MARTIN vs JOSHUA: KLUCZE DO WYGRANEJ

Podczas ery braci Kliczko waga ciężka uchodziła za jedną z najnudniejszych kategorii w zawodowym boksie. Ukraińscy hegemoni byli daleko poza zasięgiem całej reszty, brakowało ciekawych pojedynków i nigdzie nie było widać prawdziwie groźnych pretendentów. Doprowadziło to do niecodziennej sytuacji - mistrzowie wagi cruiser nabierali masy mięśniowej, by z mizernymi szansami na zwycięstwo dopchać się do pojedynku o tytuł i przegrać go, ale przy okazji zgarnąć najwyższą wypłatę w karierze.

MARTIN NIECO CIĘŻSZY OD JOSHUY

Potem przyszła nowa era. Odszedł Witalij, zestarzał się Władimir, a wyśmiewani na początku zawodowych karier Fury i Wilder zdobyli mistrzowskie tytuły. W wyniku kilku czysto politycznych zagrywek pojawiło się miejsce dla trzeciego czempiona. Dość przypadkowo został nim wciąż kompletnie niesprawdzony Charles Martin (23-0-1, 21 KO). Na jego prestiżowy pas IBF połakomiła się praktycznie cała czołówka, ale nikt nie miał szansy przebić oferty z Wielkiej Brytanii. Na dwa tygodnie przed 30. urodzinami za miliony funtów "Prince" będzie walczył z kreowanym na przyszłego króla Anthonym Joshuą (15-0, 15 KO). W wadze ciężkiej znów jest ciekawie, choć najlepsze dopiero przed nami.

JOSHUA I MARTIN PEWNI NOKAUTU

CHARLES MARTIN (23-0-1, 21 KO), USA

Wzrost: 196 cm
Zasięg: 203 cm
Waga: 111,1 kg
Tytuły: mistrz świata IBF
Najważniejsze wygrane: Wiaczesław Głazkow TKO 3

Klucze do wygranej:

1. Wykorzystać niewygodną pozycję. Orędownicy sukcesu Joshuy zapominają, że na zawodowstwie AJ nigdy nie walczył jeszcze z mańkutem! Z całą pewnością sztab Brytyjczyka próbował nadrobić te zaległości w ostatnich tygodniach, ale zderzenie z rzeczywistością i tak może być szokiem. Martin jest nie tylko leworęczny - to przede wszystkim bardzo niewygodny pięściarz, który poza dobrym crossem dysponuje też silnym ciosem sierpowym z przedniej ręki. Joshua nie widział jeszcze czegoś takiego, a warto przypomnieć, że w finale igrzysk olimpijskich w Londynie wielkie problemy sprawiał mu inny mańkut - Włoch Camarelle.
2. Nie wahać się. Walczący podobnie do Martina Audley Harrison przegrał wszystkie najważniejsze pojedynki, bo paraliżował go strach i dawał się wyprzedzać niebezpiecznym przeciwnikom. Joshua dysponuje tak mocnym ciosem, że nie warto czekać na jego ataki. Lepiej wykorzystać brak doświadczenia przeciwnika i samemu dyktować tempo, nie pozwalając rywalowi złapać rytmu. Martin powinien narzucić własne warunki i jeśli pojawi się szansa - iść na całość. W walce o mistrzostwo świata zmierzy się dziś dwóch zawodników, którzy nie byli jeszcze na głębokiej wodzie. Utonąć może tylko jeden, więc opłaca się podjąć ryzyko.
3. Przetestować kondycję Joshuy. Najdłuższy pojedynek w karierze Brytyjczyka to siedmiorundowa batalia z Whyte'em. Przeciwnik nie pokazał wiele poza sercem do walki i mocnym ciosem, a mimo tego AJ miał kłopoty. Martin powinien szukać długiego lewego na korpus rywala. Jeżeli pojedynek nie skończy się w pierwszych rundach, w drugiej połowie może zadecydować przygotowanie. Amerykanin był już raz w 10. rundzie, jego kondycja jest bez zarzutu. Wykończył wtedy Love'a długą serią ciosów.

ANTHONY JOSHUA (15-0, 15 KO), Wielka Brytania

Wzrost: 198 cm
Zasięg: 208 cm
Waga: 110,7 kg
Tytuły: mistrz Wielkiej Brytanii i Wspólnoty Brytyjskiej
Najważniejsze wygrane: Dillian Whyte TKO 7, Kevin Johnson TKO 2

Klucze do wygranej:

1. Poszukać nokautu w pierwszych rundach. Martin rozkręca się bardzo powoli, a Joshua lubi zacząć z wysokiego C. Amerykanin otwarcie przyznaje, że dostosowuje się do przeciwników i często przesypia pierwsze minuty. Widzieliśmy to chociażby w potyczce z Głazkowem, gdzie dopiero w 3. rundzie Martin zaczął odważnie atakować i trafiać znacznie mniejszego rywala. Szczęka mistrza również jest wielką niewiadomą. Może AJ powinien wejść w walkę jak Mike Tyson i sprawdzić, czy nie uda się zakończyć pojedynku, zanim Martin złapie swój rytm...
2. Obijać tułów. Joshua nie walczył jeszcze z rywalem, który czuje dystans tak dobrze jak Charles Martin. Jeżeli na początku walki AJ będzie miał problemy z dosięgnięciem głowy Amerykanina, powinien poszukać jego tułowia. Fizycznie Martin prezentuje się lepiej niż przed starciem z Głazkowem, ale jego korpus wciąż jest zalany tłuszczem. Jak czempion zareaguje na potężne ciosy proste mierzone w brzuch i okolice splotu słonecznego? Obicie korpusu może też otworzyć drogę do szczęki Martina.
3. Kontrować. Nie ulega wątpliwości, że AJ jest lepszym atletą od Charlesa Martina. Brytyjczyk jest szybszy, silniejszy i lepiej skoordynowany. W ataku prezentuje doskonałą technikę zadawania ciosów, ma za to spore luki w obronie. Jeżeli rozwinął się defensywnie (praca tułowia, ruchy głową), ma przewagę w każdym aspekcie. Powinien użyć tych atletycznych zdolności, by wykorzystać błędy rywala, który lubi opuszczać prawą rękę i często leniwie wyrzuca ciosy proste. To daje możliwości skontrowania go firmowym prawym prostym lub lewym sierpowym.
4. Oszczędzać siły. Siedem rund to dotychczas najdłuższy dystans na jakim boksował Joshua. Nie miał wprawdzie problemów z kondycją, ale nie wiadomo, czy nie pojawią się one, jeżeli walka potrwa dłużej, a Martin podkręci tempo w drugiej połowie. Dotlenienie organizmu może wtedy okazać się kluczowe. Joshua nie może trwonić energii bez powodu. Pierwsza w karierze potyczka o mistrzowski tytuł to zły czas na eksperymenty. Jeśli nie uda się szybko wykończyć Martina, trzeba będzie szafować siły i wygrywać rundy.

Transmisja z gali boksu zawodowego w Londynie od godz. 20:00 w Polsat Sport Extra. Od 22:40 w Polsat Sport.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

Przygodę z Bokser.org rozpoczął w 2009 roku, obecnie zastępca redaktora naczelnego serwisu. Twórca artykułów i felietonów. Z ramienia portalu relacjonuje gale z Polski i Europy. W swoim dziennikarskim CV posiada wywiady z Royem Jonesem Jr, Evanderem Holyfieldem, Shannonem Briggsem, Oliverem McCallem, Olą Afolabim czy choćby ostatnimi wielkimi mistrzami wagi ciężkiej - braćmi Kliczko. Od lutego 2014r. także dziennikarz redakcji sportowej Super Expressu.

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: tolek78
Data: 09-04-2016 13:38:53 
Bardzo dobra analiza nie zgodzę się tylko z tym że Joshua miał problemy z Whyte.Fakt że dostał bardzo mocny cios i trochę czasu zeszło aż doszedł do siebie ale z drugiej strony ten cios co otrzymał to wielu bokserów by po nim padło.Antek praktycznie przez całą walkę z łajdakiem demolował go i na końcu brutalnie znokautował
 Autor komentarza: magic19
Data: 09-04-2016 13:47:36 
Tylko oszołomiony cop Ameryką widzi tą wygraną Martina a On padnie przez ciężkie KO tylko kompletny laik tego nie widzi
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 09-04-2016 13:53:15 
Całkowicie nieprzewidywalne zestawienie, więc budzi naszą ciekawość. Martin walczy dziwacznie, jakoś tak leniwie i to czyni go trochę tajemniczym, sportowo zagadkowym. Mam jednak wątpliwości czy ten styl utrzyma pod presją zdecydowanie lepszego przeciwnika, lepszego w porównaniu do ogórów, z którymi dotychczas walczył. Mi on przypina trochę Lennoxa, ale Lennox potrafił przyjąć i okrutnie oddać. Martin moim zdaniem ani nie ma mocnego ciosu, nie wierzę też w super szczękę. Twierdzę więc, że Martin może wygrać tylko wtedy gdy Antek przegra ze sobą, a to może się zdarzyć jeśli Joshua nie rozłoży dobrze sił, a nie uda mu się szybko załatwić Martina. Nie zgadzam się też, że Martin ma jakąś szczególną kondycję - on do tej pory, z racji słabych przeciwników, mógł sobie pozwolić na spokojne tempo. Joshua ma więc raczej nie gorszą kondycję, ale jest obawa, że nie potrafi nią dobrze gospodarować.

Martin ma więc tylko jedną szansę - usypiać tempo pojedynku, punktować, nie dać się trafiać mocnymi ciosami i zaryzykować atakiem w późnych rundach. Ale to czy to wyjdzie bardziej zależy o Antka, który ma w rękach dużo więcej atutów. Czy potrafi to wykorzystać? - zobaczymy.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 09-04-2016 14:08:01 
magic19 -ależ ty głupi jesteś idź sobie lepiej pogram w fight night na konsole.
Walka 50 na 50% Joshua o mało nie padł z Whitem od Martina ma większe szanse dostac KO
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 09-04-2016 14:13:18 
@Champion20 - masz wiele wspólnego z magikiem19... Obydwaj skrajnie oceniacie szanse w tym pojedynku. Pisanie, że "Joshua o mało nie padł z Whitem od Martina (i) ma większe szanse dostac KO" jest nawet jeszcze większym puszczaniem wodzy emocjonalnej oceny szans Czarka i Antka.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 09-04-2016 14:24:41 
UrbanHorn a kim jest Joshua ? kogo pokonał kogo można nazwać czołówką wagi ciężkiej ? Gość jest jak narazie nikim w wadze ciężkiej w boksie zawodowym. To nie walka Kliczko vs Pianeta że można strzelac w której rundzie Pianeta padnie. Tutaj spotykają się zawodnicy tego samego poziomu nie ma mowy o dominacji któregoś tak nalezy to widziec a nie pisac idiotyzmy ze Joshua kogos znokautuje w ciągu 4 rund. To nie gra to boks
 Autor komentarza: rocky86
Data: 09-04-2016 14:35:45 
Na miejscu Brytola juz w pierwszej rundzie poszedlbym mocniej do przodu, sprobowal kilku zrywow, sprawdzil jak sie Martin zachowa, jak zareaguje na pressing wywarty przez takiego olbrzyma. Moze taktyka jak na Golote sie sprawdzi. Martin dlugo lapie swoj rytm, moze warto mu to uniemozliwic, no i przetestowac jego szczeke. Joshua nie powinien boksowac z bokserem, na jaby nie wygra, wiec musi narzucic swoj styl i swoje tempo. W walce o stawke nie ma sensu wprowadzac jakis rewolucji, trzeba robic to co sie potrafi.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 09-04-2016 14:36:59 
AJ jest skoordynowany?;) Nie widzialem dawno tak pokracznie idacego do przodu boksera, tulow w jedna strone, nogi w druga. Fury to przy nim baletmistrz. Kondycji AJ tez nie ma, inna sprawa, ze Martin niekoniecznie musi byc duzo mocniejszy w tym elemencie. Skad wiem, ze AJ nie ma kondycji, stad skad wiekszosc kibicow, za duzo kulturystyki, a malo kardio. To nie jest gosc na 12 rund.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 09-04-2016 14:37:08 
"Tutaj spotykają się zawodnicy tego samego poziomu"

A skąd taki wniosek? Bo tak Ci się wydaje? Czy dlatego że nie lubisz Joshuy i zaniżasz wartość jego umiejętności i możliwości?
Wystarczy spojrzeć na rubrykę najważniejsze walki. U Joshuy może rewelacji nie ma ale facet stopniowo przechodził przez różne poziomy aż znalazł się w ringu z niezłym średniakiem a Martin?
Martin miał jedną walkę na wysokim poziomie w której nic nie zdążył udowodnić.
Porównując zaś to jak do tej pory rozprawiali się z rywalami gorszego sortu to Martin wyraźnie odstaje- przynajmniej ofensywnie.

Szczerze to wszystko wskazuje na to że jeśli ktoś chce przetrzymać ciosy Joshuy musi być naprawdę strasznym twardzielem. Czy Martin takowym jest? Zobaczymy.
Myślę że Joshua zacznie dużo spokojniej niż zwykł to robić. Zmienić to się będzie mogło jeśli poczuje że zranił Martina. Ręce ma bardzo szybkie i mocne więc zapewne szybko dosięgnie czymś ciężkim mistrza. Zobaczymy czy Martin wtedy nie zacznie tańcować i uciekać po ringu. A uciec Antkowi jest niewiarygodnie ciężko co pokazują wszystkie jego walki. Gdy poczuje krew ciężko mu "zwiać".
Jeśli Joshua nie nadzieje się na coś strasznego powinien to wygrać do 8 rundy.
Myślę że AJ jest twardy. Nie puściliby go na takie starcie gdyby wiedzieli że ma średnią odporność. Martin coś może "ukrywać" i również może okazać się twardym zawodnikiem. Może wyjść nam z tego niezłe dramatyczne przedstawienie.
Myślę jednak że Martin zostanie rozbity. Joshua to obecnie najlepsza ofensywa w Hw. Siła uderzenia to jedno ale Anthony serwuje "bomby" każdego rodzaju w różnych płaszczyznach. Wali i na dół i na górę. Uderza i sierpy i proste (za mało jabu ostatnio było ale np we wcześniejszych walkach było odrobinę lepiej więc może chodziło rzeczywiście o osobę Whyte'a) nie wspominając już o zabójczych podbródkach.
Nie sądzę by "flegmatyczny" dość często Martin to wytrwał ale mogę się mylić.
Dla Joshuy to przeskok jednego poziomu. Wydaje się jednak że jest w stanie to przełknąć. W razie zaś zdobycia pasa jest w idealnej sytuacji. Walczy z czołówką i od czasu do czasu z wyłonionymi oficjalnymi pretendentami. Rok i facet ma doświadczenia na najwyższym lvl że ho ho. Tylko trzeba pokonać Martina
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 09-04-2016 14:38:54 
Fajna analiza..ja stawiam na Joshue..szybszy, zwrotniejszy, lepszy na nogach, silniejszy , agresywniejszy..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 09-04-2016 14:44:46 
"Na miejscu Brytola juz w pierwszej rundzie poszedlbym mocniej do przodu, sprobowal kilku zrywow, sprawdzil jak sie Martin zachowa"

Znając Joshuę do jakiegoś "spięcia" dojdzie. Jeśli trafi i zobaczy że Martin wpada w panikę na pewno zawalczy ofensywnie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2016 14:50:50 
mimo ze Marin ekonomiczny i uderza tylko wtedy kiedy wie ze trafi to sadze ze bedzie to o wiele za malo na antka, jak ten do niego dobije to moze byc szybki koniec, ciekawe jak z wytrzymaloscia charlesa
 Autor komentarza: osieml
Data: 09-04-2016 15:05:10 
gdzie mogę w internecie obejrzeć galę i o której ?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2016 15:23:06 
hmm mialo byc w polsat sporti i polsat sport extra, patrze na stronie ipli aby wykupic a tam nie ma:/
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 15:31:33 
Panowie patrzcie na to : https://www.youtube.com/watch?v=XN_N4C6W7eI pokaz siły Joshuy xD
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-04-2016 15:35:32 
Sajna07

niezłe. Nie wiem, czy to było ustawione czy nie, ale robi wrażenie.
 Autor komentarza: Zabafrosz
Data: 09-04-2016 15:36:47 
słabsza szczęka pęka i to jest jedyny klucz którego nie wiemy bo ja nie widziałem, ani z jednym ani z drugim wojen, a jeden cios pojedynczy na kilka walk o niczym nie świadczy że ktoś ma szczękę w miarę solidną ,a nie mówiąc betonową.
 Autor komentarza: Zabafrosz
Data: 09-04-2016 15:37:39 
słabsza szczęka pęka i to jest jedyny klucz którego nie wiemy bo ja nie widziałem, ani z jednym ani z drugim wojen, a jeden cios pojedynczy na kilka walk o niczym nie świadczy że ktoś ma szczękę w miarę solidną ,a nie mówiąc betonową.
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 15:39:09 
Ghostbuster
Mnie sie wydaje że było ustawione, z boku mogl byc jakiś podnośnik ktorego nie widac na filmiku.Antek wygląda na silnego ale bez przesady xD
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2016 15:39:41 
spokojnie, akcja ustawiona to auto moglo byc wydmuszka, ale chlopak ma naprawde moc
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-04-2016 15:45:48 
Sajnal07

nie chodzi mi o żaden podnośnik, bo wierze, że AJ może mieć taką siłę, ale ta kobieta z dzieckiem i piłką mogli odegrać scenkę. Taka akcja mogła być zaplanowana, chociaż filmik wygląda jakby wszystko działo się naturalnie. Na pewno ten materiał może jeszcze pomóc w promocji pojedynku.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 09-04-2016 15:49:23 
Oby Martin nie pękł psychicznie jeśli tak sie nie stanie to wygra.
 Autor komentarza: boxxx
Data: 09-04-2016 15:53:48 
Początek tej gali Dzoszóło-MartYnowej jest o 20:00 ?
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 15:59:27 
Ghostbuster
To z matką i dzieckiem na pewno było ustawione,to z podnoszeniem auta zdaje sie że też bo nie wydaje mi sie żeby AJ mial siłe taką jak strongman,chyba że tankuje dobre sterydy jak Ivan Drago xd
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-04-2016 16:03:43 
Sajnal07

może rzeczywiście był tam jakiś podnośnik, bo wątpię, aby AJ tak ryzykował nabawieniem się kontuzji przy podnoszeniu takiego ciężaru przed tak ważną walką jak ta z Martinem. A co do sterydów to kto wie co bierze AJ, bo zbudowany jest jak terminator. Nikt mi nie wmówi, że taką sylwetkę można uzyskać tylko dzięki ciężkim treningom i dobrym genom.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2016 16:04:19 
pęknąć może nei pęknie ale jego ekonomiczny boks może mocno obrócić sie przeciwko niemu.
Wszyscy martwią się o kondycję AJ, natomiast i Martin nei jest mocno sprawdzony, bo chyba 10 rund z love ktory nei boksowal jak zawsze i leniwym charlsem co czlapal zan im tez o niczym nie swiadczy,
zreszta wiemy co aj zrobil z zumbao, ale jakby chcial przeboksowali by i 30 rund.
Nie wiemy tez czy sila martina naprawde jest taka duza bo jesli tak to jest chyba jego jedyny arument, natomiast wiele wiecej wiemy juz o antku cyborgu, na tym filmiku wyzej widac jaki to wielkolud, silacz, atleta.
 Autor komentarza: cezary27
Data: 09-04-2016 16:11:59 
Whit przy Matinie jest gibki jak wierzba, dziesiątki uników oprócz odchyleń i błyskawiczne ataki z obrony. Martin jedynie odchylenia z kijem w d.pie co się słabo sprawdzi z większym AJ. Do tej pory CM nie miał przeciwnika co chciałby go po prostu zlać, zawsze był silniejszy a dzisiaj nie będzie miał żadnej przewagi i zostanie ubity przez Jushue.
Stawiam, że Antek łatwiej wykończy Chalesa niż Whita.
 Autor komentarza: CELko
Data: 09-04-2016 16:12:59 
Charles Leg Breaker Martin prawym prostym połamie i wykręci nogi DŻOSZUŁY które nie wytrzymają amortyzacji ciosu.
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 16:16:25 
Ghostbuster
Ja ci powiem że mnie to mało obchodzi co on bierze,dla mnie najważniejsze jest to żeby sie fajnie klepał i dawał emocjonujące walki,a patrząc na jego styl boksowania i potencjał to wystarczy dać naprzeciw niego jakiegos agresywnego pięsciarza i ma sie pewne emocje w ringu.Podoba mi sie to że chłopak nie kalkuluje tylko wychodzi żeby walczyc a nie przetancować całą walke,wiec nie rozumiem po co ten cały hejt na niego ktory widze od niektórych userów? Że ma sylwetke jak grecki heros? To chyba dobrze prawda?. Nastepny zarzut wobec niego to kondycja,widze jak co niektórzy piszą ciagle ze nie dotleni tej góry mięsni i mowią to jak jakąs mantre,a czy takie mięsniaki jak Frank Bruno albo Ike Ibeabuchi pomimo duzych miesni nie potrafili walczyc przez pełne 12 rund w wysokim tempie? Wiekszość zarzutów to zwykłe spekulacje i nic wiecej.Zobaczymy jak to dzisiaj bedzie ale ja widze znacznie wiecej mankamnetów u Martina niż u Joshuy.
 Autor komentarza: wwww
Data: 09-04-2016 16:20:49 
Czy wiadomo komuś mniej więcej o której walka wieczoru ?
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-04-2016 16:26:23 
Sajnal07

Ale ja nie robię zarzutu z tego powodu, że Joshua coś prawdopodobnie bierze. AJ jest świetnie zbudowany, przyciąga tłumy ludzi, ma swoją grawitację. Dobrze jak pięściarz ma ładną sylwetkę. To po części świadczy o podejściu zawodnika do sportu. Chciałbym, żeby większość bokserów było tak zbudowanych jak AJ. Co do brania niedozwolonych środków to nie mam zdania. Prawdopodobnie większość bierze.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 09-04-2016 16:31:07 
o 23 jak to w londynie zazwyczaj
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 16:32:39 
Ghostbuster
Oczywiście ze wiekszośc bierze,tylko czasem niektórzy są nieświadomi tego że biorą,bo np. biorą jakąs substancje ktora w danym roku nie jest na liście zakazanych środkow a w nastepnym juz jest i zostają złapani,tak jak to teraz bylo w tenisie niedawno. Zawodowi piesciarze biorą takie specyfiki ktore działaja tak jak te niedozwolone ale niedozwolone nie są i w ten sposób omijają ograniczenia .
 Autor komentarza: Grande
Data: 09-04-2016 16:47:35 
Martin nie ma najmniejszych szans. Boksersko jest surowy w porównaniu z Antkiem.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 09-04-2016 17:54:45 
Coś przeczuwam, że to ręka Joshuy powędruje w górę. AJ FTW!!
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 09-04-2016 17:55:53 
Według mnie to właśnie Martin powinien walić po dolnych partiach, szczególnie w początkowej fazie walki.
 Autor komentarza: sajferr
Data: 09-04-2016 18:08:14 
Martin przez KO
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 09-04-2016 18:44:30 
Martin już jest zesrany.
Skończy jak Gary Cornish.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 09-04-2016 18:54:08 
Psychika u Martina na pewno będzie ważna, bo widać wielu przeciwników Joshuy wychodzi do ringu jak na egzekucję. Chyba jedynie Whyte pokazał charakter. Cornish to był kompletnie sparaliżowany. W ogóle stał na przeciwko AJ zamiast ustawiać się bokiem i pracować na nogach. Gdyby Cornish był odważniejszy i trochę mądrzej boksował to może wytrzymałby kilka rund więcej.
 Autor komentarza: macko8
Data: 09-04-2016 18:57:13 
o której mniej więcej zobaczymy oby panów w ringu?
 Autor komentarza: TeddyCexxo
Data: 09-04-2016 19:05:52 
Pacquiao odkad stal sie bardzo wierzacy walczy w ringu z aniolem strózem za plecami.Dobroć i łaska idą w slad za nim i tak oto Pacman zatracil swoj najwiekszy atut czyli ultra agresywny styl.Nie jest w stanie juz krzywdzic ludzi.Filipinczyk to przegra.
 Autor komentarza: magic19
Data: 09-04-2016 19:09:20 
nie ma Pana z Ameryki z cygarem przy basenie i nie ma kto pochwalić Martina z dużym kaczym dupskiem:( AJ rozjedzie tą żabę w kilka rund i tylko kompletny idiota jak cop twierdzi inaczej już nie długo debilni laicy wypisujący te głupoty jaki to Martin nie jest super będą się za parę godzin tu produkować,że nie mieli tego na myśli ale ... :D
 Autor komentarza: TeddyCexxo
Data: 09-04-2016 19:13:59 
magic19

ty akurat twierdziles ze Adamek wygra z Molina wiec z Laicyzmem tez masz wiele wspolnego...lol
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 09-04-2016 19:18:33 
Analiza dobra, tylko cóż z tego, że "korpus Martina wciąż jest zalany tłuszczem" w kontekście ciosów na korpus?

Fakt zalania tłuszczem może świadczyć co najwyżej o lenistwie Amerykanina, nie musi zaś stanowić dowodu na to, że Charles ma słabe mięśnie brzucha.
 Autor komentarza: RasistaPL
Data: 09-04-2016 19:29:31 
streamy?
 Autor komentarza: arpxp
Data: 09-04-2016 19:34:47 
pewnie na meczykach coś będzie
 Autor komentarza: arpxp
Data: 09-04-2016 19:35:07 
choć ja tam polsat cyfrowy mam, ale tak tylko informuje xD
 Autor komentarza: RasistaPL
Data: 09-04-2016 19:36:02 
juz leci?
 Autor komentarza: Uhbokm
Data: 09-04-2016 19:39:38 
Ktoś się orientuje o której mogą wychodzić do ringu Joshua i Martin?
 Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 19:39:59 
Mam nadzieje że jak Joshua gładko wygra z Martinem to nie bedzie pierdolamento od góry do dołu że Martin był przereklamowanym mistrzem, ktory fuksem zdobyl pas
 Autor komentarza: rumburak
Data: 09-04-2016 19:43:09 
http://cdn.livetvcdn.net/webplayer.php?t=ifr&c=401906&lang=pl&eid=405193&lid=401906&ci=1092&si=6
 Autor komentarza: yaro1411
Data: 09-04-2016 20:11:44 
Macklin bardzo kiepsko w sumie
 Autor komentarza: maniekz
Data: 09-04-2016 20:12:41 
o której walka wieczoru?
 Autor komentarza: arpxp
Data: 09-04-2016 20:15:58 
Autor komentarza: Sajnal07
Data: 09-04-2016 19:39:59
Mam nadzieje że jak Joshua gładko wygra z Martinem to nie bedzie pierdolamento od góry do dołu że Martin był przereklamowanym mistrzem, ktory fuksem zdobyl pas


To samo można powiedzieć w drugą stronę. Że wreszcie peńku balonick i na co było tyle szumu, itd., itp. Obaj są niesprawdzeni i jeśli walka nie potrwa zbyt długo, to wciąż nie będziemy mieć jasności co do realnego talentu Martina/Joshuy.
 Autor komentarza: BrooklinBomber
Data: 09-04-2016 20:51:32 
Martin wpada z ciosami i wogole nogi mu zostaja z tylu.Jakos nie widze jego wygranej z AJ.Pierwsza kontra ze strony Antka i ksiaze zaliczy ciezkie k.o
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.