym gruby się nie pozbiera. No oczywiście jak z Wildera jeszcze coś zostało bo ostatnio był słaby a jeszcze zebrał wpierdo... życia.

A czy AJ jest innym zawodnikiem? Jest. Po pierwsze się rozwinął a po drugie za mocno "schował pazur" po wpadce z Ruizem. Tu potrzeba mądrej głowy która wszystko to poukłada i wypośrodkuje wszystko tak by i był rozsądek w walkach ale i pewność swoich gigantycznych przecież możliwości ofensywnych.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 15-12-2021 20:20:07 
Blackdog
Ale popłynąłes z tym najlepszym ciosem. Po prostu miał mocny cios bo był duży i umięśniony, do takiego Wildera to jego cios nie miał podjazdu
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 15-12-2021 20:24:33 
Kliczko jak wróci to dla Furego
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-12-2021 20:28:49 
To nie jest tylko moja opinia... Poczytaj wypowiedzi na ten temat. Wład powszechnie uważany jest za jednego z mocniej bijących zawodników.
A co tego określenia "nie miał podjazdu" to zostawię to bez komentarza.

Tak się składa że nawet sam Fury stwierdził dwukrotnie że Wład bił mocniej. Gdyby nie miał podjazdu to chyba by takich opinii nie było. Zresztą nie ma podjazdu do Wildera to np taki Szpilka czy np Tomasz Adamek.
Wład raczej podjazd ma...
 Autor komentarza: filozofo
Data: 15-12-2021 21:50:41 
"Autor komentarza: lukaszenkoData: 15-12-2021 18:55:08
Bzdura.. Kliczko wykorzystujący swoje warunki fizyczne ,Jab inteligencję ringowa"

Jab ma jakieś 2x gorszy od Usyka, ruchy, motorykę i pracę nóg dużo wolniejsze (sprawdź jeszcze raz walkę Joshuy z Usykiem, Usyk był dużo szybszy, Joshua nie nadążał), technicznie jest jakieś 3 albo 4x gorszy (właściwie poza prostymi niewiele umie). Do tego warunkami fizycznymi znacząco nie przeważa co widać było już w walce Joshuy (takie same warunki fizyczne jak Kliczko) z Usykiem. Usyk był mniejszy, ale nie jakoś znacząco, bez problemów wchodził w Joshuę z ciosami, jabował go, nie miał z tym większych problemów Usyk.

Dodajmy do tego większą szklankę u Kliczki i słabą psychikę i właściwie nie ma o czym mówić, Usyk by go rozjebał bez większych problemów.
 Autor komentarza: filozofo
Data: 15-12-2021 21:55:06 
Jak na lekkich nogach wjeżdża w Ciebie z ciosami góra, dół, serie taki zawodnik jak Usyk, w dodatku robi to bez spiny, na lekkości, bez próby ścięcia Cię jednym ciosem, po prostu na zupełnym luzie Cię "jedzie" - to taki Wład nie wiedziałby co się dzieje. Joshua czy Kliczko są za wolni aby kiedykolwiek pokonać Usyka. Oni są szybcy jak na Tony'ego Thompsona czy innego Charlesa Martina, ale od Usyka są 2x wolniejsi, nie ma co porównywać. Zanim taki kloc jak Wład czy Joshua się przesunie, zmieni pozycję, itd. to Usyk zdąży go obskakać błyskawicznie z obu stron i władować kilka ciosów za jednym zamachem.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 16-12-2021 16:18:26 
Gdyby w boksie liczyła się tylko szybkość i lotność na nogach to pół ciężki wygrywał by z ciężkim..w tej kategorii to jest ważne waga, siła, siła ciosu.. przebieg walki byłby podobny jak ten z Povietkinen.. Władimir by przestawiaj Usyka w ringu jak szmatę, trzymał na dystans lewym dyszlem, wieszał się.. Wystarczy spojrzeć jakie miał problemy Usyk z Chrisora .. taki Whyte byłby dla niego piekłem..
 Autor komentarza: maro1988
Data: 17-12-2021 00:08:12 
Kliczko w primie robi spokojnie Usyka na Pkt albo przez KO.Teraz prawdopodobnie wygrał by lekko Usyk jesli by czegos nie wyłapał.Władek dobrze sobie radził z szybkimi technikami jak Byrd,Povietkin,Haye czy Chambers.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.