SZPILKA-WILDER: POLAK CIĘŻSZY O PONAD DWA KILOGRAMY!

Artur Szpilka (20-1, 15 KO) okazał się cięższy nie tylko od rywala, ale również od tego, co zapowiadał. Miało być 104 kilogramy, a przed momentem okazało się, że Polak waży aż 105,8 kilograma!

Broniący po raz trzeci tytułu mistrza świata federacji WBC Deontay Wilder (35-0, 34 KO) na swoim stałym poziomie - wniósł na skalę 103,7 kg.

Spora dysproporcja będzie za to w potyczce Wiaczesława Głazkowa (21-0-1, 13 KO) z Charlesem Martinem (22-0-1, 20 KO). Ukrainiec ważył dziś 98,8 kg., natomiast jego rywal 112,9 kg.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: sajferr
Data: 15-01-2016 19:39:51 
Porównajcie barki Wildera a barki Szpilki... To jest wrecz niesamowite... dobra może nogi Wildera nie są "doskonale" XD, ale narazie w boksie jeszcze nie kopią
 Autor komentarza: johny9000
Data: 15-01-2016 19:40:11 
....to dobrze , będzie trudniejszy do przestawiania :)
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 15-01-2016 19:40:59 
Macie jakiś filmik z face to face?
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 19:42:03 
I nijak ma się tu teoria Rafałka porównująca do walki Witalij - Adamek gdzie różnica wynosiła chyba z 12 kg. Szpilka jest niższy, ale cięższy, a widać po sylwetce, że zarzucił dobrym mięsem. Zobaczycie nie wywróci się tak szybko jak oczekujecie :-)
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 19:42:03 
a nie pierwszy tylko czwarty :( sorry Artek
 Autor komentarza: sajferr
Data: 15-01-2016 19:42:33 
https://www.facebook.com/ShoBoxing/videos/vb.83612869962/10150655351644963/?type=2&theater¬if_t=live_video

nagranie niezbyt wybitne
 Autor komentarza: PokazeCiKilkaMyczkow
Data: 15-01-2016 19:42:47 
Szpila zgwalci Wildera, ciezkie KO maks w piatej rundzie, brazowy bumojeb bedzie lecial za liny jak Golota przy drugim KO z Brewsterem. Dobra waga Artura, widac swietna forme i po prostu moc na polskie pierdolniecie.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-01-2016 19:42:56 
O i zniknął mój komentarz o tym, że to @rafcio przeliczał @redakcji funty na kilogramy. Dziwne, to pewnie serwery szwankują przez tą śnieżycę:-(
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 19:43:22 
pisałem pod innym tematem powrownywanie Adamka do Szpilki w realiach HW jest nie na miejscu
Szpila sie kawał byka zrobił , w poprzednich walakch nie brakowało umiejetnosci , brakowało siły fizycznej a teraz siła powinna być eh nie moge sie doczekac
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 15-01-2016 19:43:32 
Hejterzy czas start!!!! Dalej szczekac na szpilke bo cos cicho ostatnio
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 19:44:14 
Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-01-2016 19:42:56
O i zniknął mój komentarz o tym, że to @rafcio przeliczał @redakcji funty na kilogramy. Dziwne, to pewnie serwery szwankują przez tą śnieżycę:-(

mój wpis pierwszy pisany jako czwarty też śnieżyca zasypała :)
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-01-2016 19:44:34 
Ciekawe jak waga Artura odpije sie na szybkosci i czy jest to swiadome zrobienie wiekszej ze wzgledu na strategie ,czy jest to oznaka braku formy spowodowana ,krotkim okresem czasu na przygotowania.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 15-01-2016 19:45:43 
Ciekawe czy łabądek padnie do trzeciej max czy, aby do piątej, a jak do szóstej to ho ho:-)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 15-01-2016 19:46:22 
Szpilka ma ołów w dupie waży prawie 106 kg o 2,5 tylko mniej od Ortiza przy , którym wygląda jak wysrana jagoda.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-01-2016 19:46:29 
Milan,

No i @redakcji śnieg na liczydło też napadał, bo na początku podali 108 kg Szpili. Ciężko się liczy w takich warunkach;-(
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 19:46:57 
LatajacyDywanik czesc ;*. Wiesz ze jak przed oczami czarno sie zrobi to na nic jego dobra postura sie zda ? xD
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 19:47:06 
Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-01-2016 19:44:34
Ciekawe jak waga Artura odpije sie na szybkosci i czy jest to swiadome zrobienie wiekszej ze wzgledu na strategie ,czy jest to oznaka braku formy spowodowana ,krotkim okresem czasu na przygotowania.

spokojnie on trenuje naparwde wśród fachowców, szpila najciezszy w karoerze mze miec tez duzo lepsza wydolnosc to nie jest tak że z automatu jak rosnie amsa meisniowa to musi spadac szybkosc i wydolnosc ( oczywiscie moze ale przy madrym treningu te spadki sa minimalne )
 Autor komentarza: voutan
Data: 15-01-2016 19:49:00 
Dobra waga Szpilki, powinien mieć przewagę w klinczach. Wilder jak zwykle - niedowaga.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 19:50:08 
@tronk

Ale podobno Szpila przeczytał kiedyś twój post o tym, że nie da się przetrenować i wziął sobie to do serca, spędzał 20 godzin dziennie na siłowni robiąc 50 serii na klatę i 300 na biceps. Podobno teraz wyciska dwa maluchy załadowane cementem a przysiadów zabornili mu robić w obawie, że mógłby zmienić położenie naszej planety.
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 19:50:29 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=26&v=TmzC4O_3LNo

Jestem bardzo dojrzaly. Artur Szpilka
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 19:51:22 
Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-01-2016 19:46:29
Milan,

No i @redakcji śnieg na liczydło też napadał, bo na początku podali 108 kg Szpili. Ciężko się liczy w takich warunkach;-(

a ci by się dobrze liczyło jak oczy zasypane śneigiem ? i na tym poprzestane bo nick cenna rzecz ;)
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 19:54:27 
LD nie mozliwe, gdyz zadne miesnie nie potrafilyby tyle przepracowac. To nie byloby przetrenowanie tylko po prostu miesnie by nie wyrobily po jakims czasie, jutro mogly wrocic cwiczyc dalej , chyba ze z zniechcenia stwierdzilby ze PRZETRENOWAL sie xD.
 Autor komentarza: voutan
Data: 15-01-2016 19:56:22 
Trzeba przyznać, że Artur krzycząc po angielsku ma głos jak gimnazjalista. Ale w sumie znany i szanowany piłkarz Piotr Świerczewski również ma słabiutki i skrzeczący głosik, a na w walce na pięści jest zabijaką, co znowu niedawno udowodnił.
 Autor komentarza: macko8
Data: 15-01-2016 19:57:58 
"jul bi dałn jutro kur*a" - klasa światowa :))))))
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 19:58:12 
Po zrobieniu 50 serii na klatę, odpoczynku jednodniowym, mógłbyś wrócić nazajutrz i zrobić to samo? To ty kurwa chyba jakiś cyborg jesteś XD zgłoś się do badań może jesteś Supermanem i żyjesz w niewiedzy XD
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-01-2016 19:59:08 
Ta klata Szpulki... Żeby to porządnie wyglądało to ja nie wiem ile on musiałby ważyć. A już wiem. 90 kg ;D
 Autor komentarza: macko8
Data: 15-01-2016 19:59:16 
voutan
mam nadzieję, że to żart z tym świerczewskim:) kolejna kompromitacja tego głąba - bić 60 letnich dziadków z wyraźną nadwagą i do tego najebanych:) rzeczywiście tam potrzebny był zabijaka:)
 Autor komentarza: maciej12
Data: 15-01-2016 20:00:43 
https://youtu.be/NEm7Z1FLzjI
 Autor komentarza: BGroup
Data: 15-01-2016 20:00:58 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-01-2016 19:59:08
Ta klata Szpulki... Żeby to porządnie wyglądało to ja nie wiem ile on musiałby ważyć. A już wiem. 90 kg ;D

ja wiem kiedy szpila wyglądałby dobrze jakby zaczął dmać w puzon i pić piwo z żabki :) i zanim się zepniesz napisze że to żart bo jakos nie chce miec wojen do jutra ze starymi uzytkownikami :)
 Autor komentarza: PyrLandiA
Data: 15-01-2016 20:01:57 
https://www.youtube.com/watch?v=NEm7Z1FLzjI
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 20:02:54 
"LD nie mozliwe, gdyz zadne miesnie nie potrafilyby tyle przepracowac" nie zauwyazyles tego zdania misiaczku :D z tych 50 seri zrobil by do oporu, nie wiadomo ile bo to juz zalezy od tego ile kto ma sily (jak bys nie wiedzial to taki stan w ktorym juz nie oderwiesz sztangi od klatki piersiowej) i jutro moglby dalej normalnie ciwycz ^^. Ale nie robi sie tego bo kazda partia miesni po intensywnym treningu musi miec pare dni na regeneracje inaczej miesien po prostu sie "spali" i nie bedzie rosl + bedzie podatny na kontuzje xD.
 Autor komentarza: sajferr
Data: 15-01-2016 20:04:17 
jakby tam tego typa nie było co ich pilnował to znajac panowanie nad emocjami szpilki to walka by się nie odbyła xd
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-01-2016 20:05:18 
"napisze że to żart bo jakos nie chce miec wojen do jutra ze starymi uzytkownikami"

Tylko do jutra? Damn a już myślałem że wywieszasz białą flagę pokoju ;D
A to tylko trzęsienie portkami przed banem xD
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:05:45 
I to jest misiaczku właśnie przetrenowanie. Gdybym wrócił nazajutrz i znów zaczął znów dojeżdżać klatę to by się mięsień spalił, siła by spadła i mięsień nie miałby czasu na regenerację. To jest właśnie przetrenowanie ! Brawo, nauczyłeś się nowego pojęcia !
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-01-2016 20:05:56 
Milan
wlasnie bardziej prawdopodobne jest to swiadome posuniecie ,zanosi sie na przytulanki i meczenie chudych nozek Wildera.
Przekonay sie juz nastepnej nocy ,ja licze na niespodzianke i powrot Bumbardiera do koszykowki
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:06:45 
Po drugie nie mówi się do oporu tylko do upadku mięśniowego jak już chcesz mnie fachowo kształcić w dziedzinie na której zjadłem zęby XD
 Autor komentarza: tomalkowal
Data: 15-01-2016 20:08:37 
jaka jest naturalona waga szpilki bo wdzialem ,ze sporo komentarzy bylo ,ze to naturalny cruiser .tutaj wage ma przyzwoita jak na hw. na jakich kaszkach mozna sie tak zbudowac i zeby antydopingowe badania tego nie wykryly????
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 15-01-2016 20:10:06 
Sami specjalisci od treningu siłowego..Gdzie można was zobaczyć na zawodach kulturystycznych?
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 20:11:09 
Nie koniecznie. Jest podzial kulturystow ktorzy uwazaja to za parwde albo mit. Ja jestem za tymi drugimi. Za duzo jest argumentow po mojej stronie jak i po twojej jak i po wielu innch ludzi zajmujacych sie tym sportem wiec chyba nie mozemy dalej o tym dyskutowac. Szanuje twoja wypowiedz bo wiem o Co ci chodzi ale ja mam swoje zdanie na ten temat xD. Wolnosc slowa :D
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:11:34 
BYKZBRONXU

A widzisz trening siłowy to nie do końca trening kulturystyczny.. mówię to ja znafffca ;) albo jak ładniej ująłeś specjalista XD
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-01-2016 20:12:50 
Tak w ogóle to idę poćwiczyć na siłowni bo mam zaległy trening z wczoraj ;D
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 20:12:58 
LatajacyDywanik o o wlasnie, o to mi chodzilo :D zgubilem te slowo w moim bardzo rozwinietym mozgu gdzie po prostu jest tego za duzo zeby w jednym momencie uzyc bardziej odpowiedniego slowa niz te moje xD.
 Autor komentarza: szewczenko
Data: 15-01-2016 20:13:33 
A co robisz
 Autor komentarza: ttrroonnkk
Data: 15-01-2016 20:15:58 
BYKZBRONXU2011 nie trzeba byc kotku kulturysta zeby sie znac na takich rzeczach, moze byc to hobby w ktore mozna sie wglebiac bez bycie kaleka ( kulturysta ) .Hymm to co ty na bokser.org robisz sie pytam ? gdzie moge CIe zobaczyc ? walczysz na gali Szpilki ?
 Autor komentarza: teanshin
Data: 15-01-2016 20:18:13 
No ok Szpila prawie 106 kg ale ze 3 kilo trzeba odjąć za ten BLINK BLINK a Wilderowi 5kg za kupe w majtach
 Autor komentarza: maniekz
Data: 15-01-2016 20:21:00 
Szpulka fizycznie stoi w miejscu! haha cycki jak u panienki.

Jak można trenować i tak wyglądać?

Przecież on diety na oczy nie widział! hehe
 Autor komentarza: rocky86
Data: 15-01-2016 20:22:43 
Problem w tym, że Wilder się nie przytula, nie klinczuje, on dużo biega jabuje, tam nie będzie przytulanek i przepychanek.

Szpilkę chcą ustawić ofensywnie, będzie pewnie szedł do przodu , wywierał presję, czyli coś czego nie robił normalnie. W każdym razie tak wysoka waga na to wskazuje, boo na biegacza ta waga ni [email protected] nie pasuje. Chcą ustawić stylowo na wzór Povietkina, w każdym razie chyba będzie troszkę swarmer'ować
Wydaje mi się, że to nie jest dobry pomysł, ale zakładam, że Shields wie co robi.
No i nie ma bata, by ważąc jakieś 10 funtów więcej zachował szybkość z walki z Adamkiem.

Moim zdaniem szybkość była tym na czym mogli próbbować budować taktykę, ale obrali chyba inną drogę, w niedzielę nad ranem się okaże, czy słuszną.

Ja tam będę kibicować patusowi :-)
 Autor komentarza: voutan
Data: 15-01-2016 20:23:48 
maniekz

Ale widział sterydy, dlatego dopóki dopóty nie zejdzie do cruiser te cycki będzie miał.
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:25:32 
rocky

A mi się ta taktyka wydaje też chyba najlepsza, zakładając oczywiście marne szanse Szpilki ;) Wóz albo przewóz. słabo bym widział te kontrowanie w przypadku Szpilki, a Wildera wypykać też by nie wypukał. Byleby było dobre show, to każdy wygra na ten czy inny sposób =)
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:26:36 
Oczywiście jest jeszcze taktyka tajnego myczka czyli robienie dzieci w ringu, ale świat chyba nie jest na to jeszcze gotowy.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 15-01-2016 20:29:10 
Nie wiem o co chodzi z tą wagą, ale na boxrecu podali wagę Szpilki 239 funtów. Ktoś gdzieś walnął babola, albo z RP spisali :-)
 Autor komentarza: monocore
Data: 15-01-2016 20:29:30 
hejtowałem Szpilkę nie raz, nie dwa bo go nie lubię, przejebie to, ale będę za nim bo jestem Polakiem Patriotom, Szpilka tylko dla tego będę trzymał kciuki za ciebie bo jestem patriotą chociaż wiem że będziesz miał lewatywę i wjebiesz bo nie zasłużyłeś na tę walkę, żaden mistrz z ciebie nie jest ani nie będzie, i życzę wszystkim Polakom nie żydom , Polakom Patriotom aby w końcu ten jebany syjonistyczny rząd Polski w końcu zszedł nam z garbów bo nie jesteśmy złym narodem, tylko bardzo zatruci jesteśmy przez tych żydów- syjonistów
 Autor komentarza: rocky86
Data: 15-01-2016 20:33:18 
LatajacyDywanik

Dla widowiska nie może być lepszej taktyki :-) swarmer vs boxer puncher, najczęściej super zestawienia. No, ale dla mocno dziurawego Gita taka taktyka jest strasznie ryzykowna, z drugiej strony Wilder nigdy z kimś walczącym w takim stylu a niezłym poziomie nie walczył, więc daje to jakieś nadzieje.
Chyba, że chcą po prostu zrobić z tego dobrą i widowiskową walkę, a porażkę Gita mają w dupie.
 Autor komentarza: tolek78
Data: 15-01-2016 20:33:49 
GROiLLORT

Po wrzuceniu tego swojego wiersza zostałeś gwiazdą fb ktoś go już tam umieścił hehe:)
 Autor komentarza: rocky86
Data: 15-01-2016 20:42:14 
Na filmiku z wagi u Wasyla już tak źle się nie prezentuje, jak na tych pomiarach.
 Autor komentarza: GROiLLORT
Data: 15-01-2016 20:52:27 
Autor komentarza: tolek78Data: 15-01-2016 20:33:49

Masz może linka?

Nie mam fb...
 Autor komentarza: Tadzikk
Data: 15-01-2016 20:52:32 
Szpilka to nie jest typ z mojej bajki, wręcz przeciwnie - ktoś, kto obnosi się z więzienną przeszłością budzi we mnie negatywne odczucia. Ale jest Polakiem, w walce o WBC w ciężkiej trzeba ściskać kciuki.

Prognoza to taki środek, gdzie próbuje się przewidzieć określoną sytuację na podstawie racjonalnych przesłanek. Nie ma ani jednej ( poza lucky punchem, niedyspozycją bądź cudownym progresem), która by przemawiała za Arturem.

1. Doświadczenie- często najbardziej przeceniany atut. Od pewnego etapu kariery nie odgrywa już większej roli, bo jest jakiś limit gdzie można je zdobywać. Tutaj obydwóch jeszcze nie walczyli z absolutnym topem ale więcej sprawdzianów na koncie ma Wilder, przeszłość amatorska także ciekawsza. Szpilce będzie brakowało roku-dwóch spokojnej pracy w gymie w Texasie, 3-4 walk z szerszą czołówką, z rywalami, którzy by mu mogli zagrozić.

2. Warunki fizyczne. Stare porzekadło- w starciu dwóch dobrych pięściarzy wygrywa na ogół większy. Różnica w zasięgu będzie spora.

3. Styl- Wilder to raczej outboxer ze średnią techniką ale potężnym kopnięciem. Szpilka to podobny typ, z tym ,że jego atutem jest mobilność i odwrotna pozycja. Cios jak na HW ma przeciętny. Polak żeby wygrać będzie musiał skracać dystans, szukać mocnych uderzeń, które w najgorszym przypadku osłabią mobilność Deontaya. Jak pamiętam urywki walk, gdzie Szpila zbierał bezpośrednie prawe albo lewe sierpowe od asów takich jak ciekawostka graficzna Basile, kulawy Consuegra albo osiłek-emeryt Mollo to nawet przy poprawie umiejętności zbierze w końcu bombę od Wildera. Szczękę złamał Szpili nawet Mcline...

4. Przygotowanie fizyczne- 104 kg przy stabilnym przyroście u Wildera wystarczy, żeby mieć więcej czystej siły. Szpilka jest podtuczony na więziennym wikcie, kebabach z wakacji i teraz roku pracy USA. Skoro miał problemy kondycyjne przy ok 100 kg wagi to przy 105 będzie miał większe. Przygotowania też były krótkie, wstępnie rywalem miał być ktoś zupełnie inny.

Tak więc liczę, że chociaż szpitala nie będzie i za 2-3 lata po spokojnej odbudowie Szpilka będzie facetem, który będzie w stanie wygrać z poważnym nazwiskiem, dominatorem ani nawet mistrzem w normalnych warunkach nigdy nie będzie.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 15-01-2016 20:53:05 
Sami pakerzy tutaj widze siedzą... a pewnie każdy specjalista postury Rollinsa hahaa
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:54:07 
Miejmy nadzieję, że Wilder ze swoim wybujałym ego całkowicie olał Szpilkę uznając go za totalnie łatwy kąsek, przez co nie skoncentruje się należycie na walce :) Byleby Szpilka, nie przegrał sam ze sobą już w szatni, a mówię wam, ze się postawi i coś tam pokaze
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 15-01-2016 20:54:11 
Szpilka niezła waga trochę wzmocnił się fizycznie .Wilder też więcej waży niż choćby 2 lata temu wtedy ważył 100 kg optymalna waga dla Wildera to 110 kg wtedy byłby mocny i silny fizycznie jak Władimir czy fury.
Jak Szpilka nie pęknie psychicznie i kondycyjnie wytrzyma i będzie szybki na nogach i będzie umiał skontrować Wildera który odsłania się przy ataku to może napsuć wilderowi troche krwi .
Myśle że nie da dupy i nie zaprezentuję się jak Wawrzyk z Povietkinem czy kołodziej z Lebidevem a
a bokser org jak zawsze na końcu inne portale już dadały filmik z ważenia!
 Autor komentarza: LatajacyDywanik
Data: 15-01-2016 20:55:15 
Po obejrzeniu ważenia AŻ takiej przepaści we wzroście nie ma jak nie którzy użytkownicy chcieli nas wcześniej uświadomić :-)
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 15-01-2016 20:56:05 
No to jutro ogladamy
 Autor komentarza: arpxp
Data: 15-01-2016 20:56:53 
Szmina widzę nabrał mięśni. Może różnica w wadze niewielka, ale w ringu będzie miało to ogromne znaczenie. Jestem pewien, że Bronze Bomber ma już brąz w gaciach, bo zdaje sobie sprawę z tego, że Lipstick będzie go przestawiał jutro jak szmacianą lalkę.
 Autor komentarza: oskar789
Data: 15-01-2016 20:58:38 
Daj Ci Bóg Szpila zebyś wrócił z pasem :) a co do wszystkich polaczków, którzy zamiast dodać troche wiatru w skrzydła Szpilce, klekoczą mordą, pamiętajcie życzy się komuś tego czego samemu by sobie można było życzyć :) całym sercem za rodakiem, daj z siebie wszystko. Żadna walka mistrzowska nie należy do łatwych, więc zwyczajnie olej te bełkoty :) AND THE NEW !
 Autor komentarza: sajferr
Data: 15-01-2016 21:00:37 
Dobra no zobaczymy jutro a raczej w niedziele co sie bedzie działo :D
Nie wiem co ma wspólnego patriotyzm z kibicowaniem pajacowi który jest "polakiem"

Wilder przez KO do 4 rundy
pozdrawiam
 Autor komentarza: tolek78
Data: 15-01-2016 21:03:43 
Autor komentarza: GROiLLORTData: 15-01-2016 20:52:27
Autor komentarza: tolek78Data: 15-01-2016 20:33:49

Masz może linka?

Nie mam fb...

Postaram się znaleźć ale ktoś ładnie podpisał że ty jesteś autorem
 Autor komentarza: pawik
Data: 15-01-2016 21:05:22 
Wilder to dopiero łabędż haha
 Autor komentarza: kermitt
Data: 15-01-2016 21:05:41 
Szpilka 6'3 1/2" wzrostu wyprostowany i 233 1/4 lbs wagi, czyli 192 cm wzrostu i 105,8 kg wagi, BMI: 28,70
Wilder 6'7" wzrostu i 228 3/4 lbs czyli 201 cm i 103,7 kg wagi, BMI: 25,67

No zobaczymy walka zapowiada sie na ciekawa Panowie, ja jutro mam konferencje naukową, wracam o 17 obładowany piwami i zaczynamy z dziewczyną wkrecanie sie w te wyjatkowa noc, Glazkow- Martin, Szpilka- Wilder, cos wspanialego
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 15-01-2016 21:08:29 
Faworytem Wilder, ale nie skreślam Szpilki. Jestem zdania, że Artur jest w stanie sprawić niespodziankę. Jeżeli jest się mniejszym zawodnikiem to trzeba nadrabiać szybkością, pracą nóg, mobilnością. Artur, mimo wysokiej wagi, ma te atuty. Największy problem Szpilki to jego obrona. No ale obrona Wildera również pozostawia wiele do życzenia.
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 15-01-2016 21:10:40 
Na tym filmiku z ważenia, jak Wilder i Szpilla się przekrzykują "and still" -"and th new" - "and still" - "and th new" - ... przypomniał mi się taki dowcip.


Na farmie żyły 3 byki, największy miał 100 krów, średni miał 50 krów, najmniejszy miał 10 krów. Po farmie przeszła wiadomość, że wkrótce ma się pojawić czwarty byk.
Największy - Nie oddam mu ani jednej krowy.
Średni - Nic mu nie dam.
Mały - Ani jednej.

Za jakiś czas po farmie przeszła wiadomość, że byka już wiozą i że jest ogromny.
Największy - Oddam mu 50 moich krów.
Średni - Z moich też ma połowę.
Mały - Mam tylko 10 ale 5 mu oddam.

Byka przywieziono. Wyprowadzano go z przyczepu, 8 chłopa trzyma go na łańcuchu, byk na oko 2 razy większy od tego największego z farmy, powietrze z nozdrzy aż wzbija kurz z ziemi, oczy czerwone z wściekłości.
Największy - Oddam mu wszystkie krowy, jest wielki.
Średni - Ja też, nie mam szans.
A najmniejszy byk wyszedł 3 kroki do przodu, pochylił głowę, drapie w ziemię, przybrał postawę jak do walki.
Największy byk - przecież masz tylko 10 krów, odpuść.
Średni byk - on cię zabije, ustąp mu tak jak my.
Na to najmniejszy byk - Tu już nie o krowy chodzi, chętnie mu wszystkie oddam. Tu już teraz tylko o to chodzi, żeby on mnie nie wziął za jedną z nich.

Szpilka jak się przekrzykuje z Wilderem to trochę przypomina mi tego małego byka.
Swoją drogą jak Rollins wpada na forum to ja czasami się czuję podobnie. :(
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 15-01-2016 21:11:10 
kermitt

Walka zapowiada sie ciekawie???a kto pisał ostatnio ze Szpilka padnie???
 Autor komentarza: Tajm
Data: 15-01-2016 21:13:55 
Wilder umiejętnie umie wyprowadzać z równowagi swoich rywali, a ze Szpilką nawet wysilać się za bardzo nie umiał. Nie jestem do końca przekonany, ale głęboko wierzę, że w ringu Artek będzie miał głowę na karku. Osobiście nie jestem jego fanem, w sumie to nie przepadam za nim ani trochę. Mimo to, to jest rodak, który zawalczy o pas mistrza świata, kibicować mu trzeba. Kciuki trzymam mocno, ale...

Warunki fizyczne Beyonce będą dla niego myślę nie do pokonania, dodatkowo Szpilka nie ma tak twardej dyni jak Stiverne, skoro go posadził na dupie Jennings to obawiam się, że pierwszy mocny celny cios ulokowany na głowie Polaka może być również i ostatnim w tej walce..:)
 Autor komentarza: PokazeCiKilkaMyczkow
Data: 15-01-2016 21:15:53 
Tadzikk zapomniales o jednym - Szpilka ma tak zwane polskie pierdolniecie, jak Wilder wejdzie obesrany do ringu (a wejdzie, na razie robi tylko dobra mine) to moze sie zakonczyc na szybkim tko w 2-3 rundzie, Artur po prostu go zgwalci.
 Autor komentarza: maciej12
Data: 15-01-2016 21:18:06 
A ja myślę, że Szpila da jednak dobrą walkę, ale padnie w końcowych rundach. On nie ma atutów żeby to wygrać. Dziurawa obrona, przeciętny cios, wzrost, zasięg. Wilder choć cepiarz i bez obrony to ma przewagę w każdym elemencie powyżej.
 Autor komentarza: trucker
Data: 15-01-2016 21:20:13 
ArturSzklankaSzpilka....

Na konkurecji jest nagranie...


Szpulka zachowuje się tak samo jak przed Jennginsem....Ogólnie fajnie podgrzali obydwaj atmosfere przed walką...

Szpulka padnie..Pytanie tylko w której rundzie...Ja stwiam że w trzeciej...Pewnie się myle o dwie bo padnie w pierwszej:)
 Autor komentarza: trucker
Data: 15-01-2016 21:21:50 
Na Polsacie pokazują juz reklamy o walce Szpulki z Widlerem...

WALKA BĘDZIE NA OTWARTYM POLSACIE...GALA ZACZYNA SIE OD DRUGIEJ W NOCY..
 Autor komentarza: jetas
Data: 15-01-2016 21:22:31 
Wiadomo mięśnie, sylwetki nie walczą, ale popatrzcie jak wygląda Haye przy 101,1 kg wywodzący się z junior ciężkiej, a jak Artur przy 105,8 również wywodzący się z cruiser.Jest spora różnica.
 Autor komentarza: matd
Data: 15-01-2016 21:22:56 
Ciezki Szpilka,ale i Wilder wniosl prawie 104. Jeden i drugi wniosl znacznie wiecej niz sie spodziewalem ,ze wniesie. Podejrzewam ,ze ta waga Artura jest przez sztab zaplanowana i scisle zwiazana z Wilderem,ale czy im sie to uda? Na f2f roznica warunkow nie miazdzyla tak jak myslalem,ze bedzie miazdzyc(glownie przez duza wage Polaka) ,ale w ringu bedzie.

Kurcze,no nie mozna sie tej gali doczekac normalnie. Dobrze,ze sa emocje :)
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 15-01-2016 21:23:58 
Autor komentarza: maciej12
Wilder choć cepiarz i bez obrony to ma przewagę w każdym elemencie powyżej.


Nie wiem co to jest cepiarz, do tej pory atakuje bardzo efektywnie. Jakie znaczenie ma sposób w jaki zadaje ciosy. To nie jest konkurs "boks z gwiazdami" gdzie jurorzy oceniają, dzisiaj oceniamy lewy prosty i w skali od 1 do 10 a później sms od widzów.
A co do obrony, gdyby jej nie miał to od pewnego poziomu byłby nokautowany. Nie jest czyli ma obronę.
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 15-01-2016 21:24:51 
trucker

hahahhahhahahahhahaahha
 Autor komentarza: un4given
Data: 15-01-2016 21:28:58 
Szpilka wniosł na wage mniej więcej tyle ile wnosił w ostatnich 3 walkach.Do tego wszedł na wage w spodniach, z zegarkiem i blingiem na szyji ;)
 Autor komentarza: Szpilberg
Data: 15-01-2016 21:30:03 
Szpila powinien zbijać ciosy Wildera z byka skoro i tak nie ma obrony to powinien przynajmniej wykorzystywać swoje największe atuty.
 Autor komentarza: kermitt
Data: 15-01-2016 21:30:23 
"Autor komentarza: dywizjon303Data: 15-01-2016 21:11:10
kermitt

Walka zapowiada sie ciekawie???a kto pisał ostatnio ze Szpilka padnie???"
-------------
Ja i dalej tak twierdze,
To bedzie deklasacja, natomiast same te emocje, klimat walki, przed walką etc to czyste emocje i to jest ciekawe
 Autor komentarza: dywizjon303
Data: 15-01-2016 21:30:26 
Wilder za to wszedł na wage w czapce i w dresach/...
 Autor komentarza: pawik
Data: 15-01-2016 21:31:04 
Kurde Wilder też na wadze z zegarkiem hm oco tu chodzi
 Autor komentarza: Grzelak
Data: 15-01-2016 21:31:52 
@kermitt, ponieważ znasz się na boksie zawodowym jak mało kto i wyjątkowo trafnie analizujesz niuanse związane ze sferą psychiki potwierdź czy mam rację, czy piszę głupoty, chodzi mi o ten ostatni filmik Szpilka vs Wilder (ten gdzie Szpilka bije z bańki). Bo prawie wszyscy widzą tam coś innego niż ja.
Nie widzę tam żadnej złej krwi (nie bardziej niż w innych face to face). Nie widzę też ustawki. Tylko odegranie scenki, bez scenariusza ale przy określonych zasadach (nie obrażamy się bezczelnie, tylko napinka, nie robimy sobie krzywdy, tylko miny, gesty, ewentualnie jakieś popchnięcie).
A jedyny stres z tym związany jest taki, żeby dobrze wypaść i co zrobić jakby nagle druga strona przekroczyła te niepisane granice.
Widać trochę na tym filmiku, że Szpilka łatwiej traci kontrolę, ale jest to nawet nie utrata kontroli nad sytuacją tylko nad zakresem kontrolowania się. Uważam, że Szpilka np w momencie, gdy jest odciągany to wcale nie chce dostać się do Wildera, żeby go uderzyć. Tylko wie "teraz jestem odciągany, więc poudaję, że dalej chcę i się trochę porozpycham a za chwilę poudaję, że się uspokoiłem".
Jestem przekonany, że gdyby przykładowo uderzył z liścia Pierdzioszka to Szpilka bardzo łatwo dostałby się do Wildera a na pewno wyglądało by to całkiem inaczej.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 15-01-2016 21:33:29 
"Kurde Wilder też na wadze z zegarkiem hm oco tu chodzi"

Obaj ukrywają swoją prawdziwą wagę to jest odpowiednio
-Wilder 82 kg
-Szpilka 95kg
Pewnie mięli poukrywane małe odważniki w kieszeniach...
 Autor komentarza: tolek78
Data: 15-01-2016 21:34:23 
Rafałek już powoli szykuje sobie podwaliny aby jak coś się wyprzeć swoich wcześniejszych słów ja pierdziele co za baran:)
 Autor komentarza: pawik
Data: 15-01-2016 21:34:35 
hahahahahahahaha
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 15-01-2016 21:36:52 
Ciekawie ile będzie Polaków na trybunach ale nawet 2 tys naszych rodaków przekrzyczało by 18 czy 2o tys amerykańskich pikników.
Myśle że pól hali czyli z 9 tys naszych będzie , Szpilka agresywny na ważeniu zobaczymy co pokaże w ringu i jaki postęp zrobił przez ten nie cały rok w Usa.
Jak cały dystans wytrwa Z Wilderem i nie zostanie pokiereszowany porozbijany jak Duphassa to już bedzie duży sukces.
a co do wagi i walki Głazkow -MArtin ,Amerykaniec lekka nadwaga będzie a "Głazkow postawił na szybkość i dynamikę i myśle że jak nie wyłapie jakiś głupich czyściochów na twarz będzie nieuchwytny to wyraznie wypunktuję Martina a może nawet po koniec walki zajedzie kondycyjnie i wygra przed czasem
 Autor komentarza: maciej12
Data: 15-01-2016 21:44:07 
@Grzelak

Nie wiem co to jest cepiarz, do tej pory atakuje bardzo efektywnie. Jakie znaczenie ma sposób w jaki zadaje ciosy. To nie jest konkurs "boks z gwiazdami" gdzie jurorzy oceniają, dzisiaj oceniamy lewy prosty i w skali od 1 do 10 a później sms od widzów.
A co do obrony, gdyby jej nie miał to od pewnego poziomu byłby nokautowany. Nie jest czyli ma obronę.


A czy ja mówię, że to konkurs ciosu z gwiazdami? No chyba nie powiesz mi, że Wilder jest mistrzem techniki, a ja sobie wymyślam jego cepy i wiatraki. Szpilka to nie będzie dla niego test, bo z Arturem raczej wygra, ale taki Ortiz, Sasza czy Haye zapewne szybko sprowadzili by Deontaya na ziemię.
 Autor komentarza: trucker
Data: 15-01-2016 22:02:21 
dywizjon303


Dywizjonek pośmiejemy się po walce...No chyba że znikniesz i pękniesz razem ze szpulką...:)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 15-01-2016 22:14:25 
hmmm

tu przy wazeniu troche za bardzo sie napinal.......wedlug mnie

scene z wtc odebralem zdecydowanie pozytywniej
 Autor komentarza: suspensus
Data: 15-01-2016 22:34:02 
Szpila go ciężko znokautuje w 9 rundzie w 1:37 minucie.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 15-01-2016 22:42:32 
LatajacyDywanik
tylko ze na f2f wilder jest w skarpetkach a git doszdl juz ubrany w zolte buty :)
 Autor komentarza: Laik
Data: 15-01-2016 22:53:54 
.




Szpilka nie pękł jak przed Jenningsem, po nim to łatwo rozpoznać bo jak pęka to robi się czerwony jak burak.

Pewnie to kwestia tego, że zaaklimatyzował się już dawno w stanach i nie ma tego szoku.

Ale co to pomoże w obecnej sytuacji?

Niestety jedynie tyle, że bez "buraka" od początku, nie siądzie tak kondycyjnie, tylko czy to ma jakieś znaczenie w sytuacji, gdy spotyka się z tym potworem?

Pozostała tylko wiara w cud...
 Autor komentarza: buc
Data: 15-01-2016 23:12:04 
de Polisz Pin will go down!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 16-01-2016 02:17:47 
Autor komentarza: kermitt
Data: 15-01-2016 21:05:41
Szpilka 6'3 1/2" wzrostu wyprostowany i 233 1/4 lbs wagi, czyli 192 cm wzrostu i 105,8 kg wagi, BMI: 28,70
Wilder 6'7" wzrostu i 228 3/4 lbs czyli 201 cm i 103,7 kg wagi, BMI: 25,67

No zobaczymy walka zapowiada sie na ciekawa Panowie, ja jutro mam konferencje naukową, wracam o 17 obładowany piwami i zaczynamy z dziewczyną wkrecanie sie w te wyjatkowa noc, Glazkow- Martin, Szpilka- Wilder, cos wspanialego

Koza w gimnazjum to nie konferencja naukowa...
ty i dziewczyna? Bez jaj, nie ma takich pojebanych kobiet ktore są w stanie wytrzymać z takim kimś jak ty:) chyba, że też totalna gimbaza...
 Autor komentarza: Jareqz
Data: 16-01-2016 07:53:31 
Szpila ma kiepską genetykę, generalnie przy takich przygotowaniach, specjalistach, dietetykach sylwetka trochę kiepska. Ale mięśnie nie walczą i mam nadzieję że da murzynowi w czerep
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 16-01-2016 11:23:04 
Szkoda, że Martin się bardziej nie przyłożył bo byłby zdecydowanym faworytem, a tak ta jego waga pozostawia jednak trochę do życzenia. Nie mniej jednak tak jak pisałem wcześniej będzie on bardzo niewygodny dla Głazkova i będzie bardzo przeważał fizycznie. Martin nie jest demonem szybkości, ale przez to że walczy bardzo nieszablonowo i przez to, że Głazkov lubi dawać dupy to będzie trafiał Ukraińca. Martin wygra to na punkty, a pokusiłbym się nawet o to, że może czymś trafić i skończyć Głazkova w późniejszych rundach.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 11:36:18 
NietrzezwyTomasz

Myślę, że to jednak ręka Glazkova będzie podniesiona do góry bo jest lepszym technicznie pięściarzem od Martina.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 16-01-2016 11:44:09 
Autor komentarza: RoyjrERData: 16-01-2016 11:36:18
NietrzezwyTomasz

Myślę, że to jednak ręka Glazkova będzie podniesiona do góry bo jest lepszym technicznie pięściarzem od Martina.

*
*
*

Głazkov był też technicznie dużo lepszy od Rossiego, a ledwo wygrał i nazbierał masę ciosów. Był też dużo większy i dużo lepszy technicznie od prostego "za pięć dwunasta" Wilsona, z którym też przeokropnie zbierał. Tu będzie walczył z dużym i silnym czarnym, który potrafi przywalić, ma bardzo nieszablonowy styl i dodatkowo jest mańkutem. To będzie BARDZO ciężka przeprawa dla Głazkova, a to że jest lepszy technicznie niekoniecznie wykorzystuje jak pokazały jego poprzednie walki. To bardzo nierówny wyrobnik, ot tyle.
 Autor komentarza: RoyjrER
Data: 16-01-2016 12:23:50 
NietrzezwyTomasz

Każdy ma swoje typy i każdy widzi inaczej pewne aspekty. Najlepiej będzie popisać po gali. Ja stawiam na Glazkowa Ty na Martina :-)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.