JOSHUA: ZNOKAUTUJĘ KLICZKĘ

Anthony Joshua (18-0, 18 KO) zwykle unika hucznych zapowiedzi, ale tym razem mówi wprost, że Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) zostanie znokautowany.

- Myślę, że znokautuję Kliczkę. Czuję, że dojdzie do tego w trochę zaskakujący sposób, prawdopodobnie wszystko rozstrzygnie cios kontrujący. Nie nastąpi to szybko. Potrzeba będzie czasu, bo to bardzo doświadczony zawodnik i nie jest łatwo go trafić. Ale znajdę jakąś okazję i ją wykorzystam - stwierdził Anglik w rozmowie z magazynem GQ.

Mistrz IBF w wadze ciężkiej wszystkie walki na zawodowym ringu zwyciężył przez nokaut. Nie ukrywa, że wygrywanie przed czasem sprawia mu dużą przyjemność.

- To niesamowite uczucie, uwielbiam to. Wnerwia mnie tylko, kiedy sędzia nie pozwala mi dokończyć roboty. Bo to przecież moja praca - powiedział.

Sam Joshua poważne problemy miał tylko w jednej walce - z Dillianem Whyte'em, który wstrząsnął nim w drugiej rundzie pojedynku w grudniu w 2015 roku. Krążą też jednak plotki, że na sparingu w ubiegłym roku znokautował go amator Lawrence Okolie. Na innym treningu miał AJ-a poważnie naruszyć 19-letni Daniel Dubois.

- Uważam, że kodeks pięściarza nie pozwala mówić o tym, co dzieje się na sparingach. Jak ktoś cię zaprasza na sparingi, zaprasza cię tym samym do swojego sekretnego miejsca, zamkniętego kręgu. Mówiąc o tym, co się tam dzieje, zdradzasz czyjeś zaufanie, to nie fair. Ja na sparingach nie próbuję niczego udowodnić. Wolę nawet przyjmować więcej ciosów, bo w ten sposób poznaję samego siebie. Jaki jest sens bić wszystkich na sparingu, skoro w prawdziwej walce role mogą się odwrócić i nie będzie wiedzieć, jak sobie z tym poradzić? Chcę się przekonać, jak to jest przyjąć cios i być zranionym. Trzeba umieć się bronić przed nawałnicą ciosów - skomentował Joshua.

Walka Joshua-Kliczko odbędzie się 29 kwietnia w obecności 90 tysięcy kibiców na stadionie Wembley w Londynie. W stawce znajdzie się pas IBF, a także wakujące tytuły WBA Super oraz IBO.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 12:56:43 
Będzie ko w 3 rundy:)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 25-02-2017 12:59:44 
Już za bardzo obrósł w piórka Antek, a White jak mu jebnął to mało co sam nie został znokautowany. Władek udzieli mu lekcji boksu
 Autor komentarza: saul
Data: 25-02-2017 13:01:47 
Mowi tak jakby scenariusz na walke zostal juz napisany.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 13:15:25 
MrAdam Furego też na deski posyłał uss a Kliczko tego nie zrobił on nie podejmuje ryzyka i walczy schematycznie ,Aj go rozjedzie jak czołg
 Autor komentarza: adam77
Data: 25-02-2017 13:15:36 
Antek kto ci kazał to powiedzieć....
 Autor komentarza: tyler
Data: 25-02-2017 13:23:42 
He he
Skowyt brytoli będzie słychać na Ukrainie jak kliczko złoży tego koksa narzędziami: lewym sierpem zakończonym prawym prostym.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-02-2017 13:26:23 
Chociaż bardzo chce żeby AJ to wygrał i oczywiście wierzę w to ale nie chciałbym widzieć Władzia brutalnie znokautowanego przez szacunek do Jego całej kariery. Z drugiej strony fajnie jakby Anglik utrzymał 100% współczynnik KO. Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby TKO po zatrzymaniu sędziego.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 13:32:29 
Wy chyba wgl nie bierzecie pod uwagę wieku i przerwy Kliczki on już nie jest zabijaka jak kiedyś męczył się nawet z Jeningsem
 Autor komentarza: Mike555
Data: 25-02-2017 13:35:25 
Mam nadzieję, że tak się nie stanie. Kliczko, zasłużony bokser, w primie odprawiał z bratem kogo się tylko dało, ale wiek goni każdego. Chciałbym, żeby wygrał i odszedł zwycięski, bo sobie na to zasłużył. Przegrana z tym koksowatym pajacem Furym nic nie zmieniła. Można się zrehabilitować, a Joshua jest bardzo dobry, kto wie czy nie najlepszy i po porażce może składać wszystkich obecnych w HW, po odejściu Władimira.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 25-02-2017 13:38:04 
Bardzo fajna wypowiedź Anthonego. Też uważam ,że sparringi i to co się na nich dzieje powinno odbywać się w tonie wzajemnego zaufania. Ilu to już było kozaków co niby nokautowali mistrzów na sparringach a potem wychodzili do walki na ringu i dostawali w pape. Uważam ,że AJ załatwi Władymira. Chciałbym,żeby do tej walki w ogóle doszło ale wydaje mi się że nie dojdzie. Jak Vitalij zobaczy,że brat jest bez formy to nie pozwoli aby ubili mu brata na koniec kariery
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 13:40:57 
paxoxxx Też myślę że jak Vit będzie widział że Wład wygląda słabo to odradzi mu walki.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 14:11:43 
https://vk.com/klitschko_brothers_com?z=video-31476169_456239336%2F86bd2f34ce75690903%2Fpl_wall_-31476169

Ciekawe jak wygląda temat kontraktu Włada z RTL. Bodajże walka z Furym była 1 z 5 które miały być pokazane. W międzyczasie Wład pomógł podpisać kontrakt z RTL Huckowi i nie jestem pewny ale wydaje mi się że gdzieś mi się obiła o oczy czy uszy informacja jakoby miał mu oddawać swoje terminy??
Ale nie jestem pewien. W każdym bądź razie co do walki z Joshuą to gdyby z Władkiem było naprawdę tak tragicznie jak to niektórzy przedstawiają to raczej by przy swoich kontaktach wolał dostać walkę o pas WBA np czy WBO (miał przecież w 2 przypadku taką możliwość i pierwszeństwo z tego co pamiętam) i zakończyłby karierę z jakąś wymówką.

Facet jest ekstra zmotywowany a poza tym niedawno z całkowitą pewnością zabiegał o rewanż z Tysonem który przecież mógł go w razie porażki pogrążyć równie mocno co i przegrana z AJ. A jednak chciał tego i był gotowy czekać. Myślę że on w siebie wierzy.
A czy możliwe jest wycofanie się w razie słabego obozu? Pewnie tak tylko gdzie to Włada zaprowadzi?
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 14:15:03 
tylko gdzie to Włada zaprowadzi?
Na zasłużoną emeryturę
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 14:22:02 
Z takim nazwiskiem nie chciałbym odejść z ostatnią porażką na koncie. Choćby dla fanów np w Niemczech powinien pożegnać się w lepszym stylu niż tracąc wszystko i wycofując się z kolejnej planowanej walki. A to raczej mało prawdopodobne w przypadku wycofania by wziął sobie nagle Arreolę czy kogoś tam i się pożegnał taką walką. Przytaknąłby w ten sposób że bał się Antka a to też mu pewnie w niesmak.

Zobaczymy jak to się potoczy. Myślę że za dużo jest do ugrania by zrezygnowali a i myślę że aż tak tragicznie to raczej nie jest i nie będzie na tych obozach by jednak stwierdzić że konieczne jest wycofanie. Gdyby te wszystkie opinie o tym jak to fatalnie wyglądał na ostatnich obozach WK miały sens to po co pchałby się w rewanż z Furym? To bez sensu.
 Autor komentarza: tyler
Data: 25-02-2017 14:32:44 
Ale jak można stwierdzić że cienki na obozie? Przecież on nawet nie jest rozbity, dojechany czy po jakimś grubszym urazie. Władek trzyma kondycję bez przerwy więc nie wraca po jakimś gwałcie na swoim ciele w postaci picia, balang, objadania się itp...
Tu wszytko rozejdzie o stan umysłu nie ciała.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 14:33:25 
BlackDog Z furym nawet jakby przegrał 2 raz to na pkt a AJ go znokautuje
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 14:35:34 
Vit w walce z Adamkiem też błyszczał a w następnej walce męczył się z Chisorą ,na każdego przychodzi pora
 Autor komentarza: matd
Data: 25-02-2017 14:38:10 
@BlackDog

Huck na tym filmiku rowny Wladowi XD Mowie co jest?!.. W koncowce(bodajze 10 sek) jednak widac jak na tacy,ze stoi na jakims podescie ;)

Co do wypowiedzi AJ,to spoko i wywazona jak zawsze.. Tez musi z reszta w koncu akcentowac swoja pewnosc siebie i to robi..Ani nie obraza Wlada,ani nic z tych rzeczy.. Jest pewny nokautu jak zawsze. Pisze ktos tam,ze obrosl w piorka..Nie sadze. Przy kazdej walce tak sie zachowuje i pewny siebie typuje sowje zwyciestwa. Np. przy walce z Molina konkretnie odpowiedzial dziennikarzowi na zadane pytanie: Ile potrwa walka? - do 5 rundy bedzie po wszystkim - I tak bylo.

A i jeszcze uwazam,ze mylą sie Ci co pisza,ze Wlad sie wycofa jak nie bedzie miec stu procentowej formy :) Na stole pewnie lezy ze 30-40 mln..Ludzie :) wiadomo,ze Wladek to zamożny czlowiek,ale tu jedną chwilą ustawia sobie na amen kolejne 2-3 pokolenia nie trwoniac nic z posiadanego dotychczas majatku ;) I Vitek tez bedzie mial g#wno do gadania,bo i tyle samo mial do powiedzenia w duzo trudniejszej sytuacji,gdzie naprawde Wladek balanswowal na cienkiej lince narazajac zycie i zdrowie.. Kto nie widzial polecam dokumentalny film o Braciach :)
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-02-2017 14:38:57 
kabanos

Vitek męczył się w walce z Chisorą bo bodaj od 2 czy 3 rundy doznał kontuzji ręki i przez resztę walki oferował tylko jedna
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 14:39:49 
Ostatnio Wład nie zachwycał. Był jakiś taki bez werwy, mało dynamiczny w ataku itd. Cały obraz oczywiście zmazał walką z Pulevem ale to chyba trochę zamazało obraz tego że facet dobija już do wieku w którym słabsza dyspozycja to wręcz norma u pięściarzy.
To + porażka po latach w stylu "przechodzę obok przegranej walki" + dłuuuuuga przerwa działa na wyobraźnie.
Na pewno śmiało można założyć że lepiej nie będzie. Refleks, szybkość, praca nóg, dynamika- z tym wszystkim może być już tylko gorzej ale nie zmienia to faktu że nie można popadać raczej w skrajne myślenie że nagle przez 1,5 roku Wład stał się jakimś dziadem którego na sparingach będą lali...
Facet w walce z Furym prezentował się szybkościowo bardzo w porządku a brak zdecydowania i zmiany taktyki gdy walka nie ułożyła się po jego myśli to już inna sprawa. Oczywiście to już nie te możliwości co w 2011 gdzie szybkościowo i z czasem reakcji nadążał za 95 kilogramowym Hayem w prime ale nadal na pewno na dużo go stać.
Tyle tylko czy aż na tak dużo.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 25-02-2017 14:40:29 
operowal *
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 14:45:04 
Matd

A no jest podest. Dobre oko. Zastanawiałem się właśnie jak taki efekt osiągnęli (buty jakieś czy coś) ;D
https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/sh0.08/e35/p640x640/14128926_1350454264981938_1912032446_n.jpg
 Autor komentarza: kabanos
Data: 25-02-2017 15:23:11 
BlackDog ale Huck ma małą pięść przy grabimirze:)
 Autor komentarza: magic19
Data: 25-02-2017 15:30:57 
BlackDog
Czarny Psie :) ja trochę nie w temacie ale wiem,że Ty masz duże pojęcie o tym gdzie i jakie są dobre streamy ja słabo się na tym znam.Poleć mi gdzie mogę dzisiejszy mecz Hull z Grosikiem zobaczyć?Czas do wieczora jakoś zleci bo nie wyczymie tak bezczynnie :) a gale z boksem dopiero za kilka godzin.Poleć coś dobry człowieku :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 15:34:33 
http://www.meczyki.pl/

Magic19 łap i szukaj czy jest to czego chcesz. Przeceniasz mnie w tym temacie. Są znacznie lepsi którzy mi dupsko wielokrotnie ratowali.
 Autor komentarza: magic19
Data: 25-02-2017 15:37:47 
BlackDog
kurde meczyki.pl to akurat jedyna rzecz jaką znam ale tam kilka razy oglądałem i strasznie zacinało :) miałem nadzieję,że polecisz jakąś inną stronkę ale i tak podziękował za odpowiedź i dobre chęci :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 15:44:19 
https://www.mecze24.pl/pilka-nozna/burnley-hull-city

Tu może sprawdź też.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 25-02-2017 16:21:17 
wiecej koksu Antek!
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 25-02-2017 16:42:53 
Ja myślę, że wiek wiekiem, ale bardziej będzie tu decydująca dyspozycja dnia u Władimira.
Widzieliście ostatnią walkę RJJ z Bobbym Gunnem ?
Jak dla mnie to Roy w tej walce był w lepszej formie fizycznej, niż z walki z Głażewskim (która to była 5 lat temu), a przecież miał 48 lat, a nie 43.
Może u ruskich nie było testów ? :D
Co nie zmienia faktu, że JAK NA SWÓJ WIEK, miał bardzo szybkie ręce w tej walce, dużo lepiej niż w ostatnich kilku walkach.
Więc te 41 lat Włada to jedno, ale dyspozycja dnia to drugie.
Pytanie tylko czy on jest na tyle rozsądny, by nie trenować na takich obrotach jak jeszcze 5-10 lat temu, bo obecnie dużo łatwiej o kontuzje, niż jak był młodszy, a może być tak, że jego duma nie pozwoli mu trenować na 3/4 gwizdka, jak chociażby robił to Vitek, i wtedy faktycznie może dojść do realnej kontuzji, która go wyeliminuje z tej walki, a wtedy już nikt nie zakontraktuje z nim żadnej wielkiej walki.
Ja jednak myślę, że wygra Joshua, bo ma cholernie szybkie ręce i piekielnie mocny cios, a Kliczko wpada w popłoch i panikę, jak ktoś go trafi/idzie na niego.
Takiej akcji jaką miał Wach w 5 rundzie, AJ by już z rąk nie wypuścił, a skoro taki Wach trafił 5 lat młodszego niż dzisiaj Kliczkę, to AJ nie trafi ?
Pytanie tylko jak ze szczęką AJ, ile zdoła przyjąć.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 17:08:42 
https://www.youtube.com/watch?v=vOHGc9x-uW8

Wiem że nie w temacie ale właśnie mi to wpadło w oko xD
 Autor komentarza: Miro
Data: 25-02-2017 17:21:53 
BlackDog
Jak już polecono Ciebie to i ja poproszę o namiary bo nie mam Canal plus i nie mam Polsat sport a więc mogę oglądać tylko w Internecie
Wobec tego na jakich stronkach obejrzę Zimnocha a na jakich Izu. I jeszcze jedno pytanie Internet mam na kartę a jak wiadomo karty są od lutego zarrjestrowane czyli moje dane są znane. Czy oglądając ze strony nielegalnej a więc ze streamów czy mogę spodziewać się przykrej rzeczy a więc faktury do zapłacenia za oglądanie. Pozdro.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 25-02-2017 17:28:58 
BlackDog, pięknie go Atlas wypunktował i podsumował, nic dodać nic ująć.
Właśnie dlatego chciałbym, żeby Joshua go zlał, i żeby skończyło się to żałosne bumobicie i nabijanie rekordu.
Zresztą, co ja tu dużo będę pisał, Wilder mając 2 razy tyle walk z kim walczy, a Joshua w 19 walce z kim...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 17:35:43 
Co do linków do tych wydarzeń to na pewno coś się pojawi w miarę zbliżania się startu gal. Spokojnie zdążysz jeszcze coś złapać tu na orgu (pewnie będą się ludzie dzielić).
Na meczykach które wyżej przywołałem (pierwszy link) już widziałem odnośnik do walki z Zimnochem. Linki pojawią się miejmy nadzieję na 1h przed wydarzeniem. Chyba nie powinni blokować czy coś w tym stylu.
Co do Wildera to będą trochę później a jeśli nie to na pewno coś się jeszcze znajdzie.

Oglądanie linków absolutnie nie jest przestępstwem i nie jest też płatne. O ile nie wyślesz żadnych sms-ów do czego zachęcają często nic nie będziesz płacił a przynajmniej ja nigdy się z czymś podobnym nie spotkałem.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 25-02-2017 17:42:29 
Black, odnieś się do moich spostrzeżeń.
 Autor komentarza: Miro
Data: 25-02-2017 17:46:58 
BlackDog dzięki za szybką i merytoryczną odpowiedź. A jak z wirusami ze streamów bo na to informatyk mnie wyczulał no ale jak by się informatyków tak słuchało to człowiek niczego by nie zobaczył bo oni tylko zagrożenia dostrzegają w Internecie i złą robotę hakerów
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 25-02-2017 18:17:20 
Miro
Masz antywirusa? Powinien Cię ostrzec w razie kłopotów. Tak przynajmniej mi się wydaje. Zresztą będziesz korzystał z linków które tu się przewiną więc raczej nic strasznego nie powinno Cię spotkać.
NATHAN
Co do dyspozycji Roya to trzeba by też wziąć pod uwagę że przeciwnik był jaki był więc i Roy błyszczał nieźle. Może i był jednak lepiej przygotowany. Może lepiej się przykładał?
Co do Włada to myślę że oni po tylu latach doświadczeń doskonale wiedzą jak mają się przygotować pod względem formy fizycznej. Oni zjedli na tym zęby. Nie powinni przegiąć a jeśli już się zdarzy kontuzja to będzie to raczej efekt "zużycia materiału" czy ewentualnie złośliwości losu. Nie sądzę by jakoś widocznie musieli odpuszczać przygotowania. Zrobią to co będą musieli. Jeśli do walki dojdzie Wład powinien mieć 100% formy ale tu pojawia się pytanie ile te 100% w wieku 41 by stanowiło w przypadku wcześniejszych lat. 80? 90%? To wiedzą chyba tylko oni.
Co do dyspozycji dnia to zgoda. Głównie chodzi tu o nastawienie bo o formę bać się nie trzeba- Wład to 100% profesjonalista. Jeden z lepiej prezentujących się ciężkich ostatnich lat jeśli chodzi o fizyczność. Głowa. Podejście do walki, nastawienie bardziej agresywne na odebranie tego co było jego czyli wszystko to co można pod Twoją dyspozycją dnia właśnie podpisać.
Co do sytuacji z Wachem to nie wiadomo czy by AJ zdążył to skończyć. Tam było mało miejsca a Wład bronił się super skutecznie. Trochę urósł ten cios do rangi jakiegoś mitycznego uderzenia a tam było daleko jeszcze do sensacji. Ale... Wach to nie AJ. To że Antek coś trafi jest pewne. Pytanie tylko jak często, jak mocno itd.
Wład lepiej umiał walczyć na dystans. Ma też niezłą obronę i tak naprawdę wielu ciosów Tysona unikał czy to pracą nóg czy unikami, czy zbijał te ciosy (sam Fury o tym mówił). Pytanie kto będzie miał więc więcej okazji.
Ale jak najbardziej bardzo realnym wydaje się że wolniejszy już Wład się spóźni i już nie zdoła do siebie dojść.
Ale to jest starcie dwóch punczerów. Tu każdy może zrobić krzywdę drugiemu w każdej chwili. Pytanie kto będzie szybszy, sprytniejszy i będzie miał lepszy refleks.
Zobaczymy.
 Autor komentarza: NATHAN
Data: 25-02-2017 18:25:31 
Dokładnie, zobaczymy, O ILE do walki w ogóle dojdzie.

Swoją drogą, redakcja niedawno wspominała że nagrywali obaj Panowie 'The gloves are off' , i że rzekomo ma być to wyemitowane jutro na Sky Sports.
Specjalnie patrzyłem w program, i o ile dobrze widziałem, to ma być jutro Gloves are off ale Bellew-Haye, a nie Kliczko-Joshua...
 Autor komentarza: Miro
Data: 25-02-2017 18:29:03 
BlackDog

Tak mam GData antywira.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 25-02-2017 18:55:54 
Nawet jak Joshua Wygra co nie jest dla mnie takie pewne to po trudnej walce.
Nie twierdze że Joshua jest przeceniany bo to dla mnie oobiscie to Talent , atleta , panczer ale ma wady np praca nóg.
Dotychczasowi najtrudniejsi rywale to statyczny Martin co wyszedł tylko po wypłatę , mocny fizycznie ale wolny Breazlle,i chyba najtrudniejszy mocny fizol Whitea który go dodatkowo zamroczył.
Wiec nokuat i wygrana Władmira tym bardziej wykluczyć nie można a nawet go przyjać jak odwrotnie Wład też może przegrać np przez tko.

Obaj to panczerzy wiec każdy każdego może znokautować w nawet na początku w 3 czy 4 rundzie.
Zgadzam się z którymś z gości co piszą wyżej ,że szkoda by było co by nie mówić za całokształt wielkiej kariery i panowania przez 10 lat bez porażki żeby Wład przegrał przez klasyczne ciężkie ko tak jak sam np znokutował Pulewa.

Wynik walki sprawą otwartą oby się ta walka odbyła i nie została odwołana to będzie mega starcie sportowe marktenigowe jak i kasowe od czasu innej mega walki Lennox Lewis- Vitalij Kliczko!
 Autor komentarza: magic19
Data: 25-02-2017 19:33:31 
BlackDog
Pięknie Atlas wyszczególnił te babole w przeciągu 2 minut :) Jakby to nie był gibający się Artur jak porażony prądem w każdą stronę tylko ktoś kto ma szeroko otwarte oczy i jest skupiony na tym co się dzieje w ringu to dziki by siedział na dupie kilka razy :) Wbrew wszystkiemu wcale nie musiałby być to gościu z potężnym ciosem bo ten gościu nie trzyma równowagi na tych chudych kaczych łapach czy to przy zadawaniu ciosu czy unikach,katastrofa :)
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 25-02-2017 19:52:08 
White dobrze go trafil to i zmiekly mu nogi, ale za chwile opanowal sytuacje, a ze chwile do siebie dochodzil to takie zycie. Okolie w kaskach i wiekszych rekawicach mial go znokautowac? Jakos nie chce mi sie wierzyc. Moze usadzil ale nie pozbawil swiadomosci
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 25-02-2017 19:59:03 
Jak czytam niektóre wypowiedzi to odnoszę wrażenie,że AJ pomimo całego hype na jego osobę jest troszeczkę niedoceniany boksersko.
Ten facet umie walczyć w półdystansie (Breazeale,Whyte) i potrafi bić precyzyjnie z dystansu jak w walce z Martinem.Ma świetne kontrataki a na wielu portalach bokserskich pisze się jakby jego jedyną szansą był nokaut do 3 rundy.
 Autor komentarza: alvaro9
Data: 26-02-2017 00:01:02 
Witajcie Panowie, właśnie rozpoczynam udzielanie się tutaj :) i na starcie wam powiem- AJ wręcz ośmieszy Kliczkę, to będzie kilkurundowe obijanie worka, przerwane przez sędziego z litości dla staruszka :) wspomnicie moje słowa
 Autor komentarza: Laik
Data: 26-02-2017 00:57:21 
alvaro9,

Pierwszy wpis i już taka gafa, mogłeś na start napisać coś bardziej wyważonego. Ja na pewno wspomnę twoje słowa po walce, ale w niezbyt przyjemnych dla ciebie okolicznościach :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.