HEARN: WILDER-FURY TO BĘDZIE OKROPNA WALKA

Promotor Eddie Hearn uważa, że w hitowej walce mistrza WBC w wadze ciężkiej Deontaya Wildera (40-0, 39 KO) z Tysonem Furym (27-0, 19 KO) będzie wiało nudą.

- Myślę, że to będzie okropna walka, a Fury zasmrodzi całą halę. Może nawet wygra kilka pierwszych rund, ale sądzę, że koniec końców zostanie znokautowany - powiedział szef stajni Matchroom Boxing, która promuje m.in. Anthony'ego Joshuę.

- Naprawdę nic do Fury'ego nie mam. Podziwiam jego osiągnięcia. Miał poważne problemy, ale obrócił swoje życie o 180 stopni. Bardzo go szanuję. Nie jest jednak w formie na Wildera, który poza tym po prostu zbyt mocno bije. Fury na pewno będzie go frustrować, klinczować, odpychać itd. Po kilku rundach Wilder może przegrywać. Ale w końcu go dopadnie i wygra - dodał.

Do walki Wilder-Fury dojdzie 1 grudnia w Los Angeles.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: herrmefisto
Data: 19-11-2018 14:19:40 
Hearn zajmij się lepiej swoim biznesem a nie jedź po innych. Samemu nie udało Ci się zorganizować walki z Wilderem. Żal Ci dupę ściska, że to oni zrobią najlepszą walke HW w tym roku a Ty nawet centa z tego nie dostaniesz.
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 19-11-2018 14:34:58 
herrmefisto

Zgadzam się w 100 procentach.

Od siebie dodam jeszcze ze gdyby Furry poszedł do Hearna i pow ze ,, zróbmy walkę" to starcie AJ vs Fury edi by promowal jako jedno z najwiekszych w historri, ze dwóch pogromcow kliczki itp itd no i oczywiście ze cygan jest w wysmienitej formie, a wręcz w życiowce. No ale normalne ze gada jak gada.....w końcu to nie jego zawodnicy walczą
 Autor komentarza: rocky86
Data: 19-11-2018 14:53:16 
herrmefisto

Może i to jest walka na szczycie, ale obecnie, to się słabo zapowiada finansowo. Podobno łącznie wprowadzili do sprzedaży 12tys. biletów, z czego nie zeszło nawet 10tys, a hala na której walczą ma 21 tys miejsc.
Podobno kalkulowali sobie przed galą, że z "bramki" zarobią 10mln USD, na chilę obecną wydaje się, że mocno przekalkulowali. Na PPV raczej kokosów nie zrobią, jak pójdzie 200tys łączy, to będzie "sukces"
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 19-11-2018 14:54:46 
Up
Haha no właśnie w centach będzie liczony przychód z tej gali.9 tysięcy sprzedanych biletów na 19 tysięcy miejsc w hali.To mega żenada.... A PPV to dopiero będzie porażka.Showtime może dopłacić do tego.
Tak że obaj chłopcy już w styczniu będą płakać o walkę z AJ na stadionie i wygadwywac głupoty o podziale 50/50.
 Autor komentarza: herrmefisto
Data: 19-11-2018 15:56:55 
rocky86

Obojętnie ile na tym zarobią. Niech Hearn nie wtrąca się w interesy innych. Jak sam potrafi zrobić lepszą galę to niech ją robi.
Ogólnie jestem pod wrażeniem tego co Hearn zrobił przez ostatnie lata w boksie. Mimo wszystko takie zagrywki nie powinny mieć miejsca.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 19-11-2018 16:01:17 
Zupełnie niepotrzebne hejtowanie tej walki przez Hearna. "Okropna walka", "zasmrodzi całą halę"?
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 19-11-2018 16:03:28 
Horus1983

A ty znowu z tym płaczem o wypłatę hahaha.......pewnie to twój stary dobrze wyuczony tekst. Ewidentny antyfan Wildera
 Autor komentarza: MLJ
Data: 19-11-2018 16:05:36 
Walka na tę chwile jest, jaka będzie taka będzie i wówczas można chwalić czy krytykować. Ja rozumiem że to "konkurencja", ale Hearn gada czasami za dużo.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 19-11-2018 16:18:15 
Poczekajmy do 1 grudnia .Walka bez sensu na tą chwilę dla Furego więc może być szopka.
 Autor komentarza: Bromantan
Data: 19-11-2018 16:28:28 
Ja sie akurat z Hearnem zgadzam to nie będzie interesująca walka chyba ze ktos lubi walki w której nie padają ciosy. Mysle ze będzie taka sama nuda jak Joshua Parker. I chodź zgadzam sie z Hearnem to tez uważam ze nie powienien hejtować zważywszy ze na przykład Joshua Parker było słabe a już wogóle jak Hearn chce coś gadac to niech wypowie sie na temat Okolie Askin, pustych hal na galach czy przepłacania zawodników którzy dają sie wyliczyć w drugiej rundzie. Wracając do Fury Wilder nie moge zrozumieć kto im te prognozy biznesowe robi, wychodzi na to ze analitycy w stanach więdza mniej niz przecietny kibic z polski... No cóż ktos zamiast zysków bedzie liczył straty.
 Autor komentarza: tyler
Data: 19-11-2018 16:38:52 
Stara zasada marketingu...być stale na ustach innych w plotkach. Fury gdy był nieczynny, też co chwila pojawiał się jakimś wrzutem do netu i komentem o AJ, aby cały czas być w temacie.
Zresztą to tylko opinia,jedna z wielu a jak będzie to już niedługo będziemy wiedzieć.
 Autor komentarza: EwaBrodnicka
Data: 19-11-2018 16:59:47 
Hearn ma rację ta walka może być okropna ze względu na style obaj zadają mała ciosów, Fury będzie skakał i pytał a Wilder będzie czekał na jeden strzał.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 19-11-2018 17:23:15 
Hearn zapewne został zapytany o swoje zdanie i je wyraził, nie wydaje mi się żeby tego typu tekst / hejt / mógłby jakkolwiek mu się opłacać. Gdyby fałszywie budował tą walkę mógłby podgrzewać atmosferę przyszłej unifikacji a tak co mu to da ? więcej plusików w negocjacjach ? wątpię. Co do stylu faktycznie ta walka może wiać nudą - tak jak zauważył/a EwaBrodnicka. Mimo wszystko wydaje mi się, że po 3-4 rundach pykania zacznie się dym i wcale nie jestem przekonany, że Fury odstąpi - za co zapewne zaplaci kare.
 Autor komentarza: ktosik
Data: 19-11-2018 18:30:56 
Fiury przy całej jego "barwności" jest dość nudny w ringu
Bumoboj poluje na jeden cios
Walka dość słaba przynajmniej na papierze.
 Autor komentarza: MODM
Data: 19-11-2018 18:54:04 
rocky86

A co Cię to obchodzi czy to się sprzeda czy nie ? Jest walka i tyle , ścisła czołówka HW między linami, po Kliczko - AJ największe bokserskie wydarzenie w ciężkiej tej dekady . Czemu martwi Cię ta kasa ? Dopłacasz do tego interesu czy co ? Czy jeśli nawet się nie zwróci i Showtime dopłaci to czy wpłynie to na widowisko i rangę pojedynku ?
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 19-11-2018 18:58:11 
Deadpool89
Wyuczony przez Wildera, tu masz rację.
Cała jego kariera jest śmieszna.Taki masakryczny rozdzwięk między tym kim chce być a kim nigdy nie będzie.
No przynajmniej ma antyfanów bo fanów ma jak na lekarstwo.Bilety i PPV to pokazują.W prywatnych rozmowach dawni mistrzowie wagi ciężkiej muszą mieć niezły ubaw z Wildera.Od braku zainteresowania,marnych przeciwników po żenujące zarobki.Foreman i Ali 44 lata temu dostali po 5 milionów za walkę a Wilder nie może się nawet do takiej sumy zbliżyć...................
 Autor komentarza: magic19
Data: 19-11-2018 19:04:17 
tak my wszyscy juz wiemy o tej walce bo albo sie pisze o AJ albo o Wilder vs Fury i az na wymioty bierze a czy cos wiadomo o walce Broner vs Pacquiao bo tyle fajnych wiadomości na zagranicznych portalach a tu do obrzygania jedno :(
 Autor komentarza: Lolitka
Data: 19-11-2018 19:20:24 
Deadpool89

nie ma co strzępić ryja :) jakbyś tych gamoni zobaczył na fb.... jak nie pedał to w pinglach...
 Autor komentarza: Deadpool89
Data: 19-11-2018 19:34:30 
Lolitka

Co do Horus1983 gamoń to za mało powiedziane, to jest jakaś totalna lama pieprząca bez ładu i składu. Reszta spoko, jak coś piszą to to ma chociaż ręce i nogi.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-11-2018 19:36:17 
Obaj panowie chcieli pokazać Hearnowi jak to go nie potrzebują i jak to sobie bez niego dadzą radę. No to zobaczymy. Tyson miał od Hearna zagwarantowane fantastyczne warunki. 2-3 walki na odbudowanie pozycji z ekstra wypłatami i koniec końców ogrom kasy za walkę z AJ-em (jeśli by wygrywał). Wilder w sumie tak samo. On miał nawet lepiej bo jak nie chciał walczyć z nikim innym to od ręki mógł mieć AJ-a za wypłatę wynoszącą sporo więcej niż do tej pory zarobił we wszystkich walkach. Pomijam że mógł jeszcze wcześniej spotkać się z Whytem, wygrać z nim spektakularnie za 6-7 milionów i później zgarnąć być może nawet więcej niż te 15 za AJ-a.

Ale spoko. Niech pokażą jakie to kokosy zarobią bez Hearna. Póki co lichota z tego co słychać. Widać promocja w stylu Mayweather vs McGregor się nie przyjmuje i nawet pajacowanie Fury'ego i udawana agresja Wildera nie pomaga.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-11-2018 19:40:07 
A co do tego jak będzie wyglądać walka to rzeczywiście najbardziej prawdopodobny scenariusz to właśnie nuda w ringu tj Tyson będzie uciekał pykając przednią ręką jakby odganiał muchy (okraszając to wszystko pajacerką z chowaniem rąk jak będzie 2 metry od Wildera czy gibaniem się jak rezus) a Wilder na środku ringu będzie wyczekiwał momentu.

Główną atrakcją dla widzów będą zapewnie momenty w których Wilder czymś machnie i czy będzie miał rację czy nie uzna że trafił na tyle dobrze że czas na ostry atak i wiatraki i kraule. Wtedy zanim dojdzie do klinczu będzie się coś działo.

Tak to zapewne będzie wyglądać do momentu w którym Fury przyjmie coś naprawdę ostrego.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 19-11-2018 20:21:02 
MODM

Kolega do którego kierowalem swój post napisał, że Hearnowi żal dupe ściska, bo nic na tej walce nie zarobi, to mu napisałem, że na chwilę obecna, to wygląda na to, że organizatorzy tej walki gówno na niej zarobią. Czego nie zrozumiałeś?

Wyniki sprzedaży tej walki są konsekwencją fatalnego prowadzenia Wildera przez jego team. Pierwszy od lat amerykański mistrz HW, wyszczekany, wielki murzyn z nokautujacym ciosem i nie jest w stanie w walce z wyszczekany wielkim brytolem wypełnić hali, to jest śmieszne i tragiczne zarazem. W Polsce również nie ma apetytu na boks, a jednak taki Głowacki z Usykiem Ergo Arenę sprzedali.
Zobaczymy jak to się skończy, ale na chwilę obecną wygląda to blado.
 Autor komentarza: Horus1983
Data: 19-11-2018 20:44:30 
Deadpool89
Czyżby dres był za ciasny? Prymitywny język i prymitywne myślenie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 19-11-2018 22:26:00 
Ta walka będzie kiepska dla oka, jestem tego pewien. Pacanki Furego, głupie miny, ciosów jak lekarstwo, aż w końcu Wilder na wslizgu niczym na łyżwach trafi Angola i koniec walki.
 Autor komentarza: Lolitka
Data: 20-11-2018 00:49:12 
nom kurcze DW daje nudne walki , jak ta z ortizem :) kurde on jakiś słaby jest :) małe frajerskie tchórze :)
 Autor komentarza: roccopl
Data: 21-11-2018 11:24:21 
To że tak bedzie ta walka wyglądała to ameryki nie odkrył! po prostu żle mu że nie on organizuje takea wileka gale
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.