WITALIJ KLICZKO: TRUMP TO NASZ STARY PRZYJACIEL

Mike Tyson nie jest jedynym mistrzem wagi ciężkiej, który utrzymuje przyjacielskie kontakty z Donaldem Trumpem. Prezydenta elekta miał okazję bliżej poznać także Witalij Kliczko.

- Kiedy Władimir boksował w kasynie Taj Mahal, które należało do Donalda Trumpa, widzieliśmy go w pierwszym rzędzie. Byliśmy też u niego w domu. Można powiedzieć, że to nasz stary przyjaciel - powiedział Ukrainiec.

45-letni Kliczko, który od lat angażuje się w politykę i obecnie pełni funkcję mera Kijowa, podkreśla, że ma nadzieję, iż Trump utrzyma korzystne stosunki pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Ukrainą.

- Stany Zjednoczone zawsze będą naszymi przyjaciółmi, będą pomagać nam wdrażać ważne reformy, bez których Ukraina nie będzie mogła stać się prawdziwie europejskim państwem - oznajmił.

O samym wyniku wyborów, w których Trump pokonał niespodziewanie Hillary Clinton, powiedział: - Niektórym się to podoba, niektórym nie. Można krytykować Trumpa, ale Amerykanie podjęli decyzję i wybrali swojego prezydenta.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 13-11-2016 15:08:21 
"Stany Zjednoczone zawsze będą naszymi przyjaciółmi, będą pomagać nam wdrażać ważne reformy, bez których Ukraina nie będzie mogła stać się prawdziwie europejskim państwem"

Europa jest już w połowie martwa a ten widzi tam przyszłość. Biedak bredzi dokładnie to samo co my w 1991 :(
Tak czy inaczej, wiadomo że się znają, elity bawią się między sobą, tak było, jest i będzie.
 Autor komentarza: kozakpop
Data: 13-11-2016 15:38:22 
Mysle ze Trump bardziej lubi putina niż Kliczke stad Ukraina bedzie musiała sie podporzadkowac oczywiście Rosji , układu na odwrót nie bedzie
 Autor komentarza: RSC2
Data: 13-11-2016 16:21:46 
@Cooperek

Czy Ty uważasz że Polska nie zmieniła się od 1991 roku?

-----------------------------------------------------------------------
@kozakpop

[Miłość Trumpa do Putina to mit powielany w mediach.Oni nawet się nie znają. ]
 Autor komentarza: nonitek
Data: 13-11-2016 17:03:56 
@RSC2
tak, na pewno prezydenci USA i Rosji się nie znają.
 Autor komentarza: RK2
Data: 13-11-2016 17:12:14 
no Witold Kłyczko trochę przesadził, ale ... znajomość jakaś jest, nie ma dwóch zdań.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 13-11-2016 17:14:49 
Tramp nie jest jeszcze prezydentem.

Nawet nie jest elektem.

Dopiero w grudniu będzie głosowanie elektorów.

W USA wybory prezydenta nie są bezpośrednie tak jak w Polsce.

Prezydenta wybierają elektorzy a nie naród.

Poczytaj sobie na ten temat to będziesz wiedział.
 Autor komentarza: skud
Data: 13-11-2016 18:20:02 
Zydzi zawsze mileli taka zasade,ze kto rzadzi temu sie podlizuja tak bylo I w Polsce najpierw Armie radziecka witali chlebem I sola a pozniej Hitler ich wydymal ,gdyz obiecala I'm odzdziwlnw Panstwo w Polsce.Z ,tego wzgledu uytwozryl w wiekszych miastach getta ,do ktorych sami sie zglaszali a nas oklamywali ze to ze wzgledu na ich religie.Zdrajcy ,a pozniej Hitler zrobil swoje.Zginello ok 300 tys. Zydow a sklamano ze 2 mil a Polakow 6 milionow.ale oczywiscie cala wine ponosza Polacy I po raz drugi musza I'm oddawac odszkodowania!
 Autor komentarza: nonitek
Data: 13-11-2016 19:22:34 
@RSC2
Tak, doskonale o tym wiem, z tym że widzisz jakikolwiek % szans na to aby elektorzy go odrzucili? Wydaje mi się, że już chyba wszyscy się pogodzili z faktem, że będzie prezydentem. No chyba że oczekujesz, że stanie się inaczej
 Autor komentarza: RSC2
Data: 13-11-2016 19:54:50 
Tramp posiada zbyt dużą przewagę w liczbie elektorów i cudu nie będzie.
Niemożliwe ,aby znalazło się kilkudziesięciu "wiarołomnych" elektorów Trampa którzy zagłosowaliby na Clinton.

[Pamiętam jednak taką sytuację z Al Gorem ,ale tam przewaga była niewielka]
----------------------------------------------------------------------------------------
Nie sądzę aby Tramp był z Putinem w przyjacielskich związkach.
W jednym z wywiadów powiedział ,że osobiście go nie zna.
A to że wyraził chęć współpracy z nim nie oznacza ustępliwości i podporządkowania .

Ja jestem zwolennikiem prezydentury Trumpa , bo mam nadzieję że skończy z "poprawnością polityczną " i ten trend rozleje się na Europę.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-11-2016 20:21:22 
Bardziej bym sie spodziewal ze przyjacielem banderowcow jest killary Clinton, bo faszysci powinni sie trzymac razem.z drugiej strony trudno cos powiedziec o Trumpie, na ile jest samodzielny a na ile go kontroluje jakas grupa w cieniu.
Osobiscie zyczyl bym sobie zeby Trump zajal sie problemami w ameryce I zaprzestal szerzenie demokracji za pomoca pokojowych bomb mordujac inne narody.Ciekawi mnie tez jak na tym wyjdzie Polska jako usluzny wasal czy piesek ameryki, komu nasi politycy beda robic laske .?A nasi przyjaciele ukrainscy pracuja nad ustawa w parlamencie zeby Polske uznac za okupanta ziem Ukrainskich (Pezemysl , Chelm Rzeszow , Bialystok) , pewnie rosjanie ich do tego namowili jak do Wolynia
 Autor komentarza: RSC2
Data: 13-11-2016 20:45:36 
Jakie to narody "morduje" USA?
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-11-2016 21:27:24 
Rsc2
Np.Awganistan, Irak , to oni a za pomoca najemnikow I marionetkowych rzadow , libia , syria jemen , sudan , a jak chcesz wiedziec cos wiecej
polecam film historia USA wg Olivera Stone , a tym panu chyba slyszales
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-11-2016 21:31:37 
A jakby Trump przegrał, to by Witalis mówił, że nie zna gościa...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-11-2016 21:41:24 
RSC2
przejales sie tym ze , napisalem o usa , ale to ze ukraincy knuja za miedza to , Cie nie ruszylo, wydaje mnie sie to dziwne, bo w obecnej sytuacji moze byc roznie , Polska ma najbardziej czerwone granice Niemcy , ukraina .Niech sie Trump dogada z Putinem , polityka regionu ulegnie wstrzasowi I nowym ukladom I moze byc roznie , a pamietaj Polska armi juz nie posiada , a rusofobia tloczona od lat niczego dobrego nie przyniesie
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 13-11-2016 21:41:42 
RSC2:

"@Cooperek

Czy Ty uważasz że Polska nie zmieniła się od 1991 roku?"

Może ja odpowiem. Polska zmieniła się, tak samo jak zmieniła się między 81 a 91 lub 71 a 81. Żadnego postępu to jednak nie dowodzi. Ludzie dziedziczą majątki po wcześniejszych pokoleniach i coś dodają od siebie. A wzrostu gospodarczego III RP nie można nawet traktować poważnie, bo w dużej mierze składa się na to praca kobiet, które zamiast rodzić dzieci rypią zawodowo. Dodam, że wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby bezpośrednio zabronić kobietom zachodzić w ciążę. Przez kilkadziesiąt lat wyniki gospodarcze byłyby rewelacyjne, a że potem naród by znikł - to trudno. Ważne, że bylibyśmy zieloną wyspą.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-11-2016 21:48:06 
Wszystko fajnie z ta zmiana Polski tylko ile tej Polski zostalo , ile zostalo rozkradzione ile wyprzedane I jaka jest realna wlasnosc Polakow a ile z tego wszystkiego jest na kredyt
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 13-11-2016 22:01:33 
zeitgeist,

A co to jest ta "rusofobia"?

Ja jestem zdania, że Rosji ufać nie można, bo tzw. Państwo Moskiewskie od swojego powstania parło na zachód i było wiecznym wrogiem Polski. O USA można mówić dużo złego, ale to nie USA doprowadziło do Katynia i powojennej okupacji naszego pięknego kraju (tzn. pośrednio w tej okupacji miało swój udział, co oczywiste), nie mówiąc już o ciągłym osłabianiu Rzeczpospolitej począwszy od XV w.

Propaganda putinowska działa bardzo prężnie, co widać na wszelkiego rodzaju forach, gdzie nieznające historii dzieci pieprzą bzdury o tym, jaki to ten Putin mądry i pokojowo nastawiony, o jakiejś jedności słowiańskiej etc. itd. Jest powszechna nagonka na Ukraińców (ciekawe przez kogo inspirowana?), ale w liczbach bezwzględnych Ruscy wyrządzili nam co najmniej równie dużo krzywdy.

Oczywiście, zaczynać z kacapami bez powodu nie mamy po co, wzajemne stosunki powinny być oparte na skrajnym pragmatyzmie.

A w razie jakiegokolwiek konfliktu z Rosją na dekadencki Zachód też nie ma co liczyć.

PS. Oliver Stone to zakłamana, zafascynowana komunizmem (szkoda, że nie pożył sobie trochę u nas po wojnie), odrealniona menda.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 13-11-2016 22:15:30 
GROiLORT
Wlasnie , z Rosja nalezy nie zadzierac , tak jak z kazdym sasiadem starac sie utrzymywac stosunki normalne
szczegolnie w momencie gdy panstwo jest bezbronne.
co do ufnosci to predzej zaufam Rosji niz Ameryce

Mozna tez wszystko obracac w propagande , jesli jest cos niwygodne.
co do historii , Polsko Rosyjskiej nie byla kolorowa brak woli z obu stron plus religia , ktora moim zdaniem zawsze byla szkodliwa dla panstwa Polskiego Kosciol Katolicki niszczyl ten kraj pchajac w rozne konflikty.

Kiedys napisales ze najwiecej polskiej krwi na rekach maja , Niemcy, Rosjanie I Szwedzi I ze szwedami to sie troche mylisz
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 13-11-2016 22:23:32 
Ale dlaczego prędzej zaufasz Rosji? Jakie masz podstawy by im w czymkolwiek ufać?

Co do Szwedów - niekoniecznie się mylę:-)

Kiedyś czytałem, że proporcjonalnie Potop to była 2 największa katastrofa w naszej historii - jeżeli chodzi o ogólne osłabienie państwa, straty demograficzne i ekonomiczne (oni wywieźli od nas wszystko co się dało).

Nawet na wiki (tak, wiem jak bardzo rzetelne jest to źródło) jest napisane, iż:

"Straty poniesione przez Rzeczpospolitą w potopie szwedzkim są porównywalne do strat Rzeczypospolitej w II wojnie światowej.".

Tu link do artykułu z pisma równie (albo jeszcze mniej) "rzetelnego", ale sam wywiad ciekawy:

http://www.wykop.pl/ramka/2333788/prof-nagielski-potop-szwedzki-gorszy-niz-dwie-wojny-swiatowe/

i jeszcze tu:

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/664603,Nikt-tak-nie-ograbil-Polski-jak-Szwedzi
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 13-11-2016 22:24:48 
A co do tego, że nie należy uskuteczniać żadnych prowokacji i że nasze państwo jest obecnie bezbronne to się oczywiście z Tobą zgadzam.
 Autor komentarza: Rolan
Data: 13-11-2016 23:33:27 
zeitgeist
,,co do ufnosci to predzej zaufam Rosji niz Ameryce". Logiczne bo przecież Amerykanie napadali nas więcej razy niż Rosjanie
,,Kosciol Katolicki niszczyl ten kraj pchajac w rozne konflikty" Ha HA ha. Nie wiem czy zdajesz sobię sprawę ale KK w dawnych czasach to była organizacja ściśle powiązana z władzą świecką. Wyższe stanowiska kościelne były zarezerwowane tylko dla szlachty. KK na wyższym szczeblu był właściwie organizacją polityczną.
Rusofobia? Raczej normalna kolej rzeczy. Trudno traktować przychylnie państwo które w 21 wieku napada na inne i zagarnia jego terytorium.
 Autor komentarza: Chinook
Data: 14-11-2016 10:12:49 
GROiLORT
Należy zadać sobie pytanie co sie stało ze Słowianami na wschodzie ? Czemu wymazano Tartharię ? Po tamtych wydarzeniach pojawia się Księstwo Moskiewskie z emblematami Bizancjum w środku Słowiańszczyzny , z którymi to Słowianie się bili Ks. Moskiewskie to nie to samo co Rosja... Związek Radziecki to nie to samo co Rosja, a Bolszewicy to nie są Słowianie. Zgoda, że odkąd Ks. Moskw. powstało z inicjatywy zachodu parło na zniszczenie Polski ze wschodu, a z zachodu Niemcy. Kolejne powiązania kiedy zachód dochodził do władzy w Rosji ( np Caryca Katarzyna - niemka i jej świta, Stalin, Lenin, Bolszewicy - to wybrańcy ) poprzez swoich ludzi zawsze dogadywali się z Niemcami i nas niszczyli, ale kiedy w Rosji u władzy są Słowianie inaczej to wygląda.Dziwne zbiegi okoliczności co ? Radzę sprawdzić pochodzenie ludzi w rządzie ZSRR po tzw rewolucji Bolszewickiej około 10 % to Słowianie!!!. Kolejna sprawa. Polska też nie jest czysta kartą np czy uważacie, że rządy po II wojnie światowej i po 89 r to Polacy, to Polska racja stanu i myśl Polska ? Tych po 89r popierają Kodowcy i partie z nimi związane. A Polacy to Marsz Niepodległości i tak mw przebiega ta charakterystyka w naszym kraju.Różnica tylko w tym, że tamci są finansowani, a My nie mam kasy przy dupie, której nas pozbawili po wojnach.Po transformacjach systemowych zawsze zabezpieczali się tak, aby tylko oni zostawali przy władzy i stanowili tzw elity w sądach, policji, polityce i biznesie. Zobaczcie na ordynacje wyborczą Polski, przecież to jest jak za rozbiorów... Zwykły Polak choćby nie wiadomo jak mądry i wspaniały i nawet niech głosuje na niego 10 mln ludzi nie dostanie się do sejmu jeżeli szef partii nie wciągnie go na listę... A zazwyczaj tacy ludzie służa jako słupy do zbierania głosów, które przechodzą na numer wyższy , a który to może nie mieć wcale głosów, a w sejmie będzie siedział. I w te sposób sie utrzymują przy władzy. Nie zastanawia was fakt, że w Polsce jest masa partii, ruchów i stowarzyszeń patriotycznych, narodowych, słowiańskich z dobrymi programami, strategiami, planami, z konkretnymi ludźmi reprezentujących jak najbliższą polską rację stanu i tożsamość Polską, a nigdy nie są zapraszani do tv czy przed wyborami ...dlaczego ? A tu nagle powstaje jakaś Nowoczesna na "chwilę" przed wyborami bez jakiegokolwiek sensu, wizji, tożsamości polskiej i jest we wszystkich stacjach telewizyjnych, mało tego sondażach jest wyżej niż partie i ruchy które istnieją od wielu lat.. i jeszcze się do sejmu dostają jako 4 ugrupowanie ...cuda ludzie na patyku, cuda !! Czyżby to za pomoca mediów nas zmuszali do fałszywych wyborów ? U nas musi nastąpić miana ustroju z kolonialnego na suwerenny, parwowity Polki ustrój Samostanowienie Narodu , wolny od kolonialnych polityków,systemów i wpływów, czy to z zachodu czy ze wschodu !!! Wtedy skońcża się afery i polityka na kolanach, a Polska zacznie się odradzać kiedy normalni Polacy wykształceni zajmą się tym jak trzeba. Niemcy nie inwestują pieniedzy w naszym kraju za darmo, oni to robią po to aby mieć Polskę w garści i za pomocą propagandy sterować nami i napuszczać Słowian na Słowian. Należy pamiętać, że partie polityczne w Polsce powstały po rozbiorach Polski po to aby niszczyć nasz rodzimy ustrój, struktury społecznie i tożsamość narodową po to aby powstała bezwładna masa podległa obcym. Partie polityczne miały za zadanie budować ustrój kolonialny wraz z systemami go obsługującymi jak np system finansowy ( Bo które suwerenne państwo pozbawia się własnej monety i przyjmuje system oparty na długu i lichwie ??) Polacy w ich zamierzeniu mieli zostać pozbawieni własnej tożsamości, kultury i tradycji stać się bydłem roboczym robiącym na dobrobyt i socjal dla nacji zachodnich. Długofalowych planach miało to wygladać tak, że nacje zachodu miały sie nie hańbić pracą, a pracowali by na nich min Polacy. I do dziś dzień widzą nas w takiej pozycji w UE , ale jako stronę nie chcą nas już zaakceptować , macie przykład jak postawił się obecny rząd i jaka jest nagonka. Po dziś dzień ludzi z flagą i barwach Polski w masowych tv wyzywa się od faszystów i nazistów , rozumiecie to ? A komu wśród Polaków może we własnym kraju przeszkadzać nacjonalizm ?? Tylko obcym co mają złe zamiary !!! I robią z nacjonalizmu jakieś idiotyczne wymysły i skrajności , tj śmiech na sali i niesamowita bezczelność. Żeby zrozumieć dzisiejszą sytuację historie należy rozpatrywać z punktu widzenia Słowiańszczyzny , a nie z punktu widzenia historii niemca czy bolszewika ręką pisaną, bo to są takie nakładki poz zmieniane na wzgląd na propagandę do manipulacji ludami.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 14-11-2016 13:07:48 
GRO
Wczoraj odpadlem , padla mi bateria
troche zle napisalem , ze sie mylisz co do szwedow , bo to historia , a historie pisza zwyciezcy I dopasowuja ja do roznych potrzeb , a ja tez sobie cos tam czytalem I wyczytalem ze populacja szwecji wynosila jakies 5 mln , natomiast Polska okolo 20mln .wiec sila rzeczy fizycznie mieli by problem podbic potezne panstwo jak Polska
Byl to bardziej bratobojcza wojana miedzy bracmi , a Szwedzi mieli udzial szczegolnie w rabowaniu I paleniu , ale najwieksze straty zadalismy sobie sami.

Rolan
Rusofobia , kogo napadla Rosja w 21 w
jezeli chodzi o Upadline , to Krym jest bardzo strategicznym punktem wrotami do Rosji.wiec pomysl co by sie stalo gdyby Rosja zorganizowala przewrot w mexico , jak zareagowali by amerykanie
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 14-11-2016 14:16:42 
Chinook,

chłopie pisałem Ci już, weź Ty się za porządne książki, przestań czytać fantastykę i przestań wierzyć w jakieś banialuki o imperiach lechickich i jedności słowiańskiej (bo to koszmarna BZDURA). Gardzisz propagandą zachodu (i słusznie) a łykasz bezrefleksyjnie propagandę ruską. ZSRR i Państwo Moskiewskie nie składało się z ruskich w podobnym stopniu, jak naziści nie byli Niemcami. Tj. w minimalnym. Jak nie - proszę o rzetelny dowód, że "po rewolucji bolszewickiej tylko 10% rządu ZSRR to byli Słowianie".

Rzetelny a nie gównolinka do gównostrony, albo książkę napisaną przez specjalistę od ufologii.

zeitgeist,

Szwedzi nie mogli nas do końca podbić, ale nasze państwo było instytucjonalnie i militarnie słabe, rozdzierane konflikatmi wewnętznymi i zewnętrznymi, miało w części kiepską armię (pospolite ruszenie) i było względnie bogate. Szwedzi mieli świetnie wyszkoloną armię i nastawiali się na rabunek - Szwecja była ówcześnie cywilizacyjnym zadupiem.

Do tego, jaką liczbę Polaków Szwedzi zabili bezpośrednio nie dojdziemy, ale fakty są jakie są - potop to była dla Polski demograficzno-ekonomiczna katastrofa i gdyby nie on do np. rozbiorów zapewne by nie doszło. Nieprawdą jest, że "największe straty zadaliśmy sobie sami".
 Autor komentarza: RSC2
Data: 14-11-2016 16:32:24 
@zeitgeist

Nie znasz przyczyn i bagatelizujesz to co oni zrobili by z nami gdybyśmy tam nie weszli.
Popieram interwencję USA w krajach, gdzie zabijanie niewiernego jest nakazem religii.

Kraje gdzie istnieje fanatyzm religijny i fundamentalizm islamski trzeba siłą zmuszać, aby szanowali inne cywilizacje.

Oni nie potrafią żyć w pokoju i dbać o rozwój swego kraju.
Ich celem jest zakup kałasznikowa już w wieku kilku lat i obwieszanie się ładunkami wybuchowymi.


Dlatego dla naszej cywilizacji najlepszą obroną jest atak i bardzo dobrze, że USA tam weszły.


beniaminGT


Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Takiego skoku w dobrobycie Polska nie miała już dawno.
Ale to nie oznacza, że wszyscy żyją lepiej i że wszyscy są zadowoleni.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 14-11-2016 20:23:46 
RSC2:

"Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Takiego skoku w dobrobycie Polska nie miała już dawno.
Ale to nie oznacza, że wszyscy żyją lepiej i że wszyscy są zadowoleni."

O jakim skoku Ty mówisz? Na czym się opierasz? Na tym, że jest dużo supermarketów? Jedzenie jest gówno warte, to trzeba go kupić 4 razy więcej. Czy to jest postęp? Przeciwnie!
Ktoś zrobił swego czasu badania w USA i wyszło mu, że obecnie mniej ludzi posiada lokum na własność, niż w latach 50'tych. A przecież wszelkie dane zawsze pokazywały wzrost gospodarczy.
W Polsce 2 miliony ludzi nie posiada płynności finansowej, a komornicy przeprowadzają w roku, uwaga!, 8 milionów egzekucyj.
Bilion długu publicznego. 90% ludzi posiada jakieś długi.
No i Polacy coraz więcej pracują. Jeśli wzrost gospodarczy wynosi 1%, a ludzie pracują o 2% więcej, to oczywiście mamy regres gospodarczy.
Można też wspomnieć, że znaczna część narodu pracuje "na czarno", więc nie będzie mieć w przyszłości nawet prawa do roszczeń emerytalnych. A Ci, co będą mieli, i tak będą klepać biedę, bo już Komorowski zdradził, że państwowa emerytura nie starczy na normalne funkcjonowanie i młodzi ludzie powinni już teraz myśleć o jakiś alternatywnych zabezpieczeniach.

Mam nadzieję, że nie opierasz swojego optymizmu na tym, że Ci nominalnie wypłata rośnie raz do roku. Mamy 7% ukrytej inflacji, więc musi rosnąć. A jeśli twoja wypłata rośnie rocznie o mniej niż 7%, to znaczy, że zarabiasz coraz mniej.

Najbardziej typowa wypłata w Polsce to 1800 na rękę. Starcza to na wynajęcie jakiegoś małego konta i kiepskie żarcie. Jeśli ktoś taki chce pomyśleć o czymś więcej - samochodzie, rodzinie, to może sobie co najwyżej narysować i wyciąć. Jeśli to jest dobrobyt, to inaczej rozumiemy dobrobyt. Ludzie popadają w problemy finansowe, bo rodzić umarł i brakuje emerytury, albo bo dostali mandat 500 złotych.
Także nie wiem, na czym opierasz swój udział w propagandzie sukcesu, ale pamiętam takiego jednego co wypowiadał się tak samo i przegrał wybory prezydenckie, choć jego kontrkandydatem był anonimowy jełop wyciągnięty z kapelusza. Widocznie odczucia ogółu były trochę inne.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 14-11-2016 21:39:11 
Jest nadzieja ,że Trumpa nie jest tak sterowalny i poprawny politycznie i powie prawdę ,że muzlumanie się nie integruja i nie chcą w przeciwieństwie do tego lewackiego beukotu Europy zachodniej ,że czarnoskórzy popełniają najwięcej przestępstw , zamiast ich tłumaczyć ,że za to samo białego nie wsadzaja ,że chodź jakiś ciapaty jest nierobem to nie wolno tego powiedziedziec ,tylko on ekonomicznie rozkłada siły w ciągu dnia etc.Co do dogadania się z Putinem ,nie da się ,mentalność Rosji to lekceważenie słabszych , a poza tym to bandzior a taki tylko siłę rozumie.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 15-11-2016 17:09:46 
beniaminGT

To co napisałeś to prawda , ale jest też druga strona medalu.
Ludzie się zadłużają bo "konsumpcję" rozbudowali ponad stan.
Czy 30 lat temu było tyle samochodów na drogach?
Czy 30-50 lat temu tylu Polaków wyjeżdżało na wczasy [przede wszystkim zagraniczne]?
Czy 30 lat temu w górach na stokach było tylu polskich narciarzy którzy posiadąją sprzęt na światowym poziomie?
Czy 50 lat temu polskie domy [mieszkania ] były tak wyposażone w sprzęt AGD jak obecnie?
Czy za PRL na wsi miał ktoś emeryturę.
Czy 30 lat temu infrastruktura w polskich miastach dorównywała światowym standardom.
Czy 30 lat temu budowano autostrady?
Czy 30- 50 lat temu przeciętnego Polaka było stać na to na co jest go stać obecnie?
Mógłbym te różnice wymieniać w nieskończoność.
Zobacz ilu pasażerów przyjmuje obecnie Okęcie, czy Pyrzowice.
[A zapewniam Cię że latają nie tylko Ci co garnki w Irlandii myją]

Polska zmieniła się diametralnie.
Nie potrzeba statystyk.
Widać to gołym okiem.
A że na wszystko trzeba ciężko pracować . Trudno.
Za darmo nie ma nic.

Ale zapewne są i takie rodziny których standard życia bardzo się obniżył.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.