ADAMEK POZNAŁ NAZWISKO RYWALA

Poznaliśmy rywala dla Tomasza Adamka (50-5, 30 KO) na czerwcową galę Polsat Boxing Night. Naprzeciw naszego "Górala" w gdańskiej Ergo Arenie stanie Solomon Haumono (24-3-2, 21 KO).

Nowozelandczyk przegrał ostatni pojedynek, ale z nie byle kim, bo aktualnym mistrzem świata wagi ciężkiej federacji WBO, Josephem Parkerem. Znany jest jednak z mocnego uderzenia i szczególnie w pierwszych rundach może stanowić zagrożenie.

Poniżej przypominamy aktualną rozpiskę Polsat Boxing Night VII.

TOMASZ ADAMEK: SERWIS SPECJALNY >>>

waga ciężka: Tomasz Adamek (50-5, 30 KO) vs Solomon Haumono (24-3-2, 21 KO)
waga junior ciężka: Mateusz Masternak (38-4, 26 KO) vs Ismail Sillach (25-3, 19 KO)
waga junior ciężka: Krzysztof Głowacki (26-1, 16 KO) vs (?)
waga junior półśrednia: Łukasz Wierzbicki (11-0, 6 KO) vs Robert Tlatlik (20-0, 14 KO)
waga junior ciężka: Adam Balski (8-0, 6 KO) vs (?)
kategoria super piórkowa: Ewa Brodnicka (12-0, 2 KO) vs (?)

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-04-2017 21:07:14 
Łatwa walka dla Tomka. Owszem ma dużo KO ale radzę przejrzeć boxrec na kim je robił. Jeżeli będzie 10 rund to Tomek wygra na punkty, jeśli 12 to ma szansę na TKO pod koniec walki.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-04-2017 21:07:22 
PPV słabo się sprzeda.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 21:18:28 
To ten gostek którego leniwiec kingpin ściął w końcówce walki. Dobrze pamiętam??
No cóż...
 Autor komentarza: BOXER
Data: 18-04-2017 21:19:19 
To moja praca -mówi Tomek .Niech sprzedaje rekord jak inni .Kasa to kasa .
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-04-2017 21:19:19 
To była 4 runda na 10 także nie taka końcówka.
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-04-2017 21:19:48 
A nie przepraszam 10 na 12, masz rację. ;)
 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-04-2017 21:20:02 
W 4 go Parker ściągnął .
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 18-04-2017 21:27:32 
41 lat czyli musi być jak Kliczko.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 18-04-2017 21:35:09 
Czy to ma być pożegnalna walka Adamka? Jeśli tak to przeciwnik odpowiedni. Nie godzi sie aby mistrz odchodził w cieniu porazki.
 Autor komentarza: strateggy
Data: 18-04-2017 21:36:34 
Słabo, bardzo słabo. Szumne zapowiedzi rywala a tu się okazuje kolejny kloc. Może z dobrym rekordem, ale sportowo rywal na poziomie Przemka Salety, z którym walczył 2 lata temu.
 Autor komentarza: VitaliQuitschko
Data: 18-04-2017 21:36:42 
Autor komentarza: BlackDogData: 18-04-2017 21:18:28
To ten gostek którego leniwiec kingpin ściął w końcówce walki. Dobrze pamiętam??
No cóż...

Gdyby to był rywal dla Zimnego to piałbyś z zachwytu, kurduplu.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 18-04-2017 21:37:01 
Tomek powinien opanować sztukę zejścia ze sceny nie pokonanym(w pożegnalnej walce)Pieniędzy na pewno mu nie brakuje,rozsądku też ma wystarczająco dużo by widzieć ze nic juz nie zwojuje w wadze ciężkiej w swoim wieku.Jak najbardziej jestem za tym by w ładnym stylu zakończył bogatą karierę zaś przeciwny temu by rozdrobniał się na drobne nibym Roy Jones;]
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 18-04-2017 21:46:22 
Fajny rywal o ile to będzie ostania walka. Niech wygra i kończy. Ale jak wygra... a coś czuję ze raczej bez większego problemu wygra to wskoczy w 15 WBC i dostanie walke z Widlerem :\
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 21:49:30 
"Gdyby to był rywal dla Zimnego to piałbyś z zachwytu, kurduplu"

Jakbym musiał zapłacić 40 zł żeby to obejrzeć? Wątpię trolliku...
 Autor komentarza: Darion
Data: 18-04-2017 21:52:43 
To promootor Borek zalatwil. Ogorka ktory zawalczy za frytki zeby swietojebliwy Tomasz z Gilowic mogl przytulic dutki. Szkoda mi tylko ludzi ktorych Borek z Polsatem beda oszukiwac, wmawiajac im, ze to bedzie powazna walka, ze Adamek to wciaz piesciarz a ten ogorek jest grozny.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-04-2017 21:53:19 
Bycie polakiem ma w sobie chyba w genach wieczne narzekanie...joshue pytali ale powiedzial ze nie wie czy zdazy z obozem... kogo sie spodziewaliscie? Kim jest tomek w hw? Oczywiwcie wkurwia mnie jego wieczne wracanie i tlumaczenie po walce ze nie byl soba, ale ten jego rywal to wlasnie jego poziom, poziom napompowanego ciezkiego bez dynamitu w rekawicy, dosc wytrzymaly. Solidny przeciwnik po dluzszej przerwie i mocnym ko
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 18-04-2017 21:55:28 
Ale tu masz cala karte ciekawych naszych zawodnikow, to nie kliczko aj gdzie reszte masz w dupie. Zreszta co za tlupie gadanie nie chcesz nie plac i nie marudz ale znajac zycie i tak bedziesz szukal streama:)
 Autor komentarza: CELko
Data: 18-04-2017 21:59:23 
Rywal dobry, Adamek nie ma szans z czołówką. Salomon zawsze może Tomka zwyczajnie znokautować, on ma czym uderzyć. Tomek w jakiej będzie formie to wielka niewiadoma, z pojedynku na pojedynek jest zwyczajnie coraz gorszy. Tak było od potyczki z Arreolą ale wtedy większość miała za idola Rafaela i atakowali tych którzy nie byli zaślepieni Portfel Team.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2017 21:59:57 
Przeciwnik ch.jowy, ale to nie nazwisko przeciwnika (całkowicie anonimowego) lecz naszego dzielnego Europosła ma przyciągać kibiców do tej gali. Sama gala na warunki polskie fajna, ale na dobrą sprzedaż PPV to bym na miejscu Brązowego Mateusza nie liczył.
 Autor komentarza: CELko
Data: 18-04-2017 22:01:03 
Groillort czemu obrażasz Salomona?


Jest tu wątek religijny który Tomasz Adamek lubi, są emocje.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2017 22:10:28 
No nie powala to nazwisko... Faktycznie chyba nazwisko Adamka ma napedzić widownie. Borek chyba stwierdził, że i tak dla Januszy każdy rywal w tym przedziale kasy będzie nieznany.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2017 22:11:07 
generalnie bardzo słabe PBN.
 Autor komentarza: baxx
Data: 18-04-2017 22:40:30 
Nie zgadzam się. Jak dla mnie całkiem fajna gala się zapowiada. Gale PPV w takich kategoriach:
- doskonała - jestem w stanie wyłożyć 40 zł na PPV
- całkiem niezła - chętnie się zrzucę z kumplami do browaru, ale wydać 40 zł samemu to się 3x zastanowię
- słaba, bardzo słaba itd - nie obejrzałbym nawet za darmo, względnie mógłbym rzucić okiem z nudów, ale na bank nie zapłacę.

Ta jest wg mnie całkiem niezła. Jak się umówię z kumplami, to obejrzę, ale póki co 40 zł mi szkoda. No chyba, że Główka będzie z jakimś ciekawym nazwiskiem.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2017 22:47:42 
Dla mnie nie ma ani jednej emocjonującej walki. Adamek i Master pewnie wymęczą na punkty, reszta szkoda gadać.
Takie zestawienie byłoby fajne na jakąś galę Wojaka, nie na PBN które to gale mają ambicje być na światowym poziomie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 22:52:15 
Ewidentnie myślą że same nazwiska Polaków zrobią robotę. Czy mają rację? Zobaczymy. Adamek to dobry motor napędowy ale już mocno wyeksploatowany i jego sama postać (plus cała reszta) to może być za mało by nie zwrócić uwagi na przeciwników i zapłacić tyle kasy. Szczególnie mając w pamięci ostatnią walkę.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 18-04-2017 23:26:37 
Wcale nie taki bum z tego gościa czy tak sporo słabszy od Moliny ? nie powiedziałbym.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2017 23:46:29 
Gdzie go tam porównywać do Moliny!
To kelner, w dodatku starszy od Adamka.
 Autor komentarza: baxx
Data: 18-04-2017 23:49:14 
@Walter
"Takie zestawienie byłoby fajne na jakąś galę Wojaka, nie na PBN które to gale mają ambicje być na światowym poziomie."

Ty tak poważnie? Ile w Polsce było walk na światowym poziomie? Bo ja kojarzę 4: 2x Diablo vs Cunn, Adamek vs Kliczko (no mimo, że missmatch) i Główka vs Usyk. Gale PBN przez długie lata albo nigdy nie będą na światowym poziomie, bo w Polsce nie ma ani bokserów na światowym poziomie, ani takiego zainteresowania boksem, by robić takie gale. Zobacz, że nawet bardzo dobre gale w USA to jest góra dwie mocne walki, a reszty się oglądać nie opłaca. Na UFC czasem się zdarzają takie gale, że można obejrzeć od A do Z, ale bardzo rzadko.

Gale PBN powinny się opierać na emocjach. Ja np. zobaczyłbym w końcu Diablo vs Master albo Wach vs Wawrzyk.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-04-2017 23:55:12 
Autor komentarza: baxxData: 18-04-2017 23:49:14
Gale PBN powinny się opierać na emocjach. Ja np. zobaczyłbym w końcu Diablo vs Master albo Wach vs Wawrzyk.

No ja też. Ale w zamian mamy Adamka z przeciętniakiem. Nie mówię, że Adamkowi nie należy się pożegnanie (już chyba trzecie zresztą...) ale nie ma PBN. Coś takiego jak Najman Gołocie zorganizował byłoby odpowiedniejsze wg mnie.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 19-04-2017 00:08:33 
http://www.bokser.org/content/2016/04/03/140034/index.jsp
 Autor komentarza: Darion
Data: 19-04-2017 00:12:04 
Autor komentarza: BumPromotionData: 19-04-2017 00:08:33
http://www.bokser.org/content/2016/04/03/140034/index.jsp

Fajnie, ze to przypomniałeś. A tam mój post:
Autor komentarza: DarionData: 03-04-2016 17:51:53
To, ze Adamek cos mowi to nic nie znaczy. Sw. Tomasz z Gilowic juz wielokrotnie robil z mordy cholewe i zmienial zdanie, jak na typowego katola przystalo nie ma honoru i klamie.
 Autor komentarza: BumPromotion
Data: 19-04-2017 00:15:26 
Św. Tomasz Kieliszek z Gilowic, dobry pocisk, hehe.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 19-04-2017 04:28:14 
O super rywal, a po takiej przerwiej myślę, że wystarczy 10 rund.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 19-04-2017 05:43:41 
Dla Adamka ta walka będzie czymś jak swego czasu walka z Walkerem. Wtedy jeszcze nie był to zupełny wrak, dał twardą i emocjonującą walka, którą do dziś pamiętam. Tu może być podobnie. Jak dla mnie w porządku zestawienie, no bo kogo miałby dostać Adamek na tym etapie kariery, aby mógł liczyć na zwycięstwo?

Mi na rozpisce brakuje i to bardzo Talarka, raz jeśli chodzi o poziom sportowy, dwa że ten zawodnik ze swoją historią mógłby ludzi zainteresować, górnik który ma przegrać ale leje miejscowych matadorów. No i na 90% będe w Ergo Arenie a chciałbym go zobaczyć na żywo.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 19-04-2017 06:42:51 
Nie miał on się mierzyć z Siwym? Te konie z Samoa mają parę, Tomek na pewno nie może go zlekceważyć.
 Autor komentarza: wojt
Data: 19-04-2017 07:20:44 
No jak adamka haumono usadzi to juz mu chyba tylko Robert gacek pozostanie.. na pożegnanie..
 Autor komentarza: rocky86
Data: 19-04-2017 09:29:00 
Rywal Adamka dla przeciętnego kibica anonimowy, ale może być z tego emocjonująca walka.

Karta ogólnie ciekawa, Adamek, Masternak, Głowacki i Brodnicka na jednej gali, to moim zdaniem bardzo dobre nazwiska.

Walka wieczoru może nie będzie jakimś wielkim wydarzeniem sportowym, ale podejrzewam, że jej przebieg wielu zadowoli.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 19-04-2017 09:54:57 
Te gadanie że Haumono to anonim i nie sprzeda PPV to bzdury. Janusze którzy kupią PPV nie potrafią wymienić nawet aktualnych mistrzów wagi ciężkiej, nie mówiąc już o zawodnikach szerokiej czołówki których nazwiska usatysfakcjonowałyby malkontentów.

Gala jest spokojnie do wypromowania z taką walką wieczoru
 Autor komentarza: 86viper
Data: 19-04-2017 10:02:54 
Mnie ten wybór satysfakcjonuję. Wszyscy wiemy, że Adamek nie ma żadnych szans z szeroką czołówką wagi ciężkiej. Niech sobie zarobi i swoim nazwiskiem przyciągnie kibiców na galę(i przed telewizory). Mam nadzieję, że Główka dostanie jakiegoś niezłego rywala, który się mu postawi. Ten chłopak potrzebuję promocji i super, że załapał się na tę galę.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 19-04-2017 11:09:59 
zdzierać z ludzi 4 dychy na tak drastycznie słabą gale to frajerstwo,ale jeszcze wiekszymi frajerami bedą ci co to kupią,dajcie kurwa spokuj!,Masternak vs Sillach? i do tego Adamek z nieszczególnym przeciętniakiem?!,no moze główce kogoś solidnego dadzą ale wątpie,pewnie dostanie leszcza żeby efektownie wrucić po porażce. 40zł za taki syf to żenada,przeciwnik dobrany Tomkowi tak by ten mógł w miare spokojnie wygrać i potem wielkie halo że powrót wielkiego Adamka,że mistrz jest znowusz szybki i nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i dzięki temu następna gala PBN do zrobienia z dziadkiem adamkiem jako gwiazdą wieczoru. a idz w huj z takim cyrkiem
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 19-04-2017 14:13:15 
ilu tutaj promotorow haha polaczkowa mentalnosc.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 19-04-2017 14:26:11 
Jeśli spojrzeć na powrót Adamka obiektywnym okiem to jeśli Jankowiak puściłby walkę dalej z Moliną to Adamek by walczył o IBF z AJem.
 Autor komentarza: boruwbc
Data: 19-04-2017 20:16:21 
dlaczego nie mozna znalezc w newcie walki Adamek vs Molina, wszystko usoniete.?
albo zle szukam
 Autor komentarza: boruwbc
Data: 19-04-2017 20:28:36 
ha znalazlem jakis skrot jeden na stronie polsat sport ale tak powycinany zwe tragedia na dodatek na koncu stoi 10/12 runda. z tego co pamietam to byulka walka 10 rundowa czy sie myle. ale skrot polecam, wyglonda jakby 8 rund Adamek baty zbieral i te dwie ostatnie jako tako a potem 7 sekond do konca bomba
jakos calkiem inaczej pamietam ta walke
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.