RIO 2016: ZBIGNIEW RAUBO - IGRZYSKA TO MARZENIE KAŻDEGO TRENERA

- Jeśli mielibyśmy się zastanawiać, czy mamy jakieś szanse, czy nie, to lepiej by było, żebyśmy w ogóle tam nie jechali. Na pewno więc do Rio lecimy po medale - mówi Zbigniew Raubo, pierwszy trener naszej reprezentacji bokserskiej, tuż przed wylotem do Brazylii. Przypomnijmy, że w turnieju olimpijskim Polskę reprezentować będą Tomasz Jabłoński (-75kg) oraz Igor Jakubowski (-91kg). Zapraszamy.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 26-07-2016 21:46:29 
Gość jest spoko, fajny, miły, kulturalny, sympatyczny, ale jednak ma dziwne myśli, nierzadko kontrowersyjne przekonania oraz rozmyślenia i opinie na temat boksu, szczególnie dotyczące amatorki kontra zawodowstwa.

Dla przykładu, twierdzi, że amator powinien przechodzić na ringi zawodowe nie prędzej niż w wieku tak około 30-40 lat.
 Autor komentarza: starycap
Data: 26-07-2016 22:04:41 
To jest bardzo fajny gość ma tylko jedną wadę ,że jest trenerem boksu .A mógłby grać na trąbce.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 26-07-2016 22:15:23 
@starycap

Ja tam nie wiem, czy jest dobrym trenerem, czy też nie, ale jego poglądy i opinie czasem są zaskakujące, a wręcz zawstydzająco porażające...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 26-07-2016 22:21:35 
Choćby z Marcinem Rekowskim.
Pan Raubo powiedział, że Rekowski popełnia błąd przechodząc na zawodowstwo w tak młodym wieku, a Marcin miał wtedy 34 lata.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 27-07-2016 07:08:22 
Dziwny facet, niby się zna na boksie, a stawiał na Saletę. I mówił do tego jakieś głupoty dlaczego właśnie na niego. Nawet najwięksi Janusze boksu widzieli łatwą wygraną Adamka, a tu gościu związany z boksem, trener numer 1 w Polsce, jeżeli chodzi o boks amatorski i takie coś. Jeszcze kilka razy się ośmieszył, ale ta sytuacja z Tomkiem zapadła mi najlepiej w pamięci.
 Autor komentarza: keane
Data: 27-07-2016 07:55:11 
Niestety "marionetka" Pana prezesa
 Autor komentarza: abojawiem
Data: 27-07-2016 08:35:08 
Fajny, miły, nikomu nie przeszkadza. Zobaczymy jak będzie z wynikami w Rio.
 Autor komentarza: starycap
Data: 27-07-2016 08:58:09 
Wasze posty są wyjątkowo grzeczne i sympatyczne wręcz chociaż dotyczą wyjątkowego nieudacznika.Ten cały PZB to o dupę strażaka rozbić.To nieudacznicy,zacofańcy,betoniarze .Od Pappy Stamma nie mieliśmy nigdy ani trenera ani prezesa na poziomie .A szkoda gdyż były to czasy naszej potęgi w boksie i żadni czy to Rosjanie,Kubańczycy czy Rumuni nie zdobywali tyle różnych medali na IO.Komu to przeszkadzało Teraz dorwali się ludzie nie kompetentni,żądni władzy za wszelką cenę bez pomysłu na działalność do której się dorwali na skutek przypadku lub koneksji.Jeszcze mają czelność parcia na szkło nic do spraw za które biorą grubą kasę i bonusy w postaci wycieczek darmowych po świecie nie wnoszą.Wina jest też redaktorów którzy uprawiają pierdolety w mediach czy na wizji zadając pytania typu co u pana małżonki gdy gość od wieków jest samotny zamiast spytać co facet zrobiłeś bo jest marazm a kasa wzięta.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-07-2016 11:04:20 
up
Nie wiem, czy Raubo jest dobrym czy złym trenerem, poza tym ze wszystkim się zgadzam.
 Autor komentarza: tommypnn
Data: 27-07-2016 11:07:12 
Nie zgodzę się z waszymi opiniami chociaż rzeczywiście niektóre wypowiedzi Pana Zbigniewa są oderwane od rzeczywistości. Raubo jest zarówno dobrym trenerem jak i człowiekiem. Wiem jak bardzo stara się pomóc każdemu ze swoich podopiecznych, nie tylko w sprawach związanych z treningiem. Wiadomo, że sukces Jabłońskiego i Jakubowskiego to w dużej mierze zasługa trenerów klubowych jednak Raubo ma też w tym swój spory udział. Życzę powodzenia w dalszej pracy z kadrą!
 Autor komentarza: Fan1977
Data: 27-07-2016 11:13:38 
starycap ty zapewne nie jesteś zacofanym nieudacznikiem, betoniarzem ty zapewne znasz się na pięściarstwie najlepiej,myślę że marnujesz się siedząc przy komputerze i wypisując ciągle tak żenujące komentarze. Ale nick mówi sam za ciebie. starycap czyt. beton
 Autor komentarza: coolpix
Data: 27-07-2016 11:29:45 
Stamm zmarł w 76r.przez następne kilkanaście lat istnielismy jeszcze w boksie amatorskim.niektore żałosne internetowe pizdy wiedzą jednak wszystko lepiej.merytorycznie coraz słabiej tutaj.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 27-07-2016 12:49:54 
A nie jest tak, że Raubo najzwyczajniej w świecie robi sobie czasem jaja?
 Autor komentarza: Loki
Data: 27-07-2016 16:24:18 
nie no ręce opadają jak ktoś pisze, że Pan trener Raubo to nieudacznik i bierze kasę, a robota nie zrobiona.... nie ma lepszego trenera od techniki i myślenia w ringu. Życzę każdemu żeby choć chwilę miał przyjemność trenowania z owym trenerem. Aha jeśli chodzi o wyniki to ilu znawców piłki nożnej przewidziało zły wynik ??? Trener Zbigniew Raubo oby jak najdłużej był trenerem kadry. Wy co tak o tym zawodowstwie piszecie w amatorce byście się zgubili 10 razy. Zresztą chciałbym to zobaczyć jak mówicie to trenerowi :) .
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-07-2016 16:25:13 
tommypnn Data: 27-07-2016 11:07:12
Nie zgodzę się z waszymi opiniami chociaż rzeczywiście niektóre wypowiedzi Pana Zbigniewa są oderwane od rzeczywistości. Raubo jest zarówno dobrym trenerem jak i człowiekiem. Wiem jak bardzo stara się pomóc każdemu ze swoich podopiecznych, nie tylko w sprawach związanych z treningiem. Wiadomo, że sukces Jabłońskiego i Jakubowskiego to w dużej mierze zasługa trenerów klubowych jednak Raubo ma też w tym swój spory udział. Życzę powodzenia w dalszej pracy z kadrą!
*
*
Jak mówiłem, nie wiem, czy Raubo jest dobrym trenerem, czy nie, ale samo to, że chce komuś pomóc, nauczyć nie robi z niego od razu dobrego trenera.
Tak samo sama chęć bycia najlepszym pięściarzem nie uczyni ciebie pięściarza najlepszego.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 27-07-2016 16:26:18 
Fan1977 Data: 27-07-2016 11:13:38
starycap ty zapewne nie jesteś zacofanym nieudacznikiem, betoniarzem ty zapewne znasz się na pięściarstwie najlepiej,myślę że marnujesz się siedząc przy komputerze i wypisując ciągle tak żenujące komentarze. Ale nick mówi sam za ciebie. starycap czyt. beton
*
*
Zastanawiam się, czy jesteś tak niedorozwinięty intelektualnie, czy po prostu zwykły gówniarz z ciebie.
Post rodem z wczesnych klas szkoły podstawowej.
 Autor komentarza: Loki
Data: 27-07-2016 16:28:54 
Pappa Stamm miał zupełnie inna sytuację niż obecni trenerzy, zresztą nie uczył już boksu tylko dawał pomysł zawodnikom jak wygrywać od reszty miał ludzi. capie i lewisie, medali już nie pamiętacie i co się działo na mistrzostwach Europy ??
 Autor komentarza: Loki
Data: 27-07-2016 16:33:58 
Szkoda , że ludzie tak opluwają innych. Debil jeden z drugim niech jada na zawody seniorów i tam niech tak się pomądrzą, zero pojęcia, a tyle pie.... . bez nicków bo po co gówno burza.
 Autor komentarza: starycap
Data: 27-07-2016 19:59:39 
A może poczekajmy chwilkę i zobaczymy te osiągnięcia naszych bokserów pod przewodem pana trenera i pana prezesa PZB.Oby było tak jak co poniektórzy uważają.I oby nie było potrzeby tłumaczenia ,że wszystko było spoko tylko losowanie pechowe i nie ta drabinka oraz brudne łóżka i karaluchy pod poduchy wlazły.
A te osiągnięcia po śmierci Stamma to oczywiście nie jego zasługa tylko taki poślizg kontrolowany.Myślenie ma przyszłość i nie boli ale do tego potrzebna jest głowa a nie bicie piany.A i obrażać się też można na poziomie.
 Autor komentarza: coolpix
Data: 27-07-2016 22:53:33 
Stary capie jakieś pierdumy ciagniesz jak blacharstwo kiełbasę na śledzie disko polo.i nie ma się co obrazac.
 Autor komentarza: Loki
Data: 28-07-2016 03:08:54 
no tak jak bokserzy bez medalu to trener do odstrzału tak samo ciężary, zapasy, biegi, pływanie ,siatka i cała reszta. OD DAWNA TO NAWET SIĘ NIEZAKWALIFIKOWALIŚMY....o medalach to możemy pomarzyć i ja mażę bo stać tych chłopaków przy odrobinie szczęścia na medal.
 Autor komentarza: Loki
Data: 28-07-2016 03:19:52 
Stamm to mógł być selekcjonerem bo miał z czego wybierać. Za PRL było ciężko wybrać bo było tylu dobrych( 4-5 nawet na kategorię wagową) teraz nie ma z czego wybierać (może 75 i 69 , a i może nie). Wszyscy lecą na zawodowstwo bo amatorka to finansowa kaplica. Sam Główacki myślał o starcie na olimpiadzie parzcież. Trener tego nie naprawi, prezes może ale musi chcieć. Na koniec podkreślam STAMM to był selekcjoner, organizator i strateg ale nie typowy trener z krwi i kości.
 Autor komentarza: Fan1977
Data: 28-07-2016 09:08:54 
A może poczekajmy chwilkę i zobaczymy te osiągnięcia naszych bokserów pod przewodem pana trenera i pana prezesa PZB.Oby było tak jak co poniektórzy uważają.I oby nie było potrzeby tłumaczenia ,że wszystko było spoko tylko losowanie pechowe i nie ta drabinka oraz brudne łóżka i karaluchy pod poduchy wlazły.
A te osiągnięcia po śmierci Stamma to oczywiście nie jego zasługa tylko taki poślizg kontrolowany.Myślenie ma przyszłość i nie boli ale do tego potrzebna jest głowa a nie bicie piany.A i obrażać się też można na poziomie.
*
*
*czy ty wiesz o czym piszesz??? Przecież tak wiele czynników wpływa na wyniki w zawodach, nie tylko trener,prezes, karaluchy itd. Liczy się również forma sportowca. Z jednym się z tobą zgodzę otóż masz racje że myślenie nie boli
 Autor komentarza: starycap
Data: 28-07-2016 09:13:00 
collpix

Znaczy ,ze co -coś źle napisałem-czy za dużo-czy nie na temat?
Przetłumacz na ludzki język.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.