PROMOTOR WARDA: ZACHOWANIE KOWALIOWA JEST OBRZYDLIWE

Promotor Andre Warda (31-0, 15 KO) przyznał, że jest zniesmaczony postawą rywala Amerykanina Siergieja Kowaliowa (30-1-1, 26 KO), który publikuje kontrowersyjne treści w mediach społecznościowych.

W ubiegłym miesiącu Rosjanin udostępnił na Twitterze krótkie nagranie prezentujące fikcyjną rozmowę pomiędzy nim a Wardem, podczas której padają m.in. słowa "czarnuch" i "pedał". Kowaliow szybko usunął ten post. Wcześniej, w 2015 roku, wpadł w tarapaty, kiedy opublikował w sieci fotografię, na której widać go z dzieckiem ubranym w koszulkę przedstawiającą sylwetkę Adonisa Stevensona z doklejoną głową małpy.

- Jeśli mam być szczery, uważam, że niektóre z tych rzeczy, które wrzucał, są obrzydliwe. To nieprofesjonalne zachowanie. Dla czegoś takiego nie ma miejsca w boksie ani żadnej innej dyscyplinie. Co innego gdy atakujesz samego zawodnika. Ale kiedy uciekasz się do czegoś na takim poziomie, gdy dopuszczasz się rasistowskich komentarzy, jest to, jak powiedziałem, nieakceptowalne, nieprofesjonalne i obrzydliwe - skomentował Michael Yormark, prezydent stajni Roc Nation Sports, która promuje Warda.

W listopadzie ubiegłego roku Amerykanin pokonał Rosjanina nieznaczną decyzją sędziów i odebrał mu pasy WBA Super, IBF i WBO w wadze półciężkiej. Do rewanżu dojdzie 17 czerwca w Mandalay Bay w Las Vegas.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 26-05-2017 12:34:42 




Wyprowadzania Kovaleva z rownowagi ciag dalszy.......Jak zawsze biedne czarne ofiary bialych oprawcow.....Mieszkam na zachodzie od ponad dekady i z czystym sumieniem moge potwierdzic ze nawieksi rasisci to wlasnie czarni i muzulmanie. Ja tam osobiscie uwazam ze selektywny rasizm nie jest zly.
Nie mozna powiedziec ze "muzulmanie sie wysadzaja" bo to jest rasizm mimo ze kazdy na swiecie wie ze tylko muzulmanie sie wysadzaja. Trzeba mowic ze to sa "zle jednostki" ale nigdy ze muzulmanie.....Widzial ktos kiedys Chrzescijanina, Zyda, Hindu czy Buddyste wnoszacego ladunki wybuchowe w miejsca publiczne i wysadzajacego sie zabijajac dziesiatki niewinnych ludzi? Widzial ktos? No to jaki to rasizm jak sie mowi otwarcie jak po prostu jest?
Selektywny "rasizm" i "brak rownosci" moglby pomoc w zapobierzeniu takim tragediom jak w Niemczech czy ostatnio w Manchesterze......Jak gina niewinne dzieci to nie nie powinno byc miesca na tolerancje, rownosc, kare praw czlowieka i inne bzdury.....Gina niewinni ludzie, wiec skoro nie mozna zidentyfikowac pojedynczych zagrozen to trzeba celowac w cala grupe. Zrobic czystke w pizdu i wprowadzic strach do tego stopnia ze sami zaczna eliminowac chore jednostki ze swojego spoleczenstwa w trosce o zdrowie i zycie swoich rodzin i dzieci. To co sie dzieje w europie dzieje sie tylko dlatego ze rzady nabieraja wody w usta i biernie milcza. Czasami trzeba poswiecic wartosci jak rownosc i tolerancja kosztem stabilnosci i bezpieczenstwa. To jest cena ktora trzeba niestety zaplacic.
Wracajac do Warda i jego trenera - ciekawe czy Ward zostalby okrzykniety "rasista" gdyby jego syn mial na sobie koszulke ze zdjeciem Kovaleva z doklejona glowa np. niedzwiedzia. No tak? Jak "rownosc" to rownosc....




 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 26-05-2017 13:06:59 
KnockinOnHeavensDoor

Amen! Nic dodac, nic ujac !!!

Sam mieszkam w UK i plakac mi sie chce, bo juz nawet nie smiac z tchorzostwa Brytyjczykow. Bo poprawnosc polityczna to nic innego jak czyste tchorzostwo !!! Nie zasuwam na zmywaku, jak wiekszosc Polakow ktorzy zyja i pracuja w Polsce zlosliwie sugeruje w komentarzach potepiajacych emigrantow zarobkowych. Pracuje w biurze wiec obracam sie wsrod teoretycznie, swiatlych obywateli. Nic bardziej mylnego. Jedynie ich slownictwo jest na wyzszym poziomie i ogłada zewnetrzna. W glowach zas ta sama sieczka i lewacka pro multi kulti zindoktrynowana mentalnosc. Europa sie konczy i za dwie dekady najpozniej bedzie tu niezly Sajgon.
 Autor komentarza: kraszuuu
Data: 26-05-2017 13:33:38 
Przynajmniej tutaj trzeźwo myślący ludzie. :D

"Kultura" islamska to ŚMIERTELNE zagrożenie. To są barbarzyńcy, którzy trzymają się razem i dla których czyny barbarzyńskie są czymś normalnym. Historia pokazuje, że islam nigdy się nie zasymilował.

Wolę polskie piekiełko, wolę oglądać Macierewicza u władzy. Daj Boże Kaczyńskiemu 100 lat, bo jak te ciecie z PO, czy Nowoczesnej przejmą władzę to mamy pozamiatane - wybuchowi koledzy zawitają na nasze ulice. Udokumentowane jest, że już były pisma rozsyłane po samorządach w Polsce o potencjalne miejsca do lokowania ciapatych. Na całe szczęście PiS wygrało wybory.

Co do hitowego rewanżu - jestem za Wardem mimo, że pierwszy pojedynek minimalnie w moim odczuciu przegrał. Będzie mu ciężko, bo Rusek to solidny i większy zawodnik. Nigdy wybitności w wykonaniu Siergieja nie widziałem . Ward ma to coś.
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 26-05-2017 13:53:39 
@KnockinOnHeavensDoor przecież nie-muzułmanie również są odpowiedzialni za ataki terrorystyczne a muzułmanie tak naprawdę rzadko sami się wysadzają.
Druga sprawa to ilość tych ataków jest w sumie niewielka. Muzułmanów są w Europie miliony (być może to jest ilość rzędu dziesiątków milionów) a ataki nie są częste. Oczywiście żadna ilość zamachów nie jest dopuszczalna.
Trzecia sprawa to nagłaśnianie tych sytuacji. O każdym zamachu (np. ten ostatni w Anglii) za dużo się mówi. Robi się niepotrzebną reklamę zamachowcom, którzy później mają swoje 5 minut.
A najlepiej byłoby ich wcale do Polski nie zapraszać i za pomocą jakiegoś wybiegu zakazać tej religii w Polsce, nie takie numery się już robiło.

A co do Kowaliowa to 100% racji, koleś wygląda na agresywnego i homofobię ma wypisaną na twarzy. To już nawet Gołownin robi lepsze wrażenie.
 Autor komentarza: maroxx80
Data: 26-05-2017 14:19:51 
Shanon właśnie dzięki temu, że Wielka Brytania była otwarta od dziesięcioleci (i jest taka według Ciebie multikulti i lewacka), masz teraz na chleb pracując tam
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 26-05-2017 14:37:08 
maroxx80

Nie potepiam otwartosci na imigrantow, ktorzy przyjada, popracuja, zaplaca podatki, zasymiluja sie. To w Unii Europejskiej jest dobre, ze swoboda ekonomiczna pozwala takim jak ja, podjac prace w miejscu gdzie oplaci mi sie bardziej. Choc mnie do wyjazdu raczej popchnal splot wydarzen niz materializm.

Potepiam tolerancje Brytyjczyjkow dla zagrozen. We wlasnym kraju nie potrafia zdusic zagrozen. Nie deportuja ekstremistow. Maja ich na swoich tajemnych listach podobno i obserwuja. Bzdura. Tak sie zagalopowali w poprawnosci politycznej, ze jej sila rozpedu nie pozwala zwolnic! To mnie przeraza. Nie mam problemu ze wspolfunkcjonowaniem posrod ludzi roznych ras i religii.

Mozna czesc z nich lubic a czesc nie, ale dopóki jak ja nie stanowia zagrozenia dla takich jak Ty i Twoi sasiedzi, nie widze problemu z tym ze sa ttu obok. Jednak kiedy zaczynaja sie wysadzac i zabijac Bogu ducha winnych ludzi to wtedy trzeba do cholery zadbac o bezpieczenstwo.

To co nazywam LEWACTWEM w najgorszej postaci pod plaszczykiem wolnosci i antydyskryminacji nie pozwala tym ludziom (Brytyjczykom) czuc sie bezpiecznie we wlasnym kraju i biernie z haslami milosci dla blizniego nie reagowac na zagrozenie! Tylko nie pomysla, ze nie kazdy "blizni" tak samo mysli jak widac chociazby po zamachu w Manchesterze!

A w temacie boksu. Kciuki za Kovaliova ale mysle, ze Ward powtorzy ostatnia walke, tym razem bedac lepszym o runde zapasow. Kovaliov jest mega wkurzony i boje sie, ze ta niechec zamiast go poniesc to moze go pograzyc gdy przestanie w ringu myslec pragnac tylko urwac Andre glowe.
 Autor komentarza: Dixell
Data: 26-05-2017 15:31:49 
Zydzi pozwalaja niszczyc Europe, to sie ja niszczy muzulmanska amunicja. Zacznijcie myslec doglebniej.. Lewactwo nie jest glupie, oni doskonale wiedza co robia, to zwykle szwarce rasistowskich talmudystow.
 Autor komentarza: Blacky
Data: 26-05-2017 16:03:14 
@KnockinonHeavensDoor
To nie Warda próbują wyprowadzić z równowagi tylko próbuje wyprowadzić Warda aby gdzieś podświadomie chciał się z Kowaliowem bić a nie boksować, co działa w interesie Kowaliowa. IMO nie uda mu się, Ward to zimny gracz i między innymi dlatego wygra.

@maroxx80
Nie ma problemu nigdzie z mniejszościami z Chin, Wietnamu, Ameryki Płd, Filipin i generalnie z kultur nieislamskich. Zatem nie stawiaj tezy, że trzeba było brać wszystko jak leci bo inaczej UK (czy dowolny kraj w Europie) padnie. Rezygnacja z racjonalnej polityki imigracyjnej (preferencje, zakazy itp.) przez kraje zachodniej Europy było wyborem politycznym i ideologicznym. Dowodem niech będzie Australia, Singapur, Japonia czy USA które mające bardzo podobne wyzwania zdecydowały inaczej i dobrze się mają.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-05-2017 17:10:55 
W pierwszej walce moim zdaniem Kowaliow był wyraźnie lepszy i został oszukany. Dlatego będę trzymał kciuki właśnie za Ruska.

Co to kwestii muzułmańskiej to będę tu dla wielu kontrowersyjny. Moim zdaniem wina leży po obu stronach. Te zamachy terrorystyczne to odpowiedź na to co Zachód wyprawiał na Bliskim Wschodzie od lat, wojny, kolonializm, wyzysk, polityka Izraela, którego działania były w pełni popierane przez elity krajów zachodnich. Teraz są tego skutki. Giną niewinni ludzie po obu stronach konfliktu. My widzimy ofiary tylko po swojej stronie.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 26-05-2017 19:21:14 
Shannon
mieszkasz w UK ale ,chyba slabo UK rozumiesz. gdyz dla brytyjczykow to Ty czy JA jestesmy egzotyczni a nie inne nacje ,poniewaz oni z nimi maja doczynienia od czsow kolonialnych ,my n atomiast jestesmy postrzegani jako ta emigracja zarobkowa .Zreszta nawet w czasie 2 wojny swiatowej Musielismy placic za utrzymanie rzadu ktory spierdolil do Angli ,rowniez musielismy placic za utrzymanie Wojska Plolskiego orazsprzet bioracego udzial w bitwie o Anglie ,Holandie czy tez w Afrycei nawet nasi zolnierze nie brali udzialu w paradzie zwyciezcow ,te i jeszcze pare faktow pokazuja jak jestesmy postrzegani .
Widzisz to ze pracujesz w biurze sprawia ze spotykasz ludzi bardziej wyksztalconych i bedacych snobami ,co wcale nie oznacza ze sa ludzmi inteligentniejszymi ,bo to ze ktos jest wyksztalcony wcale nie musi byc inteligentniejszy od pracownika fizycznego ,a bardzie zajezdzaja ignoranctwem.
A to ze sytuacja jest taka na swiecie ,zawdzieczamy sami sobie ,kazdy kij ma dwa konce ,zaczelismy wojne z krajami arabskimi ktora trwa od roku 1990 ,a teraz dzialania wojenne przenosza sie do Europy ,tylko szkoda ze cierpia niewinni ludzie po obu stronach ,a nie politycy odpowiedzialni za ta sytuacje ,majacy na sumieniu miliony istnien ,chyba ze dmokratyczne bomby zabija lagodniej
 Autor komentarza: shannon0briggs
Data: 26-05-2017 19:37:06 
zeitgeist

Prosze czytaj ze zrozumieniem lub czytaj dokladniej (zapewne Ci umknelo) gdyz nic nie powiedzialem na temat wyzszego poziomu intelektu ludzi pracujacych w biurze w porownaniu do pracownikow fizycznych.

"Pracuje w biurze wiec obracam sie wsrod teoretycznie, swiatlych obywateli. Nic bardziej mylnego. Jedynie ich slownictwo jest na wyzszym poziomie i ogłada zewnetrzna."

Co do reszty Twojej wypowiedzi, zgadzam sie w calej rozciaglosci.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 26-05-2017 22:43:23 
Typowe.Jakas gowniana przepychanka ruska i afroamerykanca,a pustoglowe polaczli ni z gruchy,ni z pietruchy o muzulmanach,zydach,lewactwie,multi-kulti,kunta kinte i pomiluj pambuck
Naród skazany na wieczne branie w dupe.Smutek
 Autor komentarza: RK2
Data: 26-05-2017 22:51:53 
no pięknie nam się temat pojawił - a przyczynkiem jest zupełnie niezrozumiały artykulik/cycat tytułowy? o co chodzi? pierwszy komentator z grubej rury, częściowo słusznie sprowokował temat, choć już w drugiej części wypowiedzi się nieco pogubił, ale grozi to każdemu, kto zbyt dużo wagi przywiązuje do słowa "tolerancja". jest tak wyświechtane, manipulowane, wykorzystywane do niecnych celów a poza tym (a może właśnie dlatego, że tak przenicowywane na wszystkie sposoby) w sumie nie bardzo istotne.

ad Ghostbuster -
Twoja na poły błyskotliwa, ale faktycznie zupełnie nietrafiona i infantylna (niestety) diagnoza przeraża - całkowite niezrozumienie i nieznajomość HISTORII- islam OD POCZĄTKU/ZAWSZE był budowany na przemocy (doczytaj) i tłumaczenie tej historyczne prawdy grzechami ludów europejskim względem zniszczonych przez ideologię islamiczną krajów (od mniej więcej XIV wieku kraje opanowane przez islam nie rozwijają się!! - zero osiągnięć, wynalazków, nowych pomysłów) świadczy albo o ignorancji albo jest świadomą manipulacją.

ad Blacky - trochę z sensem, trochę bez : używasz pojęć racjonalna polityka imigracyjna polityczny i ideologiczny wybór - to tylko powierzchowne słowa - fundamentem , istotą spraw aktualnych jest brak WARTOŚCI przez duże W , - szacunku dla  życia, kobiety, małżeństwa (mężczyzna i kobieta) własności i możliwości jej obrony (nie przez policję czy straż - pożal się Boże - miejską) ale przeze mnie samego, odpowiedzialności za swoje czyny (możesz mieć pistolet, ale ODPOWIADASZ za jego użycie).
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 26-05-2017 23:31:47 
RK2

No mój komentarz na pewno jest kontrowersyjny. Kraje islamskie też miały swój okres rozwoju, ekspansji. Nie wiem na ile jest to kwestia rasy, a na ile cywilizacji. Na pewno nie stawiam znaku równości między cywilizacjami. Są lepsze i gorsze. Nasza cywilizacja być może jest najlepsza, ale też posługiwała się w historii przemocą. Warto poczytać jak kraje Europy Zachodniej podporządkowywały sobie ludność Afryki, jak Anglosasi zdobywali Indie, Chiny czy jak wybijali rdzenną ludność Ameryki Północnej. Temat rzeka.
 Autor komentarza: Kraglez
Data: 27-05-2017 00:22:45 
@Ghostbuster, przeczytałem 2x Twoją wypowiedź. Ona nawet nie jest kontrowersyjna.
Ale wnioski (dla mnie) pozostają jakie były : u nas nie ma miejsca dla muzułmanów, nawet tych pokojowych (pomijam tych z południa Polski, tych zasiedziałych i zasymilowanych).
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-05-2017 00:51:28 
Kraglez

To dobrze, że są ludzie, którzy myślą podobnie. Tak na marginesie, to ja też nie chciałbym muzułmanów w Polsce, bo to jednak obca dla nas cywilizacja, inny system wartości, styl życia, religia. Niech oni żyją u siebie tylko trzeba pozwolić im funkcjonować w swoich krajach, bo jestem zdania, że jeżeli USA, Izrael, Rosja, Wielka Brytania, Francja zostawiły ten region w spokoju to może w końcu doczekalibyśmy pokoju w tamtej części świata, a jak wiadomo pokój, stabilność sprzyja gospodarce. Oczywiście są tam jeszcze inni, lokalni gracze jak Arabia Saudyjska, Iran, Turcja, którzy mają swoje aspiracje, są Kurdowie, Palestyńczycy i dochodzi jeszcze ropa naftowa, gaz i mamy jeden wielki węzeł gordyjski nie do rozwiązania.
 Autor komentarza: PitersonJ
Data: 27-05-2017 02:44:37 
a co my biedaczki możemy wobec tego wszystkiego zrobić? ODP gówno! niestety, lepiej po prostu zająć się swoim życiem, a co będzie to będzie...
 Autor komentarza: RK2
Data: 27-05-2017 08:44:12 
ad Ghostbuster -

Z całym szacunkiem, Twoja wypowiedź nie jest kontrowersyjna, jest nietrafna bo właściwie obok tematu. Proste sedno mojej wypowiedzi - islam ze swojej natury jest DESTRUKCYJNY - gdzieś Ci umknęło. To jest IDEOLOGIA- czyli upraszczając - wtłaczanie RZECZYWISTOŚCI w ramy wymyślonej, krwawej (patrz życiorys założyciela sekty - Mahometa) idei.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-05-2017 10:52:42 
RK2

Piszesz z perspektywy osoby należącej do Cywilizacji Zachodu. Być może dla wyznawców Islamu to nasza cywilizacja jest destrukcyjna. Jeżeli popatrzeć na wskaźniki demograficzne to jesteśmy w czołówce państw w wyścigu na cmentarz. To nasza cywilizacja umiera. Islam nie zmienił się, bo nie mógł spokojnie ewoluować i widać obecnie prężnie rozwija się. W cywilizacji zachodniej czy łacińskiej też był okres kiedy religia odgrywała istotną rolę w życiu człowieka i była nawet narzędziem w rękach władców do podporządkowywania sobie społeczeństw. Kościół też ma swoje czarne karty w historii tylko w porę udało nam się oddzielić to co boksie od tego co ziemskie. W Krajach islamskich to nie nastąpiło, gdyż zostało przerwane, najpierw przez najazdy mongołów, a później przez odkrycia geograficzne, które pozwoliły ludności europejskiej korzystać z nowych szlaków handlowych i wyprzedzić gospodarczo świat arabski. Być może dla społeczeństw zamieszkujących Bliski Wschód Islam jest najlepszym rozwiązaniem. Wiadomo. Bieda sprzyja radykalizmowi, a Islam jest na to odpowiedzią. Moim zdaniem bieda w krajach islamskich jest wynikiem kolonializmu, neokolonializmu, polityki Izraela, które skutecznie blokowały rozwój gospodarczy niektórych krajów. Kraje muzułmańskie mogą się rozwijać i nie potrzebują nawet do tego ropy. Dobrym przykładem są Malezja czy Indonezja. Ich szczęściem jest położenie. Są daleko zarówno od Izraela, jak i USA, jak i Europy, więc mogą spokojnie rozwijać się.
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 27-05-2017 11:46:18 
Ghostbuster
Zgadzam się w 100 %, obecnie ludzie lubią nie widzieć tego, że Europa i USA doiły bliski wschód od lat 50. Usuwały ambitnych władców np. Mosaddegh, ponieważ chciały ropy i łatwej kasy. Ustawiały dyktatorów Kadaffi, Hussein, a gdy tamci zaczęli rozrabiać to zaczęły się wojny i ten stan trwa do dziś. Irak, Syria to państwa tylko na mapie. Tam już państw nie ma. A w latach 70 wiele się nie różniły od nas. Polska też miała swoich terrorystów w czasach zaborów. Niestety, ale ludzie przychodzący dziś do Europy nie odnajdujący się w nowych warunkach wmawiają sobie że to nie ich wina tylko właśnie Europy i USA, które doprowadziły bliski wschód do tego czym jest teraz. A fakty są takie, że nie mijają się tak daleko z prawdą. Oczywiście terroryzm nie jest uzasadniony, ale to nie tylko wina islamu, lecz polityki prowadzonej od bardzo długiego czasu.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 27-05-2017 12:49:12 
Autor komentarza: KraglezData: 26-05-2017 13:53:39
@KnockinOnHeavensDoor przecież nie-muzułmanie również są odpowiedzialni za ataki terrorystyczne"

Znacznie rzadziej niz muzulmanie
*
*
"a muzułmanie tak naprawdę rzadko sami się wysadzają."

Bzdura, dosc czesto
*
*
"Druga sprawa to ilość tych ataków jest w sumie niewielka"

Niewielka to jest ilosc gdybysmy porownywali to do rzuconych punktow w koszykowke, ale porownujac zyciowo, jak na zamachy terrostyczne, to zatrwazajaco duza ilosc
*
*
Muzułmanów są w Europie miliony (być może to jest ilość rzędu dziesiątków milionów) a ataki nie są częste. "

Są częste- jw.
*
*
"A co do Kowaliowa to 100% racji, koleś wygląda na agresywnego i homofobię ma wypisaną na twarzy. To już nawet Gołownin robi lepsze wrażenie."

Bo Kowal to po prostu taki naturalny prawdziwy mezczyzna a nie lewacka piczka
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.