WUJEK MAYWEATHERA: JOSHUA SIĘ MĘCZY, STAWIAM NA WILDERA

Jeff Mayweather, wujek słynnego Floyda, stawia na Deontaya Wildera (40-0, 39 KO) w potencjalnym pojedynku z Anthonym Joshuą (20-0, 20 KO), który może się odbyć w ostatnim kwartale bieżącego roku.

- Myślę, że to jedno z najlepszych zestawień w całej historii wagi ciężkiej. Obaj mogą wygrać, ale skłaniam się ku Wilderowi. Fakt, że ma dziki styl, zadaje dzikie ciosy, ale jest przy tym szybki. No i ma potworną siłę. Sądzę, że na niekorzyść Joshuy działa to, że ma tyle mięśni. Przez to się zmęczy. Jeśli nie trafi Wildera na początku, jeśli walka potrwa dłużej niż sześć rund, to będzie miał problemy. A jak będzie zraniony, tak jak to było w walce z Kliczką, to tym razem zostanie uśpiony - ocenił 53-latek, były zawodnik, a obecnie szkoleniowiec bokserski.

Joshua wróci na ring 31 marca w Cardiff, gdzie zmierzy się z Josephem Parkerem (24-0, 18 KO). Jeśli wygra, ruszą negocjacje w sprawie potyczki z Wilderem. Do pojedynku dojdzie być może jesienią w Las Vegas lub na Brooklynie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sjerrg
Data: 11-03-2018 14:07:43 
Rasistowska wypowiedź Mayweathera który oczywiście przypadkiem stawia na czarnego z USA warto dodać że Wilder jest ciemniejszy niż Joshua więc też silniejszy
 Autor komentarza: Champion20
Data: 11-03-2018 14:49:32 
Ja popieram opinie Wuja, Wilder ma lepszą kondycję i dużo mocniejszy cios niż Joshua jest do tego bardziej dziki i nie przewidywalny w ringu
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 11-03-2018 15:29:12 
Bla bla bo ma tyle mięśni, Joshua głupi nie jest, już zrzucił pare kilo. Poza tym AJ w kilka rund załatwi sprawę.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 11-03-2018 15:40:42 
Wilder moze walczyc nonszalancko z zawodnikami o sporo gorszych warunkach fizycznych. Juz Washington ktory jest boksersko ksiazkowy, ale bardzo toporny go ustawial jak chcial lewym prostym. Walka kraulem nie sprawdzi sie z AJ.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-03-2018 15:44:00 
Jest 60 - 40 dla AJ.
Obaj mają czym uderzyć.
Obaj są w stanie przyjąć i prztrwać kryzys.
Obaj mają bardzo dobre warunki fizyczne w tym zasięg.
I wreszcie AJ jest lepszy czysto boksersko (technika itp)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-03-2018 15:46:25 
Autor komentarza: Champion20
Data: 11-03-2018 14:49:32
Ja popieram opinie Wuja, Wilder ma lepszą kondycję i dużo mocniejszy cios niż Joshua jest do tego bardziej dziki i nie przewidywalny w ringu


Nie zgadzam sie gdyż obaj biją bardzo mocno. Kondycyjnie Wilder wcale nie wyglądał rewelacyjnie w drugiej części walki z Ortizem wiec WTF ??

Jedyne co mądrego napisałes to ta nieprzywidywalnosc. Ona działą na korzysc Wildera, on sie swietnie odnajduje w tym swoim chaosie.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-03-2018 15:46:49 
działają*
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 11-03-2018 16:08:12 
Zwroccie uwage ze za kazdym niemal razem gdy Wilder walczyl z rywalami o podobnych do niego warunkach to wcale nie mial latwej roboty. Jesli o jego kondycje chodzi to walczy w wolnym tepie, zadaje lewe macanki ktorych nie mozna nazwac ciosem i szuka duzej prawej. Washington i Molina to sredniaki, a obaj sprawiali mu problemy. Dlaczego? Bo sa technicznie lepiej poukladani!!! Wilder nikogo nie utrzyma na dystans swoim lewym, a jego praca nog jest jak caly jego styl. W tym chaosie np. "zostawia" nogi w ataku, lub siada na linach w obronie. Nie przetrwa takiej zabawy z Brytyjczykiem.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 11-03-2018 17:11:37 
Wiadomo ze sciany pomagaja i dodatkowo minimalizuja nieuczciwe zagrywki druiej stony ,a w przypadku walki z Wilderm w USA ryzyko oszustwa wzrasta kilkukrotnie
,wszystkie chwyty dozwolone aby wygral nasz .Pokazaly to szczegolnie ostatnie walki Warada z Kowaliowem ,Canelo z GGG i Wildera z Ortizem choc ta byla bardzo uczciwa w porownaniu z Ward Kowaliow .Antoni walczac z Wilderem w USA daje Wilderowi wieksze mozliwosci oszustwa i Amerykanie to wykrzystaja bez skrupulow ktorych nie maja ,wiec u mnie faworytem jest ten ktory bedzie walczyl u siebie
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 17:15:29 
KapralWiaderny

"Obaj mają czym uderzyć" - Zgadzam się

"Obaj są w stanie przyjąć i prztrwać kryzys"
Co do Wildera to zgoda ale w przypadku AJ ciężko powiedzieć . Fakt przetrwał z Wladem po nokdaunie ale zachowawczy, ostrożny i nie pewny siebie Kliczko go nie przycisnął . Ciężko powiedzieć czy przetrwał by z kimś kto by poszedł za ciosem .

"Obaj mają bardzo dobre warunki fizyczne w tym zasięg"
Wilder ma dużo większy zasięg

"I wreszcie AJ jest lepszy czysto boksersko (technika itp)"
Tutaj pełna zgoda , jest 2-3 klasy lepszy od Wildera

Wilder jest do tego dużo szybszy i lepszy kondycyjnie. Dla mnie to 50/50 , nie wiem kto wygra jednak jestem pewien do max 10 rundy będzie wszystko wiadomo.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 11-03-2018 17:22:34 
Miejsce walki dużo ustawi.

Wilder był badany przez lekarza po zakończeniu przerwy co dało mu dodatkowe sekundy.

Ortizowi przyłożył przedramieniem przy zadawaniu sierpa co go sprowadziło na ziemię.
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 17:38:26 
Clevland

Oczywiście że ustawi , ale i tak z dwojga złego wolę USA gdzie chociaż dają się ponapierdzielać , na wyspach po byle jakim nokdaunie przerywają walkę . Co do sędziów to jest mi obojętne może nawet sędziować ta ślepa pani . Walka i tak nie potrwa pełnego dystansu
 Autor komentarza: KalarCz
Data: 11-03-2018 18:11:03 
Walka Wildera z Ortizem odpowiedziałą na kilka pytań, po pierwsze Wilder jest dość odporny, Joshua jak zrobi zryw żeby go dobić może się wypompować i z atakującego stać się ofiarą, po drugie Wilder wcale nie boi się dobrych pięściarzy i jego instynkt kilera zadziała za każdym razem, jego sposób walki może wystarczyć na każdego, dla mnie z 80-20 dla Joshuy zrobiło się 50-50, jak Joshua nie położy go do 6 rundy to przegra
 Autor komentarza: Gnidastepowa
Data: 11-03-2018 18:31:21 
Mayweather's uncle said: "jeśli walka potrwa dłużej niż sześć rund, to będzie miał problemy"

Przed walką z Kliczko też tak mówiono i co?
 Autor komentarza: maro1988
Data: 11-03-2018 18:46:39 
Wladimir Kliczko czy Deontay Wilder nokautuja pojedynczym uderzeniem a Joshua raczej po kumulacji .
 Autor komentarza: MicCal
Data: 11-03-2018 18:49:56 
@Gnidastepowa

No i miał problemy.
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 19:04:52 
Gnidastepowa
No i powiedział prawdę . Władek miło że przekozak z mega ciosem to jednak zbytnio porywczy nie był . Dekada klinczy z mniejszymi i słabszymi fizycznie weszła mu w krew . Jakim bokserem był młodszy K pokazał Brewster . Asekuracyjny , zero ryzyka z podejrzaną szczęką . Kliczkę weryfikował każdy kto był mniej więcej jego gabarytów i się nie bał . Joshua mimo że jest 2-3 klasy lepszy boksersko wyraźnym faworytem nie jest
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 19:04:52 
Gnidastepowa
No i powiedział prawdę . Władek miło że przekozak z mega ciosem to jednak zbytnio porywczy nie był . Dekada klinczy z mniejszymi i słabszymi fizycznie weszła mu w krew . Jakim bokserem był młodszy K pokazał Brewster . Asekuracyjny , zero ryzyka z podejrzaną szczęką . Kliczkę weryfikował każdy kto był mniej więcej jego gabarytów i się nie bał . Joshua mimo że jest 2-3 klasy lepszy boksersko wyraźnym faworytem nie jest
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 19:05:56 
* lepszy boksersko od Wildera
 Autor komentarza: Gnidastepowa
Data: 11-03-2018 19:10:42 
Up
Mówiono, że jak walka wyjdzie poza 6 rundę to Joshua przegra, a nie że będzie miał problemy. Nie przeinaczajcie rzeczywistości.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 11-03-2018 19:21:08 
Wilder jest groźny, ale jak chce wygrać musi czymś zaskoczyć, wyłamać się poza schemat, który do tej pory

prezentował, bez takiego asa w rękawie,czeka go sromotna porażka, bo na punkty tego nie wygra

a każda kolejna runda, może być dla niego ostatnią. Moim zdaniem czymś takim byłoby zagranie

vabank, pytanie tylko w którym momencie pojedynku.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 11-03-2018 19:45:41 
MODM
Widzę że żarty się ciebie trzymają kolego. Wilder nie jest dużo szybszy, o ile w ogóle jest szybszy. Oglądnij sobie filmiki z przygotowań do Parkera to zmienisz zdanie. Twierdzisz również że Wilder jest bardziej sprawdzony pod względem odporności na ciosy. Absurd.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-03-2018 19:52:52 
@sjerrg
hehehe

Generalnie Wilder to jest taka powtórka z Kliczków, tylko na niskim poziomie. Facet nic nie potrafi, jest do dupy, ale "znalazł sposób". Wykorzystuje swoje gabaryty, nieprzewidywalność wynikającą ze słabego wyszkolenia i na tym bazuje. Jak Kliczko i jego wieszanie się na przeciwniku który tylko próbuje skrócić dystans. Oczywiście za złe mu mieć tego nie można, ale oglądać się nie da.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 11-03-2018 20:08:41 
Cooperek
Sugerujesz ze Wilder jest powtórka z Vitalija?
 Autor komentarza: MODM
Data: 11-03-2018 20:13:11 
Rolan

Wilder nie jest szybszy ? . Jest i to dużo co pokazuje w każdej walce , no ale Ty widziałeś migawki z treningu AJ więc pewnie wiesz lepiej heheh. Na worku to i Wach wygląda na szybkiego
 Autor komentarza: Boder
Data: 11-03-2018 21:04:24 
W boksie Wildera można znaleźć wiele podobieństw do Vitalija. To jest ta sama pozycja bokserska, bez gardy, bazująca na odchyleniach i refleksie. Lewy prosty wysoko do kłucia i namierzania, a prawy nisko w pogotowiu czekający na strzał. Tyle, że Wilder bazuje bardziej na szybkości, przyśpieszeniu i na pojedynczym ciosie.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 11-03-2018 22:39:21 
MODM
Jesteś ignorantem i kłamcą. W jaki sposób ustałeś ze Wilder jest dużo szybszy?
 Autor komentarza: Rolan
Data: 11-03-2018 22:40:16 
Boder
Można też znaleźć wiele różnic np. Vitalij nie tracił równowagi po wiatrakach.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 12-03-2018 11:52:00 
Tylko że jak Wilder zacznie wjezdzać wiatrakami to Antek może go skontrować prawym bodbródkowym i będzie po walce.Wilder strasznie odkryty.
 Autor komentarza: MODM
Data: 12-03-2018 16:42:26 
Rolan

Jeśli uważasz mnie za ignoranta i kłamcę bo twierdzę że Wilder jest szybszy od Josha to ok , kłucić się nie zamierzam

BOXER

"Tylko że jak Wilder zacznie wjezdzać wiatrakami to Antek może go skontrować prawym bodbródkowym i będzie po walce.Wilder strasznie odkryty."

Myślałem że Ortiz również to wykorzysta , widocznie nie jest tak prosto jak się wydaję
 Autor komentarza: lewis
Data: 12-03-2018 22:04:01 
Piekny podbrodek byl,,ale wylapal go Ortiz
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.