SKRAJNE REAKCJE FURY'EGO I WILDERA NA PORAŻKĘ JOSHUY

Cały bokserski świat eksplodował po zwycięstwie Andy'ego Ruiza Juniora (33-1, 22 KO) nad Anthonym Joshuą (22-1, 21 KO) w walce o pasy IBF, WBA i WBO wagi ciężkiej w Nowym Jorku. Wciąż pojawiają się nowe komentarze, ale szczególnie warto zacytować dwie skrajnie odmienne reakcje Deontaya Wildera (41-0-1, 40 KO) i Tysona Fury'ego (27-01, 19 KO).

JOSHUA: PRZEGRAŁEM, ALE WRÓCĘ >>>

- Wszyscy mamy swoje wzloty i upadki, Anthony Joshua potrafił w swoim życiu odmienić przeznaczenie. Takie rzeczy jak dziś zdarzają się w wadze ciężkiej, teraz odpocznij, zregeneruj się i wróć do gry - napisał w mediach społecznościowych wielki brytyjski rywal AJ'a.

- On nie był prawdziwym mistrzem. Cała jego kariera to kłamstwa, zaprzeczenia i prezenty. Oto fakty, wiemy teraz, kto przed kim uciekał! - stwierdził mistrz WBC, Amerykanin Wilder, a chwilę później zrzucił najcięższą bombę.

- Najgorszą rzeczą, jaką możesz zrobić w życiu, to ku*wa się poddać! - tako rzekł ''Bronze Bomber'', nawiązując do momentu, w którym walka Joshuy z Ruizem została przerwana.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MaciekL
Data: 02-06-2019 09:05:39 
Widać kto ma klase i robi trashtalk dla jaj, a kto jest ograniczonym bucem
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 02-06-2019 09:07:56 
Płacz, płacz i jeszcze raz płacz. Zarówno Fury jak i Wilder muszą dzisiaj mieć niesamowitego moralniaka i złe samopoczucie. To nie Wilderowi przypadło zajebanie Joshui i jego nieskazitelnego rekordu, bo przy pierwszym trafionym prawym poszedłby za ciosem, zapuścił wiatrak i zgwałcił go, kompletnie demolując. To nie Fury poszedłby na dystans na Wembley ośmieszając go i kończąc w późniejszych rundach kiedy AJ opadłby z sił w glorii i chwale. Zrobił to ~180 cm grubasek z Meksyku stając się pierwszym mistrzem świata w historii tego kraju. Kurwa, Andy żyj chwilą chłopie, to co się stało jest dla Ciebie i Twojej rodziny czymś ogromnym. Zrobiłeś na złość federacjom, promotorom, telewizji, innym zawodnikom i wyciągnij z tego jak najwięcej! Piękny dzień nastał xD
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 02-06-2019 09:08:03 
No kto?
 Autor komentarza: Champion20
Data: 02-06-2019 09:12:41 
Od początku wiedziałem i mówiłem że AJ jest najsłabszy z całej trójki i to się potwierdziło.
Tak naprawdę rewanż Fury Wilder 2 to jest prawdziwa walka o miano króla wagi ciężkiej. Obecnie jest i był nim Wilder
 Autor komentarza: montanelli
Data: 02-06-2019 09:15:31 
Furemu można zarzucić wiele, ale większość tego całego gadania jest raczej medialnie ukierunkowana. Leżącego raczej nigdy nie dobija, bo wie kiedy należy spuścić z tonu. Wilder natomiast jest raczej niestety chyba szczery w większości swoich wypowiedzi. Joshua na chwilę obecną i w ogóle w przyszłości nie ma podjazdu do Furego i Wildera według mnie. Nadal będzie to ścisły top, ale chyba wszyscy zdajemy sobie teraz dokładnie sprawę, że nie tylko zostały dzisiaj zdemaskowane jego słabości. Kluczowe, że słabo kondycja i szklana szczęka już zawsze pozostaną. Nie każdy znajdzie na to mimo wszystko sposobu, ale ścisły top będzie wiedział co z tym zrobić.
 Autor komentarza: Mike1980
Data: 02-06-2019 09:21:45 
Wygląda na to że w tym przypadku Wilder projektuje swoje myśli na temat swojej kariery; ciekawe co powiedziałby jeśli taka sama sytuacja powtórzy się w walce z Ortizem
 Autor komentarza: Waluk
Data: 02-06-2019 09:26:12 
Najgorzej jest obecnie dla Eddiego Hearna - DAZN bardzo mocno opierał się na AJu. Mieli niesamowicie bogatych inwestorów, teraz mogą oni zacząć uciekać. Kontrakty już nie będą tak ogromne jak do tej pory. Eddie ma teraz ogromny ból głowy - nie chciałbym być na jego miejscu, nie wiem jak on teraz będzie sypiał.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 02-06-2019 09:40:57 
Joshua ma szklankę. Zamroczenie w walce z Whyte, nokdaun w walce z Kliczko. Teraz też, a przecież Andy nie jest jakimś niesamowitym puncherem 33 (22 KO). Musi poważnie pomyśleć czy nie zacząć walczyć jak Wład, który też miał szklankę - dużo jabów, trzymanie na dystans, a jak podejdzie bliżej to zaklinczować przeciwnika na śmierć.

Jedno jest pewne Riddick Bowe z 1992 roku by ich zjadł, zmielił i wypluł.

Ja stawiam w rewanżu na wygraną AJa.
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 02-06-2019 09:51:04 
I bardzo dobrze siw Wilder wypowiedzial, Joshua to zawsze był dmuchany balonik który całe życie miał z górki i wszystko na złotej tacy podawane, nie wyobrazam też sobie żeby Wilder mial sie poddać w ringu a po Antku było widac już w 3 rundzie ze ma dosyć i nie usmiecha mu sie dalej na cytryne dostawac. Pamiętam że większosc sie tu nasmiewala z chudych nóżek Wildera...ale te chude patyczki chociaż trzymają go w pionie a nie to co Antka gliniane nogi. Oczywistą sprawą jest że to ekipa AJ kombinowala i bruzdziła jak tylko mogła żeby do walki DW VS AJ nie doszło albo doszło jak najpóźniej.

Kulturysta jest już skonczony, obnażyl jego słabości Ruiz, totalna szklanka (z Ruiza żaden puncher a antek chwial sie przy każdej wymianie), zero kondycji (odnosze wrażenie że on naciskany za bardzo sie spina i przez to traci energie)+ nie ma charakteru wojownika. To kuzwa wysmiewany tutaj przez wielu Wilder (ze zero techniczne z niego) potrafił przyjąć bomby od mocniej bijacegonniż Ruiz Ortiza, przykleic sie i nie paść a ,, mistrz olimpijski" nie potrafi zklinczowac tylko tańczy jak po 0,7l i przewraca sie po całym ringu......żenada.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 02-06-2019 09:52:09 
Wole to "szczere" pierdolenie Wildera od niestabilnie pierdolącego Furego bo dzisiaj się wypowiada w superlatywach o AJ, wczoraj nazwał go miernym bokserem a jutro mu dopierdoli , że jest cipą itp...
 Autor komentarza: PyrLandiA
Data: 02-06-2019 09:58:03 
Niech Wilder tak nie szczeka, bo prędzej czy później na niego też przyjdzie pora.
 Autor komentarza: Marduk
Data: 02-06-2019 10:02:39 
Fury pieprzy, żeby robić ppv, ale jak się trzeba zachować to się potrafi zachować, np. teraz czy po wygranej z Kliczko.
 Autor komentarza: Waluk
Data: 02-06-2019 10:27:40 
Trudno się z Wilderem nie zgodzić...
 Autor komentarza: AdRem
Data: 02-06-2019 10:35:39 
@MaciekL, zgadzam sie. Fury pelna klasa. Duzo mowi ale to dla niego forma rozrywki i promocji. Natomiast Wilder po prostu jest troche bardziej ograniczonym czlowiekiem. Nie mniej jednak ma do tego prawo. To Joshua skradl swiatlo reflektorow i zostal namaszczony polbogiem wiec w Wilderze rosla irytacja. Niemniej jednak od mistrza oczekiwalbym bardziej dojrzalych slow
 Autor komentarza: khorne
Data: 02-06-2019 10:38:45 
Wilder zadowolony z takiego obrotu sprawy, niestety chyba nie ogarnia, że to oznacza także gorsze warunki finansowe dla niego. I nie chodzi tylko o 100mln które uciekło mu między palcami. Haymon nie będzie już tak ochoczo mu płacił bo i konkurencja/presja jeśli chodzi o wypłaty mu zmalała (Wilder dostał pierwszą dobrą wypłatę dopiero ostatnio - po presji DAZN). No ale jak się jest niezbyt inteligentnym Afroamerykaninem z Alabamy to trudno to zauważyć ;)
 Autor komentarza: khorne
Data: 02-06-2019 10:40:31 
"Autor komentarza: Deadpool89Data: 02-06-2019 09:51:04
I bardzo dobrze siw Wilder wypowiedzial, Joshua to zawsze był dmuchany balonik który całe życie miał z górki i wszystko na złotej tacy podawane"

przypadkowo o Wilderze można mówić to samo. Cała kariera na bumach, ciągła protekcja WBC i na 41 walk - 2 poważnych rywali ;)
 Autor komentarza: skopek
Data: 02-06-2019 11:34:13 
teraz wszyscy napier..ją na AJa . co za szmaty
 Autor komentarza: bloki1984
Data: 02-06-2019 11:50:43 
On nie był prawdziwym mistrzem. Cała jego kariera to kłamstwa, zaprzeczenia i prezenty.

Alabum idealnie opisał swoją własną nędzna karierę. Ale jest szczęśliwy bo jego właśnie nędzna kariera jest dzisiaj w cieniu porażki AJa.
 Autor komentarza: MicCal
Data: 02-06-2019 12:22:07 
Wilder niech się lepiej nie odzywa, bo AJ przynajmniej nie bał się podejmować wyzwań. Opuścił ciepły kurwidołek w Anglii i na wyjeździe zderzył się ze ścianą, ale kiedy ostatni raz Wilder stoczył walkę, w której nie pomagały mu ściany ani federacja? Z Ortizem na neutralnym gruncie walka zostałaby przerwana, gdy nieprzytomny nie odpowiadał na bomby Luisa, względnie zostałby zdyskwalifikowany za nieprzepisowe ciosy. Z Furym wiadomo, sędziowie też wykonali swoją cześć roboty. Także niech on lepiej się nie odzywa, bo jego też może czekać bardzo bolesny upadek.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 02-06-2019 12:45:28 
MicCal
Ale pierdolisz...
 Autor komentarza: towlasnieja
Data: 02-06-2019 13:00:26 
Jak ktoś napisał, widać, że Wilder sam prowadzi swojego twittera ;) Zeszły z niego te wszystkie emocje, te parę lat gry wyzywali go, że nie chce walczyć, że ucieka. Zgadzam się też z tym co napisał potem, AJ się poddał. To nie była ta mentalność co Fury wstający na 9, to nie był Wilder trzymający się po bombach Ortiza... AJ od początku był zdenerwowany i sztywny, czyżby dlatego, że poza UK nie ma koksu?
 Autor komentarza: PawlakC
Data: 02-06-2019 13:43:00 
MicCal, ty weź się kretynie nie kompromituj takimi komentarzami. Sędzia pozwala walczyć zawodnikowi po nokdaunie, a tu miałby przerwać walkę gdy Wilder nawet nie padł na deski? To chyba najgłupszy komentarz jaki widziałem na tej stronie. Walnij się w ten pusty łeb, to może przestaniesz wymyślać takie głupoty.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 02-06-2019 13:44:59 
- On nie był prawdziwym mistrzem. Cała jego kariera to kłamstwa, zaprzeczenia i prezenty.

powiedzial champ ktory do walki mistrzowskiej obil 36 ogórków i zremisowal/przegrał/wygral z gosciem ktory był przez 3 lata na wakacyjnym haju, zapasiony zacpany itd
 Autor komentarza: 1Aleksandra1
Data: 02-06-2019 13:45:04 
Wszyscy dookoła tylko pomniejszają zasługi Ruiza. Niech najpierw Wilder go pokona a potem wypowiada się kto jest napompowanym mistrzem.
 Autor komentarza: roccopl
Data: 02-06-2019 13:55:54 
Fury ma klase? Ten ktory to napisał... to chyba przeczytał jego pierwsza wypowiedź
 Autor komentarza: MicCal
Data: 02-06-2019 16:58:36 
@Pawlak

To chyba niewiele tu czytałeś. Co do meritum, a bo to raz się zdarzało, że sędzia przerywa walkę bez liczenia, gdy ktoś jest wyraźnie podłączony, zbiera na łeb i nie odpowiada? Akurat Wilder był wtedy półprzytomny i trzymał się na nogach tylko dzięki oparciu się na Ortizie, gdyby sędzia uznał, że ma już dość, nikt tak naprawdę jakichś olbrzymich pretensji do niego mieć nie powinien.

Przy okazji, daruj sobie wyzwiska. Możemy się nie zgadzać, ale nie musimy się obrażać. A jak nie potrafisz inaczej, to wracaj do piaskownicy, gdzie takie teksty mogą jeszcze komuś zaimponować.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 02-06-2019 17:32:27 
MicCal
Stary proszę Cie nie pogrążaj się dalej bo piszesz wypociny.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 02-06-2019 17:46:55 
Czyli Joshua w przyszłości to ten z walki z Parkerem, wybiją mu trenerzy z glowy jakiekolwiek wojny na amen. No i przy jego gabarytach mniejszy zawodnik powinien po każdym klinczu angola być dojebany,na styl Wlada, ten jednoczesnie odpoczywał i męczył przeciwnika. Dla mnie dzisiaj szok, ale ja nigdy jak niektórzy,nie dawalem sobie ręki uciąć, ze AJ rozwala Iron Mike'a w prime hehe.
 Autor komentarza: blazini86
Data: 02-06-2019 18:17:42 
Oczywiście, że Fury ma klasę.
 Autor komentarza: MicCal
Data: 02-06-2019 18:28:41 
@Zartan

Nie twierdzę, że jestem nieomylny, i możliwe, że nie mam racji. Ponieważ jednak nie zauważyłem tu do tej pory żadnych argumentów, które mogłyby wyprowadzić mnie z błędu, pozostanę póki co przy swoim zdaniu. Uważam też, że Wilder jest ostatnią osobą, która powinna wypowiadać się co do "prezentów" i parasola ochronnego, bo to on póki co najczęściej z nich korzystał.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 02-06-2019 18:45:30 
MicCal
Od kiedy to sędzia ma obowiązek przerywać walkę kiedy zawodnik jest w tarapatach ? Wilder stał na nogach, klinczował i się nie przewrócił a Ortiz leżał dwa razy i mówisz , że sędzia miał przerwać wtedy kiedy zawodnik w tym przypadku Wilder stoi na nogach a nie kiedy Ortiz zalicza gleby? Czegoś takiego jeszcze nie czytałem ani nie słyszałem nigdy. Gdyby każdy sędzia miał przerywać walkę po czymś takim to wielu mistrzów nie byłoby tu gdzie są teraz w tym np. nasz Główką i tutaj przytoczę Ci walkę z Huckiem. Co do parasola ochronnego to powiem Ci tylko tyle, że Povietkin u każdego w studio i nie tylko prowadził do momentu KO 5:1 maksymalnie 4:2 a na kartach sędziujących było 6:0 dla Antka.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.