GŁOWACKI: JEŚLI USYK DA MI REWANŻ, JESTEM CHĘTNY

Krzysztof Głowacki (26-1, 16 KO) przegrał wczorajsze starcie w obronie pasa WBO wagi junior ciężkiej. Nowym mistrzem został świetnie dysponowany Oleksandr Usyk (10-0, 9 KO), który pokonał Polaka wysoko na punkty. Sympatyczny "Główka" na konferencji był wyraźnie przybity, ale już zgłosił chęć ponownego spotkania z Ukraińcem między linami.

- Przede wszystkim chcę podziękować wszystkim, którzy przyszli mnie dopingować. Co do pierwszych odczuć - czuję, jakby świat zwalił mi się na głowę. Muszę obejrzeć parę razy ten pojedynek, przeanalizować i wyciągnąć wnioski. Usyk był szybszy na nogach, uciekał, nie chciał podjąć otwartej walki. Od dziewiątej rundy wiedziałem, że przegrywam, starałem się coś zrobić, ale nie dałem rady. Jeśli Usyk się zgodzi na rewanż, jestem chętny - powiedział "Główka".

Trener Fiodor Łapin docenił klasę wczorajszego rywala i przyznał, że przez świetną pracę nóg oraz konsekwencję Usyka nie byli w stanie w ringu realizować swojego planu taktycznego.

- Usyk był bardzo ostrożny. Nie podjął otwartej wymiany, jak czuł zagrożenie schodził nogami. Myślałem, że częściej będzie wchodził nam lewy prosty, jednak on cały czas uważał. Prowadził na punkty, zrobił, co było trzeba - powiedział szkoleniowiec.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 18-09-2016 10:27:41 
Rewanż ma sportowo niewielki sens styl robi walkę a Główka jest machiną wojenną a nie ringowym szachistą a Usyk ma za dużą przewagę szybkości i warunków fizycznych. Z takim Bellew Krzysiu powinien wygrać a z Lebiodą ma szanse.
 Autor komentarza: abojawiem
Data: 18-09-2016 10:35:38 
Trzeba się zastanowić, czy ten rewanż ma sens. Chyba lepiej będzie pójść inną drogą, spokojnie odbudowując karierę. Jest sporo ciekawych walk do zrobienia, Główka jeszcze będzie miał swoje szanse.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 18-09-2016 10:37:31 
10 walk na 10 i wszystkie Krzysiek przegra..
Głowacki to co prezentuje w ringu jest jego prawdopodobnie maksem umiejętności, a Ukrainiec mam wrażenie, to nie jest jeszcze najlepszy Ukrainiec. Według mnie on za dwa lata będzie nie do przeskoczenia..
Krzysiek musiałby zmienić trenera. Łapin to dobry trener, ale już nie nauczy niczego nowego Krzyśka..
Ale nie chce mi się wierzyć by Wasilewski zezwolił na taką akcję..
 Autor komentarza: thunder
Data: 18-09-2016 10:39:34 
Zgadzam się z powyższymi komentarzami, niestety technicznie USYK jest po za zasięgiem Główki...
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 18-09-2016 10:44:28 
Rewanz nie ma sensu, bo byla zbyt duza roznica klas.
Usyk dopiero sie rozkreca na zawodostwie,zdobywa doswiadczenie,obycie. Z kazda kolejna walka bedzie coraz lepszy. Glowka niestety nie da rady wejsc na taki poziom.
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 18-09-2016 10:44:33 






Usyk to nowa generacja I przyszlosc tej kategorii wagowej, w pelni zasluzone zwyciestwo ukrainca.
Trzeba sobie powiedziec uczciwie – Usyk byl piesciarzem o klase lepszym od Glowackiego. Swietne wyszkolenie techniczne, fantastyczne warunki fizyczne jak na ta kategorie wagową (Usyk pod wzgledem rozmiaru to praktycznie heavyweight), praca nog wirtuoza, olbrzymia pewnosc siebie (ktora wcale nie okazala sie byc “na wyrost”) I konska wydolnosc (ktorej po tej walce chyba nikt juz nie bedzie kwestionowal) okazaly sie dla Glowackiego przeszkodą nie do pokonania. Jednoczesnie potwierdzily sie moje obawy o ktorych pisalem przed walką – a mianowicie to ze Krzysiek owszem - jest zawodnikiem twardym I zawsze zostawiajacym w ringu serce, natomiast jest tez piesciarzem dosyc ograniczonym, zeby nie napisac prymitywnym. Jeden zamachowy cep bity w powietrze przez calą walke to zdecydowanie za malo zeby pokonac kogos o klasie sportowej Usyka. Starczylo na rownie prymitywnego I bazujacego na agresji Hucka, starczylo na 40 letniego post-prime Cunninghama, na zlotego medaliste z Londynu I technika tego pokroju okazalo sie to o wiele za malo.
Co wiecej, wydaje mi sie ze nie ma nawet potrzeby zabiegania o rewanz w przyszlosci. Glowacki nigdy w zyciu nie bedzie w stanie wygrac z kims o warunkach fizycznych I klasie sportowej ukrainca. Co wiecej po tym co widzialem dzisiaj I zakladajac ze Usyk bedzie sie jeszcze rozwijal, nie widze nikogo w calej cruiser weight kto moglby mu w przyszlosci zagrozic. Prawdopodobnie zdobedzie wszystko co bedzie do zdobycia I z czasem sam przejdzie niepokonany do wagi ciezkiej.
Glowacki przegral przede wszystkim z ROZMIAREM, oczywiscie popartym techniką, wydolnoscią i pracą nog. Ale wszystko zaczyna sie od warunkow fizycznych Usyka. Tak jak maly ciezki (chocby nie wiadomo jak mocno bil) nigdy nie wygra z dobrym technicznie i swietnie poruszajacym sie 2 metrowcem, tak i Glowacki nigdy w zyciu nie wygra z kims o rozmiarach, czuciu dystansu i klasie sportowej Usyka. Nigdy nie podejdzie wystarczajaco blisko, nie skroci, nie siegnie. Zawsze bedzie klepany na punkty jak dziecko. Wiekszy, dobry technicznie bokser moze tylko przegrac z mniejszym w dwoch wypadkach: albo nie przygotuje sie wystarczajaco do walki albo przegra "lucky punch'em". W kazdym innym przypadku optymalnie przygotowany zawsze wygra. Na 10 pojedynkow 10 wygrywa Usyk, na 100 pojedynkow wygrywa 100. Glowacki jest zbyt maly i zbyt prymitywny zeby mu kiedykolwiek zagrozic. Lubie Krzyska bo to dobry chlopak, ale Oleksandr Usyk to zupelnie inny level, nie wspominajac o tym ze on caly czas sie rozwija i prawdopodobnie drzemie w nim jeszcze wiekszy potencjal niz pokazal dzisiejszej nocy.
Trzeba uznac wyzszosc I klase sportową rywala, Usyk to dla Glowackiego po prostu “za wysokie progi”, zarowno dzisiaj jak I w przyszlosci. Zdobyl dzisiaj moje pelne uznanie, zarowno postawą w ringu jak I sportowym zachowaniem po zakonczeniu walki. Klasa. Brawo Oleksandr Usyk.






 Autor komentarza: TheKudiq
Data: 18-09-2016 10:45:06 
Rewanż nie ma sensu. USYK znów przez UD. Lepiej skupić się na innej federacji np WBA.
 Autor komentarza: Ajapatyka
Data: 18-09-2016 10:51:23 
KnockinOnHeavensDoor ta prymitywnosc moze wywodzic sie przez trenera zarowno tak samo jak i przez samego zawodnika. Trzeba zmienic sztab szkoleniowy i sprobowac inaczej. Moze da sie nauczyc Krzysia wyszkolic bardziej pod wzgledem nog i techniki, nauczyc czegos wiecej niz polowania na jeden cios. Bylo kilka akcji ktorymi Glowka zaskoczyl Usyka. Szpilka tez byl lewy, a zrobil postepy u boku normalnego trenra.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 18-09-2016 10:53:01 
Zgadzam się z powyższymi opiniami.
Rewanż nie ma sensu.
 Autor komentarza: Sugar78
Data: 18-09-2016 10:53:47 
Byl taki moment w tej walce gdzie moglo sie wydawac ze Glowka troche go przelamuje ze troche Usyk traci nogi. Nastepna runda i Usyk wyszedl i go opierdolil jak chcial Ma mocno amatorski styl wciaz tylko ze potrafi niem walczyc z ofensywnym Glowackim przez okrogle 12 rund nie dal sie niczym mocnym zlapac anizmeczyc. Nie widze zeby Krzysiek mogl cos wiecej zdzialac chyba zeby naprawde czysto trafil ale to gdybanie
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-09-2016 11:15:19 
Usyk Krzysia wyboksował koncertowo. Chwilami Główka był bezradny, a momenty w których Usyk potrafił go obejść i stanąć z tyłu pokazywały jaką różnicę robi praca nóg. Krzysiu się starał i ryzykował od czasu do czasu, ale to kończyło się czystymi przyjętymi ciosami.

Moim zdaniem taktycznie nie sprostali. Główka walcząc z bokserem za dużo boksował, powinien wywierać agresywniejszy pressing, skupić się na dołach i z niego nie schodzić.

W każdym razie ja dałem Krzyśkowi 3 rundy można było dać max. 4. Co ciekawe ludzie na hali w dużej części krzyczeli o wałku :-)

Usyk dał perfekcyjną walkę, rewanż nie ma sensu, wynik będzie ten sam.
 Autor komentarza: Dominator303
Data: 18-09-2016 11:16:36 
Ci którzy mysleli ze Usyk nie wytzryma kondycyjnie mocno sie zdziwili!Usyk po walce z Głowackim mogł smialo wyjsc na kolejne 12 rund ten facet ma kondycje konia!Przy tej pracy nóg myslalem ze zagotuje sie max do 6-7 rundy a on w dwunastej wyglądał lepiej niz na początku!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 18-09-2016 11:20:26 
Rewanż to powinien dać Szymański Villalobosowi, po tym chamskim "wale".

@rocky86
Twój cytat:" Co ciekawe ludzie na hali w dużej części krzyczeli o wałku :-) "
#
#
Byłeś w Gdańsku?
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 18-09-2016 11:22:31 
zabrakło nie tylko Krzyśkowi ale przede wszystkim Łapinowi, trener nie jest od tego żeby wrzeszczeć: 'teraz musisz wygrać wszystkie rundy' tylko od tego żeby powiedzieć JAK WYGRAĆ następną rundę, Łapin stworzył taktykę Włodarczyka a teraz Głowackiego w wersji chodzę czekam z gardą czekam chodzę przyjmuję i ... kontra 2 ciosy, i dalej chodzę i zbieram, już z Cunnem wszyscy amerykańscy komentatorzy stwierdzili że gdyby nie 4 nokdauny Głowacki by przegrał, przegrywał na pkt nawet z Huckiem zresztą aż do KO, ciekaw jestem statystyki ciosów, boks to praca trzeba iść i zadawać szczególnie jak się jest silniejszym, rację miał Proksa w studio gdy mówił że taktyka na bardzo dobrego technicznie Usyka jest boksować razem z nim non stop nie czekać, były momenty niektóre rundy gdzie Główka był aktywny trafiał i był wyrównany pojedynek niektóre ciosy dochodziły, kilka rund w końcu wygrał po czym wchodził do następnej np. bodajże 8smej i przez półtora minuty dosłownie nie wyprowadził żadnego ciosu, patrzy człowiek na to i nie wie o co chodzi to gość broni tego tutułu czy nie w końcu, Usyk był mocno zdygany na początku walki żegnał się przed wyjściem do rundy jak przed egzekucją, trzeba było wejść ostro La Motta pokonał Robinsona a Frezier Alego dlatego że zadawali więcej niż ci technicy, generalnie jestem raczej zawiedziony postawą Główki i jego wrzeszczącego sztabu przede wszystkim, nie musiał wygrać ale mógł nie oddać tak łatwo mistrzostwa po walce nie był nawet za bardzo zmęczony w stosunku do poprzedniej walki
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 18-09-2016 11:22:54 
@Dominator303
Twój cytat:"Usyk po walce z Głowackim mogł smialo wyjsc na kolejne 12 rund..."
#
#
#
Z pewnością, mógł by się pokusić o tytuł mistrza Polski w HW...;-)
Myślę, że by podołał...:-)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 18-09-2016 11:26:31 
@LLL

Byłem, a w zasadzie wciąż jestem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-09-2016 11:30:55 
Ja nie widziałem deklasacji
Walka była równa.Moze poza 2 ostatnimi rundami.Ale to był juz wynik zmęczenia Krzyśka,taktyki ktora przyjął w końcówce przegrywając i licząc na zmiane rezultaty 1 ciosem
Do tego momentu to Glowka u mnie remisowal
Rewanż jak najbardziej tak.Usyk jest do ogrania
 Autor komentarza: Polakos
Data: 18-09-2016 11:47:34 
Głowacki, prymitywny bokser. Na równie prymitywnego Hucka i starego Cunninghama starczyło. Gdy pojawił się ktoś z umiejętnościami to został ośmieszony.
 Autor komentarza: gluton
Data: 18-09-2016 11:57:28 
Nie ma co walic Główką w mur :) Usyk To najtrudniejszy i najbardziej lotny bokser tej kategorii a moze i niebawem absolutna gwiazda P4P bo nie widzę dla niego godnych rywali. Główka nr 2. dalej moze się bić ale tego nie powtarzać!!!
Powodzonka Krzysiek!!
 Autor komentarza: petro66
Data: 18-09-2016 11:58:15 
tez mysle ze rewanz raczej niepotrzebny, co do punktacji ,wydaje mis sie ze 4 rundy dla Głowki mozna dac, a w czasie walki sledzac punktacje Proksy to w moim odczuciu jest on do przyjecia przy bardzo gospodarskim sedziowaniu, to znaczy jesli tylko pojawily sie jakies podstawy do tego aby runde przyznac dla Głowki to ta runda szla w jego strone. Generalnie walka pod kontrola Usyka, ale z drugirj strony nalezy tez zaznczyc ze głowka ani razu nie byl zagrozany, choc momentami zwłaszcz dwie ostatnie rundy sporo przyjmował. Tylko raz zauwazyłem ze Krzysiek zranił Usyka, prawy sierp na dół , nie pamietam ktora runa (gdzies srodek walki), szkoda ze wiecej takich ciosow nie weszło. Generalnie Krzysiek jest w topie dywizji, i ma spore szanse z pozostałymi mistrzami...
 Autor komentarza: gluton
Data: 18-09-2016 11:58:33 
Nie ma co walic Główką w mur :) Usyk To najtrudniejszy i najbardziej lotny bokser tej kategorii a moze i niebawem absolutna gwiazda P4P bo nie widzę dla niego godnych rywali. Główka nr 2. dalej moze się bić ale tego nie powtarzać!!!
Powodzonka Krzysiek!!
 Autor komentarza: skud
Data: 18-09-2016 12:16:16 
Glowacki,zeby nabrac ochoty do dalszych sukcesow potrzebuje zmian.np.leciec do USA,udoskonalic technike i kocie ruchy, wtedy da mu to motywacje.HBO,nie interesuje to ze przegral na pkt z Usykiem,ktory nie jest znany.Jestem,przekonany ze szybko dostal by walke na HBO bo juz jest tam popularny.W ,Polsce jego ,kariera stanie w miejscu podobnie tak jak ma to m/ce z Diablo!Glowka,pakuj manatki i w styczniu ,wypad do USA!!!
 Autor komentarza: Apprentice
Data: 18-09-2016 12:31:14 
@skud
w 100% zgoda, pojechałby do Szpilki w Huston zwiększył tempo, nogi i częstotliwość prawej ręki, rozwinął swój boks, trzy walki kończy KO i potem 2 title shot aż w końcu za 2 lata rewanż, ale prawie pewne to się nie wydarzy dom dzieci i wkrótce emerytura sportowa będzie w ten czy inny sposób ...
 Autor komentarza: KnockinOnHeavensDoor
Data: 18-09-2016 12:31:51 





Glowacki powinien pakowac manatki i leciec do Shieldsa do stanow, serio. Lapin pewnego poziomu nigdy nie przeskoczy. Nowe otoczenie, nowy trener, jeszcze chlopak spokojnie moglby sie czegos nowego nauczyc. Szpilka mimo porazki z Wilderem wygladal w tej walce naprawde dobrze, widac bylo ogromny postep w porownaniu do "starego" Szpilki z KnonckOut Gym......Chlopaki sie rozumieja i przyjaznia od lat, mogliby razem trenowac i nawzajem sie motywowac, dobra pogoda, swietny trener, profesjonalne otoczenie i nieograniczona ilosc sparingpartnerow na wysokim poziomie - to wszystko musialoby zaprocentowac.
Oczywiscie nigdy sie to nie stanie - Glowka mentalnie to nie Szpilka i bedzie siedzial w ukochanym Walczu z rodzinka do "usranej" smierci. "Trenerka" tez nie zostawi bo sie za dobrze lubia i rozumieja, poza tym przeciez to fachowiec i obozy w Zakopanem zawsze sie sprawdzaly. Babilon kupi mu nowe skode i zapewni wystepy na Polsat Boxing Night. Po co ma sie przeprowadzac - przeciez u siebie ma "zyc nie umierac"......






 Autor komentarza: skud
Data: 18-09-2016 14:05:45 
Powinien po Roku pobytu w USA ,zadecydowac o zabraniu rodziny lub powrocie.Glowka ,ma nawet 10 lat kariery przed soba,to co tu sie zastanawiac.Fonfara,Szpilka czy nawet Kownacki wyraznie sa lepszymi bokserami.Ciekawe jak teraz wygladala by walka Szpilki z Jenginsem.Co,teraz Glowka ,bedzie siedzial we Walczu i czekal na ochlapy za mala kase?Szkoda,czasu!HBO-czeka,patrz na Adamka.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 18-09-2016 14:19:13 
Krzysiek jeszcze zawalczy o pas Bellew to sztuczny mistrz a Lebedev jest już tak roztrzaskany że ciężko się domyśleć czy coś z niego jeszcze będzie. Problem w tym że ten tchórz Bellew nigdy nie wyjdzie do Główki a Lebedev to następny mańkut z którym Krzysiek najwyraźniej sobie nie radzi.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-09-2016 14:38:30 
Rewanż? Totalnie niepotrzebny. Głowacki zostałby jeszcze bardziej zdominowany.
Co do walki bo wczoraj nie miałem okazji napisać wniosków to tak jak się spodziewałem a może nawet i bardziej Usyk dzięki swoim cechom zdominował Krzyśka i wygrał zdecydowanie na punkty. Ja osobiście miałem na kartce 116-112 ale przynajmniej 2 rundy dawałem Głowackiemu bez większego przekonania- ot po prostu ze względu na dość wyrównany przebieg 3 minut i miejsce walki.

Usyk pokazał kawał boksu. Szkolił Krzyśka i nieźle go rozbił. Czy można mieć do niego pretensje? Raczej nie. Trafił na rywala który można śmiało powiedzieć jest niesamowitym talentem i radzić sobie w ringu potrafi idealnie. Trochę mnie zdziwiło że Głowacki nie postawił wszystkiego na jedną kartę znacznie znacznie wcześniej i nie spróbował brudnej, szarpanej bójki. Owszem zdarzały mu się takie zrywy ale myślałem że cała walka będzie tak wyglądać. Chyba jednak nieuchwytność Usyka, jego nogi i cała reszta spowodowały że Głowacki nawet nie mógł się wstrzelić.

Tak jak podejrzewałem kondycja czy brak doświadczenia nie stanowiły problemu. Takiej gwiazdy jak Oleksander nie puszcza się na walki jeśli się ma wątpliwości. Przynajmniej nie na takim etapie kariery. Oni doskonale wiedzieli od dawna że Usyk może kicać w takim tempie i znacznie dłużej. Tak samo wiedzieli że nie dostanie on żadnego szoku po ciosach Głowackiego.

Co do rewanżu ja bym się w to nie pchał nawet gdyby była taka możliwość. Wbrew temu co niektórzy tu wypisują Głowacki został zdominowany i raczej nie wygląda na to by był w stanie w swoim boksie coś zmienić na tyle by walka z Usykiem wyglądała lepiej. Na jeden celny nokautujący cios bym nie liczył bo Usyk ma odporność co najmniej solidną i musiałby to być naprawdę szczęśliwy traf by po po jednym trafieniu nie był w stanie kontynuować walki.
Zaś na punkty zawsze wyglądałoby to podobnie. Na 2 trafione ciosy Polaka zainkasowałby 5 Usyka. Były takie momenty że Ukrainiec trafiał 4 ciosy pod rząd.
Co bym im radził? To samo co robi teraz Włodarczyk (co swoją drogą powinien zacząć robić już dawno temu) tj budowałbym pozycję w którejś federacji.
Główka będzie miał ten sam problem co i właśnie Krzysztof. Kasa za ich nazwiskami ogromna nie idzie a do tego są niebezpieczni (Główka dużo bardziej nawet bo Włodarczyk zawsze może zasnąć wpatrzony w swoją gardę co Głowackiemu raczej się nie zdarza) więc nikt ich raczej dobrowolnie nie zaprosi do tanga. Budować pozycję walcząc z solidnymi przeciwnikami i czekać na swoją szansę.
Usyk jest nie do ruszenia. Na 10 walk wygrałby 9 a może i 10 z Głowackim.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 18-09-2016 14:51:57 
Rewanż nie ma sensu.
Ten rywal nie leży Głowackiemu (nie dość ze wiekszy to i szybciej na nogach skacze) .
Usyk znowu bedzie uciekał, uciekał i uciekał przez 12 rund , unikał walki jak ognia bo w wymianie mógłby przegrac.
Nie lubie takiego stylu boksowania bo jest nudny ale tez na Główke bardzo skuteczny.
 Autor komentarza: pavlus
Data: 18-09-2016 15:15:03 
w przyszłym roku pasy potracą Bellew i być może Lebieda, więc się zrobi więcej miejsca, ale to już bardziej dla Cieślaka niż dla Głowackiego.
 Autor komentarza: teanshin
Data: 18-09-2016 15:20:54 
To była walka na taktyki. Usyk wyegzekwował swoją lepiej. Lebedev i Bellew jak najbardziej w zasięgu, ale oni dobrowolnie nie wejdą z Główką do ringu. Krzysiek powinien skoncentrować się teraz na WBC, bo to najłatwiejszy pas do zdobycia.
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-09-2016 15:54:58 
Glowka walczyl dosc dobrze, ale nie mial dobrej recepty na skrocenie dystansu. Nie mozna zapominac, ze Usyk to wybitny bokser ze znakomita technika, duzym zasiegiem oraz swietna praca nog. A do tego mankut. Takze Glowka nie mogl tak naprawde wykorzystac swoich atutow, bo any byly "zneutralizowane" przez atuty Usyka.

Z mniejszym, bardziej statycznym bokserem idacym na wymiany Glowka da sobie spokojnie rade, bo wtedy bedzie mogl wykorzystac swoje atuty.

Takze, nie mozna robic tragedi z przegranej na punkty z przyszlym dominatorem CW. Co do trenowania w Stanach to jak najbardziej, tylko ze Glowka ma mloda rodzine, ktora sie powieksza. Wyjazd moze nie byc mozliwy ze wzgledow rodzinnych.
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-09-2016 15:57:09 
Poprawka: ..., bo one byly "zneutralizowane" ...
 Autor komentarza: maciej12
Data: 18-09-2016 21:59:30 
pavlus

w przyszłym roku pasy potracą Bellew i być może Lebieda, więc się zrobi więcej miejsca, ale to już bardziej dla Cieślaka niż dla Głowackiego.

Cieślakowi jeszcze dużo brakuje do Główki. Czekam na prawdziwy test Michała i myślę, że chłopak nie podoła.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 19-09-2016 02:22:38 
Autor komentarza: teanshin
Data: 18-09-2016 15:20:54
To była walka na taktyki. Usyk wyegzekwował swoją lepiej. Lebedev i Bellew jak najbardziej w zasięgu, ale oni dobrowolnie nie wejdą z Główką do ringu. Krzysiek powinien skoncentrować się teraz na WBC, bo to najłatwiejszy pas do zdobycia.

tylko tam obsadzaja wlodara ktory jest juz 3...

A ja bym chcial rewanz tylko krysiek nie moze bawic sie w szachy, jak trzeba tto rucac sie i biegac za ukraincem, zrobic brudny boks tyle ze krzysiek jest za bardzo wporzadku aby grac nieczysto.
Co do knockdownu to wg mnie powinien byc zaliczony bo usykwi zaplataly sie ngi po ciosie
 Autor komentarza: Kadej
Data: 19-09-2016 10:41:52 
skud
Fonfara, Szpilka i Kownacki są lepszymi bokserami? Ciekawe.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.