EKSPERCI SKY SPORTS ZGODNI - WILDER WYGRA PRZEZ NOKAUT

Nikt z panelu ekspertów telewizji Sky Sports, która będzie transmitować w Wielkiej Brytanii pojedynek mistrza świata WBC w wadze ciężkiej Deontaya Wildera (35-0, 34 KO) z Arturem Szpilką (20-1, 15 KO), nie wierzy w zwycięstwo Polaka. Co więcej, wszyscy spodziewają się, że pięściarz z Wieliczki zakończy pojedynek w Barclays Center na deskach.

Johnny Nelson: Myślę, że Wilder wygra przez nokaut. Jak będzie zmotywowany, to zwycięży na przestrzeni ośmiu rund.

David Haye: Nie wiem zbyt wiele na temat Szpilki, ale wiem, że Wilder potrafi mocno uderzać, i to przez 12 rund. Nie zapominajmy, że jest mistrzem i walczy u siebie. Będzie dobra walka. Spodziewam się nokautu.

Jim Watt: Szpilka to niewygodny mańkut, ale stawiam na Wildera. Bardziej interesuje mnie sposób zwycięstwa i to, czy w końcu pokaże, że zadomowił się w roli mistrza świata. Liczę na nokaut.

Jamie Moore: W przeciwieństwie do wielu ludzi nie uważam, że wynik tej walki jest z góry przesądzony. Myślę, że na początku Szpilka może boksować z powodzeniem, ale stawiam na Wildera przez nokaut w drugiej połowie walki.

Tony Bellew: Pokonałem Szpilkę jako amator na jego podwórku. Łatwo go trafić, jest przewidywalny. Jedyne zagrożenie z jego strony dla Wildera - i to malutkie - to fakt, że jest mańkutem. Wilder może go zastopować w ciągu czterech rund.

Glenn McCrory: Nie znam dobrze Szpilki, dużo za to słyszę o Josephie Parkerze, który znajduje się na drugiej stronie świata. Nie mogę sobie zatem wyobrazić, by Szpilka mógł sprawić Wilderowi jakieś problemy.

Carl Froch: Szpilka na pewno będzie próbować, ale Wilder wygra dość komfortowo. Może zrobi coś więcej i wygra przez nokaut.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 16-01-2016 11:33:47 
Glenn McCrory

Pytanie z cyklu: co podmiot liryczny miał na myśli? Jaka w tej wypowiedzi logika i ładunek merytoryczny?

Nie żebym kibicował Patolowi ale skupiam sie stricte na tej wypowiedzi ;)
 Autor komentarza: sajferr
Data: 16-01-2016 11:37:18 
Zgadzam sie z Bellewem...

Wilder przez KO do 4 rundy
 Autor komentarza: Koko
Data: 16-01-2016 11:50:44 
Panowie

Jakie walki obejmie transmisja polsatowska ?
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 16-01-2016 11:54:48 
Standardowe pytanie: na którą budzik nastawiać? Ma ktoś dokładną rozpiskę gali?
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 16-01-2016 11:56:34 
Szpilka na FB pisał ze wychodzi ok. 5 nad ranem
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 16-01-2016 11:58:42 
Polsat pokaze chyba tylko Kownackiego, Martina i Szpilke.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 16-01-2016 11:58:56 
BrunonTrocki
Też nie kleje co to miało znaczyć, pewnie wyrwane z kontekstu.

Najbardziej trafne wydają mi się słowa Bellewa. Zwrócił uwagę na to, że Szpilkę łatwo trafić, a to właśnie będzie podstawową sprawą dzisiejszej nocy. To, że Szpilka przyjmuje ciosy i ma szklaną szczękę oraz potężny cios Wildera. Fatalnie się to układa.
No ale Wilder to żaden wirtuoz boksu, żeby Artur chociaż pofikał przez cały dystans to już będzie dobrze.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:08:28 
Koko

To nie będzie "pełna gala", ale na pewno pokażą na żywo dwa pojedynki o pas wagi ciężkiej tj WBC i IBF. Do tego pojedynki Polaków.
 Autor komentarza: tyler
Data: 16-01-2016 12:08:52 
Jak tak eksperci pewni to dlaczego buki w UK zmienili stawkę zakładu z 8/1 na 5/1 na szpilke? Przed kliczko fury podobne grono twierdziło że Cygan się wywróci, a buki jebły kurs 14/1 na furego he he
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:09:07 
Striczu, Kownacki plus patol.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-01-2016 12:10:48 
Nie zgadzam się z ekspertami.
Owszem, bardzo prawdopodobne że Wilder wygra, ale będzie to dla niego bardzo ciężka walka. Szpila to najtrudniejszy rywal w obronie pasa jak dotąd. Ma duże szanse na sprawienie niespodzianki i na zwycięstwo. To już jest inny zawodnik niż z walki z Jenningsem.Przez 2 lata zrobił duże postępy.
 Autor komentarza: malyboyy
Data: 16-01-2016 12:10:56 
Tez mi eksperci co się nie znają. Edwin Rodriguez powiedział ,ze ajtuj jest szybszy od zawodników super średniej a to plus polskie pierdnięcie na cytrynę oznacza Wildera w opałach podobnie jak Jenningsa który wygrał tylko z naszym "the pionkiem" dzięki przedwczesnemu przerwaniu walki przez sędziego.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-01-2016 12:11:41 
Ja będę oglądał na YouTube na kanale showtime sports.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 16-01-2016 12:11:47 
sajferr - twoje zdanie jest gówno warte. Oj zdziwisz się jak walka potrwa pełny dystans dzieciaku
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-01-2016 12:11:56 
Sulecki będzie walczył przy wyłączonych kamerach więc go raczej nie zobaczymy
 Autor komentarza: Szpilberg
Data: 16-01-2016 12:12:05 
Szpilka 6 runda KO. Tyle w temacie janusze..
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-01-2016 12:12:51 
Na Youtube nie ogladniesz,chyba że mieszkasz w USA albo Kanadzie
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-01-2016 12:14:01 
A to hejterzy!!
Patrzcie no ich. Pewnie specjalnie tak ględzą żeby dodać otuchy Wilderowi w ostatnich chwilach posiadania pasa ;D
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-01-2016 12:15:33 
Owned
Nie obejrzę?
Mieszkam w UK i cały czas mi pokazuje na tym kanale że transmisja za 19 godzin, 18 godzin, 17 godzin itd.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 16-01-2016 12:16:53 
Sulęckiego nie będzie, będzie tylko Kownacki i Szpilka.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:20:23 
Cooperek

Pokażą w studio, ale nie na żywo Stricza trochę szkoda i tak pewnie będzie.
Zastanawiam się jakby to było gdyby to Proksa wygrał ze Striczem :-)
Myślę, że na pewno promotora i stałego trenera. Zbarski na kit.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:20:57 
By miał:-)
 Autor komentarza: sajferr
Data: 16-01-2016 12:22:29 
@Champion20

Tak wiem, głupcze starodawny, jestem hejterem bo stawiam na KO w 4 rundach dla Wildera :)
 Autor komentarza: GaD1
Data: 16-01-2016 12:24:10 
Bellew niech wyjdzie do Głowackiego i wreszcie go ktoś uciszy, bo Masternak wolał "boksować". Szpilka ma małe szanse, ale je ciągle ma bo Wilder to nadmuchana nadzieja amerykańskiego boksu, który technike ma słabą, pracę nóg też, a jedyne atuty bo siła i zasięg ramion. Pozostaje mieć nadzieję, że Ronnie dostatecznie rozwinął Szpilkę i ten nie nadzieje się na bombę Wildera w 2rundzie.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-01-2016 12:25:40 
Szkoda że Sulęckiego tak zepchnęli na margines chłopak zasługuje na więcej tymczasem od momentu wyjazdu do USA jakoś jest cały czas pomijany i pełni rolę uzupełniacza gal.
 Autor komentarza: Owned
Data: 16-01-2016 12:26:59 
PanJanekTygrys


przemek garczarczyk ‏@garnekmedia
Ważne: walkę Szpilka kontra Wilder i całą galę będzie można oglądać za pośrednictwem Showtime Boxing YouTube TYLKO w USA i Kanadzie.
 Autor komentarza: zamek9
Data: 16-01-2016 12:28:36 
https://www.youtube.com/watch?v=izNPJEHgXxo

https://www.youtube.com/watch?v=OLvEtHtCQAc
 Autor komentarza: monocore
Data: 16-01-2016 12:40:58 
sajfer


wszyscy ci co stawiają na KO do 4 -5 rundy na polskim challenger są hejterami, David Haye też jest hejterem,

mnie łebki już na fejsbuku też pociskają , że wstyd przynoszę Polakom, heheheh

W ogóle to jak by mogli to by ukrzyżowali nas hejterów nie wierzących w zwycięstwo naszego prospekta,

jacy my nie jesteśmy patriotyczni, stawiając przegraną gita

a git w kaszkiecie Lennoxa przecież powiedział, że będzie mistrzem, w kaszkiecie

korek wysunął się i lewatywa wleciała, majtki brudne . Dobrze , że teraz brudne bo na był by wstyd jak by w rngu pociekła, była by brązowa plama , Szpilka wpada w liny , lewatywa wyleciała, Szpilka leży Wilder biega na ringu nagle poślizgnął się na lewatywie wpada głową i wali w słupek, traci przytomność, Sz. wstaje i wyrywa pojedynek - jedyny scenariusz na wygraną Sz.

kolejny scenariusz, :

Wilder wali sierpowym, w tym momencie jest trzęsienie ziemi, Wilder uderza się w twarz swoim sierpem i pada, Sz. Wygrywa ,
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 16-01-2016 12:47:48 
Będziecie jeszcze to odszczekiwać brudne świnie jutro nad ranem. Będziecie płakać z rozpaczy widząc Szpilkę z pasem WBC.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 12:48:57 
słowo daje nie mam pojęcia skąd biorą się kretyni pokroju @moncore

a teraz Wam cos wyjasnie , wiekszosc swiatowych ekspertow zna szpilke z jednej walki z BJ gdzie na skutek iwelu czynnikow i błedów wypadł blado wiec jak maja typować
Artur ma talent jest pracowity i ma świetnego trenera , czeka nas super walke
 Autor komentarza: monocore
Data: 16-01-2016 12:49:56 
Szansa dla Sz jak by git poszedł na totalną wojnę, nie ma nic do stracenia , eksperci mówią że Sz. ma

jedyny atut bo jest mańkutem, ja dodaję kolejny atut : brak Łapina w narożniku
 Autor komentarza: monocore
Data: 16-01-2016 12:53:28 
BGroup

z Polski :-D

fanie Sz.
 Autor komentarza: sajferr
Data: 16-01-2016 12:56:34 
@monocore

hahaha, dobre :D
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 16-01-2016 12:57:12 
Owned
Rozumiem. Niedobrze.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:58:17 
monocore

Nasza maskotka Milanek- BGroup to jest ktoś pokroju bakuś :-) Tam napisze, tu napisze a chrakterności zero :-)
 Autor komentarza: zamek9
Data: 16-01-2016 12:59:42 
Lapin był w narożniku w Głowacki - Huck i wiadomo jak to wszystko wyglądało, Szpilka dawniej sam mówił że go ponosiło i nie słuchał trenera, więc przestancie jeździć po Łapinie, bo jak Głowacki zdobył mistrza to tylko ahy i ehy jaki to on dobry o trenerze nikt nie wspomniał, a jak Szpilka wypadał słabo za czasów Łapina to wina trenera
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:03:21 
Niech Milanek pobiega.. do sklepu uniwersalego kupi szampan, wódkę to może do tego pustego łba coś dotrze bo póki ci to cwaniak z zza komputera jest :-)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:03:36 
Autor komentarza: monocore
Data: 16-01-2016 12:49:56
Szansa dla Sz jak by git poszedł na totalną wojnę,


OMG niedzielniaki rządzą orgiem tak jak przy każdej większej walce
 Autor komentarza: sajferr
Data: 16-01-2016 13:04:19 
"wszyscy ci co stawiają na KO do 4 -5 rundy na polskim challenger są hejterami, David Haye też jest hejterem"
David Haye też jest hejterem hahahahaha to mnie po prostu zmiazdzylo hahaha
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-01-2016 13:05:15 
"a teraz Wam cos wyjasnie , wiekszosc swiatowych ekspertow zna szpilke z jednej walki z BJ gdzie na skutek iwelu czynnikow i błedów"

A co ich obchodzą czynniki a już tym bardziej błędy?
Błędy a przede wszystkim ich ilość i jakość świadczą o tym na co stać pięściarza, zaś czynniki to już jego problem. Jeśli byłby na tyle dobry by sobie z Jenningsem poradzić to żądnych wymówek szukać by nie musiał.
Zresztą nie wiem o jakich czynnikach piszesz i mam nadzieję że nie są to problemy z wizą. Nawet sam Artur nie jest tak zdesperowany by na to się powoływać.
Dlatego jak najbardziej można Artura możliwości w miarę przyzwoicie ocenić po tamtym starciu.
Nie szukałbym tu drugiego dna i tłumaczenia tego o czym mówią. To są po prostu najbardziej realne scenariusze. Zresztą sam stawiasz na Wildera przed czasem więc nie ma o czym pisać.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:05:55 
Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:03:21
Niech Milanek pobiega.. do sklepu uniwersalego kupi szampan, wódkę to może do tego pustego łba coś dotrze bo póki ci to cwaniak z zza komputera jest :-)

ja praktycznie nie pije więc nie mierz wszystkich swoją miarą , jeśli chodzi o charakternosć zaraz wkleje ciekawy link :)
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:08:08 
Po chój się tłumaczysz trollu xD
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:09:44 
Wklejaj!!!!!
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:12:56 
Ile mam czekać :-)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:14:51 
Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:09:44
Wklejaj!!!!!

nie chce mi sie szukac ale kazdy wie że pożegnałeś sie z orgiem , napisałeś że odchodzisz a później wróciłeś więc o charakterze mi tu nie dysktuj człowiku bez honoru
ja tu jestem w pracy bo mi yale płaci i musze sie rpzez to uzerać z takimi bezhonorowymi userami jak TY eh
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:19:14 
pies
ja wiem ze froach czy haye nie musza wiedziec o probelmach artura z wiza , o tym w jakiej był wtedy formie w ajkiej jest teraz
pełna zgoda o dziwo , pisze tylko o tym ze wiekszosc bokserskiego swiata zna szpilke z porazki z BJ i to determinuje ich typy
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:19:19 
Ja tu jestem bo kocham boks! Bezpłatnie. Zmienić zdanie to nic, ale pozostać przy swoich wartościach. Kiedyś Milan ze trzy lata teMu byłeś kawał userem, wiem bo pamiętam. Ale to co robisz ostatnimi czasy to jest wstyd!! Nie takiego Milana zapamiętałem.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:22:53 
Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:19:19
Ja tu jestem bo kocham boks! Bezpłatnie. Zmienić zdanie to nic, ale pozostać przy swoich wartościach. Kiedyś Milan ze trzy lata teMu byłeś kawał userem, wiem bo pamiętam. Ale to co robisz ostatnimi czasy to jest wstyd!! Nie takiego Milana zapamiętałem.

ja tu jestem w pracy i musisz to zrozumiec i uszanować a Ty bardzo często propagujesz patologiczne zachowania z ktorymi ja jako polski katolik nie moge się zgodzić
koniec dyskusji
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:24:24 
wychodzi z Ciebie gówno. Oki
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:26:38 
Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:24:24
wychodzi z Ciebie gówno. Oki

rachunki sie same nie zapłacą musisz zrozumieć , ja wiem że w głebi duszy jestes wrażliwym cżłowiekiem patriota i mnie keidys zrozumiesz i moze nawet pochwalisz
 Autor komentarza: tolek78
Data: 16-01-2016 13:27:01 
Autor komentarza: BGroupData: 16-01-2016 13:22:53
Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:19:19
Ja tu jestem bo kocham boks! Bezpłatnie. Zmienić zdanie to nic, ale pozostać przy swoich wartościach. Kiedyś Milan ze trzy lata teMu byłeś kawał userem, wiem bo pamiętam. Ale to co robisz ostatnimi czasy to jest wstyd!! Nie takiego Milana zapamiętałem.

ja tu jestem w pracy i musisz to zrozumiec i uszanować a Ty bardzo często propagujesz patologiczne zachowania z ktorymi ja jako polski katolik nie moge się zgodzić
koniec dyskusji

Jak jesteś w pracy to masz układy i może byś Rollinsowi załatwił taką fuchę chłopak tyle czasu bez pracy siedzi:)z resztą nie tylko jemu bo jest jeszcze kilku bezrobotnych którym się strasznie nudzi hehe
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-01-2016 13:27:28 
Myślę że na podstawie tej właśnie walki można wyciągnąć wnioski o tym jak Artur może wypaść.
Z Jenningsem miał formę bardzo dobrą ale nie chce mi się na ten temat dyskutować.
Chodzi mi o to że walka z Jenningsem niezależnie od tego jakie były przyczyny pokazała kilka aspektów które pewien obraz Artura jako boksera tworzą. Wiemy na podstawie tej potyczki o odporności Artura, wiemy o jego sile itd.
Dodatkowo myślę (ale to moje zdanie) że nie było starcia Szpilki które mogłoby te typy wyraźnie odmienić więc nawet gdyby znali go doskonale choćby jak my kibice z Pl nic by się tu nie zmieniło.
W walce z Wilderem bowiem Artur będzie miał kilka nowych kłopotów ale i kilka starych z którymi to wcześniej bywało co najwyżej różnie bądź też wcale nie bywało.

Dobra ja spadam. Czytamy się później ewentualnie.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:28:32 
tolek78
moge pogadac z yale ale nistety po tym jak sie dzisiaj otworzyłem przed poslkim patriota roycerem to moge zosatc zwolniony bo niestey miałem działac w konspiracji i sie nie przyznawac , nie wiem czystarce prace ale na epwno dostane w poniedziałek niezła zjebkę ;)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 13:29:40 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 16-01-2016 13:27:28
Myślę że na podstawie tej właśnie walki można wyciągnąć wnioski o tym jak Artur może wypaść.
Z Jenningsem miał formę bardzo dobrą ale nie chce mi się na ten temat dyskutować.

po walce z BJ zrozumiał jak wielkie znaczenia w HW ma siła fizyczna , BJ go stłamsił siła
nara
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2016 13:33:12 
Eksperci, którzy przewidują ko na Ajtujku to hejterzy i nieudacznicy.
Przecież nie od dziś wiadomo, że Ajtuj jest:
szybki,
silny,
odporny na ciosy,
wytrzymały,
bardzo dobry technicznie,
posiadający megapierdolnięcie i co najważniejsze ma zawsze asy w rękawie - myczki
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:33:36 
BGroup

O tej akcji o której wspominałeś jak się żegnałem.

Tak i podtrzymuję, pamiętam :-)
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 16-01-2016 13:34:29 
A tak w ogóle to chciałbym, żeby udało mu się choć raz trafić czysto Wildera tym lewym. A nóż...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 16-01-2016 13:40:21 
Ja to jestem tylko ciekawy taktyki jaką przygotował Shields na tą walkę. Sądząc po wadze, to nie mają zamiaru kręcić kółek w ringu i nastawiać się na bicie z kontry. Swoją drogą na boxrec wciąż przy wadze Szpilki widnieje 239 funtów, na ważeniu podawali 233 z hakiem. Ktoś wie o co chodzi?

Odnośnie taktyki, to znów wnioskując po wadze Artura oraz po tym, ze Szpilka mówił, że skupiali się na wzmocnieniu nóg i sile fizycznej, to będą chcieli wywierać pressing, spychać Wildera na liny i tam szukać szczęścia lub walczyć krótkimi zrywami, wejść w półdystans przepchnąć koszykarza i starać się wsadzić jakiś krótki sierp lub podbródkowy. No, ale to takie domysły, być może zbyt daleko idące. Chociaż nie wierzę, że ta waga to przypadek, czy błąd w przygotowaniach.

Taktyka w tej walce mnie najbardziej interesuje, bo w pozytywny wynik nie wierzę, ale wierzę w to, że walka może być ciekawa i miła dla oka.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 13:40:55 
tolek78

Nie załatwię pracy Rollinsowi bo swoim nazwiskiem to szkoda kogos takiego polecać :-)
 Autor komentarza: Darion
Data: 16-01-2016 13:50:13 
Lista wstydu
Champion20 - glowny cwel na bokser.org
Niezapominajek
BGroup

Zapamietajcie dobrze- tych nickow juz jutro nie zobaczycie, pajace szybciutko zmienia na inne, po tym jak Wilder znokaltuje szpile.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 14:12:31 
Autor komentarza: Darion
Data: 16-01-2016 13:50:13
Lista wstydu
Champion20 - glowny cwel na bokser.org
Niezapominajek
BGroup

Zapamietajcie dobrze- tych nickow juz jutro nie zobaczycie, pajace szybciutko zmienia na inne, po tym jak Wilder znokaltuje szpile.


ale ja pisze ze Wilder znokatuje szpile wiec czemu mam znikac koego o mega znanym nickuna orgu darion lol
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 16-01-2016 14:15:54 
Bellew zna Szpilke od podszewski. Myśle tak samo jak on na temat tej walki. KO DO 4 RUNDY.
 Autor komentarza: BGroup
Data: 16-01-2016 14:17:34 
Autor komentarza: Darion
Data: 16-01-2016 13:50:13
Lista wstydu
Champion20 - glowny cwel na bokser.org
Niezapominajek
BGroup

Zapamietajcie dobrze- tych nickow juz jutro nie zobaczycie, pajace szybciutko zmienia na inne, po tym jak Wilder znokaltuje szpile.

tak bo walczyłem raz w aamtorce w innej wadze , masz absolutną racje zna go na wylot :)
 Autor komentarza: trucker
Data: 16-01-2016 14:41:15 
Chyba najbardziej powiadomiony na temat umiejetnosci Szpulki jest Bellew...Najbliżej mi do jego zdania....

i jak widać ci co walczyli bądź dobrze znają Szpulke bez kokieteri mówiąc znający się na tym fachu jasno mówią że Szpulka to drętwa dętka która nabiera naiwniaków na swoje umiejętnosci które ma mizerne...

Przeczuwam szybkie KO na Szpulce..Bardzo ciekawy jestem co będzie mówił Szpulka po walce jak juz dostanie KO po kompromitacji...OjjOjj Szpulka bedzie zębami wyciągać gwoźdźie z desek ringu....
 Autor komentarza: trucker
Data: 16-01-2016 14:44:31 
rocky86...

Masz może troche racji...Przed walka Szpulka dużo trenował przepychania...Myśle że bedzie starał się być blisko Widlera i uderzać z półdystansu w klinczu badź cos podobnego...Waga jak na Szpulke wysoka,Chyba to nie przypadek....
 Autor komentarza: MarkS
Data: 16-01-2016 19:51:50 
Myślę iż ci "eksperci" nigdy szpilki nie widzieli. Aczkolwiek szanse na wygraną ma małe to fakt.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 16-01-2016 19:59:05 
Mój plan na walkę : Ja tam bym się nie pierdolił tylko starał się przylutować Wilderowi ile tylko Mama mi pary w łapach dała od samego początku. Jakbym trafił to O.K. jakbym nie trafił to chujowo - wtedy plan B - spierdalam po ringu unikając narożników i lin i czekam - może coś się wydarzy - jak się wydarzy - to to co na początku , jak nie to przegrywam walkę ale nie leżą na plerach i mam zdrowy mózg.
PS. Opcja całkiem chujowa ale bardzo prawdopodobna - jak chcę przyjebać Wilderowi tan wali mnie w łeb i po walce.
I taki to plan.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.