ORTIZ WALCZYŁ Z GRYPĄ. 'WYMIOTOWAŁEM PRZEZ CAŁY TYDZIEŃ'

Michael Jordan miał flu game, a Luis Ortiz (24-0, 21 KO) flu fight. Kubańczyk, który zastopował nad ranem w Veronie Bryanta Jenningsa (19-2, 10 KO), zdradził, że w dniach poprzedzających walkę zmagał się z bardzo dokuczliwymi objawami grypy.

- Przez cały tydzień wymiotowałem. Miałem gorączkę. Ale kontynuowałem treningi. Nie było mowy, abym się wycofał z walki, nigdy bym tego nie zrobił - stwierdził "King Kong" po efektownym zwycięstwie, wciąż pokasłując.

Po Kubańczyku trudno było dostrzec, że był chory. 36-latek od początku przeważał i w siódmej rundzie najpierw posłał rywala na deski, a potem zmusił sędziego do przerwania nierównego pojedynku.

- Niesamowity występ. Na scenie pojawił się nowy ciężki. Może zarówno boksować, jak i odpalać bomby. I jest ekscytujący. Cały tydzień miał grypę, ale nie chciał zrezygnować z walki - stwierdził Eric Gomez, wiceprezydent promującej Ortiza grupy Golden Boy Promotions.

Za sprawą zwycięstwa "King Kong", który jako amator osiągnął bilans 343-19, istotnie przedarł się do ścisłej czołówki królewskiej kategorii. Gomez zapowiada teraz największe walki, a Ortiz obiecuje zwycięstwa.

- Próbuję spełnić swoje marzenia. Odkąd zobaczyłem na małym telewizorze na Kubie walkę Muhammada Alego, mistrzostwo wagi ciężkiej to moje marzenie - oznajmił.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-12-2015 10:39:57 
chwilę nie ma dziewczyn z Kijowa i już robi się bardzo ciekawie. Jakieś odszkodowanie kibicom boksu powinni zapłacić Kliczkowie za te wszystkie lata.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 20-12-2015 10:42:25 
KAPITALNA WALKA!!! STARE CZASY WAGI CIĘŻKIEJ MI SIĘ PRZYPOMNIAŁY, BEZ TAŃCÓW CYGAŃSKICH, BEZ TULENIA KLICZKOWEGO TYLKO I PÓŁDYSTANS I DYSTANS, SIŁA CIOSÓW, EMOCJE TO JEST TO!!!

ORTIZ MNIE KUPIŁ!!!
 Autor komentarza: Yoga
Data: 20-12-2015 10:43:53 
Dajcie linka ogladnolbym walke i do kowalkiewicz!
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-12-2015 10:55:23 
Mega walka. Ortiz to ścisły TOP. Kontrola ringu, przygotowanie akcji, pełny spokój, szeroki asortyment ciosów, siła fizyczna, moc w pięściach.

Będzie mieszał w HW Ortiz
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 20-12-2015 10:55:40 
Teraz wyobraźcie sobie kruchą Szpilkę z tym Bykiem... Ortiz by go zgwałcił tymi piąchami, przejechałby po trupie Szpilki i nawet by się nie spocił.
 Autor komentarza: un4given
Data: 20-12-2015 10:55:52 
Tak, tak, tak w końcu ktoś obnażył tę bokserską pokrake Jenningsa i zabrał go do szkoły boksu, czekałem na to od dawna ! :D Ta walka pokazała jak cienki boksersko jest Szpilka który nie miał żadnego pomysłu na Jenningsa i jak ograniczony jest Kliczko który męczył się z by-byem pełen dystans.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-12-2015 11:00:18 
Luis walczy jak Bowe, moim zdaniem faworyt w walce z Furym
Co do BJ, to tak się zawsze u niego skończy rezygnacja z gardy i próba otwartego boksu, on po prostu nie ma na to umiejętności

Co teraz zrboi git? Bo jego głównym osiągnięciem jest opowiadanie jak to Jennings dał dobrą walkę Kliczkowi .
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:01:31 
Witam Panowie!
Właśnie obejrzałem walkę.
Coś pięknego!

Kurcze, czegoś takiego dawno nie było!

Jaki pokaz boksu, jaki pokaz umiejętności, ile ciosów, ile akcji - miód malina!!!!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:05:57 
@un4given
Twój cytat:"...jak ograniczony jest Kliczko który męczył się z by-byem pełen dystans."
*
*
Daj Pan spokój z tym Władkiem...:-(
Władek takie akcje i ciosy , które prezentował dzisiaj Ortiz to widział tylko w TV.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:14:28 
@grzemill

Twój cytat:"chwilę nie ma dziewczyn z Kijowa i już robi się bardzo ciekawie. Jakieś odszkodowanie kibicom boksu powinni zapłacić Kliczkowie za te wszystkie lata."
*
*
*
Nie dziewczyn , tylko jednej, bo Vitek i Władek to dwa różne światy.
Vitek to wojownik, który tłukł by sie z Ortizem do upadłego, żeby go "zabić" w przeciwieństwie do Władka, który po pierwszym ciosie przeraziłby się podwinąłby ogon i stchórzył.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:15:44 
@BrunonTrocki
Twój cytat:"...KAPITALNA WALKA!!! STARE CZASY WAGI CIĘŻKIEJ MI SIĘ PRZYPOMNIAŁY, BEZ TAŃCÓW CYGAŃSKICH, BEZ TULENIA KLICZKOWEGO TYLKO I PÓŁDYSTANS I DYSTANS, SIŁA CIOSÓW, EMOCJE TO JEST TO!!!

ORTIZ MNIE KUPIŁ!!!"

*
*
*
Popieram, tez tak myślę.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-12-2015 11:16:00 
Ortiz jet bardzo ciekawym awodnikiem ,tylko szkoda ze wiekowy .chetnie bym go zobaczyl w starciu z prawdziwym championem HV Brazowym Bumbardierem ,tym ktory uwielbia wyzwania ,ale raczej nie bedzie im dane skrzyzowac rekawic ,gdyz Balon peknie na Powietkinie o ile sie nie przebije juz na Szpilce
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:16:46 
@szansepromotions
Twój cytat:"...Luis walczy jak Bowe..."
*
*
*
Tez mam takie skojarzenia...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:24:59 
Już w zeszłym tygodniu jak walczył Joshua z Whyte pomyślałem sobie...Boże, gdyby zamiast Joshua walczyłby Władek zamienił by tę walkę w koszmar dla oczu.
Zaklinczował i zafaulował by biednego Whyte na śmierć, podobnie jak kibiców zanudziłby na śmierć.
 Autor komentarza: KJ85
Data: 20-12-2015 11:43:39 
@BrunonTrocki
Twój cytat:"...KAPITALNA WALKA!!! STARE CZASY WAGI CIĘŻKIEJ MI SIĘ PRZYPOMNIAŁY, BEZ TAŃCÓW CYGAŃSKICH, BEZ TULENIA KLICZKOWEGO TYLKO I PÓŁDYSTANS I DYSTANS, SIŁA CIOSÓW, EMOCJE TO JEST TO!!!

ORTIZ MNIE KUPIŁ!!!"

*
*
*
Popieram, tez tak myślę.

I ja się pod tym podpisuje

Ortiz wyglądał niczym ktoś kto nie bije się w dzisiejszych czasach tylko w czasach Foremana, Aliego czy Fraziera
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 20-12-2015 11:44:29 
dokładnie oglądając Ortiza przypomniał mi się Bowe.. i ogólnie stare dobre czasy lat 90' wagi ciężkiej
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-12-2015 11:45:38 
LennoxLewisLion
Ten "wojownik" uciekł z boksu po walce z Chisorą (dając jeszcze dla niepoznaki walki z leszczami na koniec). Mottem Kliczków powinno być: "Nie ma przeciwników nie do pokonania, są tylko źle dobrani".
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-12-2015 11:59:41 
@grzemill

Porównaj sobie walki Vitka i Władka, a sam przyznasz rację, że znaku równości między nimi w żaden sposób dać się nie da.

Zobacz walkę Vitka z Lennoxem, albo Sandersem.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 20-12-2015 12:16:59 
Można od nowa zakochać się w tej dyscyplinie, piękny pokaz boksu ze strony Ortiza, momentami deklasował ambitnego, jednak ograniczonego Jennigsa. Lata 90 na moment wróciły, tak jak tydzień temu za sprawą walki w Anglii. Władimir to był największy nudziarz i cykor ostatnich czasów.
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-12-2015 12:21:22 
36lat, zdazy?
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-12-2015 12:21:36 
36lat, zdazy?
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 20-12-2015 12:23:11 
Wstanę na każdą walkę tego pięściarza i za każdym razem będzie to dla mnie wielkie wydarzenie!.
 Autor komentarza: JenningsFan
Data: 20-12-2015 12:52:02 
Słaby ten Ortiz ;)
 Autor komentarza: szewczenko
Data: 20-12-2015 12:53:01 
Slaby to byl Jennings
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 20-12-2015 12:59:37 
z Powietkinem mega bombardowanie by było :d
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 20-12-2015 13:05:22 
zniszcze..

ale tylko jak Sasza byłby na teraźniejszym koksie, bo z formy z Hucka i wcześniej to Ortiz nim zamiata ring i gwałci go na trupie Jenningsa
 Autor komentarza: titleshotthe
Data: 20-12-2015 13:09:01 
Precyzyjny niesamowicie . Widzi więcej niż cała czołówka HW . Bardzo szybki w nogach a jednocześnie oszczędny, używa swojego arsenału kiedy trzeba troche jak Rigo z tą rużnicą że ma czym udeżyć . Zastanawia mnie jeszcze to zkąd biorą się KO z siły ciosu czy precyzji zadawania ich???
 Autor komentarza: un4given
Data: 20-12-2015 13:12:05 
UP

Z niesamowitego timingu i precyzji ;)
 Autor komentarza: BOXER
Data: 20-12-2015 13:17:57 
Myślę że Wilder byłby znokautowany przez Ortiza. Ortiz powinien wybrać kierunek WBC .
Broń boże nie dawać mu na razie Joshuy bo może Ortiz pokrzyżować mu karierę.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-12-2015 13:43:59 
LennoxLewisLion
Widziałem wszystkie walki Kliczków od 1997r. (w tym 90% na żywo), nie musisz mnie do niczego przekonywać. Jeśli chodzi o prowadzenie bokserskiego biznesu bracia nie różnili się między sobą.
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-12-2015 13:57:04 
BOXER
Ortiz jest w stanie wygrać z każdym z wyjątkiem "dużych silnych" (Wilder, Kliczko, Fury, Joshua) z tymi będzie miał problemy. Bardzo dobrą walkę mógłby dać z Powietkinem.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 20-12-2015 14:06:36 
Co Wy się uczepiliście ze gość ma 36 lat i co z tego ?? Przy takim boksie ?? To on może walczyć 5 lat na luzaka. Ten styl jest bardzo oszczędny
 Autor komentarza: CELko
Data: 20-12-2015 14:15:05 
Szpilka by tego Ortiza ciezko znokautowal jest zwinniejszy, znacznie szybszy ma lepszy balans głową no i Ortiz nigdy takiego lewego sierpa od Artura by nie ustał
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-12-2015 14:26:36 
CELko
Dobre, ale zbyt oczywiste jak na żart
 Autor komentarza: CELko
Data: 20-12-2015 14:38:31 
Artur stawał z desek nawet po tak potwornych ciosach jakie przyjął od punchera Mollo który cios miał jeden z najlepszych w HW.Ortiz nie ma opcji aby wytrzymał bombardowanie międzynardowego mistrza Polski.

Na koniec roku ranking
Aktualizacja 20.12.2015 (poprzednio:30.11.2015)
Top 10 heavy by CelKo
1. Deontay Wilder
2. Fury
3. Klitschko Władimir
4. Povetkin
5. Joshua(+1)
6. Ortiz(+9)
7. Takam
8. Pulev(+1)
9. Jennings(-5)
10. Glazkov(-2)

Reserved top 5
1.Parker(-1)
2.Chagaev(-1)
3.Malik Scott(+2)
4.Thompson
5.Teper(-3)
 Autor komentarza: boxxx
Data: 20-12-2015 15:15:39 
Wydaje mi się że ten Ortiz na dzień dziś to wygrywa z każdym
Naprawdę twardy zawodnik
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-12-2015 17:47:27 
Celko trolu piszesz , że Szpilka by wygrał z Ortizem , a gdzie w twoim rankingu git?
 Autor komentarza: PPS
Data: 20-12-2015 18:46:39 
Nie karmcie tego trolla!!!
A jeżeli choroba Ortiza to prawda, to musiał walczyć osłabiony, więc stać go na więcej.Takiego buma Wildera to ścina tych patyczków samym podmuchem ciosu. Chyba tylko Fury miałby szanse go ograć.
 Autor komentarza: MarkS
Data: 20-12-2015 18:54:34 
Panu Ortizowi to nosek urośnie jak Pinokiowi- ale on pewnie w dzieciństwie inne bajki czytał. A co do poziomu boksu - nic szczególnego, dobry zawodnik ale bez przesady z tymi zachwytami. Myślę iż Wilder nie byłby taki głupi jak Jennings i nie biłby się z czołgiem. W ringu trzeba niestety myśleć a tego właśnie Jenningsowi zabrakło.Już na początku walki zaczął głupio bić się z Ortizem i było wiadomo iż to się źle skończy.
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-12-2015 19:17:16 
Fury ze swoja szklanką?Większe szanse dawałbym Wilderowi niż Furemu z Ortizem. Zreszta zobaczycie rewanż z Władkiem i zmienicie zdanie o Furym.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 20-12-2015 19:28:31 
Jak będzie rewanż Fury-Wład to postawie na Włada bo jednak Fury nie jest taki mocny.
Na Włada wystarczyło bo po prostu Włada nie było.Nie chce bronić Władka bo ruszyło w wadze ciężkiej ale myślę ze K2 to biznesmeni z klasą a rekord panowania Włada 12 lat ciężko będzie komuś pobić.
Zobaczymy co Wilder pokaze ze Szpilą .Ortiza styl bardzo mi się spodobał i jeszcze przypomniały mi się walki Riddicka.Chciałbym aby Ortiz został mistrzem świata .Zobaczymy.
 Autor komentarza: PPS
Data: 20-12-2015 20:15:21 
Włada nie było, bo mu Fury na to nie pozwolił. Myślę, że Furego stać było na znacznie lepszą walkę niż dał z Władem. On wyglądał jakby ta walka sprawiała mu frajdę. I aż tak szklanej szczęki to on raczej nie ma, bo kilka bombek od Włada przyjął, a ten ma kopyto w łapie. Ortiz to na prawdę dzik, ale Fury to nie Jennings, a Wildera wielu tu bardzo przecenia i to nie wiem dlaczego. On nikogo nie pokonał, a już w ostatnich walkach miał problemy z zawodnikami z szeerokiego topu. Ja tam oprócz szybkości, chaosu i mocnego ciosu(żadne kowadło) nic w jego boksie nie widzę. Topkę to on może pokonać jedynie dzięki temu chaosowi który odwala.
 Autor komentarza: PolskaKielbasa
Data: 20-12-2015 21:01:57 
"ORTIZ WALCZYŁ Z GRYPĄ. 'WYMIOTOWAŁEM PRZEZ CAŁY TYDZIEŃ'"
///
i co z tego?niema sie czym chwalić żeś sie przeziebił choć raczej jest to nieprawda !!!
 Autor komentarza: boksradom
Data: 20-12-2015 21:28:18 
https://www.youtube.com/watch?v=ImaFjU7Zfug

cala walka
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-12-2015 21:29:53 
Oglądałem poprzednią walką Ortiza dynamika i atak niesamowity w tej to było tylko 50% i wierzę w jego niedyspozycję...
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-12-2015 21:40:27 
Bardzo szybkie ciosy bite w różnych płaszczyznach niesamowita dynamika jak na gościa z lekką nadwagą a jednocześnie z muskulaturą jak u legendarnych championów tej wagi z minionych lat. Nie ma nikogo obecnie z taką techniką w HW jak dla mnie przyszły faworyt każdej walki z każdym Fury, Wilder ect..
 Autor komentarza: santana
Data: 20-12-2015 21:40:47 
Gdzie są orgowi spece od budowy ciała kulturystów obręczy barkowych innych bzdetów:)Niech mi to wytłumaczą jak taki następny chłop Ortiz wyglądający jak pieróg wigilijny podobnie jak Tyson Fury wygrał z następnym atletą z tak piękną muskulaturą :) po tej sylwetce adonisa jaka ma BJ od razu widać,że prowadzi się jak prawdziwy 100% sportowiec a Ortiz z Furym to przecież muszą żłopać piwsko między okresem przygotowawczym i źle się prowadzić:)Gmibaza mnie rozbawia do rozpuchu pisałem to już wczoraj po tej walce zaczeli rwać plakaty nad łóżkiem z wyrzeźbionymi chłopcami bez koszulek:) i od dzisiaj wiszą już ulani bokserzy buhaha:D
Tak poza tym to można porównać jak wyglądał Władimir Kliczo w walce z BJ a jak Ortiz zresztą jak te dwa naleśniki wyglądały z najlepiej wyglądającym atleta i sportowcem na tej planecie WK :D :D
 Autor komentarza: CELko
Data: 20-12-2015 21:46:51 
Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-12-2015 17:47:27
Celko trolu piszesz , że Szpilka by wygrał z Ortizem , a gdzie w twoim rankingu git?


W moim rankingu jak sam zobaczysz nigdy Artura nie było.Prowadzę ranking ponad 2 lata.On jest po prostu zbyt dobry aby go umieszczać w jakichkolwiek rankingach.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-12-2015 21:49:53 
Ortiz praktycznie rozmontował BJ już w pierwszej rundzie i jak to świadczy o inteligencji ringowej Kliczko...?
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-12-2015 21:56:52 
Artura Szpilki nie powinno być w żadnym rankingu po takiej ilości nokdaunów od leszczy... to jest tylko wytwór medialny i menadżerski a nie prawdziwy poważny bokser zawodowy...
 Autor komentarza: santana
Data: 20-12-2015 22:00:04 
karpiomaniak
Nie wiem jak długo czytasz tą stronę ale wcześniej byle jakie wstawione zdjęcie Władka bez koszulki z bicepsem i pod zdjęciem 80 komentarzy jaka duża żyła na bicepsie jaka obręcz barkowa:) spuszczali się każdy po 80 orgazmów i zachwyty jaki to nie atleta jaki to przykład prawdziwego sportowca itp ,itd,beka taka a tu wyskakuje Fury z pontonem większym niż miała wczoraj Brodnicka wylewającym się ze spodenek i obskakuje tego Władka jak dziecko we mgle.Wczoraj Ortiz następnego co nad jego zdjęciem się mało co nie brandzlowali za każdym razem obskakuje jak baletnica chłop co wygląda jak by Macdonaldzie się stołował śmiać mi się chce aż miło.Bo od rana czytam jak te same pajace co się tak podniecali nad tymi zdjęciami dzisiaj pieją z zachwytu :D Co za cyrk:)
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-12-2015 22:08:36 
Jennings zawalczył bardzo głupio z Ortizem. Pchał się do półdystansu z gościem, który w ringu widział już chyba wszystko. Ortiz to rutyniarz, a Jennins chciał pokazać, że jest drugim Floydem Mayweatherem i chciał ograć starego lisa na zasadach, których nie rozumie. Jennings powinien wykorzystać swoje dobre nogi i zasięg rąk by starać się walczyć z Ortizem na dystans. No ale łatwo mówi się, zwłaszcza po walce. Teraz już jesteśmy mądrzejsi, że z Ortizem lepiej nie pchać się do półdystansu bez umiejętności, bo łatwo można zostać obnażonym z braków i w obronie i w ofensywie.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 20-12-2015 22:14:16 
W każdym bądź razie Ortiz zabrał Jenninsa do szkoły i pokazał, że nie wygląd, sylwetka atlety czy nawet młodość decydują o wartości zawodnika, a w dużej mierze właśnie umiejętności, technika, czy ringowa inteligencja.
 Autor komentarza: santana
Data: 20-12-2015 22:57:46 
Ghostbuster
amen! :D
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-12-2015 23:15:20 
Fajny komentarz Pindery że Ortiz i Solis to była kiedyś inna liga a teraz widać co się dzieje na zawodostwie.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 21-12-2015 11:30:55 
Hernandez tez kubanzcyk a na wiesc o grypie walka bylaby przelozona do 2017 roku bo miszczu kichnal
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.