TRENER KLICZKI: TO BĘDZIE ZDERZENIE DWÓCH BESTII

- To będzie walka dwóch bestii z dwóch różnych lasów - zapowiada Jonathon Banks, trener Władimira Kliczki (64-4, 53 KO), przed wielkim starciem Ukraińca z Anthonym Joshuą (18-0, 18 KO).

Do megawalki pozostały już niespełna dwa tygodnie. Dwaj giganci zmierzą się w pojedynku o miano króla wszech wag 29 kwietnia na stadionie Wembley w Londynie. Dla Kliczki będzie to pierwszy występ od czasu niespodziewanej porażki z Tysonem Furym w listopadzie 2015 roku.

- To, co się zmieniło u Władimira, to motywacja. Jest dużo silniejszy psychicznie, odczuwa głód sukcesu. Nigdy nie będzie miał problemów, by zaadaptować się do jakiegokolwiek stylu, bo widział już wszystko. To zupełnie inny zwierz niż reszta wagi ciężkiej, podobnie jak kimś zupełnie innym jest Joshua. To dwie bestie z dwóch lasów, które zderzą się w ringu - mówi szkoleniowiec "Dr. Stalowego Młota".

Joshua i Kliczko stali już kiedyś w jednym ringu. Trzy lata temu Anglik był sparingpartnerem Ukraińca. Banks miał wtedy okazję, by potarczować z mistrzem olimpijskim z Londynu.

- To świetny facet i wspaniały atleta. Powiedziałem mu, że będzie kiedyś mistrzem świata. Widziałem, jak walczy, w jakim stylu, widziałem też, jak się zachowuje. To taki idealny chłopak z sąsiedztwa - stwierdził Amerykanin.

Dodał, że jedynym jego zmartwieniem przed zbliżającą się wielkimi krokami konfrontacją jest wiek jego podopiecznego. Pod koniec marca Kliczko świętował czterdzieste pierwsze urodziny. Rocznikowo Joshua jest od niego o trzynaście lat młodszy.

- Dla mnie najważniejsze pytanie brzmi: czy Władimir nadal jest w stanie to robić, czy może jego czas już minął? Dowiemy się w Londynie - oznajmił trener.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: janek1
Data: 18-04-2017 14:40:27 
Wpierdol od Furego a teraz bestia?:??
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 15:45:34 
Kliczko to tchórz a nie bestia
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 18-04-2017 15:46:05 
ZGADZAM SIE NIE BESTIA TYLKO KLINCZKO NIE MA CO WYMYSLAC MU JAKIS STRASZNYCH KSYWEK SKORO KLINCZKO JEST BARDZO TRAFNA.ZALUJE TYLKO ZE GOLOTA NIE KLINCZOWAL WIECEJ ZAMECZAJAC SWOICH RYWALI I CZEKAJAC NA DOGODNY MOMET BY ZADAC TEN CZYSTY CIOS BO TO WTEDY ON BYLBY DOMINATOREM PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-04-2017 16:34:11 
Kliczko taki tchórz, a po porażce i półtorarocznej przerwie wraca w walce z najtrudniejszym z możliwych przeciwników :-)

Władek mógł sobie spokojnie wziąć na powrót takiego Parkera i bez większych trudności go ubić, a jednak zdecydował się od razu na walkę z AJ.

Moim zdaniem Kliczko ma realne szanse na wygraną w tej walce. Brak doświadczenia Joshuy i jego, nazwijmy to wyrywność działają na korzyść Władka. AJ w walce Whyte i Breazeale tracił nad sobą panowanie i widać było, że go roznosiło od środka. Jeśli Władek dobrze wejdzie w walkę i będzie dziobał dyszlem i uda mu się zirytować Angola, to może uda mu się wygrać nawet przed czasem.

Zakładam, że Kliczko w tej walce będzie się bardzo dużo ruszał i nieustannie używał jabu. AJ jest dość statyczny na nogach, raczej nie widac u niego umiejętności cięcia ringu, więc jeśli Wład zmusi go do szukania go w ringu, to może się okazać, że Antek nie będzie potrafił się dobrze ustawić na nogach, by złapać Włada czymś mocnym. Do tego AJ wciąż nie pracuje głową, ani tułowiem, jest bardzo sztywny, więc jab Władka może często wchodzić. AJ raczej wyjdzie z podobnymi założeniami jak do walki z Martinem, czyli będzie starał się być w zasięgu rywala, a nastawi się na kontry, głównie z zakroku, bo to mu naprawdę dobrze wychodzi, a moim zdaniem będzie mieć przewagę szybkości nad 41-letnim Kliczko.
Nie wiem, czy Władek w wieku 41 lat i po półtorarocznej przerwie jest w stanie zrealizować takie założenia w ringu, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, iż w klinczach nie będzie mógł odpoczywać, jak to miał w zwyczaju, bo AJ siłą mu raczej ustępować nie będzie. Szczerzę mówiąc wątpię w możliwości fizyczne Władka, niemal 70 walk na koncie, 41 wiosen za nim, półtoraroczna przerwa, to nie może pozostawać bez wpływu na jego możliwości.
Kliczko zawsze higienicznie się prowadził, był atletą pełną gębą, dzięki czemu potrafił przedłużyć swoją karierę o te 4-5 lat, ale wiek dopadnie każdego.

Reasumując, jesli Kliczko dobrze wejdzie w walkę i będzie potrafił mobilnością i jabem utrzymać AJ na dystans, będzie potrafił go zirytować i zmusić do emocjonalnych decyzji/akcji, to jego szanse drastycznie wzrosną i będzie mógł walkę wygrać, nawet przed czasem. Jeśli Władek wyjdzie spięty, lekko zardzewiały i AJ poczuje się pewnie w ringu, to szanse Włada drastycznie spadną.

Ja tam obstawiam, że AJ pokona Włada, niekoniecznie przed czasem, ale zakładam, że dechy w tej walce zobaczymy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 16:36:22 
Facet zdominował Hw na 10 lat z bratem, lał praktycznie wszystkich dostępnych przeciwników z czołówki i nikt nie mógł znaleźć na niego sposobu, w posiadaniu miał wszystkie pasy oprócz WBC ale jest tchórzem. Fuck logic. Po prostu porażający brak myślenia...

"ZALUJE TYLKO ZE GOLOTA NIE KLINCZOWAL WIECEJ ZAMECZAJAC SWOICH RYWALI I CZEKAJAC NA DOGODNY MOMET BY ZADAC TEN CZYSTY CIOS BO TO WTEDY ON BYLBY DOMINATOREM PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA"

Buahahha xD Dobry żart. Kurna jacy Ci wszyscy trenerzy to skończeni durnie. Kurna nawet na stronie o boksie jakiś pierwszy lepszy szalony facet wpadł na to że do 10 lat dominacji, zarobionych milionów i miejscu w historii wystarczy klinczować a Ci do dziś nie stworzyli kilkunastu wiernych kopii tego całego klinczki. Wystarczy przecież duży, klinczujący facet by osiągnąć taki sukces. Masakra. Na twoim miejscu GOLDI1 poszukałbym na siłowni jakiegoś przypakowanego chłopa pod 2m i został jego menadżerem. W rok czy 2 nauczyłbyś go klinczowania i człowieku za jakiś czas będziesz bogaczem za sprawą jego sukcesów a poza tym cały świat będzie Ci oferował trenowanie najróżniejszych zawodników xD
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 16:48:16 
Jest tchórzem bo wiedział w walce z Furym że pasy uciekają a mimo to nie zaryzykował, więc kim jest? Wład zawsze walczy asekuracyjnie i tchórzliwie . Panikował z Povietkinem i Pulevem to co będzie z Aj?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 16:59:50 
"Jest tchórzem bo wiedział w walce z Furym że pasy uciekają a mimo to nie zaryzykował, więc kim jest?"

A może Fury był po prostu tego wieczoru lepszy i Władek nie umiał znaleźć na niego sposobu? Nie przyszło Ci to do głowy geniuszu??
Wład panikował w walce z Powietkinem i Pulevem?? Z tym pierwszym masz zapewne na myśli klincze z których ilością przegiął ale chyba to nie świadczy o tchórzostwie? Gdyby tak było Lewisa też trzeba by nazywać tchórzem bo Mike Tysona tak faulował w 1 rundzie że dostał ostrzeżenie... Jeśli chodzi o Kubrata to chętnie pooglądam te momenty paniki- jak możesz napisz w których momentach to było xD
A i jak na spanikowanego tchórza to nieźle pokiereszował tych 2.

Mam wrażenie że za bardzo się zawiodłeś na przegranej z Furym (nie wiem może straciłeś dużo kasy czy przegrałeś jakiś zakład) i teraz przesadnie się wyżywasz jak ostatni hejter. Tchórz i asekurant nie miałby takiej historii mój drogi więc skończ pierdolić te hejterskie żale...
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 17:13:42 
Nie umiał znależć sposobu bo musiałby by podjąć ryzyko a to w jego przypadku nie możliwe . Wład walczył zawsze w bezpieczny dla siebie sposób i nie podejmował ryzyka i gdy przyszedł Fury który nie okazywał mu szacunku i miał lepsze warunki to Kliczko był zagubiony jak dziecko we mgle i mi nie mów zę Fury był taki zajebisty to Wład jak pizda nie podjął żadnego ryzyka i przegrał na własne życzenie .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 17:24:32 
Nawet jeśli stary to znalazł się póki co 1 taki facet po 10 lat dominacji. To że przegrał z nim (w wieku niemal 40 lat) nie znaczy że jest tchórzem... A że walczył zawsze w bezpieczny sposób dla siebie to po pierwsze nie było tak zawsze a po drugie zwróć może łaskawie uwagę jakie to przyniosło skutki. Władek na pewnym poziomie jak się okazało nie mógł przesadnie ufać swojej odporności na ciosy więc dostosował styl do tego by ograniczyć ich nadmierne przyjmowanie. Proste jak budowa cepa. Jeździsz za szybko i ciągle się rozbijasz? To zacznij jeździć wolniej i zawsze dojeżdżaj do celu. Nie każdy pięściarz musi być ryzykującym zabójcą. Ba. Mało kto może bez konsekwencji pozwalać sobie na przyjmowanie ciosów od punczerów non stop bo zazwyczaj może się to źle skończyć. To że Tobie się to nie podoba to mały pikuś przy tym jaką legendą został Ukrainiec po tylu latach.

Tchórzem to by był Władek jakby unikał całej masy pięściarzów, zrzekał się pasów gdy przychodziło mu walczyć właśnie z takim Furym. A on chciał naprawić błędy z tej walki. Dążył do rewanżu za wszelką cenę czekając na Tysona a że ten mu tą możliwość odebrał? To raczej Fury jest tchórzem w tym momencie...
Poza tym tak jak napisał Rocky. Tchórz kurna mając możliwość wyboru pomiędzy choćby Parkerem czy Brownem czy tam Ustinowem a Joshuą raczej wybrałby inaczej...
Nawet jak przegrał grając Va banque potwierdza że pisanie o tchórzostwie to zwykłe gówno hejterskie. Poza tym to Władek wrócił z samego dna gdy nikt w niego nie wierzył i został najlepszym ciężkim ostatnich 10 lat nie licząc może brata. Na pewno tchórz po takich perypetiach dalej by brnął w zarabianie kasy na życie lejąc się z groźnymi facetami w ringu...

Krótko i dosadnie na temat. Nie pierdol gościu. Możesz uważać sobie co chcesz o stylu Włada, o jego możliwościach ale zarzucając mu tchórzostwo szczególnie w takim momencie robisz z siebie błazna...
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 17:25:51 
BlackDog a może to Wilder dosypał coć Kliczce przed walką? i dlatego był taki spięty , to bardzo możliwe bo w usa to są same przekręty a ruskie są święci
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 17:26:58 
Rozumiem że fragmentów paniki w walce z Pulevem nie zobaczę...

A i Fury był świetny w ich walce. Miał opracowaną bardzo dobrą i skuteczną taktykę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 17:30:21 
Pfff. Właśnie pokazałeś że zwyczajnie brak ci argumentów xD
Rzucić jakieś hejterskie gówno a jak ktoś zwróci uwagę że piszę bez sensu to wypominać mu jakieś jego poglądy przekręcając ich sens przy okazji. Hi hi. Będzie tak śmiesznieeee xD
Rzeczywiście wytrawny z Ciebie strateg. Szkoda czasu bo zaraz mnie zmasakrujesz argumentacją przypominając że widziałem faworyta w Adamku w walce ze Szpulką czy coś w tym stylu. Trzeba się łapać każdej deski ratunku nie ? xD
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-04-2017 17:30:55 
" Autor komentarza: GOLDI1Data: 18-04-2017 15:46:05
ZGADZAM SIE NIE BESTIA TYLKO KLINCZKO NIE MA CO WYMYSLAC MU JAKIS STRASZNYCH KSYWEK SKORO KLINCZKO JEST BARDZO TRAFNA.ZALUJE TYLKO ZE GOLOTA NIE KLINCZOWAL WIECEJ ZAMECZAJAC SWOICH RYWALI I CZEKAJAC NA DOGODNY MOMET BY ZADAC TEN CZYSTY CIOS BO TO WTEDY ON BYLBY DOMINATOREM PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA"


HEHE DOKŁADNIE BYKU DOBRZE GADASZ CZEBA CI KONIECZNIE POLADZ BO ZA MAŁO BYŁO DZIS WYPITE JESTEM PEWIEN ZE GOLOTA GDYBY MOGL COFNAC CZAS TO ZASTOSOWALBY TOM TEHNIKE O KTUREJ PISZESZ I CHENTNIE WYTLUMACZYLBYM CI DLACZEGO PISZE CAPSLOCKIEM BLEDAMI BEZ INTERPUNKCJI I ZNAKOW DIAKRYTYCZNYCH ALE MUSZE JUSZ ISC SORKA
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 17:34:03 
Co ja ci mam pisać jak dobrze wiem że kochasz kacapów i setki argumentów o Povietkinie nie dochodziły do twojej zjebanej głowy, więc po co? Jak jest tylko temat o władku albo innym rusku to piszesz jakieś kurwa wywody na 1000 srton i żaden argument do ciebie nie trafia
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 18-04-2017 17:35:49 
Moim faworytem tej walki jest Władimir Kliczko.

Wiek u Włada jest zaawansowany, ale wiemy jak on prowadził się, zawsze podobna waga ciała, mało ringowych wojen, a jego styl walki nie wymaga takiej szybkości czy dynamiki, jak np. u Davida Haye. Obstawiam, że czas nie zrobi wielkich szkód u Ukraińca. Dużą rolę w tym pojedynku odegra lewy prosty Ukraińca, który będzie skutecznie psuł akcje Joshule.

Najbardziej obawiam się kontr ze strony AJ, tj. Wład wykona jakąś akcję, która będzie brutalnie skontrowana przez Anglika. To często Joshui wychodziło, ale trzeba brać pod uwagę fakt, że Kliczko zmienia ustawienia kątowe oraz często znajduje się w dużej odległości od przeciwnika i kontry Joshui teoretycznie powinny być bardzo trudne do wprowadzenia w życie.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 17:38:24 
jak dla mnie kliczko zdecydowanie faworytem jest w tej walce i nie rozumiem takiego gadania w stylu ,,AJ to czołg,rozjedzie go'' albo ,,Władek ma słabą szczenke,nie wytrzyma'',takie komentarze miały miejsce pod wieloma tematami o tej walce. jeszcze raz podkresle,kliczko okaże sie zbyt dobry(doświadczony,nieosiągalny technicznie) dla Joshuy,i nie twierdze przy tymrze AJ to jakis leszcz,tylko za wysokie progi jak na tą chwile moim zdaniem

kabanos

co do twoich komentów na temat władka to aż żal mi sie rozpisywać,powiem tylko tak,styl robi różnice,taki RJJ nigdy nie dawał ringowych wojen bo tego nie potrzebował przy swojej szybkości i ogólnemu geniuszu,hopkins tez nie wdawał sie w ringowe wojny bo był z niego zbyt duzy cwaniak (pod koniec kariery gdy był juz mocno past to juz wogóle,Floyd tez nie byl stylowcem ani żadnym wojakiem a jednak pozostał niepokonany. to tylko 3 szczególne przykłady zawodników któzi nie koniecznie dawali widzom krwistą jadke a jednak ich styl robił z nich wielkich, z Royem nie dał rady Ruiz który wcześniej Hollego zniszczył,z B-Hopkiem wielu nie dawało rady,nawet niepokonany Calzage miał z wtedy juz dziadkiem problemy,a co do FMJ to wystarczy na rekord spojrzeć i na to co zrobił z pacmanem. mówiłem,mówie i powturze,AJ przejedzie sie na kliczce,i to ostro
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 17:41:11 
"Co ja ci mam pisać jak dobrze wiem że kochasz kacapów i setki argumentów"

Setki czego?? Ty kurna wiesz co to jest argument człowieczku śmieszny? Jeśli kurde dla Ciebie 1 przegrana to dowód który podważa 10 lat sukcesów i bicia wszystkich po drodze itd (tu masz argumenty które czy ja czy Rocky napisaliśmy) to setka argumentów sprawiających że masz rację to zjebaną głowę to masz Ty śmieszny człowieku a nie ja...

Setka kurwa argumentów? Już po 1 podważonym zacząłeś sypać argumentami ad personam przy okazji przekręcając moje słowa by mnie ośmieszyć. Ty nie masz żadnych argumentów. A w wmieszaną dyskusję o Powietkinie (co zrobiłeś by się podratować czym jednak całkowicie pokazałeś jakie to mocno masz argumenty w udowadnianiu że Kliczko to tchórz xD) to też nie bardzo pamiętam byś miał jakieś sensowne odpowiedzi na moje spostrzeżenia oprócz tekstów że wszystkich Ruskich łapią i kurwa to pewne że Powietkin koksował xD

Setki argumentów kurwa a po pierwszym musi się facet ratować przytaczaniem innych dyskusji xD
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 17:46:40 
BlackDog pod innymi tematami ws dopingu Povietkina wszyscy ci pisali że to koks a ty dalej w zaparte o spisku Wildera wię skończ pierdolić , Kliczko walczył z Furym jak ostatnia pizda i nie zmienie zdania skoro bronił pasów 10 lat a pożniej oddaje je bez walki to kim jest? super hero?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 17:53:25 
Tak jest super hero. Piszesz że wszyscy pisali mi że Powietkin to koks a ja dalej w zaparte. Patrz tu wszyscy mocnymi ARGUMENTAMI (tak właśnie to wygląda a nie pisanie że parówka kocha Amerykanów xD) udowadniają Ci że Klitschko to jednak nie tchórz a ty dalej sugerujesz że jednak jest bo przecież z Furym...
xD
A tak nawiasem to w dyskusjach o Saszy po pierwsze nie wszyscy pisali mi że nie mam racji a raczej robili to w większości ludzie którzy ruskich nazywają kacapami (przypadek xD) a było kilka osób którzy podzielali moje podejrzenia co do całej sytuacji a po drugie to nikt nie podał mi żadnych sensownych argumentów odnośnie tych rzeczy które właśnie mnie w całej sytuacji nurtowały. Jedynym podawanym argumentem było non stop że to Rusek a tam koksują wszyscy bo muszą. Nikt nawet nie spróbował się zastanowić jaki miałby cel w braniu takiej śmiesznej ostaryny facet wiedząc że ciągle jest wyrywkowo badany.
Także nie pierdziel. Nie dostałem żadnych argumentów które by mi cokolwiek udowodniły. W przeciwieństwie do Ciebie...

A już ten Goldi1 to mistrz świata. Facet jeździ po najlepszym Hw ostatnich 10 lat a zachwyca się pięściarzem który w haniebny sposób nie potrafiąc nawet sensownie się wytłumaczyć przegrywał większość swoich ważniejszych walk xD
Po prostu Polsza.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 17:53:38 
kabanos

ty jakiś jebnięty jesteś?,to jak legenda wagi ciężkiej Lenox Lewis po szczęśliwej wygranej z Vitalijem odchodzi na emeryture to też jest tchurzem i jebać jego wcześniejsze osiągnięcia? albo jak RJJ nie decyduje sie bronić pasa z kliczko i zchodzi spowrotem do LHW to też jest nic nie wartym tchurzem?. wez sie kurwa ogarnij
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 17:56:34 
kabanos

jak sam podkresliles,kliczko bronił pasów 10 razy, więc mógł sie w końcu podknąć (ze słabszą formątrafić)
 Autor komentarza: CELko
Data: 18-04-2017 18:03:07 
https://www.boxingforum24.com/threads/ike-ibeabuchi-vs-deontay-wilder-who-wins.582918/


tak jak na orgu hehe
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:04:01 
Fury wyzywał Kliczke jego rodzinę drwił z niego na konferencjach , podczas walki trzymał ręce za plecami a Kliczko stał jak pizda, powinien za same te wyzwiska chcieć mu się odpłacić i podjąc ryzyko a co robił tańcował wokól i nie zadawał ciosów nawet Banks mu powiedział ty nie walczysz ty tańczysz a on dalej to samo więc mam to uznawać za przejaw odwagi??? Kliczko to bez wapienia bardzo dobry bokser ale za jego panowania nie musiał podejmować ryzyka bo rywale tego nie wymagali teraz nadeszła era olbrzymów i kliczko traci swoje główne atuty w postaci zasięgu i musi zacząć podejmować ryzyko jak do Aj wyjdzie z takim nastawieniem jak do Furego to skończy na deskach w 1 rundzie
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:09:32 
Gdzie wasze argumenty poważające moją tezę skończyły sie?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 18:16:10 
Chyba podważające po poważać tu nie ma czego... Ciągle trzymasz się jednego argumentu który swoją drogą został już obalony tj tego że z Furym nie podjął ryzyka (co jest bzdurą bo podjął i zrobił to o czym piszesz tylko że za późno- odsyłam do 12 rundy) nie przyjmując 10 dużo sensowniejszym kontrargumentów świadczących ewidentnie że nazwanie takiego gościa tchórzem to jakieś nieporozumienie.

Czekam na pozostałe 99 argumentów bo ponoć zawsze dostaję ich setki xD
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 18:20:59 
kabanos to troll zwykły i tyle
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:22:39 
W 12 r podjał jakieś tam minimalne ryzyko ale to nie było postawienie wszystkiego na jedną kartę a powinien tak zrobić bo wiedział że tylko ko da mu wygraną
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:23:43 
makaveli89 największy spierdol z 1000 kont wyzywa mnie od trollów hahaha
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 18:23:54 
Nie jest trollem a przynajmniej nie zauważyłem takich symptomów (a są cholernie widoczne jak ktoś się do tych przygłupów zalicza) i mam nadzieję że się nie mylę. Ot po prostu facet ma jakieś szalone pretensje do Kliczki za tamte starcie bo od tego czasu ciągle pisze o braku jaj, tchórzostwie i ogólnie o tym jaki to słaby Władek nie jest.
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 18:25:35 
1.Mike tyson 1985\87
2.Roy Jones JR 1994\2002
3.Cusius Clay (Ali) 1964\67 i 1974\76
4.Floyd Mawether Jr 2002\2015
5.Rocky Marciano 1946\56


jedno jest pewne,tej piątki żaden z wyżej wymienionej dwujki nie przeskoczy,boks jest w tej chwili na tragicznym poziomie,taki Lewis,Tyson,RJJ,Marciano,Holmes,Frazzier,Ali,Hollyfield czy nawet Morison i gołota w swoim prime robią przecier z każdego w wadze ciężkiej w chwili obecnej
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 18:26:50 
"W 12 r podjał jakieś tam minimalne ryzyko"

Żadne minimalne ryzyko. Poszedł do przodu po swoje starając się Fury'ego złapać a że wyglądało to tak a nie inaczej to efekt tego że piszemy o ostatniej rundzie w której to obaj w baku po 12 rundach kicania, unikania ciosów i ich przyjmowania mieli w baku za mało paliwa. Na rezerwie zdołał zrobić tyle ale ryzyko podjął więc nie jest twój argument nie do podważenia.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:30:39 
Ja nie uważam że Kliczko jest słaby i wcale nie skreślam go w walce z Aj daje mu 35 procent na wygraną . Mi chodzi tylko o to że Kliczko w walce w której wszyscy na niego liczyli żeby uciszył tego krzykacza dał ciała i nie podjął ryzyka licząc na gospodarskie sędziowanie
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 18:36:09 
"Mi chodzi tylko o to że Kliczko w walce w której wszyscy na niego liczyli żeby uciszył tego krzykacza dał ciała i nie podjął ryzyka licząc na gospodarskie sędziowanie"

No i zapewne z tego powodu te wszystkie docinki bezsensowne. Wład przegrał. Został ograny swoją własną taktyką. Okazało się że nie potrafił zaimprowizować w momencie gdy okazało się że ktoś może mieć przewagę w jego własnej idealnie dopracowanej strategi i obudził się zdecydowanie za późno. W żadnym wypadku nie świadczy to jednak że jest tchórzem bo cała jego kariera, wiele decyzji itd temu zaprzeczają. Tyle na ten temat. Można zarzucić mu wiele ale nie to że jest tchórzem...
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 18-04-2017 18:37:08 
Dlatego teraz by pokazać ze to był wypadek przy pracy udowodni całemu światu ze jest numerm jeden w tej chwili. 80-20 kliczko
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:42:37 
Nie jest ani bestią ani tchórzem prawda jest gdzieś po środku
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 18:45:18 
Mam nadzieję że Aj go znokautuje i nadejdzie nowa era hw . wygrana Włada będzie chujowa dla boksu, kibiców i biznesu
 Autor komentarza: Tekimania
Data: 18-04-2017 18:55:24 
Mlody Kliczko z bratem rozwalil na poczatku karriery cala knajpe pelna Albanczykow w Hamburgu, wiem to od innego boksera ktory byl wtedy w grupie Universum w tym samym czasie. On jest zabijaka. Watpie tez ze na tym poziomie i po tylu latach boi sie dotac w leb. Za latwo mu przychodzilo, mial przez to de facto kij w dupie i porazka sprowadzila go na ziemie. Bedzie jak dla mnie calkowicie inny w tej walce
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 18:57:34 
Nie każda bestia zabija szalonym atakiem i walką na śmierć i życie.
Co do tego zaś czy wygrana Włada będzie zła czy nie to już trzeba by się zastanowić dla kogo. Dla jednych będzie to tragedia a dla innych powód do radości.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 18-04-2017 19:02:33 
BlackDog wygrana Kliczki zabiłaby boks Hw, wszyscy liczą na nowego dominatora a jak przegra ze starym lisem smród tej porażki będzie się ciągnął za nim do końca kariery . Aj jest młody i może zostać jednym z najlepszych w historii , Wład nawet jak wygra to ile powalczy rok lub 2 i koniec a z Aj możemy mieć pociechę prze 10 lat
 Autor komentarza: Mars
Data: 18-04-2017 19:04:09 
Bestią na pewno nie jest, tchórzem już bardziej, dlatego nie dziwie się powyższym komentarzom którzy nazywają rzeczy po imieniu, mają do tego prawo :)

Ja bym nazwał styl Władymira jako bardzo asekuracyjny, zachowawczy, nie narażający go na jakiekolwiek ryzyko.
Oczywiście w niektórych walkach była już przesadna asekuracja podchodząca już stricte pod faule za które powinien dostać ostrzeżenia a nawet dyskwalifikacje.

Mimo wszystko cenię go za osiągnięcia (aczkolwiek jego brata bardziej) i że nie sprzedał się i walczył od początku dla Ukrainy, w przeciwieństwie do niektórych bokserów...

Co do walki to na chłodno stawiam 65 do 35 na Anthonego Joshue.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 19:12:07 
kabanos

Nic by nie zabiła. Jeśli WK byłby w stanie pobić AJ to jego walki z Wilderem czy Parkerem byłyby również Hitowymi potyczkami na wielką skalę. Smród porażki?? No jak to porażka swoje piętno by odcisnęła ale Josh jest młody, ambitny i ma wszelkie predyspozycje by nawet w razie takiej okoliczności wrócić i napisać wielką historię. Będzie miał na to czas. Ba być może stałby się po takiej porażce jeszcze lepszy bo walczyłby ostrożniej i chłodniej :D (hahaha xD koszmar powraca. Władek wersja 2.0 xD)

Jak wygra Władek opcje są 2 i każda z nich nie jest żadną tragedią dla boksu. Wład albo pożegna się łatwiejszą walką i da sobie spokój albo zacznie dążyć do zdobycia pozostałych pasów co doprowadzić może do następnych hitowych starć. W obu przypadkach raczej długo go już oglądać nie będziemy.
Dla mnie jako fana bomba ale rozumiem że ludzie którzy mają dość nazwiska Kliczko woleliby zupełnie inny scenariusz.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-04-2017 19:17:28 
Znaczy z tym łatwym nazwiskiem to może być nie do zrobienia chyba że by pozbył się pasów albo pasa. Z tego co pamiętam na wygranego czekają 2 nazwiska już i będzie trudno nawet w ogóle to jakoś pogodzić (chyba że kasa popłynie i ktoś pójdzie na rękę wygranemu) bo WBA wyznaczyła Ortiza (fajne ale dziwne) a IBF Puleva.
Walka z którymkolwiek będzie też bardzo w porządku. Czy to WK czy AJ (I walka Klitschko z Pulevem była bardzo fajna i emocjonująca)
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 18-04-2017 19:22:22 
Jedyne co zrozumiałem ze słów królika Banksa to że nie wie czy Kliczko nie jest już za stary, z ust własnego pseudo trenera brzmi to słabo jak nie wiem co, nie jestem w stanie pojąć jak WK może trzymać takiego kolesia to jakiś drugi Maciarewicz
 Autor komentarza: pacemon75
Data: 18-04-2017 19:26:40 
hm...
Wg mnie AJ jeszcze nie walczył z kimś takiego pokroju jak Kliczko....
walka na tą chwilę 50 na 50 ze wskazaniem na Kliczko..
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 18-04-2017 19:40:14 
Solomon Haumono z Adamkiem na PBN
 Autor komentarza: tolek78
Data: 18-04-2017 19:40:45 
https://twitter.com/BorekMati/status/854384551954702338


PBN zapowiadałsię ciekawie ale ten rywal Adamka to śmiech na sali!!!


Boją się o Tomusia oj boją bo kto będzie kasę dla Polsatu zarabiał


Dla mnie to jest rywal na poziomie Salety
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 18-04-2017 19:42:52 
Zmontowano naukową bokserską symulację walki Deontay Wilder vs Anthony Joshua:

https://www.youtube.com/watch?v=Ta_TgXXWSiQ

Naprawde znakomite odwzorowanie rzeczywistosci, bardzo interesujace
 Autor komentarza: pinsc
Data: 18-04-2017 20:21:28 
https://m.youtube.com/watch?v=bqej4B9Cj-w

Jak myślicie, dobił już do 200 kilo? XD
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2017 20:22:37 
Nie przesadzałbym z gloryfikowaniem KoksoPrzytulaska za wzięcie walki z AJem - niemiecki Ukrainiec zbliża się nieuchronnie do końca kariery, ma kontrakt do zrealizowania, żadna inna walka nie gwarantuje aż tak dużej wypłaty w połączeniu (to dużo mniej istotne, ale też wiąże się z kasą) z tak małym uszczerbkiem na wizerunku w przypadku ew. przegranej.

A co tchórzostwa - można mu je zarzucać nie tyle w kontekście doboru rywali, lecz co do okropnego, skrajnie asekuranckiego stylu. Pół biedy gdyby walczył ostrożnie z powodu klasy rywali czy ewentualnych słabości (szklanej szczęki, słabego ciosu etc. itd.). A ten wielki atleta o nienajgorszej szczęce i potężnym ciosie walczył bojaźlwie nawet z rywalami, którzy wielkiego zagrożenia dla Kliczko nie stanowili. Taki Larry Holmes, uważany powszechnie (bardzo niesłusznie) za nudziarza, gdy miał przewagę siły/warunków fizycznych (jak np. z Ossiem Ocasio) nie miał oporów przed pójściem na wymiany i brutalnym (mimo przeciętnego ciosu) tłamszeniu przeciwnika. Przytulasek woli faulować.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-04-2017 21:03:30 
ewidentnie ksywka koksoprzytulasek się nie przyjmuje, ale widocznie nic lepszego nie umiesz wymyślić.
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 18-04-2017 21:07:44 
Bardzo mnie ciekawi jak to niektórzy użytkownicy mogą cały dzień odświeżać ORGa i dywagować w nieskończoność o tej walce. Ja rozumiem, że to jest ciekawy temat, ale czy nie pociąga Was np życie towarzyskie, prywatne czy np nie absorbuje praca?
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2017 21:22:28 
arpxp,

I to pisze gamoń, który swoją własną "ksywkę" zapożyczył od nazwy zespołu disco-polo:-(
 Autor komentarza: Rocky80Balboa
Data: 18-04-2017 21:48:54 
Wladek obys rozlozyl na czesci tego koksa i odkryl jego wszystkie slabe punkty. Zatkalbys geby wszystkim znawcom raz na zawsze :) Powodzenia Mistrzu!!!
 Autor komentarza: strzelacz
Data: 18-04-2017 22:55:21 
Akurat Joshua to wielokrotny sparing partner Kliczki ... jak można pisać że Kliczko to tchórz ? Zamietli wszystko co się dało przez parę dobrych lat ... przegrał walkę przed 40 tką .... każdy mistrz wycofałby się już dawno .... aa tu hops walka z jednym z najtrudniejszych przeciwników obecnej sceny..
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-04-2017 23:10:15 
Autor komentarza: GROiLLORTData: 18-04-2017 21:22:28
"I to pisze gamoń, który swoją własną "ksywkę" zapożyczył od nazwy zespołu disco-polo:-("


Nie musisz mi przypominać, że pisze do mnie gamoń. Trochę jednak jestem zdziwiony, bo myślałem że twój nick nawiązuje do goryla a nie do disco polo. No, ale na tym ostatnim to się nie znam..
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 18-04-2017 23:36:40 
arpxp NO WIDZISZ DZIECIAKU TAKA JEST ROZNICA POMIEDZY KUJONAMI A TYMI CO W SZKOLE BANDZIORZYLI. BYLO BY MI GLUPIO GDYBYM DOSTAL WPIERDOL A TOBIE JEST GLUPIO GDY ROBISZ BLEDY .ALE CO TY I PODOBNI DO CIEBIE TUTAJ ROBIA TO SPORT DLA OSILKOW A NIE DLA KUJONOW KTORZY NA ULICY PODKULAJA OGON POD DUPSKO
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2017 23:47:27 
No fakt, nie znasz się na wielu rzeczach, niewykształcony kolego, nie musisz o tym przypominać - fakt ten jest widoczny aż nadto. Zapewne poziom IQ masz zbliżony właśnie do goryla.

Gdybyś chodził do szkoły zamiast ćpać z innymi brajanami, wiedziałbyś na przykład, że w pierwszej osobie czasownik "pisać" kończymy literą "ę" a nie "e". W poście wyżej użyłem go więc nawiązując do twojej gamoniowatej osoby, co jest zapewne oczywiste dla każdego, kto przebrnął przez podstawówkę.

A na disco polo jakoś tam musisz się znać (ew. lubić ten rodzaj "muzyki") skoro odniosłeś się do niego w tym swoim śmiesznym nicku.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-04-2017 23:50:23 
Post wyżej jest skierowany oczywiście do @arpxp - to na wypadek, gdyby biedaka znowu dopadły kłopoty z myśleniem.
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 18-04-2017 23:56:42 
BlackDog TAKIE SA FAKTY JESLI CHODZI O KLINCZKE MIAL UKLADY I MIAL ZIELONE SWIATELKO JAKO JEDYNY ABY TAK KLINCZOWAC INNI BYLI ZA TO KARANI A NAWET PRZERYWANO WALKI. ALE CO JA CI BEDE TLUMACZYL SKORO TY TAKI JHESTES ZACHWYCONY KLINCZKA I TAK BEDZIESZ BRONIL SWOJEGO HERO .JA OGLADALEM JEGO WALKI GDY MIAL NA KONCIE OKOLO 25 NOKAUTOW I BIL SAMYCH LESZCZY A NAWET Z NIMI PRZEGRYWAL[DLATEGO DZIWIE SIE KRYTYKOWANIEM WILDERA BO JEST DOSLOWNIE TAK SAMO PROWADZONY]I W KLINCZKI TECHNICE ZMIENILO SIE TYLKO JEDNO PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA MI8AL BYC BARDZIEJ RUCHLIWY ,ZAMECZAC KLINCZAMI I BIC WTEDZY GDY BYLA NA TO DOGODNA OKAZJA POMIJAM JUZ BRAK DOBRYCH I WYSOKICH ZAWODNIKOW
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:04:32 
BlackDog OCZYWISCIE TO NIE WINA KLINCZKI ZE TRAFIL NA TAK SLABY OKRES W WADZE CIEZKIEJ TO BYLO JEGO SLEPE SZCZESCIE ALE POJAWIL SIE TYLKO JEDEN BIEDNY CYGANEK BIJACY SIE SAM PO RYJU I ZASTOSOWAL TYLKO JEDEN Z JEGO TRIKOW BYL NIE UCHWYTNYM CELEM A BOKSERSKO BYL LEPSZY OD DOMINATORA I GO POBIL BO TEN NIE MOGL GO KLINCZAMI ZAMECZYC CHOC I TAK GO CZESTO LAPAL
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2017 00:06:01 
No oczywiście że miał. Ukrainiec przyjechał do Niemiec i od razu pozwolili mu na faulowanie ile wlezie i tak się to ciągnie do dziś xD
Fakty mój drogi a raczej FAKTY to są takie że Gołota to może Władimirowi torbę na treningi nosić jeśli chcemy porównać ich klasę i osiągnięcia. Faktem jest też to że różnicy owej nie spowodowało to że Gołota nie klinczował i nie czekał na 1 cios (?) ale może za następne 10 lat oglądania boksu na to wpadniesz bo ja na temat takich oczywistości dyskusji prowadzić nie zamierzam...
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:12:42 
GROiLLORT GORYL TO MUSIAL BYC TWOJ BIEDNY TATO KTORY NA TA CHWILE ZSZEDL Z DRZEWA.A TAK WOGOLE TO NIE PISALEM DO CIEBIE WIEC PO CO OTWIERASZ DUPSKO BILI CIE W SZKOLE CHLOPAKI A TERAZ SIE TU NA TEJ STRONCE DOWARTOSCIOWUJESZ ZE JESTES PRAWDZIWYM FACETEM
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:14:10 
BlackDog BOKSOWALES KIEDYS
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 19-04-2017 00:14:28 
xD
Ups... Się porobiło :O
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:17:16 
BlackDog PRZECIEZ KLINCZKO NIE KLINCZOWAL OD SAMEGO POCZATKU WIEC Z KAD TA TEORIA. WSZYSTKO ZACZELO SIE PO PIERWSZEJ LUB DRUGIEJ PRZEGRANEJ
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:25:57 
GROiLLORT SORKI MYSLALEM ZE PIJESZ DO MNIE
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 00:34:03 
GROiLLORT JESZCZE RAZ SORKI NIE CZYTALEM TWOJEGO WPISU A TWOJ WPADL ZARAZ PO MOIM GDY PISALEM DO TEGO HUJA arpxp
 Autor komentarza: gluton
Data: 19-04-2017 09:15:55 
Dzieci wierzą w kulturystę a tu staruszek obskoczy młodego i tyle.
:)
Pewnie że może AJ trafić czymś mocnym ale jest wolny jak muł i dziurawy .Lewy prosty go ustawi , lewy - prawy + lewy sierp lub podbródek zetnie z nóg.
Jeśli będzie się pochylał podbródek kończy walkę 4-5. runda, jesli będzie uważał wysoko na punkty.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 19-04-2017 10:16:08 
goldie

jezus maria, przepraszam, nie wiedziałem że mam do czynienia z sebastianem wyklętym. Proszę wybacz i już nie wyzywaj mnie przez internet bo nie mogę spać po nocach :(
 Autor komentarza: Dasti40
Data: 19-04-2017 10:56:57 
Władkowi niewątpliwie należy się miejsce w czołówce galerii sław w boksie, oglądają c jego ostatnie dwa pojedynki obawiam się że dopadł go wiek i powoli staje się "drewnianym dziadkiem. Jeżeli z Joshuą podzie w ringową wojnę to Anyek bardzo szybko skarci Ukrainca podobnie jak Charlesa Martina...
 Autor komentarza: cortexo
Data: 19-04-2017 11:50:25 
nie wiem skąd tyle trolli sebiksów nagle, co za zaraza.
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 19-04-2017 15:49:21 
arpxp NIE GOLDIE TYLKO GOLDI A TO ZE LEJESZ DO WYRA TO ZADNA NOWOSC
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.