RUIZ: NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ, AŻ ZAKOŃCZĘ KARIERĘ AJ'A NA PUSTYNI

Jak informowaliśmy dzisiaj, mistrz świata IBF, WBA i WBO wagi ciężkiej, Andy Ruiz Jr (33-1, 22 KO) oficjalnie ogłosił swój udział w rewanżowej walce z Anthonym Joshuą (22-1, 21 KO) w Arabii Saudyjskiej. Oto treść oświadczenia, które Meksykanin opublikował w mediach społecznościowych.

WSZYSTKO O WALCE JOSHUA vs RUIZ II >>>

- Jestem podekscytowany tym, że mogę ogłosić mój rewanż z Anthonym Joshuą. W pierwszej walce zmieniłem bieg historii i zostałem pierwszym mistrzem świata wagi ciężkiej meksykańskiego pochodzenia. Jestem wdzięczny Arabii Saudyjskiej za zaproszenie mnie. Wydałem AJ'owi wojnę w ''Wielkim Jabłku'' (czyli w Nowym Jorku - przyp.red.) i nie mogę się doczekać, aż zakończę karierę Brytyjczyka na pustyni. Nie przegapcie tej walki - deklaruje ''Niszczyciel'', który był w tym tygodniu naciskany przez Eddie'ego Hearna za pomocą pozwu sądowego i ostatecznie został w dużej mierze zmuszony do zaakceptowania większości warunków strony brytyjskiej, choć podobno zdołał dla siebie wywalczyć m.in. sporą podwyżkę.

Przypomnijmy, że do walki Joshua vs Ruiz II dojdzie 7 grudnia w Ad-Dirijja, mieście położonym tuż obok Rijadu. Areną hitowej konfrontacji ma być stadion na wolnym powietrzu, który pomieści co najmniej dwanaście tysięcy widzów. Budowa stadionu - a właściwie przebudowa istniejącej konstrukcji - prawdopodobnie się już zaczęła.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-08-2019 11:27:23 
Teraz jesteś wdzięczny Saudom i już ci nie przeszkadza ze nie będziesz mógł zabrać kobiet do Arabii???!!!
Kłamliwy typek
 Autor komentarza: trochowski
Data: 24-08-2019 11:40:06 
"Autor komentarza: andrewskyData: 24-08-2019 11:27:23
Teraz jesteś wdzięczny Saudom i już ci nie przeszkadza ze nie będziesz mógł zabrać kobiet do Arabii???!!!
Kłamliwy typek"

Nie kłamliwy baranie, tylko to, że dane rzeczy mu WCIĄŻ nie pasują, to nie znaczy, że przy wyższych zarobkach ich nie zaakceptuje.

Ruiz akceptuje walkę w Arabii Saudyjskiej POMIMO, że nadal uważa, że nie można tam zabrać kobiet i jest to walka niebezpiecznych rejonach i ZDANIA NIE ZMIENIŁ. Po prostu większa wypłata powoduje, że weźmie na siebie to ryzyko.
Ale zdania nie zmienił baranku.

NAUCZ SIĘ MYŚLEĆ LOGICZNIE
 Autor komentarza: samqualis
Data: 24-08-2019 11:53:46 
trochowski

idąc twoim tokiem myslenia , jak hearn dorzuci jeszcze kilka baniek to ruiz odda swoją matke arabom do uzytku
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 24-08-2019 11:54:58 
@trochowski, brawo za logiczne myślenie, ja też nie widzę tu żadnej sprzeczności.

A nawet gdyby była pewna sprzeczność w wypowiedziach to jakie to ma znaczenie? To są wypowiedzi oficjalne, one nie muszą się pokrywać z tym co on naprawdę myśli, kto poważny mówi to co myśli?
 Autor komentarza: Champion20
Data: 24-08-2019 12:10:48 
Ma duże szanse zakończyć karierę AJ ale to zależy od Joshuy Ruiz zawalczy podobnie jak w 1 walce znakiem zapytania jest postawa Joshuy jaką obierze taktykę jak będzie reagował na ciosy Ruiza itd. Ruiz się nie zmieni jeśli Joshua też sie nie zmieni Ruiz łatwo to wygra taka jest prawda...
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-08-2019 12:11:00 
Widać z Ruiza byłby dobry polityk.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-08-2019 12:13:40 
Autor komentarza: Champion20
Data: 24-08-2019 12:10:48

Ruiz się nie zmieni jeśli Joshua też sie nie zmieni Ruiz łatwo to wygra taka jest prawda...


Joshua też raczej się nie zmieni, co najwyżej zaboksuje jak z Parkerem (o ile z Ruizem będzie można zaboksować jak z Parkerem), albo po prostu gdy nadarzy się okazja, że Ruiz zaliczy dechy, to nie popełni błędu z pierwszej walki i nie podpali się.
 Autor komentarza: Kikas
Data: 24-08-2019 12:15:20 
Dla nas, fanów boksu to dobrze że walka odbędzie się w Arabii. Zawsze coś nowego. W kółko walki w tych samych miejscach niewątpliwie sprzyjają stagnacji w boksie. Wiadomo, miejsce miejscem, najważniejsza jest sama walka, ale tak 'egzotyczne' okoliczności na pewno dodadzą trochę smaczku walce.
 Autor komentarza: AdRem
Data: 24-08-2019 12:16:45 
@trochowski,rzucasz jakimiś moralami a przecież wiadomo że głównie chodzi o kasę. To są sportowcy i boks traktują jako zawód. Szukają spełnienia, satysfakcji, sławy i przede wszystkim właśnie pieniędzy. Kontekst polityczny nie ma dla większości z nich nawet 3 rzednej wartości. Ba, wielu z nich nawet się za bardzo w polityce prawdopodobnie nie orientuje. Jakby kazali im jechać do korei północnej to też by pojechali gdyby się kasa zgadzała.i nie ma co od nich oczekiwać nic więcej
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-08-2019 12:19:05 
@AdRem

Oczywiście. Tylko po co to gadanie, o tym jakie prawa łamane są w Arabii Saudyjskiej, jak traktowane są tam kobiety i jak tam jest niby niebezpiecznie? Wykorzystywać takie aspekty jako argumenty w negocjacjach? Słabe to.
 Autor komentarza: AdRem
Data: 24-08-2019 12:22:57 
@ramirez82,oboje wiemy że chodzi głównie o argumenty w negocjacjach. Gdyby hearn ogłosił walkę w Cardiff to bys usłyszał o innych powodach dlaczego nie tam. Ruizowi zapewne również zależy na najlepszej dla niego lokalizacji (Meksyk, USA) ale kasa jest najważniejsza. Ze to cyniczne się zgadzam choćby patrząc na to jaka jest bandyterka w Meksyku właśnie
 Autor komentarza: Sebson
Data: 24-08-2019 12:30:13 
Dość ciekawie to ujął właściciel kanału garneksports - " Andy boks to twój zawód, jedziesz wykonać brudną i niebezpieczną robotę, za chwilę zarobisz "naście" baniek, za chwilę stać cię będzie, aby wrócić tam na wakacje i na każdej innej plaży na globie postawić rodzinie i wszystkim turystom po butelce tequili, a Ty płaczesz, że nie można zabrać kobiety? To tak jakby śląski górnik płakał w pracy, że nie może żony zabierać do tej czy innej kopalni.."
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-08-2019 14:04:54 
Trochowski to pierdolony cwoku przeciez wyraznie chujowino jest napisane ze "jest wdziecznyza zaproszenie"
Tak jebany bezmozgu wyraza sie twoim gownianym zdaniem ktos,komu "cos nie pasuje"

w jednym masz racje,Ruiz Jr nie zmienil zdania,bo od poczatku mial wyjebane gdzie bedzie walka,tylko ile buritosow i zlotych lancuchow bedzie mogl za to dostac
Gdyby mu dobrze zaplacili to zawalczylby nawet na grobach swoich przodkow,a na koniec dal wyruchac oslowi

Naprawde smiac mi sie chce z ciebie pederasto umyslowy bo myslales ze Ruiz Jr.w imie jakis blizej niesprecywonach zasad pogryzie reke ktora go karmi,a on ja wylizal razem z jajami lol
 Autor komentarza: fanamator
Data: 24-08-2019 16:13:28 
Andrewski jakby tobie dobrze zaplacili to tez bys sie dal uzyc oslowi wiec nie oceniaj innych. Prawda jest taka ze kazdy ma cene I kazdy zrobi rzeczy ktorych by normalnie nie zrobil jak odpowiednie duże pieniądze będą nagroda. Pieniadz mize zmienic twoje zycie i twojej rodziny...Tak było jest i będzie.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-08-2019 16:43:17 
Drogi kolego fanamatotrze,użyłem pewnego rodzaju przerysowania żeby uświadomić rafalkowi ze jego wyidealizowany obraz wojownika o Boga,Honor i Ojczyznę na jakiego kreował Ruiza Jr nie jest wart złamanego pesto.
Jeżeli tego nie rozumiesz to widocznie jesteś tempakiem wiec oszczędź mi swojej atencji
 Autor komentarza: trochowski
Data: 24-08-2019 17:57:37 
" Autor komentarza: samqualisData: 24-08-2019 11:53:46
trochowski

idąc twoim tokiem myslenia , jak hearn dorzuci jeszcze kilka baniek to ruiz odda swoją matke arabom do uzytku"


Nie idziesz teraz moim tokiem myślenia. Nikt nie powiedział, że nie ma żadnych granic - to Ty tak błędnie stwierdziłeś.
*
*
"Autor komentarza: AdRemData: 24-08-2019 12:16:45
@trochowski,rzucasz jakimiś moralami a przecież wiadomo że głównie chodzi o kasę. To są sportowcy i boks traktują jako zawód. Szukają spełnienia, satysfakcji, sławy i przede wszystkim właśnie pieniędzy. Kontekst polityczny nie ma dla większości z nich nawet 3 rzednej wartości"


Ja żadnych morałów nie szukam. Ruiz nie musi interesować się polityką, żeby bać się puścić tam swoją kobietę, czy też w ogóle tam jechać. To, że pojedzie, nie znaczy, że się nie obawia, że nagle mu minęło. Po prostu więcej zaryzykuje z uwagi na większą kasę, ale wciąż jego nastawienie się nie zmieniło. To nie jest hipokryzja, bo Ruiz nigdzie nie twierdzi, że wcześniej wymyślał gówno powody. Nie wymyślał, kraj nie podobał mu się tak i wtedy jak i teraz, ale z uwagi na wyższą kasę jest w stanie przyjąć takie ryzyko i niesmak na klatę. Tyle - to się nazywa baranie KALKULACJA, a nie żadna hipokryzja.
*
*
"Autor komentarza: andrewskyData: 24-08-2019 14:04:54
Trochowski to pierdolony cwoku przeciez wyraznie chujowino jest napisane ze "jest wdziecznyza zaproszenie"
Tak jebany bezmozgu wyraza sie twoim gownianym zdaniem ktos,komu "cos nie pasuje""


Nie wymyślaj gównopowodów i usprawiedliwień baranie, tak jak wcześniej mu się Arabia nie podobała, tak i teraz - nie ma tu żadnej obłudy.
Po prostu dla większej kasy weźmie cały ten niesmak na klatę, poświęci się. Ale to nie znaczy, że nagle mu minęło i nagle Arabia mu się nie podoba.

To się idioto nazywa bilans zysków i strat. Jak mi zapłacą za przespanie się w lesie pół miliona, to wciąż będzie mi tam nie pasowało i wciąż będę czuł
takie same obrzydzenie do całej akcji jak wcześniej - ale się przemogę dla kasy. Prosty bilans debilu bez matury.
*
*
"w jednym masz racje,Ruiz Jr nie zmienil zdania,bo od poczatku mial wyjebane gdzie bedzie walka"


Nie baranie, Ruizowi zależało aby walka była na równych warunkach a więc w USA a nie kupionej i dogadanej przez Hearna Arabii.

Po prostu sytuacja prawna oraz wyższa gaża go przekonały, ale nie znaczy, że nagle już szaleje na pomysł walki w Arabii.
Większa kasa - więcej jesteśmy w stanie znieść. Ale to nie znaczy, że nagle już to lubimy ty BARANIE INTELEKTUALNY. Maturę chociaż masz?
Bo takiego niskiego ilorazu inteligencji jak u Ciebie ćwoku umysłowy to dawno nie widziałem.
*
*
"Gdyby mu dobrze zaplacili to zawalczylby nawet na grobach swoich przodkow,a na koniec dal wyruchac oslowi"


To to już Twoje urojenia ćwoka bez matury który pierdoli byleby wyszło na jego, nawet kosztem pierdolenia totalnych głupot oszołoma.
 Autor komentarza: trochowski
Data: 24-08-2019 17:58:47 
@SiemionX

Trudno tutaj oczekiwać logiki od debila bez matury jak @andrewsky. Skoro zdanie matematyki (nauki LOGICZNEGO MYŚLENIA) stanowiło dla niego problem, to myślisz, że nagle mu się odmieniło? Logika wciąż jest piętą achillesową tego typu mongołów intelektualnych jak on.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 24-08-2019 19:15:52 
Ruiz chce "zakończyć karierę" AJ.
Są też duże szanse na to, że Ruiz będzie w przyszłości nazywany "mistrzem z przypadku".
 Autor komentarza: dawsur
Data: 24-08-2019 21:04:31 
przykro sie czyta nie ktore wypowiedzi czy tam opinie ,szkoda energii ,nie pzdr
 Autor komentarza: SiemionX
Data: 24-08-2019 21:09:20 
Autor komentarza: trochowski
Trudno tutaj oczekiwać logiki od debila bez matury jak @andrewsky. Skoro zdanie matematyki (nauki LOGICZNEGO MYŚLENIA) stanowiło dla niego problem, to myślisz, że nagle mu się odmieniło? Logika wciąż jest piętą achillesową tego typu mongołów intelektualnych jak on.


A wiesz co ja myślę? Że mocno przesadzasz z tą oceną. (Że matura coś dziś znaczy.) Moim zdaniem oni (niektórzy) być może nawet i tą maturę "zaliczyli". Ale na co to się przekłada? Na nic i nie chodzi mi nawet o odniesienie się do nawet najbardziej przejrzystych, intuicyjnych, oczywistych, stosowanych przesłanek np. prawa, ale o ogólne pojęcie o zrozumienie świata (o co tu chodzi?).
Sorry Rafaello (przy okazji, szacun, nie mam nic do Ciebie, np. o to, że na boksie znasz się tak tak jak ja, czyli sam wiesz jak), chodzi tylko o ogólny problem : KIM SĄ kolesie, którzy tu regularnie piszą? To jest jakiś odrzut? Przecież te bzdury (które piszą) po prostu powalają.
Ale OK, ja odpuszczam, dalej sobie popiszcie, że Ruiz wcześniej krytykował to miejsce (Arabię Saudyjską) a teraz dziękuje im za wszystko, NAPRAWDĘ tego nie rozumiecie?, NAPRAWDĘ coś tu Was oburza?, naprawdę macie JAKIEKOLWIEK wątpliwości "moralne"? Przecież 90% cebulaków by własną matkę (o ile by taką matkę ktoś chciał) sprzedało a tu nagle takie aj-waj, ale o co?
 Autor komentarza: Musi
Data: 24-08-2019 22:32:00 
Nie czytam poprzednikow ale wedlug mnie to,Ruiz jest najleepiej obdarzona technika w HW na Swiecie itd....Pisze o tym od dawna i dziwne ze wy znafcy tego nie zauwazyliscie?
 Autor komentarza: AdRem
Data: 25-08-2019 14:21:58 
@trochowski - krotko co ciebie kolego. Widze, ze kazda wypowiedz akcentujesz inwektywa w kierunku adwersarza w dyskusji. Widze tutaj niskie poczucie wartosci i brak wiary w sile swoich argumentow. Reszty "madrosci" nie bede komentowal. Szalej sobie dalej na internecie, pewnie tyle masz z zycia.
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 25-08-2019 16:03:00 
W tej przepychance jestem za trochowski .Nie mam zaufania do Arabów, po prostu żyją inaczej niż my, a to że mają chajs to nic nie znaczy...
 Autor komentarza: FANBOX
Data: 25-08-2019 16:04:48 
Odbiegłem od tematu Ruiz ma swoje pięć minut czy to się komu podoba czy nie...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.