SZPILKA: BREAZEALE? SPOKOJNIE WYGRAM

Artur Szpilka (20-2, 15 KO) jest pewny, że pokona Dominika Breazeale'a (17-1, 15 KO). Walka z Amerykaninem planowana jest na 25 lutego.

- Spokojnie wygram... jestem w życiowej formie - napisał polski pięściarz na Twitterze.

W sukces "Szpili" nie wątpi też dziennikarz Polsatu Mateusz Borek, który przyznał, że "założył się o kasę", że Polak wygra.

- Breazeale jest wolny i mało mobilny. Będzie Arturowi pasował - stwierdził.

Na tej samej lutowej gali, która odbędzie się w Birmingham w stanie Alabama, Andrzej Wawrzyk (33-1, 19 KO) ma boksować o mistrzostwo świata WBC w wadze ciężkiej z Deontayem Wilderem (37-0, 36 KO) - pogromcą Szpilki ze stycznia bieżącego roku.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: pavlus
Data: 21-12-2016 17:16:42 
Dobry ruch. Rywal do wypunktowania, a zawsze to były pretendent do pasa, więc notowania dobre.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 21-12-2016 17:22:55 



Szpilka w formie z Wildera spokojnie punktuje Breazele'a. Niech sie tylko Ajtuj nie podpala, bo znowu dostanie KO. Wiadomo nie od dzis ze Ajtuj lubi z dynki pociagnac itd....


 Autor komentarza: garson
Data: 21-12-2016 17:30:36 
Jedyna dla niego nadzieja to taktyka z Adamkiem, punktować, uciekać uciekać i jeszcze raz uciekać jak pójdzie na wymianę to skończy na deskach. Rozumiem, że to będzie 12 rund? Co do jego "pierdolenia" to już wszyscy wszystko słyszeli po 10 razy, lepszy nie będzie ale na Breazalea może starczyć...
 Autor komentarza: puncher48
Data: 21-12-2016 17:57:33 
Szpilka jaki jest, to każdy wie, za wysoko nie podskoczy ale mu kibicuje, bo to obecnie nasz najlepszy ciężki

i liczę, że nadal będzie pływał wśród tych najlepszych byle tylko ktoś go nie zatopił na amen.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 21-12-2016 18:04:58 



Ogolnie dobry ruch. Przeciwnik w rankingu i w zasiegu.


 Autor komentarza: MrAdam
Data: 21-12-2016 18:40:26 
Szpilka w każdej walce popełnia duży błąd, jak lepszy przeciwnik to wiadomo jak to się skończy.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 21-12-2016 18:43:09 
Nie wiem czy taki dobry ruch. Po takim nokaucie jaki dostał od Wildera, powinien mieć kogoś słabszego chociażby po to żeby sprawdzić czy w psychice się coś nie poprzestawiało. Szpilka jest w stanie przegrać z każdym w wadze ciężkiej a dwa nokauty pod rząd mogą się dla niego fatalnie skończyć.
 Autor komentarza: Darion
Data: 21-12-2016 18:50:17 
Jak patol zlekcewazy DB to dostanie jakies cepa i sie znowu skonczy na obsikanym ringu. A jak bedzie skupiony jak w walce z Bawelna, to na punkty moze wygrac. Ale wyzej wala i tak nie podskoczy, wiadomo od dawna, ze to nie gosc ktory moze zagrozic 10 najlepszym zawodnikom.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-12-2016 19:09:53 
50/50
Niby walka do wygrania ale może być różnie. Szczególnie że ostatni rok to raczej było chyba coś więcej niż kontuzja ręki jeśli chodzi o Arturiosa. Zobaczymy co pokaże w ringu. Na początku póki będzie szybki może będzie raczej wygrywał ale jak zacznie spadać ruchliwość mogą zacząć się kłopoty. A Dominic to kawał chłopa więc tu energia będzie szybko spadać.
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-12-2016 19:19:26 
WIDZĘ OPTYMISTYCZNE KOMENTARZE, POLSKICH KIBICÓW SUKCESU...ŻENUJĄCE................. SZPILA TO WYGRA.. JEST GŁODNY WALKI, BĘDZIE CHCIAŁ WRÓCIĆ EFEKTOWNIE.. FAKT FAKTEM DOMINIC TO KAWAŁ CHŁOPA.. ALE NIE MA SZYBKOŚCI.. SZPILA WYPUNKTUJE GO GŁADKO..
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-12-2016 19:19:52 
WIDZĘ OPTYMISTYCZNE KOMENTARZE, POLSKICH KIBICÓW SUKCESU...ŻENUJĄCE................. SZPILA TO WYGRA.. JEST GŁODNY WALKI, BĘDZIE CHCIAŁ WRÓCIĆ EFEKTOWNIE.. FAKT FAKTEM DOMINIC TO KAWAŁ CHŁOPA.. ALE NIE MA SZYBKOŚCI.. SZPILA WYPUNKTUJE GO GŁADKO..
 Autor komentarza: Darion
Data: 21-12-2016 19:24:50 
Jak patrze na fb/insta Szpilki to mam nieodparte wrazenie, ze ten wpierdol od Bawelny, zabral Szpilce sporo mozgu. A wczesniej juz nie bylo czym szastac. Jemu sie zupelnie popierdolilo we lbie i mysli, ze te psy to jego dzieci. Wrzuca wiecej zdjec i filmikow z tymi kundlami, niz normalni ludzie robia zdjecia swoich dzieci. Spi z psami, ocierajac sie o ich osrane dupy, te smierdzele leza na jego poduszkach. Niedlugo pierdzioch pojdzie zupelnie w odstawke, Szpilka sfiksuje i bedzie jak te kociary co maja w domu sto kotow, tylko Szpilka bedzie mial 100 psow.
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-12-2016 19:25:23 
TO DOBRY RUCH ZGADZAM SIĘ Z -PAVLUSEM- BREAZEALE JEST WYSOKO NOTOWANY.. WIĘC NOTOWANIA NAJLEPSZEGO POLSKIEGO CIĘŻKIEGO MOGĄ SZYBKO WZROSNĄĆ.... NO ALE NAJPIERW TRZEBA TO WYGRAĆ... POTEM ZOBACZYMY
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-12-2016 19:29:00 
DARION.... NIE MASZ SIĘ CEPIE DO CZEGO PRZYPIER.........LIĆ!!!!!!!!!!!!! PSY ZOSTAW W SPOKOJU... ZAJMIJ SIĘ SWOIM MÓZGIEM BO CHYBA Z CZASZKI WYPADŁ... HA HA ALE Z CIEBIE DEBIL!!!!!!!
 Autor komentarza: thunder
Data: 21-12-2016 19:34:28 
PISZEMY TU O BOKSIE A NIE O JEGO ZWIERZAKACH ,NA MOJE TO ON MOŻE MIEĆ NAWET PIĘĆ GEPARDÓW, GÓWNO MNIE TO OBCHODZI....
 Autor komentarza: arpxp
Data: 21-12-2016 19:46:16 
EJ, KTÓRYM SIĘ WYŁĄCZA CAPSLOCK?
 Autor komentarza: paxoxxx
Data: 21-12-2016 19:58:42 
Jak nie wyłapie jakiegoś przypadkowego cepa to może uda mu się obskoczyć go na punkty ale znając naszego samozwańczego "miszcza" to będzie chciał znokautować cycatego i wtedy na bank będzie git leżał i wąchał dechy. Ogólnie walka 50/50
 Autor komentarza: President
Data: 21-12-2016 20:05:49 
No i jedziesz z nim Artek. Wez podciagnij troszku masy, ale tak minimalnie + lotnosc i szybkosc z walki z Adamkiem i bedzie pasek. Mnie ten Jenings u Artka boli najbardziej, bo on byl do zrobienia. Zostan w krolewkiej dywizji Artek i wez wkoncu pas dla polski. Zadne inne gowna nizsze wagi, nie daj sie skrecic Wasilewskiemu. Tylko ty mozesz wziasc pas Artek, zadne inne ciezkie Wawrzyki,Wachy,Izu z polski niestety na dzien dzis tego nie sa w stanie osiagnac. Acha zapomnial bym o "Diablo" ! Rowniez bym obejrzal jak "Szpila" spuszcza mu wpie.... I chlopaki za PBN ladnie wyjda finansowo + kibice mysle beda zadowoleni. Propsuje taka gale. Bo o ZIMNA VS SZPILA mysle ze mozna zapomniec.
 Autor komentarza: kabanos
Data: 21-12-2016 20:42:02 
President Co ty ćpiesz gościu?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 21-12-2016 20:44:07 
Juz nie moge tego czytac.... szpilka szklany waciany bez kondycji. Popelnia bledy.
Przyjmowal bardzo potrzne uderzenia Wildera i jakos nie plywal nie uciekal nie byl zmuszony do klinczowania i ratowania sie - wilder na pewno bije mocniej niz breazeale.
Waciany...moze nie ma petardy wildera aj kliczko, ale pewnie cios ma na poziomie wiekszosci obecnych ciezkich. Dominic podobno bije mocno, podobno ale Antka ze 2 razy trafil widac solidnie a po nim to splynelo.
Konfycja, na Wildera wyszedl lekko zalany co wytknal mu jego trener obecny da costa. Waży teraz praktycznie tyle co z Wilderem a jest po prostu zyla z budowy, widac ze dobrze sie odzywia i ostro zapierdala wiec i kondycja rosnie. Kazdy z nich ma kondycje na 12 rund ale wszystkio zmienia sie z walka. Z adamkiem ganial 12 rund i nie umarl bo tomek za szybki nie byl, z wilderem 7 rund mi w mega tempie ale tu robil 2 razy wieksza prace bo wilder wielki bije poteznie i jest szybki, dodatkowo tez trafił szpile kilka razy porzadnie. Dominic to wielki kloc, wolny, ze srednia technika. Plotka glosi ze bije mocno, ale czy tak jest to sie okaze. Mysle ze leworecznasc i bdb praca nog szpilki zalatwi sprawe i nawet go skonczy przed czasem. Wszak uwarzam ze dominic ma/mial bardzo solidna odpornosc ale przez sie sie skrzywdzil bo AJ bardzo go zbil.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 21-12-2016 20:46:33 
Co do padania, coz jak ske lubi bic to sie zdarzy pasc, ale wazne aby miec charakter i jaka i wstac a to Szpilka ma
 Autor komentarza: Piesel
Data: 21-12-2016 20:52:16 
@Darion racja hahaha ale się uśmiałem :D że ta jego dziewczyna nie jest zazdrosna o te kundle
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-12-2016 21:01:34 
"Juz nie moge tego czytac"

Tak jak ja i zapewne wiele osób nie może czytać Twojego jednostronnego często jak się okazuje w praktyce mylnego postrzegania Pl bokserów.
Piszesz o przyjmowaniu 3 mitycznych ciosów jako coś co ma świadczyć o jego wielkiej odporności bo Wilder bije mocno. Tak się składa że Wilder potrzebował sporo czasu na przeciwników których inni mocno bijący pięściarze odprawiają bardzo szybko. Czy Jennings bije mocniej od Dominica? Raczej nie a znokautował Szpulkę (tylko nie pisz tu o padnięciu kondycyjnym błagam) i położył na dechy.
Adamek bije mocniej? A w ich walce sprawił że przez moment Artur walczył o życie i widocznie pływał.
Nie bądź kurde taki zero jedynkowy bo na jednym głupim przykładzie próbujesz opierać swoje opinie nie dostrzegając przy tym 10 które ją podważają.
Szpulka ma średnią odporność co najwyżej + wraca po straszliwym nokaucie po którym wyglądał chwile jak martwy a ring opuszczał podłączony pod tlen na noszach. To może się odbić bardzo chociażby na jego psychice.

Widziałeś ten filmik który ktoś tu przytoczył ostatnio? Oglądnij i zluzuj trochę bo to Ciebie się czytać w takich tematach nie da.
https://www.youtube.com/watch?v=G5Hq8PgTIMk
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 21-12-2016 22:27:02 
Jak on tego nie wygra.. powiem więcej, jak on tego nei wygra w sposób przekonujący to niech wraca do polski walczyć z Letrem itp...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 21-12-2016 22:38:48 
Szpila to wygra, chociaz walczy z wymagajacym rywalem o dobrych warunkach fizycznych. Bedzie ciekawa walka.
Chcialbym zeby walczyl z tym bumem Parkerem to mieli bysmy mistrza swiata.
 Autor komentarza: boxing
Data: 21-12-2016 22:48:01 
a co będzie jak przegra ?
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 21-12-2016 22:56:48 
Spakuje manatki i wróci do Polszy gdzie stoczy walkę wieczoru po jakimś czasie na PBN zapewne. No może ewentualnie jeszcze go tam potrzymają jako kogoś do zapychania gal ale z jego wymaganiami finansowymi raczej nie zadowoliłyby go pieniądze do podniesienia. W Pl napompowana została atmosfera już do walki z Zimnochem czy Diablo. Wystarczy odkurzyć temat, "dopompować oponę" z której trochę zleciało powietrza i mamy 2 starcia za które Arturios sporo w Pl by dostał a na zainteresowanie mogą śmiało liczyć bardzo duże (o ile np Zimnoch wygra z Mollo a Włodarczykowi nie wyjdzie z pasem IBF)

Szpulka trochę jeszcze z nazwiska może wyciągnąć. Nawet jeśli przegra.
 Autor komentarza: tomekck91
Data: 21-12-2016 23:05:27 
@PanJanekTygrys

Jakim wymagającym? Człapiący w ringu jak i poza nim anemiczny spaślak, gdzie u neigo dobre warunki ? Jedyny atut jaki ma to siła, ale ten atut posiada 96% pięściarzy w HW. Skoro Parker Twoim zdaniem to bum to szpulka powinen podawać ręcznik i myć stopy Letrowi.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 21-12-2016 23:06:55 
Hahahaha! Dla Szminki każda niemal walka to tykająca bomba. Breazeal jest mega odporny, to co w niego władował AJ to na Szminkę starczyło by ze 30 razy. Myślę że jak Ajtuj stanie choć na sekundę, a Dominic pójdzie śmiało do przodu to będzie znowu siku i wizyta w szpitalu. Wiele osób ocenia poziom Polaka po walce z Wilderem. Ajtuj ładnie tam chodził, ale Wilder nie cisnął, nie starał się zamknąć go w półdystansie. Bardziej brał Ajtuja na przeczekanie. Dla mnie to typowe 50/50. Obaj po ciężkich laniach... To może mieć duży impakt.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 21-12-2016 23:10:12 
Panowie, Szpilka jak Szpilka, ale być może niedługo będzie nam dane zobaczyć Wawrzyk dance. Oby tylko Polak dużo zdrowia nie stracił. Skok na kasę, ale żeby nie skończyło się dla niego tragicznie. A Wilder to śmieszny "mistrz" i w jego stylu kolejna śmieszna obrona paska od spodni. Bo jak można nazwać pas WBC w HW obecnie ?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 22-12-2016 01:40:21 
dog dlaczego jednostronny i mylny? Bo inny niż twój i innych osób? Takie jest życie.
Przecież jak mówię, że moim zdaniem Szpilka wygrywał z Wilderem to jest to moje zdanie, nie zmuszam Cie abyś zmienił swoje, ale nie jestem też taki osamotniony bo np taki kauffan też sądzi że szpilka wygrywał, młody fury czy zdaje sie tez powietkin i pewnie jeszcze wiele inych osob by sie znalazlo ze swiata boksu ktore sada podobnie.
No i kto widzi dziwnie boks? Jak jennings znokautował szpilke to ja jestem papa smerf, wymeczyl go, a tak wymeczonego boksera pewnie i ja i ty bysmy polozyli
Pływał z Adamkiem? Buhahahah:)
Ja jestem wyluzowany jak malo kto:) Filmik spoko


czy Braezeale nadal jest tkai wytrzymaly to zobacyzmy bo AJ niezle obil mu twarz


z ploteczek o Michalewskim dzisiejszy news

"Dziennik Bałtycki", który jako pierwszy przekazał tę informację, podaje, że Barbara Imos oskarżyła "Tigera" o stosowanie przemocy domowej. Na dodatek, sportowiec mógł być pod wpływem narkotyków. Znaleziono przy nim 0,3 grama kokainy.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-12-2016 01:46:39 
Ludziska przejrzycie na oczy , przeciez wilder widzial wczesniejsze walki gita i wiedzial ze lubi wylapc na ryj a szczeka jego j3st co nawyzej sredniawka , wilder nie atakowal w swoim stylu czyli furia i cepy jak sie nadarza okazja ,nie ze strachu bo to juz wiemy ze moze przyjac mocniejsza bombe na ryj niz git i nic mu specjalnie nie jest , poprostu wiedzial z wczesniejszych walk ze git po polowie walki zwalnia, a on sam przez mala wage jak na takie warunki zapierdala w tym samym tempie jak i 1 tak i 12 rundzie .Zalozy sie ojciec ze jakby walka byla nie na terenie wildera i on bylby pretendentem to git by sie zalal uryna dla jednych czy potem :) dla drugich:) duzo szybciej poprostu wilder przycisnolby wczesniej gita gdzies do lin i zaatakowal wsciekle podobnie pewnie jak cepowal sie ze steverne i to na gita by wystarczylo jak prawie nokaltowalo twardoglowego steverna .Gadanie ze git prowadzil na pkt itp jest smieszne poprostu wilder kontrolowal ta walke od 1 do ostatniej minuty ani razu powtarza ojciec ani razu nie byl zagrozony czy nawet lekko podlaczony ,szczerze zamiencie osoby i wilder to glowka a szpilka to powiedzmy cunningham czy wtedy tez do momentu nokaltu mowilibyscie ze glowka przegrywal na pkt ??? :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-12-2016 01:58:36 
Czy brazeale jest taki nadal wytrzymaly to zobaczymy bo aj niezle obil mu twarz hhahaha no tak tylko jak ktos chce lub udaje obiektywizm to powinnien tez dopisac CZY SZPIKA JEST NADAL SREDNIAWKA POD WZGLEDEM SZCZEKI BO WILDER O MALO GO NIE ZABIL (co zreszta moze uratowac troche warzywko o wilder naprawde zesral sie troche ze go zabil w ringu co bylo widac i takze mowil o tym :) Bardzo ciekawa sprawa jak taki CIEZKI nokalt wplynie na jego odpornosc , czasami bokserzy po jednej walce juz nie byli tymi samymi czas pokaze
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-12-2016 02:29:52 
"dog dlaczego jednostronny i mylny? Bo inny niż twój i innych osób?"

Mylny bo nie potwierdza się w rzeczywistości. Przykłady każdy zna. Mylny również dlatego że nie umiesz wyciągać wniosków ze swoich pomyłek, z walk itd.
Zakładasz coś i nam to serwujesz. Później okazuje się że się pomyliłeś ale Ty zamiast wyciągnąć wnioski doszukujesz się jakiś plusików które mają niby potwierdzić że masz rację albo byłeś jej bliski.
To że Szpulka prowadził w miarę wyrównaną walkę na punkty z Wilderem to fakt tyle że Wilder robił coraz więcej i Arturios już raczej żadnej rundy by nie ugrał. Nie wspominam też o nokaucie. Pytanie czy to Artur był tak świetny czy Wilder tak słabo zawalczył. On oddawał rundy nawet topornemu Molinie.
Co do szczęki to tak był taki moment w walce z Adamkiem że przyjął i wyraźnie odczuł (może nie walczyło życie ale na pewno to po nim nie spłynęło). Zaczął pływać i się miotać. Zamiast się śmiać znajdź i sobie przypomnij choć wątpię byś widząc to co będziesz widział wyciągnął poprawne wnioski...

A i od dziś zwracam się do Ciebie Papa smerf bo tak się składa że Jennings ZNOKAUTOWAŁ Artura ciosem na szczękę po którym ten błędnie patrzył w siną dal zaś wcześniej położył go na deski ciosem na splot. Mogę też się założyć że mielibyśmy obaj problem z powaleniem na deski tak "zmęczonego" Szpulki ale tego raczej nigdy udowodnić okazji mieć nie będziemy.
Tak więc pozdro Papo smerfie ;D
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-12-2016 02:59:10 
Black Dog
Zalezy jakie macie pierdolnie...:)?git juz wtedy byl wymeczony jak kon pociagowy plywal ,jakbyscie wypadli na swiezo po lekkim rozruchu srednio zdolny amator cwiczacy rekreacyjnie powinien go ubic wtedy (babilon by napewno tamtego gita ubil gdyz w ciemno ojciec strzela ze ma lepsze pojedyncze jebnie..ie niz git a i moze szczeke tez lepsza :)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-12-2016 07:42:15 
Może dojdzie kiedyś do pojedynku Szpilka vs Haye i rewanżu z Jenningsem. Na ten moment Szpilka to zupełnie inny zawodnik niż wtedy. Pamiętam robił Bryanta na punkty i wyłapał ten niszczący cios na ciało, ale wstał i dalej walczyło tylko serce. Teraz inaczej trenuje - jak profesjonalista. Wcześniej był po więzieniu i na Polskich obiadkach. Jennings w następnym pojedynku wygrał z Perezem pokazując, że wcale taki słaby nie jest. Urosła równocześnie wartość Szpilki. Bryant urwał dużo rund Wladimirowi, a Artur pokonał Adamka. Pokonując Adamka pokazał, że jest niekoronowanym topem tej kategorii. Przecież Adamek przez te wszystkie lata był wymieniany nawet w top5 - 1. Vitali 2. Wladimir 3. Haye 4. Povetkin 5. Adamek. Tak było dopóki do czołówki nie wskoczyli młodzi zawodnicy. Prime Adamek byłby wyzwaniem dla każdego, a to, że przegrał z Vitem to żaden wstyd.
 Autor komentarza: kozakpop
Data: 22-12-2016 11:42:58 
Typowy Amerykański system, dwóch przegranych walcza o byc albo nie byc przegrany tej walki bedzie juz na bocznym torze takze walka ciekawa bo dla obydwuch walka o przetrwanie Brezel jest bardzo ograniczonym twardym piesciazem z betonowa szczeka o świetnych warunkach i mocnym ciosie Szpilka szybki dobrze czujacym dystans małym ciezkim ze słabym ciosem i słaba odpornoscia, Szpilka ma realne szanse wypunktowac Brezela pod warunkiem ze niczego nie wyłapie pierwsze rundy maga byc dla Szpilki po 8 rundzie moz esie okazac ze znowu brakuje paliwa i bedzie Ko na Szpilce obym sie mylił bo kibicuje z całego serca Szpilce ale delikatnie mówiac po takim nokacie tak mocno bijacy duzy Brezele nie ejst dobrym wyborem
 Autor komentarza: Zawojda
Data: 22-12-2016 17:55:55 
"Spakuje manatki i wróci do Polszy ... "
Do POLSZY??? Tu się mówi POLSKA!!! a nie Polsza czarny kundlu. Już miałem te wszystkie psie bzdury ignorować, ale takiego poziomu rusofilstwa tolerować nie można.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.