WASZYM ZDANIEM: SZEREMETA vs GOŁOWKIN!

Trwa gala w Hollywood, gdzie w głównym daniu Kamil Szeremeta (21-0, 5 KO) zaatakuje sławnego Giennadija Gołowkina (40-1-1, 35 KO). A to jest temat dla Was - kibiców!

W stawce potyczki leży należący do sławnego Kazacha tytuł mistrza świata wagi średniej federacji IBF. Dodajmy iż jest to historyczna walka, bo jeśli wygra Gołowkin, obroni skutecznie tytuł mistrzowski w wadze średniej po raz dwudziesty pierwszy i na zawsze zapisze się na kartach boksu zawodowego. Póki co dzierży pierwsze miejsce ex aequo z Bernardem Hopkinsem (po 20 udanych obron).

Transmisja trwa już od 23:00 na antenie DAZN. Polak wyjdzie do ringu około 2:00 w nocy. Jeśli jeszcze nie wykupiliście DAZN, możecie to zrobić w tej chwili TUTAJ. Wszystko za jedyne 7,99 zł. miesięcznie!

Zapraszamy Was do merytorycznej dyskusji. Dobrej zabawy!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Furmi
Data: 19-12-2020 00:39:34 
Zaskakująco brutalna i trudna wojna Achmedowa. Myślałem, że może być materiałem na TOP 6. Albo jest taki mocny Gongora...
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 00:41:46 
Serce mówi, że Szeremeta wytrzyma pełen dystans lub podda go narożnik w rd 10-12.. rozum - tko w okolicach 6 rd
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 19-12-2020 00:43:34 
Na Internetach było zdj. Kamila "wypoczętego po śniadanku" ... a w rzeczywistości wygladał na zmęczonego albo jak by balował całą noc ... nie wiem czy to dobry znak ?:D
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 00:43:50 
Achmedow jakby zapomniał jak walczyć z mańkutem albo o balansie głową. Też spodziewałem się lepszej postawy
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 19-12-2020 00:45:16 
Myślę że do 6tej nie dojedziemy.
 Autor komentarza: Furmi
Data: 19-12-2020 00:46:52 
No i wykrakałem ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 00:50:11 
\Życzę Szeremecie dobrej postawy. Facet się napracował solidnie bo walka kilka razy była przekładana. Optymistą jednak nie jestem. Liczę na objawienie się kolejnej betonowej szczęki w Pl boksie bo to mogłoby zwiększyć szansę na godny występ.
Ostatecznie jednak myślę że do półmetka Gołowkin się z nim rozprawi. W sumie to zależy od tego jak będzie mu zależeć bo może różnie podejść do walki. Jak będzie chciał wypaść spektakularnie to raczej Kamil za wiele nie zdziała.
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 19-12-2020 00:56:46 
Kamil na 100 procent da z siebie wszystko. Niestety na wiele to nie wystarczy i pojedynek skończy się w okolicy 4 rundy.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 00:57:06 
To jest rok ciosów podbródkowych, następnym Kamil ścina Gienka.
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 00:59:22 
BlackDog

Tylko czy takie objawienie się betonowej szczęki nie doprowadziłoby to większego uszczerbku na zdrowiu?
Wiadomo, że ciosy Golovkina naprawdę wyrządzają krzywdę, a takie dodatkowe 3-4 rundy wpierdolu chwały nie przyniosą, a karierę skrócą.
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 00:59:37 
GGG zawsze wychodzi do ringu po jedno, zeby sie nie okazalo ze po paru bombach Kamil sie bedzie chwial jak Jezewski, oby nie. Wiadomo ze chcialoby sie wygranej rodaka ale tak naprawde nie ma zadnych argumentow po jego stronie. A nie widac po Golovkinie zeby sie wyjebal na powazny boks, przynajmniej po przygotowaniu fizycznym. Ciekawe czy bedzie widac reke Banksa, wkoncu minelo juz duzo czasu odkad pracuja razem i jezeli dzisiaj bedzie srednio to po co Gienkowi ktos taki? Golovkin KO 5rd
 Autor komentarza: Bonifacy
Data: 19-12-2020 01:09:14 
Walka Carlosa Gongory była świetna. Nic w niej nie brakowało.
 Autor komentarza: Galed12
Data: 19-12-2020 01:13:10 
Wydaje mi się, że w drugiej rundzie zaczną się problemy i możliwe że będzie KD. Myśle, że walka skończy się w rundach 2-4 a walka będzie przypominała Jeżewski - OKolie.
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 01:18:19 
Walka Ryder vs Guy póki co dramat. Jak tak dalej pójdzie to będę musiał spacer wokół bloku zrobić żeby nie zasnąć -.-
 Autor komentarza: 0lki3
Data: 19-12-2020 01:22:56 
zrób gracer
 Autor komentarza: Pitt
Data: 19-12-2020 01:23:42 
Go Szeremeta! Bij Mistrza!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 01:32:44 
Myślę że GGG to nie jest głupi facet i zdając sobie sprawę z przewagi po swojej stronie plus naprawdę żałosnego procentu nokautów u Polaka trochę się pobawi dla uciechy kibiców.
Ale może być różnie. W sumie Gienadij ostatnio może mieć poziom frustracji na wysokim poziomie i ciężko wyrokować jak to na niego wpłynie.
Po pierwsze Alavarez z którym powinien był 2 x wygrać ale został ograbiony robi sobie teraz karierę jako nr 1 światowego boksu a przecież on był od niego lepszy. Po drugie podpisując kontrakt z DAZN miał obiecaną 3 walkę z nim- pewnie na równych zasadach natomiast Canelo się na DAZN wypiął i niestety Gołowkin został na lodzie.

Stąd pewnie te bzdury o walkach z Youtuberami. Gienek powoli przesiąka całym syfem związanym z tą dyscypliną i zaczyna rozumieć że sport schodzi na dalszy plan a liczą się głównie pienądze.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 01:37:30 
Ryder i Guy chyba za kare weszli do ringu :D
 Autor komentarza: okewaja
Data: 19-12-2020 01:41:45 
ma ktoś link? :O :P
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 01:45:55 
łap: http://strims.world/GolovkinSzeremeta.php
 Autor komentarza: karambapol
Data: 19-12-2020 01:46:29 
Trzymam kciuki za Kamila prawda jest taka ze dla Kamila ta walka przyszła w najleprzym momecie gdzie GG jest już po prime tu jedynie upatruje szanse Kamila mam nadzieje ze nie peknie i wykorzysta szanse pokazujac sie dobrze w tym pojedynku jak ta walka by sie odbyła 6 lat temu Kamil nie miał by żadnych szans teraz jest nadzieja ze sie dobrze zaprezentuje bo GG ostatnimi czasy prezentował niższy poziom niz przyzwyczaił do tego kibiców
 Autor komentarza: okewaja
Data: 19-12-2020 01:48:28 
marcinm 3 tank ju mucz! 3
 Autor komentarza: okewaja
Data: 19-12-2020 01:48:58 
dzięky!
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 01:50:09 
Jeśli Gołowkin przejął się porażką Achmedowa, to będzie chciał skończyć jak najszybciej.
 Autor komentarza: sludgehc
Data: 19-12-2020 01:51:16 
niby o jakiej drugiej mają walczyć jak teraz baby wchodzą do ringu
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-12-2020 01:52:41 
No właśnie, jeszcze sporo czasu do walki. Myślałem, że wyjdą do ringu o 2:10, chyba pójdę po prostu spać.
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 01:56:48 
Cukinie pewnie pełen dystans... a ogólnie wydawało mi się, że Golovkin z Kamilem o 1:00 bedą
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 01:57:20 
podchodząc obiektywnie, to co reprezentują panie to jakieś nieporozumienie. Mogłyby co najwyżej otwierać galę ale na pewno nie być co main event. Niech ją koreanka szybko kończy i kamilos do ringu
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 01:57:25 
Ja tam mam jedynie nadzieję że nie będzie wstydu. Szeremeta zdaje się całkiem bystrym kolesiem który przygotowań nie przebujał więc jak zawalczy na 100% swoich możliwości to nawet jak przegra będzie ok. A jak wygra, czego mu życzę, to będzie ok w dwójnasób
 Autor komentarza: sludgehc
Data: 19-12-2020 01:59:10 
wygra..? chyba tylko jak gołovkin zerwie biceps
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:00:03 
chciałeś powiedzieć byle nie było powtórki z Jeżewskiego. Patrząc na gigantyczne dysproporcje obydwu zawodników może tak być. Czego oczywiście Kamilowi i nam nie życzę
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 02:01:29 
tez mysle, ze wstydu nie przyniesie. Wiadomo, ze jezeli chodzi o umiejetnosci to bedzie przepasc. Ale Szeremeta boks trenuje od dzieciaka wiec nie jest takim nowicjuszem jak np. Jezewski, do tego wydaje sie mocny (silny jest na pewno bo kazdy to potwierdza, z japy wydaje sie tez byc odporny na ciosy - taki joke), facet ma 31 lat, dostaje strzal zycia, jak sie ladnie pokaze to jeszcze z boksu zarobi dobry hajs - o czym wspomnial nawet Hearn - ze jak dobrze wypadnie to moze liczyc na dobre propozycje. Zeby tylko nie bylo totalnego wpierdolu lub co gorsza przejsca obok walki jak Sulecki z Andrade, gdzie nasz Maciek nie postawil wszystkiego na jedna karte kiedy przegrywal runda po rundzie i po prostu dal sie wyboksowac bez pazura..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:03:23 
Ja bym nie chciał żeby taki zawodnik jak Gienadij przegrał z kimś pokroju Szeremety z całym szacunkiem. Ogólnie nie uznaję czegoś takiego jak kibicowanie tylko ze względu na narodowość szczególnie w boksie.

Co mi z mistrza Szeremety oprócz jakiejś bzdurnej "dumy" że Polak potrafi? Dla mnie liczy się to że GGG to zawodnik wybitny a Kamil póki co pokazał na jego tle tyle co nic.
To byłoby przykre wręcz gdyby taki mistrz wtopił w takiej walce.

Dobra postawa jak najbardziej natomiast nie chcę mistrza Szeremety i tak żałosnego końca Gołowkina.
 Autor komentarza: sludgehc
Data: 19-12-2020 02:05:01 
myślę, że dla Sulęckiego akurat Andreade był po prostu za dobry we wszystkim i nie mógł mu w niczym zagrozić
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 02:05:46 
@BlackDog
I tak i nie, a co jezeli okazaloby sie że Szeremeta faktycznie jest duzo lepszy niz do tej pory pokazal :D i jest wybitny :D ? who knows
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 02:08:00 
Uchh, ciężko się na te kobiałki zagląda.
Wierzyć w wygrana Szeremety nie wierzę ale przez te 30 z górka lat oglądania boksu widziałem różne cuda i nieprawdopodobne farciarskie lucky shoty żeby wykluczać taką opcję.
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 02:11:36 
Golovkin nigdy nie byl na deskach, ma jedna z najlepszych szczek w historii, a ma go poskladac gosc ktory wygral 5 walk przez KO ? Przeciez jezeli Golovkinowi nie stalo sie nic strasznego po Derewianczence to bedzie deklasacja
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-12-2020 02:12:29 
Dokładnie, na wygraną Szeremety przez KO powinien być kurs 1000.
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:13:06 
na tvp sport jakas gala na zywo
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 02:13:32 
Jeszcze tylko wpierdol i już wakacje.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-12-2020 02:14:13 
DAZN znowu strasznie zacina .
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 02:14:30 
V Kliczko tez nie lezal (w boksie) a jednak ma dwie porazki przed czasem ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:14:44 
Jak ktoś wybitny mógłby przez tyle czasu nawet minimalnie nie zabłysnąć? Nawet rekord Kamila bardziej przypomina te z boksu kobiet a przecież w pierwszych walkach dostaje się takie sieroty że to aż niewiarygodne żeby mieć tak mało czasówek...

Nie. Kamil nie może nagle okazać się jakimś wybitnym zawodnikiem. W cudowne przemiany w wieku 31 lat nie wierzę.
Jego wygrana to byłby po prostu smutny koniec Gołowkina na wysokim poziomie a jako że jestem fanem Kazacha i jego boksu to mu po prostu tego nie życzę.

Lubię Kamila- wydaje się być ogarniętym fajnym, myślącym facetem. Życzę mu dobrej postawy i dobrych propozycji w przyszłości bo mu się należy za wykonaną pracę, natomiast mistrza Kamila kosztem Gołowkina jednak nie chcę.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 02:14:51 
@793df to gala z Galveston
Karta walk:
Gilberto Ramirez vs Alfonso Lopez
Michael Hunter Jr. vs Shawn Laughery
Jose Maria Delgado vs Armando Frausto
Ivan Vazquez vs Donnis Reed
Juan Velazquez vs Jeffery Hayslett
Breyon vs TBD
Raymond Talid Jr. vs Adam Ealoms
 Autor komentarza: xxxczokxxx6000
Data: 19-12-2020 02:16:14 
Miało byc po polsku a jez jezyk ang jak to zmienic
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 02:19:41 
xxxczokxxx6000

Jest drugie okno obok (Polish)
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 02:21:11 
BOXER

oglądam na strims.world i mi tylko raz obraz zniknął, a tak śmiga bez zarzutu
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:22:20 
@HokusPokus czyli oprócz dwóch ostatnich walk nic ciekawego na tej gali. No jeszcze 2 min i ruszamy
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 02:22:35 
Cziłała ledwie wstał i już majaczy.
 Autor komentarza: Mieciu1
Data: 19-12-2020 02:24:40 
Dzień dobry wieczór rano.
 Autor komentarza: Nitras
Data: 19-12-2020 02:26:35 
@ xxxczokxxx6000 wchodzisz w opcję SPORTS, wybierasz Boxing i masz do wyboru opcję z j. polskim
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:27:47 
na tvp flip i flap walczą
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 02:30:57 
Przetrwać te dwie chujówki na pełnym dystansie przed GGG vs Szeremeta to zakrawa o fanatyzm, a dopiero wracam do zarywania nocek dla boksu.
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:34:39 
muszę powiedzieć że w miarę spoko komentarz mając w pamięci początki eleven sport w PL.
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:36:00 
Powiem wam, ze te Dazn w tej cenie to zajebista opcja. Jak oni utrzymaja te cene to bedzie bajka. Jak kogos nie stac zeby wydac 7.99 pln miesiecznie to znaczy, ze zycie mu nie wyszlo.

Kamil widac, ze jest w formie, bo sie dlugo przygotowywal. Jednak GGG to jakas kosmiczna liga. Zobaczymy jak sie pokaze. Wierze, ze nie ma opcji zeby ktos zawalczyl gorzej od Jezewskiego. Szkoda, ze Kamil ma wate w rekach.
 Autor komentarza: COVID19
Data: 19-12-2020 02:36:03 
Komuch wychodzi.
 Autor komentarza: Bonifacy
Data: 19-12-2020 02:36:16 
Zazwyczaj przeżywam walki Polaków, zwłaszcza o pas, a tu nic, zero emocji, żadnych oczekiwań.
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 19-12-2020 02:36:39 
Mnie się bardzo podobała ta walka kobiet. Chyba najlepsza walka na tej gali.
 Autor komentarza: Mieciu1
Data: 19-12-2020 02:37:05 
Macie z polskim komentarzem?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:37:16 
Kamil już w ringu. No to zaczynamy.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 02:38:21 
A kto tam na DAZN w polskim języku komentuje?
 Autor komentarza: skurw
Data: 19-12-2020 02:39:26 
Strasznie sapie któryś z komentatorów
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:40:03 
Co ten GGG taki nakręcony :O
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:40:46 
Jeden komentator to Sosnowski a drugi to nie wiem
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:41:48 
Mogliby sobie darowac te hymny na galach w magazynie bez kibicow...
 Autor komentarza: Nitras
Data: 19-12-2020 02:42:45 
Pan Jan Ciosek z Albertem
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:42:48 
GGG wygląda jak gladiator przy szeremecie (chodzi o przyg. fiz.)
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:43:09 
GGG taki zamyslony patrzy na Szeremete caly czas. Ciekawe czy sobie mysli "pierdolnac go lewa czy jednak prawa reka?"
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 02:43:30 
Gdzie Buffer? Na Joshua Pulev byl ten leszcz z dredami a tutaj jakis lalus. Mam nadzieje ze jutro na Canelo Smith bedzie zapowiadal bo on daje +50% do walki
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:44:45 
Dziwne- trochę się im chyba pomieszało/
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:45:05 
No wlasnie ciekawe jaki anonser bedzie u Canelo. Wiem, ze Michael Buffer ma raka krtani juz pare lat temu wykrytego.
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 02:45:16 
@Wluk - jep, tak samo te operetkowe wejścia i zapiewajłów ringowych. Bez publiczności to wygląda i brzmi żałośnie. Swoją droga ten kolo co zapowiada wygląda jakby go obudzili ze śpiączki po 40 latach - żywcm z lat '70 przeniesiony
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:45:26 
Hymn USA puszczaja? Co za gowno...
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 02:45:49 
może i laluś ale tembr głosu ma zajebisty. Jeszcze brakuje tylko hymnu wysp salomona
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:46:41 
No słabo z tym hymnem USA////

Ogólnie słaby początek. Oby walka nie trwała krócej!
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:47:08 
dobra! Jedziemy z tematem!
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 02:48:51 
Ojciec zgadza sie [email protected] dogiem , nie ma nic oj iec do Szeremety ale ggg jest jednym z ulubionych zawodnikow ojca wiec sory ale ojciec za Ggg :)
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:49:34 
Zakladam, ze podbrodkowym zgasi swiatlo Szeremecie. Szeremeta bardzo mocno schodzi na nogach z glowa
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:50:17 
Knockdown!
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 02:50:50 
Golovkin jest zajebiscie przygotowany. Bestia. Trzymaj sie Kamil nie strac za duzo zdrowia
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 19-12-2020 02:51:44 
Pocałunek na zakończenie rundy
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 02:52:39 
No i szeremeta juz wie za co wyplata najwieksza :)
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:53:47 
Kamil w kazdej rundzie bedzie chyba liczony :-)
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 19-12-2020 02:54:22 
Niestety ale nastąpi brutalny koniec
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:54:50 
Na razie GGG masakruje Szeremete praktycznie w ogole sie nie meczac. Dla mnie GGG po tej walce moze spokojnie brac za godzine kolejna walke z kims powaznym. Sparing
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 02:55:09 
Oj szybko się to skończy chyba jak GGG zechce
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:55:35 
600 tys $ dla Szeremety. Niech to dobrze zainwestuje
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 02:57:00 
Przy kolejnym nie wstawaj Kamil. Jeszcze sie Gienia wkurwi i przywali z całego skretu tułowia...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 02:57:31 
Wasyl powinnien wyslac szeremete i suleckiego na jedna gale z ggg i po nokdlanie powinni sie wymieniac :)
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:58:40 
Ojciec, jeszcze mozna Jezewskiego wrzucic, ale obawiam sie, ze skonczylby w trumnie
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 02:59:02 
To co, Kamil narzucil GGG swoj styl? :-D
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 02:59:04 
Ale cięgi zbiera. Następna runda może być koniec. Bo obrywa aż oczy bolą. Szkoda zdrowia chyba.
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 02:59:09 
Trzeba przyznac ze Szeremeta jest twardy
 Autor komentarza: tolekk78
Data: 19-12-2020 02:59:27 
Lekki i przyjemny trening Gołowkina.Szeremeta oby tylko za dużo nie przyjął i na zdrowiu zbytnio nie ucierpiał
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:00:23 
Widac, ze GGG odczul, ze Kamil nie ma w ogole ciosu i od razu leci troche na przypal na Kamila
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:01:43 
Trenerzy juz czyszcza recznik :-D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:01:43 
Wbrawa dla szeremety w 3 nie lezal a wlaciwie dzieki ggg ze nie chce jeszcze ubic , wyglada walka podobnie jak kliczko sosnowski jak ggg zechce to skonczy kiedy chce oodobnie jak witek
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 03:02:09 
Demolka. Ale Kamil pampersa nie musi zmieniać, do tego ile może tyle robi
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:02:28 
GGG takie miny robi przy ciosach jakby ojciec syna trenowal, ktory ma 5 lat :-D
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 03:03:55 
Ale ładny ten lewy był
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:04:10 
@Waluk

Za pozno tera jezewski iech oszczedza zdrowie
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 03:05:55 
Och chyba GGG stwierdził że pora do domu
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:06:03 
@Ojciec

A co Jezewski ma do roboty? On tylko mowil, ze na boks stawia. Musi teraz tanczyc jak mu w ringu zagraja
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 03:07:31 
Przykro sie na to patrzy, sporo zdrowia straci chlop. A Golovkin sie po prostu dzisiaj bawi
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 03:07:40 
6 rund skradzionych, to o 6 więcej niż powinien
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 03:08:58 
Litościwy ten Golovkin. Testuje wszelkie warianty ataku, byle nie zabić.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:09:48 
Wasyl najlepszy polski promotor pewnie dumny ze nastepna walka o pas :) wawrzyk kolodziej tera szeremeta (gienek laskawy bo po poltora roku przerwy chce powalczyc zrzucic rdze :) ale przyjdzie czas ze mu sie znudzi i zechce pojc do domu juz :)
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:11:22 
Podobno GGG czeka az dostanie info, ze pizza przyjechala do szatni, ale podobno dostawca popierdolil adresy i jezdzi na okolo. Jak przyjedzie na magazyn to maja dac cynk GGG i konczymy walke
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 19-12-2020 03:11:25 
Trzeba przyznać, że Szeremeta jest twardy. Moim zdaniem o wiele lepiej wypadł niż Adamek w walce z Kliczko, który nic nie pokazał.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:12:16 
Szeremecie juz jak w grze stamina mruga na czerwono ,
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:13:03 
Kurwa akurat kichnalem a Kamil lezy po dwoch lewych prostych GGG...
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:14:04 
Z Szeremety moze byc fajny Gatekeeper
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 03:14:45 
Przy dostrzeganiu realiów tej walki - szacun dla Szeremety, naprawdę się stara. Ok to ciagle tak o 2-3 poziomy niżej ale nie obsrał zbroi
 Autor komentarza: Waluk
Data: 19-12-2020 03:15:43 
Sedzia sie zlitowal nad Szeremeta. Dla mnie Trener Szeremety do wyjebania bo sam powinien recznik rzucic
 Autor komentarza: 793df
Data: 19-12-2020 03:17:05 
szacun dla szeremety wstydy nie ma, GGG znakomita forma, wirtuoz
 Autor komentarza: Hugo
Data: 19-12-2020 03:17:16 
Polacy nic się nie stało!
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 03:17:36 
do jednej mordy ale imho pokazal ile potrafil Kamil, a ze potrafi mniej niz GGG to inan sprawa. Tak czy owak brawa za serducho i oby te ciosy nie odbily sie na dalszej czesci kariery. Graty dla GGG byl shape i robil co chcial
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:17:36 
Bez hejtu ale jakby to byl normalny czas nie covid i przerwa tak dluga gienka (ktory pewnie wie ze skoczy przed czasem ale nie zalezy mu zeby szybko)to pewnieebyloby ze 3 rundy gora
 Autor komentarza: Gr0sZ
Data: 19-12-2020 03:17:53 
Ja jestem miło zaskoczony postawą Szeremety, zbiera sporo, ale stara się oddawać i wstaje. Było wiadomo, że będzie różnica klas, GGG próbował kilka razy przycisnąć, ale nie udało mu się skończyć. Ostatecznie wytrzymał więcej niż np. Proksa:)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 03:17:57 
Dobrze że sędzia poszedł po rozum do głowy...

Oby nie zapłacił za tą twardość i "jaja" które sam Łapin podsumował zdziwieniem zdrowiem bo obrywał od początku do końca z małymi przerwami straszne lanie.
A myślę że GGG go chciał skończyć i walił naprawdę mocno.

Ale wstydu nie było. Kamil zasłużył na wypłatę a to u naszych norma nie jest.
 Autor komentarza: Gazun
Data: 19-12-2020 03:22:00 
Szkoda zdrowia wpieprz jakich mało ale trzeba przyznać że serce ma
 Autor komentarza: Zarco5
Data: 19-12-2020 03:22:19 
Raz ze roznica klas, ale Golovkin dzisiaj byl w takiej formie ze kazdy mialby z nim przejebane wlacznie z Canelo i taka jest prawda. Szeremeta bardzo twardy, moze i nawet wytrzymalby caly dystans tylko po co
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-12-2020 03:22:26 
Ale dlaczego nie wyszedł do 8 rundy ? Wiem że nie było sensu ale jestem ciekawy czy to decyzja trenera czy kamila?
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:23:00 
Wstydu nie bylo jak pisze @Black dog , nie do konca ojciec pewny :) idealna kopia walki witka i sosnowskiego , sparing i wlasciwie koniec kiedy zawodnik zechce , tu sedzia zepsul pewnie fajnego fikola szeremety
 Autor komentarza: skurw
Data: 19-12-2020 03:23:09 
@Boxer
To była decyzja sędziego
 Autor komentarza: JIN
Data: 19-12-2020 03:23:32 
I dobrze, bo szkoda zdrowia. Z resztą i tak odniosłem wrażenie, że Gienia go oszczędzał i nie walił by poskładać, a i tak siał spustoszenie. Przecież oni większość walki stali na przeciwko siebie i Kazach mógł spokojnie zgasić światło. W ogólnym rozrachunku Kamil się nie zbłaźnił i za to szacun.

Dzięki i dobranoc ;)
 Autor komentarza: Galed12
Data: 19-12-2020 03:23:47 
Ok, fajnie że się nie poddawał ale już słuchanie o sercu i charakterze robi się nudne. Już bym wołał żeby polscy pięściarze nie mieli serca i charakteru do walki a umiejętności.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-12-2020 03:24:28 
Vitali holował Sosnowskiego bo między rundami miał zapewnione 300tys euro z reklam
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:25:27 
Sedzia se moze tak przerwac walke podczas przerwy bez lekarza ? Chyba musial szeremeta powiedziec sedziemu ze juz nie chce
 Autor komentarza: HokusPokus
Data: 19-12-2020 03:25:51 
Bo wiedzieli że jedyne czego mogą się spodziewać to dalszego ciężkiego wpierdolu. Szansy nawet na jakiś nieprawdopodobny cios nie było żadnej.
Wstydu nie było a i myślę że Hearn Kamila nie skreśli i w razie potrzeby zapełnienia karty dzwonić będzie
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-12-2020 03:26:38 
Sędzia nie moze przerwać walki między rundami .Właśnie to dziwne.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 03:26:42 
"Szeremeta bardzo twardy, moze i nawet wytrzymalby caly dystans tylko po co"

Nie dotrwałby. Gienek momentami mu odpuszczał ale ostatnia runda to był kryzys Szeremety. A Gienek zapasu miał jeszcze od groma.

Zgodzę się z tym że Gienadij wyglądał bardzo ostro dziś. Pomijam fakt rywala ale Szeremeta nie walczył dziś jakoś tragicznie.

Takiego Gienadija nie bałbym się znów oglądać z Canelo ale zobaczymy co rudy pokaże jutro.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-12-2020 03:29:32 
Widać ze Gołowkin chciał sobie poboksować pare rund .Jakby chciał to by skończył Szeremete w 2 max 3 rundy.
Ale dobrze,wstydu nie ma a Kamil będzie miał mega doświadczenie .
Szkoda tylko że w rękach totalna wata .
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-12-2020 03:30:52 
sędzia szczerze mówiąc wyręczył narożnik, bo po kolejny KD logicznym byłoby rzucić ręcznik. Szeremeta to pewnie by chcial sie bic i po 10 kd przez 15 rd xd dobra mykam spac, warto bylo czekac mimo ze wynik jest jaki jest to bez obciachu
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-12-2020 03:32:33 
Z tego co słyszałem sędzia zaznaczył że może powinni rozważyć przerwanie walki. Podejrzewam że wtedy po krótkim spojrzeniu sobie w oczy dali mu jakiś sygnał i tyle.

W sumie następna runda to byłby nokaut. Najdalej następna po tej w której Szeremeta zebrałby takie lanie że i tak sędzia by się pewnie zlitował.
To nie miało juz sensu.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjja
Data: 19-12-2020 03:35:39 
Niestety jestesmy w wiekszosci na swiatowych ringach takimi gulaszami czy slowakami (co u nas nabijaja kamilowi rekord :)
 Autor komentarza: Mieciu1
Data: 19-12-2020 03:40:08 
No i w sumie wydarzył się najbardziej optymalny scenariusz dla głównych aktorów tej sztuki 😉
 Autor komentarza: canislupuscampestris
Data: 19-12-2020 03:43:32 
@Galed12

Nie da rady to musi iść ze sobą w parze.
 Autor komentarza: Mieciu1
Data: 19-12-2020 03:43:42 
Ojciec, poziom polskiego boksu zawodowego jest niezmierzalny aktualnie 😉
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.