JOSHUA: DOBRA ROBOTA, FURY

Zunifikowany mistrz wagi ciężkiej Anthony Joshua (22-0, 21 KO) pochwalił Tysona Fury'ego (27-0-1, 19 KO) za jego postawę w zremisowanej walce z czempionem WBC Deontayem Wilderem (40-0-1, 39 KO).

Wilder może być kolejnym rywalem Joshuy. Obóz Amerykanina stwierdził już, że jest bardzo zainteresowany tym pojedynkiem.

- Na co ten głupiec tak długo czekał? A my niby nie byliśmy zainteresowani?!! - skomentował Joshua.

- W każdym razie dobra robota, Fury! Wybrali ciebie, bo myśleli, że jesteś skończony!! Dam ci walkę, jak będziesz gotowy! Dam ją któremukolwiek z was! - dodał.

Joshua wróci na ring 13 kwietnia na stadionie Wembley w Londynie. Po walce Wilder-Fury jego promotor udał się do Los Angeles, aby porozmawiać z obozem Amerykanina na temat potyczki unifikacyjnej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: RSC1
Data: 04-12-2018 12:52:39 
O Tym kto z kim będzie walczył powinny decydować organizacje bokserskie.

Jeżeli zawodnik stwierdza że "dam ci walkę" albo unika walki to jest patologia dzisiejszego boksu.

Zawodnik powinien w tej sprawie mieć niewiele do powiedzenia.
Zasady powinny być ustalone wcześnie, zapisane i należałoby ich się trzymać a w przeciwnym razie utrata tytułu i dyskwalifikacja.

Może kiedyś to się zmieni i nie będzie tekstów "dam ci walkę"
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-12-2018 13:04:13 
Zgadzam się. Tak jak WBC zdecydowało, że obowiązkowym dla Wildera ma być Stiverne, od dwóch lat nieaktywny, który w ostatniej swojej walce wypadł słabo. To było świetne!
 Autor komentarza: MLJ
Data: 04-12-2018 13:19:58 
Ramirez
dobry sarkazm :)
 Autor komentarza: RSC1
Data: 04-12-2018 13:27:37 
To żaden argument.
Organizacja nie powinna decydować według własnego widzie mi się na ten moment.
Wcześniej powinny być ustalone zasady i ich się trzymać.

Nie byłoby wtedy unikania przeciwników jak robi to Joshua w stosunku do Wildera.
Ta walka już dawno powinna się odbyć a nie Takam ,Parker czy Powietkin.

Ponadto nie do przyjęcia jest ilość organizacji.
Jedna organizacja i harmonogram spotkań ustalony jak na MŚ w siatkówce lub w hokeju.
Trzeba pokonać wszystkich najlepszych aby zostać mistrzem.
 Autor komentarza: herrmefisto
Data: 04-12-2018 13:27:47 
Boksem zawodowych rządzą pieniądze, a co za tym idzie w dużej mierze kibice. Nie ma kibiców, zawodnik za walkę nie dostanie dużych pieniędzy.
Chcesz oglądać wyłącznie sport? Pooglądaj boks amatorski. Tam zawodnicy boksują każdy z każdym.
Zgadzam się, że unikanie/dobieranie sobie zawodnika nie jest zbyt fajne/widowiskowe itp.
Boks to nie tylko sport ale w dużej mierze biznes.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 04-12-2018 13:44:48 
No mogli by wprowadzić do boksu coś na zasadzie "ligi bokserskiej" każdy z każdym przymusowo albo utrata tytułu lub spadek w rankingu jak ktoś trzęsie portkami a tak nigdy nie będzie...
Z innej beczki jak myślicie kto wygrałby pojedynki Joshua vs Wilder, Joshua vs Fury?

Mi się wydaje że najsłabszy z całej trójki jest wilder który jeśli nie znokautuje rywala to z na 99% przegra walkę na punkty... stawiam że joshua wygrałby z wilderem ale przegrałby z furym...
 Autor komentarza: xionc
Data: 04-12-2018 13:49:58 
boks zawodowy to show business z elementami sportu, jak chcecie zeby organizacje decydowaly, to trzeba ogladac boks amatorski :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 04-12-2018 13:56:22 
Dobry pomysł niech walczą, a w stanach w międzyczasie arreola dostanie swoją szansę.
Ps. Następny z pięciu kont pisze, i zaraz będzie pisał sam ze sobą.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 04-12-2018 14:14:05 
Ale o co są znowu te pretensje? Przecież wiadomo, że jeśli federacja wyznaczy obowiązkowego, to AJ musi z nim walczyć. Tutaj jest mowa, o Wilder i Fury, czyli o piesciarzach, z którymi może walczyć, ale nie musi. Alabama jest mistrzem innej federacji, a Fury nie jest mandatory, więc w tym przypadku słowa Antka, są jak najbardziej na miejscu.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 04-12-2018 14:15:27 
Autor komentarza: RSC1
Data: 04-12-2018 13:27:37

Nie byłoby wtedy unikania przeciwników jak robi to Joshua w stosunku do Wildera.


Porażający brak logiki. Hearn zaproponował Wilderowi tylko 15 mln = Joshua unika Wildera. Wilder nie wziął tych 15 mln, bo to było dla niego poniżające. Zawalczył z Furym za 4 mln.


Autor komentarza: Champion20
Data: 04-12-2018 13:44:48

Z innej beczki jak myślicie kto wygrałby pojedynki Joshua vs Wilder, Joshua vs Fury?

Ja w każdej z tych walk sercem za AJ, ale w żadnej nie miałbym wyraźnego faworyta.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 04-12-2018 14:21:07 
Moim zdaniem to co roku powinna być liga bokserska . Takie WBSS
Walczysz 3 razy w roku i przechodzisz do finału .Wtedy jesteś mistrzem .
Jak nie walczysz w następnym roku to nie wspinasz się i ktoś inny walczy o finał i pas .
Jak w ligach piłkarskich tylko że pięściarze na światowym poziomie spokojnie mogą walczyć 3 razy.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 04-12-2018 14:40:12 
Furrego będą unikać bo nie ma pasów a jest drugim po Joshule jak nie lepszym zawodnikiem.
Ośmieszył buma będąc bez formy. Co będzie za 2-3 walki?
 Autor komentarza: RSC1
Data: 04-12-2018 14:55:34 
Bum posłał 2 razy na dechy "miszcza"

A po drugim sędzia powinien przerwać pojedynek bo kontynuowanie groziło kalectwem i szpitalem jak w przypadku sutenera.

To jaki to "miszcz" co pada od buma?
 Autor komentarza: bogdanhaze
Data: 04-12-2018 15:05:13 
Skonczy sie na gadaniu jak zwykle zeby przeczekac jednego i drugiego. Po tym co pokazal Fury w sobote, juz widze jak sie pali do walki z tymi swoimi ruchliwymi bioderkami i zelazna kondycja.
 Autor komentarza: gluton
Data: 04-12-2018 16:05:27 
Hehe, AJ moze teraz prosić a nie rozdawać karty.Fury w lepszej formie ośmieszy go jak Kliczkę. Nie padnie tak latwo jak z Dzikusem.
Wilder-AJ stawiam na Wildera.Ciekawe czy najpierw Wilder-Fury2...
Lepiej nie.
Wolę Furego za rok z Wilderem, a potem z AJ. Wyszystkich odra.Jest najlepszy!!
 Autor komentarza: gluton
Data: 04-12-2018 16:05:59 
*ogra:)
 Autor komentarza: chelmik92
Data: 04-12-2018 16:30:08 
Up , no nie jest najlepszy bo ostatnio zremisował a nie może być dwoch najlepszych jest ewentualnie równie dobry a nie może być najlepszy i nigdy nie będzie bo według mnie Aj ich ustawi do poziomu maty i skończy się ta dyskusja , oby dziki nie szukał wymowek bo się to strasznie przeciąga.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 04-12-2018 16:52:42 
gluton

"Hehe, AJ moze teraz prosić a nie rozdawać karty."

Co potwierdza całkowicie fakt, że tak Fury jak i Wilder ogłosili, że teraz chcą walczyć z AJ.
 Autor komentarza: leon84
Data: 04-12-2018 20:27:40 
@Pan Janek Tygrys
A niby czemu to AJ ma być niby najlepszy???Sorki nie daje mu szans z Fjurym,a z Wilderem nie jest też moim faworytem.Niech pokona kogoś z nich,albo chociaż Ortiza.No i czekam na Hrgovica,bo w nim widzę przyszłego mistrza.
 Autor komentarza: Krzychu123
Data: 04-12-2018 21:05:58 
Pokonał Povetkina, który jest porywnywalny klasą do Ortiza. Joshua od walki z Kliczko poprawił się chyba w każdym aspekcie, na każdego rywala ma inny plan, który realizuje w 100%. 80% tutaj też pisali jak to Wilder zgniecie Furego a teraz się nad nim właśnie te osoby najbardziej spuszczają. Mamy teraz 2 świetnych zawodników i jednego skutecznego killera w wadze ciężkiej, gdzie każdy z nich ma swoje mocniejsze i słabsze strony i nie widzę żadnego sensu porównywania walki Wilder - Fury do ewentualnej walki jednego z nich do AJ bo to będzie zupełnie inna walka. Joshua powoli robi się jak Floyd, ponad połowa będzie oglądać jego walki by w końcu przegrał a ma wszsytko by jeszcze długo być niepokonanym zarabiając przy tym grube miliony.
 Autor komentarza: leon84
Data: 04-12-2018 23:19:20 
Up
Sorki,ale jak dla mnie to powietkin nie ta klasa co Ortiz.Przecież on z Pricem leżał na deskach i gong go uratował.Do tego wiekowy.To,że AJ sobie(wybacz nie pamietam czy to była siodm,czy szosta runda) z Powietkinem nie radził,też daje do myślenia.Porownując FMJ do AJ,to się ośmieszasz.FMJ to legenda.Pokonał wszystkich najlepszych na świecie,a kogo AJ pokonał na tą chwilę?Ponad 40 letniego Kliczkę,gdzie był na deskach i ta walkę prawdopodobnie na punty przegrywał,Powietkina,ktory był w podobnym wieku co Kliczko?Whyte,Brassiliano,Martin,czy takam do niezli zawodnicy,ale nic wiecej.Jak będzie omijał Wildera,Fjurego,czy Usyka to pewnie tak będzie.W kwietniu znowu jakis gość z zaplecza,bo wiadomo stadion trzeba zapelnic,a jak przegra to przestanie byc pompowanym herosem.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 05-12-2018 08:44:23 
leon84

Co za pierdoły wypisujesz, o klasie Powietkina nie świadczą zawodnicy z którymi wygrywał, tylko to, że zaliczył deski z Price'm? Poza tym wytykanie wieku Powietkinowi, czy Kliczko, jednocześnie zachwalając Ortiza, nie wspominając o jego wieku?
 Autor komentarza: leon84
Data: 05-12-2018 20:19:51 
@ramirez
Tak ale kiedy on ich pokonywał???Do tego na dopingu.Liczy sie forma z teraz,a nie co było lata temu.To niech AJ pokona tego Ortiza.Ortiz mimo wieku to obok AJ,Wildera,Fjurego i Usyka top 5.Ortiz jest w świetnej formie mimo wieku,co pokazał w walce z Wilderem,czy w ostatniej walce z Kaufmanem.powietkin leżał na seskach z Pricem,a wczesniej walczył w 2017 z sredniakami,wiec pierdoły to ty piszesz,ale kibicujesz AJ,dlatego nie potrafisz obiektywnie tego ocenić.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.