KLICZKO O WYPOWIEDZI JOSHUY: PO CO MAM TRACIĆ NA TO SŁOWA?

Władimir Kliczko (64-4, 53 KO) tylko się zaśmiał, kiedy dziennikarze pytali go w Nowym Jorku o słowa Anthony'ego Joshuy (18-0, 18 KO). Anglik stwierdził, że kilka lat temu, gdy sparował z Ukraińcem, dostrzegł luki w jego boksie, które wykorzysta 29 kwietnia na Wembley.

- Po co mam w ogóle tracić na to słowa? Przemówią za mnie te dwa narzędzia [unosi pięści]. To najlepsza odpowiedź, jakiej mogę udzielić - odparł "Dr Stalowy Młot".

Niespełna 41-letni Kliczko wierzy, że jednym z kluczowych atutów, które pozwolą mu pokonać dużo młodszego Anglika, jest doświadczenie. 

- Doświadczenia nie kupi się w sklepie. Nabiera się go latami, trzeba spędzić wiele czasu w ringu - oznajmił.

Joshua i Kliczko będą rywalizować o pasy IBF, WBA Super oraz IBO w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 01-02-2017 14:35:41 
Jestem pewny, że jak już znajdą się w ringu, to Władimir będzie jeszcze bardziej sparaliżowany niż w walce z Furym. Jeżeli do do walki w ogóle dojdzie.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 01-02-2017 15:41:20 
Spartacus Też tak myślę
 Autor komentarza: astarte
Data: 01-02-2017 15:50:44 
i ja sie tego bardzo obawiam. kibicuje jednak staremu mistrzowi by sprawil niespodzianke i troche bolu dupy u swoich hejterow. to raczej jego ostatnie podrygi, choc gdyby masakrowal rywali do 50ki byloby bosko byc swiadkiem takiej legendy.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 01-02-2017 15:52:37 
z Furym na szali leżały pasy do przegrania z błaznem,
tutaj nie wygranie 2 pasów, 2 porażka pod rząd, możliwe brutalne ko i utrata hmm godności?
Boje się, że Wład nie wytrzyma pierwszego natarcia.
 Autor komentarza: gluton
Data: 01-02-2017 17:25:04 
A ja nie zdziwię się jak AJ padnie po szybkiej pierwszej akcji Włada lewy prawy i po widowisku :)
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 01-02-2017 17:30:53 
jeśli Władek zacznie zadawać ciosy w tej walce a nie jak do tej pory to może to wygrać,joshua ma do niego stanowczo za duży respekt i doświadczony kliczko może tą jego ostrożność i niezdecydowanie wykorzystać. odrobine przypomina mi to walke pare lat temu RJJ z Lebiedievem,tam tak samo rusek przez swuj szacunek do roya miał momentami problemy a fakt jest taki że mógł to skończyć bardzo szybko. tu sytuacja jest niebezpieczniejsza bo Wład to nie rozbity RJJ tylko wciąż czołowy ciężki. Joshua powinien bez pardonu wjechać w kliczke jak czołg,wtedy dziadek sie napewno pogubi,bądz co bądz zdarzało mu sie już,i to nie raz. ja tam stawiam na dziadka,coś nie chce mi sie wierzyć w ten cały fenomen joshuy,brak dowodów w postaci klasowych rywali (wiem ze młody jest i dlatego nie ma jeszcze na rozkładzie kozaka). Kliczko moim zdaniem to za durzy przeskok,ot co,tyle
 Autor komentarza: Mike555
Data: 01-02-2017 17:32:22 
Nie wolno nigdy skreślać Kliczki. Wilder już coś przyjął, Parker też i nie wyglądali źle. Joshua po mocniejszym ciosie od Whyta dostał dziwnego slalomu. Nie jest pod tym względem sprawdzony, a kto jak kto, ale Kliczko ma uderzenie z każdej ręki.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 01-02-2017 17:47:40 
Mike555 Po tajiej bobmie jaką Aj przyjął większość ciężkich leżała by na macie więc o czym ty pierdolisz synku?
 Autor komentarza: kabanos
Data: 01-02-2017 17:48:05 
takiej
 Autor komentarza: Babyshoes
Data: 01-02-2017 17:58:26 
Jakoś rozbity Chisora zbierał te bomby przez 12 rund i go nie ruszyły... Więc Joshua na ten moment nie jest sprawdzony pod względem odporności.
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 01-02-2017 18:17:54 
Wladek nigdy nie umie sie bronić, jak tylko ktoś parę razy trafi go mocno w glowe. Tez mysle, ze zepnie sie bardziej niz w walce z Furym. Jezeli walka bedzie...
 Autor komentarza: Raaadziu
Data: 01-02-2017 18:21:14 
Dokladnie, dostał od Whyta ale nie zapominajmy ze Cunningham tez wywrocił Furego
 Autor komentarza: Mike555
Data: 01-02-2017 18:36:03 
Kabanos nie widziałem tam żadnej bomby, z resztą jak kolega wyżej napisał Chisora zbierał 12 rund i nic. Aha i trochę kultury debilny gimbie, zwłaszcza jak nie wiesz ile druga strona ma lat.
 Autor komentarza: Drake
Data: 01-02-2017 18:44:05 
Mike555 masz rację co do wyzywania nie jest to potrzebne, ale Whyte tym obuchem nie jednego by wywrócił.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 18:56:07 
"Autor komentarza: makaveli89Data: 01-02-2017 17:30:53
Joshua powinien bez pardonu wjechać w kliczke jak czołg"

Masz racje, walić gardę, walić, logikę i do przodu. A to ze Kliczko ma blyskawiczne ciosy i umie swietnie skontrowac nie ma przeciez najmniejszego znaczenia.
*
*
"wtedy dziadek"

Kliczko ma praktycznie te sama szybkosc, sile i refleks co z walki z Haye, z najlepszych czasow, ale masz racje, toż to dziadek
 Autor komentarza: kabanos
Data: 01-02-2017 19:04:35 
Mike555 jak nie widziałes tam bomby to idz do okulisty a i chisory nie trafił ani razu takim ciosem gimbusie
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 19:20:48 
AJ zebrał cios na punkt będąc odsłoniętym.Po drugie szybko doszedł do siebie więc nie wiem o czym mowa.Chisora takiego czyściocha nie zebrał.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 01-02-2017 19:52:53 
AJ zostal podpiety przez slabego Whyte, ma szczene byc moze nawet ala Kliczko, a wiekszosc widzi Kliczke juz na tamtym swiecie? Faworytem na pewno AJ, ale tylko ze wzgledu na brutalna sile, cala reszta atutow po stronie Kliczki. Jesli bedzie sie ruszal, kontrowal to hormon nie bedzie mial spacerku.

Ale prawde mowiac nie wydaje mi sie zeby to mogla byc byla walka dluzsza niz 6 rund
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 19:54:49 
Whyte jest słaby? Dobry żart.Jest w pierwszej 15 wagi ciężkiej obecnie.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 01-02-2017 20:04:58 
Ja uważam że to Kliczko jest zdecydowanym faworytem. Dlaczego nie Anthony? A niby dlaczego miałby być? Tylko proszę bez tekstów typu "atletyczny / szybki / celny / silny" to nie komputerowa gra RPG na suche atrybuty, poza tym dokładnie to samo można powiedzieć o Kliczce.
Antek jeszcze nigdy nie walczył z nikim dobrym i nie przeszedł ani jednej ciężkiej walki. Tutaj będą spadać potężne ciosy na jego głowę, walka będzie brudna, dużo klinczy, przepychanek, sprytu ringowego, którego do tej pory nie widział.
Oby znokautował Kliczkę, ale faworytem go nie widzę.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 20:07:59 
Kliczko ma 41 lat.On również nie walczył z nikim o profilu AJ.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 20:10:05 
Bez sensu są teksty typu "Nie walczył 12 rund","Nie dostał takiego ciosu","Jeszcze sobie nie poradził z presją". Nie oznacza to automatycznie,że tego nie zrobi.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 20:12:34 
Fajne jest to jak niektórzy tutaj już widzą że AJ jest pospinany i ma za dużo respektu do Wladka. Po pierwsze komu jak komu ale Kliczce się należy chociaż odrobinę szacunku. Po drugie po co AJ miałby już chodzić pospinany. Do walki pozostalo prawie 3 miesiące. Po co narazie tracić energię na takie coś. Akurat o AJ jest spokojny że na walkę będzie odpowiednio nakręcony i w ringu żadnego respektu nie bedzie
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 01-02-2017 20:19:23 
Już Pulev miał kończyć Klinczke coś czuję, że to może mieć podobny przebieg.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 20:20:50 
Joshua jest o klasę lepszym pięściarzem niż Pulev. Do tego Władek będzie dużo starszy kiedy wejdzie na Wembley.
 Autor komentarza: Majkel34
Data: 01-02-2017 20:22:28 
Jak AJ rozwali Kliczkę to wszyscy będą Włada nazywać numerem 19,staruchem i dalej AJ będzie niesprawdzony.
Antoś dorobił się już hejterów.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-02-2017 21:00:08 
Jeśli ktoś wyjdzie z nadmiernym respektem do rywala, to będzie to właśnie Władek, bo ten za każdym razem, gdy wychodził do mocnego przeciwnika tak właśnie się zachowywał. AJ jest niesamowicie pewny siebie, a przeciwnika traktuje z szacunkiem na jaki zasługuje, ale przed walką, bo to pasuje do jego wizerunku medialnego. W ringu jednak Kliczko będzie musiał sobie na respekt zasłużyć i wątpię by mu się to udało.

Kliczko ostatni dobry występ zaliczył z Haye, czyli 6 lat temu. W tej walce był niesamowicie skupiony, szybkością nie ustępował Davidowi wykazywał się niesamowitym refleksem na tle zawodnika, który zawsze był bardzo szybki, a w ich walce był w życiowej formie.

Od tamtego czasu minęło już niemal 6 lat, Władek wyglądał dobrze na tle przeciwników, ale poziom który prezentowali był delikatnie mówiąc słaby. Solidni zawodnicy z którymi się w tym czasie mierzył to Sasza (najbrzydsza walka w HW od x lat, słaby występ), BJ (słaby występ Włada, wygrał niemal każdą rundę, ale wyglądał źle), Pulev (który był dla Włada skrojony, bo to jego mniejsza i pod każdym niemal względem gorsza wersja, do tego wykazał się brakiem inteligencji ringowej), no i Fury. Gdyby nie walka z Bułgarem, to raczej nie byłoby głosów o tym, że Wład jest wciąż taki sam.

Wieku nie oszukasz, można spowolnić procesy starzenia się, ale nie zatrzymać, Kliczko ma ponad 40 lat, włókna mięśniowe zaczynają się rozpadać, spada ilość krwi w organizmie, a co za tym idzie transport tlenu, spada średnia szybkość przewodzenia w komórkach nerwowych, więc spada szybkość, refleks i czas reakcji, dają o sobie znać nagromadzone przez lata kontuzje, a nowe wolniej się regenerują, więc i trening staje się coraz mniej komfortowy i coraz mniej efektywny. Kliczko to 100% atleta i higieniczny styl życia pomógł mu opóźnić nieuniknione, ale nie zatrzymać, a na tym poziomie niewielkie spadki są przyczyną wielkich porażek.

Będę kibicować Władkowi, ale sukcesu mu nie wróżę, choć może być różnie, początkowe 3-4 rundy zdecydują.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 21:22:15 
Kolejna bardzo dobra analiza Rocky. Wogole niekiedy się zastanawiam czy pod Twoim Nickiem nie ukrywa się Maciek Myszkin bo macie podobny merytoryczny styl wypowiedzi:)
 Autor komentarza: makaveli89
Data: 01-02-2017 21:28:40 
Mgrinz


Masz racje, walić gardę, walić, logikę i do przodu. A to ze Kliczko ma blyskawiczne ciosy i umie swietnie skontrowac nie ma przeciez najmniejszego znaczenia.


Pieprzenie,czyli taki Corrie Sanders mógł zaryzykować i pujść w pewnym momencie na żywioł a Joshua to juz lepiej nie bo za słaby?,litości. Na władzia trzeba ostro i zdecydowanie,wtedy traci pewność siebie i sie gubi. i przestań mnie tu łapać za słówka Mgrinz,przecież nie chodzi mi o to zeby na pałe bez gardy lecial tylko presja i agresja od początku ale z głową a nie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-02-2017 21:52:19 
mgrinz to albo rafaltheo, czyli ten od wąsów wzmacniających odporność na ciosy, tańca z gwiazdami świadczącego o sile psychicznej i innych temu podobnych genialnych, lecz niedocenionych za jego życia teorii lub bak, czyli arcy troll stron bokserskich w naszym kraju, który często mniej lub bardziej udanie podszywa się pod użytkowników.

Czas pokaże.

@trashtalk

Nie słodź tak, b się rumienie.

@makaveli89

Sanders mógł i musiał ryzykować, AJ może, ale nie musi. Ja tam uważam, że nastawi się na kontry jak z Martinem, będzie starać się bić right crossem po przepuszczeniu jabu Włada, bo ma przewagę szybkości. Jeśli nie będzie wychodzić, to może iść ostrzej do przodu, bo może, ale nie musi. Na pressingu moim zdaniem wyjdzie Kliczko, by ustawić młodego i zyskać troszkę respektu, zawsze tak robił z dużymi ciężkimi i w sumie nie bardzo sobie wyobrażam Włada walczącego na wstecznym z takim czołgiem.

Pierwsze 3-4 rundy i wszystko się wyjaśni, będziemy wiedzieć jaki będzie scenariusz. Chociaż musimy pamięta, że obaj mają młoty w rękach, więc jeden cios i może być po walce.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 21:59:39 
"Autor komentarza: rocky86Data: 01-02-2017 21:00:08
BJ (słaby występ Włada, wygrał niemal każdą rundę, ale wyglądał źle"z
Nie wygladal zle, wygladal dokladnie tak, jak wyglada zawsze. Po prostu przez obronny styl Jenningsa walka wyszla nudna.
*
*
"Gdyby nie walka z Bułgarem, to raczej nie byłoby głosów o tym, że Wład jest wciąż taki sam"
Kolejne brednie. Walki z Pulewem mogloby rownie dobrze nie byc, wystarczy ze Kliczko nie przegralby z Fury'm a kazdy mowilby, ze Wlad jest dalej taki sam. Mowilby tak, bo Kliczko jest dalej taki sam. Praktycznie ta sama szybkosc, ta sama praca nog. Kliczko przegral z Fury'm z powodow zupelnie innych niz zestarzenie sie, ale do tego trzeba troche rozumiec boks, dlatego jest dla mnie zrozumiale, ze szukasz w tym powodu, nie rozumiejac walki Kliczki z Fury'm.
*
*
"Kliczko to 100% atleta i higieniczny styl życia pomógł mu opóźnić nieuniknione, ale nie zatrzymać, a na tym poziomie niewielkie spadki są przyczyną wielkich porażek."
Śmiała teza. Podaj jakies walki w ktorych malenkie spadki szybkosci czy pracy nog mialy duze znaczenie. Zaznaczam: chodzi o malenkie spadki, bo tylko takie moze co najwyzej miec Kliczko.
 Autor komentarza: matd
Data: 01-02-2017 22:13:01 
@rocky86

Mnie tez nurtuje wiele rzeczy zwiazanych z przebiegiem tej walki ;) Kto narzuci swoj styl ? I jaki ? Mam w glowie tyle scenariuszy i nie wiem na ktory stawiac,nie mam pojecia ktory bedzie wlasciwy? Naprawde,to ze ciezko cos przewidziec pokazuje wielkosc tego pojedynku.

"Ja tam uważam, że nastawi się na kontry jak z Martinem, będzie starać się bić right crossem po przepuszczeniu jabu Włada, bo ma przewagę szybkości."

Hm,ciekawe spostrzezenie i moze tak byc. Mi sie jednak wydaje,ze mlodemu przy tym mega agresywnym pressingu szybko puszcza hamulce i pojdzie odwaznie do przodu - tak jak naisales chwile pozniej. Bedzie chcial po prostu Kliczke ubic. Ten agresywny pressing z dyszlem do przodu robil Wladowi wiekszosc roboty w karierze. To jest naprawde strasznie niewygodne i przytlaczajace dla rywali. A do tego zawsze mial swietna prace nog,ktora mu w tym aspekcie pomagala. Haye np. przez to byl bezradny,to byla glowna przyczyna jego niemocy. Wladek nie dawal mu chwili wytchnienia,dodatko caly czas siwstal w powietrzy ten drag w postaci lewego prostego. No zobaczymy zobaczymy. Jednak jak juz bym mial stawiac pieniadze to na Joshue.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-02-2017 22:15:02 
jako wybitny ekspert w dziedzinie powinieneś przynajmniej 10 takich przykładów przywołać zbudzony o 3.00 nad ranem ;-)

a tak na serio, to jeśli jesteś rafciem, to w dyskusje się z Tobą nie wdaję, raz to zrobiłem, zjadłem Cię, a później za mną latałeś przez jakieś trzy tygodnie po orgu, jak odrzucona małolata, więc podziękuję ;-)

Jak jesteś bakiem, to mi się nie chce, tak po prostu.

narka.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 22:24:32 
To ja może tak na szybko zarzuce przykładem dla jegomoscia Mgrinz. Nawet z Naszego podworka żebyś szybko lyknal. Pewnie kojarzysz Pana Darka Michalczewskiego. To przypomnij sobie Jego dwie ostatnie walki (czyli jedyne przegrane). Właśnie u Niego wystąpił malutki regres formy który doprowadził do porażek z Julio Cesarem i Tiozzo.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 22:25:28 
Stary dobry Tiger by ich conajmniej wysoko wypunktowal
 Autor komentarza: rocky86
Data: 01-02-2017 22:27:14 
@matd

" Mam w glowie tyle scenariuszy i nie wiem na ktory stawiac,nie mam pojecia ktory bedzie wlasciwy?"

No właśnie dlatego ta walka zapełni Wembley i zapewne sprzeda ponad 1 mln przyłączy w 64 mln UK. Stary mistrz vs młody niszczyciel. Czy mistrz miał gorszy dzień z Tysonem, czy może się już zestarzał? Czy młody opanuje emocje i będzie walczyc na chłodno, czy się zagotuje i pójdzie na całość?

Ja tam nie wierzę w wielki powrót Włada i pobicie takiego zawodnika jak AJ, będąc w wieku 41 lat. Przez całą karierę Wład nie mierzył się z kimś takim, a ze słabszymi miał problemy więc nie wierzę, ze sobie poradzi. Moim zdaniem wyjdzie spięty, zdenerwowany, zardzewiały po najdłuższej w karierze przerwie i przegra.

Gdyby wygrał, to byłoby to coś wielkiego, szanse ma, bo to nie zawodnik z łapanki, ale szczerze w to wątpię.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 22:28:37 
a tak na serio, to jeśli jesteś rafciem, to w dyskusje się z Tobą nie wdaję, raz to zrobiłem, zjadłem Cię, a później za mną latałeś przez jakieś trzy tygodnie po orgu, jak odrzucona małolata, więc podziękuję ;

Hahahahahah
 Autor komentarza: matd
Data: 01-02-2017 22:40:41 
@rocky86

Dokladnie :) "Stary mistrz vs młody niszczyciel" , MO vs MO, zawodowy Mś vs zawodowy Mś , 2-m atleta vs 2-m atleta.. Takie cos musi przyciagac.. Najlepszy dowod jakie te walka wzbudza zainteresownie pokazuje to jak rozeszly sie bilety.
 Autor komentarza: martek2
Data: 01-02-2017 23:01:07 
WBC Władkowi brakowało do pełni szczęścia panowie. Wilder się migał od unifikacji, więc Władek wybrał inną drogę. Podłożył się Furemu, aby reszta pomyślała, że nie taki diabeł straszny. Teraz wszyscy zabiegają strasznie o unifikację. Kliczko ma jeszcze 4 walki zakontraktowane z RTL. Rozwali Antka, później Parkera, Wilder się zgodzi na unifikację i też przegra a na koniec weźmie Furego i ośmieszy w rewanżu.
To tylko mój typ panowie, ale postawię na Kliczkę poważne jak na mnie pieniądze :)
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 23:09:57 
Nie wiem co się dzieje z tym portalem ale w ostatnim czasie jest jakieś wyjątkowe nagromadzenie trolli.
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 23:12:49 
A fantazji w snuciu coraz to bardziej nieprawdopodobnych teorii to nawet chyba Spielberg by pozazdroscil
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 23:26:41 
"Autor komentarza: trashtalkData: 01-02-2017 22:24:32
Właśnie u Niego wystąpił malutki regres formy który doprowadził do porażek z Julio Cesarem i Tiozzo."
Z Gonzalezem przegral minimalnie przez split decision, z powodu wyraznego regresu formy, a nie minimalnego
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 23:28:16 
"Autor komentarza: rocky86Data: 01-02-2017 22:15:02
raz to zrobiłem, zjadłem Cię"

Bujna masz wyobraznie, ze przy tylu prostych pomylkach ktore Ci chocby dzis wykazalem mogles kogos 'zjesc' merytorycznie
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 23:29:10 
"Autor komentarza: trashtalkData: 01-02-2017 23:09:57
Nie wiem co się dzieje z tym portalem ale w ostatnim czasie jest jakieś wyjątkowe nagromadzenie trolli"

Nie wiem czy jest wiele trolli, wiem ze nie brakuje idiotow, czego jestes przykladem
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 01-02-2017 23:47:54 
Po tym jak odpowiedziałeś Rockiemu chyba można Ci już powiedzieć po imieniu czyli Rafale. Walka Darka z Julio zakończyła się minimalnym zwycięstwem Meksykanca w stosunku 2 do 1. Obejrzyj sobie kiedyś powtórkę tej walki. Tak naprawdę można było przyznać zwycięstwo Tigerowi. I widzisz tutaj właśnie Twoja teoria o dużym regresie obraca się w pył bo Gonzales to nie był byle leszcz a Darek ta walkę mogła tak samo wygrać jak przegrać. Za to można zauważyć mały regres przede wszystkim w wydolnosci. Polak odpuścił za dużo rund w tej walce. Brakowało mu niekiedy paliwa. W normalnych okolicznościach Tiger by Go cisnal aż by Go złamał.
 Autor komentarza: Mgrinz
Data: 01-02-2017 23:50:45 
"Autor komentarza: trashtalkData: 01-02-2017 23:47:54
Po tym jak odpowiedziałeś Rockiemu chyba można Ci już powiedzieć po imieniu czyli Rafale"
Nie mozna, bo nic takiego nie wynika z tego co pisalem.

"Walka Darka z Julio zakończyła się minimalnym zwycięstwem Meksykanca w stosunku 2 do 1"
No shit, Sherlock

"Obejrzyj sobie kiedyś powtórkę tej walki"
Po co kolejny raz mam ja ogladac?

"I widzisz tutaj właśnie Twoja teoria o dużym regresie obraca się w pył bo Gonzales to nie był byle leszcz a Darek ta walkę mogła tak samo wygrać jak przegrać"

Gonzalez jak na poziom Michalczewskiego to byl byle leszcz. Niedlugo po tej walce dostawal co jedna walka wciry, nic praktycznie nie osiagnal w boksie poza tym jednym zwyciestwem. Minimalna porazka Michalczewskiego mogla byc mozliwa tylko w przypadku wyraznego (nie minimalnego) spadku formy
 Autor komentarza: trashtalk
Data: 02-02-2017 00:08:05 
Do momentu pojedynku z Michalczewskim Julio miał tylko porażkę na punktu z RJJ pozniej pokonał Griffina a Ty twierdzisz że to leszcz. To w takim razie kim Ty jesteś? Aha zapomniałem zwykłym trollem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.