WASZYM ZDANIEM: ZIMNOCH vs REKOWSKI

Przed nami kolejna sobotnia noc z boksem. Do obejrzenia trzy gale, ale my skupimy się przede wszystkim na wieczorze w Wieliczce. To jest temat dla Was - kibiców!

Główną atrakcją będzie pojedynek w wadze ciężkiej pomiędzy Krzysztofem Zimnochem (19-1-1, 13 KO) a Marcinem Rekowskim (17-3, 14 KO). Pokażą się również Łaszczyk, Gudel, Kuliński, Matyja, Kosela i paru innych ciekawych pięściarzy. Transmisja od 19:00 na antenie Polsatu Sport Fight, a od 20:00 również na Polsat Sport.

Zapraszamy wszystkich do merytorycznej dyskusji.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-10-2016 19:06:45 
Walka 2 gości słabszych od Szpilki Wacha i Wawrzyka.
Jakoś mi się nie chce mi się wierzyć że Zimnoch będzie naokutował jak zapowiadał,
na Rekowskiego to może wystarczy choć rex może to wygrać nei skreślam go
ale z Solidnym zawodnikami zaplecza czołówki jak Głazkow, Monsour czy jego wróg Szpilka go nie widzę
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 19:09:13 
Zimnoch trochę poprawił sylwetkę, ale to świadczy o nim tylko tyle, że przez ponad 30 lat był tłustym leniem i wziął się za siebie zdecydowanie za późno.
 Autor komentarza: Krusher
Data: 22-10-2016 19:09:45 
On nie dał rady z Mollo, gdzie tam jakiekolwiek zaplecze.
Ale walka ciekawa ;)
 Autor komentarza: dariusy
Data: 22-10-2016 19:15:18 
Gdzie można polsat sport na necie obejrzeć? Ne musi byc za free. Na weeb tv nieaktywny ...
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 19:18:27 
Autor komentarza: arpxp

Trochę poprawił, ale nie jest to taka poprawa, jaka powinna być przy dzisiejszych możliwościach.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 19:26:09 
Jeśli Zimny znokautuje Rexa szybciej niż Wawrzyk, to będzie małe zwycięstwo xd
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 19:28:19 
Co to za walka, po co oni sprowadzają takich słabych zawodników. Czy wszystkie gale muszą się opierać na Węgrach i Słowakach?.
 Autor komentarza: gluton
Data: 22-10-2016 19:28:37 
Zobaczymy czego Zimnego nauczyła porażka....
 Autor komentarza: ekspertkris
Data: 22-10-2016 19:34:26 
Cytat z Artura Binkowskiego: "Krzysiu, dostaniesz po mordzie!"
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 19:38:26 
Autor komentarza: gluton

Myślę, że niewiele. Tak dużo mówił o tym jak miał ciężko w życiu, pusta lodówka i tym podobne problemy, a gdy trzeba zasuwać i trenować, to staje na ważeniu i wcale tej pracy u niego widać. W wadze ciężkiej trzeba mieć choć odrobinę warunków fizycznych, bo inaczej przestawiają Cię jak lalkę szmacianą, a Krzysiek wygląda wątle nawet przy zawodnikach wagi junior ciężkiej!.
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 22-10-2016 19:42:08 
Obawiam się, że to może być lekko "ustawione", tzn. wszystkim by pasowało zdecydowane zwycięstwo Zimnocha. Mam wrażenie, że nie ma pomysłu na dalszą karierę Szpilki a jego walka z Zimnochem, który pokonał Reksia byłaby jakimś pomysłem na wiosenne PBN. Ale to taka teoria spiskowa :)
W każdym razie, mój typ: Zimnoch. Raczej na punkty.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 19:47:51 
Autor komentarza: WalterAlfa

Możliwe, że będą na siłę pchać Zimnocha właśnie na tą jedną walkę ze Szpilką. Jednak trochę w niego zainwestowali i na pewno chcą, żeby te zmarnowane pieniądze w jakimś stopniu się zwróciły. Chciałbym, żeby Marcin pokrzyżował te plany.
 Autor komentarza: ekspertkris
Data: 22-10-2016 19:48:39 
Zapodajcie streama
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 19:48:56 
O co chodziło z tym Zimnochem... kogo strzelił z ucha na komendzie że mówiono na niego konfident! ? wie ktoś o co naprawdę chodzi ???
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 19:53:27 
to sie nazywa trener , czy np gmitruk by tak umial obronic swojego zawodnika jak ktos by fiknol :) stare ale dobre :)

https://youtu.be/llz4g9kS95s
 Autor komentarza: kozakpop
Data: 22-10-2016 19:53:44 
dla mnie Rękowski Zimnoch to typowe 50 na 50 obydwaj po porazkach przed czasem Zimnoch wydaje sie młodszy i swieższy takze lekkim faworytem kto by nie wygrał itak nic to nie oznacza dla jednego jak i drugiego walka bez pokłosia i wyrazu bo żaden znich nie znaczy wiele w boksie
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 19:53:57 
Autor komentarza: deeceWzp

Kiedyś o tym czytałem. Nie chcę czegoś pomylić, więc niech ktoś inny opisze całą sytuację. Z tego co pamiętam zachował się w porządku moim zdaniem.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 19:57:46 




Smutne sa takie pojedynki drugich, trzecich i czwartych szans.......38 letni Rekowski ktory przegrywa z klientami pokroju Wawrzyka czy Nagy Aguilery na roztrenowaniu i meczacy sie z 40 letnim degeneratem z Kanady Binkowskim a potem nokautowany przez pracujacego po 60 godzin tygodniowo Mollo Krzysiek Zimnoch.....
Co za roznica kto wygra? Obydwaj sa "gleboko w dupie" tak czy inaczej i do niczego juz w boksie w zyciu nie dojda.....



 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:00:30 
i ciag dalszy minelo z 10 lat i muzin dalej szukal problemu do vandreleya silvy i niespodzianka :) , ojciec wyobraza sobie jakby tak np RAFCIO wracal do domu za dawnych czasow jak tu grasowal a ktos z orga by go odnalazl :)


https://youtu.be/E2s1qbU67Sg
 Autor komentarza: gluton
Data: 22-10-2016 20:04:19 
[email protected]

Pełna zgoda:) Koleś jest zawodowcem a jego ciało wygladaj jak ciało bankowca czy maklera . gadaniem nie wygrywa się walki a on ma już malo czasu.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 20:07:50 
Autor komentarza: gluton

To jest właśnie dziwne, bo amatorzy, którzy poświęcają treningom 2h dziennie, pracując przy tym, wyglądają lepiej.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-10-2016 20:08:03 
Powiem tak
Reks i Zimny to zawodnicy ktorych okreslilbym jako jurneymanow gorszego sortu.Walcza 8 rundowy eliminator o prawo walki z mikiem Mollo.Sytuacja dosc absurdalna,nawet jak na polskie warunki
Mimo to,walke obejrze z duzym zainteresowaniem.
W sumie obaj powinni zajac sie czyms innym w zyciu,niz boksem zawodowym.Zimnoch jest mlodszy i latwiej sie moze przekwalifikowac
Min.dlatego bede kibicowal Rekowskiemu,ktory gdyby nie mial takiej szklanki,to bylbym pewny ze wygra ze spietym Krzysiem.Ale tak kto wie.Trzeba tez wziac pod uwage "czynnik Babilona X" XD
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 20:14:32 
Autor komentarza: andrewsky

To jest właśnie parodia, że ta walka ma być przepustką do walki z Mollo, który jest już wrakiem bokserskim. Do tego Krzysiek ma też bardzo słabą szczękę. Teraz w studio, Babiloński porównywał budowę ciała Zimnocha do Vitali Kliczko.
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-10-2016 20:15:42 
Bede nudny - czy ktos ma z wielebnych i poboznych, bogobojnych i uduchowionych dzialajacy stream do tej gali? Bog zaplac w dzieciach kochani.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 20:17:15 
Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 20:07:50
"To jest właśnie dziwne, bo amatorzy, którzy poświęcają treningom 2h dziennie, pracując przy tym, wyglądają lepiej."


No u Zimnego to wygląda po prostu, jakby zaczął ćwiczyć na siłowni. Wcześniej pewnie nie widział nawet sztangi na oczy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-10-2016 20:17:59 
Spartacus
Mollo to uznana firma nad Wisla.Tak sobie mysle ze Pan Babilonski powinien moze zainwestowac w niego...
Jezeli mialbym juz porownywac budowe fizyczna Zimnocha to raczej do Johna Ruiza niz do Vitalija Kliczki
Ale tylko budowe
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 22-10-2016 20:19:49 
Widzieliście ważenie? Rekowski nigdy tak dobrze nie wygladał , dobra rzezba przy takiej wadze. Ale wiadomo wyglad nie walczy. Walka pewnie bedzie wyrównana, moim zdaniem ta wieksza waga rekowskiemu przeszkadza. Wczesniej wazył około 100 obejrzyjcie jego walkem z synem mccalla był szybszy i o wiele dynamiczniejszy. Do rewanzu z mccalem przytył te pare kilo i juz trzyma te wage (w walce z aguilerą słabo to wygladało).
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:19:58 
http://wizja.tv/watch.php?id=78
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:20:58 
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaData: 22-10-2016 20:19:58
http://wizja.tv/watch.php?id=78

sory to polsat news cholera
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 22-10-2016 20:21:16 
A jak ktos ma linka to bede wdzieczny niestety jestem obecnie zagranicą bez dostepu do polsatu):
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:21:38 
http://wizja.tv/watch.php?id=76

ten ok
 Autor komentarza: psychox
Data: 22-10-2016 20:21:44 
Bog zaplac ksiedzu.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:25:36 
Autor komentarza: psychoxData: 22-10-2016 20:21:44
Bog zaplac ksiedzu.

Szczęść Boże
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 22-10-2016 20:27:11 
Kibicuję Rekowskiemu ale podejrzewam że wygra Zimnoch na punkty.
 Autor komentarza: DzikiDzwon
Data: 22-10-2016 20:27:18 
Jakieś inne dostępne? Te z meczyki.pl nie działają, a wizja.tv twierdzi że ktoś już ogląda z mojego ip
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:30:11 
http://hdlg.pips.ru/z.html
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:32:39 
uuu dobry szankier z numerkiem czarny lubi ojciec takie o urodzie kurtyzany :)
 Autor komentarza: boxing
Data: 22-10-2016 20:36:37 
leonidas793

Niestety Rex ma te walki tylko za zasługi, cudów już nie narobi jest za bardzo rozbity. Jak zawodnik na przetarcie OK ale już ze Szpilą jest szybkie KO .... do 3 rundy - to gdzie do reszty, wydaje mi się, że szkoda zdrowia u zawodnika.
 Autor komentarza: baxx
Data: 22-10-2016 20:41:50 
O której ta walka?
 Autor komentarza: DzikiDzwon
Data: 22-10-2016 20:42:37 
@OjciecZradioMaryja

Dziękuję
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 22-10-2016 20:45:11 
Jak banderowiec nie ubije Kopytka to go 100% na punkty przerobią . Hehe
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 20:46:29 





Nie wiem jak dla was ale dla mnie sluchanie "opinii eksperta" w wykonaniu Alberta Sosnowskiego to w swietle jego wystepow ringowych jakis zart......To znaczy, jak klient o kompletnym braku wyczucia rytmu, bez krzty timing'u i o kompletnym braku podstawowej koordynacji ruchowej jak w przypadku Alberta moze sie w ogole wypowiadac w tych kwestich komentujac walki bokserskie? Zero wiarygodnosci, jego kariera jest calkowitym zaprzeczeniem jego "wiedzy" na temat boksu......




 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:48:31 
Autor komentarza: DzikiDzwonData: 22-10-2016 20:42:37
@OjciecZradioMaryja

Dziękuję


nie ma za co :)
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-10-2016 20:50:01 
Kopytek powinien dać sobie spokój z boksem na wyższym poziomie.
Jakiś ogórek z hurtowni robi z niego worek a Kopytek zbiera na głowę.

U Kopytka ani dynamiki ani obrony ani wydolności.
Jakieś przebłyski tam widać ale szkoda głowy,
Łapin niepotrzebnie traci energię bo to wszystko na siłę...
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 22-10-2016 20:51:52 
Będzie wałek ?
Kopytek wygląda jak by wpadł pod walec.
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 20:52:10 
Kopytek do hurtowni.
 Autor komentarza: werus
Data: 22-10-2016 20:52:12 
KnockinOnHeavensDoor Zacznij pukać do nieba drzwi bo na Ziemi kompletnie nie wiesz o co chodzi. To zwyczajnie nie przemyślane co piszesz. Albert może najlepszym praktykiem nie jest, ale teoretykiem jest świetnym. Twój post kompletnie podważa pracę wspaniałych trenerów bokserskich, którzy z dobrą motoryką nie mają nic wspólnego.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:52:35 
banderowiec wygral jak go zwaluja to babilon ma randke z bratem @ Grzelakiem
 Autor komentarza: parabellum
Data: 22-10-2016 20:52:44 
Pany dajcie linka do gali bo te podane mi czkają strasznie :/
 Autor komentarza: LORZAmasonska
Data: 22-10-2016 20:53:12 
Kopytek niech da sobie spokój z boksem zawodowym.
Zbiera strasznie.
 Autor komentarza: werus
Data: 22-10-2016 20:53:34 
KnockinOnHeavensDoor Piszesz nie mądre rzeczy. Nie potrafisz odróżnić teorii od praktyki
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 20:53:53 
e tam banderowiec, już nie róbmy cebuli tutaj
ukrainiec wpierdol ładny spuścił ;D
 Autor komentarza: basu00
Data: 22-10-2016 20:54:40 
Laszczyk wysoko na punkty,kulinski wygra,za zimnocha trzymam kciuki...
 Autor komentarza: kozakpop
Data: 22-10-2016 20:54:45 
uczciwy werdykt na szczeście wygrał sport a co do walki co sie dzieje z tymi zawodnikami cos jest nie tak w tej grupie
 Autor komentarza: werus
Data: 22-10-2016 20:54:47 
VOVK szedł jak czoł. Brawa dla sędziów-organizatorów, dobrze że nie było wałka odetchnąłem z ulgą
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 22-10-2016 20:55:07 
"Zawodowiec" dostaje po ryju od pół albo nawet ćwierć zawodowca, tak wygląda obecnie boks w polsce i 'talenty'.
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 22-10-2016 20:55:12 
No ale jeden sędzia widział remis . Ale zasłużone zwycięstwo !
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:55:18 
hahhaa przeprasza lapina ze zlol kopyka , a lapin mowil chodz w wljewo :)
 Autor komentarza: jassin
Data: 22-10-2016 20:56:01 
witam orga.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 20:56:33 
OjciecZradioMaryja

XDDDD beka straszna
 Autor komentarza: jassin
Data: 22-10-2016 20:57:46 
czemu Pindery nie ma w studio? lipa... tego Miszkina nie da sie sluchac...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 20:58:34 
babilon zagotowany :) chyba kopytek jeszcze w szatni od babilona chyci :)
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 22-10-2016 21:00:08 
Zabrakło u Kopytka silnych ciosów w zwarciu, takich aby przeciwnik nie podchodził tak ochoczo do niego.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:00:36 
a ukrainiec kulturalny czlowiek zaimponowal ojcu , spuscil wpierdol i jeszcze przeprosil , zawodnika trenera pelna kultura :)
 Autor komentarza: parabellum
Data: 22-10-2016 21:01:01 
Poratuje ktoś linkiem?
 Autor komentarza: ROT
Data: 22-10-2016 21:03:42 
Link do dobrej jakości transmisji : http://bc.vc/RZFf9p0 (co prawda HD to to nie jest ale zawsze to coś ;))
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:03:45 
Autor komentarza: parabellumData: 22-10-2016 21:01:01
Poratuje ktoś linkiem?

2 dzialajace sa u gory , ale jestescie leniwce
 Autor komentarza: Demolition
Data: 22-10-2016 21:03:54 
Autor komentarza: jassinData: 22-10-2016 20:57:46
czemu Pindery nie ma w studio? lipa... tego Miszkina nie da sie sluchac...

Pindera komentuje gale z Anglii.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-10-2016 21:04:41 
O ile Mollo nie zostawił na psychice Zimnocha wielkiej skazy powinno się udać. A przynajmniej za to będę trzymał kciuki. Liczę też na doprowadzenie do rewanżu z Mikiem bo dopiero wtedy będę mógł patrzeć na Krzyśka jak na sensownego pięściarzy. Ale do tego potrzeba dziś wygranej.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:08:32 
co to za muzyka ? czesto dosc ja ojciec slyszy na wyjscie , szczegolnie w mma
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 21:09:29 
DMX Where the Hood At
 Autor komentarza: DzikiDzwon
Data: 22-10-2016 21:09:59 
@OjciecZradioMaryja

DMX - Where the hood at
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 21:10:18 
@wersus



I w pelni swiadomie - jezeli ktos nie umie przelozyc teorii w praktyke, nie powinien w ogole sie wypowiadac w teoretycznie w temacie bo jest po prostu niewiarygodny.



 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 21:11:21 
Witam wszystkich widzę,że dzisiaj gala tych wszystkich co maja problemy z błędnikiem :D no to będą padać dzisiaj.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-10-2016 21:11:37 
kibicuję Rekowskiemu ale jak walka będzie wyrównana to raczej werdykt dla Zimnocha tak to widze. Z Rekowski ma 37 lat skończone wiec wielkiego nic nie osiągnie poza tym jest po 2 porażkach Zimnoch też żadna rewelacja
Jak ewentulnie wygra Zimnoch nie widzę go nie tylko z Szpilką ale i z Wawrzykiem i Wachem by nie wygrał
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 21:13:12 
"Witam wszystkich widzę,że dzisiaj gala tych wszystkich co maja problemy z błędnikiem :D no to będą padać dzisiaj."

za takie teksty kocham orga xD
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 21:14:36 
KnockinOnHeavensDoor to na huj ty się tu wypowiadasz co ma teoria do praktyki jebiesz takie kocopoły,że te twoje odstępy zaczynają wydawać się normalne
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-10-2016 21:15:32 
Jordan Kuliński bardzo dużo widzi, fajna dynamika.

Kontry to jest to co lubię !!
 Autor komentarza: martek2
Data: 22-10-2016 21:15:51 
Sołdra wolny jak keczup
 Autor komentarza: Rolan
Data: 22-10-2016 21:16:09 
Jest wielu bardzo dobrych lub wybitnych trenerów którzy byli przeciętnymi pięściarzami.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 21:16:36 
do dziś zachodzę w głowę jakim cudem cygan przegrał z tym mietkiem
 Autor komentarza: Emperror
Data: 22-10-2016 21:19:12 
ja tak samo
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 21:19:32 
Rolan szkoda prądu :) żeby takie elementarne rzeczy takim ignorantom tłumaczyć :D
 Autor komentarza: basu00
Data: 22-10-2016 21:19:52 
Cygan nie wytrzymał wtedy presji zero luzu....
 Autor komentarza: Clevland
Data: 22-10-2016 21:22:44 
Sołdra dał walkę życia...

Kuliński trochę za rzadko rusza głową przy skracaniu dystansu.
 Autor komentarza: werus
Data: 22-10-2016 21:26:53 
KnockinOnHeavensDoor zupełnie się nie zgadzam. Historia nie raz juz pokazała że mozna być świetnym teoretykiem a słabym praktykiem.
 Autor komentarza: CELko
Data: 22-10-2016 21:28:26 
Taka troszke slaba walka.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 21:28:41 
ale wyłapał teraz równo w gong sołdra
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:33:20 
Autor komentarza: Hangag0dData: 22-10-2016 21:09:29
DMX Where the Hood At
Autor komentarza: DzikiDzwonData: 22-10-2016 21:09:59
@OjciecZradioMaryja

DMX - Where the hood at


dzieki :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 22-10-2016 21:37:05 
Komentator juz wysyla Sołdre na emigracje do Irlandii aby robil przy zbiorach warzyw
 Autor komentarza: rufus433
Data: 22-10-2016 21:39:26 
Sosnowski tam widział blisko remisu... bez komentarza...
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 21:39:47 
Wiadomo o której Rex-Zimnoch? Bo oglądam Legia-Lech i nie sledze na razie gali.
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 21:40:02 
Niech robi w hurtowni, to ponoć dużo daje w boksie!
 Autor komentarza: basu00
Data: 22-10-2016 21:40:41 
Sołdra zero progresu, nic z niego nie będzie...
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 21:45:51 
@magic19



Moj chuj w twojej mordzie.



 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:52:16 
Autor komentarza: pavlusData: 22-10-2016 21:40:02
Niech robi w hurtowni, to ponoć dużo daje w boksie!

:) dobre , fakt ukrainiec ma dobra kondyche bo robi za wozek widlowy
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 21:53:25 
@wersus



No nie do konca sie zgadzam. Jezeli ktos plecie jakies wywody na jakis temat a potem wychodzi w ringu i nie potrafi zrealizowac ulamka z tego o czym gada to jest po prostu smieszny. Dla przykladu: jezeli Roy Jones Jr komentuje jakas walke i mowi o tym jak np. bic lewy sierpowy to ja takiego faceta slucham bo to jest ktos kto mial jeden z lepszych lewych sierpowych w historii. Jezeli Albert Sosnowski mowi cos o timingu czy rytmie to mozna sie tylko smiac, wiedzac jaki poziom prezentowal w tych aspektach przez cala swoja kariere......




 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 21:54:30 
KnockinOnHeavensDoor widzę,że internetowy kozak nie wypisuj do mnie pajacu.Pewnie jesteś zakompleksiony szary burak,który tak mocno chce być zauważony,że pozostał ci internet i do tego gdyby nie te chore odstępy to nawet w tym internecie nikt by cię nie zauważył :D szara pipo.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 21:56:28 
@magic19



Sam zaczales kutasie. Wiec teraz stul pysk.



 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 21:58:03 
o ja pierdo.. cowboye jazda niezla :)
 Autor komentarza: matd
Data: 22-10-2016 21:58:36 
Drodzy Koledzy,wie ktorys co to za kawalek(taki countrowy) co wychodzil przy nim do ringu Dabrowski ?
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 22-10-2016 22:00:49 
jaka obfitość krągłości
 Autor komentarza: werus
Data: 22-10-2016 22:11:00 
Rękawice Paffen to dla mnie porażka-jak poduszki "Jasie" od babci
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 22-10-2016 22:12:28 
Coś słabo na razie te walki wyglądają ,Lapin reklamuje swoją gębą w narożniku coraz słabszych zawodników .
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 22:15:24 
Po prostu "dobry matchmaking".
 Autor komentarza: jassin
Data: 22-10-2016 22:27:05 
Legia - Lech 2:1... co za mecz panowie... karny, bijatyka na boisku i brMka dla Legii w 94 min.. achhhh emocje..
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 22:29:27 
@jassin

Mecz jesli chodzi o poziom to nedza i chujnia, ale pod koniec sporo emocji, zwlaszcza ta przepychanka no i Lech wychujany bo gol Kspra ze spalonego
 Autor komentarza: maciej12
Data: 22-10-2016 22:32:33 
matd

Drodzy Koledzy,wie ktorys co to za kawalek(taki countrowy) co wychodzil przy nim do ringu Dabrowski ?


Chyba Johnny Cash

https://youtu.be/OQIg3lRN2Xw
 Autor komentarza: Soku
Data: 22-10-2016 22:36:28 
'bry wieczór, Ferajna!

Końcówka w stolicy faktycznie gorąca. Drukarnia nadal ma się nieźle, Marciniak pewnie znowu do szatni przyjdzie przepraszać, jak z Jagą. Tylko co z tego. Pieprzony dekiel.

Walkę Norberta widziałem tylko fragmentami, jak punktowaliście?
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 22-10-2016 22:39:54 
Reksiu da rade w tym "eliminatorze" ;) , a zimna znów będzie płakać ze nie ma nic w lodówce...
Gorzej może być jak wk...iony ,że znów musiał wziąść wolne Mike przyleci do PL :) Ale i tak Rex ma jakieś szanse z nim przynajmniej...
 Autor komentarza: matd
Data: 22-10-2016 22:43:29 
@maciej12

Tak, to to :) Podziekowal Kolego!
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 22-10-2016 22:45:17 
Panowie nie jestem na czasie za bardzo z polskim boksem... Ten Miszkin zakończył karierę? Bo jakiś taki 'ciepły' się wydaje w studio...
 Autor komentarza: Waters
Data: 22-10-2016 22:48:30 
4nrpl
Ajtuj :) ???
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 22:48:43 
Miszkiń jakoś dziwnie wymawia słowa
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 23:01:24 
Bo pochodzi z Kresów.
 Autor komentarza: hero21
Data: 22-10-2016 23:02:50 
http://www.typertv.com.pl/54-tv-sport-39

gdyby ktoś chciał oberjrzeć galę a Anglii z walką wieczoru Saundersa
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:04:32 
@arpxp



Miszkin w ogole jest dziwny...


 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:05:12 
Miszkin ma wyprany mozg przez jakas religijna sekte
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 22-10-2016 23:05:53 
Szczurek jest rewelacyjny . Wasyl go promuje czy olewa??
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 23:09:30 
Prawdę mówiąc, Sosnowski i Kostyra też plączą słowa, to chyba jakiś syndrom polsatu
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 23:09:57 
Autor komentarza: WatersData: 22-10-2016 22:48:30
4nrpl
Ajtuj :) ???

nie pierdzioch :) przeciez ona nima nc do roboty tam wiec hejtuje na ring.. i moze tez i tu zawita :)
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 22-10-2016 23:10:23 
Łaszczyk w 3 rundzie niczym GGG, tylko więcej uników zamiast gardy :D
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 22-10-2016 23:12:02 
Jak kilka lat temu uslaszelem Miszkina pierwszy raz byłem pewny ,że facet jest naćpany ,wstawiony albo nie spał że 3dni,ale widać on tak ma po prostu .
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 22-10-2016 23:16:04 
wbf ?
 Autor komentarza: Waters
Data: 22-10-2016 23:16:44 
Ojciec
Może i pierdzioch czy inny ze Szpilki otoczenia, bo śmiać się, że ktoś miał tylko światło w lodówce to mega słabe.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 23:17:01 
Pindera nie komentuje takich chujowych gal przeszedł na zawodostwo :)
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:18:04 
Mnie zastanawia jakie haki na grubego Manka z Polsatu, ma Kostyra. Przeciez ten gosc nie dosc, ze nie ma pojecia o boksie to w dodatku pierdoli jak potluczony. Wyjatkowy debil.


Swoja droga to w Polsacie wiecej takich ananasow, jest jeszcze przyglupi Wojcik i ten nygus w okularach ktory robi na tej gali wywiady a czasem prowadzi Punchera jak Borek zachleje. Od sportow walki to maja tam wyjatkowa ekipy dziwnych postaci.
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 23:19:46 
Miszkiń wychowywał się z żubrami xD
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 23:20:25 
Kostyra nie umie mówić, do takiego wniosku doszedłem ostatecznie.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 23:20:39 
Darion

A od piłki nożnej Kowalczyk stary alkoholik :) co występuje jako gwiazda w cafe futbol
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 22-10-2016 23:21:33 
Szybkość kontra siła . Co on pier... . Przecież to mismatch .
 Autor komentarza: basu00
Data: 22-10-2016 23:21:54 
Łaszczyk luzik...
 Autor komentarza: pavlus
Data: 22-10-2016 23:23:06 
Drugi Jonak.
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:24:58 
deeceWzp


Szczerze mowiac wole Kowala od Koltuna. Koltun sie madruje a chuja ma pojecie, Kowal przynajmniej na kacu zawsze powie cos ciekawego albo kontrowersyjnego, zupelnie innego niz reszta tego towarzystwa wzajemne lizania po fiutach i rowach.

No i dobra akcja byla jak inny pijak, Dziekanowski, zajebal w pizde Bozydara cwaniaczka. A Bozydar zdaje sie powaznie chory, szkoda chlopaka bo kazdego chorego szkoda.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 23:29:32 
Darion

No i dobra akcja byla jak inny pijak, Dziekanowski, zajebal w pizde Bozydara cwaniaczka

jakieś video masz ???
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 23:32:35 
Darion dokładnie tak jak piszesz,Kowal pijak czy nie to mało ważne ale jeśli chodzi o analizy pomeczowe to nie ma lepszego,statystyki to czy jest na kacu czy nie to robi jak księgowy i nie owija ani nie liże rowów tylko mówi jak jest ja osobiście szanuje za to gościa.A ten cały Bożydar był nie do przetrawienia cwaniaczek.
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:32:36 
deeceWzp

Nie ma, to sie dzialo w studio Polsatu w trakcie jakiegos meczu. Info jest potwierdzone przez ludzi z branzy. Bozydara w Polsacie koledzy generalnie nie lubia bo cwaniakuje i do wszystkich pyskuje, Dziekan w koncu nie wtrzymal i mu zalutowal.
 Autor komentarza: magic19
Data: 22-10-2016 23:35:30 
Darion to było na meczu Szkocja vs Polska w studio Bożydar wtedy prowadził studio :) i szkoccy dzienikarze to przycieli i opisali to w brukowcu dlatego to wypłyneło :) zresztą Dziekan grał w Celticu w Szkocji
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 23:37:47 
Udało mi się wytrzymać do walki wieczoru. To było wyzwanie.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:38:15 




Lubie Laszczyka - zajebisty jest i ma fajny styl. Powinien jeszcze podpatrzec prawy prosty bity w tempo z przepuszczeniem (jak u Mayweathera) i dodac go do arsenalu, az sie o to prosi. W linku ponizej Broner fajnie bije pare tych prostych z przepuszczeniem na sparingu u Mayweather'a na silowni, idealnie by to pasowalo pod styl Laszczyka...

https://www.instagram.com/p/BLkj_xjgZcU/?taken-by=floydmayweather&hl=en



 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 23:39:17 
Darion

A może mu zazdroszczą że ma większego kija ? a zgadniesz :) ha ha
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 22-10-2016 23:39:41 
Miszkin bardzo obiektywny, dobrze się go słucha.
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:40:26 
PAtrze na Miszkina i tak sobie mysle, ze on moglby grac w kolejnym filmie z serii "Planeta Małp", i to bez charakteryzacji. I do tego ma jeszcze taki dziki wzrok psychopaty.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 22-10-2016 23:41:28 
Gulczas

I jak myślisz kto wygra walkę wieczoru ? dlaczego tylko 8 rund kpina.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 22-10-2016 23:41:53 
Darion a co Ty masz takie problemy z tym Miszkinem cały czas...
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 22-10-2016 23:43:57 
Babiloński taki ostry w ocenach a nie potrafi sklecić zdania po polsku. Albo tak się stresuje albo zbyt wcześnie zakończył edukację
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 22-10-2016 23:44:17 
Zimnoch znowu wychodzi do ringu z miną jakby miał okres bolący.
 Autor komentarza: Soku
Data: 22-10-2016 23:44:44 
@Darion,
Ron Pearlman jest jeszcze brzydszy, a nie dość, że zrobił karierę jako aktor, to nawet podkładał głos w "Falloucie"...
;-)
 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:46:39 
@Soku

Ha! Wiedzialem, ze mi kogos Miszkin przypomina ale nie moglem skojarzyc goscia, teraz juz jasne :)
 Autor komentarza: Soku
Data: 22-10-2016 23:47:44 
Grmph, Perlman, nie Pearlman.
Gdzie ja widziałem tę perłę, ja się pytam.
:D
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-10-2016 23:48:00 
Kostyrayy nie wieyy nawetyy któryy to zimnochyyy a ktory to rekowskiyyy
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-10-2016 23:49:14 
runda Zimnego
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 22-10-2016 23:49:20 
obydwu jciec lubi wiec moze niech skonczy sie na pkt
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:50:05 



Dwa kolki, zero pracy nog, ja pier...zal patrzec....


 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:51:08 
Parafrazujac Bolca- ruszaja sie jak woz z weglem, polskim piesciarzom HW brakuje luzu.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 22-10-2016 23:53:37 
bardzo rowna runda. koncowka Zimnego. 20-18
 Autor komentarza: sekundant
Data: 22-10-2016 23:54:17 
Reksio jest do odstrzału w tej walce. Jest z resztą tak napompowany że nie widzę go w siódmej rundzie.
 Autor komentarza: maciej12
Data: 22-10-2016 23:54:28 
Rex mocno spięty. Pewnie siądzie kondycyjne.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:55:00 



No....zero luzu, wszystko sygnalizowane, dwoch takich wyrobnikow, zero pomyslu, zero jaj, zero pomyslu jak oszukac przeciwnika. Robia to co robili przez caly oboz przygotowawczy - obijaja "heavy bag"......



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:56:48 



I te sztywne kolana u obydwu.....



 Autor komentarza: Darion
Data: 22-10-2016 23:58:03 
Jedyny plus tej walki drewniakow, ze nie ma klinczy tylko idzie cepeliada. Co prawda ciosy z waty ale przynajmniej sa. Wyobrazacie sobie jakby wygladala ta smieszna walka, gdyby jeszcze klinczowali jak Wladek?
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 22-10-2016 23:58:27 



Rekowskiemu tlen sie konczy, dobrze ze "osemka" inaczej jeszcze by zemdlal w ringu...



 Autor komentarza: Grande
Data: 22-10-2016 23:58:44 
Rex ma problemy neurologiczne? Koordynacja ruchów jak człowiek p 20 lat starszy. Trzęsie się.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 22-10-2016 23:59:47 
Walka wieczoru 8 rund...
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:01:42 
Rex juz rozbity, w ciągu 2 lat stracił szybkość refleks no i dziwne te jego ruchy po tym ko od nagyego.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 23-10-2016 00:02:01 
Rekowski ma problem z koordynacją. Widać ząb czasu odcisnął na nim piętno. Do tego te nokauty. Mimo wszystko radzi sobie nieźle.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:02:04 
jeszcze troche reksia rozbija i michalczewski bedzie chcial rrewanz :)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 23-10-2016 00:02:15 
wszystkie rundy dla Zimnocha. Rex jest strasznie wolny. Każdy cios widać. Jelis Zimny wytrzyma to kondycyjnie, to wygra walke. Rex poluje na jeden cios
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-10-2016 00:02:33 
Pojedynek polskiego Listona z polskim Holmesem LOL
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:02:49 




Rekowski ma cos takiego w swoim ciosie ze jak wyprowadza cep to jakby sam sie blokowal brakiem pelnej rotacji w ostatniej fazie ciosu...to sa podstawowe braki techniczne, takie rzeczy eliminuje sie jeszcze za dziecka....
Zimnoch strasznie sztywny tez, powinien szerzej na nogach stac i obnizyc pozycje - pomogloby mu to....


 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:03:11 
Komentowany przez polskiego Larrego Merchanta :)
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 23-10-2016 00:06:00 
Autor komentarza: rocky86

Na pewno nie wszystkie rundy dla Zimnego. Zgoda, wygrywa, ale 2 rundy można spokojnie dać Rekowskiemu.
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 00:06:13 
https://twitter.com/AKbabyface/status/789949184212365313
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:06:13 



Rex strasznie rozbity, wyraz twarzy mowi wszystko. Porusza sie tak jakby mial zaraz upasc, i do tego ta pustka w oczach.......



 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:06:24 
Michalczewski juz bierze sterydy pod okiem trenera personalnego Przemysława Salety i lada moment bedzie chcial walki z Rexem za pamiętne wyłapane KO w Sopocie na dyskotece.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:06:28 
Zimnoch spięty ale wygląda całkiem dobrze w tej walce.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 23-10-2016 00:09:35 
6 runda Zimnoch zamroczony większość czasu
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 23-10-2016 00:10:25 
rex juz ogarnia zimna ;)
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:10:35 




Drwal Rekowski leje Zimnocha w zwolnionym tempie a a ten sie patrzy sztywny jak kolek - ....parodia......A trener Zimnocha "good work, good work"...kur...o co chodzi....Powinni obydwaj zakonczyc kariere.



 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:13:39 




Raczej Rex juz nic nie ogarnia.....lol



 Autor komentarza: Tharivol
Data: 23-10-2016 00:13:46 
no Marcin "Liston" Zimnoch pada ze zmęczenia...
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:14:06 
A jednak dotrwał Reksio do siódmej rundy. Brawa.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:14:08 
pierdzioch do garow a nie komentowac
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 23-10-2016 00:14:22 
KnockinOnHeavensDoor

Chodzi o to, że trener mógł kazać się specjalnie Zimnochowi przyjmować na gardę aby Rekowski kondycyjnie padł
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-10-2016 00:14:48 
Słaba walka, słaba gala...
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 00:15:28 
Ojciec łap od uśmiechniętego Adasia :)

https://twitter.com/AKbabyface/status/789949184212365313
 Autor komentarza: Dixell
Data: 23-10-2016 00:15:47 
Takiego Rekowskiego to am robie w dwie rundy. Zalosny poziom ma nasz boks.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 23-10-2016 00:17:20 
I te sztywne nogi! Jak tak można boksować? Nie dziwne że ciosy nie mają wymowy, gdy są bite na sztywnych nogach i biodrach.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:18:53 
Autor komentarza: magic19Data: 23-10-2016 00:15:28
Ojciec łap od uśmiechniętego Adasia :)

https://twitter.com/AKbabyface/status/789949184212365313

adas jest ojca ulubiencem :)
 Autor komentarza: basu00
Data: 23-10-2016 00:19:28 
Rekowski pięknie juz rozbity. ...szkoda zdrowia...
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 23-10-2016 00:19:31 
remis albo 5/3 zimny. walka bez wyrazu, reksiu już źle wygląda w ringu po 4 rundach...:( a zimnoch dalej boi się własego cienia,,, przypomina mi prosiaczka z kubusia puchatka ;d
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 23-10-2016 00:19:39 
Dobra obrona Zimnocha i lewy prosty dały mu wygraną.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 23-10-2016 00:19:53 
Krzysiek chyba się przeziebil stojąc zbyt dlugo przy otwartej lodówce
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:20:45 
kuzwa ci sedziowie tam to jakies jajaj
 Autor komentarza: Darion
Data: 23-10-2016 00:20:47 
Żona Zimnocha calkiem ok
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:21:42 
5-3 Rekowski w rundach bylo, niezły wał.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:22:29 




Ja pierdole....pojedynek drwali....zmeczeni po "osemce" jak Muhammad Ali po "rumble in the jungle"......obydwaj sa SKONCZENI w powaznym boskie i nie maja czego szukac na powaznym profesjonalnym poziomie.


Dziekuje, dobranoc.








 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:23:00 
Idę się zrzygać...
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:24:15 
Dlatego szanujcie Szpilke bo sie na boksie nie znacie hejterzy.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:25:06 
Nadal jestem zdania że Szpilka może z nim przegrać.
 Autor komentarza: Tharivol
Data: 23-10-2016 00:25:36 
LOL... zimnego lewy wchodził? kiedy? Obrona zimnocha poprawiona? no nie bardzo.
 Autor komentarza: gluton
Data: 23-10-2016 00:25:43 
walka fajna. Rekowski ma jaja. Zimny daleko od czołówki HW
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 23-10-2016 00:26:00 
REKOWSKI MENTALIE UPADŁ PO TYCH DWÓCH OSTATNICH PORAŻKACH, DO TEGO JEST JUŻ ROZBITY PO KAŻDYM CIOSIE ZIMNOCHA SIĘ CHWIAŁ DZIWNIE NA NOGACH CHODZIŁ ŚMIAŁO SOSNOWSKI MOŻE PRÓBOWAĆ SIĘ MU ZREWANŻOWAĆ MYŚLĘ ŻE TERAZ ALBERT BY WYGRAŁ JAK BY SIĘ TAK PRZYGOTOWAŁ JAK DO WALKI Z WAWRZYKIEM.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 23-10-2016 00:26:24 



Sorry ale Szpilka miazdzy ich obydwu na dzisiaj....Nie ma nawet porownania.



 Autor komentarza: Darion
Data: 23-10-2016 00:26:53 
Szpilki nie szanujemy za to jakim jest czlowiekiem a nie jakim jest bokserem. Bokserem jest niezlym ale na pewno nie wybitnym. I nigdy nie bedzie.
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:27:27 
Packi na blok a ci o pieknych prostych ZImnego. Parodia w studio
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:27:48 
Darion to jest GIT a nie człowiek rozumiesz?
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:27:59 
@Knockin
To niech wreszcie zawalczą. Skoro jest o tyle lepszy to niech weźmie Zimnocha na przetarcie po Wilderze :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 00:28:11 
Dość słabo Zimnoch. Bez dynamiki. Miał Rekowskiego w tarapatach i sobie... odpoczywał. Chyba ma problemy kondycyjne.
Obrona na pewno trochę poprawiona. Lewy? Nie działa tak jakby mógł. Zimnoch walczył mało zdecydowanie, zadawał za mało ciosów.
Tak sobie.
Z Mollo mogłoby być ciężko przez pierwsze rundy. Musiałby przyśpieszyć na nogach, być zdecydowanie bardziej mobilny.
Ale Mollo po 3 rundach się wypompuje.
Nic tylko brać ten rewanż i wygrać. Ale Krzysiek dziś na trójkę i to bez plusa.
 Autor komentarza: deeceWzp
Data: 23-10-2016 00:29:15 
MOLLO JAK SIĘ DOBRZE PRZYGOTUJE TO DO 3 RUNDY ZNOKAUTUJE PANA GUMOWE UCHO :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:29:59 
TAK JEST TEGO OJCIEC CHCE ZIMNOCH , KONTRA CYCU :) babilon chyba przygrzal cos w kiblu i dzis szaleje :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:30:07 
Szykujcie śpiwory do spania, bo będzie Zimnoch vs Wawrzyk
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:30:55 
w 3 rundzie to mollo juz bedzie potykla sie o wlasne kapcie jak wczesniej nie trafi
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:31:30 
Śpiwory? Na pewno nie będzie nudy, pytanie kto zatańczy :D
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:31:53 
Mollo w 3 rundzie bedzie swietowal kolejna wygrana z Zimnym.
 Autor komentarza: Darion
Data: 23-10-2016 00:31:57 
Autor komentarza: CELkoData: 23-10-2016 00:27:48
Darion to jest GIT a nie człowiek rozumiesz?
-------------------------------------------

Rozumiem i dlatego go nie szanuje, ale mozesz mu z tego swojego szacunku wystawic dupe zeby cie przecwelowal, gity lubia dymac w kakao mezczyzn.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 00:33:02 
Wawrzyk vs Zimnoch bardzo chętnie i ja bym zobaczył. Skoro Wawrzyk wypada licho z takim Sosnowskim i naciskany się gubi (relacja osób które oglądały bo ja sam nie miałem tej "przyjemności") Krzysiek miałby szansę go załatwić.
W drugą stronę również jak Zimnoch by dawał się łapać mocnymi ciosami to by mogło się skończyć dla niego tragicznie. Jestem za ;D
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:33:31 
@Darion

Jak już to cweli sie takich frajerów jak ty takze chuj ci w dupe nygusie
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:33:46 
@sekundant
To już na konferencji się zacznie poliglotów wyczyn, gdy tylko zabiorą głos można iść parzyć na herbatę i stawiać parówki na gaz
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:33:52 
Autor komentarza: sekundantData: 23-10-2016 00:31:30
Śpiwory? Na pewno nie będzie nudy, pytanie kto zatańczy :D

duza szansa ze cycek :) ostatnio zrobil tak wielkie postepy ze o malo nie skonczyl go nie trzymajacy pionu od lat dragon :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-10-2016 00:35:29 
Autor komentarza: DarionData: 23-10-2016 00:31:57
Autor komentarza: CELkoData: 23-10-2016 00:27:48
Darion to jest GIT a nie człowiek rozumiesz?
-------------------------------------------

Rozumiem i dlatego go nie szanuje, ale mozesz mu z tego swojego szacunku wystawic dupe zeby cie przecwelowal, gity lubia dymac w kakao mezczyzn.

to my tu chyba mamy jednego gita na orgu choc wydaje sie dosc kulturalny na wolnosci :)
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 00:35:58 
BlackDog- i teraz chyba rozumiesz co miałem wcześniej na myśli :)chłopak miał kupę czasu na przygotowania to była 8 rundowa walka z bardzo wolnym Marcinem a gdzie tu rozmowa o starciu z średnim zawodnikiem z światowych rankingów :D To wyglądało jak pożegnalna walka 50-latków.Chłopaki niech sobie walczą na galach Polsatu z Wawrzykiem i innymi młokosami.
 Autor komentarza: Grande
Data: 23-10-2016 00:35:59 
Gala całkiem niezła jak na polskie warunki, ale zakompleksione, tradycyjnie srające w własne gniazdo polaczki, zawsze będą kręcić nosem na wszystko co polskie.

Naturę polaka można zamknąć w kilku słowach, a mianowicie: swojemu nóż w plecy, a obcemu język w tyłek.
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 23-10-2016 00:38:17 
i tak bywa zimna nadal sie powozi ,z 2 walkami jeszcze dorobi do zapelnienia lodowki ;) kurwa jak tak sluchalem komentatorow to chyba sie napije jeszcze zeby ogarnac.....walka z hey'em ???? chyba w 3D jak kazdy z kibicow wypije po 0,5 i to spirytusu.... Mike ma kursa do PL wytlumaczyc i tylko jego mi szkoda ....lot podobno dlugo trwa.....
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:39:34 
@tyler
Dlatego konferencję można sobie odpuścić.
Moim zdaniem Babiloński dobrze gada. Niech wyselekcjonują najlepszego ciężkiego z tych którzy zostali w kraju. Wybór nie jest duży i Zimnoch się kwalifikuje.
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 00:40:57 
Oprócz walki Zimnoch- Wawrzyk trzeba kolejnych dobrych zestawień, polski boks na wymarciu nie ma zbyt duzej listy i kazdy sie ceni.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 23-10-2016 00:41:34 
Z Wawrzykiem Zimnoch polegnie. Nie ma innej opcji :)
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:42:25 
Niech walczą, będzie co oglądać. Może pbn chłopaki się spotkają, chyba że Zimnoch musi spotkać się z mollo bo wygrał eliminatora przecie 😝
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:42:35 
@rufus
No właśnie jest. Nie trudno wyobrazić sobie Wawrzyka który dostaje baty.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-10-2016 00:44:14 
magic19

No trochę mnie Zimnoch zawiódł. Tym bardziej że Rekowski aż prosił się o systematyczne mocne rozbijanie. I stać by na to było nawet Krzyśka ale widać ani nie ufa swojej kondycji, ani szczęce a i o ciosach zapomina.
Cóż. Przy odrobinie szczęścia jest w stanie dopchać się do jakiejś większej wypłaty czyli po prostu tradycyjnie jak to u naszych bokserów w Hw bywa. Dostać walkę o większy cel za większą kasę i łomot ;D
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 00:45:47 
tyler- Mollo już dzisiaj zaczął trening i przysłał garnkowi fotę z salki treningowej :D

https://twitter.com/garnekmedia/status/789955374346493957
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:45:55 
@celko
Wawrzyk vs Zimnoch
Wawrzyk vs Wach
Wach vs Zimnoch
Szpilka vs Zimnoch /Wach
No i jeszcze zostali Saleta, Najman, Letr
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 00:47:24 
@Magic
Dobre, oby chłopak kontuzji się nie nabawił 😉
 Autor komentarza: rufus433
Data: 23-10-2016 00:48:41 
@sekundant
Jakoś trudno mi sobie wyobrazić Zimnocha spuszczającego baty zawodnikowi z jako takimi umiejętnościami i kondycją.On nawet Artowi Binkowskiemu nie dał specjalnego wycisku.:P
 Autor komentarza: magic19
Data: 23-10-2016 00:51:03 
BlackDog no niestety taka jest brutalna prawda ja tam zawsze trzymam za naszych kciuki ale trzeba czasami spojrzeć też na chłodno bez hejtu ale racjonalnie.Oby jeszcze Krzysiek trafił jakąś dobrą wypłatę bo zawsze narzeka na grosz :)i pewnie więcej wydaje na wyspach.
 Autor komentarza: sekundant
Data: 23-10-2016 00:58:08 
Zimnoch fajny, prosty gość. Lubie takich. Tylko życzyć mu jak najlepiej. A walkę wygrał wyraźnie. To 2:1 to przez szacunek dla Reksia dali, bo gość wyraźnie ma już w boksie z górki.
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 23-10-2016 01:00:06 
tyler wawrzyk może powalaczyc i wygra ale Szpilka i Wach echhh troszke cie ponioslo....
 Autor komentarza: tyler
Data: 23-10-2016 01:02:27 
@4nrpi
No co? Kolejne edycje pbn obstawione 😝
 Autor komentarza: CELko
Data: 23-10-2016 01:07:55 
Szpilka- Wach 120-108.
 Autor komentarza: wyso
Data: 23-10-2016 11:47:41 
Szpilka jest za mały na ciężką. Przebieg walki z wachem, szpilka pajacuje i punktuje wacha bez sensu.
Nie mówiąc o Wawrzyku to cep jakich mało SIŁA RAZY RAMIE. jak ciosy uderza to po minie nawet widać za grosz techniki tylko spinka aby łeb urwać rywalowi ....
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.