CHISORA: FURY'EGO TRZEBA WYMIENIAĆ U BOKU ALEGO I TYSONA

Dereck Chisora (26-6, 18 KO) wymienia Tysona Fury'ego (25-0, 18 KO), swojego byłego rywala, a obecnie kolegę, jednym tchem z największymi zawodnikami w historii wagi ciężkiej.

- Można go kochać albo nienawidzić, ale jeśli mówimy o Muhammadzie Alim, Lennoxie Lewisie, Mike'u Tysonie, ludziach tego pokroju - trzeba wspomnieć także o "Królu Cyganów". Nie ma znaczenia, w jaki sposób zdobył tytuł, ważne, że został niekwestionowanym mistrzem kategori ciężkiej. Ostatni człowiek, któremu to się udało, to Lennox Lewis - powiedział "Del Boy".

Chisora, który przegrał z Furym dwukrotnie, nadmienił też, że jego młodszy rodak nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w ringu.

- Myślę, że wróci na w lutym. Rozmawiamy na Twitterze, wysyłam mu prywatne wiadomości, pytam, co słychać, czy wszystko w porządku. Spędza czas z żoną i dziećmi. Jeszcze wróci - oznajmił.

Fury zrzekł się niedawno pasów WBA Super oraz WBO, aby skupić się na powrocie do zdrowia. 28-latek zmaga się od jakiegoś czasu z depresją.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 28-10-2016 13:37:36 
Tak poobijany łeb nie kwestionuje niczego. Łyka wszystko, podobnie jak każdy soczysty cep na banię.
 Autor komentarza: przemyto
Data: 28-10-2016 13:44:47 
Fury moze byc jeszcze wielkim mistrzem , ale musi sie ogarnac. Przed nim naprawde szerokie perspektywy, ale czy ma talent ALego i Tysona? To jest pytanie retoryczne. Ale pare znakomitych pojedynkow moze stoczyc, pytanie czy wroci do treningu i zacznie znow walczyc.
 Autor komentarza: matd
Data: 28-10-2016 13:48:19 
Anie Wladek,ani Tyson nie byli niekwestionowanymi mistrzami... Brak tytulu WBC.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 28-10-2016 13:55:36 
Co za obelga dla tych wielkich piesciarzy zeby byc wymienianym w jednym zdaniu z tym cyganskim pokrakiem...
 Autor komentarza: Champion20
Data: 28-10-2016 13:57:51 
Fury w jednym worku z Muhhamadem Alim i Mikem Tysonem:D? heheheheh dobry żart
 Autor komentarza: kabanos
Data: 28-10-2016 14:10:26 
Fury jest prędzej jak Buster Douglas a nie jak Mike Tyson
 Autor komentarza: rocky86
Data: 28-10-2016 14:24:19 
Fury jak na razie pokonał nieznacznie na pkt 40-letniego mistrza, któremu stylowo koszmarnie nie leżał, więc stawianie go w jednym rzędzie z Alim, Lewisem, czy Tysonem jest śmieszne.

Osiągnięcie Tysona można co najwyżej porównać do wyczynu Michaela Spinksa, a i tak Spinks dokonał podobnego wyczynu dwukrotnie i to ze zdecydowanie młodszym dominatorem.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 28-10-2016 14:41:56 
Dajcie Ortizowi Furego i zobaczycie jaki z niego mistrz.

Fury wygrał z Kliczko zasięgiem rąk...
Zresztą 40 lat na karku robi swoje.

No i od kiedy sędziowie w Niemczech, na gali organizatora sędziują przeciw niemu?
To pierwszy taki przypadek.
Sorry, pierwszym była pierwsza przegrana Michalczewskiego.
Ale tam ponoć promotor Universum maczał palce...
 Autor komentarza: Clevland
Data: 28-10-2016 14:43:11 
Po prostu takie porażki ustawia się u buka.
 Autor komentarza: clyde22
Data: 28-10-2016 14:57:48 
Obstawić wielkie pieniądze u buka wcale nie jest łatwo. Wszystko jest monitorowane. Gra dla Kliczki, który zarabia ogromne pieniądze w ringu i poza nie byłaby warta świeczki. Kurs w porównaniu z innymi walkami Wlada był relatywnie niski na Tysona. Znacznie grubiej zarobiłby za porażkę przez lucky punch z kimkolwiek innym. Dlaczego miałby przez jedenaście lat być niepokonany i nie kręcić lodów, a zrobić to z Furym i celowo postawić znak zapytania nad swoim miejscem w historii. Dla mnie to się kupy nie trzyma. Kliczko przegrał bo bez lewego prostego nie jest w stanie łapać dystansu do zadawania ciosów
Zgubiły go lata rutyny i schematycznego boksu.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 28-10-2016 15:05:16 
@clyde22
Kursy były takie: 1firma 2firma
Władimir Kliczko 1.20 1.20
Tyson Fury 5.00 4.25
http://www.bettingexpert.com/pl/wydarzenia/sporty-walki/kliczko-fury-kursy-bukmacherskie
To nie był niski kurs...

Mógł postawić na Ukrainie, Rosji, tam nikt tego nie monitoruje.

A ty myślisz że walki Gołoty w których przegrał przez "swoją głupotę" nie były ustawione przez Dona Kinga ?
Jak on to mógł zrobić ?
 Autor komentarza: clyde22
Data: 28-10-2016 15:06:03 
Gdyby Kliczko chciał przegrać to nie kazałby wypychać dodatkową gąbką podłoża ringu i nie utrudniałby Fury'emu poruszania. Nie przejmowałby się tym co zobaczył w wykonaniu Tysona na treningu medialnym. A zobaczył nieprawdopodobne jak na dwumetrowca poruszanie i lekkosc. To wraz ze zwodami, kapitalnym poruszaniem głową i odchyleniami zupełnie zabrało lewy prosty Wlada. Żadnych sił nieczystych nie było😊
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 28-10-2016 15:15:20 
@matd
Twój cytat:"Anie Wladek,ani Tyson nie byli niekwestionowanymi mistrzami... Brak tytulu WBC."

Tyson miał WBC,WBA oraz IBF, nie miał WBO, ale wtedy ten pasek był mało znaczący i marginalny, dlatego Tyson był niekwestionowanym mistrzem świata.

Co do Władimira, to , tak, Masz rację, Władek nie zdobył nigdy pasa WBC.
 Autor komentarza: matd
Data: 28-10-2016 15:32:25 
@LennoxLewisLion

:) ...Wiem doskonale,ze Mike byl niekwestionowanym mistrzem. Chodzilo mi o Fury'ego. Jak juz mi sie wyslalo sam Tyson,to wiedzialem,ze ktos sie moze naciac.. Nie sprecyzowalem,moj blad.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 28-10-2016 15:36:38 




"FURY'EGO TRZEBA WYMIENIAĆ U BOKU ALEGO I TYSONA"


Chyba tylko z dwoch powodow: Ali tez lubil gadac a Mike tez byl "troche" niestabilny emocjonalnie i tez lubil przypudrowac nosa w swoim prime...... Jezeli chodzi o boks to zamiast Tysona Fury "wymieniac" w jednej linii, raczej bym go "przemilczal" (jedna jaskolka wiosny nie czyni).......



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 28-10-2016 15:40:43 




Chisora niech sie lepiej zajmie Dillianem Whyte'em bo poki co tylko "szczeka" w mediach spolecznosciowych....



 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 28-10-2016 15:43:49 
bez żartów, jedna wymęczona walka z Władem który był wyjątkowo niemrawy w tej walce nie daje prawa wymieniać go koło Iron Mike'a czy Aliego Fraziera Foremana, Wita i kilku innych. Oni dawali emocje, boksowali, walczyli, zostawiali serce w ringu. Fury to wielka tłusta ciapa bez serca do walki, leniwa kunktatorska, zaćpana i zaraz wyjdzie że koksująca
 Autor komentarza: cassiusx
Data: 28-10-2016 15:46:26 
Nie no, to musi żart, chyba że DelBoy tez ma jakieś zaburzenia psychiczne. Przegrał 2 razy z Fury'm i pomyślał sobie, że jak podniesie rangę cygana, to i swoje porażki będzie mógł łatwiej usprawiedliwić;)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 28-10-2016 15:55:01 
@matd - Acha, OK...:-)
 Autor komentarza: CarlitoPuncher
Data: 28-10-2016 17:33:55 
@Clevland
Ja osobiście uważam,że walki Gołoty,które przegrał przez "swoją głupotę" nie były ustawione przez Dona Kinga tylko grupę Pruszkowską.
Pozdro.
 Autor komentarza: narodowiec
Data: 28-10-2016 18:30:29 
Idiotyczna logika tego kolesia. Fury w mało spektakularny sposób pokonał tylko jednego mistrza, którego Chisora nie uważa za niekwestionowanego, by zostać niekwestionowanym... Niekwestionowanym to swego czasu był właśnie Władymir, mimo że nie posiadał jednego z tych śmiesznych pasków.
 Autor komentarza: eromer
Data: 28-10-2016 18:58:44 
fury'emu brakowało wbc
ale zbicie władka nadrabia ten bak w zupełności;)
 Autor komentarza: Dasti40
Data: 28-10-2016 19:19:33 
Absolutnym dominatorem wtej kategorii wagowej na długie lata będzie już niedłigo Wilder, ma to wszystko co inni bokserzy nie mają...
 Autor komentarza: Clevland
Data: 28-10-2016 21:46:44 
@Dasti40

Wilder niech wyjdzie do Ortiza...
Skończy na deskach.

Wilder jest dobry tam gdzie ma przewagę zasięgu, ale na linach jest dziurawy na dole i u góry.
Jak on podniesie gardę to można mu wpakować na schaby ile się chce, a i na szczękę też wejdzie bo ma tam strasznie dużą dziurę.
On trzyma rękawice nie na wysokości kości policzkowych, ale wysoko na czole i dodatkowo nie obniża pozycji.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 28-10-2016 22:07:27 
Chisora chyba za dużo przyjoł na głowe że gada takie żeczy grubo przesadził owszem Fury jest szybki jak na swój wzrost i dobrą pracę nóg ale ustawianie koło Alego I Tysona to niesmaczny żart z Mikem Tysonem to Furego że obaj ostro ćpali bo jeśli chodzi o umiejętności i tyle
 Autor komentarza: Laik
Data: 29-10-2016 00:48:42 
Wilder jest niedoceniany. To co pisze Clevland to wg mnie bzdura.

Dziurawy na linach? Oczywiście! Słaba, niechlujna garda? Pewnie!

Ale dlaczego? Bo czuje, że ma tak ogromną przewagę nad przeciwnikiem. On się bawi rywalami przy linach, wręcz ośmiesza ich, nie czuje potrzeby żeby jakoś mega szczelnie się bronić...

To wszystko tak wygląda, jak się patrzy na jego boks, masz wrażenie, że można go trafić gdzie się chce.
Jednak to nie wynika jego braku umiejętności, tylko z lekceważenia przeciwnika, on czuje to w ringu, że jest piekielnie silny, mobilny i szybki. I nie ma zagrożenia ze strony przeciwnika.
 Autor komentarza: xionc
Data: 30-10-2016 09:20:25 
Zgadzam sie, ze Fury to wielkie nazwisko w swiecie boksu. Ale jesli wymieniamy go wsrod najwiekszych, bo pokonal Wladira, to trzeba tez wspomniec samego Wladimira w tym gronie, ktory jest Wladimirem :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.