SULAIMAN: WILDER POZA RINGIEM TO MIŁY, WSPANIAŁY CZŁOWIEK

Kilka dni temu szef World Boxing Council Mauricio Sulaiman i mistrz wagi ciężkiej WBC Deontay Wilder (42-0-1, 41 KO) spotkali się z papieżem Franciszkiem podczas prywatnej ceremonii w Watykanie.

Sulaiman, który z pewnością jest jednym z największych oficjalnych zwolenników Wildera, był bardzo szczęśliwy z doprowadzenia do spotkania mistrza wagi ciężkiej z papieżem.

- Kiedy byliśmy w Rzymie, przedstawiając papieżowi Deontaya Wildera, powiedziałem: To prawdziwy mistrz świata wagi ciężkiej - papież z wielkim uśmiechem przyjął Deontaya i mianował go ambasadorem pokoju poprzez boks - powiedział Sulaiman.

- Wilder jest wspaniałym człowiekiem. Zaczął boksować, aby móc sprostać ogromnym wydatkom na leczenie swojej córki Naieya, która cierpi na schorzenie zwane rozszczepem kręgosłupa. Od tamtego czasu Deontay całkowicie się skupił, dbał o swoją rodzinę, a wszystko, co robił, jest motywowane miłością rodzica. Poza ringiem Deontay jest miłym, opiekuńczym i wspaniałym człowiekiem. W Rzymie odwiedził szpital dziecięcy, w którym pojawiły się cudowne, cenne i niezapomniane chwile szczęścia, entuzjazmu i nadziei dla wielu dzieci, które codziennie wytrwale walczą o życie. Deontay poświęcił także tak szczególny czas rodzicom pacjentów, którzy starają się, inspirują i motywują miłością swoje dzieci. Tak samo on walczy od lat z największą motywacją, którą jest jego najstarsza córka… czysta miłość  - dodał szef WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MODM
Data: 18-12-2019 10:07:45 
Ja mu wierzę, Wilderowi dobrze z oczu patrzy, wygląda na porządnego gościa
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-12-2019 10:22:08 
Poza wpadkami typu spuszczenie łomotu, kobiecie, próba urwania głowy zelenofofi czy zatrzymanie przez policję za posiadanie, "chłopak złoto" tylko trochę porywczy.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 18-12-2019 10:40:28 
A zaś się dziwić, że wszyscy go unikają...
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 18-12-2019 10:41:16 
Rownież uważam, że Wilder nie jest taki, na jakiego się próbuje kreować w mediach. Myślę, że prywatnie jest w porządku człowiekiem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 12:18:24 
Ciekawy jestem reakcji Franciszka gdyby dowiedział się ze największym marzeniem tego ciepłego i cudownego człowieka z Alabamy jest zabić rywala w ringu
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 12:22:42 
Albo ze puścił w trąbę matkę swoich dzieci dla jakiejś instagramowej flamy
Prawdziwy chrześcijanin...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 18-12-2019 12:39:34 
@andrewsky

może żona mu cisnęła, by wziął walkę unifikacyjną? ;)
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-12-2019 13:09:28 
Up
Dobrze kombinujesz...ale mi się wydaje że WBC nasłało USADA'e i była na czymś, więc musiała opuści progi guru ciosu
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 13:38:55 
Ramirez82
Szkoda ze nie skontaktowała się z nieukiem trochowskim to ten by jej wyjaśnił jaki dzielny i wspaniały jest Wilder
Ze jest szczęściara mając za męża posiadacza najbardziej prestiżowego pasa w historii boksu,a tak w ogóle to ten tchórz Joshua nie chciał walczyć,nawet jak Deontay rozbił swoją świnkę skarbonkę i wywalil na stół 50mln$:(
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 18-12-2019 13:41:04 
Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 13:38:55

...Deontay rozbił swoją świnkę skarbonkę i wywalil na stół 50mln$:(

A może o to poszło? Że wszystkie oszczędności chciał wydać na Joshue?
 Autor komentarza: MODM
Data: 18-12-2019 14:22:30 
Jakby ktoś urządzał takie podśmiechujki z Antoniego to zaraz byście zwyzywali go od trolli, hejterów czy innych. Co za hipokryci
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-12-2019 14:57:38 
Oprócz wyżej wspomnianych "dowodów" szlachetności Wildera poza ringiem była też próba zmasakrowania Breazeale przy na oczach jego dzieci i żony z całą świtą swoich przydupasów czy późniejsza promocja walki w oparciu o chęć legalnego morderstwa...

I żeby nie było ja się nie "podśmiechuje". Dla mnie Wilder nie jest wspaniałym człowiekiem poza ringiem. Trochę za dużo się tego uzbierało by wystarczyły słowa Suleimana czy to że mu z oczu dobrze patrzy wg niektórych.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 18-12-2019 15:08:31 
@MODM

Zabawne, że piszesz to akurat ty, osoba, która pod każdym temat Joshuy pojawia się po to by po nim jechać, jaki to szklarz i co to z nim Wilder nie zrobi. Takie wypociny są tyle warte, co nazywanie dziś Wildera bumobijcą.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 18-12-2019 15:12:02 
andrewsky
Walczą w Tobie dwie osobowości.Pierwsza prawdziwa wie doskonale że Wilder to obecnie nr 1 HW i druga bardziej życzeniowa pragnie by Fury zlał Wildera i że Antek to nr 2 po Furym. Zdejmij z siebie te kajdany i przyznaj że Wilder jest najlepszy a poczujesz się wolny i lekki. Nie okłamuj siebie i nie uciekaj przed samym sobą... To ślepa uliczka która zaprowadzi Cię najwyżej do wrzodów żołądka. Posłuchaj mnie a osiągniesz szczęście i pogodę ducha.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 18-12-2019 15:24:43 
Krzysiu, orędownik pokoju na świecie i zdrowego żołądka :)
 Autor komentarza: MLJ
Data: 18-12-2019 15:34:58 
Papież lewak i pacynka żydowskiego spekulanta Sorosa vs "Wspaniały człowiek" które chce zabijać ludzi w ringu. To się spotkali :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-12-2019 16:29:50 
Krzychu kult Widera widać u ciebie jak na dłoni. Jeśli haczymy o psychologię to ja upatruje w tobie takiego dzieciaka z kompleksami któremu imponuje to że Alabama wygrywa przez KO (nie do końca czyste) takiego "bohatera, silnego, mocnego niepokonany itp." często chciałbyś się utożsamiać z nim gdyż w twoim życiu jest zupełnie na odwrót. Takie zapatrzenie jak dziecko w superhero i tylko jego jedyny superhero jest super. Ot taka mała dygresja psychologiczna...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 16:31:35 
Krzysiek34
Mylisz się drogi kolego pod każdym względem
Jeżeli dojdzie do rewanżu Wildera i Tysona będę kibicował Cyganowi bo go mniej nie lubię
Uważam tez ze,będzie faworytem bo Wilder może liczyć tylko na nokaut.Ale jak Murzyn uczciwie wygra to nie będę miał z tym problemu
Nie lubię Alabamusa właśnie za to,jaki jest poza ringiem i tu się nie zgadzam z Sulainanem.Po mojemu Wilder jest wspaniałym punczerem w ringu ale nędznym człowiekiem poza nim
Wiele lat temu nawet mu kibicowałem i nie raz i nie dwa wykłucałem się z innymi userami,w tym ze stonką o sposób prowadzenia jego kariery
Później jednak im więcej go było słychać tym szybciej mi obrzydł
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-12-2019 16:32:02 
Ps Krzychu do tej swojej budującej przemowy mógłbyś dorzucić garnki ze stali nierdzewnej lub pościel z bawełny
 Autor komentarza: Fakulaev
Data: 18-12-2019 16:51:09 
Śmieszne jest to, że o tym jaki Wilder jest w życiu wypowiadają sie tu osoby znające jedynie 2% z mediów.
Proponuje sie troche dowiedzieć wiecej bo tak to wasze opinie o dupe rozbić.
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 18-12-2019 16:51:40 
Post z Wilderem i stala obsada w komentarzach, jeszcze moraly innym prawia :D
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 18-12-2019 17:00:47 
Ja również uważam, że prywatnie Wilder może być całkiem sympatycznym człowiekiem, aczkolwiek te pozaringowe incydenty Dzikusa z Charlie Zelenoffem, czy Dominikiem Breazele wydają się temu przeczyć. Dzikus wzbudza moją sympatię, ale nie przekłada się to na moją opinię o nim pod względem wartości sportowej. Uważam, że technicznie DW jest słaby, ma słaby lewy prosty i słabą pracę nóg. W dodatku przez długi czas był ostrożnie prowadzony.
Mimo, że Wilder jest osobą raczej mało rozpoznawalną w USA to jednak ma osobowość, wygląd i styl walki, które mogą przyciągać sporo ludzi przed ekrany.
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 18-12-2019 17:21:17 
Polecam obejrzeć sobie film o Wilderze na kanale garneksports, opinia kogoś kto faktycznie nie raz z nim rozmawiał ;)
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 18-12-2019 17:22:07 
A ja powiem tak. Nie znam Wildera prywatnie to nie mam zdania jaki jest, ale te incydenty że kiedyś tam niby kobiete jakas pobił to słabe jest. Jednak okoliczności nie znam. Może to być coś takiego że jej nie pobił tak jak Tyson nie zgwałcił żadnej lampucery. Nie było mnie tam nie wiem. A to że Charlie Zelenoff dostał w cymbał to na plus widziałem nagranie i ten cały Zelenoff to frajer i mu się należało ten to nie raz już dostał za bycie sobą. Wsystko jest na YouTube. A wypowiedzi o zabijaniu w ringu to słabizna jest ale moim zdaniem to takie gadanie w celach promocyjnych. Kontrowersje i skandale są dzisiaj pożądane przez publike. Podsumowując to Wilder mógłby się okazać spoko typem w rzeczywistości a mógłby się okazać też niezłym chujkiem. Wydaje mi się jednak, że nie jest aż taki zły może ma trochę wybujałe ego.. przykładem kolesia który jest na pewno chujem prywatnie jest moim zdaniem David Haye. Dla mnie to burak pokroju Artura szpilki z lepszym poziomem sportowym. Ten to jest kawał chuja. Pokazał to uderzając Chisore butelka i z Tonym Bellew też pokazał. Najbardziej zapadło mi w pamięć jak w ich pierwszej walce w chyba 10 lub 11 rundzie bellew sfaulował i chciał przeprosić przybijając żółwia to tej Huye chciał go z partyzanta uderzyć zamiast przybić żółwia na czego Tony się akurat spodziewał i zrobił unik a ta paruwa się wywróciła na swojej kontuzjowanej nodze. Piękny widok i wspomnienie aż sobie to odpalę zaraz. A później szpilkę jak dostaje od kownackiego sobie włączę
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 18-12-2019 17:53:36 
Zobaczyłem sobie to. No trochę inaczej zapamiętałem tamtą sytuacje bo frajer się nie wywrócił jeszcze wtedy ale w drugiej walce piękne baty zebrał ja parszywy pysk. Szkoda że nie doszło do walki Haye z Vitem Kliczko alezby zebrał na ryj.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-12-2019 17:56:26 
Wilder kiedyś a Wilder dziś to dwa inne światy.
Najbystrzejszy nie był nigdy ale kasa, sława itd zrobiły swoje. Wystarczy go sobie przypomnieć choćby z czasów sparingów z Adamkiem.

Inny człowiek. Na różnych ludzi różnie wpływa sukces.
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 18-12-2019 18:15:54 
andrewsky
Przecież ja sobie żarty robię. Kto jak kto ale Ty powinieneś to wyczuć.
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 18-12-2019 18:29:48 
Kurwa, znaleźli się moralizatorzy i obrońcy psychopaty Zelenoffa. Spróbujcie zrobić tyle dobrego, co Wilder i dopiero oceniajcie.
Zachowujecie się, jak małe dzieci, które nie potrafią odróżnić realnego świata od świata show biznesu.
Który z Was, moralizatorów założył fundację i wpakował w nią własne pieniądze?
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 18-12-2019 18:31:01 
@BlackDog
Ty za to jesteś najbystrzejszy.
Głupi pierdolony troll.
 Autor komentarza: MODM
Data: 18-12-2019 19:10:02 
Ramirez82

A kiedy ja pisałem że to szklarz i co to Wilder z nim nie zrobi?

Pisałem że Antek jest rozbity w kwestii szczęki i zaczyna się asekuracja ala Wład. Szklankę to ma Price!!! Co do Wildera to uważałem i nadal uważam że byłby faworytem z Antkiem ale Twój komentarz że według mnie " Czego to Wilder nie zrobi z Antkiem" również jest nie na miejscu. Wilder według mnie to wygra jeśli dojdzie do starcia ale nie uważam i nie uważałem że to będzie dla niego spacerek. Ogólnie to tekst " czego to Wilder nie zrobi z Antkiem" którego nawet nie napisałem jest bez sensu bo co może innego Alabamazrobić AJ- owi niż go znokautować? Innej szansy na zwycięstwo niż te przed czasem przecież nie ma i taka prawda.
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 18-12-2019 19:23:06 
@ MODM
Może mu zrobić dziecko :-)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 19:30:20 
Krzysiek34
Ostatnimi laty tak sporadycznie się udzielasz,ze faktycznie nie wyczułem ironii
 Autor komentarza: MODM
Data: 18-12-2019 20:14:36 
andrewsky

Znasz Wildera? Poznałeś? Zrobił Ci coś? Niby stary Usher niby kumaty ale nie kuma. Wiesz co to promocja? HW w Stanach kuleje i takie akcje będą. To samo robił Tyson o tekstach że zadaniem dzieci rywali i gwałceniu ich żon. Identyczna akcja z Brazilem gdyby na prawdę coś było na żeczy to skończyło by się w sądzie i odszkodowaniu. Nie popieram takich akcji bo podjeżdża jakimś trashtalkiem z wrestlingu ale trzeba być na prawdę tępym żeby na podstawie takich akcji stwierdzić kto jaki jest poza ringiem. P.S również nie znam Wildera prywatnie jakby co
 Autor komentarza: MODM
Data: 18-12-2019 20:15:22 
Rzeczy*
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 18-12-2019 20:48:08 
Jak dla mnie, to wizerunek, jaki Wilder próbuje stworzyć w mediach, nie jest po to, aby przynosił wymierne korzyści komercyjne, ale ma za zadanie wywrzeć wrażenie na przeciwniku, czyli poniekąd zastraszyć go. Drugim, nie mniej ważnym czynnikiem, jest "nakręceniem" takim gadaniem samego "Alabame". Amerykanin jest pięściarzem, u którego pewność siebie odgrywa olbrzymią rolę. Wilder musi sobie wmawiać te wszystkie rzeczy, żeby prezentował swój najwyższy poziom. Rewanż z Ortiz'em, to idealny przykład tego, na jakim wysokim poziomie jest jego pewność siebie. W tej walce całkowicie zaufał sile swojej pięści.

Tak ogólnie uważam, że pierwsza porażka Amerykanina, tym bardziej przez KO, zmieni go na zawsze, jako pięściarza i już nie będzie na takim poziomie, jakim jest teraz. Wystąpi u niego zwątpienie i dużo straci na swojej pewności.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 18-12-2019 21:02:35 
Aha i co do Zelenoff'a, to Wilder akurat bardzo dobrze zrobił. Ten troll posunął się do tak niskiego poziomu, że obrażał jego chorą córkę. W dodatku, z tego co pamiętam, to on sam wyzywał "Alabame" na pojedynek. Jaka szkoda, że Wilder'owi nie wszedł ten sierp, gdy Zelenoff leżał już na ziemi...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 22:12:47 
MODM
A Ty go znasz,ze go tak bronisz?
Nie wyjeżdżaj mi tu kolego z takimi tekstami,bo nikt z Orgowiczow nie zna osobiście 99,9% pięściarzy zawodowych,a często i gęsto są komentarze bardziej niewybredne niż moje
Zreszta co ja pisałem to wszystko prawda.Nie ja wcisnąłem w usta Alabamusa teksty o trupach w rekordzie,jak to się ma do rywalizacji sportowej o do postawy chrześcijańskiej?
A,ze jakiś inny cymbał pierfolnal coś podobnego w przeszłości,to jest niby usprawiedliwienie?
Prawda tez jest to,ze kichający ojciec i mąż rzucił swoją żonę,z która ma trójkę dzieci i dodatkowo ta kobieta adoptowała chora córeczkę Wildera z innego związku
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 22:15:45 
Tak jej podziękował.
Mam nadzieje ze go chociaż kobicina wyrucha z kasy.
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 18-12-2019 22:26:15 
@andrewsky
To może posłuchaj Przemka Garczarczyka, co sądzi o Wilderze. Spotykał się z nim wiele razy i twierdzi, że Wilder jest top 3, jeśli chodzi o uprzejmość, przyjazny stosunek, etc. Ja nie mam podstaw, żeby nie wierzyć Garnkowi, bo gościa nigdy na kłamstie nie złapałem, a wie o boksie i pięściarzach chyba wszystko.
Zresztą Garnek mówi, że nie rozumie, dlaczego w Polsce Wilder jest tak źle przez wielu odbierany.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-12-2019 23:38:05 
BlackDock
Ponoć Józef Stalin tez wiele zyskiwał przy bliższym poznaniu lol
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 19-12-2019 07:47:31 
@andrewsky
Nie rozumiem Cie, serio. Nie znasz czlowieka, nie widziales go pewnie na oczy, a oceniasz tylko i wylacznie z doniesien medialnych (w dodatku odpoawiednio podkolorowanych).
Jeszcze raz powtorze - w mojej ocenie opieram sie na doniesieniach Przemka Garczarczyka, ktory o boksie i piesciarzach wie wiecej, niz my wszyscy tutaj razem wzieci. I nie chodz o zadne "ponoc". Przestan manipulowac i trzymajmy sie faktow, a te sa takie, ze Wilder zalozyl fundacje, ktora zasila wlasnymi pieniedzmi. Ilu ludziom Ty pomogles? Myslisz, ze jak wrzucisz co roku 20 PLN na WOSP, to jestes megaprzezajebisty kozak? Jeszcze moze bedziesz sie uzalal nad psychopata Zelenoffem? Moralizatorzy za dyche...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-12-2019 09:22:02 
BlackDock
Ale używasz dziecinnych argumentów
Nie potrzebuje osobiscie poznawać osób publicznych,żeby wyrobić sobie o nich zdanie
Wystarczy mi jaki wizerunek dana osoba pokazuje w mediach.Przeciez to jest jakiś absurd,żeby każdego celebrytę poznawać osobiście
To od celebrytów zależy jak sprzedają swój wizerunek
Wilder kreuje się na twardziela i mordercę ringowego.Mnie taki obraz nie pasuje
Rozumiem ten biznes i wiem co to jest trashtalking,ale mam prawo do swojego zdania i jego wyrażenia.Mnie się to nie podoba,są granice których się nie przekracza
Wyobraź sobie ze on by kogoś zabił w tym ringu,co biorąc pod uwagę sile jego ciosów oraz jak nieczysto je zadaje może się zdarzyć co wtedy?
A co pomagania dziecia,to niech się najpierw zajmie swoimi.Ja tak robię od ponad 16 lat
Zreszta może całe to pomaganie tez robi pod publiczkę,albo z powodu poczucia winy ze olał własna rodzine
Co do Przemka Gancarczyka,wybacz ale ten facet to chorągiewka jakich mało
Najpierw był „przyjacielem” Gołoty,potem Adamka a następnie Szpilki lol
Jak chcesz to parz na boks jego oczami,ale mi pozwól moimi własnymi
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 19-12-2019 10:45:41 
@andrewsky
Uwazasz, ze ja uzywam dziecinnych argumentow...a tymczasem sam opierasz sie na domyslach typu "moze", "podobno" oraz podkolorowanych doniesieniach medialnych.

Podaj jakies (wiarygodne) zrodla swoich rewelacji o rzuceniu rodziny przez Wildera, o tym, ze sie nie zajmuje swoja rodzina, o tym, ze pomaga pod publiczke (jest wrecz przeciwnie!), o Przemku Garczarczyku, a przede wszystkim spojrz jeszcze raz na tytul artykulu: "WILDER POZA RINGIEM TO MIŁY, WSPANIAŁY CZŁOWIEK".
Potrafisz rozroznic te dwa swiaty?

Podaj wiarygodne zrodla swoich rewelacji, albo zostaniesz zwyklym trollem - hejterkiem, jak pewien inny glupi pierdolony troll z tego portalu...
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 19-12-2019 12:26:03 
Słowa Wildera:”marzy mi się trup w rekordzie”- co tu jest podkolorowane zdaniem ciebie?
Jessica Scales-Wilder-urodziła Wilderowi troje dzieci i adoptowała jego chora córka z poprzedniego związku.Zostala porzucona dla Telli Swift
Co może to zła kobieta była,albo nie umiała gotować?
Mam się może skontaktować z nią sama żeby poznać jej realacje i następnie skonfrontować to z wyjaśnieniami Wildera?!
Naprawdę,nie brzmi to dla kolegi absurdalnie
Albo przy okazji skontaktuje się z tym kolesiem,przebranym za maskotkę któremu ten debil złamał szczękę,bo chciał pokazać jaki to z niego nie punczer
W sumie łaskawy był,bo mógł zabić
Wtedy miałby swojego wymarzonego trupa w rekordzie
Wilder poza ringiem jest zwykła kanalią
Tyle w temacie
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-12-2019 13:44:47 
Autor komentarza: BlackDock

...albo zostaniesz zwyklym trollem - hejterkiem, jak pewien inny glupi pierdolony troll z tego portalu...


Ale który? Bo jest tu kilku takich trollów-hejterków... trollowski? Czy ten gamoń co założył konto z nickiem trollującym innego użytkownika?
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 19-12-2019 17:12:50 
@andrewsky
Zrodla tych rewelacji, hejterku-trolliku.
 Autor komentarza: BlackDock
Data: 19-12-2019 17:25:30 
@Ramirez82
Chodzi o tego, co pierdoli trzy po trzy, bo Internet przyjmie wszystko. Kiedy jednak przyjdzie to skonfrontowac ze swoim portfelem, to szuka wymowek. Urzekla mnie tez jego historia o ciosie w skron.
I jeszcze o tego, ktory pisze elaborat na kilka stron, ktorego koncowy wniosek jest nastepujacy: Joshua w drugiej walce moze byc lepszy lub gorszy.
 Autor komentarza: trochowski
Data: 19-12-2019 19:25:02 
I słusznie, bo Wilder to jedyny prawdziwy mistrz świata wagi ciężkiej obecnie.

Joshua po tym żarcie spierdalance z Ruizem a wcześniej KO to może być najwyżej mistrzem festynu.

Wilder z nikim nie przegrał, jest niepokonany, znokautował każdego na swojej drodze (także fury'ego, liczenie trwało 12 sekund). Joshua jest już po porażce-wpierdolu + to żałosne wybiegane zwycięstwo.

Ma dużo gorszy resume, w dodatku Wilder by go zajebał.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.