PBN: MOLINA ZNOKAUTOWAŁ ADAMKA!

Świetna walka ze smutnym zakończeniem. Eric Molina (25-3, 19 KO) znokautował jak zwykle dzielnego i twardego Tomka Adamka (50-5, 30 KO) podczas gali Polsat Boxing Night w Krakowie.

Amerykanin z meksykańskimi korzeniami zaczął bardzo zachowawczo. Tomek natomiast uruchomił lewą rękę. To nie były mocne uderzenia, ale jab pracował niczym automat. Tak minęły trzy minuty. Molina wyraźnie usypiał i czekał na mocną kontrę. Na początku drugiej rundy przestrzelił prawym krzyżowym, również prawym podbródkiem, ale w środku w końcu namierzył głowę Tomka prawym sierpowym, wyraźnie nim wstrząsając. Rzucił się na Polaka, ale po chwilowym szturmie znów oddał zupełnie inicjatywę. Bardzo podobnie wyglądało starcie numer trzy. Dwie minuty i pięćdziesiąt sekund to pełna kontrola "Górala", ale na samym finiszu Molina znów nim wstrząsnął bombą ze swojej prawej ręki. - Mówiłem ci, uważaj na to, on czeka tylko na kontrę z prawej ręki - grzmiał w narożniku Roger Bloodworth.

ADAMEK-MOLINA: TOMEK WYRAŹNIE PROWADZIŁ!

Amerykanin podkręcił trochę tempo w piątym starciu, lecz kiedy on atakował. Adamek zachowywał większą czujność i okazało się, że nieaktywny Molina jest groźniejszy niż Molina aktywny. Mimo wszystko Eric się rozkręcał z każdą minutą i w piątej odsłonie atakował jeszcze ostrzej, próbując mocnym prawym sierpem przełamać gardę Tomka.

FOTORELACJA: ADAMEK vs MOLINA >>>

Amerykanin miał bardzo udaną szóstą rundę. Konsekwentnie bił mocnym prawym hakiem na żebra, robiąc sobie coraz częściej miejsce na ulokowanie czegoś na górze. W siódmej Tomek musiał coś pozmieniać i zaczął powoli przyjmować wymiany z dużo większym i silniejszym oponentem. Wydawało się, że Molina po prostu łamie naszego "Górala", ten jednak po raz kolejny udowodnił, że gdy jest zraniony i naruszony, bywa najgroźniejszy. Po słabszym okresie wyszedł do ósmej rundy i to on przejął stery, kilka razy soczyście lokując swój prawy na głowie przeciwnika.

MOLINA JAK SZPILKA - RÓWNIEŻ OTWARTY NA TAKĄ WALKĘ >>>

Najciekawsza, najdramatyczniejsza była dziewiąta odsłona. Tomek poszedł z silniejszym Moliną na wyniszczenie. Sam przyjął kilka mocnych bomb, jednak to on miał inicjatywę, a dwa razy swoim prawym krzyżowym zrobił wyraźnie wrażenie na Ericu.

RAFAEL: ADAMEK JAK ZWYKLE DAŁ Z SIEBIE WSZYSTKO >>>

Niestety boks, a szczególnie waga ciężka, bywają brutalne. Molina przestał boksować, zaczął znów czekać na szansę punchera i niestety doczekał się. Niemal równo z gongiem huknął prawym krzyżowym, idealnie na szczękę Tomka. Ten padł ciężko, lodując już za linami. Runda się skończyła, ale gong nie ratuje i Leszek Jankowiak zmuszony był wyliczyć dzielnego "Górala" do dziesięciu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Dragon2537
Data: 03-04-2016 00:07:02 
a miało byc tak pieknie
 Autor komentarza: mirage
Data: 03-04-2016 00:07:48 
Dobrze , że tak to się skończyło. Brawo Molina !
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 03-04-2016 00:09:19 
Jankowiak Decision, ale poczekam jeszcze na powtórkę. Nokaut równo z gongiem, wstał na osiem, nie chwiał się, a sędzia przerywa w przerwie, idiota. Równie dobrze rundę później Polak mógł go znokautować.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 03-04-2016 00:09:42 
Od samego początku widać było jak to się skończy. Roger nastawił adamka na amrykański styl, który jest defensywny z natury , a tomek by wygrać musiał iść do przodu.
Połączyć to z nastawianiem się Moliny na kontrę i voilla , KO
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:11:13 
Opuścił ręce i przyjał głupi cios, padł jak Papież Polak 2 kwietnia o 21;37 moze i to lepiej uniknie Wildera.Obije jakiegos Słowaka Wegra zgarnie troche plnow od Januszy i bedzie dobrze.
 Autor komentarza: jassin
Data: 03-04-2016 00:11:22 
no i dobrze. bo juz mozna bylo wyzygac tymi PBN z Adamkiem w roli glownej. Gosciu walczyl tylko dla kasy a te jego walki to byly kompletnie bez perspektyw. Wyciaganie tylko kasy od nieswiadomych ludzi, ktorzy nie wiedzieli, ze Adamek juz nigdzie wiecej nie zajedzie. Jedyna warta uwagi walka na tym PBN to Cieslaka z Palaciosem. Przed Cieslakiem otwieraja sie nowe mozliwosci. Ewetualnie mozna dorzucic Wawrzyka. i tyle.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 03-04-2016 00:11:28 
No i co? Już w komentach w "waszym zdaniem" co niektórzy jechali po użytkownikach, którzy stawiali na Molinę przez KO, a tu takiego farfocla Tomek wyłapał. Ale może to i lepiej, oszczędzi sobie zdrowia, a nam (prawdziwym kibicom) oszczędzi zbędnych rozmów na temat tego czy warto kontynuować karierę dla dutków czy nie. Jak to śpiewał Młynarski: trzeba wiedzieć, kiedy w szatni płaszcz już wisi przedostatni.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:11:49 
Hmm...

Molina pasywny niczym Ustinow !!! We dwóch w ringu uśpiliby każdego !!!
Adamek walczył na 60% szybkości z walki gdy był w swoim prime z Arreolą !!!
Sędzia się nie popisał bo:
1. Adamek wstał na 10
2. Skonczyła sie runda wiec spokojnie by doszedł do siebie
3. Liczył tego Adamka EKSPRESOWO jakby mu cholernie zależało żeby to koniecznie skończyć przed czasem...

Panie Tomku dzieki ale kończ waść juz kariere :)
 Autor komentarza: Wiedzma
Data: 03-04-2016 00:12:24 
Ernesto, no totalnie się Adamek nie chwiał, kieby ten smrek w czasie halnego.
 Autor komentarza: mirage
Data: 03-04-2016 00:15:45 
Teraz walka Adamek vs Rekowski o pas Polsatu ! PPV za 39 zł !
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 03-04-2016 00:15:52 
Adamek za duzo zbiera na glowe tak sie nie da wygrac
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 03-04-2016 00:15:54 
Adamek za duzo zbiera na glowe tak sie nie da wygrac
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-04-2016 00:16:29 
Jassin

Tak walczy zawodnik co idzie tylko po kase? wez sie puknij w leb dali zajebista walke brawa dla obu. Dla adamka lepiej ze tego nie wygral zdrowia zaoszczedzi
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-04-2016 00:16:50 
Jassin

Tak walczy zawodnik co idzie tylko po kase? wez sie puknij w leb dali zajebista walke brawa dla obu. Dla adamka lepiej ze tego nie wygral zdrowia zaoszczedzi
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:19:07 
Autor komentarza: mirage
Data: 03-04-2016 00:15:45
Teraz walka Adamek vs Rekowski o pas Polsatu ! PPV za 39 zł !



A tam 39zł , Zygmuś zobaczył ze zapłacili teraz 4 dyszki to niech po 69 zł im ppv zrobi !!! (przeciez tez zapłaca)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-04-2016 00:20:07 
Przejebać z takim słabym bokserem jak Eric Molina .Czas kończyć Panie Adamek..
 Autor komentarza: Wardology
Data: 03-04-2016 00:20:23 
Te dziesięć sekund wyliczył w pięć. Adamkowi pociąg już odjechał. Teraz zrobią Wawrzyk - Adamek lub Włodarczyk - Adamek i auf wiedersehen.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-04-2016 00:20:23 
Ogolnie przewidywalem taki wynik ale mam kilka ale

Padniecie w ostatniej sekundzie. Nie wstal na 8 ale na 9-10 troche sie bujal bo oczy odplynely. Bardzo mnie zdziwilo ze polski sedzia nie dal Polakowi przez minute dojsc do siebie. Mysle ze moglo to Adamkowi wystarczyc.
Co do kart sedziowskich to zart i podwalina pod wal.
Saleta moim zdaniem bardzo dobrze punktowal.
Szkoda, Tomek nie zasluzyl na takie zakonczenie, nie z rak przecietnego ale sympatycznego moliny którego zleje taki joshua mimo ze eric widac kopie jak kon.
Jedyne co mnie pociesza ze zaden wilder czy joshua nie zrobi juz krzywdy Adamkowi
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 03-04-2016 00:20:58 
Buki na ogół się nie mylą, szkoda.
 Autor komentarza: Darion
Data: 03-04-2016 00:21:00 
Molina cienki jak dupa weza, on chce walczyc z Antkiem ale to bedzie tylko wyjscie po wyplate bo Antek go zabije do 4 rundy.

Na szczescie koniec Adamka, ale na pewno Adamek bedzie chcial pozegnalna walke zeby odejsc jako zwyciezca wiec tlusty Maniek mu zalatwi walke i wmowi Januszom, ze Adamek to jeszcze piesciarz a nie emeryt.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 03-04-2016 00:21:22 
Brawo Molina, ale jak powtórki pokażą swoje to pozostanie niesmak z powodu braku profesjonalizmu. Mnie to denerwuje, zostawiasz zdrowie w ringu, a jakiś karzeł spieprzy całą robotę. Przecież tak na dobrą sprawę Adamek stracił więcej boksując 10 rund niż z powodu nokautu po którym zawodnik wstał.
 Autor komentarza: WielkiBokser
Data: 03-04-2016 00:21:26 
bohaterem gali Cieslak

Izu nadzieja polskiej wagi ciezkiej
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 03-04-2016 00:21:46 
Adamek już swoje zrobił... jest porozbijany i to widać, powinien skończyć po potyczce z Saletą
tak czy inaczej dla polskiego Boksu zrobił bardzo wiele i chwała mu za to... czasu i wieku się nie oszuka
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 03-04-2016 00:22:56 
Pomijając kwestię, że Tomek powinien skończyć karierę. To zakończenie walki na prawdę dziwne. Ulubieniec publiczności poddany po wstaniu na 10, jeszcze to liczenie. Ale jednak wnioski są proste, Tomasz od paru lat notuje regularny regres formy, nie ma już szybkości, nóg, a nawet odporności z dawnych lat, jego ataki są bardzo nieporadne i nie przynoszą żadnego efektu, walczy w nie swojej kategorii.

Oczywiście nie zmienia to faktu, że z jego kariery możemy być dumni. Bardzo ambitny i twardy pięściarz. Zapisze się na zawsze w historii Polskiego boksu. Szkoda tylko że do tej walki nikt go tak na prawdę nie znokautował, mógł tak odejść. Mam nadzieję że zawalczy jeszcze jeden raz z jakimś bumem.

Adamek jest pięściarzem dzięki któremu zacząłem się interesować boksem, więc życzę mu jak najlepiej, ale niestety Mistrzu trzeba kończyć.
 Autor komentarza: Prospect25
Data: 03-04-2016 00:23:47 
Leszek Jankowiak mocno zesrany byl chyba w tym ringu bo zamiast to wszystko przedluzyc odwracajac sie i odsylajac najpierw moline do bialego, to jeszcze liczyl jakby sie k..wa w chowanego bawil. Szybciej trzeba bylo! 1,4,10 i koniec. Brak doswiadczenie i obycia... Tomasz Adamek wygrywal ta walke i powinien byl wygrac na punkty, chyba ze w przerwie miedzy rundami naroznik Tomka by uznal ze za bardzo szumi, ale szybko by wrocil do siebie. Na walce Zimnocha tez sie nie popisal...
 Autor komentarza: krzysiek34
Data: 03-04-2016 00:24:12 
Spokojnie panowie. Zaraz usłyszymy o ogórku który mu zaszkodził albo sraczce bądź braku aklimatyzacji... A teksty że nie czuł za bardzo ciosów Moliny tylko świadczą że ten burak ciągle nie ma w sobie żadnej pokory.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:24:20 
Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-04-2016 00:20:23
Ogolnie przewidywalem taki wynik ale mam kilka ale

Padniecie w ostatniej sekundzie. Nie wstal na 8 ale na 9-10 troche sie bujal bo oczy odplynely. Bardzo mnie zdziwilo ze polski sedzia nie dal Polakowi przez minute dojsc do siebie. Mysle ze moglo to Adamkowi wystarczyc.
Co do kart sedziowskich to zart i podwalina pod wal.
Saleta moim zdaniem bardzo dobrze punktowal.
Szkoda, Tomek nie zasluzyl na takie zakonczenie, nie z rak przecietnego ale sympatycznego moliny którego zleje taki joshua mimo ze eric widac kopie jak kon.
Jedyne co mnie pociesza ze zaden wilder czy joshua nie zrobi juz krzywdy Adamkowi


Maniek bardzo dobry post. Jestem przekonany ze gdyby Tom był młodszy nasz nieszczesny sedzia pusciłby to dalej. Tez sie ciesze że Wilder czy AJ nie zniszczą brutalnie Tomka w ciągu 3 rund. Za Przemysławem co bez skarpet chodzi nie przepadam ale walke wypunktował mistrzowsko.
 Autor komentarza: RasistaPL
Data: 03-04-2016 00:25:19 
No i po robocie, dzieki Molina pogoniles buca. Pewnie wroci do polityki, prezes go przygarnie.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-04-2016 00:25:24 
Baczekzbronzu13
Po raz enty udawadniasz jakim jesteś debilem...
 Autor komentarza: macko8
Data: 03-04-2016 00:25:54 
Autor komentarza: Maniek1986Data: 03-04-2016 00:20:23
Ogolnie przewidywalem taki wynik ale mam kilka ale

Padniecie w ostatniej sekundzie. Nie wstal na 8 ale na 9-10 troche sie bujal bo oczy odplynely. Bardzo mnie zdziwilo ze polski sedzia nie dal Polakowi przez minute dojsc do siebie. Mysle ze moglo to Adamkowi wystarczyc.
Co do kart sedziowskich to zart i podwalina pod wal.
Saleta moim zdaniem bardzo dobrze punktowal.
Szkoda, Tomek nie zasluzyl na takie zakonczenie, nie z rak przecietnego ale sympatycznego moliny którego zleje taki joshua mimo ze eric widac kopie jak kon.
Jedyne co mnie pociesza ze zaden wilder czy joshua nie zrobi juz krzywdy Adamkowi

podpisuję się pod tym rękami i nogami. walka remisowa do momentu KO. liczenie ekspresowe, aż sam się zdziwiłem. Adamek niech kończy piękną karierę, a Erik niech się pnie do góry. umiejętności może nie topowe, ale cios, który swoje waży
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 03-04-2016 00:26:23 
Zbyt zmęczony jestem aby komentować. Napisze tylko, że zajebista gala była. Dobranoc!
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-04-2016 00:26:25 
Zreszta liczenie tez wydawalo sie byc jakies eksresowe. Czyzby hmm kolejna walka szpilka molina qby wciagnac go do rankingu?
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:28:04 
Autor komentarza: Prospect25
Data: 03-04-2016 00:23:47
Leszek Jankowiak mocno zesrany byl chyba w tym ringu bo zamiast to wszystko przedluzyc odwracajac sie i odsylajac najpierw moline do bialego, to jeszcze liczyl jakby sie k..wa w chowanego bawil. Szybciej trzeba bylo! 1,4,10 i koniec. Brak doswiadczenie i obycia... Tomasz Adamek wygrywal ta walke i powinien byl wygrac na punkty, chyba ze w przerwie miedzy rundami naroznik Tomka by uznal ze za bardzo szumi, ale szybko by wrocil do siebie. Na walce Zimnocha tez sie nie popisal...


Uuuu to ten sam co sędziował Zimnemu. Panie LESZEK JANKOWIAK weź sie pan ogarnij !!! :) Troszke transmisji radze poogladać z gal amerykańskich gdzie najwiecej dobrych sędziów sędziuje. Edukacja przede wszystkim panie Leszku.
 Autor komentarza: boxing
Data: 03-04-2016 00:28:56 
To co znowu sędzia dał d.....?
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-04-2016 00:29:11 
Ameryki nikt nie odkryl ze Adamek ma regres. Mnie i tak zaskoczyl w tej walce balem sie ze molina go pobije bardzo. Nie chce juz ogladac zadnej walki Od czasu drugiej walki Z Cunnem co walka to sie o niego boje.
 Autor komentarza: skud
Data: 03-04-2016 00:29:18 
Adamek.Palacios,Rekowski i Jackiewicz dzis zostali praktycznie wyslani na emeryture!Tak jak na 4BNB-Kostecki i Proksa(choc Ci panowie,stanowczo za wczesnie).
 Autor komentarza: mirage
Data: 03-04-2016 00:29:19 
@Maniek1986 Przecież Szpilka jeszcze nie walczył z Moliną
 Autor komentarza: PromotorSilnego
Data: 03-04-2016 00:29:59 
Brawo Molina. To o czym pisałem tu kilka lat temu, niektórzy zrozumieli dopiero dzisiaj. Dziękuję M. Borkowi, że organizując ten cyrk doszczętnie ośmieszył jednego z moich najbardziej nielubianych bokserów. Na szczęście już koniec kariery budowanej na kłamstwie.

Adamek w HW zawsze był nikim. Ten cruiser paru nic nie znaczących zawodników, albo wypalonych jak Gołota i Grant, albo sztucznie pompowanych jak grubas Arreola czy Estrada. Przegrał sromotnie z Witkiem, przegrał z jednorękim Chambersem, przegrał z Cunninghmamem, Głazkowem, Szpilką i Moliną. Dla mnie zawsze zostanie zapamiętany jako ten, który sprowadził PPV do Polski. Dzięki temu grupka cwaniaczków doi sobie Januszy, którym wciska bajki o "super galach" i "elektryzujących pojedynkach".

Podsumowując: jaki kraj, taki Mike Tyson.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:30:07 
Autor komentarza: boxing
Data: 03-04-2016 00:28:56
To co znowu sędzia dał d.....?


Generalnie wszyscy sie zgadzamy ze dla Tomka nastał czas łowienia ryb ale sedzia powinien zachowac sie lepiej.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 03-04-2016 00:30:37 
Dla Szpili to już lepiej Arreola/Chambers/Thompson/Glazkov/Stiverne (notowani przez The Ring w ostatnich latach), Molina to krok w tył. Po za tym Szpilka ma też opcje takie jak Washington/Breazale/Ruiz Jr
 Autor komentarza: TeddyCexxo
Data: 03-04-2016 00:30:59 
Patrzcie jak typowalem przed galą wczoraj


Autor komentarza: TeddyCexxo Data: 01-04-2016 19:45:23
Molina vs Adamek - Molina to wygra
Wawrzyk vs Rekowski - Wawrzyk to wygra
Syrowatka vs Jackiewicz - Syrowatka wygra
Cieslak i Masternak bez problemow bija i wygrywaja


Jest to Stuprocentowa Skutecznosc.Ja nie kieruje sie emocjami,nie patrze sercem kiedy typuje,patrze tylko na umiejetnosci z ostatniej walki(czasami dwoch)Jestem zawodowcem.
Bukmacherzy na podstawie moich opini powinni ustalac kursy na walki.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 03-04-2016 00:31:09 
No to fakt Jankowiak jak to zobaczyl Tomka na dechach to sie blady zrobil i do 10 w odrzutowym tempie wyliczyl.
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 03-04-2016 00:31:27 
Bardzo dobra i prawidlowa reakcja sędziego.Liczyl poprawnie i rownie poprawnie przerwal walke.Adamek powinien mu podarować bukiet kwiatow za uratowanie zycia i zmniejszenie utraty zdrowia.
Każdy cios Moliny robil spustoszenie,widac było po gebie niedoszłego europosła.Zero kondycji,szybkosci,w większości ciosy pchane.Wyobrazacie sobie jego walke o mistrzostwo?
 Autor komentarza: skud
Data: 03-04-2016 00:32:17 
Adamek ,chcial zaznaczyc ze ta runde wygral i po ataku opuscil rece!Gong,powinien byc o 3 s wczesniej))
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-04-2016 00:33:09 
Maniek dziękuje za uznanie wyrocznio neostradowa.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:33:40 
Dziwne wnioski wyciągacie, chyba za dużo emocji że jednak to koniec wielkiego Polskiego pieściarza.
Jankowiak robił raczej wszystko by Tomkowi dać szansę. To że wstał nie znaczy że był gotowy do walki. Na dziesięć to on się ledwo wyprostował dopiero.
Bardzo słuszna decyzja.

Druga sprawa to to że Adamek wyglądał całkiem nieźle jak na etap kariery. Widać że dołożyli starań by zrobić wszystko co w ich mocy by się udało jeszcze raz.
Wiem że zabrzmi to źle ale dobrze że tak się stało. Ostatnie co by chyba każdy chciał zobaczyć to Tomek masakrowany przez jakiegoś lepszego pięściarza. A do tego dążyli.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 03-04-2016 00:34:00 
PromotorSilnego - pierdolisz aż głowa boli. Nie ma wielkich gal bokserskich bez PPV nikt nie sciagnie gwiazd nie płacać im dobrych pieniędzy a jak puszcza taka gale w otwartym polsacie to nie nazbieraja nawet na gaże dla jednego boksera. Zrozum to bo sie osmieszasz. 40 zł to ja wydaje co tydzien na dobrą wodkę
 Autor komentarza: Darion
Data: 03-04-2016 00:36:33 
Autor komentarza: ErnestoData: 03-04-2016 00:30:37
Dla Szpili to już lepiej Arreola/Chambers/Thompson/Glazkov/Stiverne (notowani przez The Ring w ostatnich latach), Molina to krok w tył. Po za tym Szpilka ma też opcje takie jak Washington/Breazale/Ruiz Jr


Nie puszcza Szpilki na takich zawodnikow, bo z nimi przegrywa i jest skonczony, a Moline to Kszkiet robi spokojnie na punkty.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 03-04-2016 00:36:47 
Sami siebie nie szanujemy więc jak inni mają nas szanować ?
Głażewski z Royem wał
Rekowski z Agilerom wał
Adamek wał

Ciekawe czy szanujący siebie ruskie by dopuscily takiego obrotu spraw na swoich galach ?
Patola ...
Jedyny plus, że Molina w następnej walce otrzyma oklep a nie Adamek
Adamkowe ciosy juz nie robią wrażenia i swietnie z Saleta bylo to widac
poruszanie sie poprawił od tamtej walki ale pewnych rzeczy nie przeskoczy
 Autor komentarza: Jorn11
Data: 03-04-2016 00:36:51 
Co by dał sędzia ? czas ? na co ? zdrowie i życie po takim nokaucie w tym momencie jest najważniejsze... wasze emocje w takich wypadkach to sprawa trzeciorzędna
nawet gdyby TA to wygrał na punkty (na to się zanosiło) to i tak uważam ze powinien zakończyć...wieku i ringowe wojny widać koszmarnie, to już cień Tomasza sprzed 4-5 lat
 Autor komentarza: macko8
Data: 03-04-2016 00:37:52 
Autor komentarza: BlackDogData: 03-04-2016 00:33:40
Dziwne wnioski wyciągacie, chyba za dużo emocji że jednak to koniec wielkiego Polskiego pieściarza.
Jankowiak robił raczej wszystko by Tomkowi dać szansę. To że wstał nie znaczy że był gotowy do walki. Na dziesięć to on się ledwo wyprostował dopiero.
Bardzo słuszna decyzja.

Druga sprawa to to że Adamek wyglądał całkiem nieźle jak na etap kariery. Widać że dołożyli starań by zrobić wszystko co w ich mocy by się udało jeszcze raz.
Wiem że zabrzmi to źle ale dobrze że tak się stało. Ostatnie co by chyba każdy chciał zobaczyć to Tomek masakrowany przez jakiegoś lepszego pięściarza. A do tego dążyli.

zgadzam się prawie w 100 procentach. według mnie też dobrze, że przerwał, ale przyznasz chyba że liczył wyjątkowo szybko
 Autor komentarza: Darion
Data: 03-04-2016 00:38:04 
Autor komentarza: Champion20Data: 03-04-2016 00:34:00
PromotorSilnego - pierdolisz aż głowa boli. Nie ma wielkich gal bokserskich bez PPV nikt nie sciagnie gwiazd nie płacać im dobrych pieniędzy a jak puszcza taka gale w otwartym polsacie to nie nazbieraja nawet na gaże dla jednego boksera. Zrozum to bo sie osmieszasz. 40 zł to ja wydaje co tydzien na dobrą wodkę

Molina w chuj gwiazda, a wydaniem 40 zlotych na wodke to rzeczywiscie zaimponowales pajacu.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 03-04-2016 00:38:20 
A co Na to pan Chycki?
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 03-04-2016 00:39:09 
Mirage czytaj ze zrozumieniem. Moze Adamek mial przegrac aby walczyl Szpilka i wszedl po kontuzji do rankingu? A moze izu molina?

Tedy widze ze nawet nie typujac walke brodnickiej przewidzales jej kontuzje...

Kurde no wjedzialem ze tak sie moze skonczyc ale nie powinno tak. Nie w tych okolicznosciach.
Oczywiscie ze jankowiak sie obroni bo powie ze adamek wstal pol swiadomy i go musial zlapac aby nie padl, ale tez zasady pewnie mowia ze mozna i po rundzie poddac zawodnika. To bylo klasyczne ko czy raczej tko bo poddal sedzie? W zasadzie jak by nie ocenic to ciezkie ko. Niemal identycznie jak padl szpilka. Ale wracajac do sedziego nie moge uwierzyc ze nie dal wiecej czasu adamkowi. Albo trzeba bylo przerywac po doliczeniu do 5 gdzie adamek lezal pol przytomny z uniesionymi rekami albo przeciagnac i dac zdecydowac naroznikowi
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:39:32 
Pan Chycki powie ze gluten zaszkodzil albo brak wodorostow na sniadanie
 Autor komentarza: mirage
Data: 03-04-2016 00:40:41 
A co wy myślicie , że sędzia był amerykańskim agentem śpiochem ? Dobrze chłop zrobił , bo Adamek może jechać na ryby na rowerze a nie na wózku inwalidzkim
 Autor komentarza: Granitechin
Data: 03-04-2016 00:41:31 
Adamek był dość szybki a to dużo za mało jak na jego styl. Adamek jest już wyboksowany i granit w szczęce został przełamany a Tomek ma w zwyczaju sporo przyjmować. Przerwanie nieco za szybkie ale i tak dobrze, bo dało to sygnał by finiszować karierę. Lepiej tak niż oglądać wrak legendy naszego boksu zmasakrowanej przez Wildera lub AJ. Niech weźmie sobie rewanż z Maddalone albo Airich na zakończenie kariery i pożegnanie się z kibicami i fajrant. Nie ma czego się wstydzić kariera barwna, pasy dwóch kategorii, były oficjalny pretendent wszechwag jako naturalny cruiser. Dziękujemy za bycie wojownikiem w ringu oraz emocje.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-04-2016 00:42:04 
Pan Chycki za bardzo sie opiera na wykresach i innych gównach tak jak pisałem przed walką.. Za mało teorii..
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:42:41 
Na zakonczenie bezpieczna opcja to Danny Williams albo Sosnowski
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-04-2016 00:43:01 
Dziękujemy Mistrzu za wszystko!

Co do kilku durni z komentarzy wyżej, to aż niesprawiedliwość dziejowa że bokser takiego formatu musiał użerać się z takimi kibicami.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 03-04-2016 00:43:34 
Miał 15 rund przeboksować w szybkim tempie, a po 4 już był zmęczony i zaczęło sie przyjmowanie na morde.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:43:48 
Autor komentarza: macko8
Data: 03-04-2016 00:37:52
Autor komentarza: BlackDogData: 03-04-2016 00:33:40
Dziwne wnioski wyciągacie, chyba za dużo emocji że jednak to koniec wielkiego Polskiego pieściarza.
Jankowiak robił raczej wszystko by Tomkowi dać szansę.


Z tego co czytam to wszyscy oceniają (co az dziwne) wyjatkowo na chłodno. Sedzia Jankowiak nie zrobil NIC aby dac Tomkowi szansa. Powoli powinien odesłać Meksykanina do narożnika, nastepnie przystapic do normalnego a nie wyścigowego trybu wyliczania do 10, po tym jak Tomek wstał powinien go spytać czy chce kontynuować.. nooo ale nie tylko ja odniosłem wrażenie że już na PIĘĆ pan Jankowiak miał wyjątkową ochotę to zakończyć. Badzmy obiektywni.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 00:45:06 
Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:42:41
Na zakonczenie bezpieczna opcja to Danny Williams albo Sosnowski


Najbardziej bekowo by było gdyby tu sciagneli SHANNONA BRIGGSA na pożegnanie TOMCIA !!! :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:45:14 
Sędzia Jankowiak gra u bukmacherów tak samo jak z Palaciosem.Ten wstał było ok ale nie, przerywamy bo kupon obstawiony
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:45:50 
"zgadzam się prawie w 100 procentach. według mnie też dobrze, że przerwał, ale przyznasz chyba że liczył wyjątkowo szybko"

Bo ja wiem? Adamek trochę tam poleżał za linami zanim się z nich wygrzebać. To był czysty nokaut. To że Adamek dał radę się podnieść nie znaczy że wiedział co się dzieje. Wyglądało to właśnie tak.
Jaki sens byłby w tym żeby go zaprowadzili na stołek za rękę?
Ja absolutnie nie widzę żadnych kontrowersji.
Moment specyficzny ale tak bywa.

Chcieli jeszcze zarobić ale ile można? Szkoda zdrowia.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 03-04-2016 00:48:42 
Stawialem na Moline, BA! Nawet chcialem zeby utarl nosa chciwemu Adamkowi o ktorym zawsze myslalem ze na HW sie nie nadaje, a jednak... Odczuwam smutek i zal. Taki lekki, w tyle glowy. Koniec pewnej ery, epoki Adamka. Co do zakonczenia kariery to traktuje to z przymruzeniem oka, bo bedzie pewnie jeszcze jakies pozegnanie.
Umarl krol...
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:48:50 
Kapral i by SZANON DE KANON rozjechal Tomka w 2 rundy bo i tyle paliwa ma w lekach na astme.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:49:09 
Daj spokój Kapral.
Może jeszcze powinni zaciągnąć leżącego Tomka do narożnika i wsadzić go na stołek. Jankowiak "miał ochotę" to skończyć bo widział że Tomka totalnie odłączyło.
Facet wyleciał za liny i leżał z lekko uniesioną głową. Sztuczne przedłużanie byłoby żałosne i całkowicie niepotrzebne.
Nie wiem czy Adamek by doszedł do siebie ale myślę że po takim odłączeniu to już by do końca walki nie był sobą i tak czy inaczej by zebrał łomot.
Ale to moje zdanie. Kłócić się nie zamierzam.

Dla mnie wszystko było ok a szkoda by było zdrowia gdyby Tomek miał wyjść do kogoś lepszego.
 Autor komentarza: macko8
Data: 03-04-2016 00:49:19 
Autor komentarza: BlackDogData: 03-04-2016 00:45:50
"zgadzam się prawie w 100 procentach. według mnie też dobrze, że przerwał, ale przyznasz chyba że liczył wyjątkowo szybko"

Bo ja wiem? Adamek trochę tam poleżał za linami zanim się z nich wygrzebać. To był czysty nokaut. To że Adamek dał radę się podnieść nie znaczy że wiedział co się dzieje. Wyglądało to właśnie tak.
Jaki sens byłby w tym żeby go zaprowadzili na stołek za rękę?
Ja absolutnie nie widzę żadnych kontrowersji.
Moment specyficzny ale tak bywa.

Chcieli jeszcze zarobić ale ile można? Szkoda zdrowia.

ale ja myślę dokładnie tak samo. decyzja o przerwaniu według mnie prawidłowa jak najbardziej i za kilka lat Tomek będzie mógł Jankowiakowi podziękować. ale mi chodzi o sam moment liczenia. on mi się wydawał jak w przyśpieszonym tempie, przynajmniej w stosunku do większości "liczeń"
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 00:53:47 
Adamek-szkoda,że w taki sposób ale i dobrze bo ktoś inny mógłby zrobić większą szkodę na zdrowiu.Jestem pełen podziwu jak po takiej bombie na punkt szybko wstał :) tego całego Reksia co go chyba już wszyscy oprócz Sosny podłączyli to po takiej bombie by wyjechał jak Szpilka na noszach :)
Cieślakiem bym się jeszcze tak nie podniecał bo walczył z gościem o rok młodszym od Adamka i był już tez nieźle rozbijany a jest bardziej usztywniony od Mastera,który dzisiaj jak nigdy na plus
Sędzia tak szybko liczył i mnożył bo Oni już mają zaplanowane następne 3 PBN kto z kim :)
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:54:06 
Prawdziwy wojownik nigdy nie podziekuje za przerwanie walki po takim liczeniu, Adamek z pewnoscia jeszcze Jankowiaka znokautuje kiedys
 Autor komentarza: Kasandr
Data: 03-04-2016 00:55:02 
Sędzia zachował się prawidłowo.Tomek na 10 był w krainie marzeń.
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 03-04-2016 00:55:32 
Adamek pokazał to co pokazywał od początku w HW czyli to że nie wystarczy dużo jeść żeby być zawodnikiem wagi ciężkiej, jak to powiedział jeden wybitny bokser z Ukrainy. Mógł być dla mnie legendą, gdyby został w CW, pieniądze przy swoich możliwościach w taj wadze by zarobił lecz doradców swoich słuchał, a nie kibiców, a przecież zawsze mawiał że walczy dla nich właśnie. Cóż tak się to kończy dla nieszczerych i głupawych.
 Autor komentarza: tapir
Data: 03-04-2016 00:58:04 
Dobrze że sędzia to zatrzymał. Adamek mógł zostać bardzo ciężko znokałtowany w następnej rundzie, tym bardziej, że dużo mocnych ciosów zebrał w tej walce. Gdyby miał 30 lat i był w swoim prime to co innego.
 Autor komentarza: CELko
Data: 03-04-2016 00:58:09 
w cruiser nigdy by nie zarobil tyle ile za jedna walke z Witalijem.Wiec dobra decyzja pieniezna
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:58:25 
"on mi się wydawał jak w przyśpieszonym tempie, przynajmniej w stosunku do większości "liczeń"

Może miał wrażenie że za późno zaczął i chciał nadrobić? Nie wiem.
Mi tam się wydawało że raczej chciał dać szansę Tomkowi ale szybko zauważył że nie ma co liczyć na dojście do siebie.

W każdym bądź razie przynajmniej ominie nas farsa pt Adamek po 2 rundach masakracji od pięściarza x zostaje rozbity i znokautowany...
 Autor komentarza: maciej12
Data: 03-04-2016 00:58:55 
Molina czekal i się doczekał. Tomek machal rękami, coś tam pacał, ale ciosy kompletnie nie robiły wrażenia. Eric chyba miał taki plan, wyczuł, że ciosy nie ważą, obil doły, Tomasz rękę opuszczał i wyłapał. Może to i dobrze, że taki jest finał, bo Tomek jest wypalony i szkoda jego resztek zdrowia. Był wielki, ale jego czas minął.
 Autor komentarza: Madras
Data: 03-04-2016 01:03:05 
Pierwszy raz chyba nie żałuję wydanych pieniędzy na PPV Polsatu. Wszystkie walki dobrze się oglądało (może prócz Wawrzyka z Rekowskim). Na duży plus Cieślak, który udowodnił wielki potencjał. Ma świetne warunki fizyczne, siłę, agresję i szybkość. Warto w niego inwestować. Walka wieczoru mnie miło zaskoczyła na plus, bo stawiałem na TKO Moliny, a on w zasadzie tę walkę przegrał. Według mojej punktacji Tomek był 2-3 rundy do przodu i Eric musiał znokautować Górala, żeby to wygrać. Niestety brak koncentracji (które może było wynikiem już zmęczenia) spowodowało popełnienie koszmarnego błędu, które zakończyło walkę. Być tak blisko i stać wręcz całkowicie odkrytym to istne samobójstwo... Jednakże chwała Adamkowi za walkę, bo walczył odważnie i nie unikał starć z silniejszym Moliną. Szkoda zakończenia, bo sukces był na wyciągnięcie ręki. Ale nie ma co rozpaczać. Widać, że jest odporny, bo w miarę szybko wrócił do pełnej świadomości, po zainkasowaniu tak mocnej bomby. Jak to ktoś wcześniej napisał, lepiej teraz przegrać w takich okolicznościach, niż dostać wpierdol od Antka, czy Wildera. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:03:36 
dzejmsblant
ta ten wybitny bokser musiał to powiedzieć temu całemu Rafałkowi a On Tobie.Jeśli myślisz,ze by zarobił takie pieniądze w CW jak w HW to nawet nie ma sensu wyprowadzać cie z błędu najlepiej zmień zainteresowania a kogo interesuje sława,jest rozpoznawalny zdobył w niższej wadze co miał zdobyć tylko kasa do szczęśliwego życia na starość się nie zgadzała to poszedł wyżej:)
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 03-04-2016 01:05:40 
CELko

gdyby utrzymywał się cały czas w top do dzisiaj to łącznie myślę że by mógł tyle zarobić co do tej pory. Jednocześnie przechodząc do legendy i Galerii Chwały do której nigdy już nie dołączy. Dodatkowo zaoszczędziłby zdrowia które jest bezcenne!
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 01:10:11 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:49:09
Daj spokój Kapral. Jankowiak robił raczej wszystko by Tomkowi dać szansę.


Ok Czarny Psie dam spokój jeśli mnie przekonasz co takiego co okresliles jako "raczej wszystko" zrobił Jankowiak aby dac Adamkowi szanse ?? (moim zdaniem było dokladnie odwrotnie) Jestem gotów zmienić zdanie jesli twoje argumenty beda mialy pokrycie w faktach.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 01:14:48 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 00:58:25
raczej chciał dać szansę Tomkowi ale szybko zauważył że nie ma co liczyć na dojście do siebie


A tego czy by doszedł w trakcie przerwy czy nie to sie juz nigdy nie dowiemy :) Spokojnie mógł przerwać walke gdy zakonczy sie przerwa miedzy rundami np odrazu po wznowieniu do kolejnej rudny gdyby Tomek faktycznie słaniał sie na nogach. Nie zrobił tego.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 01:16:37 
Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 00:53:47
Sędzia tak szybko liczył i mnożył bo Oni już mają zaplanowane następne 3 PBN kto z kim :)


Tak, to by mnie akurat wcale nie zdziwiło :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 03-04-2016 01:20:08 
Szczerze? Możesz mieć rację. Jestem zmęczony a sytuację widziałem raz czy dwa. Na "pierwszy rzut oka" takie odniosłem wrażenie ale tu może działać cała masa pobocznych aspektów jak chociażby to czego się spodziewaliśmy. Mi się wydawało że Jankowiak momentami grał trochę pod Adamka więc pewnie pierwsze co pomyślałem to to że da Tomkowi czas.
Itp itd.
Absolutnie więc w tym momencie nie chce zgrywać kogoś kto ma 100% rację bo może być odwrotnie. Jutro pewnie spojrzę na spokojnie na powtórki i ocenię sytuację bardziej na chłodno. Niewykluczone że okaże się ze Jankowiak reagował zbyt szybko. W każdym bądź razie nawet jeśli tak było myślę że spowodowało to nic innego jak poważnie wyglądające następstwa owego ciosu. Adamek wyleciał za liny, wydawał się być totalnie odłączony.
Nie wiem.
Może i masz rację ale jakiejś specjalnej winy czy dziwnego nawet zachowania Jankowiaka przynajmniej na żywo nie widziałem.
Pozdro.
Spadam bo padam na ryjek.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:24:32 
Kapral-to jest pewnik Izu dlatego dzisiaj w studio może z Wawrzykiem z tego co widziałem na tt to Borek Kownackiemu pisał,ze ma być gotowy na następną galę PBN(to racze dlatego,że Kmita stracił na wizerunku i chce go naprawić)Jest jeszcze Wach na Rexa Borek chujami na tt jechał do Wasyla,że ze sparingów bzdury opowiadał na około :) także i tak pewnie byśmy go nie zobaczyli.Izu się przyznał,że to była transakcja wiązana z TzG.Tam są pewnie same wiązane transakcje :D bo ci z polsata za 5zł to by się dali ... i by je turlali do Częstochowy na kolanach:)
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 01:29:25 
Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:24:32
Kapral-to jest pewnik Izu dlatego dzisiaj w studio może z Wawrzykiem z tego co widziałem na tt to Borek Kownackiemu pisał,ze ma być gotowy na następną galę PBN(to racze dlatego,że Kmita stracił na wizerunku i chce go naprawić)Jest jeszcze Wach na Rexa Borek chujami na tt jechał do Wasyla,że ze sparingów bzdury opowiadał na około :) także i tak pewnie byśmy go nie zobaczyli.Izu się przyznał,że to była transakcja wiązana z TzG.Tam są pewnie same wiązane transakcje :D bo ci z polsata za 5zł to by się dali ... i by je turlali do Częstochowy na kolanach:)


Bo teraz wychodzi na to że Molina wskoczy nam spokojnie do pierwszej 15 HW o ile nie top10 !!! No i co ? Ano Szpilka wraca i po wypunktowaniu Eryka (co jakies super mega uber trudne tez przeciez nie bedzie) odrazu melduje sie w top10 i czeka na eliminator.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:35:23 
KapralWiaderny

Bo teraz wychodzi na to że Molina wskoczy nam spokojnie do pierwszej 15 HW o ile nie top10 !!! No i co ? Ano Szpilka wraca i po wypunktowaniu Eryka (co jakies super mega uber trudne tez przeciez nie bedzie) odrazu melduje sie w top10 i czeka na eliminator.

Nie mów,że uwierzyłeś w to Szpilka do Borka opowiadał,że przyjechał kibicować Adamkowi bo ostatnio Adamek był kibicować szpilce na Wilder :) tam już wszystko jest gotowe i zaplanowane.
Ty myślisz,że ten Eric tak płakał,że tam jeszcze pewnie ten ring wycierają bo teraz będzie walczył z Tyson Fury czy z A.J :D
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:36:09 
w to,że
 Autor komentarza: Chupacabra
Data: 03-04-2016 01:36:40 
Coś w tym jest, że ostatnio sędziowanie u nas jest wybitnie niegospodarskie. Oczywistym jest, że Leszek Jankowiak wybroni się ze swojej decyzji, ale, cholera, nie da się też ukryć, że liczenie rozpoczął bardzo szybko, do tego prowadził je w ekspresowym tempie, a mimo to Adamek wstał gdzieś mniej więcej na 10. A przecież miał jeszcze w perspektywie minutową przerwę. Wszystko to było jakieś dziwne. Zupełnie, jakby to Góral boksował na wyjeździe. Jestem przekonany, że gdyby w taki sposób przegrał Molina, to pojawiłoby się sporo głosów oburzenia. Zresztą podobnie było w walce Rekowskiego z Aguilerą. Z tego co obserwuję takie stykowe sytuacje na galach w innych krajach w jakichś 99% rozstrzygane są na korzyść gospodarzy. Niektórzy idą nawet krok dalej i naginają przepisy pod swoich (skracanie rund czy odliczanie w zwolnionym tempie, karanie/dyskwalifikowanie przeciwników pod byle pretekstem itp). Stąd tak dziwi mnie ta sytuacja.
Oczywiście jestem też świadom, że gdyby Jankowiak puścił dalej tę walkę, mogłoby to się skończyć dużo gorzej dla Adamka. Ale z drugiej strony... Nie mielibyśmy teraz mistrza, gdyby nie opieszałość sędziego w walce Głowackiego z Hukiciem. Tam ringowy mógł (i chyba powinien) zacząć liczyć Główkę kilka sekund wcześniej, mógł też zrobić to zdecydowanie szybciej i nikt nie miałby do niego pretensji. Tak z ręką na sercu, kto wtedy wierzył, że Głowacki jest w stanie wstać, przetrwać szturm Bośniaka i później samemu go znokautować? Taki właśnie jest urok boksu, jego piękno a zarazem i przekleństwo, raz sędzia puści zranionego zawodnika, który później robi cudowny comeback i wygrywa w fantastyczny sposób, a innym razem zrobi to samo, ale w tym wypadku skończy się ciężkim nokautem i trwałym uszczerbkiem na zdrowiu. Dlatego na pewno nie będę w tej sytuacji potępiał sędziego Jankowiaka. Zwracam tylko uwagę, że niekiedy dzięki odwadze (być może też nieodpowiedzialności) sędziów mamy te największe, wspominane latami legendarne pojedynki.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:37:54 
Kapral
kto weźmie Moline po spuszczonym wpierdolu od Wildera,Tyson,AJ,Martin błagam?
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:38:45 
zapomniałem jeszcze o łomocie od burito
 Autor komentarza: canuck
Data: 03-04-2016 01:45:14 
Wyglada na to, ze moje posty zaraz po walce utknely gdzies w tzw. "Cyberspace", bo najpierw Wasz Website nie odpowiadal, a pozniej pewnie bylo duzo postow, takze moja kontrubucja po prostu "zniknela."

Tomek walczyl dobrze oraz uwaznie. Wydawalo sie ze walka byla bardzo wyrownana, z niewielkim wskazaniem na Tomka. Ale nie zapominajmy tego, co Molina powiedzial przed walka. "Predzej, czy pozniej" go trafie. No i trafil!

Jak sie jest malym ciezkim jak Tomek, to trzeba bazowac na szybkosci, refleksie oraz pracy nog. Ale z wiekiem to sa cechy motoryczne, ktore sie najszybciej traci.

To chyba byla ostatnia walka Tomka. Dal nam mnostwo wspanialych emocji, i za to powinnismy mu byc wdzieczni. Mozna byc wielkim oraz silnym HW w wieku 40 lat, ale raczej nie mozna byc malym ciezkim w wieku 40-tu lat. Dziekujemy, Mistrzu!
 Autor komentarza: Kadej
Data: 03-04-2016 01:48:07 
dzejmsblant
Na pewno by tyle nie zarobił, za samą walkę z Vitkiem dostał 4 bańki. Co do reszty to się zgadzam.
Jednak z tym Jankowiakiem bym nie przesadzał, owszem moim zdaniem powinien puścić dalej walkę, ale Adamek był na 10 mocno zamroczony, a równie dobrze mógł przerwać po tym jak Adamek ciężko padł na dechy. Nie liczył jakoś szczególnie szybko.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 03-04-2016 01:58:23 
Dla mnie to jest niezrozumiałe, tyle zawsze kontrowersji, liczył za szybko, za wolno ... Ja jaki to problem dać sędziemu włącznik (taki jak przy alarmach samochodowych) i sędzia to wciska, żeby zacząć liczenie i urządzenie zaczyna liczyć przez głośnik, który znajduje się obok ringu.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 03-04-2016 02:01:53 
Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 01:37:54
Kapral
kto weźmie Moline po spuszczonym wpierdolu od Wildera,Tyson,AJ,Martin błagam?


Szpilka żeby szybko wskoczyc do czołowych rankingów opcjonalnie kazdy kto szuka rywala bedacego bezposrednim zapleczem czołowki HW. Uwazam ze np Szpilce stylowo taki Molina pasuje idealnie, zaden z nich nie dostanie przeciez z marszu AJ czy Fury'ego.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 03-04-2016 02:02:49 
na tace malo dal
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 02:07:21 
KapralWiaderny
Dokładnie, nikt z topu nie będzie brał Moliny bo wygrał z Adamkiem,On podskoczy w rankingu ale nie po to Martin przyleciał do UK walczyć z AJ żeby później wygrany walczył z Molina nie wiem o czym on mówił do Borka albo wygrany Fury vs Kliczko walczy z Molina :D go burito poskładał w pierwszej rundzie ale Szpilce On będzie pasował jak ta lala
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 03-04-2016 02:10:25 
Autor komentarza: KapralWiaderny
Szpilka żeby szybko wskoczyc do czołowych rankingów opcjonalnie kazdy kto szuka rywala bedacego bezposrednim zapleczem czołowki HW. Uwazam ze np Szpilce stylowo taki Molina pasuje idealnie, zaden z nich nie dostanie przeciez z marszu AJ czy Fury'ego.


Przecież Szpilka ledwo dał radę z Adamkiem a dziś Molina wygrał przez KO z lepszym Adamkiem niż wtedy (tak słyszałem, że dziś Adamek był lepszy).
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 02:13:11 
Kapral- Meksyk wróci do US parę miechów posiedzi zobaczy,że oferty się nie sypia a jak sypią to za czapkę śliwek i będą z Donem K codziennie do Kmity gołębie z listami wysyłać bo hoteliki wszystko na wypasie tu mają a tu będzie dalej kręcić się show bo kogo na następny festyn Gargułę,Krzyśka Z co mu nie wyszło czy Marcina R z zapchanym nosem co wszyscy już do prądu podłączyli od 50+ po Wawrika :)
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 02:19:50 
Ojciec jakieś krótkie odczucie po PBN? oprócz tego,że Kleo zawiodła :)
 Autor komentarza: Kadej
Data: 03-04-2016 02:21:12 
Grzelak
Tylko, że tu chodzi jeszcze o styl, Szpilka jest znacznie szybszy od Adamka, który jednak wyraźnie wygrywał z Moliną. Poza tym Adamek był w porównywalnej formie co ze Szpilką, a Artur od czasu walki z Tomkiem też poczynił progres.
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 02:21:30 
Grzelak
Próba ze zgaszeniem światła co testowali z Rogerem wypaliła w realu :)
 Autor komentarza: magic19
Data: 03-04-2016 02:22:29 
co testowali z Rogerem w hotelu
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 03-04-2016 02:42:16 
Autor komentarza: magic19Data: 03-04-2016 02:19:50
Ojciec jakieś krótkie odczucie po PBN? oprócz tego,że Kleo zawiodła :)

slaba gala jedynie walka cieslaka jakies emocje inne walki lipa jak na ppv
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 03-04-2016 02:43:10 
najwazniejsze ze znow polszma5 z pieknym marianem przegrali przez tko z userami :)
 Autor komentarza: polrex
Data: 03-04-2016 04:14:59 
Molina by Adamka zmasakrowal, jeszcze dwie rundy zostaly, zostalby upokorzyny jak Golota przez Adamka, Molina silnie bije i zranionego Adamka by mógl powznie okaleczyc
 Autor komentarza: samcro82
Data: 03-04-2016 09:16:36 
Nie wiem gdzie wy macie oczy,jak oglądacie te walki.Niesłuszna decyzja?Przecież to było odpłynięcie. Tomek wstał, ale pływał na nogach. W następnej rundzie ciężki nokaut, bo nie da się dojść do siebie w minutę po takim strzale.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 03-04-2016 09:53:18 
Szpilka może z Moliną wygrać na pkt, ale może i łatwo przegrać. To jest szklarz, a taki cios jak ma Molina to jest mega zagrożenie dla Ajtuja. Będzie skakał ze 7-8 rund aż się zagapi. Wtedy znowu nosze. Jemu potrzeba na rywala totalnego paralityka bez ciosu, a najlepiej ze szklaną taką jak ma on sam. Będzie wtedy się pięknie gibał, no i będzie KO.
 Autor komentarza: Chinook
Data: 03-04-2016 10:53:56 
Nokaut i porażka Adamka jest zasługą tylko i wyłącznie tego " trenera wizjonera" Rogera! To jest skutek jego "cudownych amerykańskich" głupich wymysłów. Całe ustawienie Adamka tzw "boczne" and moving head przez tego matoła skończyło się najgorzej jak mogło, to samo ten beznadziejny trener zrobił w walce z V. Kliczko kiedy kazał Adamkowi w lewo chodzić...na mega silny dyszel Kliczki. Ten trener jest po prostu...brak mi słów wyeliminował Adamkowi pracę nóg,lewy sierp, lewy prosty i skrócił prawy. Ten Roger we wszystkich walkach ustawiał taktykę Adamka nie na przeciwnika tylko pod przeciwnika, aby tamtemu się dobrze walczyło. Lenox Lewis już powiedział na początku, że Roger to nie jest odpowiednia osoba dla Adamka.
 Autor komentarza: Woolite
Data: 03-04-2016 12:07:04 
Woolite widzi i wie co mówi.

Stawiał na KO Moliny i się doczekał. Dzięki, że skończył Tomka "kupujcie PPV", choć ten jeszcze nie raz będzie zawodził o mamonę.
 Autor komentarza: maro1988
Data: 03-04-2016 12:39:12 
Jankowiak powinien zapytac Tomka czy chce dalej kontynuowac walke ,wczesniej Jankowiak w walce Rekowski z Wawrzykiem w takiej samej sytuacji byl Rekowski tyle ze nie byl w stanie stac na nogach nie trzymajac sie lin a Adamkowi wstał na 8,9 ale nie tanczył a przerwał.Szkoda Adamka bo prowadził na pkt .
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 03-04-2016 15:01:11 
U ruskow jak lebiedev dostawal lomot z jonesem to lekarza nie dopuscili do ringu ocbroniarze zeby nie przerwal przypadkiem walki a taki sedzia jakby przerwal walke jak adamkowi po takim liczeniu juz by chyba chlopa pochowali za zgoda wladzy :)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.