WASZYM ZDANIEM: REWANŻ POWIETKIN-WHYTE I GALA W JACHRANCE

Trwają gale grupy KnockOut Promotions oraz rewanżowa Powietkin vs Whyte na Gibraltarze. To jest temat dla Was - kibiców!

Transmisja wieczoru Powietkin vs Whyte II trwa od 19:00 na platformie DAZN.com (7,99 zł miesięcznie). Transmisja z Polski na TVP Sport od 21:00 oraz TVP 1 od 23:40.

Zapraszamy Was do wymiany zdań i merytorycznej dyskusji. Dobrej zabawy!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tomekzzar
Data: 27-03-2021 21:02:04 
Povietkin WYGRYWA przez ko 2-3 runda,
 Autor komentarza: Callisto
Data: 27-03-2021 21:13:19 
@Up

Dzieki to w takim razie nie bede ogladal.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 27-03-2021 21:15:13 
Kluczowe pytanie. Jak się czuje Whyte po tej rakiecie? Bo jak dobrze wiemy trafiła w punkt,jeżeli ogarnął temat, co znaczyłoby, że jest kimś pokroju mentalnego cyborga, to ma spore szanse na sukces, w innym wypadku Powietkin powtórzy swój wyczyn z pierwszego starcia.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 27-03-2021 21:19:48 
Trzymam kciuki za Powietkina i liczę na na powtórkę z rozrywki.Jedno jest pewne ten pojedynek nie potrwa 12 rund
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 21:23:59 
White wygra przed czasem w okolicach 8 rundy
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 21:24:21 
Lepiej późno niż wcale z tym "Waszym zdaniem".

Mi rozum kłóci się w ocenie tej walki z sercem. No nic to. Sasza to Sasza. Stara gwardia, facet z czołowych miejsc w Hw przez ostatnie lata.
Trzymam za niego kciuki i na niego stawiam.

Szanuję Dilliana. To odważny facet którego tak jak i Powietkina długi czas krzywdziło WBC na spółkę z Wilderem ale jednak Powietkin to inny poziom szacunku. Poza tym Aleksander jest znacznie przyjemniejszym człowiekiem w odbiorze. Dillian to jednak momentami prostak i gbur- zbyt pewny siebie i zbyt dużo gadający.

Go Sasza! Przyceluj go jeszcze raz i spełnij moje marzenie walcząc z Wilderem.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 21:24:28 
po równej walce
 Autor komentarza: SWJar
Data: 27-03-2021 21:39:00 
To kto w końcu wygra?
 Autor komentarza: garylinker
Data: 27-03-2021 21:48:16 
Dilian Whyte TKO 9 runda po problemach w początkowej fazie walki.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 27-03-2021 21:55:05 
Tak jak pisałem. Gdyby walka planowo odbyła się w listopadzie to Saszka raczej gładko. Teraz gdy Povietkin przeszedł kowida a Whyte miał więcej czasu na regeneracje po nokaucie to tym razem Dillian przez KO choć chciałbym alby aby Alexander zgasił drugi raz światło temu prostakowi no ale...
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 22:02:02 
o której wychodzą
 Autor komentarza: Poirot
Data: 27-03-2021 22:06:59 
Whyte wygra do 5 rundy. W pierwszej walce Povietkinowi wyszła akcja życia. Wcześniej przeważał Whyte.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 22:07:52 
@KalarCz podobno między 23- 23:30

Jak z tej 2 bardziej chyba lubię Powietkina to raczej obstawiam Whyte
 Autor komentarza: januzs
Data: 27-03-2021 22:11:53 
Należałoby Mariusza Wacha zapytać. Strzelam , że wskazałby Povietkina.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 27-03-2021 22:14:20 
Powtórka z rozrywki.Povietkin przed czasem. TKO/KO 7 runda.
 Autor komentarza: Luton
Data: 27-03-2021 22:14:22 
ajj tam dazn dawać link do nielegala, bo nie chce mi sie szukać po internecie :D
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-03-2021 22:18:05 
Lubię obu pięściarzy. Jednak w tym pojedynku będę kibicował Powietkinowi. Styl walki działa na korzyść Saszy, ale niestety jego wiek jest już zaawansowany, więc rozsądek podpowiada, by stawiać Diliana w roli faworyta.
 Autor komentarza: Luton
Data: 27-03-2021 22:18:18 
a teraz doczytałem, że jest na tvp, więc spoko
 Autor komentarza: btfh
Data: 27-03-2021 22:19:50 
Naprawde lubie Powietkina, dluga kariera i sporo doskonalych przeciwnikow ale dzis nie da rady. Whyte jest za silny i za mlody dla niego. W poprzedniej walce udalo mu sie Whyte'a zlapac i wykorzystac jego blad, ale drugi raz watpie aby mial na to okazje.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 27-03-2021 22:24:37 
Również obstawiam wygraną Whyte'a. Rundy 9 - 12 przez KO/TKO. Powietkin jest po koronawirusie, nie wiadomo jak jest u niego z wydolnością, no i jest już stary jak na boksera, prawie 42 lat. Whyte jest młody, wydaje się rewelacyjnie przygotowany a Powietkin trochę zapuszczony.
Bardzo chciałbym się mylić, bo lubię Powietkina. To mój ulubiony bokser, boksuje bardzo widowiskowo, podobnie do Mike Tysona. Oby tylko nie było ciężkiego KO na Saszy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 22:25:51 
Z Wachem Whyte walczył w najgorszej formie od lat a Powietkin strasznie Mariusza obił- opinia mogłaby być mało miarodajna.

Prawda jest taka że Dilliana ratuje moment w karierze Saszy. Ogólnie to był a być może nawet jest lepszy pięściarz.
Powietkin mocniej kopie, jest lepszy technicznie i ma znacznie lepsze doświadczenie. Twardzi są obaj i trudno powiedzieć który bardziej. Myślę że w najlepszych czasach Sasza był twardszy.

Gdyby to był Powietkin z tego najświetniejszego okresu po Władzie gdzie wszystkich zaczął kosić jak szalony to bym nie miał wątpliwości że drugi raz poskłada Dilliana.
Obecnie to już ząb czasu swoje zrobił.

Ale to nadal kozak na tyle mocny że dzisiejszy zawodnik z granicy top 5 musi się martwić czy da radę z nim wygrać w rewanżu po straszliwym KO jakie mu zaserwował w pierwszej walce.

I niezależnie od wyniku dzisiejszej walki jedno należy sobie powiedzieć. TO NIE BYŁ ŻADEN LUCKY PUNCH ANI SZCZĘŚCIE.
Tak jak powiedział w wywiadzie choćby Haye- Sasza ten cios szykował całą walkę. Rzadkie ataki na górę zastępował obijaniem lewego dołu Dilliana a wchodziły te ciosy pięknie. I w tamtej akcji właśnie to miejsce odruchowo już wręcz chciał osłonić Dillian. Dokładnie to widać na powtórkach. Łokieć schodził nisko na tułów i zrobił miejsce na zaatakowanie góry.
Takiego czegoś fartem nazwać nie można i przebieg walki który również przesadnie jest określany jako pełna dominacja Dilliana nic w tym względzie nie zmienia.
 Autor komentarza: bolcze
Data: 27-03-2021 22:26:08 
Autor komentarza: Luton
Data: 27-03-2021 22:14:22
ajj tam dazn dawać link do nielegala, bo nie chce mi sie szukać po internecie :D

Jak nie chcesz zapłacić 8zl za Povetkin - Whyte 2 to boks nie ma czego szukać w Polsce.
 Autor komentarza: TinaTurner
Data: 27-03-2021 22:26:42 
Dałbym wam linka, ale mam podejrzenie że BlackDog po złości może donosić, bo zawsze jak on jest to blokują mi transmisje przed samą walką.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 22:27:05 
Luton na TVP leci gala Knockout promotion.

Szukaj na SportLemon- linki do Saszy na pewno jakieś będą.
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 27-03-2021 22:32:54 
Sasza, i nie zdziwi mnie rezultat na punkty. Whyte mial wiele naciąganych zwycięstw, tak naprawde z nikim nie wygral wyraznie (poza KO na Chisorze w walce ktora ptzegrywal). Nie jest już wcale takim młodzikiem jak niektórzy tutaj piszą, poza tym jest mocno porozbijany. Stracil swoją zyciowa szanse na walkę o pas przez Wildera/WBC oraz przez to, ze nie wzial rewanzu z AJ.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 22:34:49 
Na strims.world chłopaki znajdziecie
 Autor komentarza: marcinm
Data: 27-03-2021 22:34:52 
Soviet rd 8 xD a tak serio to nie mam pojecia - z sympatii stawiam na povetkina bo to walka typowe 50/50
 Autor komentarza: tysiok
Data: 27-03-2021 22:35:19 
Whyte na punkty.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 27-03-2021 22:35:34 
Streams world lub crack stream tam są transmisje
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-03-2021 22:36:13 
http://strims.world/tv/ czy vipleague.lc są streamy i działają.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 22:36:32 
tezetwu
masz rację ale Povietkin, jest stary, po covidzie, i na ważeniu był gruby, Whyte którego wady też widze to jednak nadal czołówka, i dziś raczej to wystarczy na Rosjanina
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-03-2021 22:39:47 
Raczej wygra Whyte. Powietkin na ważeniu wyglądał dosyć słabo. Wiek robi swoje a i swoje Rosjanin już przyjął. Whyte będzie uważny i raczej nie da się trafić. Nie robili rewanżu po to żeby przegrać.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 27-03-2021 22:40:32 
Styl,slugger Whyte kontra Povetkin swramer premiuje Brytyjczyka
Dodatkowo łajdak jest młodszy i walczy u siebie,w rewanżu będzie walczył ostrożniej podobnie jak z Chisora i stawiam ze też jak wtedy znokautuje zmęczonego rywala w końcówce walki
Będę jednak kibicował ruskowi:)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-03-2021 22:41:56 
Po tej walce juz główne danie? Nie chciałbym przegapić bo teraz oglądam jak Lara męczy Tryca.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 27-03-2021 22:44:39 
Jeszcze Molina - Wardley
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 27-03-2021 22:49:49 
A fakt molina. Zapomniałem o jego walce.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 22:50:03 
Ładny nokaut Cheesemana
 Autor komentarza: zamek9
Data: 27-03-2021 22:50:46 
cdn.livetv398.me/webplayer.php?t=ifr&c=1563190&lang=pl&eid=1053565&lid=1563190&ci=1082&si=6
 Autor komentarza: TinaTurner
Data: 27-03-2021 22:51:13 
Whyte przez KO w 6 rundzie. Povetkina naruszyć obecnie nie jest trudno, zrobił to Hunter w pierwszej rudzie, zrobił to Whyte dwa razy w ostatniej walce i zrobi to ponownie, tyle tylko, że tym razem nie będzie czekał, a pójdzie za ciosem i go skończy. Povetkin ma tylko szanse punchera, ale nic dwa razy się nie zdarza.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-03-2021 22:55:38 
Moim zdaniem, tym razem jednak Whyte. Przed czasem najprawdopodobniej. W pierwszej walce, do momentu nokautu, pokazał, że jest w stanie pokonać Aleksandra zdecydowanie. Potrzebna mu jest niewątpliwie mądra agresja, bo w pierwszej walce, był według mnie zbyt ostrożny. Jeżeli masz słabą obronę, to postaw na bezkompromisową ofensywę. Od początku powinien ruszyć na Powietkina i nie dać mu ani chwili odpoczynku. W innym przypadku, też może wygrać, ale to jednak zmniejszy jego szansę na wygraną.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:03:45 
Na konkurencji "starej daty" Whyte ma w sondzie sporą przewagę.
Na Eastsideboxing chłopaki mają lekką przewagę Dilliana ale co ciekawe Powietkina obstawia znacznie więcej jeśli chodzi o rozstrzygnięcie walki przed czasem.

Walka bardzo ciekawa, bardzo równa.

Dla jednego niesamowicie ważna a dla drugiego niesamowicie zbędna. Ogólnie uważam że nie powinno dojść do rewanżu. Dużo chętniej widziałbym już Powietkina który czerpie korzyści z wykorzystania szansy ale niestety kasa rządzi światem i Whyte mimo że sam dawał szansę za co go tak wszyscy chwalili to i warunki postawił.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-03-2021 23:05:00 
Walka zapowiada się świetnie, to na pewno. Już pierwsze ich starcie było dramatyczne i niesamowicie się to oglądało. Dla Nas kibiców, takie zestawienia to swego rodzaju święto.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 23:10:38 
"ale co ciekawe Powietkina obstawia znacznie więcej jeśli chodzi o rozstrzygnięcie walki przed czasem."
W sumie mnie to nie dziwi - Sasza ma argumenty na takie rozwiązanie a ludziska jednak biorą pod uwagę to że wiek, przebyty covid niejako zmuszą go do prób takiego rozstrzygnięcia. Raczej im dłużej walka będzie trwała tym szanse Saszy mniejsze.
Obym się mylił
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 23:12:09 
Jak tam Molina bo nie oglądam ?
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 23:13:13 
@Piesel
Pierwsza runa - nijaka totalnie
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 23:15:51 
Nie zdziwię się jeśli Molina wykorzysta tę arogancję Wardleya i go ustrzeli
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:16:56 
Molina jakby bardziej przybity niż go pamiętam. Czyżby jakiś cykluś poleciał w przerwie?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:20:17 
Eric jak to Eric. Bardzo mocny prawy, dobre warunku i to by było na tyle.
Oczywiście już ratuje się odwracaniem się plecami do rywala po mocnym przyjęciu. I później zdziwienie że dostaje w tył głowy.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 23:20:32 
Z polskim komentarzem macie coś ?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:26:03 
Molina to jednak miętus jest. Przy wszystkich swoich atutach strasznie mało odporny nawet nie tyle na ciosy co na ból w ogóle.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 27-03-2021 23:26:22 
Wodley wydaje się że odczuwa ciosy na tułów ogólnie słabo się ogląda ten pojedynek
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 27-03-2021 23:27:59 
Ale w momencie napisałem komentarz.Akurat był nokaut
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 27-03-2021 23:30:20 
Ogolnie jestem pozytywnie zaskoczony Molina, ze sie postawil. Tak naprawde niewiele brakowqlo, a sam by skonczyl Wardleya przed czasem.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 27-03-2021 23:32:20 
Wardlej niech sie jeszcze duzo uczy, przede wszystkim trzymania gardy i nie lekcewazenia zawodnika (chyba ze urodzil sie ze stylem szpilki). Molina jak zawsze - wolny jak zulw, jak zawsze srednio odporny na ciosy i jak zawsze potrafi zmiesic pare ciosow. Gdyby Eric byl mniej rozbity to mlody bryt moglby miec ciezko w tej walce. No ale jest jak mialo byc. Molina za bardzo sie podpalil bo Wardley mimo, ze byl zraniony to nie byl jeszcze polprzytomny i frontalny atak byl 50/50 w takiej sytuacji - tym razem 50% ze pojdzie szybka kontra - i tak sie stalo. Mogl go jeszcze na spokojnie skarcic kilka razy i dopiero sprobowac lub dalej mozolnie lokowac te kontry bo to nie byla walka do jednego ryja
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 23:32:45 
Ja ma wrażenie że tu Molina wykonał dokładnie to co miał w kontrakcie zapisane :)
Minimum 5 rund, nie starać się za wszelką cenę wygrać
 Autor komentarza: marcinm
Data: 27-03-2021 23:33:15 
zółw*
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:33:53 
Tak jak pisałem. Po trafieniu mocnym prawym facet ruszył do dokończenia dzieła z... 4 prawymi pod rząd. Zero reakcji, zero kombinacji, zero lewej ręki, sierpów. Prawy, Prawy, prawy.

No i się naciął. A że w takim momencie chęci zawsze spadają mu do zera to się poddał.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 23:36:15 
przecież Molina padł po ciosie ale bardziej podstawieniu nogi, i nie chciało mu się już wstawać, dziwny jest ten koleś ostatnio
 Autor komentarza: januzs
Data: 27-03-2021 23:36:57 
Molina oddał walkowerem, siły na 4 rundy. Wardley zadał kombinacje głowa- ręka +podcinka, jakby Eric chciał to by wstał.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 27-03-2021 23:37:24 
@tolekk78
Mi sie to dobrze ogladalo bo liczylem, ze aroganckie zachowania zostana skarcone - co u mozliwy jest prawdopodobne bo w reku cos tam ma. Ciosy na dol - nie wiem czy Wardley odczuwał ale na pewno nie ma pojecia jak sie przed nimi bronic skoro wolny molina je wsadzal jak leci. Szkoda, ze walka nie potrwala troche dluzej, czekam na kolejny test (oczywiscie trudniejszy) dla Wardleya - chce zobaczyc czy sie uczy i jak sobie radzi, chociaz w mojej opinii to taki se prospekt (nie jest w niczym wybitny, nie ma jakis kosmicznych warunkow itd) - w idealnym swiecie zobaczylbym go z tym mlodym amerykaninem Andersonem ale wiadomo, ze najblizsze lata to beda bezczescic zwloki :D
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 23:38:52 
Jak włączyć na dazn PL komentarz ? Bo zapowiedzi tera lecą ale po ang wszystko
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 27-03-2021 23:39:07 
Będzie się działo :)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 27-03-2021 23:39:15 
Wiecie, mozliwe ze ten atak tak wypompowal moline ze nie mial sily wstac :D o jakims powaznym zamroczeniu tam raczej nie ma mowy, chyba ze ten krotki lewy (ktorego nie bylo widac w tv w pelni - bo nie ta kamera) byl faktycznie soczysty na punkt, ale watpie
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:40:37 
Piesel

Wchodząc na DAZN od początku masz wybór który "link"/"wersje" otwierasz.
Co klikniesz to Ci zacznie się odtwarzać.
Polski też jest do wyboru i u nas chyba wyświetla go na pierwszym miejscu nawet. Przynajmniej tak było ostatnio z tego co kojarzę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:42:40 
Molina swoje tam zebrał. Napalił się na prawy i bił go tak że sam zdążył zebrać na głowę i tyle mu z tego celowania pod rząd milion razy prawym wyszło.
A że się poddał? Molina już taki jest. Szybko odpuszcza. Jak wspomniałem wyżej- mało odporny na ból jest facet.

Stąd te odwracanie się plecami by się ratować itd.

Dobra teraz będą prawdziwe emocje.

Sasza ! War! Jak to zrobisz mistrzu to ścigaj Wildera.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 23:43:08 
BlackDog
Czaje już wszystko, to po prostu jest tylko po ang i rusku
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 27-03-2021 23:45:17 
@marcinm
Dyć to co połozyło Molinę to matematyka była a nie cios
"6 runda więc wypłata 100%
Na pkt nie wygram choćbym dał z siebie 150%
Na nokaut jestem za wolny a na liczenie że uda mi się złapać gówniarza na tym etapie walki małe
Po ch*j się męczyć?"
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-03-2021 23:47:39 
A to może nie ma dziś po Polskiemu.
Nie wiem. Lecę na większy ekran. Do zobaczenia po walce,
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 27-03-2021 23:48:06 
Sasza wznieś się jeszcze raz na wyżyny swoich umiejętności i pokonaj tego gbura.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-03-2021 23:51:11 
ja bym na jego miejscu tak nei skakał przy wejściu, nie wiadomo ile ten szlafrok waży :D
 Autor komentarza: Zartan
Data: 27-03-2021 23:51:27 
Alex musisz po raz drugi... Serca mówi Sasza ale rozum , że jednak Whyte...
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-03-2021 23:52:02 
Dawaj Sasza. Rus'!
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 27-03-2021 23:52:59 
Pierwszym razem stawiałem równo, oceniając, że Powietkin jest niedoszacowany.
Teraz rozum za Whytem. Ale serce za Saszą!!
 Autor komentarza: rocky86
Data: 27-03-2021 23:55:17 
Kibicuje Saszce, ale obstawiam Whytea przez KO w okolicach 7-8 rundy
 Autor komentarza: Bongo
Data: 27-03-2021 23:55:20 
Saszka jedziesz !
 Autor komentarza: Bongo
Data: 27-03-2021 23:55:22 
Saszka jedziesz !
 Autor komentarza: Piesel
Data: 27-03-2021 23:57:36 
Jednak jest Rosjanin na świecie co Polacy stoją za nim xd
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 27-03-2021 23:58:54 
ojciec za povetkinem , ma nadzieje ojciec ze saszka go znow usadzi :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:00:49 
Autor komentarza: BlackDogData: 27-03-2021 23:40:37
Piesel

Wchodząc na DAZN od początku masz wybór który "link"/"wersje" otwierasz.
Co klikniesz to Ci zacznie się odtwarzać.
Polski też jest do wyboru i u nas chyba wyświetla go na pierwszym miejscu nawet. Przynajmniej tak było ostatnio z tego co kojarzę.

polski jest tylko jqak walczy jakis polak
 Autor komentarza: januzs
Data: 28-03-2021 00:04:57 
Sasza otłuszczony i klocowaty jak schyłkowy Gołota
 Autor komentarza: Zartan
Data: 28-03-2021 00:05:18 
Ale Sasza na kontrze zebrał dwa razy...
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 28-03-2021 00:05:24 
Povietkin jest strasznie wolny.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 28-03-2021 00:05:43 
Zaczyna się tak jak w pierwszej walce oby koniec był podobny
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:06:26 
povetkin jakby pijany :) albo kontuje kolan mial sztywny jakis lazi :) jakby nie to ze ma cios ktorego widac ze whyte sie obawia to pewnie mudzisn by poszedlaq na hura ale widac ze w glowie siedzi ze jeden vcios i do spania
 Autor komentarza: marcinm
Data: 28-03-2021 00:06:30 
no povetkin jakis slow sie wydaje ale zobaczymy co to bedzie xd
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 28-03-2021 00:09:22 
Mam wrażenie, że "Sasza" odczuwa każdy mocny cios.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 28-03-2021 00:09:28 
Defensywa Saszy dramat. Jeszcze 3-4 takie strzały i będą deski.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:10:25 
povetkin jakby mial problemy z blednikiem :)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 28-03-2021 00:11:00 
yea dziwne te nogi, pijany? byc moze xdd
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 28-03-2021 00:12:03 
Dokładnie widać że jest coś nie tak z Sasza
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 28-03-2021 00:13:20 
Może Breland się teleportował i dolał saszy zatrutą wodę.
 Autor komentarza: januzs
Data: 28-03-2021 00:13:27 
sportowa starość go dopada
 Autor komentarza: Zartan
Data: 28-03-2021 00:13:42 
Fatalny Povietkin. Daje maks 3 rundy i będzie po zawodach.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-03-2021 00:13:48 
Hmm dotychczasowy przebieg to droga do zdecydowanej wygranej Whyta i raczej będzie to nokaut
 Autor komentarza: sekundant
Data: 28-03-2021 00:13:50 
Pan Povietkin powinien boksować już tylko na konsoli. Ale oni nigdy nie wiedzą kiedy przestać.
 Autor komentarza: btfh
Data: 28-03-2021 00:13:51 
Coraz gorzej Powietkin wygląda, kilka ciosów weszło, wieku nie da się oszukać, refleks u Saszy się mocno posypał.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 28-03-2021 00:14:07 
Povietkin prezentuje się tragicznie.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 28-03-2021 00:14:14 
ruski bez ciosu tanczy a po bombie chuja mu jest xD wtf
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:14:27 
povetkin zero refleksu ,wlasciwe kazdy prosty wchodzi na ryj albo czolo , zle to wyglada czyzby tak sie zestarzal
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-03-2021 00:14:58 
Aż pełen podziwu jestem że Sasza ten prawy ustał
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-03-2021 00:15:41 
Povetkinovi nic nie jest, tak po prostu wygląda wyboksowany zawodnik po 40-tce.
 Autor komentarza: CzystyHarry
Data: 28-03-2021 00:15:52 
Bijok wali cepami, zaraz mu dyńka spadnie z patyka.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 28-03-2021 00:16:00 
jak to mówi Adamek, już na wejściu było widać że Povietkin nie jest sobą, dychał gębą jak Joshua w 1 walce z Ruizem, on nie wyszedł dzisiaj wygrać, tylko troche przetrwać
 Autor komentarza: Zartan
Data: 28-03-2021 00:17:15 
Dziękuje , dobranoc.
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 28-03-2021 00:17:34 
Povietkin już za stary.
 Autor komentarza: januzs
Data: 28-03-2021 00:17:37 
Balans był, ale czegoś jednak zabrakło..
 Autor komentarza: btfh
Data: 28-03-2021 00:18:01 
Szkoda Saszy, to chyba była ostania walka.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 28-03-2021 00:18:33 
To nie było normalne zachowanie Powietkina musiało się coś wcześniej wydarzyć.On od samego początku ledwo człapał.Niestety ale to jest smutny koniec wspaniałej kariery super boksera
 Autor komentarza: marcinm
Data: 28-03-2021 00:19:07 
chyba czas konczyc.. Bardzo slabo wygladal Sasza w tej walce, brawa za piekna kariere ale szkoda zdrowia
 Autor komentarza: mw121
Data: 28-03-2021 00:19:25 
No nic, wynik dzisiaj bez zaskoczenia, Povetkin nic nie pokazał, ale nie za bardzo miał na to możliwości, bo ciało odmawiało mu posłuszeństwa. Ta walka po raz kolejny pokazała, że boks zawodowy to nie sport dla wyeksploatowanych 40-latków.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:20:26 
povetkin tragedia ale whyte tez lipa , widac bylo nawet teraz ze zmeczony nogi slabe , whyte tez juz jest na rowni pochylej , povetkin niech konczy a whyte niech lepiej na czolowke sie nie wybiera bo widac ze cos nie tak juz
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 28-03-2021 00:23:09 
@OjciecZradioMaryjja
Tak, widać było na zbliżeniu ładnych kilka chwil po stopie jak on ciężko dycha.
Szasza ewidentnie poniżej swojego poziomu - ciekawe ile zabrał przebyty covid. Ostanio Beterbijew też wyglądał jakby mu ktoś tak ze 20% dynamiki zabrał
 Autor komentarza: btfh
Data: 28-03-2021 00:23:16 
Nie wiem czy Whyte dziś był słaby czy po prostu przesadnie ostrożny. Z obu stron walka znacznie gorsza niż w poprzednim pojedynku. Whyte chyba musi zejść na ziemię z oczekiwaniami wobec swojej kariery a Powietkin z kolei powinien poważnie pomyśleć czy nie czas kończyć z karierą.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 28-03-2021 00:23:44 
Ojciec co Ty gadasz ?
Każda runda Whita, żadnych problemów. Nie można skreślić równocześnie 2-óch bokserów w jednej walce lol. Poczekamy na kolejne wyzwanie Whyta
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 28-03-2021 00:24:48 
Povetkin faktycznie nie był sobą . Może to sprawa wieku a może koronawirusa a może odstawienie sterydów.Whyte również słabo.Fury by się z Dilianem dzisiaj bawił jak z dzieckiem.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 28-03-2021 00:25:23 
Whyte na rowni pochylej xD Ojciec chyba cos popil dzisiaj. Trzeci najlepszy tesume w ciezkiej, zrewqnzowal sie Powietkinowi, ktorym i tak pomiatal w pierwszej walce, a Ojciec cos pisze, ze jest na rowni pochylej. Whyte zawsze byl chamskim bijokiem w ringu, dlatego zawsze swietnie sie go oglada.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 28-03-2021 00:25:46 
też myśle że White wypadł ok, tak jak zwykle, to Povietkin jakiś dziwny gały powywalane i wykrzywiona gęba jak już wchodził do ringu
 Autor komentarza: LysyKamil
Data: 28-03-2021 00:28:45 
Zgadzam się z ojcem. Powietkin to już emeryt i to widać więc w stosunku do niego nie może być już mistrzowskich oczekiwań. Whyte za to z mocnym ciosem to fakt, ale po każdej większej akcji 1 min sapania i odpoczynku. Każdy z top 10 by to wykorzystał i go w tym czasie tłukł. Bokser ograniczony i wejście do top 10 to dla niego max, bez nadziei na tytuły.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:29:39 
Autor komentarza: PieselData: 28-03-2021 00:23:44
Ojciec co Ty gadasz ?
Każda runda Whita, żadnych problemów. Nie można skreślić równocześnie 2-óch bokserów w jednej walce lol. Poczekamy na kolejne wyzwanie Whyta

ojciec nie mowi ze nie wygrywal whyet , ale obaj byli gorsi niz w 1 wazklce pomimo tego ze whyte lzejszy i pewnie sie mocno przygotowywal , dlaczego nie mozna skreslac 2 :) n, przeciez povetkin tragedia powinnien konczyc a whyte na tle takiego povetkina zle sie zaprezentowal , tez widac ze po 4 rundach ujebany byl jak kon na westernie , poprostu whyte tez po ciezkich bojach wczesniej i noklacie od povetkina zaczyna sie staczac w dol , takie ojca zdanie
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 28-03-2021 00:31:17 
Przeciez Whyte w kazdej walxe wyglada jakby nie mial kondycji po 3 rundach, a na koncu mial dwie wojny z Chisora 12 rundowe.
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 28-03-2021 00:33:34 
@LysyKamil wiekszych glupot nie widzialem dawno xD Whyte w top5 byl chyba 3 lata, teraz tam wroci, ma trzeci najlepszy resume, albo nawet drugi bo AJ w wadze ciezkiej. Nazwiska ma leosze, niz Wilder na rozkladzie, nie omija wyzwan mimo ze 1000 dni obowiazkowym byl, w ogole nie kalkuluje a ty coa piszesz, ze nie ma szans z top10 🤣🤣 Wez moze zobacz kto otwiera pierwsza dziesiatke 😂😂
 Autor komentarza: tezetwu
Data: 28-03-2021 00:34:42 
"Przeciez Whyte w kazdej walxe wyglada jakby nie mial kondycji po 3 rundach, a na koncu mial dwie wojny z Chisora 12 rundowe"

Bo Chisora tez nie ma kondycji po 3 rundach i szanse sie wyrównują
 Autor komentarza: t4b4x0
Data: 28-03-2021 00:35:43 
Jakby nie mieli kondycji to by sie nie okladali 12 rund bez przerwy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:37:45 
zobaczymy , ojca zdaniem czasami jeden noklat moze zmienic kariere , ojca zdaniem ten noklat od povetkina rozpoczol rozbicie whyte , wczesniejsze wojny whyta a mial ich kilka gdzie zbieral duzo na leb i tak ciezki noklat od povetkina zakonczyl marzenie whyta o wyrownanyc walkach z najlepszymi , tak ojciec rzekl :)
 Autor komentarza: Ariosto
Data: 28-03-2021 00:38:49 
Co za ch..wy rok....
 Autor komentarza: januzs
Data: 28-03-2021 00:39:19 
Whyte w zasięgu Kownackiego, Polak by go umęczył.
 Autor komentarza: Piesel
Data: 28-03-2021 00:39:24 
@Ojciec to że wyglada nic nie znaczy, mierzyłeś Whyta tętno minuta po minucie kilka razy, że taki jesteś w temacie jego formy ? No, nie...my widzowie wiemy tylko wyglądzie. To, że ktoś oddycha głęboko i się poci nic nie znaczy, równie dobrze adrenalina działa i takie same efekty są. Kto trenował wyczynowo jakikolwiek sport wytrzymałościowo-siłowy ten wie
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:45:19 
Autor komentarza: t4b4x0Data: 28-03-2021 00:35:43
Jakby nie mieli kondycji to by sie nie okladali 12 rund bez przerwy.

chodzi o to ze jak dwoch bijokow ma podobna kondycje to czasami moga sie najebiac 12 rund , dlatego ze z utrata kondycji znika sila ciosu , co widac bylo swietnie po tysonie kiedy byl mw formie to jak jebnol w 1 czy 7 rundzie to padali , jak byl cieniem siebie to nawet takie placki jak wiliams czy mc bride jak przetrzymali jego poczatek gdzie mogl ubic potem juz nawet jak zmeczony pomimo ze trafial czysto te ciosy juz nie miALY WYMOWY , DLATEGO TEZ whyte i chisora mogli sie walic 12 rund , jakby np chisiora mial tylko kondycje usyka lub jeningsa to nigdy nie ogladalibysmy takich walk z whytem hgdyz w drugiej polowie walki chisiora by ubil whyta bo mialby 2 albo 3 razy lepsza kondycje niz whyta a cios swierzszego chisiory wystarczylby na zmeczonego whyta :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 28-03-2021 00:50:49 
Autor komentarza: PieselData: 28-03-2021 00:39:24
@Ojciec to że wyglada nic nie znaczy, mierzyłeś Whyta tętno minuta po minucie kilka razy, że taki jesteś w temacie jego formy ? No, nie...my widzowie wiemy tylko wyglądzie. To, że ktoś oddycha głęboko i się poci nic nie znaczy, równie dobrze adrenalina działa i takie same efekty są. Kto trenował wyczynowo jakikolwiek sport wytrzymałościowo-siłowy ten wie

spoko , ale nie trzeba tetna mierzyc zeby zobaczyc jak wygladalby po 4 rundach jenings albo usyk , goscie ktorzy slyna z kondycji kozackiej , ojciec nie mowi ze whyte by padl ze zmeczenia za 2 czy 4 rundy , poprostu na tle tak slabego wrecz tragicznego povetkina po 4 rundach white wygladal tez zle ojca zdaniem , dlatego tez ojca zdaniem nie tylko ta wygrana nie zblizyla whyta do mistrzostwa ale nawet zaryzykuje ojciec ze ta wygrana pokazala ze whyta oddalil sie od czaolwki scislej , czas pokaze ale tak ojcec uwaza :)
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 28-03-2021 04:33:39 
@januzs
Odważna teza. Ja Kownackiego nie widzę z Whytem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.