PACQUIAO PRZEZ SWOJE WYPOWIEDZI TRACI SPONSORA

Kilka słów za dużo i Manny Pacquiao (57-6-2, 38 KO) narobił sobie sporo kłopotów. Co prawda szybko przeprosił, ale lawina ruszyła. Efekt? Stracił poważnego sponsora, jakiego miał dotąd w firmie Nike.

- To po prostu zdrowy rozsądek. Widzieliście, aby samiec uprawiał stosunek z innym samcem, albo samica z inną samicą? Kiedy więc dochodzi do stosunku mężczyzny z mężczyzną bądź kobiety z kobietą, ci ludzie są gorsi niż zwierzęta - powiedział "Pac-Man". Potem przeprosił, jednak to nie załatwiło sprawy.

"Uważamy, że jego komentarz był odrażający. Nasza firma zdecydowanie sprzeciwia się jakiejkolwiek dyskryminacji i od dawna wstawiamy się za społecznością LGBT. Dlatego już nie będziemy współpracować z Mannym Pacquiao" - napisano w oświadczeniu Nike.

- To co powiedział Manny było naganne - krzywi się również promujący go od lat Bob Arum. - Popieram małżeństwa jednopłciowe i walkę o prawa gejów oraz lesbijek. Mam zresztą wielu znajomych z takich środowisk, a to było obraźliwe wobec nich. Manny już jednak przeprosił i po sprawie - dodał szef stajni Top Rank. A kiedy zapytano go, na jaką liczy sprzedaż przyłączy PPV przy okazji walki Pacquiao z Timothy Bradleyem (33-1-1, 13 KO), odpowiadając znów "podszczypnął" Donalda Trumpa.

- Zobaczcie ilu ludzi w tym kraju popiera Donalda Trumpa, pomimo tych wszystkich rzeczy, jakie wygaduje. Jak w takim razie mogę się pokusić o prognozę sprzedanych PPV? Teraz już nikt nic nie wie.

Głos w całej sprawie zabrał oczywiście również Orlando Cruz (22-4-1, 11 KO), czyli najsławniejszy gej wśród pięściarzy.

- To było nieodpowiedzialne z jego strony. Jestem gejem, lecz nikt nie powinien mnie oceniać z tego powodu - stwierdził były pretendent do pasa WBO wagi piórkowej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 18-02-2016 07:11:00 
IMO przesadził. Po co dodawał tekst o zwierzętach? Są pewne granice, do poglądów warto też mieć pewny dodatek kultury osobistej. Też bym się odciął od takiego sportowca na miejscu Nike.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-02-2016 07:26:52 
A w dupe niech Nike się pocałuje. Nike to może się wypromować co najwyżej na Mannym, sportowcy rzucą tą firmę dla dzieci i podupadnie. Ile biednych ludzi Nike wykorzystało niewolniczo? Bronią pedałów, a w Afryce przez nich z głodu umierają ponieważ dadzą im kamień za pracę? LGBT to także transeksualiści i to jest normalne? LGBT to także dendrofile, aseksualni, zoofile, kazirodki i pedofile, więc ja nie rozumiem o co tu chodzi. Sama idea pomocy Homo - ok, ale to się rozwija na jakieś chore odłamy i wszystko się wrzuca do jednego worka. Arum polityczne wypowiedzi. Jeżeli ludzie by tego nie akceptowali to dziwolągi wyszłyby na ulicę, a normalni homo w domach siedzieli. Skończyłoby się tak, że homo robiłoby rewolucję atakując rządy i skończyli by spaleni na stosach. Najlepiej niech się rzucą na imigrantów. Jedni i drudzy seksualnie niewyżyci, tamci kozy lubią to co transeksualista będzie im przeszkadzać? A potem wpakować wszystkich do jednej rakiety i wysłać w kosmos do czarnej dziury.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-02-2016 07:31:27 
Nie chodzę w żadnych ciuchach NIKE, dla mnie nosić buty NIKE to wstyd. Airmaxy są ok, ale nie firmy Nike. Wszystkie NIKE oddaje ludziom potrzebującym albo komuś kto chce w tym chodzić. Nigdy bym nie chciał by sponsorowały mnie Srajki. Dla mnie ta firma może nie istnieć.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 18-02-2016 07:40:34 
Haha a na stronach Paca już bojkotują Nike.
 Autor komentarza: rondobry
Data: 18-02-2016 07:49:26 
Za duzo glupich dziennikarzy,po co pytaja sportowcow o takie tematy nie dosc ze katol to jak wiekszosc piesciarzy cwierc-mozg.I nagle szok jak on mogl cos takiego powiedziec.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 08:03:11 
Ernesto

hahahah ale Nike przejely ze ty nie bedziesz w nich chodzic hahahah
Nike to jeden z glownych graczy na rynku i to oni rozdaja karty i pieniadze
Jordan zarobil na kontraktach z Nike 200mln $ w latach 90tych
kazdy sportowiec marzy o tym zeby taka mega firma go sponsorowala a ty wyjezdzasz z tekstem ze to chujowa firma i zeby spadali na drzewo hahahahaha
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 08:05:07 
Ernesto
"Airmaxy są ok, ale nie firmy Nike" hahahahah to juz jest szczyt
posikalem sie
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 18-02-2016 08:07:32 
Ernesto się wczuł :D No wielce dziwne, że jego fani stoją za nim ;d
rondobry - myślę podobnie. Generalnie ta lewacka poprawność jest wręcz przykra, ale tacy jak Pac sami wkładają pałkę w ręce tęczowych faszoli. Mógł to powiedzieć bardziej delikatnie, a tak to straci na tym w ogólnym rozrachunku, bo chamskie wypowiedzi zawsze zrażają do siebie dużą część ludzi, a w zamian tylko zacieśnia się wieź z radykałami.
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 18-02-2016 08:10:07 
Wyraził swój pogląd, LGBT jak islamiści, oni mogą wszystko a NORMALNI ludzie są piętnowani. A czy onanista może swoje fantazje realizować publicznie, czy może wziąć ślub z własną ręką, a no właśnie. W domu może każdy sobie robić co mu się podoba, ale ja nie życzyłbym sobie, żeby mój syn czy córka widzieli dwóch całujących się gości na ulicy. I bardzo się cieszę, że w Polsce są radykalne środowiska, które mówią stanowcze nie. A co do Mannego i Nike, on i bez nich ma się bardzo dobrze. @Ernesto masz rację, bronią pedałów, a biedne Wietnamce kleją im buty za miskę ryżu i jakoś to nie jest wielki problem dla nich. Każdy ma prawo wyrazić swoje poglądy, jeden robi to lepiej, drugi gorzej, ale akurat Manny zrobił trochę dobrego dla innych, a więc nie rozumiem tego całego zamieszania.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 18-02-2016 08:14:03 
"Głos w całej sprawie zabrał oczywiście również Orlando Cruz (22-4-1, 11 KO), czyli najsławniejszy gej wśród pięściarzy".

xxx


A Emile Griffith?

Chociaż może redakcji chodziło, że Orlando był sławniejszy ze względu na epatowanie swoimi preferencjami a nie umiejętności.
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 18-02-2016 08:15:34 
W ogóle co do samego meritum, to jednak homoseksualizm w przyrodzie jak najbardziej występuje i nie mam jakichś rozdmuchanych przez lewaków sensacji jak z tymi pingwinami, a więc wychodzi na to, że Manny jest po prostu nieukiem, ale to raczej nie jest nowość. W ogóle niektórzy reagują na takie newsy jakby świat malowany był tylko w czarno-białych barwach - po jednej stronie paskudni dewianci z homo parad, a z drugiej katofaszole jak Pac :D
 Autor komentarza: Hangag0d
Data: 18-02-2016 08:15:53 
*nie mam na myśli
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-02-2016 08:36:59 
Nie daj się zastraszyć łajdakom Many! Tak właśnie wygląda terror homodyktatury, jeśli ktoś ma co do tego wątpliwości widząc takie sytuacje to albo jest ślepy, albo jest totalnym ignorantem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 18-02-2016 08:39:52 
"Nasza firma zdecydowanie sprzeciwia się jakiejkolwiek dyskryminacji i od dawna wstawiamy się za społecznością LGBT"

Czyli płacą kasę na wspieranie molestowania dzieci w przedszkolach przez transów (tak, było to już i w Polsce), "adopcje" dzieci przez dwóch fagasów, którzy dzięki temu bawią się w rodzinę i zmiana prawa tak, by każdy kto będzie próbował obronić swoje dziecko przed taką indoktrynacją dziecko tracił lub dostawał paragraf.
Próbę obrony przed takim terrorem nazywają "dyskryminacją"... :/
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 18-02-2016 08:48:01 
Tak to jest jak się bieda umysłowa pokroju Paca czy Adamka pcha do polityki...
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 18-02-2016 09:19:08 
W airmaxach chodzą pedały.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 18-02-2016 09:28:06 
O w mordę, czyli teraz kto nosi Nike to gej? Muszę zamazać logo na spodenkach, bo mnie na siłowni zgwałcą... powiem szczerze, że te pro i anty gejowskie histerie zrobiły się nudne.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 18-02-2016 09:28:45 
O w mordę, czyli teraz kto nosi Nike to gej? Muszę zamazać logo na spodenkach, bo mnie na siłowni zgwałcą... powiem szczerze, że te pro i anty gejowskie histerie zrobiły się nudne.
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 18-02-2016 09:30:52 
Autor komentarza: JenningsFanData: 18-02-2016 09:19:08
W airmaxach chodzą pedały.

To już drugi fakt, Airmaxy są znane od dawna, ale tutaj jak zwykle moda przyszła z opóźnionym zapłonem jeszcze 10 lat temu były rzadkością i wtedy można było je nosić. Ale teraz jak co drugi rurkowiec je nosi, stały się rzeczywiście pedalskimi butami.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 09:46:09 
chrobry

pierwsze airmaxy mialem jeszcze w liceum w latach 90tych
nie powiem ze kupilem bo bym sklamal (kosztowaly dwie wyplaty) ale mialem i nosilem
dzis tak jak mowisz nie ubral bym ich zeby nie wygladac jak gimbus
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 18-02-2016 10:08:00 
No ja miałem pierwsze 10-11 lat temu, jak dobry kumpel z dzieciństwa, który wyprowadził się do USA, przysłał mi je w prezencie. Od tamtej pory przez kilka lat nosiłem tylko airmaxy, no ale teraz ten klasyk stał się elementem pedalskiego stroju dzisiejszej bezpłciowej młodzieży regularnie zacząłem pierdolić te buty.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 10:14:45 
Manny powinien wiedziec ze sodomitow i Zydow krytykowac nie wolno ,a napewno nie w taki sposob ,gdyby mial odroine oglady to by nie mial problemow.
co do Nike ,nigdy nie bylem fanem tej firmy i nie kupuje ,dodatkowo nie chodze w dresach ,a to ze zerwali umowe z Filipinczykiem wcale mnie nie dziwi ,pewnie w zarzadaie nike ze 40% to sodomici i inni dewianci seksualni ,a dodac korporacje matke ktora posiada nike ,tam tez pewnie sporo pedalow ,takze PacMan ma przeciwko sobie armie sodomitow
 Autor komentarza: JDiaz
Data: 18-02-2016 10:15:12 
Autor komentarza: CooperekData: 18-02-2016 08:39:52
"Nasza firma zdecydowanie sprzeciwia się jakiejkolwiek dyskryminacji i od dawna wstawiamy się za społecznością LGBT"

Czyli płacą kasę na wspieranie molestowania dzieci w przedszkolach przez transów (tak, było to już i w Polsce), "adopcje" dzieci przez dwóch fagasów, którzy dzięki temu bawią się w rodzinę i zmiana prawa tak, by każdy kto będzie próbował obronić swoje dziecko przed taką indoktrynacją dziecko tracił lub dostawał paragraf.
Próbę obrony przed takim terrorem nazywają "dyskryminacją"... :/

A jęzeli sposorują "normalnych" to co, płącą kase za molestowanie, przez hetero(bo takich przypadków jest od cholery)? Mega debilny komentarz z Twojej strony, bieda umysłowa.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 10:21:16 
Cooperek

a jak dajesz na tece to wspierasz molestowanie w kosciolach
 Autor komentarza: tyler
Data: 18-02-2016 10:27:03 
Żeby nie było że się chwalę to napisze że kolega urządził sobie triangle z dwoma filipinkami w uk po szkoleniu w hotelu i wyglądało to całkiem normalnie,a nawet "cacy" jak baba z babą i z "kouczem" 😝 z doskoku.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 10:33:24 
odyniec

kosciol to co innego ,tam chlopcy i dziewczynki prowokuja ksiezy ,a ci z kolei nie zawsze sa silni na tyle aby sie oprzec nacierajacym na nich dzieciom .Zreszta gdzie sa w tym czasie rodzice
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 18-02-2016 10:34:52 
Baba z babą to jest całkiem normalne i wręcz pożądane, a żeby własna dziewczyna zaprosiła od czasu do czasu koleżankę lubiąca takie rzeczy dla urozmaicenia życia łóżkowego :)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 18-02-2016 10:39:16 
najki srajki

pełne poparcie dla Paca , żyjemy w chuj chorych czasach , postawienie choinki w markecie obraża uczuccia islamistow ktorzy łażą po tym markecie z chusta na twarzach i nas juz to nie moze obrazac bo wtedy jestesmy zasciankowi
pedalstwo jest czymś skrajnie nienaturalnym i powinno byc marginazliwoane tak jak jest teraz i nie moze byc mowy o najmnijeszych ustepstwach , pedofilia powinna byc duzo bardzie surowo karana , eh szkoda gadac
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 10:59:11 
Ale bzdury.

Nike i tak pewnie miało się wycofać, bo skoro Manny kończy karierę...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 11:01:38 
Milan
czasy sa chore to fakt ,ale to nie jest przypadek ,nie trzeba byc geniuszem zeby zauwazyc ze sprowadzanie islamistow do Europy nie zagra .Poprostu ktos ma swoja wizje swiata i uklada puzle ,a my zbieramy zniwa pozniej.
A tak na marginesie ,jakis czas temu bylem w Luton stapalem po tych samych chodnikach co Adam z Lutonu ,niesamowite uczucie ,poprostu magia ,a tak powaznie okropne miejsce ,ludzie brzydcy i do tego Pakistan rzadzi chyba jest wiekszoscia etniczna i Europa wschodnia ,Angoli malo ,chyba uciekli
 Autor komentarza: boleslawchrobry
Data: 18-02-2016 11:02:11 
Nike i tak pewnie miało się wycofać, bo skoro Manny kończy karierę...

Pewnie tak, dodatkowo popierając pedalstwo poszerzą i tak już duży segment pedałów noszących airmaxy.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 11:06:37 
Zastanawia mnie ta "społeczność LGBT". Tak się domyślam, że to jakiś skrót od gejów, lesbijek, biseksualnych, transwestytów.
No "dziwna sprawa", bo ci wszyscy odklejeńcy cały czas wymuszają na chama wręcz, żeby uznawać te ich odchyłki za normalne, a tu sami sobie muszą tworzyć oddzielną grupę. Czyli uznawać, że to jednak nie jest normalne. No i jednoczyć się wszyscy w różnych zboczeniach dla zwiększenia swojej liczby.

To jest chore w tym świecie.

Aha! Dobrze trafiłem: "LGBT (z ang. Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) – skrótowiec odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych oraz osób transgenderycznych jako do całości. Do grupy osób transgenderycznych wlicza się również osoby transseksualne. W ogólnej definicji terminem tym określa się ogół osób, które tworzą mniejszości o odmiennej od heteroseksualnej orientacji seksualnej oraz osób o tożsamości płciowej niezgodnej z płcią biologiczną (osoby transgenderyczne i transseksualne)."

Sam "zbiór eksponatów" pprzekonuje z jaką "normalnością" mamy do czynienia.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 11:07:18 
Rollins
a na Filipnach nike reklamowac nie trzeba ,pewnie maja tam swoje fabryki i Filipinczycy szyja od dziecka
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 11:12:17 
boleslawchrobry Data: 18-02-2016 08:10:07
Wyraził swój pogląd, LGBT jak islamiści, oni mogą wszystko a NORMALNI ludzie są piętnowani. A czy onanista może swoje fantazje realizować publicznie, czy może wziąć ślub z własną ręką, a no właśnie. W domu może każdy sobie robić co mu się podoba, ale ja nie życzyłbym sobie, żeby mój syn czy córka widzieli dwóch całujących się gości na ulicy. I bardzo się cieszę, że w Polsce są radykalne środowiska, które mówią stanowcze nie. A co do Mannego i Nike, on i bez nich ma się bardzo dobrze. @Ernesto masz rację, bronią pedałów, a biedne Wietnamce kleją im buty za miskę ryżu i jakoś to nie jest wielki problem dla nich. Każdy ma prawo wyrazić swoje poglądy, jeden robi to lepiej, drugi gorzej, ale akurat Manny zrobił trochę dobrego dla innych, a więc nie rozumiem tego całego zamieszania.
*
*
Dam Ci inny przykład. A czego np ślubu nie może wziąć np jeden facet i cztery kobiety? Załóżmy, że oni wszyscy bardzo chcą, nikt ich nie zmusza, wiedzą co i jak, kochają się. I nie są nawet zboczeni - każde z nich jest hetero.
Już nie mówię o przypadku, że np trzech facetów i 5 kobiet chcą wziąć ślub.

Nie, bo to jest nienaturalne, bo tak jest ustalona kolej rzeczy, taki jest porządek świata. Przynajmniej świata tego, w którym my żyjemy.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 11:14:48 
Najlepsze sa lesbijki typu butch ,zawsze jak mijam na ulicy wieczorem to sie zastanawiam czy walic w cymbal czy uciekac ,jakos mnie przerazaja ,nienawidze ich tak samo jak taksowkarzy i grubasow
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 11:17:36 
rollins
nienaturalna jest poligamia?
na glowe upadles?
polowa zwierzat tak zyje
u ludzi to norma w polowie swiata do dzis a i u nas przed nastaniem czarnej zarazy koscielnej bylo to norma
nawet Mieszko I mial kilka żon i wsrod slowian bylo to normalne

co komu do tego ze ktos chce miec kilka żon a one sie na to godza? czemu niby tego zabraniac?
dziwny swiat
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 11:30:04 
Rollins
ze slubem z czterema kobietami to zaden problem ,wystarczy przejsc na islam i wtedy mozesz posiadac cztery zony wedle prawa ,napewno jest jakis paragraf w Europie aby to dzialalo .Problem pewnie jest po stronie fiansowej bo musi Cie byc stac ,musisz kazdej z nich zapewnic taki sam standard zycia jaki mialy w rodzinnych domach,lub wyzszy.
Jako ze czasy mamy dziwne i sytuacje na swiecie nie fajna ,przybylo do EU duzo gosci z zonami ktore sa nieletnie i to mnie bardziej ciekawi jak Europa prawnie to ureguluje ,bo skoro pedofil idzie do wiezienia za molestowanie 13 czy 14 latki ,a inny dostaje jeszcze rodzinne od panstwa ,to musieli to jakos ogarnac
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 18-02-2016 11:38:35 
Firma ma swoje zasady, jak mniemam, Manny również. Te dwa stanowiska sa nie do pogodzenia, stad nie dziwi mnie taka decyzja sponsora. Pacman wiedział, co i z kim podpisuje: jak wygląda polityka wizerunkowa Nike, do kogo adresuje swoje kampanie i jak targetuje klientów. Bedac w istocie takim radykalem, jak chcieliby go widzieć niektórzy, to sam powinien uprzedzić ruch korporacji i wypowiedzieć jej umowę. Za 'lamanie wolności slowa', 'marksizm kulturowy', czy 'agresje wobec zwolennikow tradycyjnego modelu rodziny'. Oczywiście postawa, w której lewak-zly-ale-jego-pieniadz-dobry dawno już przestala mnie dziwic, wszak wyrazem turbohipokryzji jest stosunek części(stosunkowo niewielkiej) Polakow do UE. Trudno przejść obojętnie wobec slow Manny'ego(ratuje go nieco biblijny kontekst), bo to jeden z największych piescirzy naszej ery. W Stanach kochany, na Filipinach ubóstwiany. Rzec by można: ambasador lepszego swiata. Pucybut, który stal się milionerem, symbol pracowitości, walki z bieda, poswiecenia dla kraju. Nikt mu tego nie odbierze, jednak w oczach cywilizowanego swiata, słowa w których dehumanizuje osoby nieheteronormatywne sa potezna rysa wizerunkowa. Bynajmniej nie dlatego, ze 'ludzie boja się mowic to, co mysla naprawde', 'knebluje ich polityczna poprawnosc'(ona akurat powinna dbac o forme przekazu), czy 'jakas presja kulturowa narzucila im takie przekonania'. To tradycyjny arsenal pojec, zużytych wytrychow do definiowania tej czesci sporu, której się zwyczajnie nie rozumie i na która nie znajduje odpowiedzi. Osobiscie ubolewam nad tym, ze mój ulubiony pięściarz dal wyraz pogardy wobec innych ludzi, którzy niczym nikomu nie zawinili, poza tym, ze urodzili się tacy-a-nie-inni(na co wpływu nie mieli) i chcieliby być pelnoprawna czescia spolecznosci w której egzystują. Jeśli wpływ nauki na ewolucje moralności, czy wzrost znaczenia jednostki i jej autonomii wobec systemow kulturowych, mialby się zapasc pod wpływem barbarzyńskich hord nieuków oraz ekonomicznych frustratów, to jako ludzkość nie doczekamy nawet inwazji kosmitówheheszki. Sami zrobimy wszystko za nich. Jeśli pochylanie się nad losem słabszych i mniejszych, naturalnie wpisane w rozne doktryny humanizmu, miałoby być ~passe, to znaczy, ze rozładowanie może przynieść tylko wielka wojna, która pochłonie miliony ofiar i pozostawi asumpt do moralnej odnowy. Kolejny już raz. Pytanie jakim kosztem, bo osobiście wolalbym zeby te miliony jednak zyly i pracowaly, nawet jeśli mowa o ludziach sypiących piasek w tryby współczesnego ladu, jakkolwiek niedoskonalego, to wypracowanego przeciez z wielkim trudem. Wspominam o wojnach nieprzypadkowo - nie jest to zwyczajny wykwit fantazji. Rozwijajaca się i zyjaca we względnym bezpieczeństwie ludzkość, a przynajmniej jej czesc, zawsze będzie dochodzić do tego momentu, w którym zechce zrzucic konserwatywna skore. Może i lepiej spajajaca, zapwniajaca większe poczucie bezpieczenstwa w niepewnych czasach, ale wreszcie zbyt ciasna i niewygodna. To naturalny cykl. Nie ma szans żeby wrocic do czasów, kiedy bezkarnie można było wypowiadać się w sposób gorszący o mniejszościach seksualnych, kulturowych, czy etnicznych(bo nie sa to istotne wskaźniki do ewaluacji jednostki). Tylko wielka zawierucha moglaby przynieść wielkie przebiegunowanie, co zaznaczam - nie jest pojeciem tożsamym z przewartościowaniem. Chodzi raczej o wrzucanie na dno szuflady problemów spoleczenstw sytych i rozwjijajacych się, poprzez skupienie na większym zagrozeniu, nowych priorytetach, które dotyczy spraw podstawowych.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 18-02-2016 11:38:37 
Ciekawe czy takiemu posiadaczowi 13 letniej zony panstwo wyplaci zasilek jednoczesnie na zone i diecko ,bo w niektorych krajach moze dostawac jako zona i majac 13 lat jako dziecko
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 11:43:38 
odyniec Data: 18-02-2016 11:17:36
rollins
nienaturalna jest poligamia?
na glowe upadles?
polowa zwierzat tak zyje
u ludzi to norma w polowie swiata do dzis a i u nas przed nastaniem czarnej zarazy koscielnej bylo to norma
nawet Mieszko I mial kilka żon i wsrod slowian bylo to normalne

co komu do tego ze ktos chce miec kilka żon a one sie na to godza? czemu niby tego zabraniac?
dziwny swiat
*
*
Zapomniałeś, że zwierzęta nie biorą ślubów, czyli aktów normowanych prawnie.
Ludzie śluby biorą, ale przecież też nie oznacza to, że przez całe swoje życie współżyją tylko z jednym partnerem.

Nie mówię co było kiedyś, tylko co jest teraz.
Kiedyś ludzie się nie myli, bo uznawano, że... to jest przyczyna zapadania na wiele chorób.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 11:45:31 
odyniec

Poza tym, zauważ, nie mówię tylko o poligamii: jeden facet - kilka żon. Zaznaczyłem, że przecież równie dobrze może się nagle znaleźć trzech facetów i np pięć kobiet. I oni wszyscy zechcą wziąć ślub.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 11:49:21 
zeitgeistData: 18-02-2016 11:38:37
Ciekawe czy takiemu posiadaczowi 13 letniej zony panstwo wyplaci zasilek jednoczesnie na zone i diecko ,bo w niektorych krajach moze dostawac jako zona i majac 13 lat jako dziecko
*
*
Dobre pytanie
Raczej zagwozdką będzie, czy te 500 na dziecko płacić mężowi, czy rodzicom? :D

Bo oczywiście mało kto wie, że program 500+ będzie też obowiązywał imigrantów. Będzie obowiązywał imigrantów, ale tylko tych (tu uwaga), którzy zadeklarują, że chcą z Polską się związać na dłużej (powyżej 2-3 miesięcy), że chcą tu się osiedlić na stałe, jednym słowem.
Ale sranie w banie! Przecież każdy imigrant tak zadeklaruje na początku. Kasę będzie rał, a jak zechce wyjechać, to wyjedzie i nikt go nie zatrzyma przecież.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 12:33:54 
Rollins
ale co ma do tego slub? albo co stoi na przeszkodzie zeby slub poligamiczny byl legalny?
jakis logiczny argument?
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-02-2016 12:50:32 
Ktoś ewidentnie szukał taniej sensacji na siłę. To tak jak kiedyś Szminkę spytali co sądzi o gender.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 13:03:38 
arpxp

pytanie do tępaka Szpilki bylo typowo tendencyjne i nastawione na wywolanie gowno burzy ale PACMAN wlasnie chce zostac senatorem wiec pytanie calkiem na miejscu a odpowiedz calkowicie spierd..lona

jak chcesz sie maczac w gownie polityki to badz pewny ze sie ubrudzisz

chce byc politykiem to niech wazy slowa albo za nie odpowiada
to bedzie dla niego cenna nauczka
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 13:04:35 
odyniec

Człowieku, Ty chyba mówiąc o poligamii masz przed oczami model: jeden facet - kilka żon. Wtedy sprawa nie jest jeszcze tak skomplikowana. Ale ja mówię o np trzech mężów - cztery żony.
Może się takiej grupce zechcieć? Może.

Jak wtedy ustalić rozdzielność majątkową? Ustalenie ojcostwa? Prawo dziedziczenia? Kto i jak miałby dziedziczyć, bo przecież w takim małżeństwie mógłby umrzeć "ojciec", z którym jeden z "synów" w ogóle nie jest spokrewniony. Itd

Mówisz "co ma do tego ślub?" No właśnie - a kto pedałom zabrania sobie żyć razem? Po co im ślub?
Tak jak ta grupka (trzech facetów, cztery kobiety) mogą się walić ile chcą. Mogą nawet razem mieszkać.
Ale nikt im ślubu nigdy nie udzieli, bo narodziłoby to bardzo wiele trudności, więcej szkód niż pożytku. Poza tym nie ma absolutnie takiej potrzeby.
I to samo dotyczy homoseksualistów i ich dążenia do prawa do małżeństwa.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 18-02-2016 13:09:27 
A myślisz że pytanie ultra katola (Pacmana) o homoseksualistów nie było zamierzone i "tendencyjne"? xd
 Autor komentarza: Rollins
Data: 18-02-2016 13:15:55 
A ja właśnie się zastanawiam, czy odpowiedź Pacmana nie była zamierzona.

Filipińczycy to raczej chyba też ultra katole.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 18-02-2016 13:18:25 
O to nike mnie zaskoczyło popiera pedalstwo i inne gówno ..Miałem buty pare razy to odrazu mi sie rozjebały.. Nike ma tylko fajne czapeczki z daszkiem i niektóre bluzy airmax.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 18-02-2016 13:20:02 
Rollins

a np w stanach ktos moze zapisac w spadku majatek kotu a u nas to prawnie niemozliwe bo za duzo trudnosci
moj majatek moj kot moja
tak samo z malzenstwem poligamicznym - jaki problem ustalic zasady albo pozostawic to w gesti sadow?
czemu prawo ma ograniczac ludzi skoro nie szkodza innym?

wyobrazasz sobie np sytuacje ze tatuaze sa prawnie zabronione bo komus sie nie podobaja i w trosce o twoj wyglad na starosc?
powiesz a co komu do moich tatuazy na mojej dupie?
no wlasnie. a co komu do moich 4 żon i ich 2 mezow?
 Autor komentarza: BGroup
Data: 18-02-2016 13:29:34 
rollo prawiczek dyskutuje nad poligamią hehe :)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 18-02-2016 13:30:57 
na marginesie Rollo
wczoraj umówiłem Ciebie na solówke z bokserem , spokojnie powinnes go ogarnąc bo to jakiś półsredni z rekorde 4-45
mam nadzieje ze ne bedziesz sie w tańcu pierdolił i pogonisz dziada :)
 Autor komentarza: Soku
Data: 18-02-2016 14:17:45 
A to nie było czasem tak, że Pac nie chciał nikogo obrazić, tylko przekręcono jego słowa i zrobił się smród?

Prosto wyobrazić sobie sytuację, w której ktoś stwierdza: ze związku dwóch osobników homo nie będzie potomstwa, wystarczy więc porównać ludzi do zwierząt - tam zachowania homoseksualne są wyjątkowo rzadkie (dotyczą bodajże głównie małp, które uprawiają też np. masturbację, ale te zwierzęta są przecież najbardziej zbliżone do ludzi) - tak więc jeśli chodzi o prolongację gatunku, to zwierzęta są faktycznie *lepsze* (w sensie: płodne i dające szanse przetrwania) od ludzkich par homo/les.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 18-02-2016 14:48:28 
A o co chodzi z tymi sodomitami? Przecież homoseksualista i sodomita to nie są synonimy.
Ogólnie to ciekawe dyskusje tu lecą. Jakieś nawiązania do zwierząt i ogólne pomieszanie z poplątaniem.
 Autor komentarza: qwerty890
Data: 18-02-2016 22:47:00 
@Grzelak
Sodoma i Gomora to symbol grzechu postępującego w człowieku. Sodomici doszli w rozpuście tak daleko, że aniołowie musieli interweniować, ale sodomici chcieli współżyć też z nimi. Bóg stwierdził, że nie ma już dla nich ratunku i postanowił ich zgładzić. Ocalał tylko Lot, który razem z żoną byli wyprowadzani przez aniołów z Sodomy, ale żona odwróciła się na chwilę i zamieniła się w słup soli.

Co do dzisiejszych czasów, czyli co do odwrócenia prawdy w fałsz, itd. - wszystko jest w Apokalipsie, tylko trzeba to umieć rozszyfrować.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 18-02-2016 23:16:38 
Rollins:

"Kiedyś ludzie się nie myli, bo uznawano, że... to jest przyczyna zapadania na wiele chorób."

Mao się nie mył całe życie i nie zdechł, a nawet dożył starości.
Mycie jest przereklamowane, można je łatwo przedawkować. Do tego myjemy się chlorowanym gównem. Pamiętam jak przerzuciłem się z wody ze studni na kranówę. To był po prostu szok dla organizmu. Z początku mogłem być pod kranówą najwyżej kilka minut.


BGroup:

"rollo prawiczek dyskutuje nad poligamią hehe :)"

A co ma piernik do wiatraka?

Poligamia jest słuszna i naturalna, ale nie w socjaliźmie. Poligamia w socjaliźmie oznaczałaby, że największe kanalie - politycy, aferałowie, urzędnicy wysokiego szczebla, dziennikarze, przedsiębiorcy zamówień publicznych itd. - mieliby po kilka żon, a najbardziej poszkodowani przez system - nawet jednej.
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-02-2016 16:40:14 
odyniecData: 18-02-2016 13:20:02
Rollins

a np w stanach ktos moze zapisac w spadku majatek kotu a u nas to prawnie niemozliwe bo za duzo trudnosci
moj majatek moj kot moja
tak samo z malzenstwem poligamicznym - jaki problem ustalic zasady albo pozostawic to w gesti sadow?
czemu prawo ma ograniczac ludzi skoro nie szkodza innym?

wyobrazasz sobie np sytuacje ze tatuaze sa prawnie zabronione bo komus sie nie podobaja i w trosce o twoj wyglad na starosc?
powiesz a co komu do moich tatuazy na mojej dupie?
no wlasnie. a co komu do moich 4 żon i ich 2 mezow?
*
*
Daj spokój. Szkoda w ogóle gadać.
Tak pokrótce powiem Ci, że chodzi o dobro dziecka. Państwo (patriotyczny rząd) powinno mieć na uwadze dobro obywateli. Nie tylko tych "teraźniejszych", ale też przyszłych.
Jakie wyrosną pociechy z takich małżeństw kilku ojców-kilka żon?

Tatuaże to zupełnie nietrafiony przykład. To robi każdy sam, na swoim ciele. To nikomu nie może szkodzić, chyba że sobie samemu.
M. in. dlatego jestem przeciwny małżeństwom homoseksualnym. Bo tu nie chodzi tylko o ten papierek, o prawne usankcjonowanie. Tutaj chodzi o profity i korzyści z tego płynące, jak chociażby adoptowanie dzieci.
To wszystko fanaberie i przestawianie świata do góry nogami. Już teraz widać gołym okiem co się dzieje. Jak różne środowiska i przyjazne im media ogłupiają ludzi.
rodzina - be, wiara - be, zasady - be
Teraz promuje się "nowoczesność", czyli wszystko dozwolone, normalność jest nienormalna, nienormalność to coś normalnego, naturalnego.
A durnota i fanaberie ogłupionego, "wyzwolonego" społeczeństwa sięga zenitu.

Takie krótkie dwa przykłady:
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-02-2016 16:41:11 
http://prostozmostu.net/swiat/holandia-wdowa-po-kocie-chce-poslubic-swojego-nowego-partnerapsa
 Autor komentarza: Rollins
Data: 19-02-2016 16:47:25 
http://prostozmostu.net/swiat/wola-uchodzcow-niz-nacjonalistow
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.