WHYTE: FURY JEST CORAZ WOLNIEJSZY I CORAZ WIĘCEJ PRZYJMUJE

Tyson Fury (31-0-1, 22 KO) zwycięsko wyszedł z trylogii z Deontayem Wilderem - raz zremisował i dwa razy wygrał przed czasem. Ale po drodze cztery razy leżał na deskach i zdaniem Dilliana Whyte'a (28-2, 19 KO), to wkrótce wyjdzie.

Whyte wierzy, że federacja WBC wyznaczy go na obowiązkowego pretendenta do tytułu, pomimo iż odwołał walkę z Otto Wallinem. Jeśli tak by się stało, "Król Cyganów" musiałby walczyć od razu z nim. Na ten moment powrót championa WBC szykowany jest wstępnie na marzec.

- Trenowałem bardzo ciężko pod kątem Wallina i wydałem fortunę na przygotowania. On się żali, że wydał 20 tysięcy... Cóż, ja wydałem aż 120 tysięcy dolarów na ten obóz. Chciałem tej walki, lecz nabawiłem się kontuzji. Powiedziano mi, że jeśli wyjdę do ringu, mogę narazić się nawet na koniec kariery. Nie obawiam się nikogo, ale teraz chcę mierzyć się od razu z Furym. To będzie największa rywalizacja w brytyjskim boksie od czasu starcia Lennoxa Lewisa z Frankiem Bruno - mówi Whyte i zaciera ręce, gdyż sądzi, że Wilder zabrał Fury'emu sporo z jego "prime'u".

- Fury wyszedł zwycięsko z tej trzeciej walki, ale Wilder dużo mu zabrał tymi nokdaunami. Dodatkowo mam wrażenie, że Fury robi się już trochę wiekowy, przez co jest coraz wolniejszy. I właśnie dlatego, że nie ma już tej szybkości co kiedyś, próbuje przełamywać rywali fizycznie w stylu Kronk Gym. Ale zwalnia i przyjmuje coraz więcej, dużo więcej niż kiedyś - przekonuje Whyte.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: SpoconyAlfons
Data: 24-10-2021 20:01:46 
Whyte to moim zdaniem ściemniacz.
Oczywiste wydaje mi się że wymigał się od ryzyka walki z Wallinem, żeby zarobić małą fortunę za walkę z Furym, a teraz mydli ludziom publicznie oczy że to niby więcej wydał na przygotowania stete tere itp...
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 24-10-2021 20:23:31 
A ty Whyte to przyjąłeś więcej niż Fury, a do tego zaliczyłeś ciężki nokaut z rąk emerytowanego dobrego Ruska. Przyganił kocioł garnkowi
 Autor komentarza: slovik
Data: 24-10-2021 20:27:16 
Mariusz Wach dał mu cieżką przeprawę to jak on chce wygrać z Fury'm?
 Autor komentarza: Wesley94
Data: 24-10-2021 20:44:42 
@slovik

Wtedy to Whyte wyszedł nieprzygotowany i spasiony, dlatego nie miał tak łatwo z Wachem.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-10-2021 20:47:47 
Ty się Dillian Fury'm nie przejmuj. Na razie jesteś obowiązkowym pretendentem do Wallina, a Wallin jest na ostatniej prostej twojej wieloletniej drogi do tytułu WBC.
 Autor komentarza: slovik
Data: 24-10-2021 20:56:41 
Wesley94

Ale też klasa rywala była inna
 Autor komentarza: Mistralizzato
Data: 24-10-2021 20:57:02 
Nawet jakby się okazało że Whyte ściemnia z tą kontuzją to wcale mu się nie dziwię. Komu jak komu jemu title shot się należy.
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 24-10-2021 20:59:12 
W ostatniej walce przyjął 70 ciosów przez 11 rund. Tyle to Whyte zbiera do trzeciej rundy. W dodatku W ostatnich latach walczył głównie z 2metrowymi zawodnikami, a nie zawodnikami z wyraźnie gorszym zasięgiem. Whyte żadnej walki nie wygrał w przekonujący sposób (poza rewanżem z Saszą), wszystkie były na śmierć i życie, więc porozbijany jest niemiłosiernie. Zresztą to widać było nawet jak wzięli go jako eksperta do walki AJ-Usyk, bo pierd**ił jak potłuczony.
 Autor komentarza: slovik
Data: 24-10-2021 21:02:04 
Heleniusa pokonał wyraźnie
 Autor komentarza: MacGyjwer
Data: 24-10-2021 21:11:10 
Whyte mówi, że Fury jest rozbity? Czyżby nie pamiętał, że ostatnio jeden Rosjanin zafundował mu ciężkie KO? Może dlatego nie pamięta...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 24-10-2021 21:53:27 
Whyte jako garnek co ciosami jest wypełniony, choć Kownacki go zdecydowanie w tym elemencie wyprzedza jednak jest w błędzie. Fury na jego tle wygląda niczym nienaruszony posąg, choć nieraz już został wywrócony.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 24-10-2021 23:39:08 
Problemem Whyte'a polega na tym, że jest bardzo solidny, trudno pokazać jego słabe strony ale niczym się nie wyróżnia. Dlatego choć obiektywnie zasłużył sobie już na co najmniej 3 walki o pas to dostał jedną i pewnie więcej już nie dostanie, bo zawsze będzie ktoś ciekawszy od niego a jemu zostaną walki o jakieś interimy, silvery i vacanty.
No tak szczerze, kogo by interesowała teraz jego walka z Furym? To ja bym już nawet chętniej zobaczy Fury-Wilder IV, nie mówiąc nawet o walce z Usykiem, AJ czy nawet Ortizem.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 25-10-2021 00:06:32 
Zdechła Złota kura Matchroom i odrazu Hearn znalazł sposób żeby White dostał TS
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-10-2021 06:29:33 
Autor komentarza: Sambor
Data: 24-10-2021 23:39:08

Dlatego choć obiektywnie zasłużył sobie już na co najmniej 3 walki o pas to dostał jedną i pewnie więcej już nie dostanie, bo zawsze będzie ktoś ciekawszy od niego a jemu zostaną walki o jakieś interimy, silvery i vacanty.


Po pierwsze, możesz przypomnieć mi te jedną walkę o pas, którą dostał Whyte?

A po drugie, zawsze znajdzie się ktoś ciekawszy od niego? Whyte od kilku lat czeka na podejście do pasa WBC, akurat w ostatnich walkach Wilder podejmował Ortiza i Fury'ego, więc ok. Ale wcześniej? kto taki ciekawszy się znalazł? Szpilka, Duhaupas, Washington, Arreola, czy Stivern z rewanżu? W kontekście tego, że każdy z nich dostał walkę o pas za nic, nie wypada mówić takich rzeczy.
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 25-10-2021 07:25:08 
Wilder walczyl ze Szpilką prawie 6 lat temu, na tym etapie to Whyte był bez żadnego znaczącego zwycięstwa, po ciężkim nokaucie od AJa. Szpilka był wtedy o wiele ciekawszą opcją. Z Arreolą walczył wtedy gdy Whyte wygrywał z Bacurinem. Chris był wciąż popularny wśród latynoskiej publiczności, a Whytem nie interesował się nawet nikt w UK. Washington był w tamtym momencie niepokonany, a Whyte odniósł wtedy kontrowersyjne zwyciestwo nad Chisorą. Whyte ciekawą opcją stał się ok. 2018 roku, ale wtedy pojawił się już Ortiz i Fury, którzy byli raczej ciekawsi. Tylko od tego czasu to Whyte zaliczył wpadkę dopingową, i ciężki nokaut.
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 25-10-2021 07:27:36 
Inna sprawa, że gdyby Whyte nie walczył pod parasolem Hearna, to werdykty z Chisorą, Parkerem, i Rivasem mogłyby pójść w drugą stronę, a wtedy to byłby pretendentem do pasu Polsatu z Różańskim, a nie do WBC.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-10-2021 07:40:00 
@tezetwu

Zgadzam się, że Whyte do topu wszedł kilka lat temu, i od kilku lat jest nr 1 WBC i nie może doczekać się walki. Nie twierdzę, że miał walczyć z Wilderem w 2015, czy 2016 roku, ale skoro do 2017 o pas WBC mógł walczyć absolutnie każdy, to zabawne, że osiągnięcia jakie ma Whyte, są za słabe by dostać taką walkę. A gadanie jakim to ciekawym rywalem był Szpilka (miał jakieś cenne zwycięstwo?), podawanie zalety Washingtona "był niepokonany", albo że Arreola wciąż był popularny - facet dostał trzecią szansę od WBC w ciągu kilku lat przede wszystkim dlatego, że miał chody w WBC, tak samo jak Wilder, przed tą trzecią szansą niczym się nie wykazał. Skoro w ten sposób tłumaczysz wybór takich rywali, to przy równie dobrych intencjach idzie wytłumaczyć każdego buma jaki kiedykolwiek walczył o pas.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-10-2021 07:41:03 
@tezetwu

Parasol Hearna dostrzegasz, ala parasola WBC już nie. Nie ma jak to takie obiektywne spojrzenie :)
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-10-2021 07:43:40 
Autor komentarza: tezetwu
Data: 25-10-2021 07:25:08

Whyte ciekawą opcją stał się ok. 2018 roku, ale wtedy pojawił się już Ortiz i Fury, którzy byli raczej ciekawsi. Tylko od tego czasu to Whyte zaliczył wpadkę dopingową, i ciężki nokaut.


Whyte miał wpadkę dopingową i nokaut? To tak jak Ortiz, ale i tak dostał rewanż z Wilderem.
 Autor komentarza: bison0516
Data: 25-10-2021 08:13:36 
Na temat przyjmowania, to Whyte lepiej niech się nie wypowiada. Tym co on przyjął można obdzielić kilku bokserów. Zwieńczeniem jego przyjmowania była narkoza od Powietkina.
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 25-10-2021 09:26:58 
Chodzi mi tylko o to, że jedynym okresem, w którym Whyte był ciekawą opcją był okres od 2018, ale czy ciekawszą od walk z Furym? No i Whyte oficjalnie został pretendentem po walce z Rivasem, po której zostal zawieszony za doping. To nie jest podobna sytuacja do Ortiza. Jedyną opcją był okres między pierwszą i drugą walką z Furym, właściwie to tylko podczas walki z Brizelem, bo jak Wilder mial rewanz z Ortizem, to Whyte był jeszcze zawieszony.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 25-10-2021 09:28:42 
No nie był lepszą opcją niż Fury, wiadomo. Ale wszyscy ci co dostawali walkę z Wilderem wcześniej, byli na tamten czas dużo gorszą opcją, niż obecnie Whyte, który rzekomo na walkę o WBC wciąż nie zasługuje. Naprawdę ten WBC w ciągu 2 lat, stał sie jakimś elitarnym pasem...
 Autor komentarza: ThePinEffect
Data: 25-10-2021 15:06:05 
White jest wrakiem boksera i tyle. Każdy cios go przewraca i to tak, że gość pływa nie wiedząc co się wokół niego dzieje. Dobrze, że odrzucił Wallina, żeby się wypłukać bo dostałby bęcki. Wallin dzisiaj jest od Niego lepszy w każdym aspekcie poza siłą ciosu, która jest mniejsza, ale wystarczająca na buma w kaszkiecie.
 Autor komentarza: Sambor
Data: 26-10-2021 16:11:13 
Autor komentarza: Ramirez82
Po pierwsze, możesz przypomnieć mi te jedną walkę o pas, którą dostał Whyte?
A po drugie, zawsze znajdzie się ktoś ciekawszy od niego? Whyte od kilku lat czeka na podejście do pasa WBC, akurat w ostatnich walkach Wilder podejmował Ortiza i Fury'ego, więc ok. Ale wcześniej? kto taki ciekawszy się znalazł? Szpilka, Duhaupas, Washington, Arreola, czy Stivern z rewanżu? W kontekście tego, że każdy z nich dostał walkę o pas za nic, nie wypada mówić takich rzeczy.



Masz rację, nie walczył jeszcze o pas, byłem przekonany, że z AJ to było o pas, ale sprawdziłem, AJ dopiero w następnej walce zdobył pas.
A to drugie to chodziło mi o to nie o zawodników z rankingu federacji tylko o 4 najlepszych aktualnie, czyli Fury-Wilder-Usyk-Joshua, że oni mogą z sobą walczyć jeszcze przez jakiś czas i prędzej widzę to tak, że Whyte dostanie walkę o pas WBC z kimś innym, jeżeli Fury zrezygnuje z obrony albo Whyte straci tego interima niż Whyte doczeka się normalnej walki o MŚ z kimś z tych 4 najlepszych.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.