PAWEŁ SKRZECZ: ARTUR MUSI SIĘ ZASTANOWIĆ NAD SWOJĄ PRZYSZŁOŚCIĄ

- Każdy boksujący ofensywnie, kto wejdzie w Artura mocnymi ciosami, może wygrać z nim przed czasem. Artur musi się chyba zastanowić nad swoją przyszłością - mówi Paweł Skrzecz, komentując zeszłotygodniową porażkę Artura Szpilki (22-4, 15 KO) przez ciężki nokaut w drugiej rundzie z Dereckiem Chisorą (31-9, 22 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 27-07-2019 17:37:22 
Nic odkrywczego Pan Skrzecz nie napisał. I z całym szacunkiem dla jego osiągnięć, każdą walkę na tamtej gali wytypował źle. Ale w sumie to bardzo barwna postać i pożyteczna przy tym- jak będę chciał coś zarobić w bukmacherce to wystarczy typować inaczej niż Pan Paweł xD
 Autor komentarza: teanshin
Data: 27-07-2019 19:14:14 
Kariera zawodowa Szpilka to kopia kariery Prica, co wyjdzie do kogoś kto jest lekko ponad przeciętny to od razu KO. Z tym że Price wciąż ma szanse dobrze zarobić boksując w UK a Szpilek ma szanse zarobić w ryj na gali Fame.
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 27-07-2019 19:29:43 
Price ma warunki i petarde w łapie, prawie ubił Powietkina, Artur ma łysą głowe tatuaże i dobrze wypada w mediach, to tyle
 Autor komentarza: BOXER
Data: 27-07-2019 19:44:29 
Walki Price'a się fajnie oglada .Dobry techniczny boks .Jak załączy prawą rękę to może ściąć z nóg .Szkoda że Wach tak technicznie nie walczy jak Price bo mielibyśmy mistrza świata .
Co do Szpilki to ciężko tak sobie odejść jak Szpila czy będzie wygrywał czy przegrywał to leży bardzo dobra kasa .Do tego Szpila kocha boks i tyle .Niech walczy ale najpierw ze słabszymi rywalami a potem się zobaczy.
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 27-07-2019 19:56:06 
2 opcje. albo artek wie w jakiej jest sytuacji i dalej w to brnie wyłącznie dla hajsu i chce wyciągnąć tego hajsu max, świadomie pierdoląc głupoty że tak mocno nie biją, że przegrał bo popełnił błąd itp.. albo nie zdaje sobie sprawy jak go poniewierają i wierzy że jest kimś więcej niż średniakiem..? wg mnie opcja 1. może ktoś ma inne wytłumaczenie :)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 27-07-2019 21:16:15 
Dwie walki na przetarcie i wyzwie kogoś z TOP 20 na twitterze.
zaliczy ładne k.o. i znów.

To taki króliczek Duracell... dostanie ale się podniesie i nic wniosków nie wyciągnie.
 Autor komentarza: Pyskatyy
Data: 27-07-2019 21:28:02 
@Clevland

Racja. Mentalność Szpilki zbliżona do Twojej.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-07-2019 21:32:12 
mnie to zastanawia mowienie o slabej szczece szpilki, nawet teraz...
wilder go scial, kownacji tak naprawde nawet nei podlaczyl, przewrocil bo szpilce stanely nogi a zostal zasypany, wstal dostawal a nie padl, wach zaden puncher ale duzy chlop co sile ma, powali umeczonego szpilke a ten poszedl z nim w wymiane, przyjmowal nawet na podlaczeniu a takiego i leszcz powali jak trafi, z chisora brednie pana skrzecza ze szczeka miekka...powodzenia przyjac takiego czysciocha od bijoka 116kg a pewnie i 120 w dniu walki, idealnie czysto na szczeke, oczywiscie mega podlaczyl ale szpilka to ustal, wiec jak to nei jest oznaka solidnej szczeki to co? Nie takimi pombami krecil w glowie whitowi i wielu innym.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-07-2019 22:28:12 
Mike Mollo posadził gita i to nie raz, ale nie wygrał. Bryant Jennings posadził i wygrał. Deontay Wilder zgasił mu światło, a Adam Kownacki doszczętnie porozbijał i zrobił wraka nieodpornego na jakiekolwiek ciosy! Tylko lemiecha - ciepłe kluchy Wach stał jak kołek całą walkę, aczkolwiek w ostatniej przypomniał sobie że ma ręce i do czego służą, ale było już za późno. Nie wiem jakie nogi i uniki miałby teraz Szpilka, ale prosty cepiasz trafiający na głowę bądź szczękę go nokautuje. Przykro to stwierdzić ale na dzień dzisiejszy to już zwykły bum!
No chyba że ktoś tu chce kogoś oszukać i zbajerować, ale to już nie przejdzie. Gęba mimo tego że umyta, ale z gówna bata nie ukręcisz, powiedzmy sobie szczerze.
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 27-07-2019 22:33:13 
42 letni Adamek po obozie u Borka posadza na dupę Gita. Różański to samo. Jakby Wach ruszył od 1 rundy na niego to to samo, Kownacki nie ma nawet o czym pisać, pewnie Diablo jakby nie miał kija w tyłku by go ubił w 3 rundy, Masternak by go zrobił jak niegdyś Janika. Podsumowująć cieniutko niczym sik pająka :) no ale marketingowo księciunio Jugołindałn bije wszystkich na łeb. Wypada tylko życzyć zdrowia, aby nic poważnego się mu nie stało.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 27-07-2019 22:47:35 
lubimy nie lubimy szpilke ale badzmy szczerzy

mollo to tur ktory bije z masy a trafil 1 deski tak, ze myslalem ze szpilce leb urwie i poleci na trybuny, on mowil ze swiatlo zgaslo ale zaraz wstal i nawet zamroczony nie byl, na czubek brody.Powodzenia jak wielu nierozbitych nie padlo. W 2 tak samo lewy sierp na brode nacial sie i padl ale wstal bez zamroczenia, ale warto dodac ze scial go 2x przed czasem.
Jennings to kon ktory szpilke zameczyl bo ten do tej pory tak dlugo i z takim fizolem nie walczyl, najpierw zatkal go ciosem na dol, a pozniej to juz szpilka ledwo stal bo nei mial sily chcial podjac ryzyko ale wylapal i padl, jednak wstal nie podlaczony ale zmasakrowany i walka sie skonczyla.
Z wilderem pare przyjal przed zakonczeniem.
Z adamem tak glowa padla, przeciez on nie padl bo adam bije tak mocno, bo on bije duzo niechlujnie z rak. Szpilka stanal przy linach nogi zamurowalo i zostal przewrocony intensywnoscia, on nie byl podlaczony fizycznie, ale wyglądał jakby nie wiedzial gdzie jest i jak to mozliwe ze grubasek bo przewrocil, i tam adam wszedl juz z mocnymi z zamachu i naprawde przestawil twarz szpilki a mimo to ten lecial na nogach ale zaparl sie o naroznik.
A chisora? ludzie on tak trafił ze to krzywde mzona zrobic, podlaczyl ale szpilka stal, przyjal na nieprzytomnosci jeszcze 2 ciosy i stal nadal. Mozemy mu wiele zarzucil ale nie slaba szczeke i rozbicie.

slaba szczeka to taka gdzie cie podlacza przy byle uderzeniu, a nie ze sie przewraca o pamietajmy ze uderzenia w glowe to nei gra w szachy, mamy nerwy, iderzanie mozgu o czaszke. Chlopow po ponad 100kg ktorzy lepiej gorzeaj ale trenuja bicie innych, wielu na koksie jak np moim zdaniem mollo na bombie, jennings wyzylowany jak canelo po clamuterolu i ten co tak krzyczy bo ma pas wbc i program antyfopingoy za plecami wilder, chisora to raczej nie on po prostu jest turem
 Autor komentarza: snapcase
Data: 27-07-2019 22:55:33 
Największym mankamentem u Szpilki jest tragiczna obrona a nie słaba szczęka, ogólnie szpilka mało widzi w ringu.
 Autor komentarza: Mars
Data: 27-07-2019 23:04:31 
@Maniek1986
Udowodniłeś że Szpilka ma twardą szczękę, ale zawiodły detale, stanie w narożniku itp.
A ogólnie to jak przyjmował ciosy to nie był zamroczony...


Tego nie da się skomentować, przemilczę to tym:

https://youtu.be/1TDA6IiXWbE
 Autor komentarza: Boder
Data: 27-07-2019 23:11:51 
@Maniek1986

Tak było do nokautu z Wilderem, teraz już nie trzyma ciosu tak jak kiedyś. Ale zgadzam się z tym, że typowej szklanki Szpilka nigdy nie miał.
 Autor komentarza: Boder
Data: 27-07-2019 23:15:50 
Wystarczy zobaczyć na te bomby które przyjmował Szpilka od Wildera przed nokautem. Ktoś ze szklaną szczęką by tego przecież nie ustał.
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 28-07-2019 00:12:43 
klopotynajmana

...

Ja jestem za opcja nr 2 ze on nie wie gdzie jego miejsce i co sie wokoł niego dzieje. Jest oderwany od rzeczywistości i nie potrafi racjonalnie i trzeźwo oceniać sytuacji.

Znajac życie wieszcze jakiś skandal z jego Kamiszka Pierdzioszka ze wycycka go na kase, chociaz jeszcze bie wiem dokladnie jak ;)
 Autor komentarza: ChudyByk
Data: 28-07-2019 00:13:57 
@Maniek1986

Glupszych głupot dawno nie czytałem.

Jesteś tak samo oderwany od rzeczywistości jak twój idol.
 Autor komentarza: Musi
Data: 28-07-2019 08:02:14 
Szpila 15 lat w ringu i co?glupieje po przyjecie mocniejsego ciosu.Z Chisora po tej bombie ustal przy lina zrobil garde i dal znak Derkowi ,choc i teraz mnie skoncz ,zamiast uciekac po ringu,gdyz przeciez nie padl po pierwszym ciosie.Nie wiem czy to nie sa konsekwencje walk ulicznych jak byl kibolem.Blizny na glowie swiadcza ze mogl zaliczyc kilka beysboli.co do dalszego boksowania to powinien zostac przy Angli,przynajmniej cos zarobi.Walka np. z ostatnim rywalem Prica itd...tam po poraze nikt nikomu nie karze konczyc kariery,jego wybor jak dostanie zezwolenie od lekarze i licencje.Wasyl w Polsce ,bedzie chcial wykorzystac sytuacje i na nim zarobic.Wach chy inni jak chca z nim walczyc to niech wygraja przynajmniej z jakims sredniakiem.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 28-07-2019 08:53:46 
Przecież Szpila po pierwszym ciosie Chisory został znokautowany więc jak miał uciekać ?
Podniósł ręce instynktownie co moze być śmieszne bo zawsze miał nisko .
 Autor komentarza: Zartan
Data: 28-07-2019 10:24:10 
No ze szklaną szczęką Szpilki zgadzam się pół na pół bo faktycznie te nokdauny co przyjmował były w punkt w szczękę. Z Mollo było w punkt trzy razy , z Jenningem w punkty , z Wilderem jak kolega wyżej. Dostał ze 4 taki lufy a jedną taką co mu głowa nienaturalnie się do tyłu aż wygięła i nawet go nie zamroczyło , z Kownackim nie było jakoś mocno ale było po Wilderze , który odebrał mu całkowitą odporność no i z Wachem gdzie też w punkt nie było ale teraz to Szpilke wystarczy trafić żeby go położyć. Z Chisorą? Myślę , że jest wielu takich co by nawet nie drgnęło po tym prawym ale Szpilka znokautował na stojąco. To nie było szklana szczęka tylko ciosy w punkt na nią.
 Autor komentarza: maksymst
Data: 28-07-2019 11:58:19 
ChudyByk


Nie znam cię bo bardzo rzadko udzielam się tutaj aczkolwiek jestem przez parę ładnych lat obserwatorem i czytam czasami co wypisujecie. Ale widzę że Ty punkt widzenia masz bardzo podobny do mojego.To co wypisuje @Maniek1986 i dużo dużo innych ludzi to przechodzi racjonalne myślenie.Ciesze się że raz na kilka lat znajdzie się ktoś Normalny
 Autor komentarza: JackWaw
Data: 28-07-2019 12:01:55 
Co by nie mówić to Szpilka nie pękał przed walkami, pękał już w ringu, teraz przed Chisorą już nie był taki pewny siebie, to że jest mocno rozbity to już fakt i dzięki temu jego walki ale nie z ogórkami będą dawały emocje.
Dechy murowane, nosze, tlen to juz będzie standard, szkoda zdrowia ale to jego chleb i on będzie dalej tak zarabiał bo nic innego nie potrafi.
Druga sprawa to według mnie on już w wywiadach jest jakiś zagubiony, tępy wzrok bez tej iskry i pewności siebie co kiedyś, ze zdrowiem jest już coś mocno nie tak, to nie tylko brak odporności ale same zachowanie.
 Autor komentarza: blazini86
Data: 28-07-2019 12:09:39 
Kto miał w boksie typowo szklaną szczękę?
 Autor komentarza: maksymst
Data: 28-07-2019 12:31:43 
każdy kto zostanie czysto w punkt trafiony, na to nie ma bata.Wie to każdy kto miał dłuższą przygodę z boksem albo aktualnie tym się zajmuje
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 28-07-2019 12:42:07 
Zdaje sobie sprawę, że gówno was to obchodzi, ale niestety, lubię się czasami rozpisywać xd

Co do szklanej szczęki.
Ja osobiście staram się nie używać takich określeń jak "słaba/solidna/betonowa/szklana szczęka" ponieważ to trochę wprowadza w błąd.
To trochę jakby sugeruje, że predyspozycje genetyczne (dosłownie twardość szczęki) są najważniejszym elementem świadczącym o tym, że kogoś jest łatwo lub ciężko znokautować.
Według mnie na to składa się zbyt wiele czynników by określać to tak prostym sformułowaniem. Dlatego dla mnie bokserzy są po prostu "wywracalni" (Szpilka, Fury, Władek Klitschko) lub "niewywracalni (Foreman, Vitek Klitschko, Riddick Bowe). Na tą wywracalność poza cechami wrodzonymi (atletyzm, budowa czaszki, szczęki, karku) składa się też sporo elementów nabywalnych (wyszkolenie, doświadczenie, pewność siebie).
Warto zwrócić uwagę na wymienionego przeze mnie Władimira Klitschkę, umieściłem go razem z tymi wywracalnymi i faktycznie tak przez część jego kariery było. Jednak po dopracowaniu swojego stylu walki ze Stewardem kilku na prawdę dobrych puncherów nie było wstanie nie tyle posłać Kliczke na deski, co w ogóle mu zagrozić. Władimir nabył odpowiednie cechy/umiejętności które zmniejszyły prawdopodobieństwo znokautowania go.

Zawodnik mma który uchodziłby za twardziela w swojej dyscyplinie, gdyby przeszedł do boksu, nagle okazałby się szklany. Nie można w tej kwestii powiedzieć, że nagle zmieniły się jego predyspozycje genetyczne, albo że się rozmyślił i jednak nie ma twardej szczęki. Chodzi tu o brak wyszkolenia bokserskiego (tutaj chyba nawet głównie amatorskiego), inteligencji i obycia ringowego. Dlatego mały i waciany Mayweather jak tylko zaczął zadawać ciosy to porozbijał i znokautował większego McGregora jak dziecko.

Diabelnie ważnym elementem jest też psychika, ona kieruje naszą fizjologią. Przez kiepską psychikę bokserzy zaczynają popełniać skandaliczne błędy. Weźmy na warsztat ostatnią walkę Szpilki. Jak wytłumaczyć to, że zawodnik o tak bogatej karierze amatorskiej popełnia przy wyprowadzaniu uderzenia chyba wszystkie możliwe do popełnienia błędy? Bo w momencie zagrożenia siadła mu psycha. Pacnął Chisore ciosem bezsensownym, po czym jeszcze wystawił łeb przed siebie i wyeksponował mu szczękę. To musiało się skończyć przez knockout.
Kiedyś pisząc na ten temat, na jednej grupie facebookowej, w dyskusje wdał się ze mną jeden użytkownik. Jako argument. że się mylę, podał mi dwie akcje z dwóch różnych walk. Mianowicie Alvarez - Golovkin I i Alvarez - Khan. Khan padł po opadającym prawym, efektowny knockout, więc pewnie każdy pamięta. Golovkin podczas walki przyjął "podobny" prawy, ale nie padł, a nawet napierał do przodu dalej. Dla mojego rozmówcy, to był jasny dowód, że liczy się tylko twardość szczęki. Kompletnie zamkną się na detale. Fakt jest taki, że Khan przed przyjęciem tego ciosu zachował się irracionalnie, wystawił się na ten cios nie gorzej niż nasz Szpilka Chisorze. Chciał zadać lewy prosty, ale zobaczył że Canelo wyprowadza krzyżową kontre, więc opuścił obie ręce, usztywnił się i wyeksponował mu szczękę. Sam Canelo wszedł z tym ciosem idealnie, uderzył z zamiarem znokautowania, stabilna pozycja umożliwiła mu wygenerowanie pełnej mocy, a miejsce i czas zgrały się idealnie. Z drugiej strony Golovkin odpychał Alvareza, uniemożliwiając mu komfortowe zadanie mocnego ciosu. Zresztą w momencie ataku Alvarezowi nogi się rozjechały - niemożliwe aby te dwa ciosy były tak samo mocne. Poza tym oczywiście Golovkin stał stabilnie, a nie nadstawił się jak Khan. Także, mimo że koleś podesłał mi te dwie akcje z zamiarem udowodnienia mi, że się mylę, finalnie dał mi świetny materiał udowadniający, że w boksie zbyt wiele detali wchodzi w grę, aby wszystko sprowadzać do szklanej/twardej szczęki.

Jeszcze w ramach ciekawostki, warto zwrócić uwagę, że niektórzy bokserzy są podatni na wywracanie, względem konkretnego typu bokserów. Np Povetkin jest wywracalny dla bokserów bardzo dużych. Joshua go znokautował, Władek pojedynczym ciosem wytarł nim dechy, nawet Price wysłał go na drugi koniec ringu pojedynczym ciosem. To nie chodzi tylko o to, że oni tak mocno biją, ale o to, że mają mniejsze problemy z trafianiem go mocnymi bombami, niż zawodnicy mniejsi. Taki Szpilka jest łatwo wywracalny dla zawodników wywierających presje, czołgów pokroju Mollo, Chisora, Kownacki. Nawet Saulsbery sprawiał mu problemy - bo szedł do przodu. A taki Wilder, który bije od nich dużo mocniej, trochę więcej się z nim namęczył. A Povietkina mógłby znokautować szybciej, bo ten jest podatny na wysokich. Adamek łyka każdy prawy prosty. Vitek już w drugiej rundzie wiedział, że jak za dużo będzie ich bił, to zbyt szybko go znokautuje. Grant go mało tak nie znokautował. Walker posłał na deski. Molina zabił.

Ważne też jest przygotowanie. Taki Everett Martin wszystkie porażki przed czasem ponosił gdy nie miał pełnego obozu. Walki do których mógł się solidnie przygotować rozgrywał na pełnych dystansach - Np z Foremanem, Klitschko...
 Autor komentarza: Callisto
Data: 28-07-2019 12:44:57 
Szmulka powinien zacząć się interesować grą w bierki bo tam być może będzie mógł siać postrach.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 28-07-2019 13:17:53 
ShannonBriggs
Fajnie to napisałeś 100% racji i pozdrawiam.
 Autor komentarza: JackWaw
Data: 28-07-2019 13:20:20 
Jakby Różalski zaatakował Szpilkę a ten byłby bez promotora to walka byłaby moment, nokaut murowany i to bym chętnie zobaczył ale to niemożliwe.
Dwie walki na przetarcie i bardzo realne że Anglicy już pokochali Szpilkę i będzie sprawdzianem dla młodych angoli, mieć w rekordzie ciężki nokaut to plus a i widowiskowo też się sprzeda więc chłop swoje zarobi.
W jednym z ostatnich wywiadów przed walką z Chisorą znów wracał do walki z Adamem, że teraz to jest co innego, nie chce nic gadać, zobaczycie w ringu i zobaczyliśmy.
Artur powinien znów szczekać, powrót prawdziwego szpili i efekty marketingowe jak w banku.
 Autor komentarza: JackWaw
Data: 28-07-2019 13:27:04 
znaczy się Różański
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-07-2019 14:02:40 
Wszyscy już wiedza jak walczyć ze Szpilka,presja,zepchnięcie na liny,ciosy na dół,na górę i po robocie
Chisora w przeciągu półtorej rundy trzy lub cztery razy wyprowadzał podobne akcje i w końcu ubił Artura
Problem Szpilki nie polega na tym,tylko ze łatwo go przewrócić,tylko na tym ze tak łatwo to zrobić
Fatalna obrona,panika,słaba odporność na ból.No sory,ale mając takie mankamenty nie ma co marzyć o zwycięstwach z poważnymi rywalami
 Autor komentarza: Mars
Data: 28-07-2019 14:53:03 
@ShannonBriggs
Normalnie szok...
Jako ciekawostkę chciałem dodać że mój nick jak wielokrotnie pisałeś do mnie per... należy czytać od tyłu...
Jak to określić? Przygłup który wyzywa? chciał się dowartościować?
I teraz czytając tą "analizę" przychodzą do głowy mi dwa przypadki: jeden ogólny, drugi mój subiektywny.
-ogólny: "Kto się chujem urodził ten skowronkiem nie umrze".
- subiektywny: jak się ma takiego mądrego idola jak ten w nicku, to nie sposób zachować powagę...
Komedia...
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 28-07-2019 15:16:18 
Mars

Za dużo jadu na raz chciałeś wylać i przez to wszystko jest niespójne - ciężko się odnieść.

Faktycznie kiedyś miałem ubaw z Twojego nicku (nie wielokrotnie kłamczuszku), to chyba było około rok temu. A Ty człowieku trzymałeś to w pamięci, żeby po roku przypierdolić się do mojego nicku, wysnuć z niego jakieś absurdalne, bezczelne wnioski i zakończyć trzema kropkami. - Hipokryzja?
Dodatkowo nazywasz mnie "przygłup który wyzywa" - Zdecydowanie hipokryzja,

Do reszty ciężko się odnieść, ponieważ tak jak mówiłem, strasznie niespójna. Szczekasz bezsensu i tyle.
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 28-07-2019 15:16:31 
Sram*
 Autor komentarza: Mars
Data: 28-07-2019 16:49:31 
Autor komentarza: ShannonBriggsData: 28-07-2019 15:16:31
Sram*
Chciałoby się odnieść do tego merytorycznie z zachowaniem jakiekolwiek chronologii, ale czytając to, to nie sposób zniżać się do tego poziomu.
Myślałem że jest już dojrzały, czarny, czerwony, a może żółty! Niestety jest nadal zielony...
 Autor komentarza: php
Data: 28-07-2019 16:55:45 
Szpilka robi to już tylko dla kasy, niestety wydaje mu się, że Ci co mu odradzają mają ból dupy, że dalej kosi dobre pieniądze. Nie, nie chodzi o żaden ból dupy, ale to jego kolejne walki z solidniejszymi zawodnikami naprawdę wieszczą już może nawet śmierć w ringu.
On jest strasznie poniewierany, bity jak uczniak, widać od razu, że nie jest to jego waga. Jest poniewierany i bity i rzucany z kąta w kąt jak nie przymierzając szmata do podłogi.
Boleśnie brzmi, ale taka jest prawda.

Nie chodzi o zazdrość, chodzi o to, że mimo całej antypatii nikt mu nie życzy wózka inwalidzkiego albo śmierci, a to naprawdę może się tak skończyć. Z Chisorą wstał podtrzymywany przez innych, dalej miał nogi jak sparaliżowany, potrzebował kilka minut żeby móc sam chodzić. Ludzie, to nie są żarty, pieniądze pieniędzmi, ale normalny człowiek dla kasy nie rzuca się do morza pełnego rekinów.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 28-07-2019 17:30:03 
ShannonBriggs


Ciekawy punkt widzenia. W Twoim tekście jest dużo racji.
 Autor komentarza: blazini86
Data: 28-07-2019 17:53:39 
@ShannonBriggs McGregora znokautował genetyczny brak kondycji, a nie ciosy Mayweathera.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 28-07-2019 19:28:16 
Szpilka - Golota 2. Kilka cepow i obaj koncza (konczyli) tak samo. Obaj fajna technika, dodajmy ;)
 Autor komentarza: Mars
Data: 28-07-2019 19:58:40 
Autor komentarza: gerlachData: 28-07-2019 19:28:16
Szpilka - Golota 2. Kilka cepow i obaj koncza (konczyli) tak samo. Obaj fajna technika, dodajmy ;)

Porównywanie Szpilki z Gołotą jest co najmniej nie na miejscu, delikatnie rzecz mówiąc...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 28-07-2019 23:35:25 
ja nigdzie nie napisalem ze szpilka ma twarda szczeke, ale na pewno nei ma slabej jak wielu tu sie ciska.
Przyjmowal zazwyczaj na punkt celny cios od czlowieka powyzej 100kg ktory trenuje bicie innych, chidora ten puncherem nie jest ale to byk 116kg ktory bije z ciala i ten cios byl naprawde mocny.
Chcecie onanizujcie sie dalej w swojej madrosci
 Autor komentarza: ShannonBriggs
Data: 29-07-2019 10:45:18 
Mars

Chłopie, zobacz co Ty piszesz, albo najlepiej daj to do przeczytania komuś z Twojego otoczenia bo ten bełkotliwy sposób pisania może budzić niepokój.
Widać, że poprzez próby deprecjonowania mojego zdania chcesz mnie opluć, ale ewidentnie masz do tego zbyt ubogą wiedzę. Osoba o mocnych zasobach wyjaśniłaby mnie/moją pracę w sposób konkretny, w końcu jestem człowiekiem i mam prawo do błędów. Ty jednak maskujesz swoją wypowiedź ogólnikami, dodatkowo bezsensownie metaforyzujesz - z mojego punktu widzenia, unikasz konkretów ponieważ sam masz świadomość swojego intelektualnego niedowładu, więc zostawiasz sobie otwarte drzwi do wycofania się - wszak metafora ma to do siebie, że każdy może ją interpretować po swojemu. Krótko mówiąc, próbując mnie opluć, zachłystujesz się własną śliną.
Nie wiem czy to przeczytasz. Wydajesz się uparty, skoro czekałeś tyle czasu aby mnie zaatakować tylko dlatego, że kiedyś posłużyłem się anagramem Twojego nicku, więc pewnie zajrzysz tu jeszcze. Dlatego na koniec chciałbym przekazać Ci moje głębokie nadzieje, że zrozumiesz to co napisałem i dasz mi spokój.
Nie chce się wywyższać, ale znaj swoje miejsce. To że często robię sobie jaja, a Ty połknąłeś kija, nie znaczy że grasz w wyższej lidze. W rzeczywistości jest na odwrót - to ja muszę czuć zażenowanie, odpowiadając na Twoje prymitywne zaczepki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.