CANELO-GOŁOWKIN: SŁYNNY TRENER STAWIA NA MEKSYKANINA

Po nieco mniej efektownych niż zwykle występach Giennadija Gołowkina (37-0, 33 KO) przybyło tych, którzy w hitowej walce stawiają na Saula Alvareza (49-1-1, 34 KO). W tym gronie jest m.in. słynny amerykański trener Naazim Richardson.

- Początkowo nie wierzyłem w "Canelo". Zdołał mnie jednak do siebie przekonać, to na niego stawiam w starciu z "GGG". "Canelo" się go nie boi. W sobie coś z gangstera - stwierdził szkoleniowiec znany głównie ze współpracy z Bernardem Hopkinsem.

Meksykanin i Kazach skrzyżują rękawice 16 września. Nie jest jeszcze znana lokalizacja tej walki, nie ma też jasności co do stawki. Gołowkin jest mistrzem WBC, WBA Super, IBF oraz IBO w kategorii średniej, ale Alvarez zapowiadał niedawno, że nie chce więcej boksować o tytuł WBC. To pokłosie decyzji federacji, która w ubiegłym roku odebrała mu pas, gdy nie zgodził się bronić go właśnie w starciu z "GGG".

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Polakos
Data: 17-05-2017 14:07:42 
Canelo jest mocno niedoceniany.
 Autor komentarza: jaszczur799
Data: 17-05-2017 14:34:37 
Oczywiscie ,ze tak.
Jakiś dziwny hejt się tutaj wytworzył w kierunku Canelo.
A bo walczy z mniejszymi a bo z wysuszonymi, tak zle i tak niedobrze.
 Autor komentarza: Ania
Data: 17-05-2017 14:43:50 
Trener bez nosa do walk. Kogo obstawiał ten zazwyczaj przegrywał
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 17-05-2017 15:02:51 
jaszczur799,

dokładnie. Ludzie się zachowują, jakby walczył z mniejszymi i wysuszonymi JEDNOCZEŚNIE. Taka gwiazda mogłaby sobie przecież pozwolić na umowne limity tylko dla rywala. 139 funtów dla Khana i cześć. Strona A, dziecino.
Catchnelo jednak szanuje boks i kibiców, i godnie reprezentuje Meksyk nie susząc na wiór mniejszych rywali.

PS. WBC wymaga testów VADA, dlatego Catchnelo nie chce walczyć o ten pasek. Chce się nakoksować w 3 dupy. Pytanie, czy będzie limit 170 funtów w dniu walki dla Rudego, bo jeśli nie, to będzie walczył tylko o jeden pas i w przypadku zwycięstwa będzie śmieszna sytuacja - pokonany odejdzie z dwoma pasami, a wygrany z jednym.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 17-05-2017 15:21:14 
Steve Wonder mógłby wytypować zwycięstwo Canelo- tak by to powiedział Kostyra...

Cenolo nie ma nóg aby uciekać przed GGG.
Jak przed nim stanie to będzie robił za worek.
Canelo dużo zbiera i nie robi uników.
Uniki na bijącego seriami GGG to za mało.

Canelo nie ma argumentów aby nawet napocząć GGG.

GGG wie że musi znokautować Canelo bo inaczej go sędziowie przekręcą.


No chyba że się dogadają i zrobią walkę na remis i wtedy rewanż.
Zakłady na remis są w okolicach 26:1.
Do tego rewanż na jakimś wielkim stadionie PPV i wodotryski...
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 17-05-2017 15:57:05 
ciekawie się zapowiada, Canelo może mieć przewagę szybkości szczególnie ręce, ma też coraz lepszą obronę, nogi - myślę że obaj wypadają podobnie, Gienadij na pewno silniejszy, powinien też mieć przewagę zasięgu choć boxrec pisze co innego, teoretycznie GGG może wygrać tę walkę samym lewym prostym, ciosem który jakoś tam uratował go w walce z Jacobsem, ale w praktyce wątpliwości są i nie jest jasne jak się to potoczy, wolałbym żeby tym razem Gienadij któremu kibicuję skoczył na Canelo i rozp... go w 3, 4 rundy, na co na pewno go stać, ale jeśli tego nie będzie to potem może być coraz trudniej
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 17-05-2017 15:59:32 
Buahahaha! Canelo nie ma zadnych argumentow w tej walce no i do tego idzie w gore. Dozna szoku. On nie mogl zranic ani Cotto, ani Chaveza, ani Lary... malo tego 6 rund sie meczyl ze szklanym Khanem. GGG zniszczyl Brooka w 5 i to zupelnie odstawiajac boks na bok, a zamieniajac to w bijatyke. Tymczasem mamy twardziela z Kazachstanu ktore nie naruszyli ani potenie bijacy Stevenson, ani Lemieux ani Jacobs. Kazdy z tych zawodnikow ma duzo wyzszy % KO i to w wyzszych limitach. Trzeba byc kompletnym ignorantem lub trollem zeby myslec ze Canelo moze liczyc na zranienie Golovkina. Jedynie jakis cios zycia... warto tez przypomniec sobie ze GGG jest w ringu zupelnie inny niz poza nim. To jest lekki psychopata w czasie walk. On lubi przyjmowac ciosy i sie tym szczyci. Gdy tylko przeciwnicy nie sa wstanie go zranic on nie okazuje im zadnego respektu. Zreszta z kim takim walczyl Rudy? Zaden z jego rywali nie jest ani troche podobny do GGG. Roznica warunkow tez robi swoje. No i resume Rudego jest mocno przeceniane. Gdyby chociaz zawalczyl z kims z top MW to ok... inaczej zdrowa osoba nie moze dac mu roli faworyta w tym pojedynku.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 17-05-2017 16:01:49 
PS
Do tego wszytskiego dochodzi tez fakt ze GGG jest mocno zapewne sfrustrowany cpunek Oskarem i jego ksiezniczka. Daje sobie reke uciac ze chce zarobic, ale tez zapewne chce utrzec nosa tej malej rudej baletnicy.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 17-05-2017 20:22:25 




Nie trawie muzulmanow.



 Autor komentarza: kozakpop
Data: 17-05-2017 20:23:46 
walka niby we Wrzesniu do tego czasu moze zostac odwołana nie ma co sie podniecac
 Autor komentarza: MLJ
Data: 17-05-2017 20:32:30 
Alvarezowi wystarczy dotrwać do końca, sędziowie zrobią za niego resztę..
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 17-05-2017 20:54:31 




Zgadza sie - GGG musi wygrac przez nokaut bo inaczej przegra na bank (niezaleznie od rzeczywistego przebiegu wallki).....I to jest jedyna rzecz o ktora sie tak naprawde boje, ze wyjdzie z ta swiadomoscia a czasami jak sie chce za mocno to nie wychodzi.....Tak samo bedzie wychodzic Kovalev do Warda i tak samo wychodzil Haye do Bellewa (zeby urwac mu glowe) - juz abstrahujac od samej kontuzji to kupe ciosow przestrzelil bo sam sobie wywolal cisnienie rozpowiadajac ze znokautuje go w pierwszych dwoch rundach i zamiast spokojnie realizowac plan taktyczny wystrzelal sie jak dziecko....



 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 17-05-2017 21:07:11 
KnockinOnHeavensDoor
Zauwaz ze Haye od samego poczatku walki czlapal bo ten achilles juz byl uszkodzony. To sie odbilo na dynamice i jakosci ciosow jakie zadawal... ale masz racje. Jak sie chce za bardzo to czesto jest blokada.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 17-05-2017 21:36:59 
"zamiast spokojnie realizowac plan taktyczny wystrzelal sie jak dziecko"


To jakiś nowy związek frazeologiczny chyba xd Ale tak, jak wspomniał wojtyła, haye zdawał się już z kontuzją wchodzić do ringu. Zresztą były takie ploty przed walką, które się potwierdziły w ringu. Wiem, że pewnie to są znamiona hejterskie, ale naprawdę chciałbym, żeby Tony zaliczył powtórkę z walki ze Stevensonem. Gościu totalnie odpłynął po tej wygranej z Hayem, a raczej nie powinien się tak chełpić, bo nie dał rady skończyć Haye'a.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 17-05-2017 22:18:03 
@arpxp



Oj tam, czepiasz sie....dobrze wiesz o co chodzi.


 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 17-05-2017 22:19:16 
@wojtyla85



Zgadza sie, do tego jak sie walczy z kontuzja to ogolnie sie czlowiek szybciej meczy.


 Autor komentarza: arpxp
Data: 17-05-2017 22:25:20 
@knockin

wiadomo xD
 Autor komentarza: samurai
Data: 17-05-2017 22:37:10 
KnockinOnHeavensDoor
Po czesci masz racje ale jesli chodzi o Haye to on chcial skonczyc Toniego jednym ciosem bo wszedl do walki z kontuzja i wiedzial ze w kazdej chwili noga mu sie posypie.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 18-05-2017 00:07:38 
Haye chcial ubic Bellew i tak samo GGG walcyzl w drugej polowie z Jacobsem neistety


Mam nadzieje ze do Canelo wyjdzie z podobnym nastawieniem z jakim wyszedl na Lemiuex Konswekwntnie bedzie go rozbijali meczyl Canelo wlacyz zrywami lubi sobie odpoczywac z GGG ktory stosuje ciagla presje bedzie to niemozliwe Wprawdzie Canelo wlaczyl zazwyczaj z mniejszymi ale zakladam ze ma bardzo dobra szczeke Zeby go skocnzyc tzreba go zameczyc
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.