KTO TERAZ DLA USYKA? HEARN WSKAZAŁ 5 NAZWISK

Współpracujący od niedawna z Aleksandrem Usykiem (16-0, 12 KO) promotor Eddie Hearn podał nazwiska potencjalnych rywali Ukraińca w wadze ciężkiej.

W sobotę na ringu w Manchesterze Usyk znokautował w ósmej rundzie Tony'ego Bellew (30-3-1, 20 KO) i obronił pasy wszystkich czterech najważniejszych federacji w wadze junior ciężkiej. Teraz 31-latek przeniesie się do królewskiej dywizji.

- Jest dla niego mnóstwo świetnych walk, będzie teraz bardzo popularny na brytyjskim rynku. W grudniu dojdzie do rewanżu Dilliana Whyte'a z Dereckiem Chisorą, chciałbym, żeby Usyk był wtedy na trybunach. Są też Aleksander Powietkin, Joseph Parker, Jarrell Miller. Opcji jest naprawdę wiele - oznajmił Hearn.

Głównym celem Ukraińca w wadze ciężkiej będzie zunifikowany czempion WBA, WBO i IBF Anthony Joshua (22-0, 21 KO). Pytany po wygranej nad Bellew o ten pojedynek, Usyk odparł krótko: - Musimy trochę poczekać, jest jeszcze za wcześnie, by o tym mówić

Joshua wróci na ring 13 kwietnia na stadionie Wembley w Londynie. Z Usykiem być może zmierzy się w drugiej połowie 2019 roku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: teanshin
Data: 11-11-2018 11:01:49 
Usyk to mistrz swojej wagi, ale nie wróżę mu wielkiej kariery w HW. Swoich warunków nie przeskoczy, przy słabych warunkach fizycznych trzeba te braki rekompensować silnym ciosem a z tym się trzeba urodzić, np. Povetkin. Niestety Usyk w wadze ciężkiej cios będzie miał tylko średni przez co nie będzie aż takim zagrożeniem dla tych wszystkich ogrów jak AJ czy Fury.
 Autor komentarza: DTOsman
Data: 11-11-2018 11:17:59 
Povietkin dawał lekcję boksu AJ, a Usyk ma dużo lepszą kondycję, więc ja bym go nie skreślał.
 Autor komentarza: selik
Data: 11-11-2018 11:22:42 
Nie wiem czy widzieliscie konferencje po walce ...
Po pierwsze Usyk wygladal jak smierc, zjechany i zajechany, opowiadal o tym ile go fizycznie i mentalnie kosztowal, wgrany przeciez, turniej.
Mimo przeszlo trzech miesiecy od statniej walki z Gassievem, dawal do zrozumienia, ze przystepowal do przygotowan zmeczony. Na rzucona propozycje walki w lutym zazartowal - jade do domu, wylaczam telefon i wiecej mnie nie zobaczycie ....
Ten facet musi odpoczac, ostatnie 2 lata dla tak ambitnego zawotnika, to byly walki o wszystko ... każda na wyjezdzie, kazda wygrana. Po turnieju, gdy zdobyl wszystko i w takim stylu, zeszło z niego powietrze. Zdalem sobie z tego sprawe, dopiero ogladajac wywiad po walce.
I dwa zdania dotyczące przyszłości w HW. Sam Usyk zapytany o przejscie wyzej stronil od konkretniej deklaracji ( ... to trudna decyzja, ... nie dzis i nie teraz do podjecia .... itp .. )
 Autor komentarza: MaciekL
Data: 11-11-2018 11:25:51 
Z ta lekcja boksu jaka dal Sasza Antkowi to bym nie przesadzal. Kontrolowanie walki, akcja kończąca wypracowana przez cala walke, uspienie lewym na tulow i prawy. To gdzie ta lekcja boksu?
 Autor komentarza: boxing
Data: 11-11-2018 11:27:01 
selik

Dokładnie.
 Autor komentarza: Callisto
Data: 11-11-2018 11:34:29 
@Up

Obejrzyj raz jeszcze ten pojedynek, ale tym razem uważnie, to zrozumiesz.
 Autor komentarza: ktosik
Data: 11-11-2018 11:40:05 
Povietkina Usyk powinien wypykać, choć o nokaut będzie już ciężej.
Usyk jest na tyle świetny ze nawet ze średnim ciosem powinien dac radę większości w HW

Odnośnie tego że Povietkin wygrywał z Ajotem to co z tego jak skończył rozpierdolony jak mokra szmata na ringu.
 Autor komentarza: Zartan
Data: 11-11-2018 11:58:02 
Gdyby Sasza był w wieku Usyka i miał kondycję na 12 rund a nie 6 to robi Ukraińca.
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 11-11-2018 12:18:57 
Tak ,a Ali by wygrał z Lewisem....a Mike Tyson z Joe Louis...
takie porównania są czasem bez sensu.

Drabinka dla Usyka do walki z AJ...

-Parker
-Miller
-Whyte

Za 3 lata Edi da mu szanse na walkę z AJ ;))
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 11-11-2018 12:27:51 
Stylowo dla Powietkina mobilni rywale nie są problemem. Problemem Powietkina jest jego wiek. Stąd Usyk może skusi się na tego rywala.

Dla Usyka chyba najłatwiejszym rywalem z wymienionych przez Hearna byłby Chisora, ale czy Chisora wygra z Łajdakiem? Raczej nie. Każdy inny przeciwnik wymieniony przez Hearna byłby dla Ukraińca dużym wyzwaniem. Na miejscu Usyka odrzuciłbym opcję walki z Millerem, który wie jak stosować pressing i jak wykorzystywać swoją przewagę w warunkach fizycznych. Łajdaka można ograć. Z Parkerem Usyk nie będzie miał dużej przewagi w szybkości rąk i nóg. Dużo zależałoby od samej psychiki Parkera, jego motywacji, przygotowania do walki.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 11-11-2018 12:41:50 
Z całym szacunkiem do Usyka ale w ciężkiej będzie identycznie jak z Adamkiem. Większa kasa ale nie ma szans na tytuł przecież Wilder wyrzuciłby go za ring swoim cepem Joshua również. Szkoda zdrowia chłopa
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-11-2018 12:46:17 
Povetkin i Miiler to swramerzy czyli stylowo trudni dla Usyka,który jest out boxerem
Obaj bardzo dobrze tną ring
Povetkin twardy,świetny technicznie,dość szybki,z nokautującym ciosem z obu rak
Miller olbrzymi,silny,twardy,dość dobry technicznie
Whyte- silny,twardy,lubiący brudny boks,do ogrania
Parker mający podobny styl co Usyk,ale mniejszy talent i umiejętności
Może być silniejszy fizycznie.Po mojemu najbezpieczniejsza opcja dla Ukrainca
 Autor komentarza: BezStraha
Data: 11-11-2018 13:02:26 
Miller czy Powietkin to ciężcy przeciwnicy . Usyk nie lubi walczyć takimi bokserami.(swarmer)
Ten Rumun co pokonał AJ w amatorce to taki siepacz w półdystansie i Usyk tez mial z nim duze problemy.

AJ boksuje klasycznie i myślę ze dla Uska tez tak boksującego to najlepszy dla niego przeciwnik z topu HW.
Tak wiem jest mistrzem...i co z tego?
Bij mistrza!!!
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 11-11-2018 13:03:09 
@Champion20

Dlaczego porównujesz Usyka z Adamkiem? A nie np. z Hayem, czy Holyfieldem?
 Autor komentarza: Alidam
Data: 11-11-2018 13:14:30 
Eddie, zaimponowałeś mi wczoraj zachowaniem wobec Tonego. Traktował go jak członka rodziny nie jak partnera z którego czerpie dochód. Chcesz utrzeć nosa DiBelli i Dzikusowi. Rób walkę na miarę co najmniej dekady: Joshua- Usyk, nie ma na co czekać, jesień 2019 Wembley
 Autor komentarza: Kaczor
Data: 11-11-2018 13:31:25 
Usyk moim zdaniem jest w stanie pokonać większość topowych pięściarzy HW, ale zarówno AJ jak i Wilder będą dla niego przeszkodami nie do przejścia. Mimo wszystko w wypadku tych dwóch zawodników różnica w warunkach fizycznych jest nie do przeskoczenia.
Najchętniej zobaczyłbym Usyka z Powietkinem, a potem z Parkerem. Jeśli pokona tych dwóch zawodników to spokojnie może się porywać na walkę o pas, którą moim zdaniem przegra.
Moim zdaniem Usyk może być jak Holyfield w wadze ciężkiej, z tym, że w jego czasach odpowiednik Lennoxa Lewisa ma już tytuł.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-11-2018 13:35:09 
Autor komentarza: teanshin
Data: 11-11-2018 11:01:49
Usyk to mistrz swojej wagi, ale nie wróżę mu wielkiej kariery w HW. Swoich warunków nie przeskoczy, przy słabych warunkach fizycznych trzeba te braki rekompensować silnym ciosem a z tym się trzeba urodzić, np. Povetkin. Niestety Usyk w wadze ciężkiej cios będzie miał tylko średni przez co nie będzie aż takim zagrożeniem dla tych wszystkich ogrów jak AJ czy Fury.


Akurat tłustego Fury to nawet waciak Cunn poslał na dechy xD
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-11-2018 13:35:56 
Autor komentarza: Kaczor
Data: 11-11-2018 13:31:25
Usyk moim zdaniem jest w stanie pokonać większość topowych pięściarzy HW, ale zarówno AJ jak i Wilder będą dla niego przeszkodami nie do przejścia. Mimo wszystko w wypadku tych dwóch zawodników różnica w warunkach fizycznych jest nie do przeskoczenia.


I tutaj pełna zgoda.
 Autor komentarza: Alidam
Data: 11-11-2018 13:44:28 
Jeżeli dojdzie to takich walk, a finansowo będą to midasowe kwoty dla każdego ze stron, Usyk wygra i z Antkiem i z Wilderem. Mam lekkie wahania jedynie przy Alabamie. Ma mocniejsze pierdolnięcie niż Anapolon, jest szybki i bystry. Ale tak jak już pisałem, musi jeszcze trafić, a weź tu traf bokserskiego Alego naszych czasów....
 Autor komentarza: Niko1
Data: 11-11-2018 16:04:32 
Tacy szybcy mali w HW to nieporozumienie. Heye wzial ten pas, ale na jak dlugo ? Ciezka jest dla ciezkich, nie dla Heya, Adamka, Usyka, Szpili, Hucka.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 11-11-2018 18:16:03 
Autor komentarza: Niko1Data: 11-11-2018 16:04:32

Heye wzial ten pas, ale na jak dlugo ?

Bo walczył z Kliczko, ale gdyby chciał kisić pas unikając wyzwań jak np. Wilder, to by tak zrobił, umiejętności mu nie brakowało. Druga sprawa, że szukał tylko albo łatwych walk, albo walk za duże pieniądze, to było dla niego ważniejsze niż osiągnięcia.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 11-11-2018 18:21:09 
Zresztą Haye nie musiał bronić pasa z patałachami pokroju past prime Harrisona, czy Ruiza, bo kto w tamtych latach poza Kliczkami mógł mu zagrozić? Chyba tylko Powietkin.
 Autor komentarza: Fazka
Data: 12-11-2018 09:03:54 
Usyk powinien zacząć od Kownackiego, póżniej Parker i Miller a w końcówce 2020 roku walka o pasy.
 Autor komentarza: Musi
Data: 12-11-2018 21:50:20 
Usyk jest malym ciezkim i niech od takich zacznie.Obejrzalem sobie po raz kolejny walke Szpilki z Wilderem z Tureckiej TV.Artur byl wtedy juz gwiada w boksie na poziomie Swiatowym.Na walce Powietkin,Fury i inni..Tysiace Polakow i doping.Szpilka na prawde do 9 rundy byl w chyba najwyzszej formie w swoim zyiu.Reflex ,umiki itd..Wilder nie za bardzo sobie z tym radzil.Tak ,ze z tym Usykie to bez przesady,mysle ze Szpilka by mogl go by sprawdzic!
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.