'CIEŚLAK TEAM' PO WYGRANEJ NAD PALACIOSEM

To jest bardzo udany okres dla Michała Cieślaka (12-0, 8 KO). W minioną sobotę zdemolował doświadczonego i cenionego Francisco Palaciosa. Po wszystkim porozmawialiśmy z nim, ale również Adamem Jabłońskim oraz Rafałem Wojdą, którzy prowadzą go na co dzień w Radomiu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 20:17:15 
W Szczecinie dobra była by walka z Jordanem Shimellem lub Mirko Larghiettim a na następnym PBN z Ovilem McKenziem o EBU.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 04-04-2016 20:39:42 
Poza tematem patrzcie nan punchera,.ladnie jada po Jankowiaku vel kalosz
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 20:42:30 
Co do 12 rundówki Cieślaka w Szczecinie to mam pewne obawy. Michał najdłużej ile boksował to nie pełne 8 rund w dodatku z journeymanem z Francji, który poważniejszej krzywdy nie mógł mu zrobić. Ostatnie 4 walki kończył w 1, 2 i 4 rundzie. A jak trafi się Michałowi ktoś nieustępliwy przez 12 rund? To bendzie poważny test kondycyjny i test woli Michała, o ile wcześniej znowu łatwo nie upora się z potęcjalnym rywalem, mam nadzieję że przejdzie go pozytywnie.
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 04-04-2016 21:00:20 
Krzyzak

Main Events Boxing złozylo jakies papiery do IBF o kontrowersje sedziego
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 04-04-2016 21:16:00 
Ten Jankowiak kolejny raz się ośmieszył na całej linii , Adamek wstał na 7 była minuta przerwy. Molina skskał jak idiota powinien go sędzia odprowadzić do narożnika tak jak mówił w szatni do zawodników przed walką. Ja uważam że powinni go wyjebać na te walki bolków ...
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 04-04-2016 21:20:24 
Zeby nie zajechalii tego Cieslaka troche za czesto walczy, w pancherze muwili ze moze to moze byc nawet Czakijev choc watpie bo rachim ma walke 21 maja, wstrzymal bym sie tzm czakijevem bo choc nie jest jakos bardzo odporny to jest panczerem , na nastepny pbn 6 dobry bylby ten Fields
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 04-04-2016 21:26:58 
Jankowiak za szybko liczyl Adamka to po 1-sze ,po 2 gie do konca rundy zostalo 2 sekundy , moze by przez ta minute Adamek doszedl do siebie, i dotrwal caly dystans ale bardziej prawdpodobnie ze by go Molina upolowal w 11 rundzie, z drugiej strony kto nie ja sedzia ringowy ma chronic zdrowie i zycie zawodnika!!a nie dopuscic do ciezkiego nokautu czy nawet uszczerbku na zdrowiu.
 Autor komentarza: towd
Data: 04-04-2016 21:40:12 
Też mi się wydawało trochę dziwne to przerwanie, ale można na to patrzeć z dwóch stron (dobrej i złej). Jak już dużo użytkowników pisało w tym czy innych tematach, chodzi o kwestię ochrony zdrowia co jest najważniejsze. Mogło to się skończyć wygraną Adamka na punkty. Osobiście myślę, że to była dobra decyzja, Adamek sam nie protestował. Wydaje mi się, że był to mocny prawy po którym Adamek tak szybko mógłby nie dojść do siebie, a Molina po raz kolejny uśpił by Górala i poprawił jeszcze mocniej prawym. Długo można debatować i rozpisywać na ten temat a zdania i tak będą podzielone. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: towd
Data: 04-04-2016 21:41:12 
Jeszcze jedno, coś z tymi naszymi sędziami powinni zrobić, druga gala z Jankowiakiem i po raz kolejny jest głównym tematem rozmów.... Daje to trochę do myślenia
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 21:57:11 
Jakoś mi się nie chce wierzyć by Czakijew 28 maja przyjechał na galę do Szczecina na walkę z mocnym rywalem, z którym ryzyko porażki jest duże a zarobek raczej mały. Czakijew teraz bendzie walczył na galach rosyjskich ze słapszymi rywalami o takie same pieniądze a potem być może doczłapie się do kolejnej wienkszej walki. Natomiast dla Cieślaka to też było by duże ryzyko walczyć z tak silnym rywalem wywierającym presję. Zwłaszcza nie całe 2 miesiące po Palaciosie, do którego włożył wiele przygotowań. Pierwszy rywal na 12 rundówkę nie może być wybitnym i silnie napierającym puncherem by Michał mógł przywyc do takich dystansów i stopniowo przestawiać się na wienksze wyzwania.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 04-04-2016 22:00:33 
Klimax napewno nie bedzie to Czakijev , ani Bredis ani Usyk!!
moze rewanz y Ismaelem Abduolem to dobre rozwiazanie
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:02:18 
"Krzyzak Data: 04-04-2016 21:16:00
Ten Jankowiak kolejny raz się ośmieszył na całej linii , Adamek wstał na 7 była minuta przerwy"

Moje pare centow. Decyzja sedziego bardzo prawidlowa. Zgodnie z zasada, ze nie moze znokautowanego zawodnika ochronic gong konczacy runde, sedzia zauwazyl iz Goral jest kompletnie "podlaczony" I zastopowal slusznie walke. Przeciez nawet Adamek nie protestowal. Bardzo dobra decyzja sedziego ringowego, zaslugujaca na uznanie wlasnie nawet ze wzgledu na fakt, ze walka byla w Krakow I Goral wyraznie prowadzil do chwili przegrania.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:04:52 
@Vitalij71

Abdula raz pokonał na dystansie 6 rund. Abdul to tylko journeyman a etap pokonywania journeymanów Michał ma dawno za sobą. Po co toczyć rewanż z Abdulem, którego pokonał 6-0? Rewanż ma sęs tylko jak I walka była wyrównana lub efektowna a w poprzedniej walce było jednostronne punktowanie Belga. Michał musi iść dalej a walka z Abdulem była by krokiem w tył w jego karierze. Jeżeli już jakiś journeyman to Garrett Wilson był by lepszy.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:05:21 
"Vitalij71 Data: 04-04-2016 21:26:58
...z drugiej strony kto nie ja sedzia ringowy ma chronic zdrowie i zycie zawodnika!!a nie dopuscic do ciezkiego nokautu czy nawet uszczerbku na zdrowiu..."

Cieszmy sie, ze I sedzia ringowy I Adamek po walce podjeli sluszne decyzje. mam tylko nadzieje, ze Goral nie ma "syndromu Roya" I nie bedzie probowal wrocic na ring juz nigdy wiecej. Tego mu serdecznie zycze, dziekujac jednoczesnei za wspaniala kariere.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:06:56 
cop

Zgadzam się. W Ameryce też by przerwali taką walkę bo Amerykanie dbają o zdrowie swoich zawodników i jest dla nich ważniejsze niż wygrana czy zachowanie 0 w rekordzie. Podejrzewam, że gdyby Floyd Mayweather znalazł by się w takiej sytuacji jak Adamek z Moliną to również każdy sendzia ringowy przerwał by walkę i odebrał by 0 w rekordzie Floydowi, bo co z tego, że Floyd zachował by 0 w rekordzie skoro na starość miał by parkinsona? Oczywiście było to hipotetyczne bo Floyd po za walką z Mosley'em czy Judahem nigdy nie był w wienkszych parapatach.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:06:59 
Co do Cieslaka, to skradl caly show w ostatnia sobote. To w tej chwili numer jeden prospektow na polskeij scenie boksu zawodowego I przy odpowiednim prowadzeniu, moze przyszly mistrz swita. Musi porawic swoja defensywe I popracowac nad elementami kondycyjnymi. ale jest to wciaz bardzo mlody piesciarz.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:08:38 
cop

Jak widział byś szanse Michała Cieślaka w walce z waszym topowym cruiserem Michaelem Hunterem?
 Autor komentarza: maniekz
Data: 04-04-2016 22:10:24 
Sędzia Jankowiak to chyba bardzo nie lubi Polaków, albo lubi zakłady, bo:
- Gołota został popchnięty w walce z Saletą
- Zimnoch faulowany
- Adamek faulowany ciosami w tył głowy, liczony do 5ciu.


Ten facet nie ma jaj do sędziowania i powinien być SKOŃCZONY na arenie międzynarodowej. Oby o to zadbał IBF. To hańba aby polak polaka tak dym..ł!


tutaj nie chodzi o przekręty, ale o to że zawodnicy z zagranicy kompletnie nie liczą się z sędzią!


i ten moment jak Adamek dostał po nerkach, qrw..!!! ma..!! nigdzie na świecie nie ma!

Oczywiście polacy cebulacy muszą na siłę udawać prawilnych, nawet jak cały świat się z nich śmieje.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:10:36 
"klimax Data: 04-04-2016 22:06:56
cop
Zgadzam się. W Ameryce też by przerwali taką walkę bo Amerykanie dbają o zdrowie swoich zawodników i jest dla nich ważniejsze niż wygrana"

Bledy moga zdarzyc sie wszedzie a gdy mowimy o naszym rynku, moga sie zdarzyc jeszcze czesciej, gdyz popatrz tylko na ilosc walk bokserskich organizowanych kazdego Roku w US. Przy takimogromie, nie trudno o sporadyczne pomylki. Jezeli chodzi o zdrowie, przypomnijcie sobie co wydarzylo sie na jednej z gal w Fairfax, VA z niejakiom Prichard Colon...
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:12:29 
maniekz

Saleta specjalnie oszczendził Gołotę, Gołota nadział się na bąbę w jego renkawicy, Przemek mógł mu nawsadzać jeszcze kilka ciosów, ale odpuścił mu i zepchnął co nie było jakimś wielkim faulem.

Zimnoch? Serio trzymanie kogoś za renkę w ferworze walki to zamierzony faul? Zimnoch powinien być gotowy na każdy cios z nie nacka a nie usprawiedliwiać się, że był trzymany przez Mollo.

A o Adamku wielo krotnie już pisałem.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:14:24 
cop

Co nie zmienia faktu, iż jagby jakiś amerykański sendzia zauwarzył, że Floyd padł cięszko na deski i ledwo stoji na nogach to napewno przerwał by walkę w obawie o zdrowie wielkiego i zasłurzonego miszcza. Tutaj nie ma dwóch zdań i nie ma co ukrywać. Dziwię się, że sendzia we Wrocławiu w walce Vitalija z Adamkiem pozwolił tak Tomkowi długo walczyć i zbierać ciosy na głowę, to się mogło skończyć tragicznie i właściwie tego skutki było widać w sobotę.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:14:44 
"klimax Data: 04-04-2016 22:08:38
cop
Jak widział byś szanse Michała Cieślaka w walce z waszym topowym cruiserem Michaelem Hunterem?"

Obaj to bardzo interesujacy prospekci w dywizji do 200 lbs. U nas niestety waga ta nie jest popularna wiec I Hunter jak na razei nie ma zadnego wielkiego doswiadczenia ringowego a jego record moze byc zludny. Nie sadze, by do spotkania Cieslak-Hunter doszlo zbyt szybkoa a do tego czasu z pewnoscia bedziemy mieli wiecej materialow by tych dwoch porownywac.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:15:35 
"klimax Data: 04-04-2016 22:14:24
cop
Co nie zmienia faktu, iż jagby jakiś amerykański sendzia zauwarzył, że Floyd padł cięszko na deski i ledwo stoji na nogach to napewno przerwał by walkę w obawie o zdrowie wielkiego i zasłurzonego miszcza."

Z pewnoscia.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:17:51 
cop

Mimo wszystko jak by na gali walczyli Szpila, Fonfara, Włodarczyk w jakichś walkach miszczowskich to do rozpiski można było by wcisnąć Cieślak vs. Hunter.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:20:53 
"klimax Data: 04-04-2016 22:17:51
cop
Mimo wszystko jak by na gali walczyli Szpila, Fonfara, Włodarczyk w jakichś walkach miszczowskich to do rozpiski można było by wcisnąć Cieślak vs. Hunter. "

Niestety, ale niezbyt czesto mozesz zauwazyc na gali walke dwoch bardzo dobrych prospektow (Hunter u nas jest uwazany za najlepszego cruiser juz w tej chwili), ktorzy walczyli by na poczatku wieczoru za male $$$. Nie sadze wiec, ze taka sytuacja jest mozliwa.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:23:44 
Probowalem gdzies znalezc wypowiedzi Palaciosa usprawiedliwiajace jego niezbyt madre zachowanie po walce w Krakow, ale niestety nigdzie niczego takiego nie udalo mi sie znalezc. Czy ktokolwiek z was uslyszal cos na polskich kanalach? Francisco zachowal sie po walce jak idiota I mnie rozsmieszyl, ale deprecjonowanie przeciwnika, ktory cie brutalnie znokautowal, to takie troche typowo "portorykanskie" a tego nigdy nie lubilem...
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:27:18 
cop

Miguel Cotto też jest Portorykańczykiem i zawsze go nie nawidziłem. Wiedziałem, od początku, że tacy ludzie jak Palacios, Cotto czy Ricardo Mayorka nie mają szacunku wobec swoich rywalów i kibiców. Pamiętam jak Sergio Martinez opowiadał, że gdy był jeszcze nie znanym bokserem a Cotto gwiazdą to Cotto odwrucił się do niego plecami i nie podał mu renki a za kulisami jak nikt nie patrzył to bił i kopał ludzi z ekipy telewizyjnej bo dali mu nie taką szklankę wody jaką chciał...lol...
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:30:45 
@bak - ja doceniam bokserow z Puerto Rico, gdyz to niesamowite, z etaka mala wysepka potrafi wyprodukowac tak duzo wspanialych piesciarzy. Tito Trinidad byl jednym z tych, ktorych naprawde nalezy podziwiac. Mowiac to, ogolnie portorykanska culture nalezy traktowac z duzym przymrozeniem oka, a to glownie z powodu ich lenistwa, checi wykorzystywania system I wulgarnosci. Nie mam zbyt duzo stycznosci z ta grupa, aczkolwiek na galach bokserskich zawsze jest ich pelno, gdyz kochaja boks.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:32:52 
cop

Ale Donald Trump od 2017 roku bendzie robił u was porządki i Portorykańczycy, Meksykanie i inni latynosi nie bendą mieli wstępu do USA i bendą deportowani. Tagrze Chanello niech szykuje się na zamianę gal z Las Vegas na Mexico City, przynajmniej nasz Damian Jonak zaprasza go do Raciborza na walkę wieczoru o WBC Super Baltic :D
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:46:51 
"klimax Data: 04-04-2016 22:32:52
cop
Ale Donald Trump od 2017 roku bendzie robił u was porządki i Portorykańczycy, Meksykanie i inni latynosi nie bendą mieli wstępu do USA i bendą deportowani."

Mam nadzieje, ze Don wygra, ale bedzie to dlugi polityczny process. Co do Puerto Ricans, niestety maja oni wolny wstep do naszego kraju tzw. "zielone karty" I prawo do korzystania z darmowej pomocy socjalnej, co wykorzystuja bezwstydnie I bezczelnie na kazdym kroku. Co do reszty Latinos, Trump (ja rowniez...lol...) che tylko zamknac nielegalna emigracje I deportowac wszystkich przestepcow.
 Autor komentarza: klimax
Data: 04-04-2016 22:50:33 
cop

Jak wiesz Jarosław Kaczyński jest prawicowcem, liberałem gospodarczym i wolnorynkowcem tak jak Trump, który jest również przeciwnikiem emigracji. Jak widzisz współpracę Polski i USA po wygranej prawicowego kandydata?
 Autor komentarza: cop
Data: 04-04-2016 22:59:21 
"klimax Data: 04-04-2016 22:50:33
cop

Jak wiesz Jarosław Kaczyński jest prawicowcem, liberałem gospodarczym i wolnorynkowcem tak jak Trump, który jest również przeciwnikiem emigracji. Jak widzisz współpracę Polski i USA po wygranej prawicowego kandydata? "

Niewiele wiem o polskiej scenie politycznej, wiec sie nie bede wypowiadal. Mysle, ze jak Trump wygra, znacznie mniej amerykanskich pieniedzy bedzie trwonionych na pomaganie innym krajom, partycypowanie w kosztach NATO, czy tez budowanie naszych baz wojskowych w innych krajach. Don jest nastawiony na ekonomie, bezpieczenstwo naszych granic I powrot sektora prywatnego z produkcja do USA.
 Autor komentarza: rufus433
Data: 05-04-2016 09:40:12 
Hahahahah a ten dalej swoje :D
Udawanie Amerykanina wychodzi Ci tak samo mizernie jak Dyzmie zgrywanie absolwenta Oxfordu hahahaha.
Jeszcze to "I" pisane za każdym razem wielką literą... hahahahahaha:D To w Ameryce każdorazowo literkę "i" piszę się wielką??? Niesłychane...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 05-04-2016 10:54:27 
Diablo powinien iść do Gimitruka, bo tam poprawiłby częstotliwość ciosów. On się nie boi ich zadawać, tylko za bardzo skupia się na precyzji i czeka na ten idealny moment.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.