BREAZEALE: WYGRANĄ NAD SZPILKĄ ZROBIĘ PIERWSZY KROK W STRONĘ WILDERA

Już od jakiegoś czasu wiadomo było, że Artur Szpilka (20-2, 15 KO) wróci na ring 25 lutego w Birmingham na rozpisce gali Wilder vs Wawrzyk. Tam czekać na niego będzie zmotywowany Dominic Breazeale (17-1, 15 KO), dla którego również będzie to powrót po nieudanym ataku na tron mistrza świata wagi ciężkiej.

Polak niemal dokładnie rok temu poległ w dziewiątej rundzie po mocnym prawym Deontaya Wildera (37-0, 36 KO), mistrza federacji WBC. Teraz Andrzej Wawrzyk (33-1, 19 KO) stanie przed szansą pomszczenia swojego kolegi. Z kolei Breazeale poległ pod koniec czerwca, zastopowany w siódmym starciu przez Anthony'ego Joshuę, championa organizacji IBF. Zwycięzca tej konfrontacji powróci na salony. Przegrany mocno spadnie w rankingach i zarobkach.

- Cieszę się z powrotu na ring. Od momentu porażki z Joshuą cierpliwie czekałem na to, by znów rozpocząć drogę do walki o tytuł. W głównym daniu wystąpi mistrz WBC i niech Wilder wie, że chcę jego tytułu. Pierwszym krokiem w tym kierunku będzie wygrana nad Szpilką w efektowny sposób - mówi dwumetrowy Breazeale, olimpijczyk z Londynu w reprezentacji USA.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Koko
Data: 30-12-2016 13:47:36 
Szpilka dla mnie faworytem, mam nadzieje ze nie zgubił formy i wyjdzie conajmniej tak przygotowany i zmotywowany jak na Wildera. Jeśli tak będzie to Dominic nie powinien stanowić wiekszego kłopotu
 Autor komentarza: Furmi
Data: 30-12-2016 13:52:23 
Też jestem zdania, że jeśli zbuduje formę jak na Wildera, a w głowie nie będzie miał ciosów ze stycznia, to obskoczy i wypunktuje Breazeale'a.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 30-12-2016 14:00:37 
Ja nie wiem jak można gadać ,że Szpilka do 8 rundy pokazał się dobrze na tle Wildera?! Spierdalając przed nim przez 24 minuty i dwa razy na rundę próbując go pacnąć prawym prostym?? Zaprezentował się na tyle dobrze,że bawełna nie zrobił swojego wiatraka bo nie bardzo mógł go dogonić. To była pewna egzekucja i mordę w 9 rundzie też miał już lekko zmasakrowaną przez Wildera także nie pitolcie,że pokazał się z zajebistej strony. Byłoby można mówić ,że fajnie zawalczył jakby przegrał na punkty 3, 4 rundami a tak było sromotne manto odwleczone w czasie. Obawiam się,że Szpilce braknie kondycji po 7 rundzie i wtedy cycyata Brazylia może go ustrzelić. Więcej szans bym mu dawał mimo wszystko z Parkerem ale zobaczymy, szanse ma ale jak dla mnie to typowe 50/50
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 30-12-2016 14:13:45 
paxoxxx
Tymczasem fakty:
- to raczej Wilder był na wstecznym ze Szpilką,
- żadnej "pewnej egzekucji" nie było, w miarę wyrównana walka bez dużej ilości ciosów i potężne KO w 9 rundzie,
- "było sromotne manto " - bzdura,
- "Szpilka twarz miał lekko zmasakrowaną" - bzdura,

Wygłupiacie się pisząc takie życzeniowe historyjki kierując się niechęcią do boksera. Wygląda to dziecinnie.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 30-12-2016 14:14:22 
Stawiam na Gita. Skupienie przez 12 rund i metodyczne punktowanie , nie podpalać się, dużo się ruszać i powinien dać radę.

Breazeale jest zdecydowanie wolniejszy i zdecydowanie mniej mobilny od Wildera, Szpilka nie będzie musiał być aż tak aktywny, jak w walce o pas, więc i mniej tlenu spali, co za tym idzie zakładam, że wytrzyma kondycyjnie i wypunktuje tego cyca.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 30-12-2016 14:23:51 
@Cooperek
Tak wygląda gładziutka twarz Szpilki po 9 rundach z Wilderem( opuchnięty cały ryj, rozwalony nochal i rozcięty łuk brwiowy) skoro tak wg Ciebie wygląda nienaruszona twarz po walce to gratuluję wzroku-pozdrawiam
http://sport.tvp.pl/23627046/szpilka-zabrany-do-szpitala-po-walce-z-wilderem
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 30-12-2016 14:37:23 
Wielu patrzy na Szpilke przez pryzmat pojedynku z Wilderem. To dobrze. Jednak postawa Amerykanina byla bardzo bierna w tym pojednyku. Ajtuj utrudnial, jest niewygodny, ale Deontay wzial sobie Ajtuja na przeczekanie. Szminka w kazdej walce bedzie balansowal na ostrzu noza bo jego odpornosc jest co najwyzej przecietna. Jesli Breazel sprobuje docisnac go do lin czego wilder wogole nie robil to stlamsi dresa. Oczywiscie mega mobilny Szminka, punktujacy i biegajacy po ringu ma szanse niemal z kazdym. Szanse wspolmierna do dostania KO z niemal kazdym. Szczegolnie w pozniejszych rundach. Ja oceniam ta walke na 50/50. Sila, warunki i odpornosc dla Dominica naprzeciw szybkosci, pracy nog i balansowi Szminki. Ciekawa walka na zapleczu HW promujaca jednego z zawodnikow do walki z czolowka.

PS
Obaj po solidnych laniach, Ajtuj pojedynczy cios na skraju smierci, a Breazeal dluga egzekucja. Mozliwe ze bedzie to mialo wplyw (fizyczny lub mentalny) na jednego lub drugiego. Moze nawet na obu...
 Autor komentarza: Doctore
Data: 30-12-2016 14:42:00 
Szpilka to nie jest naturalny HW i kolejne walki tylko to potwierdzą. Mollo go zdemaskował, Jennings ośmieszył a Wilder prawie zabił. Każde bokserskie drewno z dynamitem w łapie to potencjalne zagrożenie dla Gita. Mój typ na najbliższą walkę: Breazeale ko Szpilka (Szpilka będzie wygrywał na początku, trochę poskacze, popyka prawym, ale pierwsza konkretna petarda i zgon).
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-12-2016 14:45:50 
Walka w granicach 50/50. Zobaczymy jakie skutki przyniósł ten nokaut od Wildera. Może mieć wpływ i na psychikę i na wytrzymałość. Ba na to pierwsze nawet bardziej. Pauzował facet bardzo długo i coś podejrzewam że nie chodziło tylko o kontuzje ręki.
W sumie to Dominic też jest po solidnym laniu. Teoretycznie Szpulka w formie porządnej powinien mieć przewagę ale walka z kimś o tyle większym, silniejszym i z większym zasięgiem zawsze będzie dla niego bardzo energochłonna. Żeby w późniejszych rundach nie zaczął zbierać jak zwolni bo może być bardzo różnie. Ale w sumie z Arturem już tak zawsze będzie i nie ma co ukrywać że bycie pewnym faworytem z ścisłą czołówką to nie jest raczej jego przyszłość.

Co do zaś planów Dominica to wątpię by dopchał się do Wildera z pasem WBC. Mam wrażenie że wszystko zmierza ku temu że Deontay rzeczywiście planuje skok na wielką kasę poprzez unifikację z wygranym z starcia AJ vs WK (pewnie liczą i zakładają że będzie to AJ) . Nie wiadomo czy się nam Wilder nie posypał po tych kontuzjach. Wybór Wawrzyka + kolejne odsunięcie (przynajmniej tymczasowe) Powietkina dają do myślenia. Poza tym pojawia się kolejny gracz który może być równie groźny jak Sasza a do walki o pas dużo mu nie braknie- mianowicie Luis Ortiz który nawet nie ukrywa że najbardziej interesuje go walka z Wilderem. A Luis to duże ryzyko + brak wielkiej wypłaty.
Team Wildera wspominał o przerzuceniu się na delikatniejsze rękawice. Wawrzyk to idealny przeciwnik by nawet w takim wypadku błysnąć siłą ciosu.
Wydaje mi się że Wilder będzie szukał wielkiej wypłaty w tym momencie. Żarty się powoli kończą. Gdyby tak jak w walce z Arreolą posypał się w walce z Powietkinem czy Ortizem nie byłoby co zbierać. A Wilder sypie się już nie pierwszy raz. W walce z Stivernem też ponoć kontuzjował rękę. Nie wiem czy jeszcze przy jakiejś walce się mu to nie zdarzyło.
Oj coś czuję że będzie zwiewał w unifikacje i tyle będzie z jego mistrzostwa.
 Autor komentarza: matd
Data: 30-12-2016 14:52:25 
Szpilka z Wilderem wygladal dobrze w ringu..ale do momentu. Stalo sie dokladnie to samo co z Jenningsem. Tylko tu juz byl gotowy na 7-8 rund ostrego tempa,a z By-By na 4-5,tylko dodajac tez,ze tam jeszcze doszly destrukcyjne ciosy na tulow ze strony Bryanta no i Szpila byl calkowicie watlym zoltodziobem. Tak sie nie da,Szpila z tym warunkami i z tym stylem musi byc wydolnociowym potworem i taka jest prawda. Promykiem nadziei na to,ze faktycznie to moze ulec poprawie jest to,ze naprawde teraz zaczyna wygladac atletycznie. Ale tak naturalnie atletycznie,a nie z pompowany jak przed Wilderem,a w ringu zalany.
Wracajac do walki z Wilderem i do samego Wildera,to ten po prostu jest slaby boksersko i prymitywny...Ale - i tu jest sedno - ma tez nietypowe a jakze wielkie inne atuty. Warunki jak koszykarz,szeroki w barach,wielki atleta z lapami do ziemi. Ale przede wszystkim on ma strasznie niekonwencjonalny ten boks. Przy tych warunkach ten stylowy chaos jest troche,a moze nawet i nie troche, jego bronia. Szpila fizycznie byl jak dzieciak przy nim ale boksersko nie odstawal,malo to,on podstawy ma lepsze,ale to na tyle... A co do dyskusji dwoch panow wyzej,to moim zdaniem Walka do momentu ko byla dosc rowna,z tym,ze Wilder czail sie juz od 5 rundy na ten strzal. Dwa Szpilka wcale nie spierdzielal przed Wilderem,bardziej to Wilder byl wycofany. A obity po walce Artur byl,wyszly potem wszytkie te "obcierki" i spuchl jak skurczysyn.
 Autor komentarza: matd
Data: 30-12-2016 14:58:00 
@BlackDog

Jak Wilder ma sie nie lamac,jak on tak cepuje tymi chudymi jak patyki lapami? :) Przeciez wystarczy zobaczyc jak on probuje konczyc Stiverne'a,Duhaupasa czy przede wszytkim Arreole tymi wiatrakami,jak on to robi technicznie - a w zasadzie bez zadnej techniki.. Jak zalany "litrem na raz" "Janusz" z pod jakiejs remizy osp...
 Autor komentarza: Krusher
Data: 30-12-2016 15:07:02 
Szpilka pkt.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-12-2016 15:08:25 
Mniejsza o powód tych problemów, ważne że są i stanowią już dość poważny problem. Ładnie opisałeś atuty Wildera. Nic dodać nic ująć. Facet dzięki temu ma szansę wygrać z każdym w tej dywizji- nawet z teoretycznie znacznie lepszymi pięściarzami. Nie zmienia to faktu że ewidentnie nie pasował im Powietkin do układanki i tak samo będzie z Ortizem.
Jestem przekonany że Wildera niedługo zobaczymy w starcie na szczycie. Tak jak napisałem wyżej. Jeśliby się tak sypnął w walce z takimi fighterami jak Powietkin czy Ortiz to jedną rączką walki by nie ugrał. Oni chyba zdają sobie z tego sprawę.
Np na takim Wachu to facet mógłby się cały połamać ;D
 Autor komentarza: Dzosep
Data: 30-12-2016 15:09:51 
Dużo będzie zależało od tego ile bedzie trwał pojedynek ( 10 rundowy to wiadomo wieksze szanse Polaka ), no i komu bardziej beda sprzyjac sedziowie. Warto chociażby sobie przypomniec jak pomogli punktowi Brazyli w pojedynku z Kassim. Generalnie to jest toporny kołek, ale z soczystym uderzeniem, którym w kazdej chwili moze zakonczyc losy spotkania. Niemniej coś mi się zdaje, że Artur powinien to wygrać, ale to takie klasyczne 50 na 50 sie wydaje.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 30-12-2016 15:16:41 
Reasumując powyższe wywody-git na 99% coś wyłapie więc pytanie brzmi jak po ciosie będzie wyglądał? Czy siły w momencie go opuszczą, czy padnie jak ścięty czy może jednak da radę dociągnąć do końca walki. KO na Brazylii wątpliwe, na punkty mogą przekrecić Szpilkę o ile walka potrwa pełen dystans. KO na łysym najbardziej prawdopodobne, pamiętajmy,że z wysokimi zawodnikami z dużym zasięgiem on zawsze miał kłopoty.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-12-2016 15:22:18 
a gdzie ci co mowili ze z breazealeto scima i ze bedzie jakis bum?

wylapie nie wylapie, padnie nie padnie, przeciez to jest boks, waga ciezka
Pewnie 10 rund bo obaj bo przegranych

ortiz za chwile bedzie obowiazkowym i ciezko bedzie go uniknac zwlaszcza ze ma teraz plecy
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 30-12-2016 15:22:21 
Autor komentarza: BlackDog
Walka w granicach 50/50. Zobaczymy jakie skutki przyniósł ten nokaut od Wildera. Może mieć wpływ i na psychikę i na wytrzymałość. Ba na to pierwsze nawet bardziej. Pauzował facet bardzo długo i coś podejrzewam że nie chodziło tylko o kontuzje ręki.


Zgoda, że 50/50, dla mnie nawet 60 dla Breazeale'a. Ale ... jakie skutki na wytrzymałość? :))
 Autor komentarza: matd
Data: 30-12-2016 15:32:47 
@BlackDog

Dokladnie. Wilder ma atuty na kazdego i wymienilem je ale,nie dodalem jezcze jednego,najwazniejszszego. Ma ten ostry,"puncherowski" pojedynczy cios wiec to zwasze bedzie atut i szansa dla niego z kazdym...Ale poza tym to ja go nie widze z tak ulozonymi bokserami jak Sasza czy Luis,nie wspominajac o AJ czy Kliczce... Co z tego,ze ma swoje atuty gdy popelnia tyle razacych bledow. Odkryty waski tulow,lokcie od tulowia odstajace po pol metra z kazdej strony,cepami sam sie wywraca... Przeciez on walczyl w odwrocie z malymi kontrbokserami,ktorzy zawsze walcza na wsteku!(Stiverne i Molina,wtf?!) ,on walczyl na wstecznym z Duhaupasem,Szpila i Arreola..To sa jaja i jeszcze odsloniety pcha sie w liny. Z tymi rywalmi to przechodzi,ale jak to bedzie mialo przejsc z takim turem jak Ortiz czy AJ,ktorzy boksersko sa przed nim lata swietlne? Mniejsza o to,o nim jest materialu do pisania wiec zawsze sie zagalopuje. Dodam,ze tak jak Ty tez uwazam,ze beda chcieli juz teraz atakowac wilekie pieniadze (AJ/WK) i juz -wczoraj chyba- gdzies czytalem,ze po Wawrzyku tylko unifikacja...
 Autor komentarza: samqualis
Data: 30-12-2016 15:36:17 
dla mnie faworytem Breazeale
jest wiekszy, duzy zasieg ramion, no i ma czym uderzyc
Breazeale'a nie znokautuje a swoje napewno przyjmie i ciekawe czy bedzie stal na nogach
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 30-12-2016 15:36:27 
wy jedengo nie rozumiecie chyba , wilder walczyl ze szpilka inaczej niz bedzie walczyl brazelle , wilder pozwolil walczyc szpilce jak chce i chcial mu pokazac ze jest rownie szybki jak on dlatego ta walka miejscami wygladala jak szermierka (obaj w rozkroku siedzac na tylej nodze i doskoki z ciosami ) Brazelle to wolniejszy silny wielki chlop on nie bedzie sie ze szpilka pierdol.. jak wilder tylko pewnie ogladal jego walki i wie ze szpilka nie jest specjalnie odporny a i cios nie ma tysona ( a widac bylo ze brazeele moze przyjac od joshuy wiec z gitem spokojnie moze isc na swymiany ) i w takim wypadku po jednej lub 2 rozpoznawalnych rundach wejdzie w szpilke jak pitbull w kure , poprostu z jego zasiegiem i ciosem i wzrostem na poczatku moze troche poklinczowac powieszac sie na szpilce jak nieraz kliczko na nizszych , zmeczy troszke gita i gdzies przy linach rozstrzela , taki ma ojciec zdanie . Brazelle wie ze ta walke musi wyrac zeby wrocic do czolowki i liczy sie wiec napewno bedzie dobrze przygotowany , a git wie ze jak przegra ta walke to amerykanski sen sie konczy :):)( juz przebonkuje cos jak to teskni za krajem :) choc niedawno wrcil do ameryki i jak byl w polsce to tak wydzwanial do trenerka i kolegow ze chce wracac :) a sprawa pewnie wyglada tak ze pobyt tam kosztuje co miesica kilka tysi wiec przegrywajac ta walke git po 2 przegranych spada z topu i zarobkow a jak zarobki spadaja to i wasylowi sie nie kalkuluje doplacac do interesu ( juz pewnie przez ten rok nieaktywnosci gita wasyl jest troche w plecy i musi dorobic do interesu wawrzykiem wysylajac go na zarobek ale tez i konkret wpierdziel . MOWIL KIEDYS OJCIEC ze dzieki temu ze szpilka podpisal kontrakt z haymonem beda dobre walki , gdyz haymon szczegolnie teraz nie ma zamiaru hodowac szpilkow itp , to nie wasylandia , dlatego tez przeciez nie4 myslicie ze te odwazne prowadzenie top zasluga wasyla :) jakby wasyl tam rozkazywal to szpilka tera by sie przecieral pewnie jesze ze 2 walki , a tak haymon dal lizaka na przyjazd a teraz trzeba brac wyzwania tym bardziej ze w polsce wasyl troche popalil sobie mosty z polsatem (wystawial polsat kilka razy z szpilka , wawrzykiem wiec teraz nie moze liczyc na specjalne traktowanie co pokazal mu polsat ze chca wawrzyk wach a nie wawrzyk adamek a jak nie pasi to nie :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-12-2016 15:43:30 
"i juz -wczoraj chyba- gdzies czytalem,ze po Wawrzyku tylko unifikacja..."

No właśnie też to widziałem i mi przeszła myśl że to już mogą nie być puste gadki tylko bo łącząc wszystkie elementy układanki można zakładać że czas na spieniężenie interesu nadchodzi nieuchronnie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-12-2016 15:43:59 
Czas weryfikacji. Można też tak bo oczywiście Wildera nie ma co całkowicie skreślać z powodów wyżej przytoczonych.
 Autor komentarza: Adii1766
Data: 30-12-2016 16:44:38 
Choć szczególnie nie przepadam za Szpilką to nie można mu odmówić żę z dotyczczasowych przeciwników Wildera on wypadł w walce z nim najlepiej można by porównywać to starcie z walką z Moliną który jednak pokazał znacznie mniej od Artura.Jednak Szpilka jak dla mnie niczego wielkiego w tym sporcie nie osiągnie no chyba że dadzą mu walkę z Parkerem jedyny posiadacz pasa mistrzowskiego który jest do zrobienia.Z Breazealem powinien sobie gładko poradzić jeśli myśli o czymś więcej niż przyzwoita wypłada. Szwankują u niego 2 elementy ,nie zadaje dużej liczy ciosów jak chociażby Kownacki w jego wypadku wygląda to bardzo efektownie oraz nie trzyma szczelnej gardy tym bardziej mając świadomość ze nie ma szczęki z tytanu. Joshua,Wilder,Powietkin,Haye,Fury (jeśli wróci) są ponad jego zasięgiem.Celowo nie wymieniłem wśród nich Ortiza bo po ostatnich 2 walkach był widoczny znaczny spadek formy,jednak fenomen George Foremana rzeczywiście zasługuje na uznanie i mało kto potrafi boksować na takim poziomie w tym wieku.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 30-12-2016 17:44:36 
Zacznijcie komentować to czy zawodnik osiągnął coś w sporcie po zakończeniu przez niego kariery, a nie to samo pieprzenie od 1 walki zawodowej jak to on nic nie osiągnie, a potem "zdobył moje uznanie" jak można być takim hipokryta.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 30-12-2016 17:50:40 
15 walk w wadze ciężkiej, walczy z czołówka bił się już o mistrzostwo świata i dopiero wchodzi w swój prime. Jak przegra to nic - dostanie kolejne oferty. Gość nie ma jeszcze 30 lat, a wy wysyłacie najlepszego Polskiego ciężkiego na emeryturę notorycznie juz od kilku lat. Ja przewiduje, że szanse są rowne, ale jak Szpilka wygra w ciągu dwóch rund to wcale mnie nie zdziwi. Jesli Szpilka jest w formie to Breazale ma szansę to wygrać tylko przez KO, może skończyć jak Consuegra czy Ty Cobb.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 30-12-2016 18:19:36 
"Choć szczególnie nie przepadam za Szpilką to nie można mu odmówić żę z dotyczczasowych przeciwników Wildera on wypadł w walce z nim najlepiej"

Bo ja wiem czy najlepiej? Skończył bardzo tragicznie + ani razu nie zagroził Wilderowi żadnym trafieniem. Ugrał trochę rund ale rundy Bumobijowi zabierał też choćby Molina a dodatkowo miał on sytuację w której zranił czempiona. Taką postawą jaką prezentował Szpulka walki by nie wygrał szczególnie że ostatnie rundy już słabł i rosła przewaga Wildera który czuł się coraz pewniej.
 Autor komentarza: mareks678
Data: 30-12-2016 18:22:03 
walka rzeczywiście zapowiada się 50 na 50 ,pamiętam jak różni tutaj się wypowiadali ,że gdzie tam szpila do wildera i innych z najwyższej półki , a teraz jednak większość docenia jego talent i pracę , też go za bardzo nie lubię ale widać że się nie boi i dużo potrafi ,z każdą walką jest lepszy i faktycznie w jego wypadku najważniejsza jest kondycja , jeśli będzie najlepsza to szpila ma duże szanse
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 30-12-2016 18:26:42 
Tak na chłodno to widzę to tak

Brazellea to żaden witouz ale też nie jest wcale taki Kołek jak się wydaję nie jest ale pare razy trafiał Joshuę poza tym tym jest większy ma wzrost 2 metry. Szpilka jest dobry na nogach ale fizycznością i ciosem nie ma się co równać z czołówką nie znokutuję jednym ciosem Brazille

trudna walka dla Szpilki zgodzę się tu z Ojcem z Radia Maryja Brazille mocny fizol i mocny cios dodatkowo wyższy od Szpilki dużo mocniejszy fizycznie.
Jedyna możliwość wygrana Szpilki to na punkty może "obskoczyć Amerykańca " ale cały czas będzie zagrożenie bo jak Amerykaniec przyćiśnie Szpilke i ten się pogubii pujdzie znim Szpilka na wymiane to Brazille znokutuję łysego

Jestem Polakiem wiec kibicuję Szpilce choć nie jest moim ulubieńcem ale jeśli miałbuy stawiać to Szpilka przegra przez nokuat w końcowych rundach
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-12-2016 19:03:08 
Ajjjj jak bym chcial by waciany szpilka najpierw ustal bombe na szklana szczeke a pozniej znokautowal dominika.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 30-12-2016 19:06:36 




Szpilka w formie z Wildera robi Breazeale'a na punkty i na to tez bowinien sie nastawiac, natomiast jak znam Artura to nie przepusci okazji zeby "pokopac sie z koniem" co sie moze roznie skonczyc.....Niech realizuje plan taktyczny i spokojnie pyka, amerykanin jest do obskoczenia. Jedyne ryzyko to takie ze sedziowie moga wygranej polaka na punkty "nie zauwazyc" i Breazeale wygra na wlasnych smieciach tak jak Ward "wygral" z Kovalevem.......



 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 30-12-2016 19:49:23 
Znowu ta sama gadka, co przed walką z Jenningsem, " o BJ to nikt szczególny, Szpila go spokojnie robi", prawda jest taka, że skończy się jak zwykle. KO na Szpilce, i mam nadzieję, że wraz z tym KO skończy się w końcu pompowanie patologii.
Żeby cholera w 38 milionowym kraju o średniej wzrostu jakiejś 180cm , nie można było znaleźć przynajmniej dwóch porządnych ciężkich (pewnie wszyscy do siatkówki poszli )
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 30-12-2016 20:54:26 
Taka tendencja nastała że promuje się patologie i genderowe zachowania-Szpilka, ten plastuś z MMa co mu czarni wypierdolili drzwi Materla chyba Mamedy i inne ciapate. Mam nadzieję że troglodyta przegra ,wszystkim Polakom życzę zwycięstwa oprócz temu patusowi nie cierpię go i chcę żeby cycata Brazylia go ubiła
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 30-12-2016 20:59:58 
nie mam nic do Szpili niech mu się wiedzie jak najlepiej, ale coś mi się wydaje że kolejne KO i koniec poważnej kariery. Gościu jest po prostu za wątły na HW i pewnych rzeczy nie przeskoczy. Co z tego że on będzie kicał i na punkty obskoczy jakiś średniaków. Jego miejsce jest w cruiser i tam na prawdę mógłby coś zdziałać. No ale wiadomo nie te pieniążki.
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-12-2016 21:25:27 
Ajtuj niech tam lepiej jakąś mocniejszą beta-alaninke zapoda co by miał prąd na 12 rund skakania wokół tego kołka brazila. W innym wypadku znowu będą nosze, szpital i nagroda za nokaut roku. Tak to widzę xD
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 30-12-2016 21:38:28 
szansepromotions
No to dawaj, szukaj wkoncu to proscizna... a nie mamy duzego wacha...

Pax sadze ze jestes byle jakim człowiekiem wiec tez ci zycze aby w nadchodzacym roku ktos cie ubil...

Dosc wytrzynaly i dosc silny, wysoki. Ma breazeale jakies atuty czysto piesciarskie?

Za watly? To kazdy jest za watly na kliczko ortiza aj i wildera.
Szpilka to 191cm a 105kg miesni. Kto jest z pozostalych od niego większy czy lepiej zbudowany oraz lepszy piesciarsko?
Szpilka wcale nie jest waciany ani nie ma slabej odpornosci. Mam nadzieje ze w tej walce udowodni to niektorym.
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 30-12-2016 21:43:03 
Maniek1986 Byle jaki człowiek to musiał cie spłodzić gamoniu skoro takie rzeczy wypisujesz- w zwiazku z powyższym ja też ci życzę żeby w 2017 ktoś ci nalał do baku i żebyś zawninął się na jakimś drzewie flecie
 Autor komentarza: kozakpop
Data: 30-12-2016 21:45:08 
Brezale ubije Szpilke stłamsi go fizycznie
 Autor komentarza: mirage
Data: 30-12-2016 22:07:58 
Szpilka wygra przez ko
 Autor komentarza: voy
Data: 30-12-2016 22:35:11 
Szpila napewno bedzie sie staral,ale teraz UFC 207,wraca Ronda .Na gali Cruz,Hendricks i wielu innych!!!!
 Autor komentarza: magic19
Data: 30-12-2016 22:41:10 
Autor komentarza: voyData: 30-12-2016 22:35:11
Szpila napewno bedzie sie staral,ale teraz UFC 207,wraca Ronda .Na gali Cruz,Hendricks i wielu innych!!!!

Tak jak piszesz chłopaku,Szpilka z Rondom to by była walka ? :) a Floyd jako sędzia i nagrywać będzie Maryla Rodowicz
 Autor komentarza: sekundant
Data: 30-12-2016 22:54:03 
Breazeale zleje tego łysego gamonia. Mówię Wam. Gołota po wpierdolu od Lewisa wziął Eli Dixona. Z Breazele Szpilka mógłby walczyć jak równy z równym w swoim "prajm" a nie po przegranej na granicy śmierci jak ostatnio. Nie wiem czy ktoś zwrócił uwage, że po wpierdolu od Wildera Szpilka dziwnie się zachowuje i często na wywiadach ma "świeczki o oczach". Po takim nokałcie nie dziwna jest nawet zachwiana tożsamość płciowa...
 Autor komentarza: matd
Data: 30-12-2016 22:55:11 
Panowie wyzej juz sobie zyczenia noworoczne skladaja xd... Dajcie na luz troche :)

Moim zdaniem ta proporcje rozkladaja sie pol na pol. Szpila ma swoje atuty i Breazeale tez. Artur zmeznial jezeli chodzi sylwetke. Ja tam widze ciezkiego,nie duzego,nie z tych koni/wiezowcow nowej generacji,czy naturalnych bykow jak (Ortiz,Bowe) ale bez przesady.. Jest naprawde teraz wyzylowany,widac wlozona ciezka prace. Do tego ma jaja do boksu,w miare dobre umiejetnosci i jedna z lepszych prac nog w HW.. Z ta odpornoscia na ciosy tez nie jest tak tragicznie,gorzej jest z tym,ze szybko sie meczy,a przez to traci cala koncentracje i potem jest jak antylopa dla lwa... Na plus dla niego,ze chyba 10-rd bedzie z tego co gdzies wyczytalem,wiec moze to byc kluczowe. Mowie, jak to opanuje to ma duze szanse na ogranie Dominicka,a jak sie znowu rozladuje w polowie walki to bedzie mial trzeciego murzynka... :)
 Autor komentarza: puncher48
Data: 30-12-2016 23:02:26 
Fajna walka, bez faworyta, scenariusze tutaj mogą być różne, w gruncie rzeczy ten pojedynek wiele wyjaśni

albo Artur będzie kontynuował swój podbój wagi ciężkiej w światowym wydaniu albo czeka go powrót na lokalne

podwórko i obijanie miejscowych herosów na PBN.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 30-12-2016 23:35:16 
Ale przecież Szpilka z Wilderem pare razy przyjął prawy Wildera i nic sobie z tego nie zrobił.
Oczywiście ciosy napewno odbiły sie piętnem i skumulowały aczkolwiek uważam, że nokautujący cios Wildera weszedł idealnie plus fakt, że Wilder bije mocno.
Przecież tego by nikt nie ustał.
Według mnie odporność Szpilki nie jest najgorsza i mówie to obiektywnie.
Co do walki z Breazelem to uważam, że wypunktuje go być może będzie leżał pin ale wstanie i wygra paroma rundami.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 30-12-2016 23:48:15 
Tez stawiam na Szpile. Ale nie na punkty tylko TKO 8-9 runda. Widzieliscie jak lał Wildera przez wszystkie ryndy to gdzie ten Brazeale pasuje.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-12-2016 00:19:33 
Hoho Jenningsfan chyba pierwszy raz sie zgadzamy heh
Tyle ze ja to niektorym tlumacze a oni nic...
Szpilka na prawde przyjal potezne bomby od wildera ktore nawet go nie podlaczyly, oczywiscie racja ze to sie tez skumowalo i odbieralo odpornosc ale ten konczacy to byl killer.
Moze ja i jestem fanem Szpilki ale Jenningsowi mozna wierzyc bo on jest chyba antyfanem heh.
Wlasnie odswierzylem walke antka z dominem i on nie zrobil tam nic, jest tak wolny ze widzac jego wychodzacy cios kibic z ostatniego miejaca w hali krzyczal ej antek leci prawy sierp, antek sie odwracal dziekowal za podpowiedz, odwracal sie do dominika i bral cios na garde heh
Nog za bardzo nie ma, kica jak arreola troche. I ten jego leb dziwnie twardy. Z jednej stony przyjmuje pociski z drugiej pierwszy cios ktory go podlaczyl wydawal sie sredni podbrodek a breazeale poplynal.
Ma wzrost i zasieg ale nie wykorzystuje tego wcale, i z potworem i malymi mansourem i conauegra tez. Marze aby Szpila go znokautowal i przyjal jakies strzaly aby co niektorym pewne rzeczy udowodnic. Chociaz pewnie niektórych nigdy sie nie da przekonac bo to patol kryminalista i glupek szpilka...
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-12-2016 00:36:52 
Naciskac na dominika i juz mu sie maly do tylka chowa, mansour niezle go cisnal dopoku mial sily a i conauegra go postraszyl
 Autor komentarza: Rolan
Data: 31-12-2016 00:48:47 
Jakie równe szanse? Gdzie je widzicie? Szpilka to człowiek który WCIĄŻ nie udowodnił że chociaż ociera się o czołówkę. Fizol amator Jenning go znokautował. Wilder go prawie zabił. Wtf.
 Autor komentarza: swietypio
Data: 31-12-2016 01:23:26 
Mam wrazenie, ze Artur bedzie chcial goscia obskakiwac i bedzie w tym skuteczny , az wylapie cos 'przypadkowego' i nie bedzie wiedzial w jakim universum sie znajduje...obym sie mylil:) zycze mu nawet nierealnego mistrzostwa swiata
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 31-12-2016 01:50:25 
Brazeale dostal baty od Mansoura. Nie ma szans ze Szpilą
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-12-2016 01:52:10 
Tylko kiedy byla walka z jenningsem i jak wtedy szpilka trenowal?
Zabil... jakby tak sie dalo to ja bym cie teraz zabil smiechem.

Wieczor z powtorkami.
Wikder dlugie bardzo szybkie dyszle i tu kolejna zaleta ktorej szpilce odmowic sie nie da, refleks i trzymanie dobrego dystansu mimo przewagi tak duzej w zasiegu.
W 4 rundzie ladnie przepuscil bombe minute przed koncem, ale 30 przed juz porzadna wylapal, w 5 rundzie minuta przed końcem i 10sek tez jakow go nie powalilo na mate
W 6 1.23 do konca dwa ladne przepuszczenia i za chwile zdzielili sobie w narozniku nie lekko
7 1.32 do konca kruchy szpilka znowu ustal...1.13 1.06 0.35 piekny refleks
8 odsychylenia szpili 0.16 do konca spowodowaly ze deontayowi sie nogi rozjechaly.
9 minuta przed końcem tez przyjal. Ko wyniko z tego ze z tym balansem wchodzil bardzo flegmatycznie i wilder zdarzył sie ustawic a zasloniety lewa wildera nie widzial tego pocisku. Padl razony nie swiadomy ale przytomny, a ideologie tu dopisuja ze szok; prawie umarl, zsikal sie itd. Nosze to procedura. Minute od ko moze chwile dłużej przybijal z wilderem rekawice. Mocne i strasznie ale bez przesady. Taki sport. Manny tez padl twarza do przodu calkowicie nie przytomny a teraz nawet wg mnie sie bardzo dobrze prezentuje.

Jak mozna mowic ze szpilka uciekal w tej walce? Wiekszosc czasu to on tworzyl pressing. Wg mnie wygrywal 2-3 rundami a jakby go nie lubic to mozna dac remis do 9 rnd
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 31-12-2016 02:51:47 
Maniek przyznaj się. Ty to chyba jesteś z rodziny Arturioasa co? A jak nie to co najmniej z tej samej mieściny i się znacie od podstawówki.
Bez kitu ile Ty energii poświęcasz na jego wychwalanie i branie pod opiekę to jest jakaś masakra. Ba robisz to na 2 portalach.
Zrozum jednak że jesteś mega stronniczy i nie da się tego brać w pełni poważnie. Piszesz że Szpulka przyjął trochę ciosów Wildera więc ma dobrą odporność. Przecież Wilder musi sporo władować w każdego przeciwnika ostatnio. Bije oczywiście bardzo mocno ale to nie jest potwór którego każde trafienie zabija. Ba wychwalasz Szpulkę za parę przyjętych ciosów a dziwujesz się Dominicowi że zatańczył po piekielnym podbródku które AJ ma cholernie ciężkie (to skończyło Whyte'a). Bez kitu.
Zrozum że inne walki nie potwierdzają by Artur był jakimś mega twardzielem a w teraz w dodatku może mieć uraz w głowie po wyjeździe na noszach.
Przestań go wychwalać za te kilka ciosów bo to nic nie zmienia. Od Wildera przyjmowali Duhaupas, Molina, Stiverne, Arreola itd.
To że przyjął jakieś jego ciosy nie znaczy od razu że ma twardą głowę...
 Autor komentarza: voy
Data: 31-12-2016 03:31:30 
Niech ktos Ojca przebudzi bo zaraz Johny Hendricks wychodzi!!!!!!!
 Autor komentarza: thunder
Data: 31-12-2016 07:04:04 
Proxx i black dog WAS SIĘ JUŻ NAWET NIE CHCĘ CZYTAĆ... CIĄGLE MACIE DZIECINNE I SZCZENIACKIE PODEJŚCIE DO SPRAWY... JEDNO JEST PEWNE.. JA KIBICUJE SZPILCE I WAWRZYKOWI BO SĄ KUR....A!!!!!!!!POLAKAMI CHCESZ TO KIBICUJ DOMINICOWI I ZRÓB MU NA ZACHĘTE LASKĘ..
 Autor komentarza: thunder
Data: 31-12-2016 07:10:10 
PROXX ZNAWCO BOKSU... TY TO BYŚ PEWNIE POSZEDŁ Z WILDEREM OD RAZU NA WYMIANĘ.. KOZAKU TY NASZ... TY MEGA WSPANIAŁY TAKTYCZNY BOHATERZE... SYNKU TAK NA PRAWDĘ W DUPIE BYŁEŚ I GÓWNO WIDZIAŁEŚ... CA ZA KUR...A CEP... PRYWATNE NIECHĘCI SCHOWAJ SOBIE W DUPE TAK SAMO TY BLACK DOG.. JESTEŚCIE MONOTEMATYCZNI... AAA.. SORRY ZA TRUDNE SŁOWO... NON STOP PIERD.....CIE TO SAMO!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: thunder
Data: 31-12-2016 07:23:15 
CHOCIAŻ BLACK DOG, MIMO IŻ NIE LUBI WALCZĄCYCH POLAKÓW ,TO WYPOWIADA SIĘ O NICH ZNAJĄC SIĘ NA BOKSIE--- A TY PROXX NIE WIEM MOŻE ZOSTAŃ NOWYM TRENEREM GMITRUKIEM... WIESZ TYLE O WALCE W RINGU ... PEWNIE STOCZYŁEŚ Z TAKIMI KOLOSAMI JAK WILDER, NIE JEDNĄ WOJNĘ HA HA HA .. JA UWAŻAM ŻE SZPILA TO TERAZ NAJLEPSZY POLSKI CIĘŻKI , BO NA RAZIE NIE MAMY INNEGO, WAWRZYK - BĘDE MU KIBICOWAŁ MIMO IZ NIE MA ŻADNYCH SZANS... WSZYSTKO W TYM TEMACIE
 Autor komentarza: sajferr
Data: 31-12-2016 09:59:24 
Breazeale KO
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 31-12-2016 10:13:57 
@thunder Rozumiem,że PROXX to o mnie chodzi ?? Więc na początek poskładaj sobie dobrze literki a potem się możesz do mnie waflować frajerze. Po drugie wyzywać od cepów to sobie możesz swojego starego bo jak widać niezbyt skutecznie cię dojebał a po 3 możesz sobie podać rękę z mańkiem bo widać ,że macie wspólnego idola-patola co widać i po was
 Autor komentarza: GOLDI1
Data: 31-12-2016 11:17:45 
HUJ Z TYM BARANEM SZPILKA NIECH DOSTANIE W PIZDE BO TYLKO NA TYLE ZASLOZYL ZA SWOJE ZACHOWANIE I NIC TU NIE MA DO TEGO ZE JEST POLAKIEM BO WCALE NIE ZACHOWUJE SIE GODNIE JAK NA POLAKA PRZYSTALO
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 31-12-2016 16:02:12 
Nie dogu jestem ze stolicy:) mam 30 lat,
Po prostu wkurza mnie przeklamywanie rzeczywistosci. Co zle i najgorsze w bokserze to zawsze szpilka, wkurza mnie to. Innych sie broni, koksiarzy wychwala ale my zawsze naszych zrownujemy z gownem.
Tski glazkov, jak aktywny to wychwalany w niebo głosy, o nim nie slyszalem ze to napompowany cruiser, ze waciak ze nie umie przyjac itd itd
Oczywiscie szpilka ma duzo jeszcze do poprawy ale jemu sie umniejsza wszystkiego tylko dlatego ze ma przeszlosc jaka ma i nazywa sie artur szpilka.
Ja tylko udowadniam ze szpilka nie jest kruchy bo te uderzenia byly naprawde mocne i pewnie wielu by przestraszyly i zagonily do defensywy.
O nie nie nie wycinaj z kontekstu zdania. Napisalem ze zatanczyl po podbrodku ktory nie wygladal jak pocisk ale antek ma czym paralizowac. W calej walce ustawal potezne uderzenia i nie ujmuje mu tego bo wytrzymalosc to jest/byla jego zaleta.
Jasne ze przyjmowali ale o nich nikt nie psioczy.
A to ze sie przewracal nie znaczy ze jest malo odporny.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.